Файл қосу
Өсімдіктер физиологиясы
5В050801-«Агрономия» мамандығына арналған «ӨСІМДІКТЕР ФИЗИОЛОГИЯСЫ» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей, 2013 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ Исмагулова А.Б. «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының аға оқытушы, биология магистрі 2. талқыланды «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ С.Тугамбаева 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Төрағасы __________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ «__»_____20___ж ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова . алғаШ рет еҢгізілген Мазмұны 1 Колдану саласы. 2 Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3 Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қоюдың саясаты 7 Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 1. 1.1 Оқытушы және пән туралы 2. Оқытушының аты-жөні: Исмагулова А.Б. 3. «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» 4. Хабарласу мәліметі: 53-19-70 5. Өткізілу орны: Оқу ғимараты №5, 204-ауд. 6. Пәннің аты: «Өсімдіктер физиологиясы» 7. Кредит саны: 3 (үш) 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: 5В050801-«Агрономия»мамандығының студенті түлегі «Өсімдіктер физиологиясы» (өсімдіктердің әр түрлі қызметтерінің физиологиялық еркшеліктерін) пәнін зерделеу нәтижесінде кәсіптік білімділікке қойылатын мына талаптарға дайын болуға міндетті. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Өсімдіктердің тіршілік әрекеттеріндегі физиологиялық процесстердің заңдылықтарын студенттерге баяндау, оны оларға меңгерту. 1.4 Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: Оқу үрдісінде студент фотосинтездің жарық және қараңғы сатысының мәні мен механизмдерінің, тыныс алу құбылысындағы оттегінің тотығу процессінің, және т.б өсімдік құбылыстарының негізін білуі тиіс. Ол үшін тиісті физиологиялық ғылыми зерттеулердің әдістерін жеткілікті деңгейде меңгеруі қажет. 1.5 Зерделеу нәтижесі Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: - білу тіршілік әрекеттірінің жалпы заңдлылықтарымен физиологиялық процесстердің өзара және қоршаған орта жағдайларымен тығыз байланыстылығы туралы жетілуін зерттеу; - игеру өсімдіктер физиологиясының қазіргі жетістіктеріне сай өсімдіктердің құрылысы, дамуы және өсу ерекшеліктерін игере отырып, өсімдік морфологиясы эволюциясының негізгі баѓыттарын жете білуді үйрену; - меңгеру зертханалық сабақтарда студенттер препараттармен жұмыс жасау әдістерін меңгеру; - иемдену өсімдіктерді анатомиялық және морфологиялық зерттеудің қарапайым әдістеріді меңгеруге, дамуын онто-филогенездік дамуына байланысты зерттеу; 1.6. Курстың пререквизиті: 1.6.1.Ботаника 1.6.2. Жалпы биология 1.6.3.Экология 1.7. Курстың постреквизиті: 1.7.1.Өсімдіктер географиясы 1.7.2.Экология 1.7.3.Геоботаника 1 2 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ |№ | Тақырыптың атауы |Дәрістер | |р/қ | | | | | |Д |ЗС |СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |Модуль 1. Өсімдіктер физиологиясы | |Блок 1 Жасушаның құрылысы | |1 |Кіріспе. Кіріспе. Өсімдіктер |1 |1 |1,5 |4,5 | | | |физиологиясы пәні. Даму тарихы. | | | | | | |2 |Жасушаның жеке бөліктерінің құрылысы |1 |1 | 1,5 |4,5 |1,2 | | |және атқаратын қызметі. | | | | | | |3 |Жасушаның жеке бөліктерінің құрылысы |1 |1 | 1,5 |4,5 |1,2 | | |және атқаратын қызметі. | | | | | | |Блок 2 Фотосинтез процесі | |4 |Өсімдіктін су алмасуы физиологиясы. |1 |2 |1,5 |4,5 |1,3 | |5.6. |Фотосинтез |2 |3 | 1,5 |4,5 |1-6 | |7.8. |Өсімдіктердің тыныс алу физиологиясы. |2 |2 |1,5 |4,5 |5-7 | |9. |Өсімдіктердің тамыр арқылы минералды |1 |1 | 1,5 |4,5 | | | |заттармен қоректенуі | | | | | | | Модуль 2. Өсімдіктердің дамуы, көбеюі | | Блок 1 Синтезделуі | |10 |Өсімдіктердегі органикалық заттардың |1 | |1,5 |4,5 |1,5,7 | | |синтезделуі, тасымалдануы. | | | | | | |11 |Өсімдіктердің өсуі. |1 | | 1,5 |4,5 |1,2 | |12 |Өсімдіктердің дамуы және көбею |1 |1 |1,5 |4,5 |3,5 | | |физиологиясы. | | | | | | | Блок 2 Өсімдіктердің төзімділігі | |13-14 |Өсімдіктердің қолайсыз жағдайларға |2 |3 |1,5 |4,5 |5,6 | | |төзімділігі. | | | | | | |15 |Өсімдіктер физиологиясындағы |1 |1 | 1,5 |4,5 |4,7 | | |биокибернетика жүйелері | | | | | | | | Жиыны |15 |15 |22.5 |67.5 |135 | 3. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар Оку үрдісіне белсенді қатысу, үй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстарымен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін зертханалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. 4. Курс форматы Қатынасу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Мiнез – құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. 5. курс саясаты Бірігіп жұмыс істеу барысында біз келесідей тәртіпті ұстанамыз: • Оқытушымен студент бір-біріне сыйластықпен қарау керек. • Кез келген тәртіп бұзушылықтар жазаланады, ал белсенді жұмыс керісінше мадақталады. • Сабаққа кешікпеу және сабақты босатпау. • Білімді бағалау баллды-рейтингті жүйе бойынша жүргізіледі. 6.Баға қоюдың саясаты «Өсімдіктер физиологиясы» пәнінен балдық көрсеткіш 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балл саны|Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-мен 7 апта аралығындағы барлық сабақ|30 | | | |түрлеріне қатысуы | | | |1 |Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл.|35 | | | |СӨЖ 12 балл | | | |2 |Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл.|35 | | | |СӨЖ 12 балл | | | |3 |Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл.|35 | | | |СӨЖ 12 балл | | | |4 |Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл.|35 | | | |СӨЖ 12 балл | | | |5 |Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл.|35 | | | |СӨЖ 12 балл | | | |6 |Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл.|35 | | | |СӨЖ 12 балл | | | |7 |1 аралық бақылау |60 | | |1-мен 7 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша |300 | | |қорытынды баллдар | | | | |8-бен 15 апта аралығындағы барлық |30 | | | |сабақ түрлеріне қатысуы | | | |8 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |9 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |10 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |11 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |12 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |13 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |14 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |15 |2 аралық бақылау |60 | | |8-бен 15 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша |300 | | |қорытынды баллдар | | | |Емтихан бойынша қорытынды баллдар |400 | | |Академиялық мерзгіл бойынша қорытынды баллдар |1000 | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІНІҢ КАРТАСЫ 4 Кесте - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы | |Экземпляр саны |Студент саны |Қамтамасыздану| | | | |% | | Қалекенов Ж. Өсімдіктер |3 |11 |10 | |физиологиясы Алматы, 2000ж | | | | | | | | | |Ағелеуов . Ботаника. Алматы. |7 |11 |50 | |200. | | | | | | | | | |Әметов.Ә.Ә. Ботаника. Алматы. |8 |11 |50 | |2000 | | | | | |6 |11 |45 | |Абдрахманов О. Төменгі сатыдағы| | | | |өсімдіктер систематикасы. | | | | |Алматы. 1972. | | | | |Буш Н.А. Систематика высших |2 |11 |20 | |растений. М., 1972. | | | | |Иллюстративный определитель |5 |11 |35 | |растений Казахстене. В 2-х Т., | | | | |1969; 1972. | | | | |Нестерова С.Г. Практический |4 |11 |30 | |курс систематики высших | | | | |растений. Алматы, 2001 | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Қалекенов Ж. Өсімдіктер физиологиясы Алматы, 2000ж 8.1.2 Ағелеуов . Ботаника. Алматы. 2000ж. 8.1.3 Әметов.Ә.Ә. Ботаника. Алматы. 2000ж. 8.1.4 Комарницкий Н.А., Кудряшов Л.В., Уранов А.А. Систематика растений. М., 1975 8.1.5 Курсенов Л.И. и др.. Ботаника в 2-х Т., М., 1951. 8.1.6 Абдрахманов О. Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы. Алматы. 1972. 8.1.7 Голубаева Н.В. Альгология., 1999. 8.1.8 Шостаковский С.А. Систематика высших растений. М., 1971 8.1.9 Буш Н.А. Систематика высших растений. М., 1972. 8.2.1 Горышина Т.К. Экология растений. М., 1979. 8.2.2 Культисов И.М., Павлов В.Н. История ситематики и методы (источники өфилогении покрытосеменных растений. Учебно-методическое пособие. МГУ., 1972. 8.2.3 Флора Казахстана. В 9-ти томах, 1956-1966. 8.2.4 Иллюстративный определитель растений Казахстене. В 2-х Т., 1969; 1972. 8.2.5 Гордеева Т.Н. и др. Практический курс систематики растений. М., 1996. 8.2.6 Нестерова С.Г. Практический курс систематики высших растений. Алматы, 2001. 8.2.7 Красная книга Казахской ССР. часть 2. Растения. Алма-Ата, 1991. ----------------------- ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК |УМКД 042-18-22.1.114/02 -2013 | | ПОӘК «Өсімдіктер физиологиясы» пәнінің студентке арналған бағдарламасы |Басылым № 1 18. 09. 2013ж | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz