Файл қосу
Күшті қышқылдар ерітінділері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ |ПОӘК | | |құжаты | |ПОӘК 042-18-10.1.102/02-2014| | ПОӘК «Аналитикалық |«11»09. 2014 ж. | | |химияның таңдамалы |№1 басылымы | | |тараулары» пәні | | | |бойынша | | | |магистранттарға | | | |арналған пән | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Аналитикалық химияның таңдамалы тараулары» пәні 6М06000- «Химия» мамандығына арналған МАГИСТРАТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ «_____»_____ 2014 ж. Б.Х. Мұсабаева, х.ғ.к., «Химия» кафедрасы меңгерушісі 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Химия» кафедрасы мәжілісінде «29» тамыз 2014 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі Б.Х. Мұсабаева 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде «05» қыркүйек 2014 ж., № 1 хаттама Төрайымы С.С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданған және басып шығаруға ұсынылған «11» қыркүйек 2014 ж., № 1 хаттама ОӘК төрайымы Г.Қ. Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша |5 | | |сағаттардың бөлінуі | | |3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар |6 | |4 |Курстың форматы |9 | |5 |Курстың саясаты |10 | |6 |Баға қою саясаты |10 | |7 |Әдебиеттер |13 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы мен пән жайлы жалпы мәліметтер Лектордың аты-жөні: Мұсабаева Бинұр Хабасқызы, химия ғылымдарының кандидаты, доцент Химия кафедрасы Хабарласу телефоны: 35-05-90 №9 оқу ғимараты №415 кабинет Сабақтарды жүргізу орны - № 408 аудитория Пән бойынша кредит саны – 3. 1.2. Оқу жоспарынан көшірме 1 кесте - Оқу жоспарынан көшірме: |Кур|Семестр |Кредиттер |ДС (сағ) | |с | | | | | | |Дәріс |ПС |МӨЖ | | |1 |Химиялық тепе-теңдік. Химиялық |1 |2 |8 |7.1.1. | | |тепе-теңдік константасы. | | | | | | |Тепе-теңдік константасының | | | | | | |түрлері: термодинамикалық, | | | | | | |концентрациялық, шартты, аралас| | | | | | |константалар. Олардың өзара | | | | | | |байланысы және шамаларына әсер | | | | | | |етуі факторлар. | | | | | |2 |Қышқылдар мен негіздер |1 |2 |6 |7.1.3.,7.1.4.,7| | |теориялары. | | | |.2.3 | | |Аррениус, Льюис, Бренстед, | | | | | | |Усанович теориялары. Осы | | | | | | |теориялардың артықшылықтары мен| | | | | | |кешіліктері. Қышқылдар мен | | | | | | |негіздер жайлы классикалық және| | | | | | |қазіргі түсініктерді салыстыру.| | | | | |3 |Бренстедтің сандық теориясы. |1 |1 |4 |7.1.2. | | |Бренстед теңдеуін қорытып | | | | | | |шығару. Қос протолиттің | | | | | | |тепе-теңдік константасы. Өздік | | | | | | |қышқылдық, өздік негіздік | | | | | | |константалары. Бренстед | | | | | | |теңдеуінен шығатын салдарлар. | | | | | | |Қышқылдың диссоциациялану | | | | | | |константасының өздік | | | | | | |қышқылдыққа, еріткіштің | | | | | | |диэлектрлік өтімділігіне, | | | | | | |қышқылдың зарядтылық түріне | | | | | | |(катиондық және зарядсыз | | | | | | |қышқылдыр) тәуелділігі. | | | | | |4 |Еріткіштің қышқыл мен негіз |1 |1 |4 |7.1.2.,7.1.3. | | |күшіне әсері. | | | | | | |Еріткіштерді қышқылдық-негіздік| | | | | | |қасиеті бойыншажіктеу: протоны,| | | | | | |апротонды еріткіштер. | | | | | | |Протогенді, протофильді және | | | | | | |амфипротонды еріткіштер. | | | | | | |Еріткіштердің еріген қышқыл мен| | | | | | |негіз күшіне нивелирлеуші және | | | | | | |дифференцирлеуші әсері. | | | | | |5 |Сусыз ерітінділердің |1 |2 |6 |7.1.1.-7.1.4 | | |қышқылдығы. | | | | | | |Сусыз және аралас | | | | | | |еріткіштердегі рН анықтау. | | | | | | |Сусыз еріткіштердегі рН | | | | | | |шкаласы. Сусыз еріткіштердегі | | | | | | |рН стандарттау. Әр түрлі | | | | | | |еріткіштерді рН салыстыру. | | | | | | |Қышқылдықтың бірыңғай шкаласы. | | | | | | |Қышқылдықты анықтаудың Гаммет | | | | | | |әдісі. Зарядсыз және | | | | | | |зарядталған қышқылдар үшін | | | | | | |Гаммет функциясы. Гаммет | | | | | | |әдісінің кемшіліктері. | | | | | |6 |Күшті қышқылдар ерітінділері. |1 |2 |6 |7.1.1.-7.1.4 | | |Күшті қышқылдардың концентрлі | | | | | | |ерітінділері үшін рН есептеу. | | | | | | |Орта күшті қышқылдар | | | | | | |ерітінділері үшін рН есептеу, | | | | | | |күшті қышқылдардың өте | | | | | | |сұйытылған ерітінділері үшін рН| | | | | | |есептеу. | | | | | |7 |Орта күшті қышқылдар |1 |4 |10 |7.1.1.-7.1.4 | | |ерітінділері. | | | | | | |Зарядсыз және зарядталған орта | | | | | | |күшті қышқылдар үшін, орта | | | | | | |күшті көр негізді қышқылдар | | | | | | |үшін рН есептеу. | | | | | |8 |Амфолиттер ерітінділері үшін рН|1 |4 |10 |7.1.1.-7.1.4 | | |есептеу. | | | | | | |Амфолиттер, олардың түрлері. | | | | | | |Амфолиттер ерітінділері үшін рН| | | | | | |есептеу ерекшеліктері. | | | | | |9 |Қышқылдық-негіздік жүйелерді |2 |4 |10 |7.1.1.-7.1.4 | | |сипаттау үшін қолданылатын | | | | | | |графиктік әдістер. | | | | | | |Тепе-теідіктерді сипаттау үшін | | | | | | |қолданылатын графиктік әдістер:| | | | | | |таралу диаграммалары (ТД), | | | | | | |концентрациялық-логарифмдік | | | | | | |диаграммалар (КЛД). | | | | | | |Қышқылдық-негіздік жүйелер үшін| | | | | | |таралу диаграммалары. Бір және| | | | | | |екі негізді әлсіз қышқылдар | | | | | | |үшін таралу диаграммаларын | | | | | | |есептеу және құру. | | | | | | |Қышқылдық-негіздік жүйелерді | | | | | | |сипаттау үшін концентрациялық -| | | | | | |логарифмдік диаграммалар, | | | | | | |оларды құру, олардың | | | | | | |көрнектілігі. | | | | | |10 |Тотығу-тотықсыздану жүйелері |1 |4 |10 |7.1.1.-7.1.4 | | |үшін графиктік анализ | | | | | | |тәсілдері. | | | | | | |Тотығу-тотықсыздану жүйелері | | | | | | |үшін таралу диаграммалары, | | | | | | |таралу диаграммаларын | | | | | | |потенциалдың белгелі | | | | | | |интервалында құру. | | | | | | |Тотығу-тотықсыздану жүйелері | | | | | | |үшін концентрациялық - | | | | | | |логарифмдік диаграммалар, | | | | | | |оларды құру, сипатты нүкте. Е | | | | | | |–рН диаграммасы. | | | | | |11 |Комплекстүзу кезіндегі |2 |4 |8 |7.1.1.-7.1.4 | | |тепе-теңдік | | | | | | |Комплексті қосылыстардың түзілу| | | | | | |функциясы. Комплексті | | | | | | |қосылыстардың түзілу дәрежесі. | | | | | | |Комплексті бөлшектің | | | | | | |молекулалық үлесін есептеу. | | | | | | |Комплексті қосылыстардың түзілу| | | | | | |қисықтары. Комплексті | | | | | | |қосылыстар үшін таралу | | | | | | |диаграммалары. | | | | | |12 |Тұндыру процесстері. |2 |4 |8 |7.1.1.-7.1.4 | | |Тұнбалардың ерігіштігі. | | | | | | |Ерігіштік, өздік ерігіштік, | | | | | | |ерігіштік көбейтіндісі. Иондық | | | | | | |күштің, ортақ ионның, рН | | | | | | |ерігіштікке әсері. Тұнбалардың | | | | | | |ерігіштігіне комплекстүзудің, | | | | | | |гидролиздің әсері. | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Курсты оқығанда негізгі мақсаттардың бірі - теориялық негіздерді игерумен қатар лабораторияда эксперименттік жұмысқа машықтануды үйрену, тәжірибе нәтижелері бойынша теориялық қорытынды жасап үйрену. Пәннің теориялық сұрақтары дәрістерде қарастырылады. Дәрістерде негізгі түсініктер мен заңдылықтар және күрделі немесе оқулықтарда жоқ сұрақтар туралы айтылады. Дәрістер конспектілері лабораториялық сабақтарға дайындық кезінде негіз болады, әдебиетпен дұрыс жұмыс істеуге көмектеседі. Практикалық сабақтарда теориялық негіздер, заңдылықтар дәлелін табады. Студенттер химиялық ойлау қасиетін және ғылыми-зерттеу жұмысына қабілеттілік иеленеді. Пәнді оқыту кезінде магистранттың өздік жұмысы да бар, және оған уақыт бюджетінің үлкен бөлігі арналған. Дәрістер Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынан алынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Зертханалық сабақтар Өздік жұмыс Оқу үрдісінде өздік жұмыс үлесі артып келеді. Тақырыпты терең игеру үшін оқулықтармен, оқу құралдарымен қосымша жұмыс істеу қажет. Сонымен қоса, есептер, үй тапсырмасы да өздік жұмысқа жатады. Магистранттың өздік жұмысын оқытушы тексереді. Әдебиетпен жұмыс істеуге нұсқаулар Бұл арнайы курс болғандықтан, негізгі оқулық жоқ. Әрбір тақырыпқа арнайы әдебиет тізімі, әдістемелік құралдар мен нұсқаулар ұсынылады. Оқытушы тапсырма бергеннен кейін материалды оқулықтар, оқу құралдарынан, монографиялардан оқу керек. Сұрақ негізін анықтап, заңдар, ережелерді, түсініктерді, формулаларды жаттау керек. Еске жақсы сақтау үшін қысқаша конспект жазып, немесе дәріс конспектісін толықтыра жазу керек. Сұрақты егжей-тегжейлі білу үшін қосымша әдебиет оқу керек. Теориялық материалды игергеннен кейін практикалық сабаққа дайындалу керек. 4 КУРС ФОРМАТЫ Оқу жүктемесін семестр бойына бірқалыпты орналастыру, тапсырманы әр студенттін міндетті түрде орындай алатын мөлшерде беру керек, олардың орындалуын қатан қадағалап, бақылаулар жүргізуге тиісті. Осыған байланысты кафедрада әр түрлі формаларда бақылаулар болу керек. Оқу құралдарын регламентациялау, әр пән бойынша өздік жұмыстарының сағат мөлшерін құрау, басқа пән арқасында МӨЖ мөлшері аспауын қадағалап отыру қажет. Студенттің уақыт мөлшерін анализдеу арқылы ескерілмеген уақыттардың мөлшері бар болуы анықталды. Сондықтан көптеген студенттер өз уақыттарын жоспарлай алмай жүргендеріне шағымданады. Көптеген студенттерде уақытты тиімді пайдалана алмайды, оларда күнделікті жоспарлары жоқ. 5 КУРС САЯСАТЫ Практикалық сабақтар белгілі бір тақырыптарды дәрісте талқылаған соң жүргізіледі. Әрине, сабақтарды бұлай өткізу студентте анализдеу, салыстыру және ойлау қабілеттері жоғарлайды. Пән аралық жүйе магистранттың ғылым негізін және танырлық әрекетін белсендіруге арналған. Пән аралық жүйені ескере отырып, мұғалім белгілі бір пәнге байланысты магистранттың қаншалықты білімін біле отырып, оқу материалын жоспарланған мөлшерден тыс бере алады. Белгілі бір дәріс немесе практикалық сабақты жоспарлай отырып, мұғалім алдын ала сабақтың өткізілу әдісін және жерін, тәртібін ойластыру керек. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Пәнді оқу барысында ағынды бақылаудың әр түрлі түрлері болуы мүмкін: 1) ауызша сұрау – бір немесе бірнеше тақырып (бөлім) материалдарын оқығаннан кейін жүргізілетін бақылау; 2) жазбаша бақылау, курстың кейбір тақырыбы (бөлімі) бойынша қойылған сұрақтар, есеп шығару, келтірілген жағдайды талдау, практикалық жұмыс жасауды көрсетеді; 3) бірігіп жасалған сұрау – бір немесе бірнеше тақырып (бөлім) бойынша ауызша және жазбаша жүргізілетін бақылау; 4) үй тапсырмасын қорғау және презентация - жеке немесе топ үй тапсырмасын дұрыс орындағанының білімін, откен материалдарға қорытынды жасап, оны аудитория алдына жеткізе білуін, курс тақырыптарынынң кисынды байланысын байқай білуін бақылау; 5) дискуссиялар, тренингтер, дөнгелек үстөл – маселені топ ретінде қарасырып өзіндік ой жүгірту машығын және өздігінен шешім қабылдау қабілетін көрсету; 6) тестілер – оқушының білімін объективтi түрде және сапалы баға беру үшін нақты түрде берілген тапсырма жиынтығы (ашық, жабық, біріктірілген); «Аналитикалық химияның таңдамалы тараулары» пәні бойынша ұпайдың таралымы 3 кесте |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлардың | | | |барлығы | |1 |2 |3 | | |1-7 апта аралығында дәріс сабақтарына қатысу мен |30 | | |дайындалу | | |1 |Практикалық сабақ №1 |0 | | |Практикалық сабақ №2 | | |2 |Практикалық сабақ №3 |10 | | |Практикалық сабақ №4 |10 | |3 |Практикалық сабақ №5 |10 | | |Практикалық сабақ №6 |10 | | |МӨЖ №1 |50 | |4 |Практикалық сабақ №7 |10 | | |Практикалық сабақ №8 |10 | |5 |Практикалық сабақ №9 |10 | | |Практикалық сабақ №10 |10 | | |МӨЖ №2 |50 | |6 |Практикалық сабақ №11 |10 | | |Практикалық сабақ №12 |10 | |7 |Практикалық сабақ №13 | | | |Практикалық сабақ №14Межелік бақылау №1 |70 | |1 мен 7 аптада оқу нәтижесі бойынша ұпайлардың барлығы |300 | | |8-15 апта аралығында дәріс сабақтарына қатысу мен |30 | | |дайындалу | | |8 |Практикалық сабақ №15 |7 | | |Практикалық сабақ №16 |7 | |9 |Практикалық сабақ №17 |7 | | |Практикалық сабақ №18 |7 | | |МӨЖ №3 |50 | |10 |Практикалық сабақ №19 |7 | | |Практикалық сабақ №20 |7 | |11 |Практикалық сабақ №21 |7 | | |Практикалық сабақ №22 |7 | |12 |Практикалық сабақ №23 |7 | | |Практикалық сабақ №24 |7 | |13 |Практикалық сабақ №25 |7 | | |Практикалық сабақ №26 |7 | | |МӨЖ №4 |50 | |14 |Практикалық сабақ №27 |8 | | |Практикалық сабақ №28 |8 | |15 |Практикалық сабақ №29 |7 | | |Практикалық сабақ №30 |7 | | |Межелік бақылау №2 |70 | |9 мен 15 аптада оқу нәтижесі бойынша ұпайлардың барлығы |300 | |Емтихан ұпайларының барлығы |400 | |Академиялық кезең бойынша ұпайлардың барлығы |1000 | Магистрант білімін бағалау шкаласы Кесте 4 |Баға |Әріппен |Процентпен |Балл |Рейтингке | | |белгіленуі |белгіленуі | |қойылатын | | | | | |максимал балл | |Өте жақсы |А |95-100 |4,00 |285-300 | | |А- |90-94 |3,67 |270-284 | |Жақсы |В+ |85-89 |3,33 |255-269 | | |В |80-84 |3,00 |240-254 | | |В- |75-79 |2,67 |225-239 | |Қанағатта |С+ |70-74 |2,33 |210-224 | |нарлық |С |65-69 |2,00 |195-209 | | |С- |60-64 |1,67 |180-194 | | |Д+ |55-59 |1,33 |165-179 | | |Д |50-54 |1,00 |150-164 | |Қанағатта |F |0-49 |0,00 |0-149 | |нарсыз | | | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиет: 7.1.1 Аналитическая химия и физико- химические методы анализа. В 2-х т. Т.1: учебник / под ред. А.А.Ищенко.- М.: Академия, 2010.- 352 с. 7.1.2 Аналитическая химия и физико- химические методы анализа. В 2-х т. Т.2: учебник / под ред. А.А.Ищенко.- М.: Академия, 2010.- 412 с. 7.1.3 Аналитическая химия. В 2-х т. Т.1: [учеб. изд-е] / Г. Кристиан; пер. с англ. В.А.Гармаша, Н.В.Колычевой, Г.В.Прохоровой.- М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2009.- 623 с. 7.1.4.Аналитическая химия. В 2-х т. Т.2: [учеб. изд-е] / Г. Кристиан; пер. с англ. В.А.Гармаша, Е.Э.Григорьевой, А.В.Ивановой и др.- М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2009.- 504 с. 7.1.5 Аналитическая химия. Аналитика. В 2-х книгах. Кн. 1. Общие теоретические основы. Качественный анализ: учебник / Ю.Я. Харитонов.- 3-е изд., стер.- М.: Высш. шк., 2005.- 615 с. 7.1.6 Аналитическая химия. Аналитика. В 2-х кн. Кн. 2. Количественный анализ. Физико-химические методы анализа: учебник / Ю.Я. Харитонов.- 3-е изд., испр.- М.: Высш. шк., 2005.- 559 с. 7.1.7 Аналитическая химия в 3-х томах. Т.1 Методы идентификации и определения веществ: учебник / А.А.Белюстин и др.; под ред.Л.Н.Москвина.- М.: Академия, 2008.- 576с. 7.1.8 Аналитическая химия в 3-х т. Т.2. Методы разделения веществ и гибридные методы анализа: учебник / И.Г.Зенкевич и др.; под. ред. Л.Н. Москвина.- М.: Академия, 2008.- 304с. 7.1.9 Аналитическая химия в 3-х т. Т.3 Химический анализ.: учебник / И.Г.Зенкевич и др. под ред. Л.Н.Москвина.- М.: Академия, 2010.- 368с. 7.1.10 Дорохова Е.Н., Прохорова Г.В. Задачи и вопросы по аналитической химии. – М.: «Мир». 2001 г. 7.2 Қосымша әдебиет: 7.2.1 Современные методы исследования: учеб. пособие / Д.А. Мырзакожа, А.А. Мирзаходжаев.- 2-е изд., доп.- Алматы, 2006.- 302 с. 7.2.2 Янсон Э., Путнинь Я. Теоретические основы аналитической химии. – М.: «Высшая школа», 1980г. 7.2.3 Батлер Дж.Н. Ионное равновесие. – Л.: «Химия». 1973г. 7.2.4 Измаилов М.И. Электрохимия растворов. – М.:Химия, 1984 г. 7.2.5 Петерс Д., Хайес Дж., Хифтье Г. Химическое равновесие и измерения. – М.: «Химия», 1978г. 7.2.6 Мейтис Л. Введение в курс химического равновесия и кинетики. – М.: «Мир», 1984 7.2.7 Генцеди Я. Применение комплексов в аналитической химии. – М.: «Мир», 1979. 7.2.8 Бек М., Надьпал И. Исследование комплексообразования новейшими методами. – М.: «Мир», 1989 г. 7.2.9 Бейтс Д. Определение рН. Теория и практика. – М.: «Мир». 1984 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz