Файл қосу
Жарнамалық қабылдау ақпаратты модельдері
ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Жарнама психологиясы» 5В010300-«Педагогика және психология» ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы_______________Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің педагогикалық психология “____” ____ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Педагогикалық психология” кафедрасының отырысында Хаттама №_1____ «__»________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі: ____________ Г.К.Джумажанова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____ «__»________ 2013 жыл Төрайымы _______ БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ «__»_______ 2013 жыл ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1. Қолдану саласы «Жарнама психологиясы» пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені қашықтықтан оқыту технологиялалары (ҚОТ) бойынша оқитын «050103» – «Жарнама психологиясы» мамандығының студенттеріне арналған. ПЭОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. Пәнді ҚОТ бойынша оқу кезінде ПЭОӘК негізгі құрал болып табылады. 2. Нормативтік сілтемелер Осы «Жарнама психологиясы» пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені (ПЭОӘК) берілген пән бойынша оқу үдерісін ҚОТ пайдалана ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: 5В011100 – «педагогика және психология» мамандығының Мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС 6.08.067-2010, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2011 жылғы «08» тамыздағы №349 бұйрығымен бекітілген. 3. Жалпы ережелер 3.1 «Жарнама психологиясы» пәні Педагогикалық факультеттің «Педагогика және психология» мамандығының негізгі білім бағдарламасы негізінде «Еңбек психологиясы және инженерлік психология» бағытындағы мамандандыру пәндернің құрамына кіреді. Курста студенттер т еоретикалық және практикалық блоктарды оқиды.Үшінші курстың 6 семестрінде оқиды Қорытынды бақылау формасы-емтихан. 3.2 Курстың негізгі мақсаты болып "Жарнама психологиясы" пәнінде кәсіби білімнің, іскерліктің және дағдының қалыптасуы жатады. Ол жарнама жұмысында психологиялық экспертизаны жүзеге асыруда қолданылады. 3.3 Курстың міндеттері: 1) Жарнама психологиясында теоретикалық негізді оқу. 2) Жарнамалық жұмыста технологияны құру және процеспен танысу. 3) Жарнамалық жұмыста технологияны құрудағы практикалық іскерлікті қалыптастыру, оның психологиялық тиімділігінің бағасы. Пәнді оқытудың ерекшелігі болып, оның практикалық мінездемесі, студенттердің шығармашылық жұмысына және өздік жұмысына бағытталуы. Сонымен қатар, берілген курс жалпы психология және психологиялық зерттеу методологиясы аймағында студентттердің жаңа пән негізінде теоретикалық негізін жүйелеуді ұсынады. Берілген пән негізінде қолданбалы зерттеу барысында студенттердің практикалық іскерлігін бекіту жүзеге асады. Пәнді оқудағы ішкі бөлімде оқитын студенттердің жұмысын ұйымдастыру аудиториялық жұмыс негізінде, өздік және шығармашылық тапсырмалар негізінде құрылады. Курстың соңында студенттер шынайы құбылыстарды массалық ақпарат тәсілінде презентациялауға және басқалардың презентациясына дұрыс баға беруге үйренеді. 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Білуі: – Жарнамалық ақпараттың жекеленген және жарнамалық компанияның психологиялық тиімділікті құру тәсілдері мен принциптері. – Жарнамалық жұмыс өніміне деген нормативті талап және олардың бағаларының ережелері – Жарнамалық ақпараттың базалық зерттеу әдістері – отандық және әлемдік жарнаманың қазіргі жағдайы, оның мәселелері, дамудың тенденциясы және спецификасы, жарнамалық әсер етудің психологиялықмеханизмдері Игеруі: – методами коррекционной и развивающей работы с детьми и подростками; – навыками педагогического общения, психогигиеной общения и применять их в работе с педагогическим коллективом; меңгеруі: – Жарнаманың этаптары мен процедуралары; – Жарнамадағы әдістер және психологиялық принциптер; – жарнамалық жұмыстың мазмұны; – Іскерлігі: • Жарнаманы құру процесіне қатысу, жарнамалық ақпарат концепциясының формулировка деңгейіне қатысу. • Бағалау және біртұтас жарнамалық компанияны тестілеу • Жарнамалық психология аймағында қолданбалы зерттеу жүргізу. • жарнамалық бизнесте практикада басқарудың психологиялық механизмдерін қолдану. түсінуі: – жарнаманың тапсырмалары мен формалары; – жарнамалық жұмысты ұйымдастыру принциптері және негізгі бағыттары; Істей алуы керек: • жарнамалық іс-әрекетті ұйымдастыру формасы және тәсілдері • жарнамалық іс-әрекетті реализациялау процесінде психологтың рөлі • жарнамалық іс-әрекеттегі психолог-кеңесшінің негізгі кәсіби және нормативті талаптары • жарнаманың стратегиясын және тапсырмаларын, мақсатына ие болуы керек. Оның қоғамдағы орны және функциялары. • Иемдену керек: – жарнама психологиясы мәселелерінің дағдыларын, ішкі және сыртқы жарнамаларды құру іскерлігін және жарнамалық тәсілдерді қолдана білу. 3.5 Пререквизиті: общая психология, психология и развитие человека 3.6 Постреквизиті: педагогическая психология, 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан: |курс | |1 |27-30%|өте жақсы бағасын қою барысында тәлімгер тақырып бойыншы берілген | | | |ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмысты толығымен орындаған жағдай | | | |ескеріледі; егер нақтылау үшін берілген сұраққа жауап берілмеген | | | |жағдайда бір кемшілігі ескеріліп 1-4% алынып койылады | |2 |23-26%|жақсы бағасы ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмыс, оның нәтижелері | | | |жалпы түрде оқу жоспарына сай, бірақ бір немесе екі өрескел қатесі | | | |немесе үш кемшілігі жалпы пайыздан 1 шегеріліп отырылады (дұрыс, | | | |бірақ жетілген дәл жауап емес). | |3 |15-22%|қанағаттанарлық бағасы егер де ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмыс | | | |оның нәтижелері негізінен бағдарламаның талаптарына сай келіп, | | | |бірақ 1 өрескел қатесі және 2 кемшілігі болса, немесе 1 өрескел | | | |қатесі және 1 өрескел емес қатесі, немесе 2 – 3 өрескел қатесі, | | | |немесе 1 өрескел емес және 3 кемшілігі болса, немесе 4 – 5 | | | |кемшілігі болса қойылады. | |4 |0-14% |Негізінен қанағаттанарлықсыз бағасы жұмыстың жоқтығын көрсетеді, | | | |және оқушыға оны қайта жасауды ұсынуға болады. | Студент білімін бақылау Студенттің білімін бақылау келесі түрде жүргізіледі: • ағымдағы бақылау (әр модуль соңында жүргізіледі) • межелік бақылау тестілеу түрінде (8 және 15 апталарда) • қорытынды бақылау – семестр соңында бір рет жүргізіледі Студент пән бойынша емтиханға жіберілуі үшін оның семестрдегі жиынтық рейтингілік бағасы 30% тен немесе артық болуы тиіс. Қорытынды баға 1 және 2 рейтинг пен емтихан нәтижесі бойынша есептеледі: 1-рейтинг нәтижесінің 30% + 2-рейтинг нәтижесінің 30% + емтихан нәтижесінің 40% қосындысына тең. А1 12+А2 13=25(15-тен 29-ға дейінгі балл) емтиханға жіберілмейді А1 16+А2 18=34(30-тен 60-ға дйінгі балл) емтиханға жіберіледі ЕМТИХАН БАҒАСЫНЫҢ КӨРСЕТКІШІ (0-40 БАЛЛ) Емтихан-40 балл (40%) Пән бойынша қорытынды баға келесі шкала бойынша анықталады (4 кесте). Әріптік, баллдық және пайыздық эквиваленттегі бағалар шкаласы 4 кесте |Рейтинг |0-49 |50-54 |55-59 |60-64 | Қашықтықтан кеңестер беру және оқу үдерісінің күнтізбелік графигі 5 кесте |№ |Апталар |1 |2 |3 | |р/б| | | | | | |Дәрістік сабақтар|Практикалық | | | | | | |сабақ | | | | |1 |Жарнамалық |Жарнамалық |Таблица |Жарнама |әңгіме| | |іс-әрекеттің |іс-әрекеттің | |принциптері |лесу | | |дамуы. Жарнамалық|дамуы. | | | | | |іс-әрекеттің даму|Жарнамалық | | | | | |факторлары. |іс-әрекеттің | | | | | |Жарнаманың |даму | | | | | |қоғамның даму |факторлары. | | | | | |тарихымен |Жарнаманың | | | | | |байланысы |қоғамның даму | | | | | | |тарихымен | | | | | | |байланысы | | | | |2 |Жарнама функциясы| |Кесте«Жарнама |Жарнамаға |Кестен| | |және негізі | |функциясы және|қойылатын талап |і | | |Жарнаманың рөлі | |негізі». | |тексер| | |және функциялары | |Жарнама | |у | | |жарнаманың | |процесінің | | | | |құрылымдық | |видеожазбасы | | | | |элементтері. | | | | | |3 | |Концепция |Кесте: | | | | | |түсінігі, |«жарнамалық | | | | | |жарнамалық |концепция | | | | | |концепция |ерекшеліктері»| | | | | |ерекшеліктері | | | | | | |және негізі. | | | | | | |Жарнамалық | | | | | | |концепцияның | | | | | | |функциялары, | | | | | | |рөлдері. | | | | |4 |Жарнамалық | |Кестелер: |Жарнама түрлері |Схеман| | |стратегия. | |жарнама | |ы | | |Түсінігі, негізі.| |тарсырмалары, | |тексер| | |Жарнамалық | |формалары | |у | | |стратегияның | | | | | | |мақсаты, | | | | | | |тапсырмалары. | | | | | | |Болжам және оның | | | | | | |әртүрлілігі. | | | | | |5 |Жарнаманы |Жарнаманы |Жарнамалық | |Конспе| | |қабылдау |қабылдау |ақпаратты | |ктіні | | |психологиясы. |психологиясы. |қабылдау | |тексер| | |Қабылдау түсінігі|Қабылдау |модельдері. | |у | | |және оның |түсінігі және | | | | | |спецификалық |оның | | | | | |бейнелері. |спецификалық | | | | | |Жарнамалық |бейнелері. | | | | | |ақпаратты |Жарнамалық | | | | | |қабылдау |ақпаратты | | | | | |модельдері. |қабылдау | | | | | | |модельдері. | | | | |6 | |Жарнамалық |Сабақ сценариі|Жарнама түрлері.|Коллок| | | |мәтін туралы | | |виум | | | |түсінік, оның | | | | | | |түрлері, | | | | | | |жарнамалық | | | | | | |мәтіндердің | | | | | | |құрылымы | | | | |7 |Ереже және | |Фотосуреттер..| | | | |жарнама кескінін | |жарнамалық | | | | |жасаудағы | |плакаттар. | | | | |әдіс-айлалар | |Жарнама | | | | |Жарнамалық кескін| |жоспары | | | | |және оның | | | | | | |құрастырушысы, | | | | | | |Жарнамалық | | | | | | |кескін: қызметі | | | | | | |мен қасиеттері | | | | | |8 |Жарнамадағы | | | | | | |манипуляция және | | | | | | |сендіру | | | | | | |технологиялары. | | | | | | |Жарнамадағы | | | | | | |манипуляция | | | | | | |психотехнологияла| | | | | | |ры: тереотиптер, | | | | | | |аңыздар, | | | | | | |автоматизм. | | | | | |9 |Баспасөздердегі | |Жарнаманы | | | | |жарнамалардың | |құруға | | | | |ерекшелігі. | |арналған | | | | | | |әдебиеттер | | | | | | |көрінісі | | | |10 |Радио-жарнамалар.| |Кестелер | | | | |Түсінік, аудио | | | | | | |жарнамалық | | | | | | |каналдардың | | | | | | |мінездемесі мен | | | | | | |спецификасы.. | | | | | |11 |Бейне жарнама. | |Жазба материал| | | | |Түсінік, | | | | | | |телевизиялық | | | | | | |жарнамалық | | | | | | |каналдардың | | | | | | |мінездемесі, | | | | | | |телевизиялық | | | | | | |роликтардың | | | | | | |құрылымдық | | | | | | |элементтері. | | | | | 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы |№1 |Оқулықтардың аттары, оқу-әдістемелік әдебиеттер |Саны. |% |Студ | | | | |қамт.. | | |1 |Волкова А.И. Основы психологии рекламы / А.И. |5 |100 |3 | | |Волкова, В.В. Пижугийда. – Ростов-на-Дону: Феникс,| | | | | |2005. – 415 с. | | | | |2 |Мокшанцев Р. Психология рекламы. М.; Новосибирск: |5 |100 | | | |ИНФРА-М Сибирское соглашение, 2001. | | | | |3 |Капран В.И. Психология и разработка рекламной |8 |80 | | | |продукции- М- Академия- 2008-240с. Гриф УМО | | | | | |«Рекомендовано» | | | | |4 |Лебедев – Любимов А. Психология рекламы.- СПб- |1 |10 | | | |Питер- 2003- 369с. Гриф УМО «Рекомендовано» | | | | |5 |Психология в рекламе / под ред. П.К. Власова / 2-е|5 |100 | | | |издание. Дополненное, переработанное, | | | | | |исправленное. – Х.: Изд-во Гумагитарный Центр, | | | | | |2007. –320с | | | | |6 |Психология и психоанализ рекламы: учебное пособие |3 |100 | | | |для факультетов психологии, социологии, экономики | | | | | |и журналистики / ред.-сост. Д.Я. | | | | |7 |Феофанов О.А. Реклама: новые технологии в России: |2 |90 | | | |Райгородский. – Самара: Издательский Дом БАХРАХ-М,| | | | | |2001. – 752с. | | | | |8 |Багиров Э. Телевидение как средство массовой |5 |100 | | | |информации и художественная культура // Проблемы | | | | | |телевидения. — М.: Издательство Московского | | | | | |университета, 1976. | | | | |9 |Бове К., Арене У. Современная реклама: Пер с англ.|2 |90 | | | |— Тольятти: Издательский дом «Довгань», 1997. | | | | |10 |Богомолова Н, Социальная психология печати, радио |1 |50 | | | |и телевидения. — М.: Издательство Московского | | | | | |университета, 1991. Голядкин Н. Творческая | | | | | |телереклама. — М.: Институт истории и социальных | | | | | |проблем телевидения, 1998. | | | | |11 |Трушин Б. Массовое сознание. Опыт определения и |2 |90 | | | |проблемы исследования. — М.: Политиздат, 1987. | | | | |12 |Дридзе Т. Текстовая деятельность в структуре |1 |50 | | | |социальной коммуникации. — М.: Наука, 1984. | | | | |13 |Картер Г. Эффективная реклама. Пер. с англ. — М.: |1 |50 | | | |Бизнес-ин-форм, 1998. | | | | |14 |Федотова Л. К вопросу о рейтинге телепередач // |1 |50 | | | |Вестник Московского университета. Сер. 10. | | | | | |Журналистика. — 1991. — № 6 | | | | |15 |Шариков А. Темпоральные закономерности городской |1 |50 | | | |телевизионной аудитории России (опыт | | | | | |мониторинговых исследований: 1994-96 гг.) // Мир | | | | | |России. - 1997. - № 1. - С. 79-106. | | | | |ҚОСЫМША ӘДЕБИЕТТЕР: | |1 |Бернштейн С. Язык радио. М., 1977 |1 |90 | | |2 |3. Бродель Ф. Материальная цивилизация, экономика |1 |90 | | | |и капитализм. Т. 1-3. М., 1986-1992. | | | | |3 |Бутченко В.А. Краткий очерк истории русской |1 |90 | | | |торговли // Гермес. Торговля и реклама. М., 1994 | | | | |4 |Веркман К. Товарные знаки: создание, психология, |1 |90 | | | |восприятие. М., 1974. | | | | |5 |Гермогенова Л.Ю. Эффективная реклама за рубежом и |1 |90 | | | |в России. Практика и рекомендации. М., 1994. | | | | |6 | Головко Б.Н. Фотореклама: искусство возможного. |1 |90 | | | |М., 1999Семья в психологическом консультации /Под | | | | | |ред. Бодалева А.А., Столина В.В. – М., 1989 | | | | |7 |Головко Б.Н. Фотореклама: искусство возможного. |2 |90 | | | |М., 1999. | | | | |8 |Гуревич П.С. Приключения имиджа: типология |1 |50 | | | |телевизионного образа парадоксы его восприятия. | | | | | |М., 1991 | | | | |9 |Землянова Л.М. Современная американская |1 |50 | | | |коммуникавистика. М., 1995. | | | | |10 | Ионин Л. Социология культуры. М., 1996 |1 |50 | | |11 | Кармин А.С. Психология рекламы. СПб.: ДНК, 2004. |1 |50 | | |12 |Котлер Ф. Основы маркетинга. СПб, 1989. |5 |100 | | |13 | Крылов И.В. Маркетинг. Социология маркетинговых |1 |50 | | | |коммуникаций. М., 1998. | | | | |14 | Лотман Ю.М. Семиотика кино и проблемы |1 |50 | | | |киноэстетики // Ю.М. Лотман об искусстве. М., | | | | | |1998. | | | | |15 |Маклюэн М. Телевидение. Робкий гигант // |1 |50 | | | |Телевидение: вчера, сегодня, завтра. Вып. 7. М., | | | | | |1987. | | | | |16 |Росситер Дж.Р., Перси Л.. Реклама и продвижение |1 |50 | | | |товаров. СПб, ПИТЕР, 2001. | | | | |17 |Семенов Б.Д. Рекламный менеджмент. Минск,1999. |1 |50 | | 8. ПӘНДІ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР: 1. Волкова А.И. Основы психологии рекламы / А.И. Волкова, В.В. Пижугийда. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2005. – 415 с. 2. Мокшанцев Р. Психология рекламы. М.; Новосибирск: ИНФРА-М Сибирское соглашение, 2001. 3. Капран В.И. Психология и разработка рекламной продукции- М- Академия- 2008-240с. Гриф УМО «Рекомендовано» 4. Лебедев – Любимов А. Психология рекламы.- СПб- Питер- 2003- 369с. Гриф УМО «Рекомендовано» 5. Психология в рекламе / под ред. П.К. Власова / 2-е издание. Дополненное, переработанное, исправленное. – Х.: Изд-во Гумагитарный Центр, 2007. –320с 6. Психология и психоанализ рекламы: учебное пособие для факультетов психологии, социологии, экономики и журналистики / ред.-сост. Д.Я. 7. Феофанов О.А. Реклама: новые технологии в России: Райгородский. – Самара: Издательский Дом БАХРАХ-М, 2001. – 752с. 8. Багиров Э. Телевидение как средство массовой информации и художественная культура // Проблемы телевидения. — М.: Издательство Московского университета, 1976. 9. Бове К., Арене У. Современная реклама: Пер с англ. — Тольятти: Издательский дом «Довгань», 1997. 10. Богомолова Н, Социальная психология печати, радио и телевидения. — М.: Издательство Московского университета, 1991. Голядкин Н. Творческая телереклама. — М.: Институт истории и социальных проблем телевидения, 1998. 11. Трушин Б. Массовое сознание. Опыт определения и проблемы исследования. — М.: Политиздат, 1987. 12. Дридзе Т. Текстовая деятельность в структуре социальной коммуникации. — М.: Наука, 1984. 13. Картер Г. Эффективная реклама. Пер. с англ. — М.: Бизнес-ин-форм, 1998. 14. Система средств массовой информации России. Учебное пособие для вузов / Под ред. Я. Засурского. — М.: Аспект-Пресс, 2001. . Смирнова М. Социологические исследования печати, радио и телевидения в развитых капиталистических странах / Учебное пособие. — М.: Издательство Московского университета, 1984. 15. Федотова Л. К вопросу о рейтинге телепередач // Вестник Московского университета. Сер. 10. Журналистика. — 1991. — № 6. 16. Федотова Л. Анализ содержания телевизионных передач. Учебное пособие. — М.: Издательство Московского университета, 1992. Федотова Л. Реклама в социальном пространстве: социологические эссе. — М.: Московское рекламное обозрение, 1996. 17. Шариков А. Темпоральные закономерности городской телевизионной аудитории России (опыт мониторинговых исследований: 1994-96 гг.) // Мир России. - 1997. - № 1. - С. 79-106. 18. учебное пособие – СПб:Питер,2000. ҚОСЫМША ӘДЕБИЕТТЕР: 1. Шерковин Ю. Психологические проблемы массовых информационных процессов. — М.: Наука, 1973. 13. Батра Р., Майерс Дж.Дж., Аакер Д.А. Рекламный менеджмент. М. – СПб- Киев, 1999. 2. Бернштейн С. Язык радио. М., 1977. 3. Бродель Ф. Материальная цивилизация, экономика и капитализм. Т. 1-3. М., 1986-1992. 4. Бутченко В.А. Краткий очерк истории русской торговли // Гермес. Торговля и реклама. М., 1994. 5. Веркман К. Товарные знаки: создание, психология, восприятие. М., 1974. 6. Гермогенова Л.Ю. Эффективная реклама за рубежом и в России. Практика и рекомендации. М., 1994. 7. Головко Б.Н. Фотореклама: искусство возможного. М., 1999. 8. Гуревич П.С. Приключения имиджа: типология телевизионного образа парадоксы его восприятия. М., 1991. 9. Землянова Л.М. Современная американская коммуникавистика. М., 1995. 10. Ионин Л. Социология культуры. М., 1996. 11. Кармин А.С. Психология рекламы. СПб.: ДНК, 2004. 12. Котлер Ф. Основы маркетинга. СПб, 1989. 13. Крылов И.В. Маркетинг. Социология маркетинговых коммуникаций. М., 1998. 14. Лотман Ю.М. Семиотика кино и проблемы киноэстетики // Ю.М. Лотман об искусстве. М., 1998. 15. Маклюэн М. Телевидение. Робкий гигант // Телевидение: вчера, сегодня, завтра. Вып. 7. М., 1987. 16. Музыкант В.Л. Теория и практика современной рекламы. 4.1. М., 1998. 17. Панкратов Ф.Г., Баженов Ю.К., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность. Изд.2. М., 1999. 18.Почепцов Г.Г. Теория и практика коммуникации. М., 1998. 19. Росситер Дж.Р., Перси Л.. Реклама и продвижение товаров. СПб, ПИТЕР, 2001. 20. Семенов Б.Д. Рекламный менеджмент. Минск,1999. 21. Соболев М.И. Очерки из истории всемирной торговли // Гермес. Торговля и реклама. М., 1994. 22. Средства массовой информации и современная художественная культура. М., 1983. 23. Уваров В.В. Реклама – ее сущность, значение, историческое развитие и психологические основы// Гермес. Торговля и реклама. М., 1994. 24. Ученова В.В. Старых Н.В. История, детство и отрочество рекламы. М., 1994. 25. Уэлс У., Вернет Д., Мориарти С. Реклама: принципы и практика. СПб, 1999. 26. Феофанов О.А. США: реклама и общество. М., 1994.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz