Файл қосу
Пәннің әдістемелік ұсыныстары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |МСЖ 3 деңгей құжаты |ОӘК |ПОӘК П | | | |042-14-4-04.1.20.55/02-20| | | |12 | |ПОӘК - «Эмбриоинженерия» |№ 1 редакция | | |пәніннің студентке | | | |арналған жұмыс оқу | | | |багдарламасы | | | 5В080300 – "Аң өсіру және аңшаруашылығы", 050607 – "Биология" мамандықтарына арналған «Эмбриоинженерия» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (ПОӘК) ПӘНІНІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей- 2012 Алғы сөз 1.ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының доценті, а.ш. ғ.к. Нұржанова К.Х. 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының мәжілісінде. 20 ж. № хаттама. Кафедра меңгерушісі Арынова Р.А. 2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік комиссия мәжілісінде. 20 ж. № хаттама Төрағасы Сатиева К.Р. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу - әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып, басылымға ұсынылған. 20 ж. № хаттама. ОӘК төрағасы Рскельдиев Б.А. 4. ТҰҢҒЫШ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы қағидалар 2. Пәннің әдістемелік ұсыныстары 3. Пәннің талаптары (саясаты) 4 Бағаны қою саясаты 5 Оқу тұрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс бағдарламасы 6 СОӨБЖ және СӨЖ мазмұны 7 Пәннің календарлық кестесі 1. Жалпы қағидалар 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер – Нұржанова Кульсара Халимарденовна., а.ш. ғ.к., доцент - Биология кафедрасы - Байланыс ақпараты – телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты - Сабақ өтетін бөлмелер - 209 - Пәннің аты – «Эмбриоинженерия» - Несие саны – 3 1.2 Оқу жоспарынан көшірме 1 1 кесте - Оқу жоспарынан көшірме |Ку|Сем |Не |Дәріс (са |СПС (са |СОӨЖ |СӨЖ (са |Жиыны (са | |рс|естр |сие |ғат) |ғат) |(са |ғат) |ғат) | | | | | | |ғат) | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Зертхана|Білім тексеруге|1-23 |Күнделікт|379 |Кестеге |Баяндама | | |лық |бағытталған | |і | |сай | | | |сабақ |бақылау | | | | | | |2 |Бақылау |Дәріс |1-23 |Күнделікт|30 |Кестеге |Жазбаша | | |жұмысы |материалдарын | |і | |сай |есеп | | | |ұғуын | | | | | | | | |тек-серуге | | | | | | | | |бағыт-талған | | | | | | | | |бақы-лау | | | | | | |3 |СОӨЖ | |1-23 |Күнделікт|59 |Кестеге |Жазбаша | | | | | |і | |сай |есеп | |4 |СӨЖ (үй |СӨЖ бойынша |1-23 |Күнделікт|72 |Кестеге |Баяндама | | |тапсырма|барлық | |і | |сай | | | |сы) |тапсырмаларды | | | | | | | | |орындау | | | | | | |5 |Сабақтар| | |Күнделікт|60 |Кестеге | | | |да | | |і | |сай | | | |қатысу | | | | | | | Пән емтиханын бағалау үшін модуль, межелік бақылау (60%), қорытынды бағалау, емтихан - (40%), барлығы 100% құратын үлгерімнің ең үлкен қосындысы алынады. 1. кесте - Студенттің оқу және жұмыс түрлерін бағалау |№ |Студенттің оқу және жұмыс түрлері |Балдар | |1 |Сабаққа қатысу |5 | |2 |Дәрістерге қатысу |5 | |3 |Гистологиялық препараттарды, электронды микро фото |3 | | |граммаларды анықтау | | |4 |Микро препараттар бейнесін дәптерге салу |3 | |5 |Реферат жазу |3 | |6 |Жазбаша бақылау жұмысты орындау |3 | |7 |Сызба, кестелер дайындау |5 | |8 |Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу |5 | |9 |СОӨЖ шегінлегі сабақтардағы жұмыс |5 | |10 |Дәрістерді конспектілеу |3 | |11 |№ 1 шектік бақылау – 7 апта |10 | |12 |№ 2 шектік бақылау – 15 апта |10 | | |Ағымдық бақылау |60 | | |Қортынды бақылау |40 | 4 кесте - Студенттің рейтингін есептеу |Тізімдегі студент |Қатысу |ҮЖ |АБЖ | |№ | | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 | | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3,0 |80-84 | | |В- |2,67 |75-79 | | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттарлық | |С |2,0 |65-69 | | |С- |1,67 |60-64 | | |Д+ |1,33 |55-59 | | |Д |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P | | |Пәнді өтті | 5 Оқу тұрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс бағдарламасы |Такыры|Мазмұны |Сағат саны | |п № | | | | | |Д |СПС |ЗС |СОБӨЖ |СӨЖ | |1 |Кіріспе. Эмбриоинженерия пәні, |1 |2 | |3 |3 | | |мақсаты, әдістері. Эмбриоинженерия | | | | | | | |тарихының қыскаша тарихи. | | | | | | |2 |Малдардың өсіп-өнуінің биологиялық |1 |2 | |3 |3 | | |негіздері | | | | | | |3 |Мал шаруашылығындағы биотехнологиялық|1 |2 | |3 |3 | | |селекциялық аспектілері | | | | | | |4 |Ұрғашы-донорларды ұрықтандыру және |1 |2 | |3 |3 | | |суперовуляция. | | | | | | |5 |Малдардың эмбриондарын |1 |2 | |3 |3 | | |трансплантациялау | | | | | | |6 |Гаметалардың биологиялық мәні және |1 |2 | |3 |3 | | |оларды өсіру. | | | | | | |7 |Гаметаларды ұрықтандыру және |1 |2 | |3 |3 | | |эмбриондарды in vivo өсіру | | | | | | |8 |Бағалау, селекция, гаметалар мен |1 |2 | |3 |3 | | |эмбриондарды таңдау | | | | | | |9 |In vitro-да гаметасын өсіру және |1 |2 | |3 |3 | | |ұрықтандыру | | | | | | |10 |Гаметалардың және эмбриондардың |1 |2 | |3 |3 | | |криобанкі | | | | | | |11 |Молекулалық биотехнологиясының |1 |2 | |3 |3 | | |негіздері | | | | | | |12 |ДНК-ң клондау және секвенирдің |1 |2 | |3 |3 | | |векторы | | | | | | |13 |ДНК-ң клондау және секвенирдің |1 |2 | |3 |3 | | |векторы | | | | | | |14 |Жануарлар клеткасының ядро |1 |2 | |3 |3 | | |деңгейіндегі микротехнологиялар | | | | | | |15 |Трансгенді, клонды және химерлі |1 |2 | |3 |3 | | |жануарлар | | | | | | 6 СОӨБЖ және СӨЖ мазмұны |№ |СОБӨЖ |СӨЖ | |реті | | | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |1.Молекулярлық |1.Өңдеу биотехнологиясы( |Эмбриоинженерия: | | |биотехнология( пән, |пән, әдістері, |пайда болуы, | | |әдістері, міндеттері, |міндеттері, даму тарихы. |қалыптасуы. | | |даму тарихы. |2.Микроорганизмдер | | | |2.Клеткалық |биотехнологиясы( пән, | | | |биотехнология( пән, |әдістері, міндеттері. | | | |әдістері, міндеттері, | | | | |даму тарихы | | | |2 |1.Негізгі ауылшаруашылық|1.Аналық малдардың |Қазақстанда | | |малдардың биологиялық |репродуктивтік жүйесінің |жануарлар | | |негізі. |биологиялық негізі. |биотехнологиясы | | |1.Негізгі лабораториялық|2.Аталық малдардың | | | |малдардың биологиялық |репродуктивтік жүйесінің | | | |негізі. |биологиялық негізі. | | | | |3.Репродукция гормоны. | | | | |Гипофиз және гонаданың | | | | |гормондары. | | |3 |1.Жануарлардың өңдеу |1.Жылдам дамуыда донорға |Қазақстанда | | |биотехнологиясының жұмыс |және аталыққа қойылатын |жануарлар | | |кезеңдері. |талаптар. |биотехнологиясы. | | |2.Биотехнологиялық |2.Жылдам дамуыда | | | |зерттеуге аналық-донорды |реципиентке қойылатын | | | |және аталықтарды |талаптар. | | | |сұрыптау. | | | |4 |1.Донорлардың |1.Овуляцияның нормасы |Күйекті | | |суперовуляциясы. |және суперовуляцияның |суперовуляциялау | | |2.Аналық жұмырткалықта |деңгейі. |және | | |суперовуляция реакциясы |2.Суперовуляция деңгейін |синхронизациялау. | | |үшін қандай препараттарды|анықтау әдісі. | | | |пайдалану керек. | | | |5 |1.Мал шаруашылығындағы |1.Мал эмбриондарының |Жасанды | | |эмбриондарды |трансплантациялауның |ұрықтандыру | | |трансплантациялау – |хирургиялық әдісі. | | | |болашағы және маңызы. |2.Мал эмбриондарының | | | |2.Мал эмбриондарының |трансплантациялауның | | | |трансплантациялау |хирургиялық емес әдісі. | | | |әдістері. | | | |6 |1.Ооциттерді in vivo |1.Гаметаларды |Трансплантаттардың| | |культивациялау |культивациялау әдістері. |селекцияланатың | | |2.Ооциттерді in vitro |2.Сперматозоидтарды in |белгілердің | | |культивациялау |vivo культивациялау |фенотиптік өзгеруі| |7 |1.Ұрықтану кезіңде |Гаметаларды ұрықтандыру |Зертханалық | | |гаметаларды жақындауына |–ооциттерде |жануарлардың | | |әсер ететін негізгі |биоөзгергіштер өтүі. |гамета және | | |биологиялық факторлар. | |эмбриондарың | | |2.Гаметаларды ұрықтандыру| |бағалау | | |– сперматозоидта | | | | |биоөзгергіштер өтүі. | | | |8 |Эмбриондардың имплантация|Эмбриондарды in vivo |Зертханалық | | |алды дамуының кезеңдері |культивациялау. |жануарлардың | | | | |гамета және | | | | |эмбриондарың | | | | |селекциялау және | | | | |таңдау | |9 |1.Гаметалардың in vitro |Жынысты анықтау әдістері.|Экстракорпоралды | | |культивациялау әдістері. | |ұрықтандырумен | | |2.Гаметалардың in vitro | |байланысты | | |культивациялау | |процедуралар | | |ерекшіліктері. | | | |10 |Төменгі температураның |Двухфакторная теория |Гамета және | | |биологиялық объектіге |повреждения биологической|эмбриондар | | |температуралық |системы при действии на |мұздатудың | | |аймақтарының әсері. |них низких температур. |теориялық | | | | |аспекттері | |11 |Мал шаруашылығында, |Гаметаларды және |Криоконсервация | | |биологияда, медицинада |эмбриондарды |және | | |криоконсервация әдістерін|криоконсервациялау |витрификацияның | | |пайдалану. |кезіңдегі құралдар |әдістері | |12 |1.Биотехнологияның |Биотехнологияның |Репликация, | | |векторлары( молекулалық |ферменттері( |транскрипция және | | |негізі, жіктелуі және |физиологиялық негізі, |трансляцияның | | |қолданылуы. |жіктелуі және қолданылуы.|механизмдері | | |2. Рекомбинантты ДНК( мал| | | | |шаруашылығындағы маңызы | | | | |және болашақта | | | | |пайдалануы. | | | |13 |Молекулярлық деңгейіндегі|Рекомбинантты ДНК( |ДНҚ химиялық | | |биологиялық үрдістері. |ветеринариядағы маңызы |синтезі | | |Генетикалық бағдарламаның|және болашақта | | | |молекулярлық негізі. |пайдалануы. | | |14 |1.ДНК-ның репликациясы. | Генді секвиндеу және |Полимеразды цепті | | |2.ДНК-ның транскрипциясы.|алу. |реакциясы | | |3.ДНК-ның трансляциясы. | | | |15 |1.Рекомбинантты |1.ДНК құрастыру кезеніңде|Зертханалық | | |молекулаларды |қандай принциптерді |жануарлардың | | |құрастырудағы жұмыстардың|қолдану керек. |гамета және | | |кезеңдері. |2. Гендің синтездеунің |эмбриондарының | | |2.Прокариот және |жалпы сехмасын құрастыру |деңгейіндегі | | |эукариоттің | |микрохирургиялық | | |транскрипциялық бірлігі. | |манипуляциялар | | |Сплайсингтің механизмі. | | | 7 «Эмбриоинженерия» пәнінің календарлық кестесі |№ |Бақылау|Ба|Апталар |Балл | | |түрі |лл| |саны | 1234567891011121314151Қатысқаны үшін0,1**************32Дәрістерді конспектілеу0,1***************23СОӨЖ шегіндегі сабақтағы жұмыс*1222222112211124,54Шағын тексеру жұмыстары0,51**************45Реферат7**46СӨЖ (үй жұмысы)0,5**************7,57Аралық бақылай жұмысы*10Барлығы (жоғарғы шегі)608Емтихан (жоғарғы шегі)40Семестр бойындағы барлығы (жоғарғы шегі)100
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz