Файл қосу
Тұлға психологияның принциптері
«ТҰЛҒА ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010300-«Педагогика және психология» СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы__________ К.С. Адильжанова 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының меңгерушісі, псх.ғ.к. ________________Г.К.Джумажанова № 1 хаттама «03» қыркүйек 2014 жыл 2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында талқыланды: Хаттама №1 «05» қыркүйек 2014 жыл Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы _________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама№1 «11» қыркүйек 2014 жыл ОӘК төрайымы, Оқу-әдістемелік жұмысының проректоры _________ Искакова Г.К. Мазмұны: 1.Жалпы талаптар 2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3.Курс саясаты 4.Студент рейтингісін санау саясаты 5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары 7.«Тұлға психологиясы» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі.. Пәннің қысқаша мазмұны. 1. Қолдану саласы «Тұлға психологиясы» пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені қашықтықтан оқыту технологиялалары (ҚОТ) бойынша оқитын «5В010300» – «Педагогика және психология» мамандығының студенттеріне арналған. ПОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. Пәнді ҚОТ бойынша оқу кезінде ПОӘК негізгі құрал болып табылады. 1.2 Нормативтік сілтемелер Осы «Тұлға психологиясы» пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені (ПОӘК) берілген пән бойынша оқу үдерісін ҚОТ пайдалана ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: 5В010300 – «Педагогика және психология» мамандығының Мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС 6.08.067-2010, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2011 жылғы «08» тамыздағы №349 бұйрығымен бекітілген. 1.3 Жалпы ережелер «Тұлға психологиясы» пәні «Педагогика және психология» мамандығының негізгі білім бағдарламасы негізінде жасалған. Курста студенттер теоретикалық және практикалық блоктарды оқиды. Екінші курстың 3 семестрінде оқиды. Қорытынды бақылау формасы-емтихан. 1.4 Курстың негізгі мақсаты "Тұлға психологиясы" пәнінде кәсіби білімнің, іскерліктің және дағдының қалыптасуы жатады. Студенттерді тұлғаның негізгі кеңестік және шетелдік теорияларымен таныстыру. 1.5 Курстың міндеттері: -Тұлға психологиясының мәселелерінде теоретикалық негізді оқу. -Студенттердің тұлғаның психологиялық мәселелері теорияларының әртүрлі бағыттары туралы білімдерін жүйелендіру; - Тұлғаның әртүрлі тұжырымдамаларындағы теориялық-әдіснамалық бағыттарының даму логикасын (қисынын) ұғу; - Бүгінгі психологиядағы тұлға мәселелерінің ерекшеліктріне жеке көзқарасты қалыптастыру; - Психологиялық практикада әртүрлі теорияларды қолдану логикасын түсіну. Сонымен қатар, берілген курс жалпы психология және психологиялық зерттеу методологиясы аймағында студентттердің жаңа пән негізінде теоретикалық негізін жүйелеуді ұсынады. Берілген пән негізінде қолданбалы зерттеу барысында студенттердің практикалық іскерлігін бекіту жүзеге асады. Пәнді оқудағы ішкі бөлімде оқитын студенттердің жұмысын ұйымдастыру аудиториялық жұмыс негізінде, өздік және шығармашылық тапсырмалар негізінде құрылады. Курстың соңында студенттер шынайы құбылыстарды массалық ақпарат тәсілінде презентациялауға және басқалардың презентациясына дұрыс баға беруге үйренеді. 1.6 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Білуі: – тұлғаның бүгінгі теориялар тұрғысынан негізгі ұғымдардың тұжырымдамаларын білу; – тұлғаны зерттеуде негізгі теориялық әдіснамалық бағыттарды білу; – тұлғаның бүгінгі теориялар тұрғысындағы жасалған зерттеу әдістерін игеру. – Тұлға психологиясы мәселелері бойынша ақпараттың базалық зерттеу әдістері – отандық және әлемдік теория мәселелерінің қазіргі жағдайы, оның мәселелері, дамудың тенденциясы және спецификасы, жарнамалық әсер етудің психологиялық механизмдері Игеру керек: – педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын, психогигиеналық қарым-қатынас және педагогикалық ұжымдық жұмыста қолдана білу. меңгеруі: – Тұлға психологиясы мәселелері этаптары мен процедуралары; – Тұлға психологияның принциптері; – Тұлға психологиясы мәселелері жұмысының мазмұны; – Іскерлігі: • Тұлға психологиясының даму процесіне қатысу, тұлғалық ақпарат концепциясының формулировка деңгейіне қатысу. • Тұлғалық психология аймағында қолданбалы зерттеу жүргізу. түсінуі: – тұлға психологиясының тапсырмалары мен формалары; – тұлға психологиясы мәселелерінің жұмысын ұйымдастыру принциптері және негізгі бағыттары; Істей алуы керек: • жарнамалық іс-әрекетті ұйымдастыру формасы және тәсілдері • жарнамалық іс-әрекетті реализациялау процесінде психологтың рөлі • жарнамалық іс-әрекеттегі психолог-кеңесшінің негізгі кәсіби және нормативті талаптары • жарнаманың стратегиясын және тапсырмаларын, мақсатына ие болуы керек. Оның қоғамдағы орны және функциялары. • Иемдену керек: – тұлға психологиясы мәселелерінің дағдыларын, ішкі және сыртқы жарнамаларды құру іскерлігін және жарнамалық тәсілдерді қолдана білу. 1.7 Пререквизиті: психология және адам дамуы, даму психологиясы, психология бойынша практикум. 1.8 Постреквизиті: гуманитарлық пәндер 1.9 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Курс |Семестр |Кредит |ЛК | | | |Саны |(сағ.) | |А |4 |95-100 | | |А |3,6 |90-94 |Үздік | |В+ |3,4 |85-89 | | |В |3,2 |80-84 |Жақсы | |В- |3,0 |75-79 | | |С+ |2,8 |70-74 | | |С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С- |2,4 |60-64 | | |Д+ |2,2 |55-59 | | |Д |2,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі |№ | Тақырып атауы | Сағаттар саны | | | |Дәріс |Тәж-лік |СОӨЖ |СӨЖ | |1 |Жеке тұлға психологиясы: пәнге|2 | |2 |2 | | |кіріспе. | | | | | |2 |Жеке тұлға психологиясындағы | |1 |1 |1 | | |зерттеулер мен баға. | | | | | |3 |Классикалық психоанализ. |2 | |2 |2 | |4 |Жеке тұлға теориясындағы | |1 |1 |1 | | |психодинамикалық бағыт: З. | | | | | | |Фрейд. | | | | | |5 |Аналитикалық теория. |2 | |2 |2 | |6 |Психодинамикалық бағытты қайта| |1 |1 |1 | | |қараудың нәтижелері: А. Адлер.| | | | | | |Тұлға түсінігін зерттеудің |2 | |2 |2 | | |әлемдік теориялары. | | | | | | | | | | | | |7 | | | | | | |8 |Жеке тұлға теориясындағы | |1 |1 |1 | | |эго-психология және онымен | | | | | | |байланысты бағыттар: Э. | | | | | | |Эриксон. | | | | | |9 |Бихевиоралдық бағыт. |2 | |2 |2 | |10 |Жеке тұлға теориясындағы | |1 |1 |1 | | |диспозициялық бағыт. | | | | | |11 |Тұлғаның әлеуметтік |2 | |2 |2 | | |психологиялық теориялары. | | | | | |12 |Әлеуметтік мәдени теория: К. |2 |1 |3 |3 | | |Хорни. | | | | | |13 |К. Роджерстің клиентке |2 | |2 |2 | | |орталықтанған бағыты.. | | | | | |14 |Р. Кеттел: жеке тұлға |2 |1 |3 |3 | | |қасиеттерінің құрылымдық | | | | | | |теориясы. | | | | | |15 |Тұлға феноменін тұлға |2 | |2 |2 | | |теориялары негізінде зерттеу | | | | | | |жолдары. | | | | | |16 |Жеке тұлға теориясындағы |2 |2 |4 |4 | | |үйретуші-бихевиоралды және | | | | | | |әлеуметтік-когнитивтік | | | | | | |бағыттар. | | | | | |17 |Әлеуметтік мінездер (типтер). |2 | |2 |2 | |18 |Жеке тұлғадағы когнитивтік | |2 |2 |2 | | |бағыт. | | | | | |19 |Тұлға теориялары және |2 | |2 |2 | | |психология тарихы. | | | | | |20 |Гуманистік және |2 |2 |4 |4 | | |феноменологиялық бағыттар. | | | | | |21 |Жеке тұлға теориясындағы жаңа |2 |2 |4 |4 | | |бағыттар. | | | | | | |Барлығы |30 |15 |45 |45 | 6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары Кесте 3 |СӨЖО |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |2 |3 |4 | |Жеке тұлға түсінігі деген |Анықтамалармен жұмыс |Конспект1 | |не? | | | |Жеке тұлға |Жалпы психология |Конспект2 | |психологиясындағы зерттеу |әдістерінен | | |әдістері. |айырмашылығы | | |З. Фрейдтің психоанализіне |Бейсаналылық мәселесі |Баяндама3 | |сипаттама. | | | |Психоаналитикалық |Психоаналитикалық |Конспект4 | |терапия-санасыздықты |терапия | | |зерттеу. | | | |Психодинамикалық бағыттағы |Адлер теориясын схема |Схема5 | |А.Адлер теориясы. |түрінде көрсету | | |Невроздар және олардың |Невроздарға жалпы |Реферат6 | |зерттелуі. |сипаттама | | |К. Юнгтің өмірбаяны. |Юнг теориясының мазмұны|Реферат7 | |Жеке тұлға теориясындағы |Эго-психология |Конспект8 | |эго-психологиямен | | | |байланысты бағыттыр. | | | |Диспозициялық бағыт |Тұлға қасиеттеріне |Тест9 | |өкілдері: Г. Олпорт, Р. |арналған тесттер | | |Кеттел, Г. Айзенк. | | | |ЖТТ-дағы |Бихевиоралды бағыт |Баяндама10 | |үйретуші-бихевиоралды | | | |бағыт. | | | |Әлеуметтік-когнитивтік |А. Бандура Және Дж. |Салыстырмалы | |бағыт: А. Бандура Және Дж. |Роттер өмірбаяндары |схема11 | |Роттер. | | | |Дж. Келлидің когнитивтік |Когнитивтік теория |Реферат12 | |ЖТТ-сы. | | | |А. Маслоу: ЖТТ-ның |Гуманистік бағыт |Таблица құру13 | |гуманистік бағыты. | | | |Феноменологиялық бағыт: К. |К. Роджерс өмірбаяны |Хабарлама14 | |Роджерс. | | | |Тұлға психологиясындағы |Тұлға теорияларының |Хабарлама15 | |жаңа бағыттар. |болашағы | | 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 №Апталар12345671РБ891011121314152РБ1Бақылау түріККБКСхРРТБСхРТабХ2РБР2Семинарлар015202020151510101010101010103СОӨЖ0101010101010104СӨЖ002525250252522551 РБ60756Ұпайлар02545304525402702035203520352075270 Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Таб.-таблица; Т-тест.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz