Файл қосу

Құрметті магистранттар





|ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                    |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                             |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-14.05.01.20.87/02-201|
|                         |                         |2                        |
|Магистрантқа  арналған   |№ 1 басылым 26.02.2010   |                         |
|пәннің жұмыс оқу         |орнына ______№ 2 басылым |                         |
|бағдарламасы             |                         |                         |
|«Қазіргі кездегі         |                         |                         |
|психологияның тарихы мен |                         |                         |
|жағдайы»                 |                         |                         |











                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

           «Қазіргі психологияның тарихы, күйі және тенденциялары»

     «6M050300» – «Психология» мамандығындағы магистранттарға  арналған



                     МАГИСТРАНТҚА  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                              ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ










                                 Семей  2012






                                   Алғысөз

1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
“ Психология” кафедрасының доценті Ш.С.Сатиева _____________
                                                                   “     28”
08  2012ж
2 ҚАРАЛДЫ
2.1  Шәкәрім  атындағы  Семей   мемлекеттік   университетінің   “Психология”
кафедрасының отырысында
Хаттама №  1 «28»   09   2012 жыл

Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева

2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №1 «05» 09 2012жыл

Төрайымы  ___________ Г. Григорьева

3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №   1    «13»  09  2012 жыл

ОӘК төрағасы, бірінші проректор ___________ Б. Рскелдиев

































Мазмұны:

    1. Қолданыс аймағы
    2. Нормативтік сілтемелер
    3. Жалпы ережелер
    4. Магистрантқа арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
    5. Магистранттың өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
    6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
    8. Әдебиеттер










   1. Қолдану аймағы


      “ Қазіргі психологияның тарихы, күйі және тенденциялары ” пәні бойынша
оқу-әдістемелік    кешені    университеттің    психология    мамандықтарының
студенттеріне арналған. Ол студенттерді  курстың  мазмұнымен,  оның  аталған
мамандықты   игерудегі   маңыздылығы   және    көкейтестілігімен,    курстың
саясатымен,  оқыту  процесінде  меңгеретін  білім,  дағды,   іскерліктерімен
таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді  оқып-зерттеугде  негізгі  басшылық
болып табылады.

   2. Нормативтік нұсқама

      Осы “ Қазіргі психологияның тарихы, күйі және тенденциялары ”  пәнінен
оқу-әдістемелік   кешен   төмендегі   құжаттардағы   барлық   талаптар   мен
ұсыныстарға сай  пән  бойынша  оқу  процесінің  ұйымдастыру  ретін  белгілеп
құрастырылған:
    «6M0503»- «Психология» мамандығы бойынша мемлекеттік жалпыға бірдей  оқу
 стандарты ҚР МЖОс 5.04.033-2011 Қазақстан  Республикасы  білім  және  ғылым
 министірлігі 2011 жылғы 17 маусым №261 бекітілген және енгізілген.



      Пәнді оқып-зерттеу бойынша әдістемелік нұсқаулар
      Құрметті магистранттар!
    Бұл курс гуманитарлық  факультет  магистранттарына  арналған.     Білім
беру реформасын жүзеге  асыру  бағытында  көзделген  басты  шаралардын  бірі
оқытушылардың психология ғылымы саласындығы дайындығын үнемі  жақсарта  түсу
мәселесі. Қазақстан жағдайында төл тілімізде бұл салада  атқарылған  шаралар
аз емес. Білім беру бағдарламалары тиісті деңгейлер мен олардың  сатыларының
білім беру мазмұны айқындалған
     Қазіргі кездегі психологиядағы индивидуалды ерекшеліктері курсының  әр
түрлі әдістемелік аспектілерін зерттеу ісі  елімізде  жаңадан  қолға  алынып
келеді. Жоғары мектептердің өзіндік ерекшеліктеріне  орай  жазылған  осындай
еңбектер   аз.   Магистранттарға   ұсынылып   отырған   осынау   құрал   оқу
бағдарламасының жекелеген такырыптарға қатысты келелі  мәселелерін  тәжірибе
жүзінде, нақты экспериментті зерттеулер  арқылы  түсіндіруді  мақсат  еткен.
Пәннің сапалық және  көлемдік  параметрлері  өте  ауқымды  болғандықтан  оны
толық  оқып-зерттеу   үшін   аудиториялық   сабақпен   шектелуге   болмайды,
сондықтан, сіздерге  көптеген  тақырыптарды  өзбетімен  оқып-зерттеуге  тура
келеді.
       Аудиториялық  сабақтарға  дәрістер   практикалық   сабақтар   кіреді.
Семинарлық  сабақтар  сіздерге  ғылыми  әдебиеттермен   жұмыс   істеу   және
аудитория  алдында  сөйлеу  сияқты  практикалық   дағдылады   қалыптастыруға
көмектеседі. Практикалық  сабақтарға  өз  уақытында   және  жоспарға  сәйкес
толық көлемде дайындалу талап етіледі. Тақырып бойынша дайындалу тек  арнайы
оқулықтарды  пайдаланумен  шектелмеуі  тиіс.  Конспект  жұмыстарды   семинар
сабағына арнайы басталған жұмыс дәптерінде жазба түрде ұсынылуы қажет.
       Сонымен  қатар,  жұмыс  бағдарламасында  өзбетімен  жұмыстың   келесі
түрлері  ұсынылады:  МӨЖО  (студенттің   оқытушы   басшылығымен   жүргізетін
өзбетімен жұмысы ), және МӨЖ (кейбір  тақырыптарды  тереңірек  оқып-зерттеуі
мақсатындағы студенттің өзбетімен жұмысы). Берілген жұмыс түріне  байланысты
тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері 4,5 кестелерде көрсетілген.
       Жұмыстар   магистранттардың  өзіндік  ойлауы  мен  шығармашылығы   да
кеңінен қарастырылған. Жалпы психология пәніне байланысты барлық  тақырыптар
қамтылып,  сол  тақырыптарға  орай  қосымша  әдебиеттер  тізімі  қарастырылу
ұсынылады.
 Бұл бағдарламаны құрастырғанда осы мәселелерді мүмкіндігіше  пәнге  қатысты
толық қамтуды көздедік.



 Курс саясаты
Сабаққа қатынасу.
1.Магистранттың дәріс, практикалық сабақтарға қатысу міндетті.
2.Белгілі себептермен сабаққа қатынаса алмаған жағдай, Сізді пән  міндетінен
босатпайды.
3.Кешігуге немесе  дәріс,  практикалық  сабақ  кезінде  басқа  магистрантпен
сөйлесуге болмайды.
Тәртіп.
1.Тәртіп магистранттың оқу үлгеріміне тәуелді емес, демек, барлығына  ортақ.

2.Сабақ үстінде  тәртіп  бұзушылар  аудиториядан  шығарылады  немесе  курсты
қорытындылауда “қанағаттанарлықсыз” бағасы қойылады.
3.Сабақ үрдісінде Сіздің қалталы телефоныңыз өшірілуге тиіс.
4. Оқытушы  мен  курстастарыңызға  ашық  жарқын  болуға  және  шыдамдылықпен
қарауды ұмытпаңыз.
МӨЖ бойынша тапсырмалар.
1.МӨЖ бойынша  тапсырмалар  өз  уақытында  міндетті  түрде  орындалуы  тиіс.
2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады.
Емтихан.
1.Емтихан  –  білімді  қорытынды  рубеждік   тексеру   болғандықтан   барлық
студенттерге міндетті.
2.Емтихан тестілеу немесе билеттік жүйеде орындалады.
3.Тестік тапсырма әрбір модуль бойынша 360 тестіні, ал әрбір емтихан  билеті
3 сұрақты құрайды.

         Ұпайлық, пайыздық және әріптік эквивалентінде бағалау

                            шкаласы
  Кесте 1
|Әріптік жүйе     |Ұпайлардың сандық|Пайыздық мазмұны |Дәстүрлі жүйе       |
|бойынша бағалау  |эквиваленті      |                 |бойынша бағалау     |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |


   Магистранттарға арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы
   Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі

                                            Кесте 2

|№  |Тақырыптар                               |Сағат саны                       |
|   |                                         |ДС    |СТС   |ЗС |МӨЖО    |МӨЖ   |
|1. |Пәнге кіріспе                            |1     |1     |   |4       |8     |
|2. |Психологиялық білімнің қүрылымдық бейнесі|1     |1     |   |4       |8     |
|   |тарихи психология ретінде                |      |      |   |        |      |
|3. |Психология тарихындағы ғылыми таным      |1     |1     |   |4       |8     |
|   |эдістеріне талаптар жэне оның таралуы    |      |      |   |        |      |
|4. |Эксперимент және ғылыми психологияның    |1     |1     |   |4       |8     |
|   |қалыптасуы                               |      |      |   |        |      |
|5. |Бихевиоризмдегі ғылыми зерттеулердің     |1     |1     |   |4       |8     |
|   |бастауы мен дамуы                        |      |      |   |        |      |
|6. |Гештальтпсихологияның басталуы мен дамуы |1     |1     |   |4       |8     |
|7. |К. Левин еңбектеріндегі тұтастылық       |1     |1     |   |4       |8     |
|   |идеясының дамуы                          |      |      |   |        |      |
|8. |Психологияның дамуында психоанализ       |1     |1     |   |4       |8     |
|   |практикаға бағытталған саласы ретінде    |      |      |   |        |      |
|9. |Когнитивті психологияның даму            |1     |1     |   |4       |8     |
|   |тенденциясы, жағдайы, тарихы             |      |      |   |        |      |
|10.|XX ғасыр психологиясындағы Л.С.          |1     |1     |   |4       |8     |
|   |Выготскидің идеяларының дамуы            |      |      |   |        |      |
|11.|Психологиядағы жүйелік-іс-эрекеттік      |1     |1     |   |4       |8     |
|   |түрғының тарихи және гносеологиялық      |      |      |   |        |      |
|   |алғышарттары                             |      |      |   |        |      |
|12.|Іс-әрекеттің жалпы психологиялық         |1     |1     |   |4       |8     |
|   |түжырымдамасының дамуы                   |      |      |   |        |      |
|13.|Сана мен түлғаның іс-эрекеттік           |1     |1     |   |4       |8     |
|   |түжырымдаманың дамуы                     |      |      |   |        |      |
|14.|Танымдық процестердің                    |1     |1     |   |4       |8     |
|   |жүйелік-іс-әрекеттік талдау мәселелері   |      |      |   |        |      |
|15.|Іс-әрекеттік тұрғының жаңа түсіндіруші   |1     |1     |   |4       |8     |
|   |мүмкіндіктері                            |      |      |   |        |      |
|   |Барлығы:                                 |15    |15    |   |60      |120   |




6 МӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
 Кесте 3

|МӨЖО                                               |МӨЖ               |
|Аудиториялық               |Аудиториядан тыс       |Аудиториялық      |
|2                          |3                      |2                 |
|Психология ғылымының       |Қазіргі кездегі        |Психология        |
|тарихынан. Жан туралы      |психологияға мінездеме |ғылымының         |
|түсініктің дамуы.          |жасау.                 |тарапынан. Жан    |
|                           |                       |туралы түсініктің |
|                           |                       |дамуы             |
|Осы кездегі психологияның  |Психологияның негізгі  |Осы кездегі       |
|негізгі ағымдары.          |ағымдарын зерттеу.     |психологияның     |
|                           |                       |негізгі ағымдары. |
|Маркстік психология.       |Марксизм – ленинизмнің |Маркстік          |
|                           |философиясы және таным |психология.       |
|                           |теориясы.              |                  |
|Психофизикалық проблема.   |Психикалық әрекеттер   |Психофизикалық    |
|                           |мен физиологиялық      |проблема.         |
|                           |әрекеттердің           |                  |
|                           |проблемалары.          |                  |
|Зерттеу әдістері туралы    |Психологиялық          |Зерттеу әдістері  |
|жалпы түсінік.             |әдістердің түрлері.    |туралы жалпы      |
|                           |                       |түсінік.          |
|Психология ғылымының       |Психология ғылымының   |Психология        |
|қалыптасуына елеулі        |қалыптасуына схема     |ғылымының         |
|үлестерін қосқан авторлар  |дайындау               |қалыптасуына      |
|жайлы анықтамалар          |                       |елеулі үлестерін  |
|                           |                       |қосқан авторлар   |
|                           |                       |жайлы анықтамалар |
|Психологиядағы адам        |“В.Франкл: жеке тұлға  |Психологиядағы    |
|проблемасы                 |туралы 10 тезис”       |адам проблемасы   |
|                           |конспект               |                  |
|Психологияның салалары     |Психологиялық салаларды|Психологияның     |
|классификациялануы         |өзасалыстыру.          |салалары          |
|                           |                       |классификациялануы|
|Психологияның  басқа       |Оның негізгі салалары. |Психологияның     |
|ғылымдармен байланысы.     |                       |басқа ғылымдармен |
|                           |                       |байланысы.        |
|Жануарлар психикасының     |Инстинктер туралы      |Жануарлар         |
|негізгі түрлері.           |түсінік.               |психикасының      |
|                           |                       |негізгі түрлері.  |
|Адам санасының дамуы.      |Сана туралы түсінік.   |Адам санасының    |
|                           |                       |дамуы.            |
|Рационалистік психология   |Дүние мен ақиқат алудың|Рационалистік     |
|туралы анықтама.           |негізгі жолы           |психология туралы |
|                           |рационалистік          |анықтама.         |
|                           |психология.            |                  |






               7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
                                   Кесте 4
№ р/бАпталар12345678Жиыны
1-рейтинг1Бақылау түріТМ1МБ1300
 ұпай2Ұпайлар270303КеңестерПр.ж Пр.ж Пр.ж Пр.ж Пр.ж Пр.ж Пр.ж Пр.ж № р/бАпталар9101112131415Жиыны
2-рейтинг1Бақылау түріТМ2ОСТМ4МБ2300
ұпай 2Ұпайлар7512075303КеңестерПр.ж Пр.ж Пр.ж Пр.ж Пр.ж Пр.ж Пр.ж Белгілеулер: ТМ-модуль бойынша тапсырма; МБ-межелік бақылау; Пр.ж –практикалық жұмыс;  МӨЖ- магистранттың өздік жұмысы
Пәндер