Файл қосу
Иондайтын сәулелену көздерінің классификациясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ атындағы |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3 денгейлі СМЖ құжаты |ОӘК | |
| | |ПОӘК 042-18-6.1.78/ |
| | |01.2014 |
|Студенттерге арналған | | |
|«Радиациялық қауіпсіздік |«__» ________ 2014ж | |
|негіздері» пәнінің жұмыс |№ 1 басылым | |
|оқу бағдарламасы | | |
«РАДИАЦИЯЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК НЕГІЗДЕРІ»
ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
5В073100 – «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау»
мамандығы үшін
ОҚУШЫҒА АРНАЛҒАН
ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2014
Кіріспе
1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Құрастырушы ____________ «___» ___________ 2014 ж.
Сейсенбаева М.К., «Техникалық физика және жылуэнергетика»
кафедрасының оқытушысы, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті
2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Техникалық
физика және жылуэнергетика» кафедрасының отырысында
«____» __________ 2014 жыл, № __. хаттама
Кафедра меңгерушісі ___________ О. Степанова.
2.2 Инженерлік - технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің
отырысында
«____» __________ 2014 жыл, № __.хаттама
Төрайымы ______________ С. Толеубекова
3 БЕКІТІЛГЕН
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында қабылданған және
баспадан шығаруға кеңес берді.
«____» __________ 2009 жыл, № __.хаттама
ОӘК төрайымы, бірінші проректор _____________ Г. Искакова
4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН
Мазмұны
1 ЖАЛПЫ ережелер 4
1.2 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 4
1.3 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы 4
1.4 Курс мақсаты 4
1.6 Курсты оқытуға қойлатын талаптар 5
1.7 Курс пререквизиттері 6
1.8 Курс постреквизиттері 6
1.9 Оқулықтар 6
1.9.1 Негізгі 6
1.9.2 Қосымша 7
2 Пәнді оқытудың әдістемелік кеңестері 7
3 курс саясаты мен Форматы 9
4 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ 10
5 пән мазмұны. сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 11
6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ мазмұндары 13
7 оқу үрдісінің Күнтізбелік ГРАФИгі 15
1 ЖАЛПЫ ережелер
1.1 Оқытушы мен пән жөнінде жалпы мағлұмат
Оқытушы – Сейсенбаева Маржан Касымхановна, аға оқытушы.
Кафедра – Техникалық физика және жылуэнергетика.
Байланыс ақпараты – тел: 53-82-50, №9 ғимарат, №201 кабинет.
Сабақты өткізу орны – дәрісхана № ___
Пәннің аталуы - «Инженерлік жүйелер, желілер мен жабдықтар»
Берілген пән бойынша кредиттер саны – 2;
1.2 Пәннің мазмұның қыскаша сипаттау
Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1–кестеде көрсетілген.
1–кесте – Жұмыс оқу жоспарынан көшірме
|Курс |Семестр |Кредиттер |Дәр, |
| | | |сағ. |
|А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы |
|А– |3,67 |90 – 94 | |
|В+ |3,33 |85 – 89 | |
| | | |Жақсы |
|В |3,0 |80 – 84 | |
|В– |2,67 |75 – 79 | |
|С+ |2,33 |70 – 74 | |
| | | | |
| | | |Қанағаттанарлық |
|С |2,0 |65 – 69 | |
|С– |1,67 |60 – 64 | |
|D+ |1.33 |55 – 59 | |
|D |1,0 |50 – 54 | |
|F |0 |0 – 49 |Қанағаттарлықсыз |
|I |NA |- |Бітпеген |
|P |- |өту |Пәннен өтуі |
5 пән мазмұны. сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 5-кестелерде
көрсетілген.
5-кесте – Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу.
|тақырып |Тақырып атауы |Мазмұны |Сағат саны |
|№ | | | |
| | | |Д |СС |ЗС |ОСӨЖ |СӨЖ |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |
|1 |Дозиметрия және |Кіріспе. Иондайтын |1 | |1 | | |
|д 1 |иондайтын |сәулеленудің биологиялық | | | | | |
|сс 1 |сәулеленуден |әрекеті. Сәулелік аурулар. | | | | | |
| |қорғану курсы. |Радиоактивті ыдырау. Флюенс,| | | | | |
| |Иондайтын |бөлшектер ағыны, бөлшектер | | | | | |
| |сәулелену көздері|ағынының тығыздығы, энергия | | | | | |
| | |ағыны, сәулелену жиілігі, | | | | | |
| | |сәулелену көзінің қуаты. | | | | | |
| | |Иондайтын сәулелену көздері.| | | | | |
| | |Иондайтын сәулелену | | | | | |
| | |көздерінің классификациясы. | | | | | |
| | |Реактор иондайтын сәулелену | | | | | |
| | |көзі ретінде. | | | | | |
|2 |Дозалық шама мен |Кіріспе. Активтілік өлшем |1 | |1 |2 |2 |
|д 2 |өлшем бірлік. |бірлігі. Сәулелену дозасының| | | | | |
|сс2 |Сәулелену |өлшем бірлігі. | | | | | |
| |активтілігінің |Экспозициялық, жұтылған, | | | | | |
| |шамасы мен өлшем |эквиваленттік және тиімді | | | | | |
| |бірлігі |эквиваленттік дозалар | | | | | |
| | |түсінігі, дозалар қуаты. | | | | | |
| | |Экспозициялық қуат дозасы | | | | | |
| | |мен сәулелену жиілігі | | | | | |
| | |арасындағы қатынас. | | | | | |
|3 |Иондайтын |Кіріспе. Сәулеленуді |2 | |2 |4 |4 |
|д 3 |сәулеленуді |тіркеудің иондық әдісі. | | | | | |
|сс3 |тіркеу әдістері. |Разрядтау (немесе зарядтау) | | | | | |
| |Иондау әдістері. |әдісі бойынша иондық токты | | | | | |
| |Иондық камералар |анықтау. Компенсациялау | | | | | |
| | |әдісі бойыншаиондық токты | | | | | |
| | |анықтау. Тұрақты ауытқу | | | | | |
| | |әдісі бойынша иондық токты | | | | | |
| | |анықтау. Иондық камералар: | | | | | |
| | |интегрлеуші және импульстік,| | | | | |
| | |олардың жұмыстарының | | | | | |
| | |принциптері. | | | | | |
|4 |Брег-Грей |Кіріспе. Электрондық |2 | |2 |4 |4 |
|д 4 |теориясы. |тепе-теңдік. Грей теориясы. | | | | | |
|сс4 |Наперстік иондық |Наперсттік иондық камералар.| | | | | |
| |камералар. |Газдық есептегіштер | | | | | |
| |Газразрядтық және|(счетчиктер) және олардың | | | | | |
| |жартылай |сипаттамалары. Әртүрлі | | | | | |
| |өткізгіштік |конструкциялы есептегіштер | | | | | |
| |есептегіштер |(счетчиктер) және олардағы | | | | | |
| |(счетчиктер) |разрядталу механизмі. | | | | | |
| | |Жартылай өтізгіштік | | | | | |
| | |есептегіштер (счетчиктер). | | | | | |
|5 |Люминесценттік |Кіріспе. Сцинтилляциялық |1 | |1 |3 |3 |
|д 5 |тіркеу әдістері. |детекторлар. Дозиметрияда | | | | | |
|сс5 |Сцинтилляциялық |қолданылатын | | | | | |
| |тіркеу әдісі |сцинтилляторлар, және | | | | | |
| | |олардың сипаттамалары. | | | | | |
| | |Термолюминесценттік | | | | | |
| | |дозиметрлер. | | | | | |
| | |Радиофотолюминесценттік | | | | | |
| | |дозиметрлер. | | | | | |
|6 |Фотографиялық |Кіріспе. Фотографиялық |1 | |1 |3 |3 |
|д 6 |және химиялық |материалдардың | | | | | |
|сс 6 |тіркеу әдістері |сенситометриялық | | | | | |
| | |сипаттамалары. Рентгендік | | | | | |
| | |және γ-сәулеленудің | | | | | |
| | |фотографиялық әрекеті. | | | | | |
| | |Сұйықтық химиялық | | | | | |
| | |дозиметрлер. Газдық химиялық| | | | | |
| | |дозиметрлер. | | | | | |
|7 |Сәулеленудің |Кіріспе. Сыртқы және ішкі |1 | |2 |2 |2 |
|д 7 |шекті мүмкін |сәулеленудің шектік мүмкін | | | | | |
|сс 7 |деңгейлері. |дозасы (ШМД). Иондық | | | | | |
| |Радиациялық |сәулелену дозасына және | | | | | |
| |қауіпсіздік |шарттарына байланысты | | | | | |
| |нормалары мен |биологиялық қауіптің | | | | | |
| |ережелері |концепциясы, адам | | | | | |
| | |ағзасындағы | | | | | |
| | |радионуклидтердің шектік | | | | | |
| | |мүмкін мөлшері (ШММ), судағы| | | | | |
| | |және ауадағы радиоактивті | | | | | |
| | |заттардың шектік мүмкін | | | | | |
| | |концентрациясы (ШМК). | | | | | |
| | |Радиоактивті заттармен және | | | | | |
| | |де басқада иондайтын | | | | | |
| | |сәулелену көзімен жұмыс | | | | | |
| | |істеудің негізгі санитар. | | | | | |
|8 |Дозиметрияның |Кіріспе. Аэрозолдердің отыру|2 | |2 |3 |3 |
|д 8 |арнайы әдістері. |әдістері (қылшықты фильтрлер| | | | | |
|сс 8 |Фильтрлер |және электрфильтр). | | | | | |
| |(фильтрлер) мен |Радиоактивті аэрозолдердің | | | | | |
| |адсорбенттер |концентрациясын өлшеу | | | | | |
| |көмегімен |әдістері. Радиоактивті | | | | | |
| |аэрозольдер мен |газдардың радиометриясы. | | | | | |
| |газдар |тректік детекторлар. | | | | | |
| |дозиметриясы. | | | | | | |
| |Тректік | | | | | | |
| |детекторлар | | | | | | |
|9 |Қазіргі кезгі |Өлшеуіш құралдарының шартты |1 | |1 |3 |3 |
|д 9 |дозиметриялық |белгілері және техникалық | | | | | |
|сс 9 |және |сипаттамалары. Радиациялық | | | | | |
| |радиометриялық |бақылау жүйесін жобалау және| | | | | |
| |құралдар. |жинақтауға арналған | | | | | |
| |Дозиметриялық |агрегаттық техникалық | | | | | |
| |аппаратуралар мен|құралдар кешені. | | | | | |
| |сәулелену |Дозиметрлердің және фондық | | | | | |
| |көздерінің |сәулелену көздерін тексеру | | | | | |
| |градустауы |және градустеу. Электрондық | | | | | |
| | |және тежегіштік сәулеленуді | | | | | |
| | |өлшеу құралдарын тексеруге | | | | | |
| | |арналған қондырғы. | | | | | |
| | |Нейтрондық радиометрлерді, | | | | | |
| | |дозиметрлерді және сәулелену| | | | | |
| | |көздерін тексеру. Газдық | | | | | |
| | |және аэрозольдік | | | | | |
| | |құрал-жабдықтарды тексеру. | | | | | |
|10 |АЭС-тағы |Радиациялық жағдай. |1 | |1 |2 |2 |
|д 10 |Радиациялық және |Қызметкерлердің сәулеленуі. | | | | | |
|сс 10 |дозиметриялық |Жұмысшылардың дозалық | | | | | |
| |бақылау |шығыны. Дозалық шығынды | | | | | |
| | |азайту жолдары: жабдықтарды | | | | | |
| | |дезактивациялау және дозалық| | | | | |
| | |шығынды жобалау. АЭС-тегі | | | | | |
| | |радиациялық бақылау қызметі | | | | | |
| | |және ережелері. | | | | | |
| | |Технологиялық радиациялық | | | | | |
| | |бақылау. Дозиметриялық | | | | | |
| | |радиациялық бақылау. | | | | | |
|11 |Иондайтын |Жинақталу факторын есепке |2 | |2 |4 |4 |
|д 11 |сәулеленуден |ала отырып γ-сәулеленуден | | | | | |
|сс 11 |қорғану. |қорғануды есептеу. Иондық | | | | | |
| |Зарядталған |сәулеленуден қорғайтын экран| | | | | |
| |бөлшектен |қалындығын есептеудің | | | | | |
| |қорғануды есептеу|жуықтық әдісі. Қорғаныс | | | | | |
| | |материалдарын таңдау. | | | | | |
|Барлығы |15| |15 |30 |30 |
6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ мазмұндары
Кредитті оқу жүйесінде студенттің өздік жұмыс жасауына, яғни түрлі үй
тапсырмаларын жасау арқылы білім сапасын көтеруде қатаң талаптар
орнатылған.
ОСӨЖ- диалогты түрде аудиторияда сабақ ретінде өтілетін кредиттік оқу
жүйесіндегі оқу жұмысының бір формасы болып табылады, сондай –ақ сабақтан
тыскезде де қосымша сабақ ретінде өткізіледі.
ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны 6-кестеде келтірілген.
6-кесте – ОСӨЖ және СӨЖ жоспары
|№ |ОСӨЖ |СӨЖ |
| |аудиториялық |аудиториядан тыс | |
|1 |2 |3 |4 |
| |Альфа- және бета- |Альфа- және бета- |Альфа- және бета- |
| |сәулеленуден қорғануды |сәулеленуден қорғануды|сәулеленуден қорғануды |
| |есептеу |есептеу |есептеу |
| |Иондайтын сәулеленудің |Иондайтын сәулеленудің|Иондайтын сәулеленудің |
| |экспозициялық, жұтылған, |экспозициялық, |экспозициялық, |
| |тиімді дозасын және |жұтылған, тиімді |жұтылған, тиімді |
| |дозалық қуаттын есептеу. |дозасын және дозалық |дозасын және дозалық |
| | |қуаттын есептеу. |қуаттын есептеу. |
| |Иондайтын сәулеленуді |Иондайтын сәулеленуді |Иондайтын сәулеленуді |
| |тіркеу әдістер мен иондық|тіркеу әдістер мен |тіркеу әдістер мен |
| |камералардың |иондық камералардың |иондық камералардың |
| |конструкциясын |конструкциясын |конструкциясын |
| |оқып-үйрену |оқып-үйрену |оқып-үйрену |
| |Дозиметрияда |Дозиметрияда |Дозиметрияда |
| |люминесценттік және |люминесценттік және |люминесценттік және |
| |сцинтилляциялық тіркеу |сцинтилляциялық тіркеу|сцинтилляциялық тіркеу |
| |әдістерін қолдану |әдістерін қолдану |әдістерін қолдану |
| |Фотографиялық және |Фотографиялық және |Фотографиялық және |
| |химиялық тіркеу әдістерін|химиялық тіркеу |химиялық тіркеу |
| |оқып-үйрену |әдістерін оқып-үйрену |әдістерін оқып-үйрену |
| |Сәулеленудің шекті мүмкін|Сәулеленудің шекті |Сәулеленудің шекті |
| |деңгейлерін есептеу. |мүмкін деңгейлерін |мүмкін деңгейлерін |
| |Радиациялық қауіпсіздік |есептеу. Радиациялық |есептеу. Радиациялық |
| |нормалары мен ережелері |қауіпсіздік нормалары |қауіпсіздік нормалары |
| | |мен ережелері |мен ережелері |
| |Аэрозольдер мен газдардың|Аэрозольдер мен |Аэрозольдер мен |
| |радиометриясы. Тректік |газдардың |газдардың |
| |детекторлар |радиометриясы. Тректік|радиометриясы. Тректік |
| | |детекторлар |детекторлар |
| |Сәулелену көздерін |Сәулелену көздерін |Сәулелену көздерін |
| |өлшейтін құрал - |өлшейтін құрал - |өлшейтін құрал - |
| |жабдықтар |жабдықтар |жабдықтар |
| |АЭС-тағы радиациялық және|АЭС-тағы радиациялық |АЭС-тағы радиациялық |
| |дозиметриялық бақылау |және дозиметриялық |және дозиметриялық |
| | |бақылау |бақылау |
| |Иондайтын сәулеленуден |Иондайтын сәулеленуден|Иондайтын сәулеленуден |
| |қорғану |қорғану |қорғану |
| |15 |15 |30 |
7 оқу үрдісінің Күнтізбелік ГРАФИгі
Оқу үрдісінің күн тізбелік жоспары және оларды тапсыру мерзімі 7 және
8 – кестелерде көрсетілген.
7-кесте – «Радиациялық қауіпсіздік негіздері» пәні бойынша оқу үрдісінің
күн тізбелік графигі
|Апталар |1 |
20,1,18,3,16,5,14,7,12,9,10,11,8,13,6,15,4,17,2,19
3,12,5,10,7,8,9,6,11,4,13,2,15
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz