Файл қосу

Саяси билік



|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі                              |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы  мемлекеттік университеті                          |
|3 деңгейлі  СМЖ құжаты           |ПОӘК                     |                         |
|                                 |                         |ПОӘК                     |
|                                 |                         |042-16-02.1.09/01-2013   |
|«Саясат теориясы» пәні  бойынша  |                         |                         |
|оқу-әдістемелік  кешені          |№1 басылым               |                         |
|5В050200 Саясаттану              |                         |                         |
|мамандығына   арналған           |                         |                         |








                               Студенттер үшін
                                «Саясаттану»
                          ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                                 (СИЛЛАБУС)
















                                 Семей, 2013




                                  Алғы сөз


1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ

5В050200 «Саясаттану» мамандығы үшін Қазақстан  Республикасының  Мемлекеттік
стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасы негізінде жасалған.

Құрастырушы: Тарих ғылымдарының кандидаты А.М. Мамырбеков

                                                                    «______»
__________ 2013 ж.
2. ҚАРАЛДЫ

     1.  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
        «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында

 Хаттама №______  «__»________  2013  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Н.А. Мухаметжанова


2.2  ГЗФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №______   «__»________  2013 жыл

ОӘБ төрағасы_________ Ш.Кеңесбаева

3. БЕКІТІЛДІ

3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды

Хаттама №______ «__»________  2013 жыл

ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова

4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе №    «___» ____ 201_  ж. баспа  ОРНЫНА)









                                   МАЗМҰНЫ



1. Жалпы ереже
2. Сабақ түрлерінің сағаттары көрсетілген пән мазмұны



3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар


4. Курс форматы
5. Курс саясаты
6. Бағалау саясаты


7. Әдебиеттер






































1. 1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

Оқытушының  аты-жөні –т.ғ.к  Мамырбеков Арафат Мажитұлы

Байланыстық ақпарат: Телефон – 35-60-29 /деканат/;  №1 ғимаратта № 602
Сабақтың өтетін орны: № 1 оқу ғимарат   № 1011 дәрісхана
Кредит  саны – 4


1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: Саясаттану бакалаврларды  даярлау  барысында
«Саяси теориясы» базалық оқу пәні болып табылады.  Бұл  курстың  маңыздылығы
бір жағынан, ол басқа жалпы кәсіби пәндерді байланыстырушы  қызметін  атқара
отырып, екіншіден-саяси жұмыстың барлық  моделдерінің  формаларын  тараптап,
жүйелі терең білім беруді көздейді.

1.3  Пәнді оқытудың мақсаты:

      Cаясат  теориясының  даму  кезеңдердегі,  оның  әр   түрлі   теориялық
-әдістемелік негіздерінің мазмұны бойынша осы оқу пәнінің іргелес  сипаттағы
маңызын талдап, студенттерге терең білім  беру.  Саяси  ғылымның  көкейкестi
маңызды проблемаларын зерделеу әлемдiк  саяси  үрдiстi  сипаттайтын  негiзгi
қазiргi замандағы саяси жүйелердi түсiндiру осы арнайы пәннiң мақсаты  болып
табылады.Бағамда саяси үрдiс  басты  кезеңдерiн  сипаттауға  жарайтын  саяси
жүйелер гистологиясының сипаттамасы  берiледi,  типология,  режiм  сипатына,
институционалды  жүйелер  құрылысына,  құндылықтардың   iргелi   өлшемдерiне
орайлас саяси жүйелердiң түбегейлi ерекшелiктерi толық баяндалады.

1.4 Пәнді оқыту міндеттері:

- саясат теорияның тарихи моделдерін қарастыру;

- болашақ  жоғары  білімді  мамандарға  тарихи  мұраларды  маңызды  құндылық
санатында қарап, оларға азаматтық және ізгілік сипатын қалыптастыру.

1.5 Курс аяқталған соң студент:

    - Қалыптасқан тарихи шындыққа және әлемдiк саяси үрдiс бет  бағыттарына
бара-бар қазiргi заман типологияның  -  демократиялық  саяси  жүйенiң  басты
нысандарын, оның негiзгi өлшемдерi мен элементтерiн ұғына білу  керек;

    - тоталитаризм ХХ ғ. феноменi, тоталитарлық жұйенiң мғнi,  оның  базалық
      принциптерi, бұл принциптер мен әмбебап құндылықтарға  деген  көзқарас
      туралы нақты мағлұмат болуы қажет;
    - саяси жүйелердiң дамуындағы бет бағытты бiлуi, ұғымдарды  пайдаланудың
      қажеттi дағдылары болуы керек;
    - саяси орта және басқа саяси жүйелер ұғымдарын ара қатынас байланыстағы
      саяси жүйе туралы да хабардар болуы керек;
    - демократия және қоғамның демократия құрылысы туралы:
    - тоталитаризм және авторитаризм туралы;
    - Қазақстан Республикасындағы саяси жүйенiң қызметi  және  дамуының  бет
      бағыты туралы:
    - оқу әдебиетiмен, мерзiмдi басылымдармен iстеу. әлемдегi өтiп жатқан
      оқиғаларды, үрдiстердi, әсiресе тоталитаризмнен демократияға көшу
      үрдiстерiн посттоталитарлық қоғам ерекшелiктерiн талдау дағдыларын
      терең меңгеруі шарт


 6. Пәннің пререквизиттері: Қазақстан тарихы, адам және қоғам пәні бойынша
    бастапқы ұғымдардың болуы мен оның қалыптасуы туралы түсініктерінің
    болуы қажет.

1.7 Пәннің постреквизиттері:  Әлеуметтану,  Мәдениеттану,  Қазақстан  тарихы
т.б

2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ БӨЛІНГЕН САҒАТЫ


                                                                     Кесте 1

|№  |Тақырып     |Қысқаша мазмұны        |Л   |С  |ОС  |С  |әдебиеттер      |
|   |            |                       |Е   |Е  |ӨЖ  |Ө  |тізімі          |
|   |            |                       |к   |м  |    |Ж  |                |
|1  |2           |3                      |4   |5  |6   |7  |8               |
|1. |Саясат      |1.Саясат қоғамдық      |2   |2  |2   |2  |Дегтярев А.А.   |
|   |қоғамдық    |өмірдің сферасы.       |    |   |    |   |Основы          |
|   |өмірдің     |2.«Саясаттың» мағынасы |    |   |    |   |политической    |
|   |сферасы     |және мәні. Саясаттың   |    |   |    |   |теории. - М.:   |
|   |            |шекарасы.              |    |   |    |   |Высш. шк., 1998.|
|   |            |3.Саясаттың басқа      |    |   |    |   |                |
|   |            |әлеуметтік             |    |   |    |   |                |
|   |            |құбылыстармен өзара    |    |   |    |   |                |
|   |            |байланысы:             |    |   |    |   |                |
|   |            |экономикамен,          |    |   |    |   |                |
|   |            |әлеуметтік және ұлттық |    |   |    |   |                |
|   |            |назарлармен,           |    |   |    |   |                |
|   |            |мемлекетпен , құқық ,  |    |   |    |   |                |
|   |            |адамгершілікпен.       |    |   |    |   |                |
|   |            |4.Саясаттың            |    |   |    |   |                |
|   |            |салыстырмалы           |    |   |    |   |                |
|   |            |дербестігі.            |    |   |    |   |                |
|2. |Билік ұғымы.|1.Билік және саясат.   |2   |2  |2   |2  |Б.Иманбекова.   |
|   |Саяси билік.|2.Билік саясаттанудың  |    |   |    |   |«Қоғамдағы      |
|   |            |негізгі категория      |    |   |    |   |инновациялық    |
|   |            |ретінде.               |    |   |    |   |саясат»,        |
|   |            |3.Саяси биліктің       |    |   |    |   |34-39б.б.,      |
|   |            |функционалдық          |    |   |    |   |2.№3-2005,      |
|   |            |тағайындауы және       |    |   |    |   |"Қазақстан      |
|   |            |маңызы.                |    |   |    |   |жоғары мектебі" |
|3. |Саяси ғылым |1.Саясат ғылым және    |2   |2  |2   |2  |А.Акишев.       |
|   |және саясат |өнер сияқты.           |    |   |    |   |«Приоритеты     |
|   |теориясы.   |2.Объект және ғылым    |    |   |    |   |развития        |
|   |            |пәннің  арақатынастары.|    |   |    |   |региональной    |
|   |            |Саясат - саясаттанудың |    |   |    |   |политики        |
|   |            |жалпы объектісі.       |    |   |    |   |Республики      |
|   |            |Саясаттану пәні        |    |   |    |   |Казахстан»      |
|   |            |ретінде.               |    |   |    |   |365-367б.б.б.,  |
|   |            |3.Саясаттану әлеуметтік|    |   |    |   |2.№4-2004       |
|   |            |ғылымдардың жүйесінде. |    |   |    |   |"Қазақстан      |
|   |            |Саясаттанудың          |    |   |    |   |жоғары мектебі" |
|   |            |ерекшілігі басқа       |    |   |    |   |                |
|   |            |әлеуметтік ғылымдармен |    |   |    |   |                |
|   |            |салыстырғанда.         |    |   |    |   |                |
|   |            |4.Саясаттанулық және   |    |   |    |   |                |
|   |            |гуманитарлық білім     |    |   |    |   |                |
|   |            |құрылымында-           |    |   |    |   |                |
|   |            |саясаттанудың орыны.   |    |   |    |   |                |
|   |            |5.Саясаттану           |    |   |    |   |                |
|   |            |функциялары: танырлық ,|    |   |    |   |                |
|   |            |ағартушылық, теоретико |    |   |    |   |                |
|   |            |- методологиялық,      |    |   |    |   |                |
|   |            |ғылыми - қолданбалы,   |    |   |    |   |                |
|   |            |идеологиялық.          |    |   |    |   |                |
|4. |Саяси жүйе. |1.Т.Парсонстың жүйе    |2   |2  |2   |2  |Т.Исахметов.    |
|   |            |теориясы.              |    |   |    |   |«Активация      |
|   |            |2.«Қоғамның саяси жүйе»|    |   |    |   |инновационной   |
|   |            |түсінігі  (Д. Истон, Г.|    |   |    |   |политики»       |
|   |            |Алмонд, К. Дойч). .    |    |   |    |   |48-49б.б.,      |
|   |            |3.Саяси жүйенің        |    |   |    |   |1.№7-2005,      |
|   |            |әлеуметтік мәні.       |    |   |    |   |"Қазақстан      |
|   |            |4.Саяси жүйенің        |    |   |    |   |жоғары мектебі" |
|   |            |элементтері және       |    |   |    |   |                |
|   |            |құрылымдары. Саяси жүйе|    |   |    |   |                |
|   |            |функциялары. 5.Саяси   |    |   |    |   |                |
|   |            |жүйелердің типологиясы.|    |   |    |   |                |
|   |            |                       |    |   |    |   |                |
|   |            |6.Тұрақтылықты бұзу,   |    |   |    |   |                |
|   |            |дағдарыс және саяси    |    |   |    |   |                |
|   |            |жүйе регрессі. Өтетін  |    |   |    |   |                |
|   |            |процестер,  қоғам      |    |   |    |   |                |
|   |            |өмірінде өтетін дәуір  |    |   |    |   |                |
|   |            |және саяси жүйе.       |    |   |    |   |                |
|5. |Саяси       |1.«Саяси идеология»    |2   |2  |2   |2  | Б.Иманбекова.  |
|   |идеологиялар|түсінігі, мәні және    |    |   |    |   |«Қоғамдағы      |
|   |.           |функциялары.           |    |   |    |   |инновациялық    |
|   |            |2.Оның қоғамның саяси  |    |   |    |   |саясат»         |
|   |            |өмірінде рөлі.         |    |   |    |   |34-39б.б.,      |
|   |            |3.«Деидеологизация»    |    |   |    |   |2.№3-2005,      |
|   |            |және «реидеологизация» |    |   |    |   |"Қазақстан      |
|   |            |концепциялары.         |    |   |    |   |жоғары мектебі" |
|   |            |4.Идеология және       |    |   |    |   |                |
|   |            |саясат. Идеологиялық   |    |   |    |   |                |
|   |            |нығаю.                 |    |   |    |   |                |
|   |            |5.Идеология және билік.|    |   |    |   |                |
|   |            |Мемлекеттік және саяси |    |   |    |   |                |
|   |            |идеология.             |    |   |    |   |                |
|6. |Саяси тәртіп|1.Саяси тәртіп ұғымы.  |2   |2  |2   |2  |Нуртазина Р.    |
|   |(режим).    |2.Ұғымдардың           |    |   |    |   |«Современные    |
|   |            |арақатынастары: саяси  |    |   |    |   |требования к    |
|   |            |өкімет, саяси жүйе және|    |   |    |   |образовательной |
|   |            |саяси тәртіп.          |    |   |    |   |политике в      |
|   |            |3.Тоталитарлық тәртіп. |    |   |    |   |информационном  |
|   |            |Тоталитаризм ұғымы.    |    |   |    |   |обществе»       |
|   |            |4.Авторитаризм саяси   |    |   |    |   |68-73б.б.,      |
|   |            |тәртіп сияқты.         |    |   |    |   |10.№2-2003, ,   |
|   |            |5.Авторитарлық         |    |   |    |   |"Қазақстан      |
|   |            |тәртіптің "Шек қойылған|    |   |    |   |жоғары мектебі" |
|   |            |плюрализмі " (Линц Х.).|    |   |    |   |                |
|7. |Саяси       |1.Саяси процесс        |2   |2  |2   |2  |Саханов Н.      |
|   |процесс.    |түсінігі.              |    |   |    |   |«Уровень и      |
|   |            |2.Саяси өзгертулер.    |    |   |    |   |структура       |
|   |            |3.Саяси өзгертулердің  |    |   |    |   |влияния         |
|   |            |үлгілері:              |    |   |    |   |неправительствен|
|   |            |функционалдық, даму,   |    |   |    |   |ных организаций |
|   |            |құлдырау.              |    |   |    |   |на политический |
|   |            |4.Негізгі факторлары.  |    |   |    |   |процесс в       |
|   |            |                       |    |   |    |   |Казахстане»     |
|   |            |                       |    |   |    |   |48-52б.б.,      |
|   |            |                       |    |   |    |   |12.№1-2004,     |
|   |            |                       |    |   |    |   |"Қазақстан      |
|   |            |                       |    |   |    |   |жоғары мектебі" |
|8. |Сайлау және |1.Сайлау саяси институт|2   |2  |2   |2  |Нуртазина Р.    |
|   |партиялық   |негізінде.             |    |   |    |   |«Современные    |
|   |жүйелер     |2.Сайлау функциялары.  |    |   |    |   |требования к    |
|   |            |3.Сайлау жүйе мағынасы |    |   |    |   |образовательной |
|   |            |және ұғымы.            |    |   |    |   |политике в      |
|   |            |4.Саяси жүйенің ұғымы  |    |   |    |   |информационном  |
|   |            |және үлгісі.           |    |   |    |   |обществе»       |
|   |            |                       |    |   |    |   |68-73б.б.,      |
|   |            |                       |    |   |    |   |10.№2-2003, ,   |
|   |            |                       |    |   |    |   |"Қазақстан      |
|   |            |                       |    |   |    |   |жоғары мектебі" |
|9. |Замандас    |1.Мемлекеттік биліктің |2   |2  |2   |2  |Т.Исахметов.    |
|   |мемлекетте  |ұйым жүйесі.           |    |   |    |   |«Активация      |
|   |конституциял|2.Конституция және     |    |   |    |   |инновационной   |
|   |ық ірлендіру|конституционализм      |    |   |    |   |политики»       |
|   |(дизайн)    |ұғымы.                 |    |   |    |   |48-49б.б.,      |
|   |            |3.Конституциялардың    |    |   |    |   |1.№7-2005,      |
|   |            |таптастыруы.           |    |   |    |   |"Қазақстан      |
|   |            |                       |    |   |    |   |жоғары мектебі" |
|10.|Парламентари|1.Парламентаризм       |2   |2  |2   |2  |Саханов Н.      |
|   |зм теориясы |тарихының негізгі      |    |   |    |   |«Уровень и      |
|   |            |кезеңдері. Парламент   |    |   |    |   |структура       |
|   |            |және парламентаризм    |    |   |    |   |влияния         |
|   |            |түсінігі.              |    |   |    |   |неправительствен|
|   |            |2.Замандас парламент   |    |   |    |   |ных организаций |
|   |            |функциялары.           |    |   |    |   |на политический |
|   |            |Парламенттің құру реті |    |   |    |   |процесс в       |
|   |            |және тарқатылуы.       |    |   |    |   |Казахстане»     |
|   |            |3.Институционалдық     |    |   |    |   |48-52б.б.,      |
|   |            |парламент құрылымы:    |    |   |    |   |12.№1-2004,     |
|   |            |палаталар.             |    |   |    |   |"Қазақстан      |
|   |            |Институционалдық       |    |   |    |   |жоғары мектебі" |
|   |            |парламент құрылымы:    |    |   |    |   |                |
|   |            |комитеттер.            |    |   |    |   |                |
|11.|Өкіметтер   |1.Парламент ұйымдық    |2   |2  |2   |2  |Нуртазина Р.    |
|   |және        |құрылымы: төраға,      |    |   |    |   |«Современные    |
|   |бюрократияла|коллегиалдық басқаратын|    |   |    |   |требования к    |
|   |р.          |орган, палатталар,     |    |   |    |   |образовательной |
|   |            |комитеттер, аппарат.   |    |   |    |   |политике в      |
|   |            |2.Парламенттің саяси   |    |   |    |   |информационном  |
|   |            |құрылымы: фракциялар.  |    |   |    |   |обществе»       |
|   |            |Парламенттің жұмыс     |    |   |    |   |68-73б.б.,      |
|   |            |тәртібі. Зан қабылдау. |    |   |    |   |10.№2-2003, ,   |
|   |            |3.Парламенттік         |    |   |    |   |"Қазақстан      |
|   |            |дебаттар.              |    |   |    |   |жоғары мектебі" |
|   |            |Парламенттердің        |    |   |    |   |                |
|   |            |таптастыруы.           |    |   |    |   |                |
|12.|Саяси       |1. Саяси партиялардың  |2   |2  |2   |2  |Саханов Н.      |
|   |партиялардың|түрлері                |    |   |    |   |«Уровень и      |
|   |теориясы    |2. Саяси партияларға   |    |   |    |   |структура       |
|   |            |талдау жасау           |    |   |    |   |влияния         |
|   |            |                       |    |   |    |   |неправительствен|
|   |            |                       |    |   |    |   |ных организаций |
|   |            |                       |    |   |    |   |на политический |
|   |            |                       |    |   |    |   |процесс в       |
|   |            |                       |    |   |    |   |Казахстане»     |
|   |            |                       |    |   |    |   |48-52б.б.,      |
|   |            |                       |    |   |    |   |12.№1-2004,     |
|   |            |                       |    |   |    |   |"Қазақстан      |
|   |            |                       |    |   |    |   |жоғары мектебі" |
|13.|Сайлау және |Сайлау түрлері         |2   |2  |2   |2  |Балгимбаев А.С. |
|   |партиялық   |Партиялық жүйелер      |    |   |    |   |Политическая    |
|   |жүйелер     |                       |    |   |    |   |система         |
|   |            |                       |    |   |    |   |общества. /     |
|   |            |                       |    |   |    |   |Политология.    |
|   |            |                       |    |   |    |   |Учебное пособие.|
|   |            |                       |    |   |    |   |Алматы, 200 г.  |
|   |            |                       |    |   |    |   |Гл.5.           |
|14.|Замандас    |1. Конституцияның      |2   |2  |2   |2  |Нуртазина Р.    |
|   |мемлекетте  |мемлекеттік жүйені     |    |   |    |   |«Современные    |
|   |конституциял|басқарудағы ролі       |    |   |    |   |требования к    |
|   |ық ірлендіру|                       |    |   |    |   |образовательной |
|   |(дизайн)    |                       |    |   |    |   |политике в      |
|   |            |                       |    |   |    |   |информационном  |
|   |            |                       |    |   |    |   |обществе»       |
|   |            |                       |    |   |    |   |68-73б.б.,      |
|   |            |                       |    |   |    |   |10.№2-2003, ,   |
|   |            |                       |    |   |    |   |"Қазақстан      |
|   |            |                       |    |   |    |   |жоғары мектебі" |
|15.|Парламентари|1. Парламентаризм      |2   |2  |2   |2  |Т.Исахметов.    |
|   |зм теориясы |теориясы туралы жалпы  |    |   |    |   |«Активация      |
|   |            |түсінік                |    |   |    |   |инновационной   |
|   |            |2. Ғылыми түсініктері  |    |   |    |   |политики»       |
|   |            |                       |    |   |    |   |48-49б.б.,      |
|   |            |                       |    |   |    |   |1.№7-2005,      |
|   |            |                       |    |   |    |   |"Қазақстан      |
|   |            |                       |    |   |    |   |жоғары мектебі" |
|   |Барлығы:    |                       |30  |30 |30  |30 |                |



      3 ПӘНДІ ОҚУДАҒЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ

    Барлық  тапсырамаларды  көрсетілген  уақытында  өткізу   қажет.   Барлық
тапсырмаларды қабылдап  алу  емтиханға  7  күн  қалғанда  аяқталады.  Барлық
тапсырманы  өткізбеген  студенттер  емтиханға  кіргізілмейді.  Жұмысты   кеш
тапсырсаңыз:  қосымша  тапсырма  беру  арқылы  жұмыс  көлемін   ұлғайтылады;
Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса,  бұрынғы  орындалған  жұмыстарыңыз
есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет  және  осы
мәселеге  қатысты  университет  саясаты  есепке  алынады.  Әрбір   тақырыпты
қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест  арқылы
тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық  сабақтарды
босатпау,   кешікпеу   міндетті.   Себепсіз   сабақтан   қалсаңыз:   қосымша
шығармашылылық  жұмыс   беріледі   (реферат,   көркем   мәтінге   талдау   ,
хабарламалар даярлау, аннатация жазу,  әдебиеттермен  жұмыс,  ауызша  журнал
әзірлеу  т.б.);   Сабаққа  екі  рет  кешігу  бір  рет   сабақ   босатылғанға
теңгеріледі.


    4 КУРС ФОРМАТЫ
    Оқу сағаты аптасына 2 рет 50 минуттан  өтеді.  Дәріс  сабақтарында  қиын
және күрделі өзекті сұрақтар қарастырылады  Дәріс құрылымы 5 минуттық  блиц-
сұрақтардан,  дәріс  (40-45  минут),  бекіту  материалдары  болады.   Мұндай
сабақты өткізу құрылымы  жүйелілікті,  өздік  жұмыс  жасауды  және  берілген
әдебиеттермен жұмыс жасауды үйренеді.
      Практикалық сабақ сұрақтары теориялық материалды тиянақтаудан тұрады
      СӨЖО дәрісханада қарастырылған сұрақтарды оқытушының көмегімен талдау,
анализ жасау дәріс  пен  практикалық  сабақтарға  дайындықтың  нышаны  болып
табылады.  Үйге  тапсырмалар  орындалады,  кеңестер  беріледі  Өздік   жұмыс
тапсырмалары ПОӘК кестелерінде берілген.



5. КУРС САЯСАТЫ


Пәнді оқу барысында  сіздерден сұрарым:

      1 Сабаққа міндетті түрде қатысу. Менің сіздерден сұрайтыным кешікпеуді
және тектен-тек сөйлеспеу, тапсырылған тапсырмаларды дер уақытында  орындау.
Білім негіздері балл жүйесі арқылы  бағаланады.  Жұмыстың  әрбірі  әр  түрлі
балл жүйесімен бағаланады.
      2 Қандай да  болмасын  сабаққа  қатысу  талданбайды.   Ондай  жағдайда
студенттен кешіккендігі  сабақта  болмай  қалғандығы  туралы   балл  жүйесін
толтыру үшін қосымша жұмыс жасау талап етіледі.
      3 Сіз оқу процесіне белсенді қатысуңыз керек.  Дәрісхана  сабақтарына,
семинар жұмыстарына аралық бақылау жұмыстары мен  емтихан  тапсыруда  барлық
талаптарды орындауыңыз сұралады.
      4  Дәрісханалық сабақтар кезінде қалталы телфоныңыз сөндіоілуі қажет
      5  Аралық   аттестация:  аттестация  қортыныдысы  студенттің   сабаққа
қатысумен  жұмыс  бағдарламасын  орындауына   байланысты   баллдық   жүйемен
бағаланады. Онда ауызша және жазбаша тексерулер  түрі  және  аралық  бақылау
жұмысының қорытындысы ескеріледі.
      6 Емтихан билет жүйесі арқылы, ауызша тапсырылады.  Билет  арқылы.  Әр
билетте 3 сұрақ әр түрлі тарихи кезеңдері  бойынша  құрастырылады.   Емтихан
сұрақтары ПОӘК берілегн.
    6 БАҒАНЫҢ ҚОЙЫЛУ САЯСАТЫ


    |Әріптер жүйесіндегі   |Цифрлық       |Пайыздық          |Дәстүрлі жүйедегі    |
|бағалар               |эквивалент    |көрсеткіштер      |бағалар              |
|                      |баллдары      |мазмұны           |                     |
|А                     |4,0           |95 – 100          |Өте жақсы            |
|А–                    |3,67          |90 – 94           |                     |
|В+                    |3,33          |85 – 89           |                     |
|                      |              |                  |Жақсы                |
|В                     |3,0           |80 – 84           |                     |
|В–                    |2,67          |75 – 79           |                     |
|С+                    |2,33          |70 – 74           |                     |
|                      |              |                  |                     |
|                      |              |                  |Қанағаттанарлық      |
|С                     |2,0           |65 – 69           |                     |
|С–                    |1,67          |60 – 64           |                     |
|D+                    |1.33          |55 – 59           |                     |
|D                     |1,0           |50 – 54           |                     |
|F                     |0             |0 – 49            |Қанағаттанғысыз      |
|I                     |NA            |-                 |Аяқталмаған          |
|P                     |-             |өтті              |Пәнді оқыды          |




      Пән бойынша түрлі жұмыс түрлерін орындаудағы баллдары көрсетілген

                              КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕ

|№ п/п            |Сабақ түрі                     |1 апта        |2           |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100      |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90.94       |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89       |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84       |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79       |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74       |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69       |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64       |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59       |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54       |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49        |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |            |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |            |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |            |
|                 |шығарылған                     |              |            |
|P                |Өтті (қарытынды тестке ған)    |NA            |0           |

8.1 Негізгі әдебиеттер:
8.1  Б.Иманбекова. «Қоғамдағы инновациялық  саясат»,  34-39б.б.,  2.№3-2005,
"Қазақстан жоғары мектебі"
8.2    А.Акишев.  «Приоритеты  развития  региональной  политики   Республики
Казахстан» 365-367б.б.б., 2.№4-2004 "Қазақстан жоғары мектебі"
8.3 Т.Исахметов. «Активация инновационной  политики»  48-49б.б.,  1.№7-2005,
"Қазақстан жоғары мектебі"
8.4  Б.Иманбекова. «Қоғамдағы  инновациялық  саясат»  34-39б.б.,  2.№3-2005,
"Қазақстан жоғары мектебі"
8.5  Артыкбаев М. «Проблемы совершенствования политических  процессов  стран
Центральной Азии»..39-42б.б., 7.№5-2003, "Қазақстан жоғары мектебі"
8.6  Нуртазина Р.  «Современные  требования  к  образовательной  политике  в
информационном  обществе»  68-73б.б.,  10.№2-2003,   ,   "Қазақстан   жоғары
мектебі"
8.7   Саханов  Н.   «Уровень   и   структура   влияния   неправительственных
организаций на политический процесс  в  Казахстане»  48-52б.б.,  12.№1-2004,
"Қазақстан жоғары мектебі"
8.9  1. Арендт Х. Истоки тоталитаризма. М.,1996.
8.10. Арон Раймон. Демократия и тоталитаризм. М.,1993.
8.11.  Анохин М.Г. Политические системы: адаптация, динамика, устойчивость.
М.,1996.
8.13.  Балгимбаев А.С. Политическая система общества. / Политология.
Учебное
пособие. Алматы, 200 г. Гл.5.
8.14. Белов Г.А. Политическая система. Функции политической системы.//
Кентавр. 1995. № 2,3.
8.15. Бжезинский З. Великое преобразование // Демократия 1990-х.
Специальная информационная служба информационного агентства США.
– 1993. - №6.
8.16. Вятр Е. Социология политических отношений. М.,1999.
8.17. Гаджиев К.С. Тоталитаризм как феномен ХХ века. // Вопросы философии.
1992. №2.
8.18.  Даль Р.А. Введение в теорию демократии. М.,1992.
8.19.  Дарендорф Р. Дорога к свободе: демократизация и ее проблемы в
8.20. осточной Европе. // Вопросы философии. 1990.№9.
8.21. Дюверже М. Политические институты и конституционное право./
Антология мировой политической мысли: в 5 т. М., 1997. Т. II. С. 644 –
655.
8.22. Истон Д. Категории системного анализа политики. / Антология мировой
политической мысли: в 5 т. М., 1997. Т.II. С.630- 642.
8.23.Ильин В.В. Человек в тоталитарном обществе. // Социально-политические
науки. 1997. № 2,9.
8.24.Каменская Г.В., Родионов А.В. Политические системы современности.
М.,1994. Гл.1.
8.25.Ковлер А.И. Кризис демократии? Демократия на рубеже ХХ1 века.
М.,1997.

Қосымша:
1. Арендт Х. Вирус тоталитаризма. // Новое время. 1991. №11.
2. Актон Д. История свободы в античности. // Полис. 1993. № 3.
3. Агаев С.Л. Гитлеризм, сталинизм, тоталитаризм: реальности и
понятия.//Полис. 1995. №3.
4. Белов Г.А. Институциональная система политической власти. // Кентавр.
1995.№ 4.
5. Буллок А. Гитлер и Сталин: Жизнь и власть: Сравнительное
жизнеописание: В 2 т. Смоленск, 1994.
6. Галкин А.А. Общественная стабильность: некоторые теоретические
подходы. // Мировая экономика и международные отношения. 1991. №
Гуггенбергер Б. Теория демократии // Полис. 1991. №4.
7. Желев Ж. Фашизм: тоталитарное государство.М.,1991.
8. Ильин В.В., Мельвиль А.Ю., Федоров Ю.А. Демократия и демократизация
(Раздел учебного пособия). // Полис.1996.№5.
9. Лейпхарт А. Конституционные альтернативы для новых демократий. //
Полис. 1995. № 5. С.136-146.
10.Милза П. Что такое фашизм? // Полис. 1995. № 2.
11.Новгородцев П.И. От авторитаризма к демократии: к истории
несостоявшегося перехода. // Полис. 1993. №1.
12.Новгородцев П.И. Демократия на распутье. Соч.,М., 1995. С.388-404.
13.Подколзина И.А. проблемы дефиниции и оценки политического риска в
зарубежных исследованиях. // Вести МГУ. Сер.12. Политические науки.
1996. №5.
14.Политический риск: анализ, оценка, прогнозирование, управление.
М.,1992.
15.Соловьев Э.Г. Феномен тоталитаризма в политической мысли России и
Запада. М.,1997.
16.Эрме Г. Авторитаризм. // Политология вчера и сегодня. М.,1991. Вып.3.




Пәндер