Файл қосу

2014 Құжатталған процедура Пәннің оқу - әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                        |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                   |
|3 деңгейлі СМК құжаты           |ПОӘК                   |ПОӘК              |
|                                |                       |042-16.1.69./01-20|
|                                |                       |14                |
|«Кәсіби қазақ тілі»  пәнінің    |Баспа № 1 11.09.2014ж. |                  |
|оқу-әдістемелік кешеніоқытушыға |                       |                  |
|арналған                        |                       |                  |








                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                      «КӘСІБИ ҚАЗАҚ ТІЛІ» ПӘНІ БОЙЫНША
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                   (5В050300 «Психология» мамандықтарына )

              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ























                                                         Семей


                                                           2014






                                  Алғы сөз

1  ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің   “
Психология” кафедрасының оқытушысы  М.Тезекбаева
                            “__05__”    _____09_____ 2014 ж.


2 ҚАРАЛДЫ
     1.  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
        “Психология” кафедрасының отырысында
 Хаттама №__1____  «_05_»___09_____  2014  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Ш.Сатиева

2.2  ЭҚжГҒФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №__1____   «_09_»____09____  2014 жыл

ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин


3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №__1___ «_11_»____09____  2014 жыл

ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова

4.  №1 басылым  11.09.2014ж.




















   мазмұны:
     . 1  Қолданыс аймағы
     . 2  Нормативтік сілтемелер
     . 3  Жалпы ережелер
     . 4  Оқу пәнінің мазмұны (молдулі)
     . 5  Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі
     . 6  Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
     . 7  Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
     . 8  Әдебиеттер






      1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ


           «Кәсіби қазақ тілі» пәні бойынша оқу әдістемелік кешен  5В050300
-  «Психология»  мамандығы  студенттеріне  арналған.  Ол  студенттерді  курс
мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс  саясатымен,  оқу  процесі  барысындағы
студенттердің  білуге  жіне  істеуге  тиіс  білімдерін  таныстырады.  Оқу  -
әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады.


      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
           Осы    «Кәсіби  қазақ  тілі»  пәнінен  оқу  -  әдістемелік  кешен
төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу  процесінің
ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
    - 5В050300 - «Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік  Жалпыға  бірдей
      Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және
      ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген;
    - 5В050300 - «Психология» мамандығы бойынша    типтік оқу жоспары;
    -  СТУ  042-ГУ-4-2014  университет  стандарты  «Пәннің   оқу-әдістемелік
      кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»;
    -  ДП  042-1.01-2014  Құжатталған  процедура   «Пәннің   оқу-әдістемелік
      кешендерінің құрылымы мен мазмұны».


     3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
       3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
     Курс «Кәсіби  қазақ  тілі»  «5В050300»  -  «Психология»  мамандығындағы
студенттерді даярлауда  жоғары маңызға ие. Қазақстан Республикасының  сыртқы
саясатының дамуы және сапалы өзгеруіне  байланысты  қазақ  тілі  әлеуметтік-
экономикалық, ғылыми-техникалық және қоғамның  мәдени дамуында орны ерекше.
     Осыған байланысты  кәсіби  қазақ  тілді  меңгеру  қажеттілігі  мамандар
арасында өсуі,  келесідей  міндеттерді  жүктейді:  ең  біріншіден  кадрларды
даярлау  жүйесін  жетілдіру,  білім  жүйесіндегі  өзгерістерге   және   жаңа
технологиялық оқу  үлгілерінің  енуіне   байланысты  қазақ  тілі  мәртебесін
қажет деңгейге жеткізу.
     Курс  «Кәсіби  қазақ  тілі»  өзінің  зерттеу  обьектісі  ретінде  қазақ
тіліндегі ауызша және жазбаша  ғылыми сөйлемдер, сонымен  қатар  грамматика,
фонетика, мамандыққа қатысты текстерді оқу жатады.

     3.2  Пәнді оқытудың мақсаты – маманда коммуникативті компетенцианы
қалыптастыру,қазақ тілі негізінде кәсіби іс-әрекеттегі өзекті мәселелерді
шешу.

     3.3  Пәнді оқытудағы негізгі мәселер:
      -  психологиялық,  педагогикалық  және  әлеуметтік   дисциплиналардағы
түсініктер мен терминологиялар жүйесін қамту;
      - тілдік деңгейдің прагматикалық бірлігіне ие болу;
      -  мамандық   бойынша   энциклопедиялық   және   интеллектуалды-мәдени
ақпараттармен  білімін толықтыру;
       - мамандық бойынша оқу  -  ғылыми  жұмыстарын  жазуды  және  қорғауды
дамыту;
      -   студенттердің    іскерлік    және    оқу    -    ғылыми    тілінің
диалогиялық/монологиялық, ауызша/ жазбаша формаларын дамыту;
     3.4. Оқыту нәтижелері:
     Студент пәнді оқу нәтижесінде келесілерді білуі қажет:
-  Қазқстанның    әлеуметтік   -   мәдени   шарттары   мен   қазақ   тілінің
функциялануының ерекшелігі;
- қатысушылардың тілдік коммуникацияның сферасы,  қарым-қатынас  жағдайлары,
әлеуметтік және мәртебелік рөлдері;
- тілдік жүйе және  лексико-грамматикалық  деңгейдегі  стилистикалық  қайнар
көздер;
- іскерлік қатынастағы тілдік  ерекшелік  (ресми  түрде  қарым  -  қатынасқа
түсу, өтініш, қарсылық, келісім/келіспеушілік,  алғыс,  құттықтау  кезіндегі
ережелер және этикет формалары).
     Білу керек:
- қажет коммуникативті интенция мен тапсырмаларды анықтау:
- дұрыс коммуникацияға түсу мақсатында стратегия құра білу;
- кәсіби әрекетке байланысты  ғылыми, іскерлік,  публицистика  тақырыбындағы
мәтіндер мен ескертпеулерді дұрыс өңдей білу;
- ресми және жартылай ресми  кәсіби  сұхбаттар  жүргізу/  келіссөздер  қазақ
тілінің этикалық ережелеріне сай болуы тиіс.
-  ғылыми  -  зерттеу  жұмыстарын  көрсетілген  стандарттарға  сәйкес  дұрыс
ұйымдастыра білу/ кәсіби және іскерлік іс - қағаздар.
     3.5  Курс пререквизиты:
      2,3  курстарда  орыс  тілі,  жалпы  психология,   даму   психологиясы,
эксперименталды психология.
     3.6  Курс постреквизиты:
      Педагогика  тарихы,  этнопедагогика,   этнопсихология,   педагогикалық
колледждегі  мамандану практикасы.






     3.7  Жұмыс оқу жоспарынан үзінді:
                                                                     Кесте 1

|Курс  |Семестр                                       |Кредиты               |
|      |                                              |Практ.     |СӨЖ       |
|1     |2                                             |3          |5         |
|1     |Кәсіби іс - әрекет және психолог              |2          |5         |
|      |коммуникациясы. Кәсіби әрекет сферасы.        |           |          |
|2     |Профессионализм, кәсіби тіл (психология       |4          |5         |
|      |мамандығына байланысты). Әңгімелеушілердің    |           |          |
|      |әлеуметтік мәртебесі (басқарушы – қол         |           |          |
|      |астындағылар, қызметкер - клиент , мәртебелері|           |          |
|      |тең), қарым - қатынасқа түсушілердің          |           |          |
|      |әлеуметтік рөлі.                              |           |          |
|3     |Ғылыми тіл маманның  кәсіби мәдениетінің      |4          |5         |
|      |құрамдас бөлігі ретінде. Мамандық бойынша     |           |          |
|      |мәтіндермен жұмыс: оқуы, мәтіндегі            |           |          |
|      |терминологияға түсінік, мәтінге стилистикалық |           |          |
|      |анализ, мәтінді толықтай талдау, мәтінге      |           |          |
|      |орфографиялық және пунктуационалдық анализ,   |           |          |
|      |реферат құру.                                 |           |          |
|4     |Тілдік деңгейдің прагматикалық бірлігі –      |4          |5         |
|      |сөздер, сөйлемдер, мәтін. Эмоционалды -       |           |          |
|      |экспрессивті және стилистикалық сөздер.       |           |          |
|      |Ғылыми, ресми, публицистикалық стильдегі      |           |          |
|      |мәтіндер.                                     |           |          |
|      |Тілдік деңгейдің прагматикалық бірлігі -      |           |          |
|      |сөздер,сөйлеу(психолог),пікір, дискурс.       |           |          |
|      |Қарым - қатынас стилі – ресми, жартылай ресми,|           |          |
|      |ресми емес. Коммуникативті жағдайлар(мамандық |           |          |
|      |негізінде)                                    |           |          |
|5     | «Психолог мамандығы» «Жоғары оқу орны»       |2          |5         |
|      |тақырыбындағы терминологиялық минимумдар.     |           |          |
|6     |«Психологиялық ғылымдар негізі», «мамандық    |2          |5         |
|      |негізі» тақырыбында терминологиялық           |           |          |
|      |минимумдар.                                   |           |          |
|7     |«Психология тарихы» тақырыбында минимумдар:   |           |5         |
|      |әртүрлі кезеңдегі мамандықтың дамуы, қазіргі  |           |          |
|      |уақыттағы мамандық, жаңа технологиялар.       |           |          |
|8     |Қызметтік іс - қағаздардың түрлері – ішкі және|2          |5         |
|      |сыртқы; тізбектелген, жоспарлы,ғылыми,        |           |          |
|      |қорытындылар. Қаулы. Шешімі.Бұйрық.           |           |          |
|      |Өкім.Нұсқау(указание). Акт.Анықтама. Өтініш.  |           |          |
|9     |Ресми хаттар - іскерлік және коммерциялық.    |3          |5         |
|      |Коммерциялық корреспонденцияның түрлері -     |           |          |
|      |коммерциялық өтініш, өтінішке жауап, ұсыныс - |           |          |
|      |хаттар(оферта), ұсынысқа жауап, рекламация,   |           |          |
|      |рекламацияға жауап, жарнама - ақпараттық      |           |          |
|      |хаттар. Іс - қағаздар стилі - тілдік          |           |          |
|      |формулалар, іс - қағаздағы тәртіп (этикет).   |           |          |
|10    |Құқықтық іс - қағаздар. Қаржылық қағаздар.    |2          |5         |
|      |Контракт, келісім, меморандум, келіссөз.      |           |          |
|      |Презентация. Резюме. Жарнама. Ұсынушы хаттар. |           |          |
|11    |Ғылыми және арнайы технологиялар. Ақпараттық -|2          |5         |
|      |коммуникативті технологиялар.                 |           |          |
|  12  |Маманның сөйлеу ерекшелігі. Маманның мәдени   |3          |          |
|      |сөйлеуі. Анықталған  кәсіби ортадағы адамның  |           |          |
|      |дресс-коды.                                   |           |          |
|Нәтиже :                                             |30         |60        |
|90с.                                                 |           |          |


   1. 2. Cтуденттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі:


 |№   | СӨЖ түрлері                |Есеп беру түрі  |Бақылау    |Сағат көлемі|
|    |                            |                |түрі       |            |
|1   |Практикалық сабақтарға      |Танысу          |Қорғау     |30          |
|    |дайындық (сабақ тақырыбының |                |           |            |
|    |материалымен танысу,        |                |           |            |
|    |тапсырмаларды шешу т.б.)    |                |           |            |
|2   |Үй  тапсырмасын дайындау    |Жұмыс дәптері   |Қорғау     |30          |
|    |(тақыырыпқа катысты         |                |           |            |
|    |материалды қарастыру)       |                |           |            |
|3   |Аудиториялық сабақтан тыс   |Ғылыми жұмыс    |Ауызша және|20          |
|    |материалдарды оқу.          |                |жазбаша    |            |
|    |                            |                |түрі       |            |
|4   |Қорытынды  тапсырмаларға    |Тест            |МБ 1, МБ 2,|10          |
|    |дайындық.                   |                |тестілеу   |            |
|Барлығы:                                                      |90          |







       6  ПӘНГЕ АРНАЛҒАН ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ:

      7 ӘДЕБИЕТ


      7.1 Негізгі әдебиет:
7.1.1   Жұмабаева  З.Е.  Мемлекеттік   кәсіби   қазақ   тілі   дидактикасы.
(Құқықтану мамандықтарына арналған оқу құралы.). Павлодар, 2010 ж.
7.1.2  Оразбаева  Ф., т.б. Кәсіби қазақ тілі. (Дәрігер мамандарына арналған
оқу құралы). Алматы, 2007 ж.
7.1.3  Қожабаева  Қ.  Кәсіби  қазақ  тілі.(автомобильді  жөндеу  және  оған
техникалы қызмет көрсету мамандарына арналған оқу құралы.). Астана, 2010ж.
7.1.4   Ақжанова  А.,  Өтегенова  Қ.   Кәсіби   қазақ   тілі.   (Экономика,
бухгалтерлік есеп және  аудит  мамандарына  арналған  оқу  құралы.)  Астана,
2010ж.
7.1.5 Төлеуп М.М. Кәсіби бағытталған тілде сөйлеу біліктілігін дамыту:  оқу
құралы. Алматы, 2005ж.


     7.2 Қосымша әдебиет:
Мұхамадиева Н.Қ. «Іскерлік қазақ тілі».  Астана, 2007 ж.
7.2.1 Ақанова Д.Х. және т.б. «Ресми-іскери қазақ тілі».  Алматы, 2006ж.
7.2.2  Дүйсенбекова Л. «Іс-қағаздарын жүргізу». Алматы,  2001ж.
7.2.3 Камешева Г. және т.б. «Қазақ тілі».  Астана, 2004ж.
7.2.4  Зейнулина  А.  Ф.,  Балпанов  Н.М..  Іскери-  кәсіби  қазақ   тілі.-
Павлодар, 2007ж.
7.2.5 Сөз сарасы. Қазақ тілінің ресми-іскери стилі бойын.  әдістем.  құрал.
Астана, 2009ж.
7.2.6 Өмірзақ Т., СансызбайӘ. Қазақ тілі. IV деңгей. Астана, 2006ж.
7.2.7  Зейнуллина А.Ф., Жұмабаева З.Е., Шаһарман  А.П.,  ПазылӘ.Қ.  Іскери-
кәсіби қазақ  тілі:  практикалық  сабақтарға  арналған  әдістемелік  нұсқау.
Павлодар, 2009ж.
7.2.8   Қазақстан  Республикасының  «Тіл  туралы  Заңы»  (2000  жылдың   13
наурызында шыққан Заң бойынша)

7.2.9  Қазақ тілінің орфографиялық сөздігі. – Алматы: Қазақстан, 2001

7.2.10  Кеңесбаев І. Қазақ тілінің фразеолог.сөздігі. –Алматы 1997
7.2.11 Қазақша-орысша сөздік /50 мыңға жуық сөз /Редакциясын басқарған
 Р.Ғ. Сыздықова., 24. Хұсайын К.Ш.. – Алматы: Дайк – Пресс, 2002г.
7.2.12  Қазақ тілінің түсіндірме сөздігі /10 томдық/. – Алматы, 1986






Пәндер