Файл қосу

Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ ИНИСТІРЛІГІ                  |
|ШӘКӘРІМ атындағыСЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                          |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК                    |ПОӘК 042-14-3-03.012/02 |
|                      |                        |-2012                   |
|«Мемлекеттік          |№ 1 басылым             |                        |
|сектордағы менеджмент»|29.06 2012 ж            |                        |
|пәнінің               |                        |                        |
|оқу-әдістемелік кешені|                        |                        |





















                СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ

  5В051000 «Мемлекеттік және жергілікті басқару»мамандығы студенттері үшін
                     «Мемлекеттік сектордағы менеджмент»
                      ПӘНДЕРІНІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ




























                                 Семей 2012
                                  Алғы сөз


      Нарықтық   қатынастар   білімге    көзқарастарды    өзгертті.    Білім
орталықтарының әдістемелік  жоспарына  жаңа  пәндер  енгізілді.  Мұндай  пән
ретінде мемлекеттік сектордың менеджменті жатады.
      Экономикалық реформалар сатысында мемлекеттік меншікке  жаңадан  сұрақ
қойылады. Қалайша меншікпен пайдалану және басқару керек.Тек  қана  мемлекет
мүліктің  рационалды   қолдану   және   сақтау   тиіс.Ұлттық   компанияларда
тіркелген. Арнайы мемлекеттік орындар  мүлік  құқығын  және  мемлекет  жағын
қорғау қажет.Пайдаланудың дұрыстығын  тексеріп,мемлекеттің  мүлкін  сақтауды
тексереді және оны бағалайды.
      Мемлекеттік меншік жүйесінің  құрылуы,  қазіргі  нарықтық  экономикаға
сәйкес  болуы  тиіс.Сол   сәтте   ұйымдастыру-құқықтық   нормаларды   ескеру
қажет.Олар рационалды әкімшілік  және  экономикалық  реттеу  тәсілін  ұлттық
компанияда қолдануды талап етеді.
      Мемлекеттік  сектордың  менеджментін  алғаш   рет   зерттеуді   Болкон
университетінің  студенттері  ұсынды  1970   ж   Италия,Милан.Оның   негізгі
қағидалары:экономикалық  рационалдылығы;  саясаттық,   институциолдық   және
халықтық  мекемелердің   нақты   бөлінуі;басқару   эффектісі;әкімшіліктердің
мамандануы.
       Мемлекеттік  сектордағы  менеджмент  пәні  мемлекеттің  экономикаға,
қоғамдық қызметтерге араласуын,  мемлекеттік  тауар  мен  қызмет  көрсетулер
өндірісін басқаруды, мемлекеттік реттеуді  қарастырады.  Мемлекеттік  сектор
менеджменті  менеджмент   негіздері,   маркетинг,   мемлекеттік   басқарудың
теориясы ғылымдары мен салалармен байланысты.
      Осы курсты оқу заман талап  етеді.Мұнда  қиыншылықтарды  шешудің  жаңа
тәсілдері  қолданады  және  әкімшілікке   жаңа   мамандаған   қызметкерлерді
дайындау  ұсынылады.


       1 ӘЗІРЛЕГЕН
      Құрастырушы, Омарбаева Саида Токеновна, аға оқутышысы «Менеджмент және
маркетинг» кафедрасы, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті.
                                                         «__» ______ 2012 г.
       2 ТАЛҚЫЛАҒАН
      2.1.Шәкәрім атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің  «Менеджмент
және маркетинг» кафедрасының отырысында
        «__29__» _____06_______ 2012 жылы, № _11_ хаттама


      Кафедра меңгерушісі э.ғ.к._________________  Орынбекова Г.А.


      2.2.  Қаржы  және  құқық   факультетінің   Оқу-әдістемелік   Кеңесінің
отырысында
        «_05_» _____09________ 2012 жылы, № _1_  хаттама


      ОӘБ   Төрағасы    _________________  Айдарханов М.Х.


       3.БЕКІТІЛДІ
      Университетінің Оқу-әдістамалік Кенңесінің отырысында шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
        «__» _____09______ 2012жылы, № _1_ хаттама


      ӨӘК төрағасы,бірінші проректор ______________ Рскелдиев Б.А.




           МАЗМҰНЫ
   1. Жалпы ереже
   1. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
   1. Курс форматы және саясаты
   1. Бағалау саясаты
   1. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
   1. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
   1. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы


















































1.Жалпы ереже

1.1   Пән және оқытушы туралы жалпы мәліметтер
Омарбаева С.Т.. – аға оқытушы
«Менеджмент және маркетинг» кафедрасы
Байланыс телефоны: 530229, 8-ғимарат, 305- кабинет
Сабақ жүргізу орыны-   дәрісхана
Пән бойынша несие саны- 3


1.2 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме(кесте 1)

  1 кесте -  Жұмыс оқу жоспарынан көшірме
|Курс |Семестр |Несиелер |Дәріс |Практик|СӨЖ    |СОӨЖ   |Барлығы|Бақылау      |
|     |        |         |      |а      |       |       |       |формасы      |
|4    |7       |3        |30    |15     |45     |45     |135    |емтихан      |

      1.3 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты.

      Пәндерінің   оқу   әдістемелік   кешені   5В051000-«Мемлекеттік   және
жергілікті  басқару»  мамандығы  студенттері  үшін   арналған   «Мемлекеттік
сектордағы  менеджмент».  Бұл  курс   методологиялық,методикалық,практикалық
сұрақтарды  ашады.  Сонымен  қоса  студенттерде  тұтас   бір   көз   қарасты
қалыптастырады. Мемлекеттік сектор және басқару механизм туралы
      1.4    Пәнді    оқытудың     тапсырмасы     «Мемлекеттік     сектордың
менджменті»теориялық және  практикалықт  жұмыстың  толықтылығы  экономиканың
мемлекенттік секторды басқкру методологиясын және тәсілдерін құрайды.
       1.5.Пәнді оқу барысында студент білу тиіс:
 * Мемлекеттік секторды мінездейтін терминалогияны білу тиіс;
 * Аралас эканомикадағы экономиканың мемлекеттік секторы туралы  мғлумат  не
   түсінік білу қажет;
 * Мемлекеттік меншікті ұғу қажет және ұлттық компаниялардың әрекеті  туралы
   түсінік алу қажет;
 * Мемлекеттік меншікті басқару механизмін білу қажет;
 * Экономиканың мемлекеттік секторды реттеу тәсілін қолдану білу қажет;
 * Мемлекттік сектордың стратегиялық құралдарымен пайдалана білу қажет.
       1.6 Курстың  басты деректемелері:
3. Менеджменттің теориясы жіне практикасы;
3. Мемлекетті басқару теорисы.
      1.7 Курстың деректемелері:
 * Стратегиялық басқару;
 * Модельдеу және жоспарлау.


2. Студенттерге арналған «Мемлекеттік  сектордағы  менеджмент»  пәнін  оқыту
бойынша әдістемелік нұсқаулар.
 Курс  барысы:  10  тақырып  «Мемлекеттік  сектордағы  менеджмент»  курсының
барлық мазмұнын қамтиды.
    Оқу жоспары бойынша пәнді оқытуға 45 аудиторлық сағат, соның ішінде  30
сағат дәріс, 15 сағат практикалық (семинарлық) сабақтар қарастырылған.
    Аудиторлық дәріс курсы является студент білімін жүйелендіретін  негізгі
және маңызды көзі болып табылады.
    Дәріс – берілген пәннің теориялық сұрақтарын  қарастыру  мақсаты  болып
табылатын оқу сабағының нысаны.
    Дәрістің  негізгі  бағыты  барлық  оқу  сабақтарының,   сонымен   қатар
студенттердің  өздік  жұмыстарының  негізгі  мазмұны  мен  сипатын,  негізгі
бағыттарын анықтай отырып, білім негізін салу.
      Берілген пәнді  тиімді  оқыту  шарты  болып  практикалық  (семинарлық)
сабақтарды жүргізу табылады.
    Практикалық  сабақтар  –  студенттердің  өз  бетінше  жұмыс   орындауын
дамытуға және практикалық талаптар мен дағдыларды дамытуға  бағытталған  оқу
сабақтарының  нысанының  бірі  болып  табылады.  Пән   бойынша   практикалық
сабақтар  студенттерге  ғылыми   әдебиеттер   негізінде   өздік   жұмыстарды
орындауға  және  ауызша  өз  ой-пікірін  жеткізе  білуге  мүмкіндік  беретін
семинарлар түрінде өткізіледі.
    Практикалық  (семинарлық)  сабақтар  жоспар  бойынша  жүргізіледі  және
студенттердің   үнемі  сабаққа   дайындығын,   олардың   жауаптарын   мұқият
тыңдауды, теориялық білімді есептер мен  тапсырмаларды  орындаумен  бекітуді
талап етеді.
    Практикалық сабақтар пәннің күрделі  сұрақтарын  терең  меңгеруге  және
студенттердің  өздік  жұмыстарын  қорытындылаудың   негізгі   нысаны   болып
табылады. Осы практикалық сабақтарда студенттер проблеманы  білікті  жеткізе
білуге, өз ой-пікірін еркін айта білуге мүмкіндік береді.
   СӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: «Мемлекеттік сектордағы  менеджмент»
курсы  бойынша  кредиттік  технология  студенттерімен  СӨЖ  реферат  түрінде
орындалады.  СӨЖ  орындауға  кіріскенде   студенттер   берілген   ревераттың
тақырыбын  зерттеуі  керек.   Сонымен   қатар   ұсынылған   әдебиеттер   мен
инструктивтік материалдарды қолдануға болады. Жұмыс А4  стандартты  парақтың
бір жағына жазылады.  Студенттерге  өздік  жұмысты  дәптерге  жазуға  рұқсат
етіледі. Жұмысты орындау барысында келесідей өлшемдерді  сақтау  қажет:  сол
жағынан - 25-30 мм, оң жағынан – 10 мм, жоғарғы және төменгі  жағынан  –  20
мм. Қызыл жол бес белгіге немесе 15-17 мм-ге тең.
   Жұмыс тақырыбын  қолжазба  түрінде  немесе  компьютермен  жазуға  болады.
Қолжазба әдісімен мәтін қара немесе көк түсті сиямен, анық  жазумен  жазылуы
тиіс.  Бір  жұмыста  түрлі  түсті  сия  қолдануға   болмайды   (графиктерді,
диаграммаларды,  суреттерді,  кестелерді  орындағанда    түрлі   түсті   сия
қолдануға болмайды.)
   Жұмыс қолмен жазылғанда мәтіннің әрбір беті  28-30  жолдан  тұруы  қажет,
әрбір  жол  ортасы  60-65  белгіден  болуы  керек,  мұндағы   әрбір   сөздер
арасындағы  пробел  бір  белгі  болып  есептеледі.  Қолжазбалық  мәтінге  №3
трафареті  қолданылады.  Жұмыстың   қолжазбалық   нұсқадағы   жалпы   көлемі
қосымшаларды есептемегенде 5 беттен кем болмауы тиіс.  Жұмыс  беттерінде  еш
қателіктер  жіберілмеуі  тиіс  –  жолдарды  және  сөздерді  сызу,  жоларалық
қосымша  жазулар   және   т.б.рұқсат   етілтейді.   Сонымен   қатар,   жалпы
қабылданбағандардан  басқа  сөздерді   және   сөз   тіркестерін   қысқартуға
болмайды.
   Жұмыстың әрбір тарауы жаңа беттен басталады, ал бөлімдер жолдың ортасынан
мәтіннен бір жол қалдырғаннан кейін жазыла береді.
   Екінші  жағдайда  жұмыс  мәтіні  компьютерде  Microsoft   Word   мәтіндік
редакторінде, Timеs New Roman шрифімен,  14  мөлшермен,  жартылай  жоларалық
интервалмен басылады. Жұмыстың жалпы көлемі 5 беттен кем болмауы тиіс.
     Рефератқа қысқаша жоспар құру керек. Рефератты орындаған соң  берілген
тақырып бойынша қолданылған әдебиеттер тізімі жазылып, студенттің  қолы  мен
орындаған мерзімі көрсетілуі керек.


3. Курс форматы және саясаты
   1. Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, оқылған материалдарды пікір
      алмасу, әртүрлі материалдарды және  кейстерді  талдау.  Әрбір  сабаққа
      студенттер жоспардағы негізгі және  қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес
      дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып
      отырады). Бақылау жұмысқа қатыспаған және  кешіккен  студент  ешқандай
      балл алмайды.
   2. Әрбір сабақтын бас кезінде шағын бақылау  жұмысы жүргізіледі, ол өткен
      дәрісте қарастырылған негізгі  ұғымдарға  қатысты   ашық  сұрақтан  не
      болмаса дұрыс/ дұрыс емес типтес сұрақтардан тұрады.
   3. Негізгі  ұғымдар  әрбір  дәріс   барысында  түсіндіріледі.  Сабақтарға
      қатысу және негізгі ұғымдарды,  анықтамаларымен,  түсініктерімен  жазу
      студенттердің міндеті. Егер студент белгілі  бір  себептермен  сабаққа
      қатыспаса, онда кафедрада бекітілген қосымша сабақтың графигі  бойынша
      қосымша сабаққа қатысады.
   4.   Әрбір   сабақта   студент   қаралатын    материалдарды    талқылауға
      белсенділікпен қатысуы керек.  Оның  белсенділігі  жауап  беру  сапасы
      негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен  топ  құрамында  сөз  сөйлей
      қарастырылады.
   5. Студентке әрбір аптаға студенттің өз бетімен дайындалуына өздік жұмысы
      беріледі. Ол эссе немесе  реферат  түрінде  ұсынылады.  Сонымен  қатар
      студенттің оқытушымен бірге жүргізілетін өздік жұмысы  беріледі.  Онда
      ол бақылау формасы түрінде немесе  сұрақ  жауап  түрінде  жүргізіледі.
      Студенттің  әрбір  аптадағы  орындаған  жұмыстары  пән   бойынша   оқу
      үрдісінің  күнтізбелік   сызбасында    (4   бөлім   Бағалау   саясаты)
      көрсетілген баллдар бойынша бағаланады.
   6.   Студенттерге   жазбаша   жұмыстарды   орындау   барысында    Шәкәрім
      университетінің  компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі.
   7.  Студенттер  Шәкәрім  университетінің  кітапханасында   жұмыс   істеп,
      кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады.
   8. Емтихан: қорытынды емтихан компьютерлік тестілеу бойынша  жүргізіледі.
      Тест   360  тест  сұрақтарынан  тұрады.   Қорытынды   емтихан   бағасы
      қорытынды рейтинг бақылауының 60 пайызы, тапсырған  емтихан  бағасының
      40 пайызы бойынша алынады.



      4. Бағалау саясаты
      «Мемлекеттік сектордағы менеджмент» пәні бойынша студенттардің білімін
бақылау келесі түрде жүзеге асады:
 ▪ Ағымдық бақылау – оқылған пән тақырыптары  бойынша  ауызша  сұрау  немесе
   өздік жұмыстар жазу ;
 ▪ Межелік бақылау – оқылған пән  тақырыптары  бойынша  жазбаша   түрде  екі
   межелік бақылау жүргізіледі;
 ▪ Қорытынды бақылау – емтихан дәстүрлі түрде өткізіледі (билет бойынша).




Кесте   2  –  «Мемлекеттік  сектордағы  менеджмент»  пәні  бойынша   әртүрлі
жұмыстар түрлерін орындау үшін максималды баллдар саны.

|Апта   |Бақылау түрі                         |Баллдардың|Ескерту           |
|       |                                     |барлығы   |                  |
|1      |2                                    |3         |4                 |
|1      |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |0         |                  |
|       |СОӨЖ                                 |0         |                  |
|       |СӨЖ                                  |0         |                  |
|2      |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |15        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СӨЖ                                  |20        |Тест тапсырмалар  |
|3      |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |15        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СОӨЖ                                 |10        |Жағдайды талқылау |
|4      |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |20        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СӨЖ                                  |20        |Эссе жазу         |
|5      |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |15        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СОӨЖ                                 |15        |Жағдайды талқылау |
|6      |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |20        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СӨЖ                                  |20        |Эссе жазу         |
|7      |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |15        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СОӨЖ                                 |15        |Жағдайды талқылау |
|       |Межелік бақылау  1 – 1-7 апта        |70        |Практикалық       |
|       |дәрістер материалдары бойынша кешенді|          |сабақта           |
|       |тестілеу                             |          |                  |
|1-7 апталарында оқу нәтижесі  бойынша        |300       |                  |
|баллдардың барлығы                           |          |                  |
|8      |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |10        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СӨЖ                                  |15        |Эссе жазу         |
|9      |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |10        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СОӨЖ                                 |15        |Жағдайды талқылау |
|10     |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |10        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СӨЖ                                  |15        |Эссе жазу         |
|11     |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |10        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СОӨЖ                                 |10        |Жағдайды талқылау |
|12     |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |10        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СӨЖ                                  |20        |Эссе жазу         |
|13     |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |15        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СӨЖ                                  |10        |Презентация жасау |
|14     |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |15        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СОӨЖ                                 |10        |Жағдайды талқылау |
|15     |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4         |                  |
|       |Практикалық сабақтар                 |15        |Дәріс тақырыбы    |
|       |                                     |          |бойынша сұрау     |
|       |СОӨЖ                                 |10        |Жағдайды талқылау |
|       |Межелік бақылау  1 – 8-15 апта       |70        |Практикалық       |
|       |дәрістер материалдары бойынша кешенді|          |сабақта           |
|       |тестілеу                             |          |                  |
|8-15 апталарында оқу нәтижесі  бойынша       |300       |                  |
|баллдардың барлығы                           |          |                  |
|Емтихан берілетін баллдардың барлығы         |400       |                  |
|Академиялық кезені бойынша баллдардың барлығы|1000      |                  |




      Пән бойынша емтихандық бағалау үлгерім көрсеткіштері  бойынша  межелік
бақылау (60%) және қорытынды аттестатция, емтихан  (40%),  бұлардың  барлығы
100%-ті құрайды. Яғни:
            И% = (( Р1 + Р2 ) / 2) х 0,6 + Ех 0,4 ,

мұндағы Р1 - бірінші межелік бақылаудың % бойынша жиыны
         Р2 - екінші межелік бақылаудың % бойынша жиыны;
               Рөт - өтеу уақытындағы алған % бойынша қосымша баллы;
               Е -  % бойынша емтиханның баллы.

      Кесте 3 - Әртүрлі жұмыстар түрлерін  бағалау критерийлері
|Жұмыс түрлері                                                  |Баллдар   |
|Сабақтарға қатысу                                              |60        |
|Тәжірибелік сабақта жауап беру, есептерді шығару, кейстер      |296       |
|бойынша жұмыс істеу                                            |          |
|Эссе                                                           |35        |
|Жазбаша жұмыс                                                  |43        |
|Дискуссияда қатысу                                             |40        |
|СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру                           |11        |
|Межелік бағалау                                                |45        |
|Ағымды бақылау жұмысы                                          |70        |
|Емтихан                                                        |400       |
|Жиыны                                                          |600       |

Кесте 4 - Студенттердің білімін бағалау шкаласы
|Бағаның әріпті   |Баға                           |Балл          |Пайыз (%) |
|эквиваленті      |                               |              |          |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100    |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90.94     |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89     |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84     |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79     |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74     |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69     |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64     |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59     |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54     |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49      |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |          |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |          |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |          |
|                 |шығарылған                     |              |          |
|P                |Өтті (қарытынды тестке ған)    |NA            |0         |




5. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны


Кесте 3- СОӨЖ және СӨЖ жоспары




       |Тақырып атаулары   |Студенттердің өздік жұмысы.                         |
|                   |СОӨЖ                       |СӨЖ                    |
|Тақырып 1.         |1. Мемлекеттік сектор      |«Бюракратиялық         |
|Мемлекеттік сектор |менеджменті, басқа ғылымдар|қағидаларында халықтық |
|менеджменті:       |және білім салалары.       |секторды ұйымдастыру», |
|қызметтің ерекше   |2. Мемлекеттік сектор      |«Халықтық таңдау»,     |
|түрі мен білім     |менеджментің игерудің әдісі|«Мемлекеттік сектордың |
|саласы             |мен әдістемесі.            |менеджменті».тақырыптар|
|                   |3. Мемлекеттік сектор      |ына реферат дайындау   |
|                   |менеджментінің принциптері |                       |
|Тақырып 2.         |1. Экономикадағы           |«Экстерналийлер сыртқы |
|Мемлекеттің қызметі|мемлекеттің орны.          |фактор ретінде», «Қоғам|
|мен қоғамдық       |2. Әлеуметтік-экономикалық |қызметі және           |
|қызығушылығы       |жүйедегі мемлекеттің       |жақсылығы», «Батыс     |
|                   |функциялары: «ойын         |Европаның экономикадағы|
|                   |ережесін» қалыптастыру,    |мемлекеттік секторды   |
|                   |ресурстар мен игіліктерді  |либерлеуде қоғам       |
|                   |бөлу және қайта бөлу,      |тәжіребиесі»           |
|                   |экономиканың қалыптылығы   |тақырыптарына реферат  |
|                   |мен баланстылығын          |дайындау               |
|                   |қамтамасыз ету. Экстерналии|                       |
|                   |или внешние эффекты.       |                       |
|                   |3. Қоғамдық игіліктер және |                       |
|                   |қызмет көрсетулер.         |                       |
|                   |4.   Ақпараттың            |                       |
|                   |жетілдірілмегендігі.       |                       |
|Тақырып 3. Нарық:  |1. Тауарлық шаруашылық     |«ҚР-дағы бәсеке нарығын|
|бәсеке және        |тағы нарықтың ролі.        |құруда антамомнополия  |
|тиімділік          |2. Бәсекелік ортаны қолдау.|заңнамасының маңызы»,  |
|                   |                           |«Саясат таңдауы және   |
|                   |3. Қазақстан Республика    |қоғам таңдауының       |
|                   |сында нарық құрылымын      |теориясы» тақырыптарына|
|                   |қалыптастыру.              |реферат дайындау       |
|                   |4. Саяси нарық және        |                       |
|                   |қоғамдық таңдау теориясы.  |                       |
|Тақырып 4.         |1. Олигополия теориясы.    |1. «Олигополия         |
|Олигополия және    |2. Ойындар теориясы және   |теориясы», «ҚР –дағы   |
|құпия келісім      |олигополия.                |патент жүйесі.»        |
|                   |3. Олигономия мен келісімге|тақырыптарына баяндама |
|                   |қатысты қоғамдық саясат.   |жазу.                  |
|Тақырып 5.Табиғи   |1. Табиғи монополия        |«Нақты  монополия      |
|монополиялар және  |теориясы.                  |теориясы», «Нақты      |
|экономикалық       |2. Экономикалық реттеудің  |монополия  әрекетін    |
|реттеулер          |басқа түсініктері.         |реттеу» тақырыптарына  |
|                   |3. Баға құру дилеммасы:    |реферат  дайындау»,    |
|                   |мүмкін болатын шешімдер.   |                       |
|Тақырып 6 .        |1. Мемлекеттік кәсіпкер    |«Мемлекеттік меншік    |
|Экономикадағы      |лік табиғаты туралы батыс  |теорисы», «Экономиканың|
|мемлекеттік        |оқымысты-эконо             |мемлекеттік секторы»   |
|қызметтің ролі мен |мистері.                   |тақырыптарына реферат  |
|функциялары        |2. Мемлекеттік кәсіпкер    |дайындау               |
|                   |ліктің мақсаттары мен      |                       |
|                   |міндеттері.                |                       |
|                   |3. Дамыған экономикасы бар |                       |
|                   |елдердегі мемлекеттік      |                       |
|                   |кәсіпкерліктің ролі.       |                       |
|Тақырып 7.         |1. Мемлекеттің өнеркәсіп   |.  «ҚР Қазба           |
|Экономиканың әр    |қызметіне қатысуы.         |шаруашылығында         |
|түрлі салаларындағы|2. Өнеркәсіптегі біріккен  |мемлекеттік бизнес»,  «|
|мемлекеттік        |кәсіпкерлік.               |ҚР-дағы    өңдеу       |
|кәсіпкерліктің     |                           |өнеркәсібіндегі        |
|дамуы              |                           |мемлекеттік меншік»    |
|                   |                           |тақырыптарына реферат  |
|                   |                           |дайындау.              |
|Тақырып 8. Қоғамдық|1. Қоғамдық шығындар       |«Әлеуметтік теңсіздік, |
|шығындар           |нысандары.                 |кедейлік және          |
|                   |2. Қоғамдық шығындардың    |әлеуметтік программалар|
|                   |бұзатын әрекеттері..       |(эффектілер және       |
|                   |3. Өзара тәуелді қалаулар. |әділдік)» тақырыптарына|
|                   |4. Әлеуметтік теңсіздік,   |баяндама жазу          |
|                   |кедейлік және әлеуметтік   |                       |
|                   |бағдарламалар (тиімділік   |                       |
|                   |және әділеттілік)          |                       |
|Тақырып 9.         |Антимонополиялық реттеу.   |«ҚР-дағы антимонопольді|
|Нарықтардың        |2. Нарық шегін анықтау.    |реттеу», тақырыптарына |
|реттелуі мен       |3. Заңдылық икемділігі және|рефефрат жазу          |
|мемлекеттік        |ақылдылық ережесі.         |                       |
|кәсіпкерлік        |4. Бәсекені қолдау         |                       |
|                   |шаралары.                  |                       |
|Тақырып 10.        |1. Мемлекеттік сектордағы  |«Мемлекеттік           |
|Мемлекеттік        |стратегиялық басқару мен   |кәсіпорында бақылау    |
|сектордағы         |жоспарлау.                 |жүйесі», «Мемлекеттік  |
|стратегиялық       |2. Үкіметтік стратегияны   |секторда экономикалық  |
|басқару жүйесі     |қалыптастыру үрдісі.       |шешімдерді бағалау     |
|                   |3. Мемлекеттік сектордағы  |қағидалары» реферат    |
|                   |экономикалық шешімдерді    |дайындау               |
|                   |бағалау принциптері.       |                       |
|                   |4. Мемлекеттік меншікті    |                       |
|                   |басқару механизмдері.      |                       |




       6.Әдебиеттер
       6.1. Негізгі


1.Толымгожинова М.К., Максатова Л.М., Омарбаева С.Т. Мемлекеттік  сектордағы
менеджмент. Оқу құралы. Семей, 2010ж
2.Ускенбаева  А.Р.  Экономическая  политика.  Учебно-практическое   пособие.
Караганда, 2004.
3. Брюйн Ханс, де. Управление по результатам в государственном секторе.  M.:
Институт комплексных стратегических исследований, 2005.
4.    Алёхин  Э.В.  Экономика  государственного  и  муниципального  сектора:
Учебное пособие. - Пенза: Изд-во ПГУ, 2010.
5. Государственное регулирование экономики : Учебное пособие для ВУЗов .
/ П од ред . Морозовой Т.Г. - М .: ЮНИТИ, 2004 .

6. Э.  В.  Алехин.   Государственный  и  муниципальный  сектор  экономики  .
Учебник/ ПЕНЗА 2011

       6.2. Қосымша
 1.    Кошанов  А.К.,  Жатканбаев  Е.Б.,  Болатханова   З.А.   Формирование
    государственного  предпринимательства  в  РК   в   условиях   смешанной
    экономики. Алматы, 2000 г.
 2. Лившиц А.Я. Введение в рыночную экономику. Москва, 1992 г.
 3. Мамыров Н.К., Саханова А.И., Ахметова Ш.С., Брузати Л.  Цикл  учебников
    «Государство и бизнес». Книга первая: Государство,  предпринимательство
    и общество; Книга вторая: Отношения между правительством  и  обществом;
    Книга третья: Менеджмент  государственного  сектора;  Книга  четвертая:
    Теория  государственного  предпринимательства.   Алматы.   Издательство
    «Экономика», 2002 г.
 4. Бизнес, государство и общество.  Материалы  международной  конференции.
    Университет Боккони, Милан, Италия. 1996.
 1. Гуревичев М. Государственное регулирование переходной  экономики:  опыт
    Украины. МЭ и МО. 1997 г., №7, с.62-73.
 1. Джаксыбаев  С.,  Муравьев  И.  Пути  развития  Казахстана.  Евразийское
    сообщество, 2000 г., №2, с.59-66.
 1. Донцов Я.В. Вопросы государственного регулирования экономики: основные
    направления и формы. Менеджмент в Росси и за рубежом. 2000 г., №4, с.34-
    39.
 1. Жиленко Г. Экономика РК в годы реформирования. Экономика и статистика.
    2000 г., №1, с.117-124.
 1. Жусупова Ж. Зарубежный опыт управления государственным сектором
    экономики. Транзитная экономика, 2000 г., №4-5, с.45-47.
 1. Каппель Р. Рынок и государство в процессе глобализации. Аль-Пари, 1999
    г., №1, с.13-16.
 1. Келимбетов К. Основные направления экономической политики до 2030 г.
    Аль-Пари, 2001 г., №1-2, с.5-8.
 1. Кириченко В. Рыночная трансформация экономики: теория и опыт РЭЖ, 2001
    г., №11-12, с.34-38.
 1. Кубаев К. Экономическая модель эффективного государства. Транзитная
    экономика, 2001 г., №4, с.49-58.
 1. Республика Казахстан. Трансформация государства (в двух томах). Доклад
    миссии Всемирного Банка № 15353 – Алматы, 1996.
 1. Сагадиев К., Тазабеков К. От макроэкономической устойчивости – к росту.
    Казахстанская правда, 2000 г., 12 декабря.
Пәндер