Файл қосу
Оқыту әдістері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-14.05.01.20.03 /02-2013 «Кәсіптік педагогика және психология негіздері» пәнінен студентке арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы Басылым № ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Кәсіптік педагогика және психология негіздері» «5В021000» – «Шетел тілі» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы А. Қоңырова “______” __________ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ 4 № «___» ____ 201_ ж. баспа ОРНЫНА Мазмұны 1 Жалпы талаптар 2 Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы Курс форматы Курс саясаты Баға қою саясаты Әдебиеттер ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар Қоңырова Арай Абдыхановна, аға оқытушы, психология мамандығы бойынша әлеуметтік ғылымдар магистрі «Психология» кафедрасы Байланыс телефондары- тел.: 35-93-89, №1 оқу корпусы, кабинет № 1212 Сабақтың өткізілу орны- аудитория № Берілген пән бойынша кредиттер саны-2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі, оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай,сонымен қатар әлеуметтік-гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Кәсіптік педагогика және психологияның негіздері курсы бүгінгі күннің талабына сай педагогикалық емес мамандық студенттеріне тәрбиенің гуманистік дәстүр ерекшеліктерін ескере отырып, педагогика және психология ғылымдарының негіздерімен қаруландыру,тәрбие мен оқыту процесін нәтижелі ұйымдастыруға қажетті педагогикалық-психологиялық білім,білік және дағды жүйесін қалыптастыруға арналады. 1.3 Пәннің мақсаты Курстың мақсаты болашақ мамандардың кәсіптік іс-әрекеттеріне қажетті педагогикалық-психолгиялық білім негіздерімен қаруландыру және педагогикалық-психологиялық білім арқылы өзін-өзі кәсіби нақтылаудағы дағдыларын, біліктіліктерін қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: Педагогикалық және психологиялық білімдердің маңыздылығын студенттің түсінуі; Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру; Педагогикалық-психологиялық білімдер жүйесін кәсіптік іс-әрекет процесінде қолдану дағдыларын дамыту 1.5 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Педагогикалық және психологиялық білімдердің маңыздылығын түсінуі; Педагогикалық-психологиялық жүйені оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы; Педагогика және психология ғылымдарының категориялық құрылымын меңгеруі; Педагогикалық жағдаяттарды талдауға дағдылануы және оны психологиялық тұрғыдан бағалай білуге; Кәсіптік іс-әрекет жағдайында, адамдар арасындағы қарым-қатынаста педагогикалық-психологиялық алған білімін сауатты қолдану туралы түсінігі болуы қажет. 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1Философия, 1.6.2 Жалпы психология 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Жеке адам писхологиясы, 1.7.2 психология тарихы, 1.7.3 педагогика тарихы, 1.7.4 педагогикалық психология; 1.7.5 гуманитарлық ғылымдар ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САҒАТ САНЫНЫҢ БӨЛІНУІ Кесте 1 № Тақырыптар Мазмұны Сағаттар саны Әдебиет Д СПС ЗС СӨЖО СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 Педагогиканың ғылымдық мәні. Педагогиканың әдіснамалық негіздері. Тәрбие қажеттілігі мен педагогикалық теория дамуының әлеуметтік-экономикалық факторлары.негізгі зерттейтін мәселелері. Пед.теориялардың әдіснамалық негіздері.Оның зерттеу әдістері 1 7.1.1., 7.1.2., 7.2.3., 7.1.5., 7.1.6., 7.2.6., 7.2.8. 2 Педагогикалық қызмет ретінде тәрбиенің мәні Педагогикалық қызмет ретінде тәрбиенің мәні, оның жалпы заңдылықтары мен принциптері. 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.2.3., 7.1.5.,.7.1.6., 7.1.7. 3 Педагогикалық қызмет ретінде тәрбиенің мәні ТП туралы жалпы түсінік.ТП ерекшеліктері,диалектикасы,жүйесі мен құрылымы. 1 7.1.1., 7.1.2., 7.1.5., 7.1.6., 7.1.7. 4 ТП заңдылықтары мен мазмұны. ТП заңдылықтары мен мазмұнын талдау 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.5., 7.1.6. 5 Тәрбие принциптері Тәрбие принциптерінің ерекшеліктері. Тәрбиенің қоғамдық бағытта болуы, өнеге-үлгіге арқа сүйеу,тәрбие гуманизациясы,тұлғалық ғыт беру,тәрбие ықпалдарының бірлігі. 1 7.1.1., 7.1.2., 7.1.5., 7.1.6., 7.1.7. 6 Тұлғаны ұжымда тәрбиелеу. Тұлғаны ұжымда тәрбиелеудегі ескерілетін педагогикалық- психологиялық факторлар. 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.5., 7.1.6., 7.1.7. 7 Тәрбие технологиясы Тәрбие технологиясы туралы түсінік.Оның маңызы.Тәрбиенің комплекстілігі.Тәрбиелік істер. Түрлі тәрбиелік істерде тәрбие технологиясын жүзеге асырудың маңызы. 1 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.5., 7.1.6. 8 Жалпы тәрбие әдістері Жалпы тәрбие әдістері мен тәсілдері жөнінде түсінік. Тәрбие әдістерінің жіктелуі. 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.5., 7.1.6., 7.1.7. 9 Дидактика – білім беру және оқыту теориясы Дидактика пәні және категориялары.Педагогикалық оқыту процесінің мәні,ерекшеліктері және құрылымы. 2 7.1.1., 7.1.2., 7.1.5., 7.1.6., 7.1.7. 10 Оқыту принциптері мен ережелері. Оқыту принциптері мен ережелеріне талдау. Оқыту заңдылықтарына жалпы түсінік 2 3 9 7.1.1., 7.1.2., 7.1.5., 7.1.6. 11 Мектептегі білімнің мазмұны Білім беру мазмұны.Оқу жоспары,бағдарламалар, оқулықтар. 1 7.1.1., 7.1.2., 7.1.5., 7.1.6. 12 Сабақ түрлерінің құрылымдары. Сабақтың түрлері және оларға қойылатын дидактикалық талаптар. 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.5. 13 Оқыту әдістері Оқыту әдістері туралы түсінік. Оқыту әдістерін топтастыру, оларды топтастыру 1 7.1.1., 7.1.2., 7.1.4., 7.1.5., 7.1.6. 14 Оқытуды ұйымдастырудағы қосымша мәселелер. Сабақтағы оқушылардың танымдық іс-әрекеттері, мұғалімнің сабаққа дайындалу жұмыстары. 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.5., 7.1.6. 15 Оқыту және тәрбиелеу дегі психологиялық білімдердің маңызы. Негізгі психологиялық түсініктер. Жеке адамның таным процестері ерекшеліктерінің ескерілуі(түйсік,қабылдау, ес,ойлау,сөйлеу,қиял,зейін) 1 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.5., 7.1.6., 7.1.7., 16 Психиологиядағы зерттеу әдістері. Психиологиядағы зерттеу әдістерінің өзіндік жетістіктері және кемшіліктері. 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.4., 7.2.3., 7.2.6. 17 Таным процестері. Таным процестерінің қалыптасу және даму ерекшеліктері талдау. 1 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.4., 7.2.3., 7.2.6. 18 Іс-әрекет психологиясы Іс-әрекет құрылымы мен түрлері. Іс-әрекетпен байланысты психологиялық факторлар. 1 7.1.1., 7.1.2., 7.1.4., 7.2.3., 7.2.6. 19 Жеке адам психологиясы. Жеке адамның қалыптасуы және дамуы.Қабілет, темперамент, мінез, ерік қасиеттерінің оқу- тәрбие процесінде ескерілуі. 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.4., 7.2.3., 7.2.6. 20 Адам аралық қатынастар психологиясы Адам аралық қатынастар туралы жалпы түсінік. Адамдардың бірін-бірі қабылдауы. Ондағы қателіктер себебі. 1 7.1.1., 7.1.2., 7.1.4., 7.2.3., 7.2.6. 21 Қарым-қатынасты орнату техникасы мен тәсілдері. Қарым-қатынасты орнату техникасы мен тәсілдерін талдау. 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.4., 7.2.3., 7.2.6. 22 Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі. Мектеп – отбасы, Жұртшылық және мектептің бірлескен жұмысын ұйымдастырушы орталық..Педагогикалық ұжым.Отбасымен байланыс орнатудың психологиялық- педагогикалық негіздері 1 7.1.1., 7.1.2., 7.1.4., 7.1.6., 7.2.3. 23 Оқушылар оқу-танымдық әрекетін тексеру және бағалау. Оқыту процесінде білімді есепке алу,бақылау, бағалаудың маңызы.Оның түрлері,әдістері мен формалары. 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.4., 7.2.3., 7.2.6. 24 Білім жүйесін басқарудың қоғамдық- мемлекеттік сипаты. Мектепішілік басқару және мектепішілік менеджмент.Педагогикалық жүйенің қызмет етуінің әлеуметтік және уақыттық шарттары,құрылымдық компоненттері. 1 7.1.1., 7.1.2., 7.1.4., 7.2.3., 7.2.6. 25 “ҚР білім беру жүйесі” ҚР-ның “Білім беру туралы” заңы.Оқу-тәрбие мекемелерінің типтері.Білім беру жүйесінің жаңаруына байланысты мұғалімге қойылатын талаптар. 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.5., 7.1.7., 7.2.3. 26 Мектепті басқарудағы негізгі функциялар Мектеп басшысының басқару мәдениеті,педагогикалық талдау.Мектепішілік басқаруды және бақылауды реттеу. 1 7.1.1., 7.1.2., 7.1.4., 7.1.7., 7.2.3, 7.2.6. 27 Мектепті басқарудағы ұйымдастырушылық қызмет. Мектепті басқарудағы ұйымдастырушылық қызметтің маңызы. 1 1,5 4,5 7.1.1., 7.1.2., 7.1.5., 7.2.3., 7.2.6. Барлығы: 15 15 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Кәсіптік педагогика және психология негіздері» пәні бойынша 15 сағат дәріс және 15 сағат практикалық сабақтар жоспарланған. Пән мазмұны болашақ психологтарды таңдаған мамандықтарының қыр-сырларымен, кәсіби іс-әрекеті бағыттарымен таныстырады. Дәріс, семинар сабақтарында студенттер конспектілеу жұмысымен айналысып, негізгі ойлар мен термин сөздерді жазып отырады. Соңынан оны талдау жұмысымен айналысады. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстары шығармашылық тапсырмалар ретінде түрлі формаларда орындалуы мүмкін. Солардың ішінде кең түрде кездесетіні-реферат. Реферат жазуда не ескеріледі? Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды. Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал. Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады. Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады. Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет. Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді. Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады. Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылып, қорытындысын шығару – маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Берілген тақырыпты конспектілеу, талдау Негізгі талаптар: Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну; Әр тақырып бойынша 5-7 негізгі түсініктерді білу. Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу; СӨЖ, СОӨЖ жұмыстарын жазуда міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет; Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс; Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау. 5 КУРС САЯСАТЫ Студенттерге қойылатын талаптар: Сабаққа кешікпеу. Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу. Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау. Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу. СОӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Аптасына және бақылау түрлері бойынша ұпайлардың қойылуы төмендегі кестеде көрсетілген. «Кәсіптік педагогика және психология негіздері» пәні бойынша ұпайлардың бөлінуі Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық ұпай Ескерту 1 2 3 4 1 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 5 2 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 20 3 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 25 4 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 30 5 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 35 6 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 45 7 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 50 1-7 апта бойы барлық аудиториялық сабақтар түрлеріне қатысу 30 Рубеждік бақылау-1 60 1-7 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің жиынтық ұпайы 300 8 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 5 9 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 20 10 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 20 11 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 25 12 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 30 13 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 30 14 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 35 15 Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ 45 8-15-ші апта бойы барл Практикалық сабақ, СӨЖ,СОӨЖ ық аудиториялық сабақтар түрлеріне қатысу 30 Рубеждік бақылау-2 60 8-15 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің жиынтық ұпайы 300 Емтиханға берілетін барлық ұпай 400 Академиялық кезең бойынша барлық ұпайлар 1000 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.Негізгі әдебиеттер: 7.1.1.Р.С. Немов Учебник для студентов высших пед. учебных заведений. Т2. (Психология образования) – М.,2003 7.1.2..Әбиев Ж.,Бабаев С.,Құдиярова А. Педагогика.-А. 2004 7.2.3. Немов Р.С. Учебник для студентов высших пед. учебных заведений. Т1.(Общие основы психологий) – М.,2003 7.1.4. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологий. – СПб., 1999 7.1.5. Бабанский Ю. Педагогика. –М.,1988 7.1.6.Ильина Т. Педагогика. –М.,1984 7.1.7.Педагогика: Педагогикалық жоғары оқу орындары мен педагогикалық колледждер студенттеріне арналғаноқулық / Ред.басқ. П.И.Пидкасистый. – Алматы: Қазақ университеті, 2006 7.2 Қосымша әдебиеттер тізімі: 7.2.1Гамезо М.В.,Домашенко И.Л. Атлас по психологии. – М.,1998 7.2.2.Подласый И. Педагогика.Кн.1,-М., 2000 7.2.3.Стоунс Э. Психопедагогика.Психологическая теория и практика обучения. –М.,1984 7.2.4.Столяренко Л. Педагогика. –Ростов-на-Дону.,2000 7.2.5.Ұзақбаева С. Эстетикалық және экономикалық тәрбие негіздері. –А.,1991 7.2.6.Фридман Л.М., Кулагина И.Ю. Психологический справочник учителя. – М.; 1991 7.2.7.Педагогикалық басшылық.БМ. Т1,1987 7.2.8. Ілиясова А. Класс жетекшісінің жүргізетін жұмысының жүйесі.-А.,1999
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz