Файл қосу

Спорттық жүзу



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                           |
|ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                               |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК  042-18-35.1.           |
|                        |                        |17  /01-2013                 |
|ПОӘК                    |                        |                             |
|Оқытушыларға арналған   |№ 2 басылым             |                             |
|пәннің   бағдарламасы   |от ____ 09. 2013 г.     |                             |
|«Таңдап алынған спорт   |                        |                             |
|түрінен кәсіптік        |                        |                             |
|жаттықтырушылық қызметін|                        |                             |
|жетілдіру»              |                        |                             |






        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                         “Жүзу оқыту әдістемесімен”
5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы үшін

                 ОҚЫТУШЫЛАРҒА  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ















                                 Семей, 2013


1.ӘЗІРЛЕГЕН

Құрастырушы Уразбаев М.Т. «____»___________ 20___ж.,

аға оқытушы       «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың
      лауазымы                   теориясы мен әдістемесі» кафедрасы



2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың  теориясы мен
әдістемесі кафедрасының  отырысында
   «____»___________ 20___ж. №____хаттама

Кафедра менгерушісі  _______Прохоров Б.Н.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

Төрайымы ____________ Абдишева З.В.

3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

ОӘК төрайымы ____________ Искакова Г.К.

4.БІРІНШІ  РЕТ КІРГІЗІЛГЕН












                                   Мазмұны


1. Қолдану саласы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың  тізімі
6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
8. Әдебиеттер






























   1.  ҚОЛДАНУ  САЛАСЫ

5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы студенттеріне арналған  «Жүзу
оқыту  әдістемесімен»  пәні  бойынша   оқу-әдістемелік   кешеннің   кұрамына
енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы.

   2.  НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
     «Жүзу оқыту  әдістемесімен»  пәнінің  оқытушыға  арналған  бағдарламасы
келесі  құжаттар  талаптары  мен  ұсыныстарына  сәйкес  құрастырылған   және
аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін  белгілейді:
     - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты»
     23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген;
     5В010800 – «Дене шынықтыру және спорт» мамандығының Типтік оқу жоспары,
      ___2013 ж. № ___ бұйрығымен іске қосылған және бекітілген;
     - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
         - ДП  042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің  құрылымы
және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.


3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1. Пәннің  қысқаша мазмұны:
      Жүзу  оқыту  әдістемесімен    пәні    -   оқу   жоспарындағы    таңдау
компонентіне жататын курс.
      «Жүзу оқыту  әдістемесімен»  курсы  спорттық  педагогикалық  пәндердің
арасында  болашақ  дене   мәдениеті   мұғалімдері   мен   спорт   түрлерінен
жаттықтырушылар даярлауда студенттердің таңдауы бойынша пән болып табылады.
      Күрес жаттығуларының көп  түрлілігі  және  олардың  орындалу  әдістері
пәнінің негізгі мазмұны болғандықтан адам ағзасына  қозғалыс  мүмкіндіктерін
ескере  отырып   ағза   қызметтеріне   жағымды   әсер   ету   мүмкіндіктерін
қалыптастырады.


3.2.Пәнді оқып-білудің мақсаты:
    - Студенттерге  жүзудің  дене  тәрбиесінің   орны  мен   негізі   туралы
      білім  беру
    - Жүзу жаттығуларының әдістемесін  және  жаттығу   әдістеменің   негізін
      оқыту


3.3.Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
      Жүзу  түрлерінен  ілім,  тарих  және  әдістемелер  саласында   қажетті
білімдермен  қарулану.  Өз  мамандығын  талапқа  сай  меңгерген,  теориялық,
практикалық  даярлығы  бар,  жоғары  мәдениетті,  нақты  интеллегент   маман
даярлау.

3.4 Оқып-білудің нәтижелелері:
      Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды білу керек:
    • пәннің маңызын,мақсатын және оның өзінің болашақ мамандығына пайдалана
      білу керек
    • Жүзу  жаттығуларының ілімдері мен әдістерін.
    • Жалпы білім беретін мектеп оқушыларының жас ерекшеліктері мен қозғалыс
      әрекеттерінің мүмкіндіктерін.
    • Жүзу саласындағы құрал-жабдықтардың құрылысы мен қолдану
      ерекшеліктерін.
    • Спорттық құрал-жабдықтарды қолданудың ерекшеліктерін.
    • Жүзу саласындағы жарыстардың ережелерін.
    • Оқу бағдарламасын игеру
    • Оқытудың техникалық саласын оқу процессінде қолдана білу.
    • Дене мәдениеті және спорт саласындағы игерген білімін педагогикалық
      салада қолдана білуі қажет.
    • Оқытушылық іс-әрекетпен айналысу.
    • Педагогикалық іс-әрекеттерін дұрыс жоспарлау.
    • Денсаулықтарында ауытқулары бар балалармен тәрбие және оқу жұмыстарын
      ұйымдастыра білу.
    • Оқушылардың дене даярлығы деңгейін бағалай алуы.

3.5 Курстың пререквизиттері:
Мамандыққа  кіріспе, Адам  анатомиясы.
3.6 Курстың постреквизиттері:
      физиология, биомеханика, спорт  педагогикасы  және  педагогикасы

3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
                                                                      1кесте
|Курс   |Семестр   |Кредит   |Дәрістер   |Тәжіриб   |СОБӨЖ    |Бақылау формасы|
|       |          |         |Сағат саны |сабақтар  |         |               |
|       |          |         |           |сағат саны|         |               |
|  4    |     8    |        2|           |30        |15       |емтихан        |
















4. ОҚУ ПӘННІҢ(МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ

                                                                     2 кесте

|Тақырыптардың атауы және олардың мазмұны                         |Сағат саны  |
|1                                                                |2           |
|Тәжірибелік сабақтар                                                           |
|Кіріспе                                                             |2         |
|Жүзе білудің маңызы жайлы түсіндіру                                 |          |
|Аяқтардың қозғалыстары бар арқасында сырғанау. Старттардың          |2         |
|техникасы.                                                          |          |
|Аяқтардың қозғалыстары бар арқасында сырғанау және старттардың      |          |
|техникасы туралы мәлімет беру.                                      |          |
|Бұрылыстардың техникасы.                                            |2         |
|Бұрылыстардың техникасы туралы мәлімет беру                         |          |
|Қозғалыстардың ортақ келiсуi.                                       |2         |
|Суда қозғалу әдістері жайлы түсіндіру.                              |          |
|Қолдар және аяқтардың қозғалыстарының келiсуi.                      |2         |
|Қолдар және аяқтардың қозғалыстарының келiсуi жайлы студенттерге    |          |
|түсінік беру.                                                       |          |
|Жүзу техникасының зерттеуi                                          |2         |
|Жүзу техникасының зерттеуi жайлы түсіндіру                          |          |
|Суда қозғалу әдістері.                                              |2         |
|Суда қозғалу әдістері туралы мәлімет беру                           |          |
|Суда тік жүру және тік жүру                                         |2         |
|Суда тік тұру және жүру жайлы мәлімет беру.                         |          |
|Жүзу батып бара жатқан адмға алғашқы көмек.                         |2         |
|Жүзу батып бара жатқан адамға алғашқы көмек жайлы мәлімет беру.     |          |
|Кроль әдісін үйрету                                                 |2         |
|Кроль әдісін үйрету жайлы түсініктерін қалыптастыру                 |          |
|Дельфин әдісімен жүзу                                               |2         |
|Дельфин әдісімен жүзу жайлы мәлімет беру                            |          |
|Шалқалап жылжу әдісі.                                               |2         |
|Шалқалап жылжу әдісі жайлы студенттерге түсіндіру                   |          |
|Старт алу.                                                          |2         |
|Старт алу әдістері жайлы түсіндіру                                  |          |
|Жүзіп үйренген адам                                                 |2         |
|Жүзіп үйрену техникасы жайлы түсіндіру                              |          |
|Спорттық жүзу                                                       |2         |
|Спорттық жүзу жайлы түсінік беру                                    |          |


   5. Студенттердің өздік жұмыстарының тізімі

   1. Шалқалап жылжу әдісі
   2. Кроль әдісін үйрету
   3. Дельфин әдісімен жүзу
   4. Суда тік жүру және тік жүру
   5. Старт алу.
   6. Спорттық жүзу
   7. Жүзу батып бара жатқан адмға алғашқы көмек.
   8. Жүзу техникасының зерттеуi
   9. Қолдар және аяқтардың қозғалыстарының келiсуi.
  10. Суда қозғалу әдістері.
  11. Қозғалыстардың ортақ келiсуi.
  12. Аяқтардың қозғалыстары бар арқасында сырғанау.
  13. Старттардың техникасы.
  14. Бұрылыстардың техникасы.
  15. Крольдің етпеттеп және шалқалап жүзу тәсілін үйренуі аяқтың
      қимылдарын одан ары дамыту.
  16. Жаттығуды суда етпеттеп жатып, қолды алға созып, тақтайдан не болмаса
      басқа су бетінде қалқитын заттардан ұстап тұрып орындау.
  17. Жүзудiң спорт әдiстерiнiң техникасымен меңгеру.
  18. Үлкен жылдамдықпен суда қозғалу және сонымен бiрге күштi үнемдеу.
  19. Жүзудің спорт әдiстерiне жатады: үй қояны кеудесiнде, арқаға, брасс,
      (дельфин ) баттерфляйға үй қояны.
  20. Жүзудi өте әйгiлi және тез әдiсi үй қояны кеудесiнде әдісіндегі аяқтың
      және қолдың қозғалыстары.
  21. Арқада үй қояны.
  22. Бастапқы үйренудегң бағдарламаға қандай әдіс түрлері кiредi.
  23. Шаршаған жолдастың тасымалдауында арқада қалқи жеңiлдеу болысу.
  24. Жүзудiң қарт спорт әдiстерiнiң бiрi брасс, үй қояны.
  25. Брасспен киiмшеңге, ептеген жүкпен жеңiлдеу қалқысын, зат қандай
      болмасын сүйреу.
  26. Баттерфляй брасстың бiр түрi.
  27. Дененiң толқын тәрiздi қозғалыстарымен және аяқтардың баттерфляйдың
      әдiсiнiң шапшаң техникасын нығайту.
  28. Әр түрлі секцияларда жүзуді үйрету.






































   6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     3 кесте
|Тақырыбы                         |Көрнекті       |Өз бетімен оқып|Бақылау нысанасы |
|                                 |құралдар,      |үйренуге       |                 |
|                                 |ТОҚ,           |арналған       |                 |
|                                 |(стенд)        |сұрақтар       |                 |
|Дәрістер          |Тәжірибелік   |               |               |                 |
|                  |сабақтар      |               |               |                 |
|1                 |2             |3              |4              |5                |
|                  |Кіріспе       |презентациялар,|Жүзу           |Әңгімелесу,      |
|                  |              |дидактикалық   |техникасының   |өздік  жұмыс     |
|                  |              |материалдар    |зерттеуi       |тапсырмаларының  |
|                  |              |               |               |түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |               |орындау          |
|                  |Аяқтардың     |презентациялар,|Кроль әдісін   |Әңгімелесу,      |
|                  |қозғалыстары  |дидактикалық   |үйрету         |өздік  жұмыс     |
|                  |бар арқасында |материалдар    |               |тапсырмаларының  |
|                  |сырғанау.     |               |               |түрлерін  жазбаша|
|                  |Старттардың   |               |               |орындау          |
|                  |техникасы.    |               |               |                 |
|                  |Бұрылыстардың |презентациялар,|Шалқалап жылжу |Әңгімелесу,      |
|                  |техникасы.    |дидактикалық   |әдісі          |өздік  жұмыс     |
|                  |              |материалдар    |               |тапсырмаларының  |
|                  |              |               |               |түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |               |орындау          |
|                  |Қозғалыстардың|презентациялар,|Дельфин        |Әңгімелесу,      |
|                  |ортақ келiсуi.|дидактикалық   |әдісімен жүзу  |өздік  жұмыс     |
|                  |              |материалдар    |               |тапсырмаларының  |
|                  |              |               |               |түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |               |орындау          |
|                  |Қолдар және   |презентациялар,|Суда тік жүру  |Әңгімелесу,      |
|                  |аяқтардың     |дидактикалық   |және тік жүру  |өздік  жұмыс     |
|                  |қозғалыстарыны|материалдар    |               |тапсырмаларының  |
|                  |ң келiсуi.    |               |               |түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |               |орындау          |
|                  |Жүзу          |презентациялар,|Старт алу      |Әңгімелесу,      |
|                  |техникасының  |дидактикалық   |               |өздік  жұмыс     |
|                  |зерттеуi      |материалдар    |               |тапсырмаларының  |
|                  |              |               |               |түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |               |орындау          |
|                  |Суда қозғалу  |презентациялар,|Спорттық жүзу  |Әңгімелесу,      |
|                  |әдістері.     |дидактикалық   |               |өздік  жұмыс     |
|                  |              |материалдар    |               |тапсырмаларының  |
|                  |              |               |               |түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |               |орындау          |
|                  |Суда тік жүру |презентациялар,|Қолдар және    |Әңгімелесу,      |
|                  |және тік жүру |дидактикалық   |аяқтардың      |өздік  жұмыс     |
|                  |              |материалдар    |қозғалыстарының|тапсырмаларының  |
|                  |              |               |келiсуi.       |түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |               |орындау          |
|                  |Жүзу батып    |презентациялар,|Суда қозғалу   |Әңгімелесу,      |
|                  |бара жатқан   |дидактикалық   |әдістері       |өздік  жұмыс     |
|                  |адмға алғашқы |материалдар    |               |тапсырмаларының  |
|                  |көмек.        |               |               |түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |               |орындау          |
|                  |Кроль әдісін  |презентациялар,|Жүзу батып бара|Әңгімелесу,      |
|                  |үйрету        |дидактикалық   |жатқан адмға   |өздік  жұмыс     |
|                  |              |материалдар    |алғашқы көмек  |тапсырмаларының  |
|                  |              |               |               |түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |               |орындау          |
|                  |Дельфин       |презентациялар,|Қозғалыстардың |Әңгімелесу,      |
|                  |әдісімен жүзу |дидактикалық   |ортақ келiсуi  |өздік  жұмыс     |
|                  |              |материалдар    |               |тапсырмаларының  |
|                  |              |               |               |түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |               |орындау          |
|                  |Шалқалап жылжу|презентациялар,|Аяқтардың      |Әңгімелесу,      |
|                  |әдісі.        |дидактикалық   |қозғалыстары   |өздік  жұмыс     |
|                  |              |материалдар    |бар арқасында  |тапсырмаларының  |
|                  |              |               |сырғанау.      |түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |               |орындау          |
|                  |Старт алу.    |презентациялар,|Старттардың    |Әңгімелесу,      |
|                  |              |дидактикалық   |техникасы.     |өздік  жұмыс     |
|                  |              |материалдар    |               |тапсырмаларының  |
|                  |              |               |               |түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |               |орындау          |
|                  |Жүзіп үйренген|презентациялар,|Бұрылыстардың  |Әңгімелесу,      |
|                  |адам          |дидактикалық   |техникасы      |өздік  жұмыс     |
|                  |              |материалдар    |               |тапсырмаларының  |
|                  |              |               |               |түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |               |орындау          |
|                  |Спорттық жүзу |презентациялар,|Крольдің       |Әңгімелесу,      |
|                  |              |дидактикалық   |етпеттеп және  |өздік  жұмыс     |
|                  |              |материалдар    |шалқалап жүзу  |тапсырмаларының  |
|                  |              |               |тәсілін үйренуі|түрлерін  жазбаша|
|                  |              |               |аяқтың         |орындау          |
|                  |              |               |қимылдарын одан|                 |
|                  |              |               |ары дамыту.    |                 |




   7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ  КАРТАСЫ
                                                                     3 кесте
|№    |Әдебиеттер аты                      |Баспа саны  |Студенттер|Пайызы  |
|     |                                    |            |саны      |        |
| 1   |Ахмедов К.Б., Голоха А.М., Жданов   |10          |13        |77      |
|     |А.М., и др. Подготовка к сдаче ГТО  |            |          |        |
|     |по плаванию в низовых коллективах в |            |          |        |
|     |условиях Алма – Аты. 1989 г. Алма – |            |          |        |
|     |Ата.                                |            |          |        |
|2.   |Ахмедов К.Б Методическая разробтка  |18          |13        |138     |
|     |по изучению физиологических         |            |          |        |
|     |особенностей плавания. 1988 г.  г.  |            |          |        |
|     |Алма – Ата.                         |            |          |        |
|3    |Гладышева Т.М., Иноземцев А.М.      |20          |13        |153     |
|     |Методическая разроботка по          |            |          |        |
|     |прикладному плаванию 1988 г. г. Алма|            |          |        |
|     |– Ата                               |            |          |        |
|4    |Булгакова  - Плавание. Учебник для  |20          |13        |153     |
|     |пед. Фак.институтов физкультуры.    |            |          |        |
































































   8.
Пәндер