Файл қосу
Интернет БАҚ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейдегі СМЖ құжат |УМКД | | | | | | | | |УМКД 042-18-15.1.36/02-2013 | |«Интернет журналистика» | 2013 | | |пәнінің студенттерге |жылғы | | |арналған жұмыс |№1 басылым | | |бағдарламасы | | | 5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Интернет журналистика» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Әзірлеген: ____________ Каримова Бибігүл Жұмашқызы, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы, «___» _______ 2013 жыл 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік кеңесінде талқыланып, бекітілді. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл. ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К. 4 №1 БАСЫЛЫМ МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы және пән туралы жалпы мәлімет: Каримова Бибігүл Жұмашқызы Кафедра:Қазақ филологиясы Кафедраның мекен-жайы : Глинки, 20; 912- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон : 44-29-30 Кафедрада болатын уақыты: күнделікті 08.00-ден-17.00-ге дейін. Сабақ өтетін орын: 905 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны а) Басты мәселе. Интернет журналистиканы зерттеуші ғалымдардың еңбектері арқылы журналистиканың теориялық негізін меңгеру ә) Білім, машық, дағды және компетенция тізбегі. - Ақпарат құралдары жұмысындағы өзіндік белгілерін теориялық негізде игере отырып тәжірибемен ұштастыру - Керекті жерінде шетел ақпарат көздерінің іс-тәжірибесіндегі жетістіктерін дәлелді талдауға пайдалану - Қоғамдағы өзекті мәселелерді шетел теоретиктерінің пікірлері негізінде бүгінгі журналистердің қызметіндегі кемшіліктерін орынды сынға алып талдай білу. 1.3 Осы курстың мақсаты: Интернет туралы түсінік, бүкіләлемдік интернет торы, интернетпен жұмыс істеу, Интернеттің қажеттілігі, электронды газет-журналдардың маңыздылығы, жаңалықтар топтамасымен жұмыс туралы түсінік беру. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: «Интернеттегі журналистика» пәні журналистика бойынша өтілетін курстың бір бөлігі ретінде ақпараттық технологиялардың пайда болуы, қалыптасуы және даму сатыларын, жаңалықтар индустриясы технологиясымен таныстыра отырып әр елдегі ақпараттық технологиялардың қолданысынан, кәсіптік шеберлігінен, әдіс-тәсілдерінен жан-жақты мағлұмат беру. Осы пәнді жүргізу барысында студенттер телевидение, радио, Интернет, спутниктік байланыс, соңғы ақпараттық технологиялар туралы жалпы хабардар болады. Шетелдің ақпараттық тәжірибелері озық үлгілерімен танысып, қазіргі заманғы бұқаралық ақпарат құралдары туралы нақты мәліметтер ала отырып, олардың технологиялық механизмін түсіну қажет. Сондай-ақ БАҚ-ғы интернеттің маңызы туралы кеңірек мәлімет алуларына мүмкіндік жасау. Баспасөз, теледидар мен радиожүйелердің электронды газет пен журналдың типологиясы, ақпарат агенттіктерінің маңызы сынды мәселелер бұл пәнде қарастырылуы көзделген. 1.5 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Интернет журналистиканың өзекті мәелелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Журналистиканың негізгі әдістерін меңгеру керек; - Теориялық талдау жасай алу; - Қазақ журналистикасының тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Журналистикаға кіріспе 1.6.2 Қазақ журналистикасының тарихы 1.6.3 Публицистің шығармашылық негіздері 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Қоғаммен байланыстың қазіргі технологиялары 1.7.2 Медиадизайн 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1 Кесте |№ |Тақырыптың атауы |Сағаттар саны |Әдебиеттер | | | |ДС |СП |Л |С |С | | | | | |З |Б |Р |Р | | | | | | | |С |С | | | | | | | |П | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Кіріспе. Интернет - |1 |1 | |2 |2 |1, Б. 3-25 | | |әлеуметтік коммуникация | | | | | | | | |түрлерінің кеңістігі. | | | | | | | | |Ақпараттық қоғам және | | | | | | | | |Интернет-журналистика | | | | | | | |2 |Интернет құрылысы | | |1 |1 |1 |2, 82-99 б. | |3 |Интернет-БАҚ медиажүйенің |1 |1 | |2 |2 |3, 95-98 б. | | |бір бөлігі | | | | | | | |4 |Дүниежүзілік интернет торы | | |1 |1 |1 |4, 91-106 б. | |5 |Интернет БАҚ-тың |1 |1 | |2 |2 | | | |социологиясы | | | | | | | |6 |Ақпарат іздестіру машиналары| | |1 |1 |1 |1, Б. 25-36 | |7 |Интернет журналистиканың |1 |1 | |2 |2 |2, 103-110 б.| | |тарихы | | | | | | | |8 |Internet-тің қызмет баптары | | |1 |1 |1 |3, 99-118 б. | |9 |Отандық интернет |1 |1 | |2 |2 |4, 91-106 б. | | |журналистиканың дамуы, | | | | | | | | |қалыптасуы | | | | | | | |10 |ВЕБ-ХОСТИНГ | | |1 |1 |1 |5, 97-106б. | |11 |Интернеттегі бұқаралық |1 |1 | |2 |2 |6, 110-129 б.| | |ақпараттың заңмен реттелуі | | | | | | | |12 |Электронды почта адресін | | |1 |1 |1 |1, Б. 37-52 | | |құру және электронды | | | | | | | | |почталарды қолдану | | | | | | | |13 |Интернет журналистика және |1 |1 | |2 |2 |2, 10-26 б. | | |этика мәселелері | | | | | | | |14 |Web – бетте ақпараттарды | | |1 |1 |1 |3, 13-20 б. | | |іздеу | | | | | | | |15 |Дәстүрлі БАҚ және жаңа медиа|1 |1 | |2 |2 |4, 15-19 б. | | |орта | | | | | | | |16 |Блогтар | | |1 |1 |1 |1, Б. 53-56 | |17 |Интернет журналистикадағы |1 |1 | |2 |2 |1, Б. 83-86 | | |гипер мәтін түсінігі | | | | | | | |18 |Массалық ақпараттан | | |1 |1 |1 |2, 27-35 б. | | |коммуникациялық ақпаратқа | | | | | | | | |дейін | | | | | | | |19 |Интернет БАҚ. Конвергентті |1 |1 | |2 |2 |3, 20-25 б. | | |редакцияның жұмысын | | | | | | | | |ұйымдастыру | | | | | | | |20 |Сет каталогтары | | |1 |1 |1 |1, Б. 3-25 | |21 |Мультимедиялық журналистің |1 |1 | |2 |2 |2, 82-99 б. | | |(Веб журналист) қызметі | | | | | | | |22 |Файлдармен жұмыс жүргізу | | |1 |1 |1 |3, 95-98 б. | |23 |Интернет журналистиканың |1 |1 | |2 |2 |4, 91-106 б. | | |жанрлары | | | | | | | |24 |Почта қызметтері. Ақпарат | | |1 |1 |1 |2, 79-96 б. | | |алу | | | | | | | |25 |Онлайн-журналистиканың |1 |1 | |2 |2 |1, Б. 25-36 | | |тілдік ерекшеліктері | | | | | | | |26 |Интернеттегі қазақ газеттері| | |1 |1 |1 |2, 27-35 б. | |27 |Интернет БАҚ менеджменті |1 |1 | |2 |2 |3, 20-25 б. | |28 |Онлайн формуласы | | |1 |1 |1 |1, Б. 3-25 | |29 |Азаматтық журналистика |1 |1 | |2 |2 |2, 82-99 б. | |30 |Каспионет-Қазақстанның | | |1 |1 |1 |2, 27-35 б. | | |байланыс жүйесі | | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Студент «Интернет журналистика» пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген баспасөз тілінің негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда журналистиканың тарихы ғылыми білім ретінде пайда болуына өзіндік роль атқарады. Журналистиканың тарихы қазіргі теорияның ғылыми методологиялық таныммен терең байланыста. Қазақ газеттері мен журналдарының бағыт – бағдарына, мән – мазмұнына олардың жарық көрген уақытындағы саяси - әлеуметтік жағдайларға сәйкес баға беруге мүмкіндік береді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бірде-бір студентке дәрістің бірде-бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты – журналистика ғылымының бітім-болмысын, жанрлық ерекшеліктерін зерттеу. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: - курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; - журналистика функциялары мен жанрлық пішіндерін және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке шығармашылық ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның шығармашылығы үшін жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытнды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Интернет журналистика» пәні бойынша ұпайларды бөлу |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 8-апта аралығында дәріске |30 | | | |қатысу | | | |1 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |2 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |3 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |4 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |5 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |6 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |7 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |62 | | |1-7 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300 | | |қорытынды ұпай | | | | |8-15 апта аралығында дәріске қатысу |30 | | |8 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |9 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |10 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |11 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |12 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |13 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |14 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |15 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |74 | | |9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша|300 | | |қорытынды ұпай | | | |Емтихан бойынша қорытынды ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Балапанов Е.,Бөрібаев Б., Мадьярова Г. Жаңа ақпараттық технологиялар. - А., 2007. 7.1.2 Донер Д. Публикации в Интернете. – А., 2008. 7.1.3 Желтые страницы Интернет. Международные, российские и казахстанские ресурсы. 7.1.4 Кихтан В.В. Информационные технологии в журналистике.– Ростов на Дону:Феникс,2007. 7.1.5 Паркер Р.Как сделать красиво на бумаге.– Пер.с англ.-СПб.: Символ- Плюс,2008. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Арестова О.Н., Бабанин Л.Н.,Войскунский А.Е.Мотивация пользователей Интернета /Вестик МГУ, 2008. 7.2.2 Брайант ДЖ., Томпсон С. Основы воздействия СМИ. Пер.с англ. М.: Вильямс, 2008. 7.2.3 Гейтс Б. Бизнес со скоростью мыслы.-М,:Аспект Пресс,2009 7.2.4 Джадоян А., Коханова Л., Калмыков А. СМИ и современные медиа- технологии. М.: Асмо-пресс, 2007. 7.2.5 Засурский И., Засурский Я. Вартанова Е.И. и др.Средства массовой информации постсоветской Росии. М.: Аспект-пресс,2007.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz