Файл қосу

Пәннің әдістемелік ұсыныстары




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                             |
|МСЖ 3 деңгей құжаты      |ОӘК                      |ПОӘК П                   |
|                         |                         |042-14-4-04.1.20.55/02-20|
|                         |                         |12                       |
|ПОӘК - «Эмбриоинженерия» |№  1 редакция            |                         |
|пәніннің студентке       |                         |                         |
|арналған жұмыс оқу       |                         |                         |
|багдарламасы             |                         |                         |






        5В080300 – "Аң өсіру және аңшаруашылығы", 050607 – "Биология"
                           мамандықтарына арналған


                              «Эмбриоинженерия»

                   ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (ПОӘК)





              ПӘНІНІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ














                                 Семей- 2012


                                  Алғы сөз





          1.ӘЗІРЛЕГЕН


           Құрастырған  Шәкәрім  атындағы  Семей  мемлекеттік  университеті
           “Биология” кафедрасының доценті, а.ш. ғ.к. Нұржанова К.Х.


     2. ТАЛҚЫЛАНҒАН


           2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология”
           кафедрасының мәжілісінде.
           20    ж.                                          №   хаттама.


           Кафедра меңгерушісі                     Арынова Р.А.


           2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік комиссия
      мәжілісінде.
           20   ж.                                          №       хаттама


           Төрағасы                                Сатиева К.Р.


     3. БЕКІТІЛГЕН


           Университеттің оқу - әдістемелік кеңесі мәжілісінде  мақұлданып,
           басылымға ұсынылған.
           20   ж.                                          №     хаттама.


           ОӘК төрағасы                      Рскельдиев Б.А.




      4. ТҰҢҒЫШ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН








                                   Мазмұны


  1.  Жалпы қағидалар
    2.  Пәннің әдістемелік ұсыныстары
    3.  Пәннің талаптары (саясаты)
    4   Бағаны қою саясаты
    5   Оқу тұрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс
бағдарламасы
    6   СОӨБЖ және СӨЖ мазмұны
     7  Пәннің календарлық кестесі





























                             1. Жалпы қағидалар


      1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер
       – Нұржанова Кульсара Халимарденовна., а.ш. ғ.к., доцент
      - Биология кафедрасы
      - Байланыс ақпараты – телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты
      - Сабақ өтетін бөлмелер - 209
      - Пәннің аты – «Эмбриоинженерия»
      - Несие саны – 3
    1.2  Оқу жоспарынан  көшірме                                          1
            1 кесте - Оқу жоспарынан көшірме


      |Ку|Сем     |Не             |Дәріс (са  |СПС (са  |СОӨЖ  |СӨЖ (са  |Жиыны (са |
|рс|естр    |сие            |ғат)       |ғат)     |(са   |ғат)     |ғат)      |
|  |        |               |           |         |ғат)  |         |          |
|1 |2       |3              |4          |5        |6     |7        |8         |
|1 |Зертхана|Білім тексеруге|1-23       |Күнделікт|379   |Кестеге  |Баяндама  |
|  |лық     |бағытталған    |           |і        |      |сай      |          |
|  |сабақ   |бақылау        |           |         |      |         |          |
|2 |Бақылау |Дәріс          |1-23       |Күнделікт|30    |Кестеге  |Жазбаша   |
|  |жұмысы  |материалдарын  |           |і        |      |сай      |есеп      |
|  |        |ұғуын          |           |         |      |         |          |
|  |        |тек-серуге     |           |         |      |         |          |
|  |        |бағыт-талған   |           |         |      |         |          |
|  |        |бақы-лау       |           |         |      |         |          |
|3 |СОӨЖ    |               |1-23       |Күнделікт|59    |Кестеге  |Жазбаша   |
|  |        |               |           |і        |      |сай      |есеп      |
|4 |СӨЖ (үй |СӨЖ бойынша    |1-23       |Күнделікт|72    |Кестеге  |Баяндама  |
|  |тапсырма|барлық         |           |і        |      |сай      |          |
|  |сы)     |тапсырмаларды  |           |         |      |         |          |
|  |        |орындау        |           |         |      |         |          |
|5 |Сабақтар|               |           |Күнделікт|60    |Кестеге  |          |
|  |да      |               |           |і        |      |сай      |          |
|  |қатысу  |               |           |         |      |         |          |

   Пән емтиханын бағалау үшін  модуль,  межелік  бақылау  (60%),  қорытынды
бағалау,  емтихан  -  (40%),  барлығы  100%  құратын  үлгерімнің  ең   үлкен
қосындысы алынады.
1.  кесте - Студенттің оқу және жұмыс түрлерін бағалау

|№   |Студенттің оқу және жұмыс түрлері                    |Балдар          |
|1   |Сабаққа қатысу                                       |5               |
|2   |Дәрістерге қатысу                                    |5               |
|3   |Гистологиялық препараттарды, электронды микро фото   |3               |
|    |граммаларды анықтау                                  |                |
|4   |Микро препараттар бейнесін дәптерге салу             |3               |
|5   |Реферат жазу                                         |3               |
|6   |Жазбаша бақылау жұмысты орындау                      |3               |
|7   |Сызба, кестелер дайындау                             |5               |
|8   |Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу                   |5               |
|9   |СОӨЖ шегінлегі сабақтардағы жұмыс                    |5               |
|10  |Дәрістерді конспектілеу                              |3               |
|11  |№ 1 шектік бақылау – 7 апта                          |10              |
|12  |№ 2 шектік бақылау – 15 апта                         |10              |
|    |Ағымдық бақылау                                      |60              |
|    |Қортынды бақылау                                     |40              |

  4 кесте - Студенттің рейтингін есептеу


           |Тізімдегі студент |Қатысу            |ҮЖ                |АБЖ               |
|№                 |                  |                  |                  |
|А                 |4,0               |95-100            |Өте жақсы         |
|А-                |3,67              |90-94             |                  |
|В+                |3,33              |85-89             |Жақсы             |
|В                 |3,0               |80-84             |                  |
|В-                |2,67              |75-79             |                  |
|С+                |2,33              |70-74             |Қанағаттарлық     |
|С                 |2,0               |65-69             |                  |
|С-                |1,67              |60-64             |                  |
|Д+                |1,33              |55-59             |                  |
|Д                 |1,0               |50-54             |                  |
|F                 |0                 |0-49              |Қанағаттарлықсыз  |
|I                 |NA                |                  |Аяқталмаған       |
|P                 |                  |                  |Пәнді өтті        |

  5  Оқу тұрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс бағдарламасы


|Такыры|Мазмұны                              |Сағат саны                      |
|п №   |                                     |                                |
|      |                                     |Д     |СПС   |ЗС  |СОБӨЖ  |СӨЖ   |
|1     |Кіріспе. Эмбриоинженерия пәні,       |1     |2     |    |3      |3     |
|      |мақсаты, әдістері. Эмбриоинженерия   |      |      |    |       |      |
|      |тарихының қыскаша тарихи.            |      |      |    |       |      |
|2     |Малдардың өсіп-өнуінің биологиялық   |1     |2     |    |3      |3     |
|      |негіздері                            |      |      |    |       |      |
|3     |Мал шаруашылығындағы биотехнологиялық|1     |2     |    |3      |3     |
|      |селекциялық аспектілері              |      |      |    |       |      |
|4     |Ұрғашы-донорларды ұрықтандыру және   |1     |2     |    |3      |3     |
|      |суперовуляция.                       |      |      |    |       |      |
|5     |Малдардың эмбриондарын               |1     |2     |    |3      |3     |
|      |трансплантациялау                    |      |      |    |       |      |
|6     |Гаметалардың биологиялық мәні және   |1     |2     |    |3      |3     |
|      |оларды өсіру.                        |      |      |    |       |      |
|7     |Гаметаларды ұрықтандыру және         |1     |2     |    |3      |3     |
|      |эмбриондарды in vivo өсіру           |      |      |    |       |      |
|8     |Бағалау, селекция, гаметалар мен     |1     |2     |    |3      |3     |
|      |эмбриондарды таңдау                  |      |      |    |       |      |
|9     |In vitro-да гаметасын өсіру және     |1     |2     |    |3      |3     |
|      |ұрықтандыру                          |      |      |    |       |      |
|10    |Гаметалардың және эмбриондардың      |1     |2     |    |3      |3     |
|      |криобанкі                            |      |      |    |       |      |
|11    |Молекулалық биотехнологиясының       |1     |2     |    |3      |3     |
|      |негіздері                            |      |      |    |       |      |
|12    |ДНК-ң клондау және секвенирдің       |1     |2     |    |3      |3     |
|      |векторы                              |      |      |    |       |      |
|13    |ДНК-ң клондау және секвенирдің       |1     |2     |    |3      |3     |
|      |векторы                              |      |      |    |       |      |
|14    |Жануарлар клеткасының  ядро          |1     |2     |    |3      |3     |
|      |деңгейіндегі микротехнологиялар      |      |      |    |       |      |
|15    |Трансгенді, клонды және химерлі      |1     |2     |    |3      |3     |
|      |жануарлар                            |      |      |    |       |      |

                          6 СОӨБЖ және СӨЖ мазмұны

|№    |СОБӨЖ                                             |СӨЖ               |
|реті |                                                  |                  |
|     |Аудиториялық             |Аудиториядан тыс         |                  |
|1    |1.Молекулярлық           |1.Өңдеу биотехнологиясы( |Эмбриоинженерия:  |
|     |биотехнология( пән,      |пән, әдістері,           |пайда болуы,      |
|     |әдістері, міндеттері,    |міндеттері, даму тарихы. |қалыптасуы.       |
|     |даму тарихы.             |2.Микроорганизмдер       |                  |
|     |2.Клеткалық              |биотехнологиясы( пән,    |                  |
|     |биотехнология( пән,      |әдістері, міндеттері.    |                  |
|     |әдістері, міндеттері,    |                         |                  |
|     |даму тарихы              |                         |                  |
|2    |1.Негізгі  ауылшаруашылық|1.Аналық малдардың       |Қазақстанда       |
|     |малдардың биологиялық    |репродуктивтік жүйесінің |жануарлар         |
|     |негізі.                  |биологиялық негізі.      |биотехнологиясы   |
|     |1.Негізгі  лабораториялық|2.Аталық малдардың       |                  |
|     |малдардың биологиялық    |репродуктивтік жүйесінің |                  |
|     |негізі.                  |биологиялық негізі.      |                  |
|     |                         |3.Репродукция гормоны.   |                  |
|     |                         |Гипофиз және гонаданың   |                  |
|     |                         |гормондары.              |                  |
|3    |1.Жануарлардың өңдеу     |1.Жылдам дамуыда донорға |Қазақстанда       |
|     |биотехнологиясының жұмыс |және аталыққа қойылатын  |жануарлар         |
|     |кезеңдері.               |талаптар.                |биотехнологиясы.  |
|     |2.Биотехнологиялық       |2.Жылдам дамуыда         |                  |
|     |зерттеуге аналық-донорды |реципиентке қойылатын    |                  |
|     |және аталықтарды         |талаптар.                |                  |
|     |сұрыптау.                |                         |                  |
|4    |1.Донорлардың            |1.Овуляцияның нормасы    |Күйекті           |
|     |суперовуляциясы.         |және суперовуляцияның    |суперовуляциялау  |
|     |2.Аналық жұмырткалықта   |деңгейі.                 |және              |
|     |суперовуляция реакциясы  |2.Суперовуляция деңгейін |синхронизациялау. |
|     |үшін қандай препараттарды|анықтау әдісі.           |                  |
|     |пайдалану керек.         |                         |                  |
|5    |1.Мал шаруашылығындағы   |1.Мал эмбриондарының     |Жасанды           |
|     |эмбриондарды             |трансплантациялауның     |ұрықтандыру       |
|     |трансплантациялау –      |хирургиялық  әдісі.      |                  |
|     |болашағы және маңызы.    |2.Мал эмбриондарының     |                  |
|     |2.Мал эмбриондарының     |трансплантациялауның     |                  |
|     |трансплантациялау        |хирургиялық емес әдісі.  |                  |
|     |әдістері.                |                         |                  |
|6    |1.Ооциттерді in vivo     |1.Гаметаларды            |Трансплантаттардың|
|     |культивациялау           |культивациялау әдістері. |селекцияланатың   |
|     |2.Ооциттерді in vitro    |2.Сперматозоидтарды in   |белгілердің       |
|     |культивациялау           |vivo культивациялау      |фенотиптік өзгеруі|
|7    |1.Ұрықтану кезіңде       |Гаметаларды ұрықтандыру  |Зертханалық       |
|     |гаметаларды жақындауына  |–ооциттерде              |жануарлардың      |
|     |әсер ететін негізгі      |биоөзгергіштер өтүі.     |гамета және       |
|     |биологиялық факторлар.   |                         |эмбриондарың      |
|     |2.Гаметаларды ұрықтандыру|                         |бағалау           |
|     |– сперматозоидта         |                         |                  |
|     |биоөзгергіштер өтүі.     |                         |                  |
|8    |Эмбриондардың имплантация|Эмбриондарды in vivo     |Зертханалық       |
|     |алды дамуының кезеңдері  |культивациялау.          |жануарлардың      |
|     |                         |                         |гамета және       |
|     |                         |                         |эмбриондарың      |
|     |                         |                         |селекциялау және  |
|     |                         |                         |таңдау            |
|9    |1.Гаметалардың in vitro  |Жынысты анықтау әдістері.|Экстракорпоралды  |
|     |культивациялау әдістері. |                         |ұрықтандырумен    |
|     |2.Гаметалардың in vitro  |                         |байланысты        |
|     |культивациялау           |                         |процедуралар      |
|     |ерекшіліктері.           |                         |                  |
|10   |Төменгі температураның   |Двухфакторная теория     |Гамета және       |
|     |биологиялық объектіге    |повреждения биологической|эмбриондар        |
|     |температуралық           |системы при действии на  |мұздатудың        |
|     |аймақтарының әсері.      |них низких температур.   |теориялық         |
|     |                         |                         |аспекттері        |
|11   |Мал шаруашылығында,      |Гаметаларды және         |Криоконсервация   |
|     |биологияда, медицинада   |эмбриондарды             |және              |
|     |криоконсервация әдістерін|криоконсервациялау       |витрификацияның   |
|     |пайдалану.               |кезіңдегі құралдар       |әдістері          |
|12   |1.Биотехнологияның       |Биотехнологияның         |Репликация,       |
|     |векторлары( молекулалық  |ферменттері(             |транскрипция және |
|     |негізі, жіктелуі және    |физиологиялық негізі,    |трансляцияның     |
|     |қолданылуы.              |жіктелуі және қолданылуы.|механизмдері      |
|     |2. Рекомбинантты ДНК( мал|                         |                  |
|     |шаруашылығындағы маңызы  |                         |                  |
|     |және болашақта           |                         |                  |
|     |пайдалануы.              |                         |                  |
|13   |Молекулярлық деңгейіндегі|Рекомбинантты ДНК(       |ДНҚ химиялық      |
|     |биологиялық үрдістері.   |ветеринариядағы маңызы   |синтезі           |
|     |Генетикалық бағдарламаның|және болашақта           |                  |
|     |молекулярлық негізі.     |пайдалануы.              |                  |
|14   |1.ДНК-ның репликациясы.  | Генді секвиндеу және    |Полимеразды цепті |
|     |2.ДНК-ның транскрипциясы.|алу.                     |реакциясы         |
|     |3.ДНК-ның трансляциясы.  |                         |                  |
|15   |1.Рекомбинантты          |1.ДНК құрастыру кезеніңде|Зертханалық       |
|     |молекулаларды            |қандай принциптерді      |жануарлардың      |
|     |құрастырудағы жұмыстардың|қолдану керек.           |гамета және       |
|     |кезеңдері.               |2. Гендің синтездеунің   |эмбриондарының    |
|     |2.Прокариот және         |жалпы сехмасын құрастыру |деңгейіндегі      |
|     |эукариоттің              |                         |микрохирургиялық  |
|     |транскрипциялық бірлігі. |                         |манипуляциялар    |
|     |Сплайсингтің механизмі.  |                         |                  |

              7  «Эмбриоинженерия» пәнінің календарлық кестесі


   |№  |Бақылау|Ба|Апталар                                                    |Балл |
|   |түрі   |лл|                                                           |саны |
1234567891011121314151Қатысқаны үшін0,1**************32Дәрістерді конспектілеу0,1***************23СОӨЖ шегіндегі сабақтағы жұмыс*1222222112211124,54Шағын тексеру жұмыстары0,51**************45Реферат7**46СӨЖ (үй жұмысы)0,5**************7,57Аралық бақылай жұмысы*10Барлығы (жоғарғы шегі)608Емтихан (жоғарғы шегі)40Семестр бойындағы барлығы (жоғарғы шегі)100
Пәндер