Файл қосу
Курс туралы қысқаша мағлұмат
ПӘННІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ДИСЦИПЛИНЫ «Екінші шет тілі (қытай тілі – B1 деңгей) « 050207- аударма ісі» мамандығы үшін ПӘН ОҚЫТУШЫСЫНА АРНАЛҒАН ОҚУ-ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 [pic] Мазмұны |1 |Қолданылу аймағы |4 | |2 |Нормативті сілтеме |4 | |3 |Жалпы мәліметтер |4 | |4 |Пән оқытушысына арналған оқу –жұмыс бағдарламасының |6 | | |мазмұны | | |5 |Студенттің Өздік жұмыс түрлерінің мазмұны мен |9 | | |тізімдері | | |6 |Пәннің оқу - әдістемелік картасы |10 | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы |14 | |8 |Әдебиеттер |14 | 1 ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ «Екінші шет тілі (қытай тілі – B1 деңгей» пәні бойынша оқитын «050207» – «аударма ісі» мамандығының студенттеріне арналған. ПЭОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Оқылатын тілдің теориялық негіздері» пәнінің оқу-әдістемелік кешені «Екінші шет тілі (қытай тілі – B1 деңгей) пәні бойынша оқу үрдісің келесі құжаттардың нұсқаулары мен талаптарына cәйкес ұйымдастыру тәртібін талап етеді: - 050207 – «Аударма ісі» мамандығы бойынша ҚР 3.0825-2006ж Мемлекеттік жалпыға бірдей білім беру стандарты Қазақстан Республикасы білім және ғылым Министрлігінің 2006 жылғы 09 қаңтар айындағы бұйрығымен бекітіліп, қолданысқа ұсынылған. - Университет стандарты СТУ 042 –ЗГКП – СМУ -8-2007 «Пәндер бойынша оқу- әдістемелік кешендерді жасау және әзірлеудің жалпы ережелері» ; - ДП 042-08.10.10.12-2007 құжаттандырылған рәсім және «пәнінің оқу- әдістемелік кешен мазмұны мен құрлымы» 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Курс туралы қысқаша мағлұмат: Оқу-әдістемелік кешен жоғары оқу орынының тіл факультеттерінің немесе бөлімдерінің 3 курс студенттеріне арналған. Екінші шет тілі (қытай тілі – B1 деңгей) оқу жылында қытай тілі деңгей емтиханының (HSK) B1- деңгейіне қол жеткізуді мақсат етеді. B1 деңгейі А1A2 деңгейінің жалғасы және грамматикалық толықтырмасы түрінде қарастыруға болады. B1 деңгейде қазіргі заман қытай тілінің (путоңхуа) грамматикалық ерекшеліктері, сойлем мүшелері, көп мағыналы сөздер, сөздердің дыбыстық ерекшеліктері мен синтаксис мазмұнын негіз етеді. B1 деңгей студенттердің қытай тілін одан ары терең игерип өз ойын қытай тілінде еркін жеткізуіне және басқалармен қарым-қатынаста ортақ тіл табысу тілі ретінде қолдануға жол ашады. B1 деңгей күнделікті өмірдің әрбір саласын қамтиды, мысалы: қатынас тасымал көліктері мен қоғамдық көліктерді пайдалану, әлеументтік қызметтерді пайдалану, қоғамдық орындарда демалу, саяхаттау, түрлі спорттық жарыстарды тамашалу сияқты тақырыптарды қамтиды 3.2. студенттердің А1,A2 деңгейде қалыптасқан сөздік қорын пайдалана отырып оны онан ары молайту, қытай тілінің сан-салалы күрделі тұстарын зерттей отырып, грамматикалық, лексикалық және фонетикалық бағытта жалпы мағлұмат иелеу. Қытай тілінің күрделі дыбыстық ерекшеліктерін меңгеру, қытай тілінің мәдениеті, тарихы және аймақтарда қолданылатын диалекттер туралы жалпылама деректер жинау арқылы тіл игерудің маңызды бағыттарын жетілдіру. Коммуникативная, культурологическая ориентированная цель обучения представляет собой сложное интегрированное целое, включающее лингвистический (языковой), дискурсивный(речевой), социокультурный компоненты. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері – студенттер қойылған мақсат бойынша (қытай тілі –B1 деңгей) пәні деңгейінде қазіргі заман қытай тілінің (путоңхуа) грамматикалық толық курсынан өту және қытай тілінің 1000 лексикалық бірліктерді меңгеру және еркін қолдана білу міндеті қойылады. В соответствии с требованиями европейских уровней овладения вторым ИЯ первый курс (B1) студент должен: A1деңгейі А) Тыңдау – студетке және оның жанұясына қатысты жеке таныс сөздерді, сөз тіркестерін және айналасындағы анық шығатын сөздерді түсіну. В) Оқу – қарапайым сөйлемдерді, сөздерді,таныс есімдерді оқи алу және түсіну, мысвлы, каталогтардағы, жарнамалардағы, афишалардағы сөздерді. С) Сөйлеу – арнайы дайындалған сөздер негізінде сұрақ-жауап өткізу, оларды әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-мәдени саласында қайталап өткізу. Д) Жазу және жазбаша тіл – қарапайым қысқа ашық хаттар жазу, толтыру, мысалы, өз тегінді, есімінді, ұлтынды, мекен-жайында, жұмыс орынынды арнайы сауалнама парақтарына еңгізе білу. A2 деңгейі А) Оқу – қарапайым мәтінді оқу және түсіну. Қарапайым мәтіндегі, жарнамалардағы, мәзірдегі, сабақ кестесіндегі жеңіл нақты ақпаратты таба білу. Жеке адамға қатысты қысқа хаттарды түсіну. В) Сөйлеу – қарапайым тұрмыстық жағдайлар, әртүрлі салалар немесе таныс тақырыптар шегінде ақпарат алмаса білу. - Қарапайым сөйлемдерді қолдана отырып өз жанұясы, оқу орыны, жұмыс орыны, күнделікті тірліктері жайлы айта білу. - С) Аудиторлық – студенттерге қатысты, тақырыпқа қатысты жиі қолданылатын сөздерді түсіну. – Қысқа хабарламалардағы -, жарнамалардағы анық қысқа негізгі мезеттерді түсіну. Д) Хат – қысқа хабарламалар мен хаттар жазу (мысалы алғыс білдіру, шақыртуды қабылдау немесе бас тарту). B1 деңгей В1 – «шетел тілін оқытудың бастапқы» деңгейі. Қарым-қатынастың шектелген аясында шетел тілінде салыстырмалы түрде еркін сөйлесе білуді қамтамасыз ететін деңгей. 1 курста оқытудың жазбаша және ауызша формаларының негіздерін қабылдату бастапқы деңгейде жүреді, ал бұл өз кезегінде қиындық деңгейі орташа болатын мәтіндерді қолдануды, тілдік құбылыстарды интерпретациялауды тереңдетуді меңзейді. 1 курстың оқыту материалы ретінде монолог және диалог түріндегі оқыту мәтіндері, түпнұсқадағы көркем – әдеби мәтіндер, тағы да басқа бағдарламадағы тақырыптарға сай қосымша аутентивті материалдарды қолдануға болады. - Студенттердің белсенді сөздік қоры жоғары қолданыспен сипатталатын, сөйлеу стильдерінің күнделікті түрін де басқа түрлерін де көрсете алатын кең ауқымды 1000 лексикалық бірлікті (ЛБ) білумен толығады. Басты назар бүгінгі күндегі тілде идиомалық және ең көп қолданысқа ие болатын сөйлесу формаларына аударылады. Ал олар өз кезегінде көбінесе сөйлесушінің әрекеті мен сөздеріне деген эмоциялық реакцияларды білдіреді. Грамматика: - Морфология – зат есім: атаулы, атаусыз категориялары, суффикстар - Есімдік: дара, өздік, сілтеу, жіктеу. - Етістік: шақтары: осы шақ, өткен шақ, келер шақ - Істің бағытын анықтайтын етістік - Сан есім, сандық, реттік, бөлшектік. - Сын есім: дара, күрделі, сапалы, қатыстық. - Классиыикаторлар (қызметтік сөздер), шылау - Жалғау - Үстеу - Синтаксис - Сөйлем – Сөйлем турлері: қарапайым, күрделі 3.4. Курс перереквизиттері қытай тілі стандартты деңгей бақылау емтиханына (HSK) негізделген екінші шет тілі А1А2 деңгейлі пәні. 3.5. Курс постреквизиттері Кесте 1 - Жұмыстық оқу жоспары |Курс |Семестр |Кредиттер | |1 |2 |3 | |B1 деңгейі | |第一课 租借 |2 |Bo ya hanyu 2, beijing daxue | |在第一课中我们主要学习的目标 | |chubanshi, 2005 nian. | |是要学习跟别人租借,互相问文 | |Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing | |具,并个人证明等。 | |yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. | |第二课 爱好 |2 |Jishu hanyu, Beijing Xinhua | |第二课课文内容是基本上个人的 | |chubanshi, 1999 nian. | |爱好,在课文中熟悉地介绍自己 | | | |的爱好,比如说:我喜欢 篮球 | | | |。。。什么的等。 | | | |... | | | |第三颗 看表演, 看比赛 |2 |Bo ya hanyu 2, beijing daxue | |在第三课课文中我们要学习给别 | |chubanshi, 2005 nian. | |人讲关于比赛和表演,也可以说 | |Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing | |比赛和表演过得怎样还自己的情 | |yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. | |绪。 | | | |第四课 去图书馆 |2 |Jishu hanyu, Beijing Xinhua | |第四课课文是关于图书馆,在这 | |chubanshi, 1999 nian.Hanyu kouyu | |段课文中我们主要学的是在图书 | |jiaosheng, Beijing yuyuan daxue | |馆借书, 看书还买书的说法。 | |chubanshi, 2000 nian. | |第五课 数量问答 |2 |Jishu hanyu, Beijing Xinhua | |第五课课文是 怎么数量, 或者 | |chubanshi, 1999 nian. | |把,只, 张, 条,快 | | | |。。。等的。。。 | | | |第六课 在餐厅 |2 |Jishu hanyu, Beijing Xinhua | |第六课课文是在餐厅里客人和服 | |chubanshi, 1999 nian.Hanyu kouyu | |务员的对话,这段课文中我们主 | |jiaosheng, Beijing yuyuan daxue | |要学的内容是我们在生活中经常 | |chubanshi, 2000 nian. | |用的有些饭的中文名和在餐厅吃 | |2004 | |饭时点菜方法。 | | | |第七课 在商店(1) |2 |Bo ya hanyu 2, beijing daxue | |第七课课文是关于在商店买的对 | |chubanshi, 2005 nian. | |话,我们在课文中学买东西的时 | |Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing | |候用的对话和我们常用的日用品 | |yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. | |中文名称。 | | | |第八课 在商店(2) |2 |Jishu hanyu, Beijing Xinhua | |第八课是第七课的继续,在课文 | |chubanshi, 1999 nian.Hanyu kouyu | |中我们学更多日用品和食品中文 | |jiaosheng, Beijing yuyuan daxue | |名称,并购物时算帐方法。 | |chubanshi, 2000 nian. | | | |2004 | |第九课 我们的学习 |2 |Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing | |第九课课文基础内容是每个同学 | |yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. | |的热情, 耐心, 学习成绩的一 | |2004 | |些汉语对话 | | | |,课文中我们主要学给别人讲关 | | | |于学习的一些问题。 | | | |第十课 看球赛 |2 |Bo ya hanyu 2, beijing daxue | | | |chubanshi, 2005 nian. | |第十课课文里主要讲的是看球赛 | |Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing | |,排球,乒乓球,在体育馆里跟 | |yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. | |别人谈话。 | | | |第十一课 找人 |2 |Jishu hanyu, Beijing Xinhua | |在第十一课课文里我们主要学的 | |chubanshi, 1999 nian. | |是 怎么找人,问路。 | |Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing | | | |yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. | | | |2004 | |第十二课 看病 |2 |Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing | |第十二课课文的呢绒是看病的方 | |yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. | |式, 检查身体, 关于吃药和打 | | | |针的一些问题。 | | | |第十三课 在邮电局 |2 |Bo ya hanyu 2, beijing daxue | |第十三课课文是关于在邮电局对 | |chubanshi, 2005 nian. | |话,平时我们各个都要去邮电局 | | | |发信,所以在本课文中我们学在 | | | |中国邮电局时用的一些对话。 | | | |第十四课 问路 |2 |Jishu hanyu, Beijing Xinhua | |第十四课课文是关于跟别人问路 | |chubanshi, 1999 nian. | |的对话,课文中主要学的是在中 | |Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing | |国城市里要去一个地方时根陌生 | |yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. | |人怎么问路和上公共车时买票方 | |2004 | |法。 | | | |第十五课 谈教学情况 |2 |Bo ya hanyu 2, beijing daxue | |第十五课是关于用教学情况的对 | |chubanshi, 2005 nian. | |话,对话里我们要学的是各种教 | |Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing | |学情况,跟别人谈用教学情况。 | |yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫА АРНАЛҒАН ТАҚЫРПТАР B1 деңгейі 5.1. №1сабақ: Фонетика, буын бойынша оқу Bo ya hanyu 2, beijing daxue chubanshi, 2005 nian. 5.2. №2сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. 5.3. №3сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер, иероглифтарды оқу Jishu hanyu, Beijing Xinhua chubanshi, 1999 nian. 5.4. №4сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер, иероглифтарды оқу Bo ya hanyu 2, beijing daxue chubanshi, 2005 nian. 5.5. №5сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер, иероглифтарды оқу Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. 5.6. №6сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер, иероглифтарды оқу Jishu hanyu, Beijing Xinhua chubanshi, 1999 nian. 5.7. №7сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер, иероглифтарды оқу Bo ya hanyu 2, beijing daxue chubanshi, 2005 nian. 5. 8. №8сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер, иероглифтарды оқу Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. 5.9. №9сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер, иероглифтарды оқу Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. 5.10. №10сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер, иероглифтарды оқу Bo ya hanyu 2, beijing daxue chubanshi, 2005 nian. 5. 11. №11сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер, иероглифтарды оқу Jishu hanyu, Beijing Xinhua chubanshi, 1999 nian. 5.12. №12сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер, иероглифтарды оқу Jishu hanyu, Beijing Xinhua chubanshi, 1999 nian. 5.13. №13сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер, иероглифтарды оқу Bo ya hanyu 2, beijing daxue chubanshi, 2005 nian. 5.14. №14сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер, иероглифтарды оқу, каллиграфия, тексті оқу, тапсырма орындау Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. 5. 15. №15сабақ: Фонетика, лексика, негізгі графемдер, иероглифтарды оқу Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 – кесте. Пән бойынша оқу әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнект|Өздігінен оқуға |Бақылау | | |і |арналған сұрақтар |формасы | | |құралда| | | | |р, ТСО,| | | | |плакатт| | | | |ар, | | | |Лекц. |Тәжірибелік |Лаб. | | | | |сабақ |(семинарлық) |сабақ | | | | | |сабақ | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1. |第一课 租借 |mei you|Фонетик|Фонетика, буын бойынша|Kan ke | | |在第一课中我们主要学习的目 | |алық |оқу |wen/ xue | | |标是要学习跟别人租借,互相 | |сызба |Bo ya hanyu 2, beijing|hanzi | | |问文具,并个人证明等。 | | |daxue chubanshi, 2005 | | | | | | |nian. | | | | | | |Hanyu kouyu jiaosheng,| | | | | | |Beijing yuyuan daxue | | | | | | |chubanshi, 2000 nian | | |2 |第二课 爱好 |mei you|Аудио-к|Фонетика, лексика, |Ting | | |第二课课文内容是基本上个人 | |урс |негізгі графемдер. |kewen, | | |的爱好,在课文中熟悉地介绍 | | |Jishu hanyu, Beijing |duihua | | |自己的爱好,比如说:我喜欢 | | |Xinhua chubanshi, 1999| | | |篮球 。。。什么的等。 | | |nian. | | | |... | | |Hanyu kouyu jiaosheng,| | | | | | |Beijing yuyuan daxue | | | | | | |chubanshi, 2000 nian. | | | | | | |2004 | | |3 |第三颗 看表演, 看比赛 |mei you|Фонетик|Фонетика, лексика, |Ke wen | | |在第三课课文中我们要学习给 | |алық |негізгі графемдер. Bo |Duihua | | |别人讲关于比赛和表演,也可 | |сызба |ya hanyu 2, beijing |Xue hanzi| | |以说比赛和表演过得怎样还自 | | |daxue chubanshi, 2005 | | | |己的情绪。 | | |nian. | | | | | | |Hanyu kouyu jiaosheng,| | | | | | |Beijing yuyuan daxue | | | | | | |chubanshi, 2000 nian | | |4 |第四课 去图书馆 |mei you|Аудио-к|Фонетика, лексика, |Kan ke | | |第四课课文是关于图书馆,在 | |урс |негізгі графемдер. |wen/ xue | | |这段课文中我们主要学的是在 | | |Jishu hanyu, Beijing |hanzi/zuo| | |图书馆借书, | | |Xinhua chubanshi, 1999|lianxi | | |看书还买书的说法。 | | |nian. | | | | | | |Hanyu kouyu jiaosheng,| | | | | | |Beijing yuyuan daxue | | | | | | |chubanshi, 2000 nian. | | | | | | |2004 | | |5 |第五课 数量问答 |mei you|Картала|Фонетика, лексика, |Kan ke | | |第五课课文是 怎么数量, 或 | |р |негізгі графемдер. Bo |wen/ xue | | |者把,只, 张, 条,快 | | |ya hanyu 2, beijing |hanzi/ | | |。。。等的。。。 | | |daxue chubanshi, 2005 |zaoju | | | | | |nian. | | | | | | |Hanyu kouyu jiaosheng,| | | | | | |Beijing yuyuan daxue | | | | | | |chubanshi, 2000 nian | | |6 |第六课 在餐厅 |mei you|Сөйлем |Фонетика, лексика, |Kan ke | | |第六课课文是在餐厅里客人和 | |сызбасы|негізгі графемдер. |wen/ xue | | |服务员的对话,这段课文中我 | | |Jishu hanyu, Beijing |hanzi/ | | |们主要学的内容是我们在生活 | | |Xinhua chubanshi, 1999|tingxie | | |中经常用的有些饭的中文名和 | | |nian. | | | |在餐厅吃饭时点菜方法。 | | |Hanyu kouyu jiaosheng,| | | | | | |Beijing yuyuan daxue | | | | | | |chubanshi, 2000 nian. | | | | | | |2004 | | |7 |第七课 在商店(1) |mei you|Фонетик|Фонетика, лексика, |Ke wen | | |第七课课文是关于在商店买的 | |алық |негізгі графемдер. |Duihua | | |对话,我们在课文中学买东西 | |сызба |Hanyu kouyu jiaosheng,|Xue hanzi| | |的时候用的对话和我们常用的 | | |Beijing yuyuan daxue | | | |日用品中文名称。 | | |chubanshi, 2000 nian | | |8 |第八课 在商店(2) |mei you|Иерогли|Фонетика, лексика, |Wen sheng| | |第八课是第七课的继续,在课 | |фтарды |негізгі графемдер. |ci/ | | |文中我们学更多日用品和食品 | |оқуға |Jishu hanyu, Beijing |zaoju | | |中文名称,并购物时算帐方法 | |арналға|Xinhua chubanshi, 1999| | | |。 | |н |nian. | | | | | |картала|Hanyu kouyu jiaosheng,| | | | | |р |Beijing yuyuan daxue | | | | | | |chubanshi, 2000 nian. | | | | | | |2004 | | |9 |第九课 我们的学习 |mei you|Аудио-к|Фонетика, лексика, |Ke wen/ | | |第九课课文基础内容是每个同 | |урс |негізгі графемдер. Bo |Duihua/ | | |学的热情, 耐心, 学习成绩 | | |ya hanyu 2, beijing |Xue | | |的一些汉语对话 | | |daxue chubanshi, 2005 |hanzi/ | | |,课文中我们主要学给别人讲 | | |nian. | | | |关于学习的一些问题。 | | |Hanyu kouyu jiaosheng,| | | | | | |Beijing yuyuan daxue | | | | | | |chubanshi, 2000 nian | | |10 |第十课 看球赛 |mei you|Аудио-к|Фонетика, лексика, |Ke wen/ | | | | |урс |негізгі графемдер. |Duihua/ | | |第十课课文里主要讲的是看球 | | |Hanyu kouyu jiaosheng,|Xue | | |赛,排球,乒乓球,在体育馆 | | |Beijing yuyuan daxue |hanzi/ | | |里跟别人谈话。 | | |chubanshi, 2000 nian |zaoju | |11 |第十一课 找人 |mei you|магнито|Фонетика, лексика, |Wen sheng| | |在第十一课课文里我们主要学 | |фон |негізгі графемдер. |ci/ dui | | |的是 怎么找人,问路。 | | |Jishu hanyu, Beijing |hua | | | | | |Xinhua chubanshi, 1999| | | | | | |nian. | | | | | | |Hanyu kouyu jiaosheng,| | | | | | |Beijing yuyuan daxue | | | | | | |chubanshi, 2000 nian. | | | | | | |2004 | | |12 |第十二课 看病 |mei you|Сызба, |Фонетика, лексика, |Zuo | | |第十二课课文的呢绒是看病的 | |картала|негізгі графемдер. Bo |lianxi | | |方式, 检查身体, 关于吃药 | |р |ya hanyu 2, beijing | | | |和打针的一些问题。 | | |daxue chubanshi, 2005 | | | | | | |nian. | | | | | | |Hanyu kouyu jiaosheng,| | | | | | |Beijing yuyuan daxue | | | | | | |chubanshi, 2000 nian | | |13 |第十三课 在邮电局 |mei you|Картала|Фонетика, лексика, |Zuo | | |第十三课课文是关于在邮电局 | |р, КНР |негізгі графемдер. |lianxi/ | | |对话,平时我们各个都要去邮 | |картасы|Jishu hanyu, Beijing |zaoju/bei| | |电局发信,所以在本课文中我 | | |Xinhua chubanshi, 1999|kewen | | |们学在中国邮电局时用的一些 | | |nian. | | | |对话。 | | |Hanyu kouyu jiaosheng,| | | | | | |Beijing yuyuan daxue | | | | | | |chubanshi, 2000 nian. | | | | | | |2004 | | |14 |第十四课 问路 |mei you|Аудио-к|Фонетика, лексика, |Zuo | | |第十四课课文是关于跟别人问 | |урс |негізгі графемдер. Bo |lianxi/ | | |路的对话,课文中主要学的是 | | |ya hanyu 2, beijing |tingxie | | |在中国城市里要去一个地方时 | | |daxue chubanshi, 2005 | | | |根陌生人怎么问路和上公共车 | | |nian. | | | |时买票方法。 | | |Hanyu kouyu jiaosheng,| | | | | | |Beijing yuyuan daxue | | | | | | |chubanshi, 2000 nian | | |15 |第十五课 谈教学情况 |mei you|Кассеты|Фонетика, лексика, |Zuo | | |第十五课是关于用教学情况的 | |. |негізгі графемдер. |lianxi/ | | |对话,对话里我们要学的是各 | | |Jishu hanyu, Beijing |zaoju/ | | |种教学情况,跟别人谈用教学 | | |Xinhua chubanshi, 1999|tingxie | | |情况。 | | |nian. | | | | | | |Hanyu kouyu jiaosheng,| | | | | | |Beijing yuyuan daxue | | | | | | |chubanshi, 2000 nian. | | | | | | |2004 | | 7 ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕТІН КАРТА 4 кесте – оқу әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ететін кесте |Оқулық атауы |Беттер саны |Студенттер |Қамтамасыз ету| | | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Bo ya hanyu 2, beijing daxue |24 |24 |100% | |chubanshi, 2005 nian | | | | |Hanyu kouyu jiaosheng, |24 |24 |100% | |Beijing yuyuan daxue | | | | |chubanshi, 2000 nian. | | | | |Jishu hanyu, Beijing Xinhua |24 |24 |100% | |chubanshi, 1999 nian. | | | | |«Основы китайского языка» |24 |24 |100% | |Задоенко Т.П. М., 1980. | | | | |300 фраз для повседневного |10 |24 |50% | |общения+аудиокурс, М.,2007 | | | | |Китайский язык-Новый |10 |24 |50% | |объект.Пекин, 2006 | | | | 8 Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Bo ya hanyu 1, beijing daxue chubanshi, 2012 nian 8.1.2 Bo ya hanyu 2, beijing daxue chubanshi, 2005 nian 8.1.3. Hanyu kouyu jiaosheng, Beijing yuyuan daxue chubanshi, 2000 nian. 8.1.4. Jishu hanyu, Beijing Xinhua chubanshi, 1999 nian 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1«Вводный курс китайского языка» Задоенко Т.П. М., 1980. 8.2.2. 300 фраз для повседневного общения+аудиокурс, М.,2007 8.2.3. «Основы китайского языка» Задоенко Т.П. М., 1980. 8.2.4. Китайский язык Новый объект-2004
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz