Файл қосу
Иондайтын сәулелену көздерінің классификациясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 денгейлі СМЖ құжаты |ОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-6.1.78/ | | | |01.2014 | |Студенттерге арналған | | | |«Радиациялық қауіпсіздік |«__» ________ 2014ж | | |негіздері» пәнінің жұмыс |№ 1 басылым | | |оқу бағдарламасы | | | «РАДИАЦИЯЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК НЕГІЗДЕРІ» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В073100 – «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығы үшін ОҚУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы ____________ «___» ___________ 2014 ж. Сейсенбаева М.К., «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының оқытушысы, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының отырысында «____» __________ 2014 жыл, № __. хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ О. Степанова. 2.2 Инженерлік - технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» __________ 2014 жыл, № __.хаттама Төрайымы ______________ С. Толеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында қабылданған және баспадан шығаруға кеңес берді. «____» __________ 2009 жыл, № __.хаттама ОӘК төрайымы, бірінші проректор _____________ Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 ЖАЛПЫ ережелер 4 1.2 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 4 1.3 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы 4 1.4 Курс мақсаты 4 1.6 Курсты оқытуға қойлатын талаптар 5 1.7 Курс пререквизиттері 6 1.8 Курс постреквизиттері 6 1.9 Оқулықтар 6 1.9.1 Негізгі 6 1.9.2 Қосымша 7 2 Пәнді оқытудың әдістемелік кеңестері 7 3 курс саясаты мен Форматы 9 4 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ 10 5 пән мазмұны. сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 11 6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ мазмұндары 13 7 оқу үрдісінің Күнтізбелік ГРАФИгі 15 1 ЖАЛПЫ ережелер 1.1 Оқытушы мен пән жөнінде жалпы мағлұмат Оқытушы – Сейсенбаева Маржан Касымхановна, аға оқытушы. Кафедра – Техникалық физика және жылуэнергетика. Байланыс ақпараты – тел: 53-82-50, №9 ғимарат, №201 кабинет. Сабақты өткізу орны – дәрісхана № ___ Пәннің аталуы - «Инженерлік жүйелер, желілер мен жабдықтар» Берілген пән бойынша кредиттер саны – 2; 1.2 Пәннің мазмұның қыскаша сипаттау Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1–кестеде көрсетілген. 1–кесте – Жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер |Дәр, | | | | |сағ. | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |Қанағаттарлықсыз | |I |NA |- |Бітпеген | |P |- |өту |Пәннен өтуі | 5 пән мазмұны. сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 5-кестелерде көрсетілген. 5-кесте – Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу. |тақырып |Тақырып атауы |Мазмұны |Сағат саны | |№ | | | | | | | |Д |СС |ЗС |ОСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Дозиметрия және |Кіріспе. Иондайтын |1 | |1 | | | |д 1 |иондайтын |сәулеленудің биологиялық | | | | | | |сс 1 |сәулеленуден |әрекеті. Сәулелік аурулар. | | | | | | | |қорғану курсы. |Радиоактивті ыдырау. Флюенс,| | | | | | | |Иондайтын |бөлшектер ағыны, бөлшектер | | | | | | | |сәулелену көздері|ағынының тығыздығы, энергия | | | | | | | | |ағыны, сәулелену жиілігі, | | | | | | | | |сәулелену көзінің қуаты. | | | | | | | | |Иондайтын сәулелену көздері.| | | | | | | | |Иондайтын сәулелену | | | | | | | | |көздерінің классификациясы. | | | | | | | | |Реактор иондайтын сәулелену | | | | | | | | |көзі ретінде. | | | | | | |2 |Дозалық шама мен |Кіріспе. Активтілік өлшем |1 | |1 |2 |2 | |д 2 |өлшем бірлік. |бірлігі. Сәулелену дозасының| | | | | | |сс2 |Сәулелену |өлшем бірлігі. | | | | | | | |активтілігінің |Экспозициялық, жұтылған, | | | | | | | |шамасы мен өлшем |эквиваленттік және тиімді | | | | | | | |бірлігі |эквиваленттік дозалар | | | | | | | | |түсінігі, дозалар қуаты. | | | | | | | | |Экспозициялық қуат дозасы | | | | | | | | |мен сәулелену жиілігі | | | | | | | | |арасындағы қатынас. | | | | | | |3 |Иондайтын |Кіріспе. Сәулеленуді |2 | |2 |4 |4 | |д 3 |сәулеленуді |тіркеудің иондық әдісі. | | | | | | |сс3 |тіркеу әдістері. |Разрядтау (немесе зарядтау) | | | | | | | |Иондау әдістері. |әдісі бойынша иондық токты | | | | | | | |Иондық камералар |анықтау. Компенсациялау | | | | | | | | |әдісі бойыншаиондық токты | | | | | | | | |анықтау. Тұрақты ауытқу | | | | | | | | |әдісі бойынша иондық токты | | | | | | | | |анықтау. Иондық камералар: | | | | | | | | |интегрлеуші және импульстік,| | | | | | | | |олардың жұмыстарының | | | | | | | | |принциптері. | | | | | | |4 |Брег-Грей |Кіріспе. Электрондық |2 | |2 |4 |4 | |д 4 |теориясы. |тепе-теңдік. Грей теориясы. | | | | | | |сс4 |Наперстік иондық |Наперсттік иондық камералар.| | | | | | | |камералар. |Газдық есептегіштер | | | | | | | |Газразрядтық және|(счетчиктер) және олардың | | | | | | | |жартылай |сипаттамалары. Әртүрлі | | | | | | | |өткізгіштік |конструкциялы есептегіштер | | | | | | | |есептегіштер |(счетчиктер) және олардағы | | | | | | | |(счетчиктер) |разрядталу механизмі. | | | | | | | | |Жартылай өтізгіштік | | | | | | | | |есептегіштер (счетчиктер). | | | | | | |5 |Люминесценттік |Кіріспе. Сцинтилляциялық |1 | |1 |3 |3 | |д 5 |тіркеу әдістері. |детекторлар. Дозиметрияда | | | | | | |сс5 |Сцинтилляциялық |қолданылатын | | | | | | | |тіркеу әдісі |сцинтилляторлар, және | | | | | | | | |олардың сипаттамалары. | | | | | | | | |Термолюминесценттік | | | | | | | | |дозиметрлер. | | | | | | | | |Радиофотолюминесценттік | | | | | | | | |дозиметрлер. | | | | | | |6 |Фотографиялық |Кіріспе. Фотографиялық |1 | |1 |3 |3 | |д 6 |және химиялық |материалдардың | | | | | | |сс 6 |тіркеу әдістері |сенситометриялық | | | | | | | | |сипаттамалары. Рентгендік | | | | | | | | |және γ-сәулеленудің | | | | | | | | |фотографиялық әрекеті. | | | | | | | | |Сұйықтық химиялық | | | | | | | | |дозиметрлер. Газдық химиялық| | | | | | | | |дозиметрлер. | | | | | | |7 |Сәулеленудің |Кіріспе. Сыртқы және ішкі |1 | |2 |2 |2 | |д 7 |шекті мүмкін |сәулеленудің шектік мүмкін | | | | | | |сс 7 |деңгейлері. |дозасы (ШМД). Иондық | | | | | | | |Радиациялық |сәулелену дозасына және | | | | | | | |қауіпсіздік |шарттарына байланысты | | | | | | | |нормалары мен |биологиялық қауіптің | | | | | | | |ережелері |концепциясы, адам | | | | | | | | |ағзасындағы | | | | | | | | |радионуклидтердің шектік | | | | | | | | |мүмкін мөлшері (ШММ), судағы| | | | | | | | |және ауадағы радиоактивті | | | | | | | | |заттардың шектік мүмкін | | | | | | | | |концентрациясы (ШМК). | | | | | | | | |Радиоактивті заттармен және | | | | | | | | |де басқада иондайтын | | | | | | | | |сәулелену көзімен жұмыс | | | | | | | | |істеудің негізгі санитар. | | | | | | |8 |Дозиметрияның |Кіріспе. Аэрозолдердің отыру|2 | |2 |3 |3 | |д 8 |арнайы әдістері. |әдістері (қылшықты фильтрлер| | | | | | |сс 8 |Фильтрлер |және электрфильтр). | | | | | | | |(фильтрлер) мен |Радиоактивті аэрозолдердің | | | | | | | |адсорбенттер |концентрациясын өлшеу | | | | | | | |көмегімен |әдістері. Радиоактивті | | | | | | | |аэрозольдер мен |газдардың радиометриясы. | | | | | | | |газдар |тректік детекторлар. | | | | | | | |дозиметриясы. | | | | | | | | |Тректік | | | | | | | | |детекторлар | | | | | | | |9 |Қазіргі кезгі |Өлшеуіш құралдарының шартты |1 | |1 |3 |3 | |д 9 |дозиметриялық |белгілері және техникалық | | | | | | |сс 9 |және |сипаттамалары. Радиациялық | | | | | | | |радиометриялық |бақылау жүйесін жобалау және| | | | | | | |құралдар. |жинақтауға арналған | | | | | | | |Дозиметриялық |агрегаттық техникалық | | | | | | | |аппаратуралар мен|құралдар кешені. | | | | | | | |сәулелену |Дозиметрлердің және фондық | | | | | | | |көздерінің |сәулелену көздерін тексеру | | | | | | | |градустауы |және градустеу. Электрондық | | | | | | | | |және тежегіштік сәулеленуді | | | | | | | | |өлшеу құралдарын тексеруге | | | | | | | | |арналған қондырғы. | | | | | | | | |Нейтрондық радиометрлерді, | | | | | | | | |дозиметрлерді және сәулелену| | | | | | | | |көздерін тексеру. Газдық | | | | | | | | |және аэрозольдік | | | | | | | | |құрал-жабдықтарды тексеру. | | | | | | |10 |АЭС-тағы |Радиациялық жағдай. |1 | |1 |2 |2 | |д 10 |Радиациялық және |Қызметкерлердің сәулеленуі. | | | | | | |сс 10 |дозиметриялық |Жұмысшылардың дозалық | | | | | | | |бақылау |шығыны. Дозалық шығынды | | | | | | | | |азайту жолдары: жабдықтарды | | | | | | | | |дезактивациялау және дозалық| | | | | | | | |шығынды жобалау. АЭС-тегі | | | | | | | | |радиациялық бақылау қызметі | | | | | | | | |және ережелері. | | | | | | | | |Технологиялық радиациялық | | | | | | | | |бақылау. Дозиметриялық | | | | | | | | |радиациялық бақылау. | | | | | | |11 |Иондайтын |Жинақталу факторын есепке |2 | |2 |4 |4 | |д 11 |сәулеленуден |ала отырып γ-сәулеленуден | | | | | | |сс 11 |қорғану. |қорғануды есептеу. Иондық | | | | | | | |Зарядталған |сәулеленуден қорғайтын экран| | | | | | | |бөлшектен |қалындығын есептеудің | | | | | | | |қорғануды есептеу|жуықтық әдісі. Қорғаныс | | | | | | | | |материалдарын таңдау. | | | | | | |Барлығы |15| |15 |30 |30 | 6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ мазмұндары Кредитті оқу жүйесінде студенттің өздік жұмыс жасауына, яғни түрлі үй тапсырмаларын жасау арқылы білім сапасын көтеруде қатаң талаптар орнатылған. ОСӨЖ- диалогты түрде аудиторияда сабақ ретінде өтілетін кредиттік оқу жүйесіндегі оқу жұмысының бір формасы болып табылады, сондай –ақ сабақтан тыскезде де қосымша сабақ ретінде өткізіледі. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны 6-кестеде келтірілген. 6-кесте – ОСӨЖ және СӨЖ жоспары |№ |ОСӨЖ |СӨЖ | | |аудиториялық |аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 |4 | | |Альфа- және бета- |Альфа- және бета- |Альфа- және бета- | | |сәулеленуден қорғануды |сәулеленуден қорғануды|сәулеленуден қорғануды | | |есептеу |есептеу |есептеу | | |Иондайтын сәулеленудің |Иондайтын сәулеленудің|Иондайтын сәулеленудің | | |экспозициялық, жұтылған, |экспозициялық, |экспозициялық, | | |тиімді дозасын және |жұтылған, тиімді |жұтылған, тиімді | | |дозалық қуаттын есептеу. |дозасын және дозалық |дозасын және дозалық | | | |қуаттын есептеу. |қуаттын есептеу. | | |Иондайтын сәулеленуді |Иондайтын сәулеленуді |Иондайтын сәулеленуді | | |тіркеу әдістер мен иондық|тіркеу әдістер мен |тіркеу әдістер мен | | |камералардың |иондық камералардың |иондық камералардың | | |конструкциясын |конструкциясын |конструкциясын | | |оқып-үйрену |оқып-үйрену |оқып-үйрену | | |Дозиметрияда |Дозиметрияда |Дозиметрияда | | |люминесценттік және |люминесценттік және |люминесценттік және | | |сцинтилляциялық тіркеу |сцинтилляциялық тіркеу|сцинтилляциялық тіркеу | | |әдістерін қолдану |әдістерін қолдану |әдістерін қолдану | | |Фотографиялық және |Фотографиялық және |Фотографиялық және | | |химиялық тіркеу әдістерін|химиялық тіркеу |химиялық тіркеу | | |оқып-үйрену |әдістерін оқып-үйрену |әдістерін оқып-үйрену | | |Сәулеленудің шекті мүмкін|Сәулеленудің шекті |Сәулеленудің шекті | | |деңгейлерін есептеу. |мүмкін деңгейлерін |мүмкін деңгейлерін | | |Радиациялық қауіпсіздік |есептеу. Радиациялық |есептеу. Радиациялық | | |нормалары мен ережелері |қауіпсіздік нормалары |қауіпсіздік нормалары | | | |мен ережелері |мен ережелері | | |Аэрозольдер мен газдардың|Аэрозольдер мен |Аэрозольдер мен | | |радиометриясы. Тректік |газдардың |газдардың | | |детекторлар |радиометриясы. Тректік|радиометриясы. Тректік | | | |детекторлар |детекторлар | | |Сәулелену көздерін |Сәулелену көздерін |Сәулелену көздерін | | |өлшейтін құрал - |өлшейтін құрал - |өлшейтін құрал - | | |жабдықтар |жабдықтар |жабдықтар | | |АЭС-тағы радиациялық және|АЭС-тағы радиациялық |АЭС-тағы радиациялық | | |дозиметриялық бақылау |және дозиметриялық |және дозиметриялық | | | |бақылау |бақылау | | |Иондайтын сәулеленуден |Иондайтын сәулеленуден|Иондайтын сәулеленуден | | |қорғану |қорғану |қорғану | | |15 |15 |30 | 7 оқу үрдісінің Күнтізбелік ГРАФИгі Оқу үрдісінің күн тізбелік жоспары және оларды тапсыру мерзімі 7 және 8 – кестелерде көрсетілген. 7-кесте – «Радиациялық қауіпсіздік негіздері» пәні бойынша оқу үрдісінің күн тізбелік графигі |Апталар |1 | 20,1,18,3,16,5,14,7,12,9,10,11,8,13,6,15,4,17,2,19 3,12,5,10,7,8,9,6,11,4,13,2,15
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz