Файл қосу
ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ. Пәннің постреквизиті
|Казақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-17.1.3/01-2013 | |ПОӘК |Басылым №1__________ | | |Оқытушыға арналған | | | |«Мәдениет аралық | | | |қарым-қатынас контексіндегі | | | |базалық шетел тілі B1» | | | |пәнінің бағдарламасы | | | « Мәдениет аралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» пәні бойынша 5В020700 «Аударма ісі» мамандығына арналған ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Кіріспе 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған ______________ « 2 » қыркүйек 2013 ж Басимова Г.С. Аударма теориясы және практикасы кафедрасының ағылшын тілінің аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Аударма теориясы және практикасы кафедрасында Хаттама №1 « 2 » қыркүйек 2013 ж Кафедра меңгерушісі _________________ Калимова Ж. У. 2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № 1 « 17 » қыркүйек 2013ж Оқу - әдістемелік бюро бастығы ________________ Кеңесбаева Ш. С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және басылымға ұсынылды. Хаттама № 1 « 18 » қыркүйек 2013 ж Оқу-әдістемелік кеңестің бастығы, бірінші проректор __________________ Искакова Г. К. 4 Алғашқы рет енгізілді Мазмұны 1. Қолданылу саласы. 2. Нормативті сілтемелер. 3. Жалпы мәліметтер. 4. Оқу пәнінің мазмұны (Модулдер) 5. Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы. 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамттылу картасы. 8. Әдебиет.. 1. Қолдану саласы Оқу-әдістемелік кешеннің құрамына енетін « Мәдениет аралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» пәні бойынша оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасы 5В020700 «Аударма ісі» мамандығы студенттеріне арналған. 2. Нормативті сілтемелер « Мәдениет аралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» пәнінің бұл оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасы пәннің оқу процесін ұйымдастыру тәртібін төмендегі құжаттардың ұсыныстары мен талаптарына сәйкес жасаған: - Жалпыға бірдей Мемлекеттік білім беру стандарты - 5В020700–«Аударма ісі» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары - СТУ 042- ГУ-4-2013 Университет стандарты «Пәндердің оқу- әдістемелік кешендерінің жасалу және безендірілуінің жалпы талаптары» - ДП 042-1. 01-2013 Құжаттандыру процедурасы «Пәндердің оқу- әдістемелік кешендерінің құрылысы және мазмұны» 3 Жалпы мәліметтер 3.1Курстың қысқаша мінездемесі: « Мәдениет аралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» курсы аудармашыларды дайындау жүйесінде негізгі орындардың бірін алады. « Мәдениет аралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B1» пәні оқу жоспарындағы басқа практикалық және теориялық пәндермен бірігіп болашақ аудармашылардың лингвистикалық, лингвоелтанушылық, коммуникативтік және аудармалық компетенцияларын қалыптастыра отырып, кәсіптік аудармашыларды жан-жақты дайындауды қамтамасыз етеді. 3.2 Курстың мақсаты: Практикалық мақсат: Коммуникативті компетенцияны оқыту (тілдік құралдарды қарым-қатынастың нақты формаларымен, ситуацияларымен, міндеттерімен сәйкестендіру қабілеті). Білімдік мақсат: Студенттердің жан-жақтылығын, жаплы мәдениеті мен білімдерін, ойлау, сөйлеу, қарым-қатынас мәдениетін дамыту. Тәрбиелік мақсат: Студенттердің мәдениаралық және ғылыми байланыстарды нығайтуға дайындығын басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауға тәрбиелеу. 3.3 Курстың міндеті: Ағылшын тілінің жазба және ауыз екі тілін меңгеру дағдыларын ары қарай дамыту. Функционалды негізде негізгі дағдыларды қалыптастыру: - оқу техникасы шеңберінде (оқудың барлық түрі)-тексті толық, дәл, терең түсіну. - жазу- үйреніп жатқан тілдің кез-келген жанрындағы жазба текстінің стилін сақтай отырып мазмұнын толық беру. Кез –келген қоғамдық- саяси тақырыптағы хабарламаларды бере алу дағдысы. - Оқыған материалдарды әр-түрлі салада қолдана алу дағдысын дамыту. - Тыңдау дағдысын дамыту. - Сараптама, қорытынды жасай алу дағдыларын қалыптастыру. 3.4Курс мазмұны: Курс соңында студент білуі тиіс. -Өздерін қызықтыратын мәселелерді толық суреттей алу - Тыңдалынған немесе оқылған мәтінді нақты және қысқа әңгімелей алу - Аудиомәтінді бір мәрте тыңдау барысында оның жалпы мазмұнын ұға білу -Шет тілінің құрылысы мен жүйесін салыстыру мақсатында ана тілінің құрылысы мен жүйесінің теориясын білу 3.5 Пәннің пререквизиті : грамматиканың, лексиканың, фонетиканың, негізгі шетел тілінің (А1, А2, деңгейлері) бастапқы деңгейі. Бір шетел тілінің негізгі компетенцияларын білу (жалпы білімдік деңгей). 3.6 Пәннің постреквизиті: Негізгі шетел тілінің (В2, деңгейі) негізгі шетел тілі пәнінен алған білімдері мен дағдылары мамандық бойынша барлық пәндерге қажет . 3.7 Оқу жоспарының көшірмесі |Кур|Семестр |Кредит | |с | | | | | | | |1 |2 | |Тәжірибелік сабақтар | | |1 |Social and domestic sphere of communication. |4 | | |First contacts. Getting acquaintance. Nationality. Date and| | | |year of birth. Country and city. | | |2 |Family in modern society. |4 | | |Members of the family. Kinship. Relationship of different | | | |generations. Family life. | | |3 |Modern habitation. |4 | | |Types of houses (townish, farmhouse, flat, hostel). Prices.| | | |The description of a flat. | | |4 |Food. |5 | | |Foodstuffs. Grocery store. Restaurant. Canteen. Food | | | |traditions. | | |5 |Clothing. |4 | | |Supermarkets, boutiques. Shopping. Clothes. Fashion. | | |6 |Appearance. |4 | | |Physique (parts of the body, hair, eyes, figure). Traits, | | | |habits. advantages and disadvantages | | |7 |Health and Sport. |5 | | |Healthy lifestyle. Parts of the body. Personal hygiene. | | | |major diseases and their prevention, human well-being. | | |8 |Барлығы |30 | 2 семестр | | | | |№ |Тақырып |Сағат саны | | | | | |1 |2 | |Тәжірибелік сабақтар | | |1 |Social and cultural sphere. |4 | | |Free time. Weekends, holidays, vacations. Plans for summer.| | | |Hobby. | | |2 |Cities and countries. |4 | | |geographical location | | | |climate, seasons, attractions, travel, tourism, | | | |impressions. | | |3 |Holidays, traditions and customs. |4 | | |Family customs and traditions of the celebration of the | | | |birthdays, the birth of the child. Traditional and national| | | |holidays(New Year, Nowruz, Independence Day) in the country| | | |of the studied language and in the home country | | |4 |Literature and art in our life. |5 | | |Cinema, theatre, music. Films and plays. TV and radio | | | |programs. My favorite writers. My favorite book. Attitude | | | |to the cultural values of the country. | | |5 |Environment. |4 | | |Ecology. Problems of ecology (air and water | | | |pollution).Technological progress and its consequences. | | | |Attitude to the environment. | | |6 |Academic professional sphere of communication. |4 | | |Choosing a profession. Institutions of higher educationin | | | |our country andabroad. Education in our university. | | |7 |Education. |5 | | |Classes, working day. Attitude to education. Plans about | | | |the future. Professional skills of the future specialist. | | |8 |Барлығы |30 | 5 Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 1. семестр |№ | | | |СӨЖ | |1 |File 1 ex. 9 p.6 (workbook). | | |Text: Betty Smith p. 69 | | |To learn the vocabulary notes and the topical vocabulary | | |p. 70 (Аракин В.Д. 1 курс) | |2 |File 1 ex. 4, 6 p. 11 (workbook). | |3 | Text: Doctor Sandford’s house p. 113-115. | | |To learn the Vocabulary notes and the topical vocabulary p. 115-116. | | |(АракинВ.Д. 1 курс). | | |Vocabulary – p. 124-140. Т.Ю. (Дроздова — EverydayEnglish). | |4 |Text: Meals p. 158; text: In the canteen p.159160; | | |To learn the Vocabulary notes and the topical vocabulary p. 115-116. | | |(Аракин В.Д. 1 курс). | |5 |Write a composition: modern fashion trades. | |6 |Text: looking in the mirror p. 62-74. (Т.Ю. Дроздова — | | |EverydayEnglish). | |7 |Text: A man with a bad heart. Ex 1, 2 p. 178-179. | | |Vocabulary – p. 179-187. (Т.Ю. Дроздова -EverydayEnglish) | 2 семестр |№ |СӨЖ | |1 |Write a composition: my plans for the weekend. | |2 |Text: welcome to London. P. 256-257. (Т.Ю. Дроздова -EverydayEnglish).| | |Write a description of a town or a city. | |3 |American holidays and their celebrations. | |4 |File 3 ex. 1, 2 p. 44-45(Student’s book). | |5 |Report: the ways of getting rid of the rubbish. | |6 |Report: the educational system of KZ and GB. | |7 |File 3 ex. 1 p. 40. (Student’s book). | 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы. |Практикалық сабақтар |Көрнекті |Өзбетінше |Бақылау түрі| | |құралдар, |үйренуге арналған| | | |ТСО, |сұрақтар | | | |плакаттар | | | |1.Social and domestic sphere |ТСО |Ex. 1, 2, 3. |Жазбаша | |of communication. | | | | |First contacts. Getting | | | | |acquaintance. Nationality. | | | | |Date and year of birth. | | | | |Country and city. | | | | |2.Family in modern society. |ТСО |Ex. 4, 5, 6. |Жазбаша | |Members of the family. | | | | |Kinship. Relationship of | | | | |different generations. Family| | | | |life. | | | | |3.Modern habitation. |ТСО, |Ex. 7, 8, 9. |Жазбаша | |Types of houses (townish, |плакаттар | | | |farmhouse, flat, hostel). | | | | |Prices. The description of a | | | | |flat. | | | | |4.Food. |ТСО |Ex. 10, 11, 12. |Жазбаша | |Foodstuffs. Grocery store. | | | | |Restaurant. Canteen. Food | | | | |traditions. | | | | |5.Clothing. |ТСО |Ex. 13, 14, 15. |Жазбаша | |Supermarkets, boutiques. | | | | |Shopping. Clothes. Fashion. | | | | |6.Appearance. |ТСО, аутенти |Ex. 16, 17, 18. |Жазбаша | |Physique (parts of the body, |калық | | | |hair, eyes, figure). Traits, |материалдар | | | |habits. advantages and | | | | |disadvantages | | | | |7.Health and Sport. |ТСО, |Ex. 19, 20, 21. |Жазбаша | |Healthy lifestyle. Parts of |плакаттар | | | |the body. Personal hygiene. | | | | |major diseases and their | | | | |prevention, human well-being.| | | | |1.Social and cultural sphere.|ТСО |Ex. 22, 23, 24. |Жазбаша | |Free time. Weekends, | | | | |holidays, vacations. Plans | | | | |for summer. Hobby. | | | | |2.Cities and countries. |Карта, |Ex. 25, 26, 27. |Жазбаша | |geographical location |аутенти калық| | | |climate, seasons, |материалдар | | | |attractions, travel, tourism,| | | | |impressions. | | | | |3.Holidays, traditions and |ТСО, |Ex. 28, 29, 30. |Жазбаша | |customs. |плакаттар | | | |Family customs and traditions| | | | |of the celebration of the | | | | |birthdays, the birth of the | | | | |child. Traditional and | | | | |national holidays(New Year, | | | | |Nowruz, Independence Day) in | | | | |the country of the studied | | | | |language and in the home | | | | |country | | | | | | | | | | | | | | |4.Literature and art in our |ТСО, аутенти |Ex. 31, 32, 33. |Жазбаша | |life. |калық | | | |Cinema, theatre, music. Films|материалдар | | | |and plays. TV and radio | | | | |programs. My favorite | | | | |writers. My favorite book. | | | | |Attitude to the cultural | | | | |values of the country. | | | | |5.Environment. |ТСО |Ex. 34, 35, 36. |Жазбаша | |Ecology. Problems of ecology | | | | |(air and water | | | | |pollution).Technological | | | | |progress and its | | | | |consequences. Attitude to the| | | | |environment. | | | | |6.Academic professional |ТСО |Ex. 37, 38, 39. |Жазбаша | |sphere of communication. | | | | |Choosing a profession. | | | | |Institutions of higher | | | | |education in our country and | | | | |abroad. Education in our | | | | |university. | | | | |7.Education. |ТСО, |Ex. 40, 41, 42. |Жазбаша | |Classes, working day. |таблицалар | | | |Attitude to education. Plans | | | | |about the future. | | | | |Professional skills of the | | | | |future specialist. | | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамттылу картасы |Оқулық,оқу-әдістемелік |Оқулық саны |Студенттер |Қамтылу пайызы| |құралдардың атауы | |саны | | |1.EverydayEnglish под |Электронный |17 |100% | |редакцией Т.Ю. Дроздовой.|вариант | | | |2.Straight forward |17 |17 |100% | |Intermediate | | | | |3. English file. |17 |17 |100% | |Intermediate | | | | |4. Аракин Практический |17 |17 |100% | |курс английского языка | | | | 8 Әдебиет 1. Straight forward Intermediate (Student’s book., Work book) by Phillip Kerr and Ceri Jones, Macmillan publishers limited 2006. 2. English file. Intermediate (Student’s book., Workbook) by Clive Oxenden and Christina Latham- Koenig, Oxford University press 1996. 3. Практический курс английского языка, 1 курс- под редакцией В.Д. Аракина, 2002. 4.EverydayEnglish- под редакцией Т.Ю. Дроздовой. 5. МеркуловаВ.А.Grammar for university students.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz