Файл қосу

Тауарларды сақтау



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                            |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                      |
|СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК            |                                     |
|                        |                |                                     |
|                        |                |                                     |
|                        |                |ПОӘК 042-18-7.1.26/02-2014           |
|ПОӘК                    |                |                                     |
|«Тамақ өнімдерін сақтау |                |                                     |
|тәсілдері және буып-түю |№1 басылым      |                                     |
|материалдары» пәннің    |11.09.2014      |                                     |
|студентке арналған      |                |                                     |
|бағдарламасы            |                |                                     |






        «Тамақ өнімдерін сақтау тәсілдері және буып-түю материалдары»

                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


        5В072800 – «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығы үшін


                             СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН
                             ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ























                                    Cемей


                                    2014


                                  Алғы сөз


      1 ӘЗІРЛЕНДІ
      Құрастырған   Семей    қаласының    Шәкәрім    атындағы    мемлекеттік
университетінің  «Тамақ  өнімдерінің  және  жеңіл   өнеркәсіп   бұйымдарының
технологиясы»   кафедрасының   т.ғ.к.,   доцент    м.а.,    Нұрымхан    Г.Н.
_____________«27» тамыз 2014 ж.

      2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1   «Тамақ   өнімдерінің   және   жеңіл    өнеркәсіп    бұйымдарының
технологиясы» кафедрасының мәжілісінде

    №1 хаттама   «3» қыркүйек 2014 ж.

    Кафедра меңгерушісі_____________________ Б.К. Асенова

    2.2  Инженерлік –технологиялық факультеттің  оқу-әдістемелік  бюросының
мәжілісінде

    №1 хаттама  «5» қыркүйек 2014 ж.

    Төрайымы ______________   С.С.Толеубекова


    3 БЕКІТІЛДІ
    Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау  алды  және
басып шығаруға ұсынылды

    №1 хаттама «11» қыркүйек 2014 ж.


    ОӘК төрайымы_____________  Г.К. Искакова




    4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ



                                   Мазмұны


    |1     |Жалпы ережелер                                               |4     |    |
|2     |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу    |5     |    |
|3     |Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары                        |8     |    |
|4     |Курс форматы                                                 |8     |    |
|5     |Курс саясаты                                                 |8     |    |
|6     |Баға қою саясаты                                             |9     |    |
|7     |Әдебиеттер                                                   |9     |    |
|      |                                                             |      |    |
















































































   1.  Жалпы ережелер
   1.  Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар
     • Оқытушының аты-жөні: Нұрымхан Гүлнұр  Несіптайқызы,  т.ғ.к.,  доцент
       м.а.
     •  Кафедра  «Тамақ  өнімдерінің  және  жеңіл  өнеркәсіп   бұйымдарының
       технологиясы»
     • Хабарласу ақпараты: телефон - 35-48-56, 9 корпус, 2-ші қабат
     • Сабақ өтетін аудитория: № 215, 207.
     • Несие саны –  3

    1.2  Пәннің  қысқаша мазмұны
    Білім алушы бұл пәнді оқу  барысында  буып-түю  материалдар  мен  тамақ
өнімдерін буып-түйіп  сақтау  тәсілдерімен,  олардың  сапасымен,  тауарларды
сақтау кезіндегі маркілеудің маңызы және тауарларды  сақтау  мен  тасымалдау
кезіндегі жағдайлар  мен  оларға  әсер  ететін  факторлар  туралы,  буып-түю
материалдарының өнім түрлеріне  байланысты  ерекшеліктерімен  танысу.  Жұмыс
барысында буып-түю кезінде өнім түрлеріне  байланысты  қандай  материалдарды
қолдану реттілігін де оқып үйренеді.  Білім  алушылар  білімдерін  теориялық
тұрғыда   оқып-үйренумен   қатар,   тәжірибе   жүзінде   кәсіпорында   өңдеу
үрдістерінің технологиясымен танысу арқылы  толықтырады.   Осы  пәнді  оқыту
нәтижесінде  болашақ  арнаулы  инженерлік  пәнді   таңдауға   және   өндіріс
кәсіпорынында  инженер-технолог  ретінде  жұмысына  қажет   бейімділік   пен
шеберлікті меңгеруге көмектеседі.
      «Тамақ өнімдерін сақтау тәсілдері және  буып-түю  материалдары»  курсы
бір-бірімен  тығыз  байланысты  төрт  түрден  тұрады:   дәріс,   зертханалық
жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін білім алушының  өзіндік
жұмысы (БАОӨЖ) және білім алушының өзіндік жұмысы (БАӨЖ).  Дәріс  сабағы  ең
маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің  маңызды  және  күрделі  бөлімдерін
меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған  нәтижелерді
әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді; пәнге қатысты  материалдарды оқу-
әдістемелік  және  әдебиеттерді  қолдана  отырып  БАӨЖ  және  БАОӨЖ  түрінде
өңделеді және оқытушының қадағалауында болады.




      1.3 Пәнді оқыту мақсаты:
      Тамақ  өнімдерін  сақтау  тәсілдері  мен  буып-түю  материалдары  үшін
білікті маман дайындау, қазіргі таңда ең маңызды  тапсырма  болып  табылады.
Бұл халықтың әлеуметтік жағдайының жақсаруына әсерін тигізіп,  тұтынушыларға
тек сапалы киім өнімдері мен материалдарды сатуға  мүмкіндік  береді.  Білім
алушыларға білім беру, оларға болашақ арнаулы  инженерлік  пәндерді  меңгеру
үшін және өндіріс  кәсіпорынында  инженер-технолог  ретінде  жұмысына  қажет
бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектесу.
    1.4 Пәннің негізгі міндеттері:
    «Тамақ өнімдерін сақтау және буып-түю материалдары»  мамандығы  бойынша
болашақ маман ретінде  көптеген  мәселелерді  қарастыра  отырып  ең  алдымен
қолданылатын материалдардың сапасына, олардың дұрыс  таңдалуына,  тасымалдау
кезінде өнімнің сапасының бұзылмауына және тауаларды маркілеуге   байланысты
 мәліметтерді анықтау.


      1.5 Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы білу керек:
      - Білім алушы тамақ өнімдерін сақтау түрлерін;
      - Білім алушы буып-түю материалдарының түрлерін;
      - Білім алушы тауарларды маркілеу туралы;
      - Білім алушы өнімдерді сақтауға арналған ыдыстар мен қорап түрлерін;
      - Білім алушы буып-түю материалдарының өнім түрлеріне байланысты
ерекшеліктерін айыра алу керек.

    1.6 Курстың пререквизиттері:
    1.6.1 Тамақ өнімдерін сақтау және буып-түю материадарының әдістері  мен
тауарларды сақтау кезіндегі маркілеудің маңызын  ,  сақтау  және  тасымалдау
кезіндегі жағдайлардың әсері.


     7.  Курстың постреквизиттері:
    1.7.1 Тамақ өнімдерін  сақтау  және  буып-түю  материалдары,  өнімдерді
өңдеу өндірісіндегі есеп және есеп берушілік болады.


    2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ

                                                                     Кесте 1
|Дә-р|Тақырыптың аты         |      |Сағат саны                  |Әдебиеттер     |
|іс  |                       |      |                            |               |
|№   |                       |      |                            |               |
|    |                       |ЛК    |ЗС    |АТ    |БАОӨЖ  |БАӨЖ   |               |
|1   |2                      |3     |4     |5     |6      |7      |8              |
|1   |Тамақ өнімдерін сақтау |1     |      |      |1      |4      |               |
|    |мен буып-түюге арналған|      |      |      |       |       |               |
|    |жалпы ұсыныстар        |      |      |      |       |       |               |
|2   |Буып-түю               |1     |      |      |1      |4      |               |
|    |материалдарының түрлері|      |      |      |       |       |               |
|3   |Өнім сапасын сақтаудағы|1     |      |      |1      |4      |               |
|    |буып-түюдің сапасы     |      |      |      |       |       |               |
|4   |Тауарларды сақтау      |1     |      |      |1      |2      |               |
|    |кезіндегі маркілеу     |      |      |      |       |       |               |
|    |маңызы                 |      |      |      |       |       |               |
|5   |Тауарларды сақтау мен  |1     |      |      |       |2      |               |
|    |тасымалдау кезіндегі   |      |      |      |       |       |               |
|    |жағдайдың әсері        |      |      |      |       |       |               |
|6   |Өнімдерді сақтаудың    |1     |      |      |1      |4      |               |
|    |дәстүрлі және заманауи |      |      |      |       |       |               |
|    |әдістері               |      |      |      |       |       |               |
|7   |Өнімнің ерекшелігіне   |1     |      |      |1      |4      |               |
|    |байланысты буып-түю    |      |      |      |       |       |               |
|8   |Өнімді сақтауға        |1     |      |      |1      |12     |               |
|    |арналған ыдыстар мен   |      |      |      |       |       |               |
|    |қораптар               |      |      |      |       |       |               |
|9   |Сақтау барысында       |1     |      |      |1      |2      |               |
|    |өнімінің сапасына әсер |      |      |      |       |       |               |
|    |ететін факторлар       |      |      |      |       |       |               |
|10  |Буып-түю               |1     |      |      |       |2      |               |
|    |материалдарының өнім   |      |      |      |       |       |               |
|    |түрлеріне байланысты   |      |      |      |       |       |               |
|    |ерекшеліктері          |      |      |      |       |       |               |
|11  |Өнімді сақтаудың       |1     |      |      |1      |4      |               |
|    |дәстүрлі және заманауи |      |      |      |       |       |               |
|    |әдістері               |      |      |      |       |       |               |
|12  |Өнімнің ерекшелігіне   |1     |      |      |       |4      |               |
|    |байланысты буып-түю    |      |      |      |       |       |               |
|13  |Өнімді сақтауға        |1     |      |      |1      |4      |               |
|    |арналған ыдыстар мен   |      |      |      |       |       |               |
|    |қораптар               |      |      |      |       |       |               |
|14  |Сақтау барысында       |1     |      |      |       |       |               |
|    |өнімнің сапасына әсер  |      |      |      |       |       |               |
|    |ететін факторлар       |      |      |      |       |       |               |
|15  |Буып-түю               |1     |      |      |       |3      |               |
|    |материалдарының өнім   |      |      |      |       |       |               |
|    |түрлеріне байланысты   |      |      |      |       |       |               |
|    |ерекшеліктері          |      |      |      |       |       |               |
|    |Барлығы                |15    |15    |      |15     |45     |               |

    3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ

    Пәнді оқу бойынша сиапаттаманы білім алушы танысқан кезде  пән  бойынша
үйлесімді түрде меңгере алатындай етіліп құрылуы керек. Сипаттаманы  әзірлеу
кезінде білім алушытің өзбетімен ізденетін курстық бөлімі болу керек.
    - тамақ өнімдерін сақтау түрлері;
    - буып-түю материалдарының түрлері;
    - тауарларды маркілеу туралы;
    -  өнімдерді сақтауға арналған ыдыстар мен қорап түрлері;
    - буып-түю материалдарының өнім түрлері;

    4 КУРС  ФОРМАТЫ


    «Тамақ өнімдерін сақтау тәсілдері  және  буып-түю  материалдары»  пәнін
оқуда өзара байланысы бар төрт түр қосылады-дәрістер, зертханалық  жұмыстар,
және білім алушының өздік жұмысы (БАӨЖ және БАОӨЖ). Негізгі  маңызды  дәріс:
пәннің  негізгі  және  қиын  бөлімдерін  түсіндіру;   нақты   эксперименттер
орындап,   олардың   қортындыларының   дәлелді   шешімдерінен    зертханалық
жаттықтыру сабағы және әдістемелер анықтайды. Күрделі және  оқу-әдістемелік,
әдеби  жетімді  материалдарды  БАӨЖ  түрінде  жасайды.   Негізгі   маңыздысы
зертханалық жаттықтыру  сабағы  (барлық  оқу  уақытының  ~50%).  Зертханалық
жұмысты орындау көзбен көруге және  теориялық  материалдарды  бекітуге,  оқу
және ғылыми  –  зерттеу  эксперименттерінің,  логикалық  ойлау  мен  дәлелді
қортындыларының дағдысын жетілдіріп және дамытуға  жол  береді.  БАӨЖ  нақты
тапсырмалармен  күнделікті  және  міндетті  түрде   оқытушының   бақылауымен
жасалынып отырылады.


    5 КУРС САЯСАТЫ

    Сабаққа  қатысу:  Дәріс  және  тәжірибелік  сабақтарға  міндетті  түрде
қатысу. Егер білім алушы белгілі  бір  себептермен  сабаққа  қатыса  алмаса,
барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс.
    Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі  тәртіп  бұзған  білім  алушы  аудиториядан
шығарылып жіберіледі  және  барлық  курс  бойынша  «қанағаттанғысыз»  бағасы
қойылады.
    Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы білім  алушытің  сабаққа
қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын,  сабақта  ауызша  және  жазбаша
түрде жауап беруін ескере отырып қойылады.
    Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу  үшін  қатаң  жазалап  аудиториядан
шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады.
    Ұялы телефон:  Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек.
    Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық білім  алушытер  үшін
билеттік жүйе негізінде жүргізіледі.  Билеттің  әрбір  нұсқасы  үш  сұрақтан
тұрады.  Емтиханның  қорытынды  бағасы  қорытынды  аттестациямен  емтиханның
орташа проценті арқылы есептеледі.

    6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ


      Білім алушылардың үлгерім  бақылауы  ағымды,  шектік  және  қорытынды
бақылау  арқылы  жүзеге  асырылады.   Баға    «Білім   алушылардың   білімін
рейтингтік бағалау» стандарты бойынша қойылады.  Қорытынды  бақылау  емтихан
түрінде  алынады.  Ол  ауызша  сұрау  немесе  жазбаша  тест  көмегі   арқылы
жүргізіледі.  Қорытынды  баға  әрбір  сабақтың,  рефераттың,  сонымен  қатар
экзамен нәтижелері арқылы қойылады.
      Егер білім алушылардың семестр бойынша рейтинг баллдарының жиыны 50 %-
ға тең немесе одан көп болса, ол жиынтық бақылауға жіберіледі.
      Қосымша балдар:
  - шығармашылықтық көзқарасы үшін;
  - оқу процесіне белсене қатысуы үшін;
  - ғылыми-зерттеу жұмысын, ғылыми мақала жазғаны үшін;
  - жұмыста әртүрлі ақпарат көздерін қолданғаны үшін;
  - БАӨЖ қосымша әдебиет көздерін пайдалану;
        -      жұмысты мерзімінен бұрын тапсыру.
                                                                     3-кесте
|Апта    |Бақылау түрі                          |Барлығы      |Ескерту     |
|1       |2                                     |3            |4           |
|        |Аудиториялық сабақ түрлеріне қатысуы 1|30           |            |
|        |және 7 апта бойынша                   |             |            |
|1       |Дәріс                                 |5            |            |
|2       |Дәріс                                 |5            |            |
|3       |Дәріс                                 |4            |            |
|        |Зертханалық сабақ                     |25           |            |
|        |№1 БАӨЖ                               |55           |            |
|4       |Дәріс                                 |4            |            |
|        |Зертханалық сабақ                     |25           |            |
|5       |Дәріс                                 |4            |            |
|        |Зертханалық сабақ                     |25           |            |
|6       |Дәріс                                 |4            |            |
|        |Зертханалық сабақ                     |25           |            |
|        |№2 БАӨЖ                               |55           |            |
|7       |Дәріс                                 |4            |            |
|        |Межелік бақылау 1                     |60           |            |
|Қорытынды ұпайлары 1 және 7 апта бойынша      |300          |            |
|        |Аудиториялық сабақ                    |30           |            |
|        |түрлеріне қатысуы 8 және              |             |            |
|        |                                      |             |            |
|        |15 апта бойынша                       |             |            |
|8       |Дәріс                                 |3            |            |
|        |Зертханалық сабақ                     |14           |            |
|9       |Дәріс                                 |3            |            |
|        |Зертханалық сабақ                     |14           |            |
|        |№3 БАӨЖ                               |35           |            |
|10      |Дәріс                                 |4            |            |
|        |Зертханалық сабақ                     |14           |            |
|11      |Дәріс                                 |4            |            |
|        |Зертханалық сабақ                     |14           |            |
|        |№4 БАӨЖ                               |35           |            |
|12      |Дәріс                                 |4            |            |
|        |Зертханалық сабақ                     |14           |            |
|13      |Дәріс                                 |4            |            |
|        |Зертханалық сабақ                     |15           |            |
|14      |Дәріс                                 |4            |            |
|        |Зертханалық сабақ                     |15           |            |
|        |№5 БАӨЖ                               |40           |            |
|15      |Дәріс                                 |4            |            |
|        |Межелік бақылау 2                     |60           |            |
|Қорытынды ұпайлары 8 және 15 апта бойынша     |300          |            |



    7.  ӘДЕБИЕТТЕР
    7.1 Негізгі әдебиеттер
    7.1.1 И.Н.Смиренный, В.А.Кулаков.  Инфраструктура  упаковочной  отрасли
Российской Федерации // М.: УПАКСЕРВИС, 2012 - 32 с.
      2. Н.Ф.Ефремов Тара и ее производство: учебное пособие  //  М.:  МГУП,
         2006.
      3. В.А.Каверин., К.П. Феклин. Выбор, изготовление,  испытания  тары  и
         упаковки// М.: МГУП, 2005 - 260 с.
      4. Н.Ф.Ефремов, А.С. Гротов и  др.  Автоматизированное  проектирование
         упаковки: учебное пособие//Университетская  книга,  Логос,  2008  -
         248с.
    7.1.5    Н.Ф.Ефремов,   М.Г.   Колесниченко.   Технология   упаковочных
процессов:учеб. пособие// М.: МГУП, 2011 –350 с.
      7.1.6 Ю. Сокольников УПАКОВКА. Все об упаковке. //  Магнезия,  2005  -
 156 с.
      7.1.7 А.К. Пашков, Ю.Н.  Полярин.  Пакетирование  и  перевозка  тарно-
штучных грузов// М.: Транспорт, 2005. – 254 с.
       7.1.8  В.А.  Каверин,  К.П.  Феклин.  Упаковочные  машины,  аппараты,
материалы. Лабораторный  практикум // МГУП. 2007 - 164 с.
    7.2 Қосымша әдебиеттер
    7.2.1   С.Г. Ильясов Процессы  и  аппараты  упаковочного  производства:
конспект лекций// М.: МГУП, 2005 - 180с.
    7.2.2   В.И.    Бобров.Системы    автоматизированного    проектирования
упаковочного  производства учебное пособие// М.: МГУП, 2006 - 314 с.
    7.2.3 А.И. Веселов. Технологическое оборудование и оснастка упаковочных
производств: учебное пособие. //Издательский комплекс МГУПП, 2008 - 228 с.
              4.    А.И.   Веселов,    И.А.    Веселова.    Технологическое
                 оборудование, оснастка и основы проектирования упаковочных
                 производств: учебное пособие // М.: ИНФРА-М, 2011 – 262 с.
              5.  Е.Д. Климова. Упаковочные материалы: учебное  пособие  //
                 М.: МГУП, 2010 - 154 с.
6.  Н.Л. Медяник., Е.В. Тарасюк. Метрология, стандартизация  и  сертификация
 в упаковочном производстве: учеб. пособие // Магнитогорск: ГОУ ВПО «МГТУ»,
 2009 - 334 с.
              7.  Н.Л.Медяник, И.А. Варламова, Н.Л. Калугина, Л.Г.  Коляда.
                 Производство  и  утилизация  металлической   тары:   учеб.
                 пособие// Магнитогорск: ГОУ ВПО «МГТУ», 2009 - 191 с.
              8.  В.К.Крыжановский, М.Л. Кербер, В.В. Бурлов.  Производство
                 изделий из полимерных материалов // СПб: Профессия, 2008 -
                 464 с.




Пәндер