Файл қосу

Дамыта оқыту технологиялары



Қазақстан республикасы  Білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-16.1.50/01-2014 |
|«Жоғары мектептегі       |№1 басылым 11.09.2014    |                         |
|психологиялық және       |                         |                         |
|педагогикалық оқыту      |                         |                         |
|технологиялары» пәні     |                         |                         |
|бойынша оқытушыға        |                         |                         |
|арналған пәннің жұмыс оқу|                         |                         |
|бағдарламасы             |                         |                         |







  «Жоғары мектептегі психологиялық және педагогикалық оқыту технологиялары»
                                   пәнінің

                   ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН  ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
            6N050300  – Психология мамандығының  магистранттарына
                                  арналған










                                    Семей


                                     2014













  Алғы сөз

1  ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырушы Семей қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
«Психология»  кафедрасының  доценті м.а. А.Ж.Едігенова

2 ҚАРАЛДЫ
     1.  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
        «Психология» кафедрасының отырысында
 Хаттама №1 12.09.2014

Кафедра меңгерушісі    ____________  Сатиева Ш.С.

2.2  ЭҚГФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №1 09.09.2014

ОӘБ төрағасы_________ С.Х.Тойкин


3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама № 1 11.09.2014 2014

ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова

4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ №1 басылым  11.09.2014


























Мазмұны

    1. Қолданыс аймағы
    2. Нормативтік сілтемелер
    3. Жалпы ережелер
    4. Оқу пәнінің мазмұны (модулі)
    5. Магистранттардың өздік жұмысы тақырыптарының тізімі
    6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
    7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
    8. Әдебиеттер





































      1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ
        «Жоғары   мектептегі   психологиялық   және   педагогикалық    оқыту
технологиялары»   пәнінің   оқу-әдістемелік   кешенінің   құрамына   кіретін
оқытушыға  арналған  пәннің  жұмыс  бағдарламасы  6N050300    –   Психология
мамандығының  магистранттарына  арналған.
    2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
          Осы «Жоғары  мектептегі  психологиялық  және  педагогикалық  оқыту
технологиялары» пәнінен  оқу  -  әдістемелік  кешен  төмендегі  құжаттардағы
барлық талаптар мен  ұсыныстар  бойынша  оқу  процесінің  ұйымдастыру  ретін
белгілеп құрастырылған:
      - 6N050300 - Психология мамандығы бойынша Мемлекеттік  Жалпыға  бірдей
        Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006  Қазақстан  Республикасы  білім
        және  ғылым  министрлігінің  бұйрығымен   бекітілген   және   күшіне
        енгізілген;
      - 6N50300 - Психология мамандығы бойынша    типтік оқу жоспары;
      - СТУ  042-ГУ-4-2014  университет  стандарты  «Пәннің  оқу-әдістемелік
        кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»;
      -  ДП  042-1.01-2014  Құжатталған  процедура  «Пәннің  оқу-әдістемелік
        кешендерінің құрылымы мен мазмұны».
     3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
     3.1  Пәннің қысқаша мазмұны
       Қазіргі  кезде  бүкіл  дүние  жүзілік  білім  әлеміне   қол   жеткізу
мақсатында   Қазақcтанда білімнің жаңа  жүйесі  құрылуда.  Бұл  үрдіс   оқу-
тәрбие  үрдісіне жаңаша өзгерістер енгізуде.  Елімізде  болып  жатқан  түрлі
бағыттағы өзгерістер  білім  беру  саласына  жаңаша  міндеттер  қойып  отыр:
педагогтың  оқу-тәрбие  үрдісін  жаңаша  тұрғыда  ұйымдастыруды,  оқу-тәрбие
үрдісін нәтижеге бағыттау арқылы тұлға құзіреттілігін арттыруды, білім  беру
процесінің субъектілерін зерттеушілік мәдениетін дамытуды талап  етеді.  Бұл
талаптарға сәйкес психолог мамандарды даярлауда  «Жоғары  мектепте  оқытудың
психологиялық және педагогикалық технологиялары» пәнінің маңызы зор.
     Білім беретін мекемелердің іс-әрекетінің нәтижелігі, ең алдымен, білім
 беру  қызметкерлеріне  байланысты.  Олардың  жеке   тұлғалық   қасиеттері,
 педагогикалық білігі, адамгершілік және  ақыл-ой  парасаты,  педагогикалық
 мәселелерді шешуде шығармашылық ізденіске бой алдыруы,  есеюі,  өнегелілі,
 денсаулығы  мен  рухани  байлығы  қоғамның  әлеуметтік   алғышарты   болып
 табылады.
      3.2   Пәннің  мақсаты:  магистранттарға  жоғарғы  мектептегі   қазіргі
кезеңдегі  оқыту  және  тәрбиелеу  технологияларының  идеясын,   заңдылығын,
тұжырымдамасын және қағидасын  жоғарғы  оқу  орны  студенттерін  оқыту  және
тәрбиелеуде қолдануын және таныстыруын көздейді.


      3.3  Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
    -  қазіргі кезеңдегі оқыту және тәрбиелеу технологиялары  ұғымының  мәні
      мен мазмұынын ашу;
    - педагогикалық технологияларды айқындау;
    -  қазіргі  оқыту  тәрбиелеу  технологияларын   жоғарғы   оқу   орынының
      педагогикалық процесінде қолдана білу іскерлігін қалыптастыра білу;
    - жоғарғы оқу орынындағы тәрбие үрдісінің мәні мен мазмұынын ашу.
      3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде магистрант:
      Білуі керек:
      - курс  мазмұны  бойынша  теориялық  және  практикалық  білімді  білуі
керек;
      - магистранттар қазіргі технологиялардың тарихын,  анықтамаларын  және
   ерекшеліктерін  білуі керек.
      Меңгеруі керек:
    - ЖОО  психологиялық-педагогикалық  технологияларды  тәжірибеде  қолдану
      іскерлігі мен дағдыларын меңгеруі керек;
    -  Қазіргі  жоғары  мектептің  педагогикалық   процесінде   қолданылатын
      психологиялық-педагогикалық   технологиялардың   теориялық-әдіснамалық
      аспектілерін меңгеруі керек.
      Істей алуы керек:
    - ЖОО психологиялық-педагогикалық технологиялармен жұмыс істеу.
       Жоғарғы   мектептегі   қазіргі   кезеңдегі   оқыту   және   тәрбиелеу
технологияларының идеясы, заңдылығы, тұжырымдамасы  және  қағидалары  туралы
білімді жинақтауы керек.
      3.5 Курс пререквизиттері:
      «Жоғары   мектепте   оқытудың   психологиялық    және    педагогикалық
технологиялары» курсын меңгеру үшін келесі пәндерді қосымша оқу қажет:
   - Педагогика;
   - Психология;
   - Философия;
   - Мәдениеттану т.б.
      3.6 Курстың постреквизиті: пән бойынша меңгерілген  білім мамандық
бойынша тиісті білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет.
      3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
                                                                     Кесте 1

|Курс                                                                  |Семестр |
|1                                                                     |2       |
|Дәріс сабақтар                                                        |        |
|Модуль 1. Жоғарғы білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері       |1       |
|Жоғарғы білім беру мазмұны, түсінігі және мәні.                       |        |
|Жоғарғы білім беру мазмұнын қалыптастыру факторлары. Оқу жоспарлары,  |        |
|оқу бағдарламалары, оқулықтар мен оқу құралдарының сипаттамасы. Білім |        |
|берудегі инновациялық процестер. Білім берудегі инновациялық процестер|        |
|түсінігі және мәні. Педагогикалық іс-әрекеттің инновациялық           |        |
|бағыттылығы. Инновация классификациясы.                               |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы оқыту мен тәрбиелеу                             |2       |
|Студенттерге психологиялық-педагогикалық мінездеме. Студент ұғымы.    |        |
|Студенттерді оқыту мен тәрбиелеу ерекшеліктері. Оқыту мен тәрбиелеудің|        |
|бірлігі. Жоғарғы мектептегі оқыту мазмұны. Оқытуды ұйымдастырудың     |        |
|дәстүрлі әдістері мен түрлері. Оқу мотивациясы. Оның заңдылықтары мен |        |
|принциптері. Тәрбиелеу процесінің ерекшеліктері. Тәрбиелеу процесінің |        |
|жүйесі мен құрылымы. Тәрбиелеу процесінің заңдылықтары мен            |        |
|принциптері.                                                          |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы қазіргі кезеңдегі психологиялық-педагогикалық   |2       |
|технологиялары туралы түсінік                                         |        |
|Технология ұғымы. Оқыту технологиясы, педагогикалық технология,       |        |
|білімдендіру технологиясы, тәрбие технологиясы ұғымдарының            |        |
|арақатынасы. «Педагогикалық технологиялар» ұғымы. «Педагогикалық      |        |
|технология» ұғымының  генезисі және оған берілген  анықтамалар.       |        |
|Модуль 2. Жоғары оқу орындарында қазіргі технологияларды қолдану      |2       |
|әдістемесі                                                            |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы кредиттік білім беру жүйесі                     |        |
|Кредиттік білім беру мазмұны. Кредиттік білім беру ерекшеліктері.     |        |
|Кредиттік білім беруге қойылатын талаптар. Оқыту нәтижелерін          |        |
|рейтингтік бағалау.                                                   |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы психологиялық-педагогикалық технологияларының   |3       |
|түрлері                                                               |        |
|Оқу пәндерінің негізіндегі  технологиялар. Педагогикалық              |        |
|қарым-қатынасты ізгілендіру және демократияландыру негізіндегі        |        |
|технологиялар. Тұлғаның іс-әрекетін белсендіру  технологиялары. Оқыту |        |
|процесін басқару және ұйымдастырудың тиімділігі негізіндегі           |        |
|технологиялар. Оқу материалын әдістемелік жетілдіру және дидактикалық |        |
|қайта құру негізіндегі технологиялар. Тұлғаның білім деңгейін         |        |
|жетілдіру технологиялары. Дамыта оқыту технологиялары. Білім берудегі |        |
|оқытудың  қазіргі заманғы  педагоикалық технологиялары.               |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы интерактивті оқыту әдістері                     |2       |
|Интерактивті оқыту түсінігі. Интерактивті әдістердің ерекшеліктері.   |        |
|Интерактивті оқыту әдістерінің жіктелуі. Интерактивті оқыту әдістерді |        |
|педагогикалық процесте қолдану әдістемесі.                            |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы тәрбиелеу  технологиялары                       |2       |
|Жоғарғы оқу орнындағы тәрбие технологиясының дамуы және оның негізгі  |        |
|белгілері. Тәрбие парадигмасы. Жоғарғы оқу орнындағы тәрбие           |        |
|технологиялары: іскерлік ойындар, қарым – қатынас тренингтері, ұжымдық|        |
|шығармашылық істер. Тәрбие технологияларын жүзеге асыру шарттары.     |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы куратор жұмысын ұйымдастыру                     |1       |
|Жоғарғы оқу орнындағы куратордың міндеті және құқықтары. Куратор      |        |
|жұмысының құрылымы және оның негізгі мазмұны. Куратордың кәсіби іс -  |        |
|әрекеті  және жеке тұлғасы.                                           |        |
|Барлығы                                                               |15      |
|Тәжірибелік сабақтары                                                 |        |
|Модуль 1. Жоғарғы білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері       |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы қазіргі кезеңдегі психологиялық-педагогикалық   |2       |
|технологиялар туралы түсінік                                          |        |
|Технология ұғымы. Оқыту технологиясы, педагогикалық технология,       |        |
|білімдендіру технологиясы, тәрбие технологиясы ұғымдары және олардың  |        |
|анықтамалары.                                                         |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы тәрбие процесінің мәні                          |1       |
|Жоғарғы оқу орнындағы тәрбие процесінің мәні, қызметі, құрылымы және  |        |
|ерекшеліктері. Тәрбиелеу процесінің жүйесі мен құрылымы. Студенттік   |        |
|топтармен ұйымдастырылатын тәрбие жұмыстарының негізгі бағыттары.     |        |
|Тәрбие жұмысының факторлары мен шарттары.                             |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы тәрбие жұмысының мазмұны                        |1       |
|Жоғарғы оқу орнындағы тәрбиенің көп түрлілігі, оның міндеттері мен    |        |
|мазмұны. Адамгершілік, ақыл – ой, патриоттық, еңбек, экологиялық,     |        |
|экономикалық, құқықтық және дене тәрбиесінің мазмұны. Студенттермен   |        |
|аудиториядан тыс тәрбие жұмысы жүйесі және формасы                    |        |
|Модуль 2. Жоғары оқу орындарында қазіргі технологияларды қолдану      |3       |
|әдістемесі                                                            |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы  технологиялардың түрлері                       |        |
|Оқу пәндерінің негізіндегі  технологиялар. Педагогикалық              |        |
|қарым-қатынасты ізгілендіру және демократияландыру негізіндегі        |        |
|технологиялар. Тұлғаның іс-әрекетін белсендіру  технологиялары. Оқыту |        |
|процесін басқару және ұйымдастырудың тиімділігі негізіндегі           |        |
|технологиялар. Оқу материалын әдістемелік жетілдіру және дидактикалық |        |
|қайта құру негізіндегі технологиялар. Тұлғаның білім деңгейін         |        |
|жетілдіру технологиялары. Дамыта оқыту технологиялары. Білім берудегі |        |
|оқытудың  қазіргі заманғы  педагоикалық технологиялары.               |        |
|Білім берудегі инновациялар                                           |2       |
|Инновация түсінігі және мәні. Инновациялық педагогика. Инновациялық   |        |
|оқу орындары. Инновация классификациясы. Қазіргі педагогтың           |        |
|инновациялық іс-әрекеті, оның құрылымы және сипаты.                   |        |
|Педагог-жаңашылдар, олардың іс-тәжірибелері.                          |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы тәрбиелеу технологиялары                        |2       |
|Жоғарғы оқу орнындағы тәрбие технологиясының дамуы және оның негізгі  |        |
|белгілері. Тәрбие парадигмасы. Жоғарғы оқу орнындағы тәрбие           |        |
|технологиялары: іскерлік ойындар, қарым – қатынас тренингтері, ұжымдық|        |
|шығармашылық істер. Тәрбие технологияларын жүзеге асыру шарттары.     |        |
|Студенттер ұжымын қалыптастыру                                        |2       |
|Студенттер ұжымының жалпы сипаттамасы. Студенттер ұжымының қалыптасу  |        |
|кезеңдері. Студенттік топ - әлеуметтік топ. Студенттердің ЖОО         |        |
|бейімделу  қиыншылықтары және мәселелері.                             |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы куратор жұмысының  жоспары                      |2       |
|Куратор жұмысын жоспарлау және оған қойылатын талаптар. Тәрбие жұмысы |        |
|жоспарының құрылымы. Жоспар мазмұны.                                  |        |
|Барлығы:                                                              |15      |


5МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ  ТІЗІМІ
5.1 Жоғарғы білім беру мазмұны және қазіргі бағыттары.
5.2 Кредиттік білім беру жүйесінің мазмұны және ерекшеліктері.
5.3 «Оқыту технологиясы», «педагогикалық технологиялары»  ұғымдары.  Олардың
тарихы және анықтамалары.
5.4 Жоғарғы оқу орнындағы қазіргі технологиялар жүйесі және сипаты.
5.5  Жоғарғы  оқу  орнындағы  инновациялық  процестер.   Педагогикалық   іс-
әрекеттің инновациялық бағыттылығы.


6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 3

|Дәріс сабағының      |Тәжірбиелік сабақтар      |Көрнекі       |Өздігінен   |Бақы    |
|тақырыптары          |тақырыптары               |құралдар,     |дайындалу   |лау түрі|
|                     |                          |плакаттар,    |ға сұрақтар |        |
|                     |                          |лаборатория-лы|            |        |
|                     |                          |қ стендтер    |            |        |
|1                    |2                         |4             |5           |6       |
|Модуль 1. Жоғарғы    |Модуль 1. Жоғарғы білім   |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
|білім берудің        |берудің                   |ҚР Білім беру |дарында     |ауызша  |
|теориялық-әдіснамаық |теориялық-әдіснамалық     |саласындағы   |берілген    |        |
|негіздері            |негіздері                 |нормативтік   |            |        |
|Жоғарғы білім беру   |Жоғарғы оқу орнындағы     |құжаттары     |            |        |
|мазмұны, түсінігі    |қазіргі кезеңдегі         |              |            |        |
|және мәні.           |психологиялық-педагогикалы|              |            |        |
|                     |қ  технологиялар туралы   |              |            |        |
|                     |түсінік                   |              |            |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы|Жоғарғы оқу орнындағы     |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|оқыту мен тәрбиелеу  |тәрбие процесінің мәні    |              |дарында     |ауызша  |
|                     |                          |              |берілген    |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы|Жоғарғы оқу орнындағы     |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|қазіргі кезеңдегі    |тәрбие жұмысының мазмұны  |              |дарында     |ауызша  |
|психологиялық-педагог|                          |              |берілген    |        |
|икалық               |                          |              |            |        |
|технологиялары туралы|                          |              |            |        |
|түсінік              |                          |              |            |        |
|Модуль 2. Жоғары оқу |Модуль 2. Жоғары оқу      |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|орындарында қазіргі  |орындарында қазіргі       |              |дарында     |ауызша  |
|технологияларды      |технологияларды қолдану   |              |берілген    |        |
|қолдану әдістемесі   |әдістемесі                |              |            |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы|Жоғарғы оқу орнындағы     |              |            |        |
|кредиттік білім беру |технологиялардың түрлері  |              |            |        |
|жүйесі               |                          |              |            |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы|Білім берудегі            |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
|психологиялық-педагог|инновациялар              |таблица       |дарында     |ауызша  |
|икалық               |                          |              |берілген    |        |
|технологияларының    |                          |              |            |        |
|түрлері              |                          |              |            |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы|Жоғарғы оқу орнындағы     |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша |
|интерактивті оқыту   |тәрбиелеу технологиялары  |              |дарында     |        |
|әдістері             |                          |              |берілген    |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы|Студенттер ұжымын         |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,|
|тәрбиелеу            |қалыптастыру              |кесте         |дарында     |ауызша  |
|технологиялары       |                          |              |берілген    |        |
|Жоғарғы оқу орнындағы|Қазіргі жағдайда жоғарғы  |Дәріс тезисі  |Оқу-материал|Жазбаша,|
|куратор жұмысын      |оқу орнындағы куратор     |              |дарында     |ауызша  |
|ұйымдастыру          |жұмысын ұйымдастыру және  |              |берілген    |        |
|                     |жоспарлау                 |              |            |        |




      7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 4


      |№  |Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар атауы|Саны  |Магистранттар |Қамтамасыз|
|р/с|                                         |      |саны          |ету пайызы|
|   |                                         |      |              |          |
|1  |Новые педагогические и информационные    |2     |1             |100       |
|   |технологии в системе образования /Под    |      |              |          |
|   |ред. Е.С.Полат.-2-еизд..-Москва, 2005.   |      |              |          |
|2  |Жанпеисова,М.М.   Модульная технология   |3     |1             |100       |
|   |обучения как средство развития           |      |              |          |
|   |ученика.-Алматы,2001.                    |      |              |          |
|3  |Хмель Н.Д. Біртұтас педагогикалық        |50    |1             |100       |
|   |процесті жүзеге асырудың теориясы мен    |      |              |          |
|   |технологиясы :Оқу                        |      |              |          |
|   |құралы.-Алматы,2003.-128 б.              |      |              |          |
|4  |Хуторской А.В. Педагогическая инноватика:|1     |1             |100       |
|   |учеб.пособие.-Москва, 2010.              |      |              |          |
|5  |Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных|2     |1             |100       |
|   |технологий. – М., 2006.                  |      |              |          |
|6  |СарбасоваҚ. Инновациялық педагогикалық   |1     |1             |100       |
|   |технологиялар.-А.,2006.                  |      |              |          |
|7  |Будунов Г.М. Компьютерные технологии в   |2     |1             |100       |
|   |образовательной среде: «за» и            |      |              |          |
|   |«против».-М.,2005.                       |      |              |          |
|8  |МухинаС.А. Нетрадиционные педагогические |2     |1             |100       |
|   |технологии вобучении. - Ростов н/Д.,     |      |              |          |
|   |2004.                                    |      |              |          |
|9  |Воронов В.В. Технология                  |2     |1             |100       |
|   |воспитания.-М.,2000.                     |      |              |          |

     8. ӘДЕБИЕТТЕР
                8.1.Негізгі әдебиеттер:
8.1.1  Новые  педагогические   и   информационные   технологии   в   системе
образования /Под ред. Е.С.Полат .-2-е изд..-Москва,2005.
8.1.2  Мухина  С.А.  и  др.  Нетрадиционные  педагогические   технологии   в
обучении.- Ростов-н/Д,2004.
8.1.3 Хмель Н.Д. Біртұтас педагогикалық процесті  жүзеге  асырудың  теориясы
мен технологиясы :Оқу құралы.-Алматы,2003.
8.1.4 Хуторской А.В. Педагогическая инноватика: учеб.пособие.-Москва,  2010.

8.1.5  Селевко  Г.К.  Педагогические  технологии  на  основе  информационно-
коммуникационных средств – М., 2005.
8.1.6 Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий. – М., 2006.
8.1.7 Ростовцев Н.Н. О педагогической деятельности и  методах  преподавания:
Мемуарные записи. - Омск., 2002, 248 с.
8.1.8 Педагогика + ТРИЗ :сборник ст. Для  учителей  /под  ред.  А.А.  Гина.-
Москва,2000.
8.1.9 Хуторской А.В.  Методика  личностно-  ориентированного  обучения  :как
обучать всех по- разному?.-Москва,2005.-383с.
8.1.10 Реан А.А., Бордовская Н. В., Розум  С.  И.  Психология  и  педагогика
учебник для вузов.-Москва,2002.
8.1.11 Подласый И.П. Продуктивная  педагогика:  Книга  для  учителя.-Москва,
2003.- 496с
8.1.12 Волков К.Н. Психология о педагогических проблемах: кн.  Для  учителя.
- Москва, 1981. – 128 с.
8.1.13 Якушева С.Д.    Основы педагогического мастерства. - Москва. 2008.
8.1.14 Занина Л.В.,  Меньшикова  Н.П.  Основы  педагогического  мастерства.-
Ростов, 2003.
8.1.15  Митин  Л.М.  Профессиональная  деятельность  и  здоровье  педагога.-
Москва,2005.
8.1.16 Сейтешев А.П. Избранные педагогические произведения. – Алматы,  2008.
– 389 с.
      8.2 Қосымша әдебиеттер:
8.2.1 Әбиев Ж.Ә. Педагогика. -Алматы, 2004.- 443б.
8.2.2 Педагогика :Курс лекций /Г.Т. Хайрулин, Н.Д. Хмель,  В.В.  Трифонов  и
др.-Алматы,2003.-366с.
8.2.3  Подласый  И.П.   Педагогика.Кн.1.Общие   основы.   Процесс   обучения
:учеб.для вузов.-Москва,2004.-574с.
8.2.4  Подласый  И.П.Педагогика.Кн.2.Процесс  воспитания  :учеб.для  вузов.-
Москва,2004.-574с.
8.2.5 Педагогика :учебник для  пед.  Вузов  /под  ред.  П.И.  Пидкасистого.-
Москва, 2004.-604с.
8.2.6 Сластенин В.А. Педагогика :учеб.для вузов  /В.А.Сластенин,  И.Ф.Исаев,
Е.Н.Шиянов.-Москва,2004.-567с.
8.2.7 Кукушин В.С. Введение в педагогическую деятельность :учеб. Пособие  .-
2-е изд.-Москва, 2005.-255с.
8.2.8 Яновицкая  Е.  Большая  дидактика  и  1000  мелочей  в  разноуровневом
обучении .-Санкт-Петербург,2005.-96с.
8.2.9 Беляева В.А. Деятельность педагога-методиста в системе  муниципального
образования :методические рекомендации.-Москва, 2005.-159с.

Пәндер