Файл қосу
Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-37.1.41/01-2015 | |ПОӘК |11.09.2014 ж. | | |Оқытушыларға арналған |№1 басылым | | |пәндердің оқу жұмыс | | | |бағдарламасы «Конкурстық| | | |және олимпиадалық | | | |есептерді шешу» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Конкурстық және олимпиадалық есептерді шешу» 5В010900 – «Математика» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2015 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы _________ Ерденова Айгерим Курмангалиевна «Математика және МОӘ» кафедрасының оқытушысы, жаратылыстану ғылымдарының магистрі «___»_______201__ ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Математика және МОӘ» кафедра отырысында «___»_________ 201__ ж., № ___ хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «__» _________ 20___ж., № __ хаттама. Төраға ______________ К.А. Батырова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «___»._____.201 ж., № __ хаттама. ОӘК төрағасы ______________ Искакова Г.К. 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН мазмұны 1. Қолданылу аймағы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы мағлұмат 4. Оқу пәнінің мазмұны 5. СӨЖ тақырыптары 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫЛУ АЙМАҒЫ «Конкурстық және олимпиадалық есептерді шешу» 5В010900 «Математика» мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Конкурстық және олимпиадалық есептерді шешу» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән белгілейді: - 5В010900 «Математика» мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты, ҚР МЖБС 3.08.312-2006 жылғы, 23.12.2005 жылы, № 779 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінң Бұйрығымен енгізілген және бекітілген. - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТ 3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау «Жүлдегерлік және олимпиадалық есептерді шешу» курсы болашақ жас мұғалімдердің кәсіби даярлығын дамытуға жетекші рөл атқарады. «Жүлдегерлік және олимпиадалық есептерді шешу» курсының мақсаты студентті математика мұғалімінің жұмысына тікелей даярлау боп табылады. Бұл пән осы оқу орнында оқып жүрген студенттерді стандартты емес есептерді шешу білуге, мектептің математика курсында есеп шешуге үйрету мақсатын көздеп ұйымдастырылған математикалық үйірмелер мен тақырыптық кештердің, математиканы тереңдетіп оқитын сыныптардың және есеп сайыстарның жұмыстарында пайдалана білу дағдыларын қалыптастырады және математикалық олимпиадаға қатысу үшін оқушыларды жанжақты даярлауға қажетті білімді береді. Математикалық конкурс және әртүрлі олимпиадада кездесетін есептер қарастырылып, оны шешудің тиімді әдістері үйретіледі. Пререквизиттер (Пәнге қажет білім): Математикалық есептерді шешу практикумы, математикалық анализ, аналитикалық геометрия. Постреквизиттер (Пәнді оқытудан кейінгі білім): Курста қаралған есептер орта мектептің математика курсында қаралатын есептермен тығыз байланыста болу шарт. Бұлар болашақ математика мамандарының білімін, іскерлігін, дағдысын қалыптастырады. Математика негізгі фактыларын, олардың геометрия және механикалық мағыналарын білу. Теориялық білімдерін жүлдегерлік және олимпиадалық есептерді шешкенде қолдана білу дағдыларын, іскерліктерін қалыптастыру. 4 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |№ |Тақырыптын аты |Сағаттар |Әдебиет | | | |Дәр. |Маш. | |Дәріс |Практикалық сабақтар тақырыптары | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | | |Бүтін сандармен есептер. |Кесте, |Бірнеше бүтін | | | |Бөлінгіштік белгілері. |карточк|сандардың ЕҮОБ | | | | |алар |және ЕКОЕ | | | |Бірінші және екінші дәрежелі |Кесте, |ах + ву = с |Жазбаша | | |теңдеулер мен теңсіздіктер. |карточк|түріндегі |Ауызша | | | |алар |теңдеулерді (х,| | | | | |у) ах2 + вху + | | | | | |су2 = d | | | | | |түріндегі | | | | | |теңдеулерді (х,| | | | | |у) бүтін | | | | | |сандарда шешу | | | |Иррационал теңдеулер мен |Плакат,|Иррационал |Жазбаша | | |теңсіздіктер |карточк|теңдеулер мен |Ауызша | | | |а |теңсіздіктерді | | | | | |шешу | | | |Көрсеткіштік және логарифмдік |Плакат,|Әртүрлі |Жазбаша | | |теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу|карточк|олимпиадаларға |Ауызша | | | |а |ұсынылатын | | | | | |есептер | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 4 кесте – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасыз | |құралдардың атауы |саны |саны |ету пайызы | |1 |2 |20 |4 | |Е.А. Морозова, И.С. Петракова. |1 |20 |6 | |Международные математические | | | | |олимпиады | | | | |В.И. Литвиненко, А.Г. Мордкович |30 |20 |100 | |Практикум по элементарной | | | | |математике | | | | |Қ.Нұрсұлтанов, Г.М. Нақышбекова.|20 |20 |100 | |Жүлдегерлі жүз есеп. Алматы-2009| | | | |Е.Б. Дынкин и др. Математические|2 |20 |12 | |соревнования | | | | |А.М. Яглом и И.М. Яглом. |2 |20 |12 | |Неэлементарные задачи в | | | | |элементарном изложении. М.1954 | | | | |И.Л. Бабинская. Задачи |2 |20 |12 | |математических олимпиад | | | | |Н.Б. Васильев, В.Л. Гутенмахер и|1 |20 |6 | |др. Заочные математические | | | | |олимпиады | | | | |А.А. Легман. Сборник задач |2 |20 |12 | |московских математических | | | | |олимпиад. М.1965 | | | | |Э.З. Гриншпун, М.С. Якунина. |2 |20 |12 | |Задачи республиканских олимпиад | | | | |по математике | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz