Файл қосу
Химиялық реакциялардың жылдамдығы
|КАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ |ПОӘК |ПОӘК 042-16-18-10. | |құжаты | |06/02-2013 | |ПОӘК |18.09. 2013 ж. | | |Студенттерге арналған |№ 1 басылым | | |«Теориялық | | | |бейорганикалық химия» | | | |пәнінің бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Теориялық бейорганикалық химия» 5В072000 «Бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1. ӘЗІРЛЕНГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ: ________ « 28 » _____08______ 2013 ж. К.К.Кабдулкаримова, химия ғылымдарының кандидаты, доцент, «Химия» кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1 «Химия» кафедрасы отырысында « 28 » __08_ ____ 2013 ж. № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі __________ Б.Х.Мусабаева 2.2 Инженерлік-технологиялық факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында « 12 » __09________ 2013 ж. № _1____ хаттама Төрайымы, доцент С.С.Толеубекова 3 БЕКІТІЛДІ : Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « 18 » __09_ 2013 ж., № 1 хаттама ОӘК төрайымы, проректор ____________ Г.К.Искакова 4 Алғашқы рет енгізілген Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Лектордың аты-жөні: Кабдулкаримова Кульбану Кабдулкаримовна, химия ғылымдарының кандидаты, доцент Кафедра Химия Байланыс ақпараты – тел. 56-24-85, 35-05-90, оқу ғимараты №9, кабинет № 419, Сабақ өткізу орны № 407 дәрісхана «Теориялық бейорганикалық химия» пәні бойынша - 3 кредит. 1.2 Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау: «Теориялық бейорганикалық химия» бөлімінде химияның негізгі стехиометриялық заңдары мен түсініктері, периодтық заң мен атом құрылысы, химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары, термодинамика заңдары, ерітінділер, тотығу-тотықсыздану реакциялары, электрохимиялық процестер, химиялық байланыстар және комплексті қосылыстар сияқты теориялық мәселелер қарастырылады. Олардың қолдану обылыстары көрсетіледі. Атом құрылысы қазіргі кванттық теория тұрғысынан баяндалып және периодтық жүйемен байланысы көрсетіледі. Химиялық байланыстар ұқсастықтары мен айырмашылықтары айтылып, ковалентті байланыс ВБТ мен МОТ тұрғысынан түсіндіріледі, сондықтан күрделі материалдарды саналы түрде түсінуге жағдай жасайды. 1.3 Аталмыш курстың мақсаты студенттерге бейорганикалық химияның теориялық негіздерінен білім беру 4. Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: - студенттердің дүние танымының дамуына әсер ету ; - қоршаған ортаға көзқарастарын қалыптастыру; - химиялық құбылыстар арқылы материалдық философияның заңдарын түсіндіру; - бір заттың екінші затқа айналу механизмін түсіндіру. 5. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды : - химиялық реакциялар теңдеулерін (молекулалық, иондық, ионды- молекулалық, тотығу-тотықсыздану реакцияларының ) құрастыра білуі; - негізгі стехиометриялық және фундаментальды заңдарды меңгеруі; - зертханалық құрал-жабдықтарды, аспаптарды игеруі; - зертханалық тәжірибелерді жасай алуы; - концентрациялары дәл ерітінділер дайындай білуі; - зертханалық тәжірибелер нәтижелерін өңдей білуі, талдай білуі, графиктер мен диаграмалар сала білуі ; - заттың молекулалық формуласын есептеу, зат молін (грамм) массаға немесе атом, ион, молекула сандарына айналдыруға бағыттаған есептер шешуі, химиялық теңдеу бойынша өнімнің шығымын есептеу кезінде теориялық білімді қолдана білуі; - периодтық заңды пайдалана отырып, периодтық кесте құрылымдарының арасындағы байланыс себептерін аша білуі; - атомдар ішіндегі электрондардың орналасуын сипаттай білуі; - периодтық жүйедегі орналасу орнына, Паули принципіне байланысты, Хунд, Клечковский ережелерін пайдалана отырып, кез-келген элементтің электрондық конфигурациясын жаза білуі; - химиялық байланыстар табиғаты жөніндегі теория дамуының негізгі ережелерін білуі; - «Тотығу», «тотықсыздану», «тотығу-тотықсыздану реакциясы» терминдерінің мәнін түсініп, тотығу-тотықсыздану реакцияларын теңестіре білуі; - реакцияның жүру бағытына орай, энергия түрлерін және олардың өзара бір-біріне айналуын айыра білуі, сонымен қатар, тепе-теңдік константасымен байланысты есептерді шығара білуі, жылдамдықты, жылдамдық константасын немесе реагенттің тепе-теңдік концентрациясын берілген жылдамдық теңдеуі бойынша есептеуді меңгеруі тиіс. 1.6 Курстың пререквизиттері: Курсты меңгеру үшін студент мектепте оқығанда «Бейорганикалық химия», «Физика», «Математика» курстарын терең білуі қажет. 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Бұл пәнді оқығаннан алынған білім физика пәнінде ( газ заңдары, идеал газ күйінің теңдеуі, рентген сәулесі. өткізгіштер, жартылай өткізгіштер, диэлектриктер, кристалдық күйлер, кристалл ерекшеліктері, изоморфизм, полиморфизм); 1.7.2 Органикалық химия пәнінде ( локализацияланған және локализацияланбаған байланыстар, атомдар орбиталдарының гибридизациясы, гибридизация түрлері, молекулалар стериохимиясы); 1.7.3 Физикалық және коллоидты химия пәндерінде (реакция реті мен молекулалығы, ішкі энергия, энтропия, энтальпия, термодинамика заңдары, коллоидты жүйелер, суспензия, эмульсия, жоғары молекулалық заттар); 1.7.4 Бейорганикалық химия пәнінде ( s-, p-, d-, f- элементтер қатары бойынша элементтер қасиеттерінің өзгеруін, қосылыстарының қасиеттерін теориялық түрде сипаттау ) қолданылады. 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ 1-кесте |№ |Тақырыптар атауы | |Әдебиет | | | |Сағаттар |тер | | | |Д |ПР | | 2 |Газ тәріздес заттардың молярлық массасын | 1 |7.1.8 | | |анықтау | | | | 3 |Химиялық процестердің энергетикасы | 1 |7.1.8 | | 4 |Химиялық реакциялардың жылдамдығы | 1 |7.1.8 | | 5 |Химиялық тепе-теңдік | 1 |7.1.8 | | 6 |Концентрациялары белгілі ерітінділер дайындау | 1 |7.1.8 | | 7 |Электролиттердің электр өткізгіштіктерін | 2 |7.1.8 | | |тексеру,буфер ерітінділер дайындау | | | |8 |Тұздар гидролизі | 1 |7.1.8 | |9 |Тотығу-тотықсыздану реакциялары | 2 |7.1.8 | | 10 |Гальваникалық элементтің э.қ.к анықтау | 1 |7.1.8 | |11 |Электролиз процесі | 1 |7.1.8 | | 12 |Металдардың коррозиясы | 1 |7.1.8 | | 13 |Комплексті қосылыстар | 2 |7.1.8 | 3. ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Курсты оқығанда студент алдымен теориялық негіздерді игеруі қажет. Пәннің теориялық сұрақтары дәрістерде қарастырылады, сонымен бірге күрделі не оқулықтарда жоқ сұрақтар туралы айтылады, сондықтан студент дәрістерге міндетті түрде қатысуға тиіс. Дәрістер конспектілері зертханалық сабақтарға дайындық кезінде, студенттің өз бетімен өздік жұмыстарын игеру кезінде негіз болады, әдебиетпен дұрыс жұмыс істеуге көмектеседі. Сабақтың маңызды түрі - зертханалық сабақтар. Онда зертханада жұмыс істеу, эксперимент қою дағдысы үйретіледі. Зертханалық сабақтарда теориялық негіздер, заңдылықтар дәлелін табады. Зертханалық сабақта студенттердің өздік жұмысы оқытушы басқарумен өткізіледі. Зертханалық практикумда химиялық реактивтермен, ыдыстармен, зертханалық аспаптармен жұмыс істеу дағдысы үйретіледі. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Теориялық бейорганикалық химия» - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс аптасына 1 рет, 50 минуттық практикалық сабақ аптасына 1 рет, 100 минуттік зертханалық сабақ аптасына 1 рет болады. Студенттер бұл сабақтарға қатысуға міндетті. Босатылған сабақтар қайталанып оқылмайды. Зертханалық сабаққа дайын емес студенттер тәжірибе жасауға жіберілмейді. Зертханалық сабақ бойынша максимал балл алу үшін реакциялар теңдеулерін алдын ала жазып және сұрақтарға жауап беріп келу керек. 3-ші, 7-шы, 10-ші апталарда оқу-әдістемелік материалда көрсетілген жазбаша үй тапсырмаларын (ЖҮТ) әр студент өзіне тиісті номер бойынша, 4-ші, 9-шы, 11-ші апталарда аудиториялық бақылау жұмыстарын (АБЖ) және 5-ші, 12- ші, 14-ші апталарда СӨЖ тапсырмаларын орындайды. Дәріс бойынша максимал балл алу үшін дәріс соңындағы сұрақтар жауабын келесі дәріс сабағы алдында оқытушыға өткізіп отыру қажет. Сонымен бірге, дәріс соңында міндетті түрде сол материал бойынша білуі керек 5-7 негізгі ұғымдар келтірілген. Практикалық сабақтар мен СОЖӨ тапсырмалары әр теориялық тақырып бойынша мына әдебиетте 7.1.7 берілген, сондықтан әр студент қолында осы әдебиет сабақ кезінде болуы керек. 5 КУРС САЯСАТЫ 1. Сабаққа кешігуге болмайды; 2. Сабақты босатуға болмайды, ауырған жағдайда дәрігердің анықтама қағазы болуы қажет; 3. Тапсырма уақытында орындалмаса, қорытынды баға нәтижесі төмендетіледі; 4. Оқу процесіне (үрдісіне) белсенді қатысу қажет; 5. Уақытында және ынтамен ЖҮТ-ты орындау қажет; 6. Курстас студенттерге және оқытушыға қайырымдылық, ақ жарқындық, ашықтық, жарасымдылық көрсету қажет; Сонымен бірге, студенттің өзі орындамаған жұмыстары қабылданбайды, студент ар кодексін сақтауға міндетті, алдауға жол берілмейді. Сабақта ұялы телефонмен байланыс жасауға, сағыз шайнауға болмайды. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Студенттердің білімін бақылау келесі формада жүргізіледі: - Ағымдағы ( күнделікті) бақылау (әр апта сайын жүргізіледі); - Межелік бақылау (семестрдің 8-және 15-аптасында); - Қорытынды бақылау түрі – емтихан. Ағымдағы бақылау (АБ) – студенттің білімін дәрістерде, зертханалық сабақтарда , СОӨЖ-де және практикалық сабақтарда жүйелік түрде бағалау. Күнделікті бағалаудың бірнеше түрі бар: - Ауызша сұрау; - Аудиториялық бақылау жұмысы; - Үй жұмысын қорғау; - Зертханалық жұмысты қорғау; - Тестілеу; - СОӨЖ және СӨЖ өткізу Межелік (рейтингілік) бақылау (МБ) семестрдің 8-ші және 15-ші аптасында жүргізіледі. МБ бағасы –120 (60+60) балл. Баға процентпен 100% - тік шкала бойынша қойылады. Студент емтиханға жіберілуі үшін қосынды рейтингілік балл 50 %-тен асуы керек. Қорытынды бақылау түрі – емтихан , университеттің тестілеу орталығында компьютер көмегімен жүргізіледі. Босатылған сабақтар үшін, уақытында тапсырылмаған жұмыстар үшін айыппұл санкциялары болады, яғни алатын максимал баллдың белгілі бір пайызы алынып қалады. Әр түрлі жұмыс түрлерін бағалау шкаласы |№ |Тапсырма түрі |Семестрдегі |Шартты |Макс.балл | | | |саны |белгілер | | |1 |Студенттің өздік жұмысы |12х10б |СӨЖ |120 | | |Үй жұмысын қорғау |1х7б |ҮЖ |7 | | | |1х8б |ҮЖ |8 | | | |1х15б |ҮЖ |15 | |2 |Оқытушы көмегімен студенттің | | | | | |өздік жұмысы |11х4б |ОСӨЖ |44 | | |Ауд.бақылау жұмысы |2х3б |АБЖ |6 | | |Ауд.бақылау жұмысы |2х5б |АБЖ |10 | |3 |Зертханалық сабақ (орындау,есеп |8х7б |3 С |56 | | |беру) |6х8б | |46 | | | |1х6б | |8 | |4 |Практикалық (семинар) сабақ |9х6б |ПС |54 | | | |4х8б | |32 | | | |2х7б | |14 | |5 |Межелік бақылау |2 |МБ |60+60 | Жалпы 540 Пән бойынша баллдың бөлінуі «Теориялық бейорганикалық химия» Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Балл жалпы |Ескерту | |1 |Дәріс кезінде оқытушы сұрағына жауап | | | | |беру; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар | | | | |теңдеулерін алдын ала жазып және |8 |Зертх.сабақ| | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, |8 | | | |жұмысты орындау |4 |ПС | | |ПС, 7.1.7 көрсетілген есептер мен |10 |СӨЖО | | |сұрақтарға осы тақырып бойынша жауап | |СӨЖ | | |беру. | | | | |СӨЖО, СӨЖ 7.1.7 көрсетілген есептер мен| | | | |сұрақтарға осы тақырып бойынша жауап | | | | |беру. | | | |2 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру, жазып келу; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар |8 |Зертх.сабақ| | |теңдеулерін алдын ала жазып және | | | | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, | | | | |жұмысты орындау |8 | | | |ПС 7.1.7 көрсетілген есептер мен |10 |ПС | | |сұрақтар, осы тақырып бойынша жауап |4 |СӨЖ | | |беру. | |СӨЖО | | |АБЖ, СӨЖО7.1.7 көрсетілген есептер мен | | | | |сұрақтар, осы тақырып бойынша жауап | | | | |беру. | | | |3 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру жазып келу; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар |8 |Зертх.сабақ| | |теңдеулерін алдын ала жазып және | | | | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, | | | | |жұмысты орындау; |8 | | | |ПС, 7.1.7 көрсетілген есептер мен |10 |ПС | | |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап |4 |Үй жұмысы | | |беру. | |СӨЖО | | |7.1.7 көрсетілген ЖҮТ 1 орындап келу | | | |4 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру, жазып келу; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар |8 |Зертх.сабақ| | |теңдеулерін алдын ала жазып және | | | | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, | | | | |жұмысты орындау; |8 | | | |ПС 7.1.7 көрсетілген есептер мен |10 |ПС | | |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап |4 |СӨЖ | | |беру. | |СӨЖО | | |СӨЖО, АБЖ, 7.1.7 көрсетілген есептер | | | | |мен сұрақтар осы тақырып бойынша жауап | | | | |беру. | | | |5 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру, жазып келу; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар |8 | | | |теңдеулерін алдын ала жазып және | |Зертх.сабақ| | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, | | | | |жұмысты орындау; |7 | | | |ПС 7.1.7 көрсетілген есептер мен |10 |ПС | | |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап |4 |СӨЖ | | |беру. | |СӨЖО | | |СӨЖО және СӨЖ, 7.1.7 көрсетілген | | | | |есептер мен сұрақтар осы тақырып | | | | |бойынша жауап беру. | | | |6 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру, жазып келу; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар |7 |Зертх.сабақ| | |теңдеулерін алдын ала жазып және | | | | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, | | | | |жұмысты орындау; |7 | | | |ПС 7.1.7 көрсетілген есептер мен |10 |ПС | | |сұрақтарға осы тақырып бойынша жауап |5 |СӨЖ | | |беру. | |СӨЖО | | |СӨЖО, ҮЖ 7.1.7 көрсетілген есептер мен | | | | |сұрақтарға осы тақырып бойынша жауап | | | | |беру. | | | |7 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру, жазып келу; |6 | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар | |Зертх.сабақ| | |теңдеулерін алдын ала жазып және | | | | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, |6 | | | |жұмысты орындау; | |ПС | | |ПС, 7.1.7 көрсетілген есептер мен |15 | | | |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап |5 |ҮЖ | | |беру. |60 |СӨЖО | | |ҮЖ, 7.1.7 көрсетілген орындау керек. | |МБ | | | | | | | |МБ, тест бойынша сұраққа жауап беру | | | | |керек | | | |8 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру жазып келу; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар |7 |Зертх.сабақ| | |теңдеулерін алдын ала жазып және | | | | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, |6 | | | |жұмысты орындау; | |ПС | | |ПС, 7.1.7 көрсетілген есептер мен |4 | | | |сұрақтарға осы тақырып бойынша жауап |10 |СӨЖО | | |беру. | |СӨЖ | | |СӨЖО, СӨЖтест бойынша сұраққа жауап | | | | |беру керек. | | | |9 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру, жазып келу; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар |7 |Зертх.сабақ| | |теңдеулерін алдын ала жазып және | | | | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, |6 | | | |жұмысты орындау; | |ПС | | |ПС 7.1.7 көрсетілген есептер мен |10 | | | |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап |4 |АБЖ | | |беру. | |СӨЖО | | |СӨЖО ,АБЖ, 7.1.7 көрсетілген есептер | | | | |мен сұрақтар осы тақырып бойынша жауап | | | | |беру | | | |10 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру, жазып келу; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар |7 |Зертх.сабақ| | |теңдеулерін алдын ала жазып және | | | | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, |4 | | | |жұмысты орындау; |10 |СӨЖО | | |СӨЖО және ЖҮТ, 7.1.7 көрсетілген | |ЖҮТ | | |есептер мен сұрақтар осы тақырып |6 | | | |бойынша жауап беру. | |ПС | | |ПС 7.1.7 көрсетілген есептер мен | | | | |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап | | | | |беру. | | | |11 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру, жазып келу; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар |7 |Зертх.сабақ| | |теңдеулерін алдын ала жазып және | | | | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, | | | | |жұмысты орындау; |4 | | | |СӨЖОжәне АБЖ, 7.1.7 көрсетілген есептер|10 |СӨЖО | | |мен сұрақтар осы тақырып бойынша жауап |6 |АБЖ | | |беру. | |ПС | | |ПС 7.1.7 көрсетілген есептер мен | | | | |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап беру| | | |12 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру, жазып келу; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар |7 |Зертх.сабақ| | |теңдеулерін алдын ала жазып және | | | | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, |4 | | | |жұмысты орындау; |10 |СӨЖО | | |СӨЖО, СӨЖ 7.1.7 көрсетілген модуль | |СӨЖ, МТ 3 | | |бойынша сұраққа жауап беру керек. |6 |жауап беру | | |ПС, 7.1.7 көрсетілген есептер мен | |ПС | | |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап | | | | |беру. | | | |13 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру, жазып келу; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар |7 |Зертх.сабақ| | |теңдеулерін алдын ала жазып және | | | | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, | | | | |жұмысты орындау; |4 | | | |СОЖӨ, 7.1.7 көрсетілген есептер мен |10 |СОЖӨ | | |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап |6 |Үй жұмысы | | |беру. | |ПС | | |7.1.7 көрсетілген ЖҮТ 4 орындап келу | | | | |ПС, 7.1.7 көрсетілген есептер мен | | | | |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап | | | | |беру. | | | |14 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру, жазып келу; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар |7 |Зертх.сабақ| | |теңдеулерін алдын ала жазып және | | | | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, | | | | |жұмысты орындау; |3 | | | |СОЖӨ және СӨЖ, 7.1.7 көрсетілген |8 |СОЖӨ | | |есептер мен сұрақтарға осы тақырып |6 |СӨЖ | | |бойынша жауап беру | |ПС | | |ПС, 7.1.7 көрсетілген есептер мен | | | | |сұрақтарға осы тақырып бойынша жауап | | | | |беру | | | |15 |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы | | | | |сұрақтарға жауап беру, жазып келу; | | | | |Зертханалық сабаққа реакциялар |7 |Зертх.сабақ| | |теңдеулерін алдын ала жазып және | | | | |сұрақтарға жауап беріп келу керек, |7 | | | |жұмысты орындау; |3 |ПС | | |ПС, 7.1.7 көрсетілген есептер мен |7 |СӨЖО | | |сұрақтарға осы тақырып бойынша жауап | |СӨЖ | | |беру; |60 | | | |СОЖӨ және СӨЖ, 7.1.7 көрсетілген | | | | |есептер мен сұрақтарға осы тақырып | |МБ | | |бойынша жауап беру; | | | | |МБ, тест бойынша сұраққа жауап беру | | | | |керек | | | 7.1. НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР 1. Бірімжанов Б. Жалпы химия: оқулық. Алматы: Ана тілі. 1992 – 638б. -50дана 2. Аханбаев К. Жалпы және анарганикалық химия. Оқулық. Алматы. Санат,1999 – 560б. -15дана 3. Омаров Т.Т., Танашева М.Р. Бейорганикалық химия. Алматы.ЖШС РПБК «Дәуір»,2008. - 544б. – 10дана 4. Ахметов Н.С. Общая и неорганическая химия. – М.: Высш.шк.,2001 – 743с. – 4 дана 5. Шрайвер Д. Неорганическая химия. В 2-х т. М.: Мир, 2009- 679б және 486б – 8 дана 6. Угай Я.А. Общая и неорганическая химия. М.: Высш.шк.1997 – 518б- 2 дана; 2000 – 527б. – 4 дана 7. Кабдулкаримова К.К., Омарова Н.М., Абекова Р.С. Жалпы химия курсы бойынша есептер мен жаттығулар. Семей, 2012 – 138 б – 100 дана 8. Яшкарова М.Г., Омарова Н.М., Кабдулкаримова К.К., Мусабаева Б.Х. Бейорганикалық химиядан зертханалық жұмыстар, Семей,2007- 80 б.-100 дана 1. Қосымша әдебиеттер 1. Неорганическая химия. Биогенные и абиогенные элементы / под ред Егорова В.В. М.: Лань,2009 – 313б - 4 дана 2. Павлов Н.Н. Неорганическая химия. М.: Высш.шк.,1986. – 332б. 3. Хомченко Г.П. Неорганическая химия. М.:Высш.шк.,1986. – 464б – 1дана 4. Бишімбаева Г.Қ. Жалпы химия. Алматы: Бастау, 2007 – 136б – 3 дана 7.3. Плакаттар 7.3.1. Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі 7.3.2. Металдардың кернеу қатары. 7.3.3. Тұздар мен негіздердің суда ерігіштігі. 7.3.4. Комплекс иондардың тұрақсыздық константасы. 7.3.5.Аз еритін заттардың ерігіштік көбейтіндісі. 7.3.6. Негіздер мен қышқылдардың диссоциация константасы.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz