Файл қосу

Қисық сызықты интеграл тақырыбын оқыту



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ   БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042 –               |
|                         |                         |14..01.20.168/02-2013    |








        ЖОғары оқу орындарында математикалық анализді оқыту әдістемесі

                                пәні бойынша

                                  СИЛЛАБУС

                     6М010900 «Математика» (магистрант)
                               Мамандығы үшін

































                                Семей - 2014



ӘЗІРЛЕГЕН

Құрастырушы __________       «__ »___________ 2014ж., Берікханова Гульназ
Еженхановна, физика – математика факультетінің деканы, ф.-м.ғ.д., доцент




 ТАЛҚЫЛАҒАН
 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Математика және
математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының отырысында.
       «____ »___________ 2014. № ____ хаттама




 Кафедра меңгерушісі, ф.-м.ғ.к., доцент                                О.М.
 Жолымбаев


 2.2. Физика – математика факультетінің оқу- әдістемелік бюросының
 отырысында.


       «____ »________ 2014  ж. № __ хаттама


 ОӘБ төрағасы                                                        Қ. А.
Батырова




 БЕКІТІЛДІ
 Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
 және ұсынылған.


       «___ »_________ 2014  ж. № ___  хаттама




 ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі
  проректор
  Г.К.Искакова



























                                   Мазмұны

   1. Жалпы ереже
   2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар
   3. Курс форматы және саясаты
   4. Бағалау саясаты
   5. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу
   6. МӨЖ мазмұны
   7. Пән бойынша оқу процессінің күнтізбелік графигі


































































Жалпы ереже

           1. Оқытушылар туралы мәлімет
Берікханова Гульназ Еженхановна, физика – математика  факультетінің  деканы,
ф.-м.ғ.д., доцент
         – Байланыс мәліметтері: тел: 77 -30 -29, №3 оқу  ғимараты,  №  321
           аудитория
         – Кафедра: «Математика және математиканы оқыту әдістемесі»
         – Кафедрада болу уақыты: 9.00-17.00 күн сайын;
         – Сабақтың өтілу орны: № 213 аудитория
         –  Пән  аты:  Жоғары  оқу  орнында  математикалық  анализді  оқыту
           әдістемесі
         – Кредит саны : 2
         – Жұмыс оқу жоспарынан үзінді (Кесте 1)

        1.2. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

Кесте 1

|Курс             |Семестр          |Кредит           |Дәріс               |
|                 |                 |Саны             |(сағ)               |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |

5 Магистранттарға  арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы
   Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі

|№  |Тақырыптар                              |Сағат саны                       |
|   |                                        |ДС    |ПС    |МӨЖО    |МӨЖ       |
|1  |Нақты сандар. Нақты сандар жиынының     |1     |1     |1       |2         |
|   |қасиеттерін оқыту әдістемесі            |      |      |        |          |
|2  |Нақты айнымалы функция. Анықтамасы      |1     |1     |1       |2         |
|   |берілу тәсілдері, бірсарындылығы, тақ,  |      |      |        |          |
|   |жұптылығы, шенелгендігі, периодтылығын  |      |      |        |          |
|   |оқыту әдістемесі                        |      |      |        |          |
|3  |Сандық тізбек. Тізбектің шегі Бірсарынды|1     |1     |1       |2         |
|   |тізбектің шегі. e саны тізбетің шегі    |      |      |        |          |
|   |ретінде. Бірінші тамаша шек және оның   |      |      |        |          |
|   |салдарларын оқыту әдістемесі            |      |      |        |          |
|4  |Функцияның үзіліссіздігі. Үзіліс        |1     |1     |1       |2         |
|   |нүктелері және оның классификациясын    |      |      |        |          |
|   |оқыту әдістемесі                        |      |      |        |          |
|5  |Туынды және дифференциал тақырыбын оқыту|1     |1     |1       |2         |
|   |әдістемесі                              |      |      |        |          |
|6  |Туындының көмегімен функцияны зерттеу   |1     |1     |1       |2         |
|7  |Көп айнымалы функция, оның шегі,        |1     |1     |1       |2         |
|   |үзіліссіздігі тақырыбын оқыту әдістемесі|      |      |        |          |
|8  |Жоғарғы ретті дербес туындылар,         |1     |1     |1       |2         |
|   |дифференциалдау тақырыбын оқыту         |      |      |        |          |
|   |әдістемесі                              |      |      |        |          |
|9  |Алғашқы функция,  анықталмаған интеграл |1     |1     |1       |2         |
|   |және олардың қасиеттерін оқыту          |      |      |        |          |
|   |әдістемесі                              |      |      |        |          |
|10 |Анықталмаған интегралды есептеудің      |1     |1     |1       |2         |
|   |негізгі әдістерін оқыту әдістемесі      |      |      |        |          |
|11 | Анықталған интеграл, интегралдық       |1     |1     |1       |2         |
|   |қосындының шегі                         |      |      |        |          |
|12 |Екі және үш еселі интеграл тақырыбын    |1     |1     |1       |2         |
|   |оқыту әдістемесі                        |      |      |        |          |
|13 | Қисық сызықты интеграл тақырыбын оқыту |1     |1     |1       |2         |
|   |әдістемесі                              |      |      |        |          |
|14 |Сандық қатарлар тақырыбын оқыту         |1     |1     |1       |2         |
|   |әдістемесі                              |      |      |        |          |
|15 |Дәрежелік қатар тақырыбын оқыту         |1     |1     |1       |2         |
|   |әдістемесі                              |      |      |        |          |
|   |Барлығы:                                |15    |15    |15      |-30       |


6.  МӨЖО және МӨЖ жоспары

|МӨЖО                                                 |МӨЖ                    |
|Аудиториялық                   |Аудиториядан тыс     |                       |
|1  |2                          |3                    |4                      |
|1  |Жоғары оқу орнында         |Тапсырманың          | Нақты сандар. Нақты   |
|   |математикалық анализді     |түрлерімен таныстыру.|сандар жиынының        |
|   |оқыту әдістемесі ерекшелігі|                     |қасиеттерін тқырыбы    |
|   |                           |                     |бойынша дайындау.      |
|   |                           |                     |Өздігінен оқу          |
|2  |Бірінші үй тапсырмасын     |Ауызша сурау және үй |Нақты айнымалы функция.|
|   |орындау бойынша жалпы      |тапсырмасын орандауға|Анықтамасы берілу      |
|   |кеңес. Ауызша сурау.       |кеңес бере отырып,   |тәсілдері,             |
|   |                           |тапсырма беру.       |бірсарындылығы, тақ,   |
|   |                           |                     |жұптылығы,             |
|   |                           |                     |шенелгендігі,          |
|   |                           |                     |периодтылығын оқыту    |
|   |                           |                     |әдістемесі бойынша     |
|   |                           |                     |дәріс дайындау         |
|3  |Нақты айнымалы функция     |Үшінші тақырып       |Сандық тізбек.         |
|   |тақырыбын ашып көрсету     |бойынша үй           |Тізбектің шегі         |
|   |                           |тапсырмасын беру.    |Бірсарынды тізбектің   |
|   |                           |                     |шегі. e саны тізбетің  |
|   |                           |                     |шегі ретінде. Бірінші  |
|   |                           |                     |тамаша шек және оның   |
|   |                           |                     |салдарлары тақырыбы    |
|   |                           |                     |бойынша сабақ жоспарын |
|   |                           |                     |даярлау                |
|4  |Функцияның үзіліссіздігі.  |Тақырып бойынша      |Функцияның             |
|   |Үзіліс нүктелері және оның |нұсқаулар            |үзіліссіздігі. Үзіліс  |
|   |классификациясын оқыту     |                     |нүктелері және оның    |
|   |әдістемесі                 |                     |классификациясы дәріс  |
|   |                           |                     |сабақ әзірлеу          |
|5  |Туынды және дифференциал   |Әр түрлі оқулықтармен|Туынды және            |
|   |тақырыбын оқыту әдістемесі |жұмыс                |дифференциал тақырыбы  |
|   |                           |                     |бойынша практикалық    |
|   |                           |                     |сабақ әзірлеу          |
|6  |Туындының көмегімен        |Тапсырманы орындауға |Туындының көмегімен    |
|   |функцияны зерттеу          |жекелей кеңес.       |функцияны зерттеу      |
|   |                           |                     |тақырыбына сабақ       |
|   |                           |                     |дайындап, оны қорғау   |
|7  |Бірінші ағымдық бақылау.   |                     |Көп айнымалы функция,  |
|   |                           |Өздігімен орындауға  |оның шегі,             |
|   |                           |тапсырманы беру.     |үзіліссіздігі тақырыбын|
|   |                           |                     |оқыту әдістемесі       |
|   |                           |                     |тақырыбы бойынша       |
|   |                           |                     |семинар сабақтың       |
|   |                           |                     |жоспарын даярлау       |
|8  |Жоғарғы ретті дербес       |Тақырып бойынша есеп |Жоғарғы ретті дербес   |
|   |туындылар, дифференциалдау |шығаруға қатысты     |туындыларға есептер    |
|   |тақырыбын оқыту әдістемесі |нұсқаулар            |шығару                 |
|9  |Алғашқы функция,           |Үй тапсырмасын       |Алғашқы функция,       |
|   |анықталмаған интеграл және |орындауға кеңес беру.|анықталмаған интеграл  |
|   |олардың қасиеттерін оқыту  |                     |және олардың қасиеттері|
|   |әдістемесі                 |                     |бойынша  практикалық   |
|   |                           |                     |сабақ әзірлеу          |
|10 |Анықталмаған интегралды    |Тақырыпқа қатысты әр |Анықталмаған интегралды|
|   |есептеудің негізгі         |түрлі деректер       |есептеудің негізгі     |
|   |әдістерін оқыту әдістемесі |                     |әдістері тақырыбы      |
|   |                           |                     |бойынша конспект құру  |
|11 |Екі және үш еселі интеграл |Тапсырманы орындауға |Өздігінен оқу - Үш     |
|   |тақырыбын оқыту әдістемесі.|жекелей кеңес.       |еселі интегралдың      |
|   |                           |                     |қолданулары. Конспект  |
|   |                           |                     |құру                   |
|12 |Қисық сызықты интеграл     | Ауызша сурау және үй|Қисық сызықты интеграл |
|   |тақырыбын оқыту әдістемесі |тапсырмасын орандауға|тақырыбына сабақ       |
|   |                           |кеңес бере отырып,   |жоспарын даярлау       |
|   |                           |тапсырма беру.       |                       |
|13 |Сандық қатарлар тақырыбын  |Тапсырманы орындауға |Сандық қатарлар        |
|   |оқыту әдістемесі           |жекелей кеңес.       |тақырыбына сабақ       |
|   |                           |                     |дайындап, оны қорғау   |
|14 |Дәрежелік қатар тақырыбын  |Тақырып бойынша      |Дәрежелік қатар        |
|   |оқыту әдістемесі           |нұсқаулар            |тақырыбына сабақ       |
|   |                           |                     |жоспарын жазу          |
|15 |Екінші ағымдық   бақылау.  |Емтихан сұрақтар     |Емтиханға дайындық     |
|   |                           |бойынша жекелей      |                       |
|   |                           |кеңес.               |                       |


Әдебиеттер

   1. Ибрашев Х.И. Математикалық анализ курсы. –Алматы, 1963, 1т., 1979,
      2т.
   2. Темірғалиев Н. Математикалық анализ.  Алматы, 1987,  1т., 1991,  2т.
   3. В.А.Ильин, Э.Г. Позняк. Основы математического анализа, т. 1, 2001.
   4. Л.Д.Кудрявцев. Курс математического анализа, т.1. М.: Высшая школа,
      1988, 1981, 2003.
   5. В.А.Ильин, В.А. Садовничий, Б.Х.Сендов. Математический анализ. М.:
      МГУ, 1985.
   6. Б.П.Демидович. Сборник задач и упражнений по математическому анализу.
      2003.
      .


Пәндер