Файл қосу
Бастауыш мектепте есептерді шешуге оқытып - үйрету технологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-37.1.272/02-2014 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№3 басылым | | |«Бастауыш мектепте |11.06.2014 ж. | | |есептерді шешуге оқытып - | | | |үйрету технологиясы» пәні | | | |бойынша бағдарлама | | | 5В010200 – «Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі» мамандығы үшін «Бастауыш мектепте есептерді шешуге оқытып - үйрету технологиясы» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ БІЛІМАЛУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрыстырушы __________ «11» маусым 2014 ж. К.К. Абдуалиева, «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедра отырысында «11» маусым 2014 ж. № 10 Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 физика – математика факультетінің оқу - әдістемелік бюросының отырысында «26» маусым 2014 ж., № 6 хаттама ОӘБ төрағасы ______________ К.A. Батырова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «11» қыркүйек 2014ж., № 1 хаттама ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова 4 10.06. 2014 ж. № 2 басылым ОРНЫНА ЕҢГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |5 | |3 |Пәнді оқып - білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар |6 | |4 |Курстың форматы |6 | |5 |Курстың саясаты |6 | |6 |Баға қоюдың саясаты |7 | |7 |Әдебиеттер |8 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Абдуалиева Клара Кенесбековна – аға оқытушы «Математика және математиканы оқыту» кафедрасы Байланыс ақпараты – оқу ғимараты № 2 Сабақ өткізу орны – сабақ кестесі бойынша «Бастауыш мектепте есептерді шешуге оқытып - үйрету технологиясы» пәні бойынша кредит саны -2 1.2 Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау: «Бастауыш мектепте есептерді шешуге оқытып - үйрету технологиясы» курсында мынадай тараулар оқылады: арифметикалық есеп, есептің турлері және міндеттері; жай есептерді шешуге үйрету; кері және өзара кері есептер; құрама есептерді шешуге үйрету; есепті алгебралық тәсілмен шешу; шамамен берілген есептерді шығаруға үйрету (аудан, көлем, масса, уақыт); стандартты емес есептерді шығару әдістемесі; қарапайым геометриялық салуларға арналған есептер шығару әдістемесі. 1.3 Пәнді оқудың мақсаты: Студенттерге басқа пәндерді оқып үйрену және келешекте мамандығы бойынша жұмыс істеу барысында қажетті болатын, сонымен қатар олардың логикалық ойлау қабылеттерін мен математикалық мәдениетін дамыту ұшін есептерді (мәтінді, стандарттан тыс, геометриялық) шығару тәсілдері туралы мәліменттер беру. 4. Пәнді оқудың негізгі міндеті: Студенттердә бастауыш мектепте есептерді шығаруға үйрету әдістерімен таныстыру. 1.5 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқудың нәтижесінде студенттің: мәтінді есеп және оның құрамы туралы түсінігі болуы; арифметикалық есеп, оның элементтерін, жай есептердің түрлерін, топтарын, есепті шешудің кезеңдерін білуі; кіші жастағы оқушыларды есеппен және оның құрамымен таныстыруды және есеппен жұмыс әдістемесін игеруі; есепті шешудің тәсілдерін (алгебралық, арифметикалық, геометриялық) меңгеруі; есепті «есеп еместен» ажырата алу және «есеп еместі» есепке айналдыру; кері және өзара кері есептер құру мен шешу; арифметикалық амалдар қасиеттері мен ережелері жөніндегі білім негізінде есепті әр түрлі тәсілмен шешу; есептерді алгебралық тәсіл арқылы шығару; математиканың бастауыш курсындағы логикалық және стандартты емес есептерді шығару; олимпиадалық есептерді құрастыру және оларды шығару дағдыларының болуы; Мәтінді есептің теориялық білімді қабылдаудағы және кіші жастағы оқушылардың логикалық ойлауын дамытудағы ролін түсінуі; циркуль, сызғыш және транспортирдің көмегімен есептерді шығаруға іскерлігі қалыптастыруы тиіс. 1.6 Пререквизеттер: Студенттер мектептің математика курсын, бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесін, математика негіздерін білуі қажет. 1.7 Постреквизиттер: «Бастауыш мектепте есептерді шешуге оқытып - үйрету технологиясы» пәнінде алған білімдері мемлекеттік тәжірибеде содан кейін бастауыш мектепте оқушыларға білім беру процессіде қолданыс табады. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырыптын аты |Сағаттар |Әдебиет | | | |ЛС |ПС | |1 |2 |3 |4 | | |1 мен 7 апталар аралығында аудиториялық сабақтарға|30 | | | |қатысу | | | |2 |Арифметикалық амалдардың мән мағынасын ашуға |20 |ПС | | |арналған есептер шығару | | | |3 |Арифметикалық амалдардың компоненттері мен |20 |ПС | | |нәтижелері арасындағы байланысты ашуға арналған | | | | |есептермен жұмыс істеу әдістемесі | | | |4 |Қатынастың мән мағынасын ашуға арналған есептер |20 |ПС | | |шығару | | | |4 |Кері және өзара кері есептер. Өзара кері есептер |40 |БӨЖ | | |жүйесі. | | | |5 |Пропорционал шамалармен байланысты есептер шығару |20 |ПС | |6 |Бірігіп жұмыс істеуге берілген есептер шығару |20 |ПС | |6 |Пропорционал шамалармен байланысты құрама есептер |40 |БӨЖ | |7 |1-ші аралық бақылау |90 | | |1 мен 7 апталардың нәтижесі бойынша жиналған баллдар |300 | | | |8 бен 15 апталар аралығында аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |8 |Кездесу қозғалысына берілген есептер шығару |20 |ПС | |9 |Қарама - қарсы бағытта қозғалысқа арналған |20 |ПС | | |есеппен жұмыс | | | |10 |Фигураның периметірімен ауданын табуға берілген |40 |БӨЖ | | |есептер шығаруға үйрету. | | | |11 |Есепті алгебралық тәсілмен шешу |20 |ПС | |12 |Қарапайым геометриялық салуларға арналған |20 |ПС | | |есептер шығару | | | |13 |Текшенің, тікбұрышты параллелепипедтің көлемін |40 |БӨЖ | | |табуға берілген есептер шығаруға үйрету. | | | |14 |Стандартты емес есептерді шығару |20 |ПС | |15 |2-ші аралық бақылау |90 | | |8 мен 15 апталардың нәтижесі бойынша жиналған баллдар |300 | | |Емтихандағы алған баллдар |400 | | | академиялық аралықта жинаған баллдар |1000 | | 7 ӘДЕБИТТЕР Оспанов Т.К., Кочеткова О.В., Астамбаева Ж.Қ. Жаңа буын оқулықтары бойынша бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Алматы, 2005. 7.1.2 Оспанов Т.К., Ш.Х. Құрманалина. Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Астана, 2003ж. 7.1.3 Т.К.Оспанов және басқалар: Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған оқулықтар. - Алматы, «Атамұра», 2012-2013. 7.1.4 Т.П. Кучер, А.С. Акрамова, Г.И. Кукарина, А.К. Адильбекова. Математика: Жалпы білім беретін мектептің I- IV сыныптарына арналған оқулықтар.- Алматы, «Атамұра», 2012-2013. 7.1.5 А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева, В.В. Буравова. Математика: Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған оқулықтар: «Алматыкітап» 2012г. 7.2 ҚОСЫМША ӘДЕБИТТЕР 7.2.1 Бантова М.А., Бельтюкова Г.В. Бастауыш кластарда математиканы оқыту әдістемесі: М, «Просвещение», 1984 ж. 7.2.2 Пышкало А.М. Методика обучения элементам геометрии в начальных классах.- М., 1973. 7.2.3 Абдуалиева К.К. Бастауыш сыныптарда геометриялық материалды оқытудың кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (3) 2005,б.101-106. 7.2.4 Абдуалиева К.К. Бастауыш сыныптарда көпбұрыштарды оқытудың кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (5) 2006, б. 108-111. 7.2.5 Абдуалиева К.К., Есенжолов Е.К..Организация и проведение самостоятельной работы студентов по дисциплине «Теория и технология обучения математике в начальной школе». Семипалатинск, 2007г. 7.2.6 Абдуалиева К.К., Есенжолов Е.К., Организация и проведение самостоятельной работы студентов по теме «Нумерация чисел первого десятка». Семей, 2011 г. 7.2.7 Абдуалиева К.К., Есенжолов Е.К. Методические рекомендации по решению нестандартных задач с помощью графов. Республиканский учебно-методический журнал «Математика, информатика и физика», №3-2012 год, . 2б. 7.2.8 Абдуалиева К.К. О применении теории графов к решению занимательных задач в начальной школе. Республиканский педагогический, научно- методический журнал «Творчество педагога», №4-2012 год, стр.57-61 7.2.9 Абдуалиева К.К. Методические рекомендации по решению логических задач, выполняемых с помощью таблиц. Материалы VIII ежегодной научно- методической конференции преподавателей, Семей, 12-13 апреля, 2012 года, стр.262-263.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz