Файл қосу
Қазақ журналистикасының тарихы. Журналистикаға кіріспе
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Хабар дайындаудың аудиотехникалық және цифрлық технологиясы» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Әзірлеген: ____________ Каримова Бибігүл Жұмашқызы, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы. «___» _______ 2013 жыл 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік кеңесінде талқыланып, бекітілді. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл. ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К. 4 №1 БАСЫЛЫМ МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы және пән туралы жалпы мәлімет: Каримова Бибігүл Жұмашқызы Кафедра:Қазақ филологиясы Кафедраның мекен-жайы : Глинки, 20; 912- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон : 44-29-30 Кафедрада болатын уақыты: күнделікті 08.00-ден-17.00-ге дейін. Сабақ өтетін орын: 905 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Бұл пән- қазіргі ақпарат құралдарының бір саласы- тележурналистика жайында жан-жақты білім, мол мағлұмат береді. Студенттердің тележурналистикаға тән принциптер мен заңдылықтарды теориялық негізде меңгеріп шығуларын жолға қою. 1.3 Осы курстың мақсаты: Бүгінгі егемендік, тәуелсіздік жағдайында радионың мүмкіндігі шексіз артты, бұл ортада да бәсекелестік күшейді, таңдау мүмкіндігі пайда болды, әр түрлі бағыт-бағдардағы, стиль мен мәнердегі радиостанциялар көбейді. Радиоарна өз қаржысын өзі тауып, дамитын жағдайға жетті, шығармашылық шексіз мүмкіндіктер ашылды. Радиожурналист эфирде еркін сөйлейтін, ойын бүкпесіз жеткізетін және оған өзі жауапкершілік жүктейтін жағдай туындады. Қазақстандағы барлық бұқаралық ақпарат құралдарының еркін дамуына жағдай жасайтын заңды-құқықтық актілер ұдайы жетілдірілу үстінде. БАҚ саласын дамытудағы егемен елдің жетістігін сарапшылар, соның ішінде әлемдегі озық сарапшылар тарапына жоғары әділ бағасын алды, міне осындай мәселелерді және т.б. радионың ерекшеліктерін түсіндіру, сараптау. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: Радио – қазіргі заманғы қуатты бұқаралық ақпарат құралының бірі, тұрмыста кеңінен қолданылатын, адамдардың өмір сүруіне, ақпарат алуына жәрдемдесетін қалыптасқан жүйе. Радионың басқа да бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара байланысы туралы сөз қозғалғанда, алдымен оның міндеттері сараланып шығады. Бүгінгі БАҚ жүйесі жетіліп, қалыптасқан жағдайда оны төмендегідей тұжырымдауға болады: радио - ақпарат таратады, құлақтандырады; телевизия - оқиғаны, болмысты көрсетеді; газет-журнал - деректі, оқиғаны талдап, түсіндіреді; Интернет - ақпаратты сан қырынан қөрсетеді. Осы жағдайларды студент білуі керек: Алынған теориялық білімді өндірісте тәжірибемен ұштастырып, мамандықты жетік игерген студент радионың қыр-сырын меңгеріп, өзінен жақсы маман жасай алуы тиіс. 1.5 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Қазақ тележурналистикасының өзекті мәелелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Журналистиканың негізгі әдістерін меңгеру керек; - Теориялық талдау жасай алу; - Қазақ тележурналистикасының тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 1.6 Курстың пререквизиттері 1.6.1 Журналистикаға кіріспе 1.6.2 Қазақ журналистикасының тарихы 1.6.3 Радиожурналистика негіздері 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Телерадиожурналистика тоериясы мен әдістемесі 1.7.2 Публицистің шығармашылық шеберханасы 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1 Кесте |№ |Тақырыптың атауы |Сағаттар саны |Әдебиеттер | | | |ДС |СП |Л |С |С | | | | | |З |Б |Р |Р | | | | | | | |С |С | | | | | | | |П | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Дыбыс жазу – электронды |1 | | |0,5 |1,5 |1, Б. 12-25 ББ | | |журналистиканың басты | | | | | |2, 78-99 ББ | | |факторы | | | | | |3, 91-98 ББ | | | | | | | | |4, 30-40 ББ | |2 |Электронды журналистиканың | |1 | |0,5 |1,5 |3, 45-62 ББ | | |табиғаты мен оның өзіңе | | | | | |5, 65-22 ББ | | |тән ерекшелігі. | | | | | |10, 3-17 ББ | |3 |Дыбыс, оның қасиеттері. | |1 | |0,5 |1,5 |1, 16-35 ББ | | | | | | | | |2, 73-107 ББ | | | | | | | | |3, 9-19 ББ | |4 |Радиобайланыста |1 | | |0,5 |1,5 |2, 78-99 ББ | | |қолданылатын толқындар | | | | | |3, 91-98 ББ | | |анықтамасы. | | | | | |4, 30-40 ББ | |5 |Эфирдегі сөз. Сөйлеу | |1 | |0,5 |1,5 |2, 15-23 ББ | | |техникасы. | | | | | |3, 91-98 ББ | | | | | | | | |4, 25-39 ББ | | | | | | | | |5, 12-22 ББ | |6 |Аудиторияны ұстаудың ең | |1 | |0,5 |1,5 |1, 43-59 ББ | | |алғашқы шарты және | | | | | |2, 11-20 ББ | | |тәсілдері. | | | | | |3, 39-56 ББ | | | | | | | | |4,158-172 ББ | | | | | | | | |5,200-210 ББ | | | | | | | | |6, 51-24 ББ | |7 |Дыбыс қасиеттері |1 | | |0,5 |1,5 |1, 56-61 ББ | | | | | | | | |2, 36-45 ББ | | | | | | | | |3, 25-33 ББ | | | | | | | | |4, 26-35 ББ | |8 |Редактор қызметі. | |1 | |0,5 |1,5 |1, 29-43 ББ | | | | | | | | |2, 69-84 ББ | | | | | | | | |3, 91-120 ББ | | | | | | | | |4, 20-23 ББ | |9 |Коммерциялық радиолар. | |1 | |0,5 |1,5 |5, 56-69 ББ | | | | | | | | |7, 94-111 ББ | | | | | | | | |9, 12-29 ББ | | | | | | | | |10, 36-42 ББ | |10 |Акустика ғылымы |1 | | |0,5 |1,5 |2, 15-23 ББ | | | | | | | | |3, 91-98 ББ | | | | | | | | |4, 25-39 ББ | | | | | | | | |5, 12-22 ББ | |11 |Эфирлік талаптар. | |1 | |0,5 |1,5 |1, 56-71 ББ | | | | | | | | |2, 8-16 ББ | | | | | | | | |3, 63-76 ББ | |12 |Интернет және | |1 | |0,5 |1,5 |1, 24 -48 ББ | | |радиожурналистиканың | | | | | |2, 30-40 ББ | | |байланысы. | | | | | |3, 51-61 ББ | |13 |Телерадиохабар тарату |1 | | |0,5 |1,5 |11, 26-46 ББ | | |торабы және жүйесі | | | | | |12, 46-53 ББ | | | | | | | | |13, 43-50 ББ | |14 |Режиссер және журналист | |1 | |0,5 |1,5 |6, 11-36 ББ | | |қызметі бірлігі. | | | | | |13, 29-56 ББ | | | | | | | | |14,92-120 ББ | |15 |Дыбыс өлшемі, деңгейі, | |1 | |0,5 |1,5 |9, 52-80 ББ | | |көлемі. | | | | | |10,92-100 ББ | |16 |Электронды журналистиканың |1 | | |0,5 |1,5 |11,56-94 ББ | | |техникалық құралдары. | | | | | |14, 23-39 ББ | |17 |Тыңдарманмен кері байланыс | |1 | |0,5 |1,5 |7, 85-90 ББ | | |әдістері. | | | | | |8, 40-50 ББ | |18 |Сандық технологиялар. | |1 | |0,5 |1,5 |5, 64-72 ББ | | | | | | | | |6, 10-20 ББ | |19 |Магнитофондар. |1 | | |0,5 |1,5 |9, 13-25 ББ | |20 |Жаңа аудиотехнологиялар. | |1 | |0,5 |1,5 |3, 64-72 ББ | | | | | | | | |4,120-135 ББ | |21 |Сандық диктофондар. | |1 | |0,5 |1,5 |2, 30-40 ББ | | | | | | | | |3,102-108 ББ | | | | | | | | |4, 45-59 ББ | | | | | | | | |5, 22-32 ББ | |22 |Жаңа технологиялар. |1 | | |0,5 |1,5 |4,140-149 ББ | | | | | | | | |5,201-222 ББ | | | | | | | | |7, 73-81 ББ | |23 |Акустика ғылымы жайлы. | |1 | |0,5 |1,5 |3, 93-103 ББ | | | | | | | | |9, 80-85 ББ | |24 |Эфирлік талаптар. (Аралық | |1 | |0,5 |1,5 |12,96-114 ББ | | |бақылау жұмысы) | | | | | |14,264-273 ББ | |25 |Дыбыс жазудың тарихы. |1 | | |0,5 |1,5 |5, 46-59 ББ | | | | | | | | |6, 58- 63 ББ | |26 |Реверберация процесі жайлы | |1 | |0,5 |1,5 |10, 54-62 ББ | | |түсінік, қолданылуы. | | | | | |11, 3-21ББ | |27 |Микрофонның түрлері, | |1 | |0,5 |1,5 |14, 145-155 ББ | | |қолданылу аясы. | | | | | | | |28 |Магнитті дыбыс жазуға |1 | | |0,5 |1,5 |2, 16-65 ББ | | |қажетті алғышарттар. | | | | | |6, 45-56 ББ | |39 |Радиохабарларындағы | |1 | |0,5 |1,5 |1, 23-36 ББ | | |музыканың рөлі. | | | | | |5,111-126 ББ | |30 |Радиохабарларындағы сөздің | |1 | |0,5 |1,5 |8, 46-69 ББ | | |рөлі. | | | | | | | |31 |Радиохабарларының |1 | | |0,5 |1,5 |1, 83-97 ББ | | |бейнелеуші құралдары. | | | | | |2, 95-120 ББ | |32 |Радиожурналистиканың стиль | |1 | |0,5 |1,5 |14, 347-359 ББ | | |қалыптастырушы құралдары. | | | | | | | |33 |Радиохабарларындағы шудың | |1 | |0,5 |1,5 |11, 89-104 ББ | | |пайдаланылуы | | | | | |13, 88-98 ББ | |34 |Музыка мен шулардың |1 | | |0,5 |1,5 |5, 47-57 ББ | | |қолданылуы. | | | | | |8, 246-263 ББ | |35 |Интернет және | |1 | |0,5 |1,5 |1, 164-182 ББ | | |радиожурналистиканың | | | | | |7, 102-125 ББ | | |байланысы. | | | | | | | |36 |Электронды журналистикадағы| |1 | |0,5 |1,5 |5, 165-185 ББ | | |жарнама. | | | | | | | |37 |Радиожурналистиканың стиль |1 | | |0,5 |1,5 |11, 69-78 ББ | | |қалыптастырушы құралдары. | | | | | |12, 109-120 ББ | | | | | | | | |13, 182-206 ББ | |38 |Журналистің этикалық | |1 | |0,5 |1,5 |1, 96-136 ББ | | |нормалары. | | | | | |2,169-176 ББ | | | | | | | | |3, 68-73 ББ | |39 |Радиодағы шығармашылық топ | |1 | |0,5 |1,5 |6, 245-284 ББ | | |міндеттері | | | | | |7, 89-93 ББ | |40 |Монтаж. |1 | | |0,5 |1,5 |8,185-264 ББ | |41 |Электронды монтаж туралы | |1 | |0,5 |1,5 |1,149-153 ББ | | |түсінік. | | | | | |9, 36-46 ББ | |42 |Техникалық монтаж туралы | |1 | |0,5 |1,5 |12, 185-249 ББ | | |түсінік. | | | | | |13, 64-83 ББ | |43 |Құжат немесе деректік |1 |1 | |0,5 |1,5 |4,150-169 ББ | | |материалдар, оларды | | | | | |5,221-234 ББ | | |радиохабарлар құрылымына | | | | | |7, 86-91 ББ | | |енгізу. Студия, оның | | | | | | | | |түрлері. | | | | | | | |44 |(Аралық бақылау жұмысы) | |1 | |0,5 |1,5 |11, 79-88 ББ | | | | | | | | |12, 156-170 ББ | | | | | | | | |8, 95-130 ББ | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ «Хабар дайындаудың аудиотехникалық және цифрлық технологиясы» пәнінің оқу бағдарламасы мен журналистиканың теориялық және практикалық мәселелері, оның ғылыми негіздері мен құрылымдық жүйелері толық, әрі қысқа түрде баяндалған. Тележурналистиканың басты-басты қағидалары мен тұжырымдары, шетелдердегі тележурналистиканың даму кезеңдері, соңғы кездегі қол жеткізген жетістіктерімен ұштастырылады. Бұл кешен студенттерді курс мазмұнымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен оқыту оқыту үрдісінде зор рөл атқарады. ОӘК 5В050400 «Журналистика» мамандығында оқитын студенттерге арналған. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бірде-бір студентке дәрістің бірде-бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты – журналистика ғылымының бітім-болмысын, жанрлық ерекшеліктерін зерттеу. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: - курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; - журналистика функциялары мен жанрлық пішіндерін және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке шығармашылық ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның шығармашылығы үшін жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытнды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Хабар дайындаудың аудиотехникалық және цифрлық технологиясы» пәні бойынша ұпайларды бөлу |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 8-апта аралығында дәріске |30 | | | |қатысу | | | |1 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |2 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |3 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |4 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |5 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |6 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |7 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |62 | | |1-7 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300 | | |қорытынды ұпай | | | | |8-15 апта аралығында дәріске қатысу |30 | | |8 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |9 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |10 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |11 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |12 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |13 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |14 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |15 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |74 | | |9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша|300 | | |қорытынды ұпай | | | |Емтихан бойынша қорытынды ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Қамзин К. Журналистика негіздері. Оқу құралы. – Алматы: Қазақ университеті, 2012. – 142 б. 7.1.2 Бакшин В.В. Основы журналистики. – М.: Флинта: Наука, 2009. 7.1.3 Короконосенко С.Г. Основы журналистики. – М.: Аспект Пресс, 2002. 7.1.4. Прохоров Е.П. Введение в теорию журналистики. – М.: Аспект Пресс, 2007. 7.1.5. Ахмадулин Е.В. Основы теории журналистики. – Ростов н/Д: Феникс, 2009. 7.1.6 Журналистика в мире политики. Исследовательские подходы и практика участия/ Под ред. С.Г.Корконосенко.- СПб: Изд-во Михайлова, 2004.- 446 с.- (Б-ка профессионального журналиста). 7.1.7 Қазақ журналистикасы. 3 томдық.- Алматы: Таймас, 2008.- (2-т.Қазақ теледидары). 7.1.8 Қазақ журналистикасы. 3 томдық. 1-том. Қазақ баспасөзі / Жалпы ред. басқ. Н. Омашев.- Алматы: Таймас, 2008.- 350 б. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Қамзин Қ. Ұлттық өлшем – ұлттық мүдде, кемел ой. Журналистика мектебі: кешегісі, бүгінгісі, келешегі // Түркістан, 2011 жыл 7 сәуір. 7.2.2 Қамзин Қ. Журналистика – қолы ұзындар мен шекпенділердің даяшысы емес // Қазақстан-Zaman, 29 желтоқсан 2011. 7.2.3 Қамзин Қ. Мен ұлттық журналистикаға қызмет етемін // Abai kz. 29 желтоқсан 2011жыл. 7.2.4 Омашұлы, Н. Ұзынқұлақтан қазақ радиосына дейін/ Н. Омашұлы.- Алматы: Санат, 2007.- 319б. 7.2.5 Майлықұтова, М.Ж. Әліпби тақырыбының қазақ баспасөзінде жазылу мәселелері: Филология ғылымд, канд.... дис. автореф. / М.Ж. Майлықұтова; Қазақ ұлттық ун-ті.- Алматы, 2008.- 29б. 7.2.6 Қазақстан журналистерінің тәжірибесінен: Тәжіребелік нұсқаулық.- Алматы, 2008.- 435 б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz