Файл қосу
Тұлғааралық қарым - қатынастың құрылымы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-16.1.52/0| | | |1-2014 | |ПОӘК |11.09.2014ж. басылым №1 | | |«Тұлға аралық қатынастың психологиясы мен| | | |педагогикасы» оқытушыға арналған пәннің | | | |бағдарламасы | | | ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Тұлға аралық қатынастың психологиясы мен педагогикасы» 6N050300 - Психология мамандығының магистранттарына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған: 05.09.2014ж. «Психология» кафедрасының доценті м.а. А.Ж. Едігенова 2 ҚАРАЛДЫ 1. «Психология» кафедрасының отырысында қаралды 05.09. 2014ж. Хаттама № 1 Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева 2.2 ЭҚГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды 09.09.2014ж. Хаттама № 1 ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды 11.09.2014ж. Хаттама №1 ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова 4 АЛҒАШ НГІЗІЛДІ 11.09.2014ж. басылым №1 Мазмұны 1 Қолданыс аймағы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модульдері) 5 Магистранттың өздік жұмысының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Тұлға аралық қатынастың психологиясы мен педагогикасы» пәнінен оқу - әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған бағдарламасы 6N050300 – Психология мамандығы магистранттарына арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Тұлға аралық қатынастың психологиясы мен педагогикасы» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 6N050300 - Психология мамандығы бойынша ҚР МЖМБС 23.08.2012 №1080; - 6N050300 - Психология мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2014 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Тұлға аралық қатынастың психологиясы мен педагогикасы». Психологиялық ғылымдардың кез-келген мәселесі адам өмірінің сан алуан салаларымен тығыз байланысты. Соңғы жылдары психология ғылымдарының аса мән беріп отырған маңызды мәселелерінің бірі - ол адамдар арасындағы қарым- қатынас. Қарым-қатынас өнері, оның құралдары, техникасы, тәсілдері, құрылымы және психологиялық ерекшеліктері туралы білім «адам - адам» жүйесінде жұмыс істейтін мамандар үшін аса қажет. Адамдар мен қатынас орната білу, жол таба білу іскерлігі әркімге керек. Бұл іскерлік кәсіби табыстылықтың негізі болмақ. Адамдар мен қарым-қатынас бұл өнер және ғылым. Ол үшін адамның табиғи қабілеттілігі мен білімінің алар орны ерекше. Сол себепті болашақ мамандарды кәсіби даярлауда соңғы уақытта оқыту бағдарламасында міндетті түрде іскерлік қарым-қатынас психологиясы енгізілуде. Қарым-қатынас психологиясының қарастыратын барлық мәселелері гуманитарлық пәндермен (философия, тарих, социология, мәдениеттану, педагогика, психология және т.б.) тығыз байланысты. Курсты меңгеру барысында магистранттар қарым – қатынастың анықтамасы, құрылымы, құралдары және мазмұны, оның түрлері мен формалары, қарым- қатынастағы келіспеушіліктер және олардың алдын – алу жолдары тәрізді мәселелермен танысады. 3.2 Пәннің мақсаты: магистранттарға қарым-қатынас саласы бойынша психологиялық білім және іскерлікті меңгеруге көмектесу. 3.3 Пәннің міндеттері: - магистранттарды қарым – қатынас психологиясының теориялық негіздерімен қаруландыру; - қарым – қатынастың психологиялық аспектілерін ашып көрсету; - магистранттардың өздігінен психо-педагогикалық зерттеулер жүргізуіне мүмкіндік беретін білім, іскерлік және дағдыларын қалыптастыру. 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде магистранттар: - тұлға аралық қарым-қатынас психологиясының негізгі мәселелерін білуі керек; - тұлға аралық қарым-қатынас психологиясының мазмұнын түсінуі керек; - тұлға аралық қарым-қатынас психологиясының негізгі заңдылықтарын, түрлерін, қасиеттерін меңгеруі керек; - тұлға аралық қарым-қатынас психоологиясы бойынша теориялық және практикалық материалдарды тәжірибеде қолдану іскерлігі мен ептілігін игеруі керек; - тұлға аралық қарым-қатынас психологиясы бойынша материалдарды жинақтауы керек. 3.5 Курстың пререквизиті: - Философия; - Әлеуметтану; - Жалпы психология; - Әлеуметтік психология; - Жас ерекшелік психологиясы. 3.6 Курстың постреквизиті: - Оқытушының коммуникативті құзырлығына арналған тренинг; - Индивидуалды айырмашылықтардың қазіргі заман психологиясы; - Инновациялық білім жүйесіндегі оқытудың белсенді әдістері; - Оқу орындарындағы психологиялық қызмет. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме Таблица 1 |Курс |Семестр | |Дәріс сабақтары | |Модуль 1. Қарым-қатынастың теориялық негіздері |2 | |Тұлға аралық қатынас педагогикалық – психологиялық проблема | | |ретінде | | |Қарым – қатынас, қатынас түсінігін анықтау . Қарым – қатынас | | |түрлері және мазмұны. Қарым – қатынас процесіндегі әсер ету | | |механизмдері. Қарым – қатынас стилі. Қарым – қатынастың | | |психологиялық және педагогикалық аспектілері. | | |Қарым – қатынас , оның түрлері және формалары |2 | |Іскерлік қарым – қатынас туралы жалпы түсінік. Іс барысындағы | | |әңгімелесу іскерлік қарым – қатынастың негізгі формасы ретінде. | | |Әңгімелесушілердің сұрақтары және олардың психологиялық мәні. | | |Әңгімелесушінің өз жұбына әсер етуі психологиялық жолдары. | | |Тұлғааралық қарым – қатынастың құрылымы |3 | |Қарым – қатынастың перцептивті жағынан сипаттамасы.Әлеуметтік | | |перцепция түсінігі әлеуметтік перцепцияның кезеңдері. Әлеуметтік | | |перцепцияның психологиялық механизмдері: идентификация, эмпатия, | | |рефлексия және аттракция.Қарым – қатынастың коммуникативті жағының| | |сипаттамасы. Коммуникативті қарым – қатынастың құралдары. Қарым – | | |қатынастың интерактивті жағының сипаттамасы. | | |Тұлғааралық қарым – қатынастағы вербальды емес құралдар |2 | |Вербальды емес құралдар туралы түсінік. Вербальды емес құралдардың| | |қарым – қатынастағы маңызы. Әңгімелесушілердің ішкі жағдайын, | | |олардың қимыл- қозғалысы, мимикалары арқылы танып білу. Көз және | | |ерінмен берілетін белгілер. Жалғандықты білдіретін мимика, қимыл –| | |қозғалыстар. Вербальды емес қозғалыстың маңызы. | | |Тұлға аралық қарым – қатынастың әлеуметтік психологиясы |2 | |Басқарудағы іскерлік қарым – қатынастың мәні мен орны. Шағын топ | | |және ұжым туралы түсінік. Топтағы іскерлік қарым – қатынас және | | |оның құрылымы. Шағын топтағы әлеуметтік биліктің құрылымы. Топтағы| | |және ұжымдағы өзара қатынастар. | | |Педагогикалық қарым-қатынастың психологиялық аспектілері |2 | |Педагогикалық қарым – қатынас туралы түсінік. Тұлғаралық қарым – | | |қатынас үрдісіндегі өзара әрекеттесу рөлі.Тұлғааралық | | |қарым-қатынасты дамыту. Коммуникативті әсер етудің тиімділігін | | |жетілдіретін құралдар. | | |Модуль 2. Қарым-қатынас мәселелері |3 | |Тұлғааралық қарым – қатынас этикасы | | |Этика туралы жалпы түсінік. Этика, мораль, адамгершілік | | |түсініктерінің арақатынасы. Кәсіби этиканың қалыптасуы. Мораль | | |құрылымы және функциялары. Тұлғааралық қарым-қатынас этикасы, оның| | |қалыптасуы. | | |Тұлғааралық қарым – қатынас этикеті және технологиясы |2 | |Қатынас этикеті. Тұлғааралық қатынастағы іскерлік қарым – қатынас| | |этикетінің психологиялық және педагогикалық технологиясы. | | |Психологиялық-педагогикалық және этикалық талаптар және ережелер. | | |Субординация түсінігі. | | |Тұлғааралық қарым – қатынас мәдениеті |2 | |Әңгімелесу барысындағы сөйлеу мәдениеті. Іс барысындағы | | |әңгімелесуге қойылатын негізгі талаптар. Сөйлеу этикеті. | | |Әңгімелесу барысындағы логикалық мәдениет. Әңгімелесу барысындағы | | |психологиялық мәдениет. Әңгіме барысында жағымды психологиялық | | |климатты қалыптастыру. | | |Дауласу және пікірталас, олардың психологиялық ерекшеліктері |3 | |«Дауласу», «пікірталас», «сөзбен қағысу» түсініктерінің | | |анықтамасы. Дауласу мәдениеті.Дауласудағы сендірудің психологиялық| | |тәсілдері: дауласуға қатысушыларға әсер ету тәсілдері; дауласудағы| | |сұрақтар және оған жауап түрлері; әділетсіз тәсілдер, ерікті және | | |еріксіз амалдар | | |Көпшілік алдында сөйлеудің психологиялық ерекшеліктері |2 | |Шешендік өнер туралы түсінік. Сөйлеуге даярлану. Көпшілік назарын | | |өзіңе аудару тәсілдері. Сөйлеуді аяқтау және қорытындылау.Іскер | | |адамның сөйлеу мәдениеті. Психологиялық мәдениеті. Логикалық | | |мәдениеті. | | |Келіспеушілік және келіспеушілік этикасы |3 | |Келіспеушілік туралы жалпы түсінік. Келіспеушілік және оның | | |құрылымы. Келіспеушіліктің пайда болу себептері және оның | | |зардаптары. Келіспеушілікті шешу жолдары. Стрестік жағдайлар. | | |Келіспеушілік динамикасы және механизмдері |2 | |Келіспеушілік жағдаяттары. Келіспеушілік жағдаяттарындағы мінез – | | |құлық стратегиясы. Әлеуметтік қысым. Келіспеушілікке қатысушылар | | |психологиясы . Келіспеушіліктің дамуы. | | |Тәжірибелік (семинар) сабақтары | |Модуль 1. Тұлғааралық қарым-қатынастың теориялық негіздері. Қарым |1 | |– қатынас. Қарым – қатынас туралы жалпы түсінік. Қарым – қатынас | | |түрлері. Адамның психикалық дамуындағы қарым – қатынастың рөлі. | | |Қарым – қатынас дағдылары мен іскерліктері. | | |Тілдесу процесінің психологиялық ерекшеліктері. Тілдесу уақытында |1 | |жағымды психологиялық климатты қалыптастыру. Жұбын таңдау | | |психологиялық тәсіл ретінде. Дәлелдеу тактикасы және техникасы. | | |Тілдесу процесін қалыптастыру. | | |Қарым – қатынас , оның түрлері және формалары |1 | |Қарым – қатынас туралы жалпы түсінік. Іс барысындағы әңгімелесу | | |қарым – қатынастың негізгі формасы ретінде. Әңгімелесушілердің | | |сұрақтары және олардың психологиялық мәні. | | |Тұлғааралық қарым – қатынастың құрылымы |1 | |Қарым – қатынастың перцепті жағы. Қарым – қатынастың интерактивті | | |жағы. Қарым – қатынастың коммуникативті жағы | | |Тұлғааралық қарым – қатынастағы вербальды емес құралдардың мәні |1 | |мен маңызы. Вербальды емес қарым- қатынастың проксемикалық | | |ерекшеліктері. Вербальды емес қарым – қатынастың психологиялық | | |және паралингвистикалық ерекшеліктері. | | |Тұлғааралық қарым – қатынастың әлеуметтік психологиясы |2 | |Ұжымдағы өзара қатынастар типтері.Топтағы және ұжымдағы | | |моральдық-психологиялық климат және оның динамикасы. Басқарудағы | | |тұлғааралық қарым – қатынастың мәні мен орны. Шағын топтағы | | |әлеуметтік биліктің құрылымы. Лидерлік мәселесі. | | |Педагогикалық қарым – қатынас жүйесі |1 | |Педагогикалық қарым – қатынас құрылымы. Коммуникативті іскерлік | | |және коммуникативті қабілеттілік. Қарым – қатынастағы педагогтың | | |өзін - өзі сезінуі және оны басқару. Педагогикалық қарым – қатынас| | |стилі және оның түрлері. Педагогикалық қарым – қатынас өзара | | |әрекеттесу ретінде. | | |Модуль 2. Қарым-қатынас мәселелері |1 | |Тұлғааралық қарым – қатынас этикасы | | |Этика, мораль, адамгершілік түсініктерін анықтау. Қарым – қатынас| | |этикасы. Адамгершілік қатынастар мәні. | | |Тұлғааралық қарым – қатынастағы кедергілер және мінез-құлық |1 | |мотивтері. Қарым – қатынастағы кедергілер туралы түсінік. | | |Психологиялық кедергілер. Конформизм. Мотивтер туралы түсінік. | | |Мотивтердің қарым – қатынастағы мәні мен орны. | | |Дауласу, пікірталас, сөзбен қағысу. Олардың психологиялық |2 | |ерекшеліктері | | |Дауласу туралы түсінік. «Дауласу», «пікірталас», «сөзбен қағысу»| | |түсініктерін анықтау. Дауласу түрлерін классификациялау. Дауласу | | |мәдениеті. Дауласу негізінде сендірудің психологиялық тәсілдері. | | |Дауласудың туындауы. | | |Келіспеушілік және оны шешу жолдары |1 | |Келіспеушіліктер: түрлері, құрылымы, өрбу кезеңдері.Қарым – | | |қатынас үрдісінде келіспеушіліктің туу себептері. Қарым – | | |қатынастығы қарама – қайшылықтар. | | |Этнокеліспеушіліктер. Этнос келіспеушіліктегі тұлға қатынастары. |1 | |Теңсіздік келіспеушіліктің себебі ретінде. Цивилизация және шекара| | |қақтығыстары. Қазақстан республикаы территориясындағы этникалық | | |келіспеушіліктер зардаптары | | |Келіспеушілікке қатысушылар. Қарсы шығушылар. Ұйымдастырушылар. |1 | |Дәлелдер. Рөлдер. Арандатушылар. Дем берушілер. | | 5 МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Тұлғааралық қарым – қатынас этикеті және технологиясы. 5.6 Көпшілік алдында сөйлеудің психологиялық ерекшеліктері. 5.7 Келіспеушілік және оның құрылымы. Келіспеушіліктің пайда болу себептері және оның зардаптары. Келіспеушіліктер классификациясы. 5.8 Дауласу түрлерін классификацалау. Дауласу мәдениеті. Дауласудағы сендірудің психологиялық тәсілдері:дауласуға қатысушыларға әсер ету тәсілдері; дауласудағы сұрақтар және оған жауап түрлері; әділетсіз тәсілдер, ерікті және еріксіз амалдар. 5.9 Тұлға аралық қатынастағы кедергілер туралы түсінік. Психологиялық кедергілер. Қызығушылықтар. Қажеттіліктер. Конформизм. Мотивтер туралы түсінік. Мотив түрлері. Мотивтердің қарым – қатынастағы мәні мен орны. 5.10 Тілдесу уақытында жағымды психологиялық климатты қалыптастыру. Жұбын таңдау психологиялық тәсіл ретінде. Дәлелдеу тактикасы және техникасы. Тілдесу процесін қалыптастыру. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Таблица 3 | |Тақырыптар | | | | |Дәріс сабақтары |Тәжірибелік |Көрнекіліктер, |Өздік оқуға |Бақылау | | |сабақтары |ТОҚ, плакаттар |арналған |формасы | | | | |сұрақтар | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Тұлға аралық қатынас |Қарым – қатынас |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша, | |педагогикалық – | |таблица |дарында |ауызша | |психологиялық проблема| | |берілген | | |ретінде | | | | | | |Тілдесу |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша, | | |процесінің |таблица |дарында |ауызша | | |психологиялық | |берілген | | | |ерекшеліктері | | | | |Қарым – қатынас, оның |Қарым – қатынас ,|Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша, | |түрлері және формалары|оның түрлері және|таблица |дарында |ауызша | | |формалары | |берілген | | |Тұлғааралық қарым – |Тұлғааралық |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша, | |қатынастың құрылымы. |қарым-қатынастың |таблица |дарында |ауызша | | |құрылымы | |берілген | | |Тұлғааралық қарым – |Тұлғааралық қарым|Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша, | |қатынастағы вербальды |– қатынастағы |кесте |дарында |ауызша | |емес құралдар |вербальды емес | |берілген | | | |құралдардың мәні | | | | | |мен маңызы | | | | |Тұлғааралық қарым – |Тұлғааралық |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша, | |қатынастың әлеуметтік |қарым-қатынастың |таблица |дарында |ауызша | |психологиясы |әлеуметтік | |берілген | | | |психологиясы | | | | |Педагогикалық қарым – |Педагогикалық |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша, | |қатынастың |қарым – қатынас |кесте |дарында |ауызша | |психологиялық |жүйесі | |берілген | | |аспектілері | | | | | |Тұлғааралық қарым – |Тұлғааралық қарым|Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша, | |қатынас этикасы |– қатынас этикасы|кесте |дарында |ауызша | | | | |берілген | | |Тұлғааралық қарым – |Қарым – |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша, | |қатынас этикеті және |қатынастағы |кесте |дарында |ауызша | |технологиясы |кедергілер және | |берілген | | | |мінез-құлық | | | | | |мотивтері | | | | |Тұлғааралық қарым – |Дауласу, |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша, | |қатынас мәдениеті |пікірталас, | |дарында |ауызша | | |сөзбен қағысу. | |берілген | | | |олардың | | | | | |психологиялық | | | | | |ерекшеліктері | | | | |Көпшілік алдында |Келіспеушілік |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша, | |сөйлеудің |және оны шешу | |дарында |ауызша | |психологиялық |жолдары | |берілген | | |ерекшеліктері | | | | | |Келіспеушілік және |Этнокеліспеушілік|Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша, | |келіспеушілік этикасы |тер |таблица |дарында |ауызша | | | | |берілген | | |Дауласу және |Келіспеушілікке |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша, | |пікірталас, олардың |қатысушылар | |дарында |ауызша | |психологиялық | | |берілген | | |ерекшеліктері | | | | | |Келіспеушілік | |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша, | |динамикасы және | |кесте |дарында |ауызша | |механизмдері | | |берілген | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар атауы | |Магистранттар |Қамтамасыз | | |Саны |саны |ету пайызы | | | | | | |1 |2 |3 |4 | |Бороздина Г.В. Психология делового |2 |1 |100 | |общения. – М., 2001. 295 стр. | | | | |Морозов А.В. Управленческая психология. – |2 |1 |100 | |Москва, 2008. | | | | |Кузин Ф.А. Культура делового общения. М., |1 |1 |100 | |2000. 240стр | | | | |Немов Р.С. Учебник для студентов высших |10 |1 |100 | |пед. учебных заведений. | | | | |Т1.(Общие основы психологий) – М.,2003 | | | | |Социальная психология и этика делового |1 |1 |100 | |общения. Учебное пособие под ред. | | | | |Лавриненко В.Л. –М., 1995. | | | | |Агеева В.С. Межгрупповое взаимодействие. |1 |1 |100 | |Социально – психологические проблемы. – | | | | |М.,1990. | | | | |Андреева Г.М. Социальная психология. – |2 |1 |100 | |М.,1996. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Бороздина Г.В. Психология делового общения. – М., 2001. 8.1.2 Кузин Ф.А. Культура делового общения. М., 2000. 8.1.3 Морозов А.В. Управленческая психология. – Москва, 2008. 8.1.4 Федосихина Е.А. Кашник О.И. Звягинцев В.В. Психотехнология и этика делового общения. Н., 1998. 8.1.5 Миникес А.В. Деловое общение. М, 1994. 8.1.6 Социальная психология и этика делового общения. Учебное пособие под ред. Лавриненко В.Л. –М., 1995. 8.1.7 Внедиктова В.И. О деловой этике и этикете. –М., 1994. 8.1.8 Андреева Г.М. Социальная психология. – М.,1996. 8.1.9 Абрамова Г.С. Введение в психологическую психологию. М.,1997. 8.2 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1 Айви А. Лицом к лицу. Практическое пособия для освоение приемов и навыков делового общения. – Новосибирск, 1994. 8.2.2 Мелибруда Е.Я. – Ты - Мы. Психологические возможности улучшения общения. –М., 1986. 8.2.3 Фромм Э. Психоанализ и этика. –М., 1993. 8.2.4 Фиппер Р., Юри У. Путь к согласию или переговоры без поражения. –М., 1990. 8.2.5 Агеева В.С. Межгрупповое взаимодействие. Социально – психологические проблемы. – М.,1990. 8.2.6 Практикум по общей психологии /Под ред. А.И. Щербакова.-Москва,1990. 8.2.7 Шепель В. Управленческая этика. М: 1989.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz