Файл қосу

Ресей тарихы



|Қазақстан Республикасы Білім және ғылым минситрлігі                           |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                     |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК                     |ПОӘК                       |
|                        |                         |042-14.5.02.1.20.          |
|                        |                         |04/02-2013                 |
|«Қазақстанның ежелгі    |                         |                           |
|және ортағасырлар тарихы|№1 басылым               |                           |
|»  пәнінің              |13.09.2013               |                           |
|оқу-әдістемелік кешені  |                         |                           |




















                               «Ресей тарихы»



                               СТУДЕНТТЕР ҮШІН
                       ПӘННІҢ  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                     050114 тарих  мамандығына арналған






















                                 СЕМЕЙ- 2013



1. ӘЗІРЛЕГЕН
  Құрастырушы    «Тарих және құқық»  кафедрасының оқытушысы
  Керейбаева А.С.


2.ТАЛҚЫЛАҒАН
2.1.Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Тарих және құқық
кафедрасының отырысында қаралды
Хаттама № 1 «   » қыркүйек 2013 жыл

Кафедра меңгерушісі                           Мухаметжанова Н.А.

2.2. Гуманитарлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында  мақұлданды
Хаттама №1 «   » қыркүйек 2013 жыл

Факультеттің ОӘБ төрайымы
2.3.Факультеттің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды
Хаттама № 1 «   » қыркүйек 2013 жыл

Ғылыми кеңес төрағасы
3.БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
шығаруға ұсынылды
Хаттама № 1 «    » қыркүйек 2013 жыл

Университеттің ОӘК төрайымы,
бірінші проректор
















                                   Мазмұны

 Жалпы ереже
 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
 Курс форматы және саясаты
 Бағалау саясаты
 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы



































   1. Жалпы ереже


    - Оқытушының аты-жөні – Керейбаева Асель Серікбайқызы;
    - Кафедра –Қазақстан тарихы
    - Байланыс ақпараты – тел: 42 15 11, оқу корпусы № 1, кабинет 1006
    - Дәрістерді өткізу орны - 409 аудитория;
    - Пән атауы
    - Кредиттер саны – 3
1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты
      Пән бағдарламасы Қазақстан  Республикасы  Білім  беру  стандарты  және
типтік бағдарламаны басшылыққа алу негізінде жасалынды.  Ресей  тарихы  пәні
әлем  тарихының  құрамдас  бөлігі  ретінде  қарастырылып,  оның  әлеуметтік-
экономикалық, саяси және мәдени дамуы әр қырынан сөз болады.  Көне  заманнан
ХХ ғасырдың басына дейінгі маңызды тарихи  оқиғалар  тізбегі  оқу  барысында
талданады. Еуропа және Америка елдерінің дамуымен  сабақтастырыла  салыстыру
курс мазмұнын аша түседі.
1.3 Пәннің негізгі мақсаты:
      Аталынған курсты оқу барысында Ресей тарихы пәнінен  алған  білімдерді
болашақ  ұстаз  ретінде  педагогикалық,   ағартушылық,   ғылыми   жұмыстарда
қолдану,  тарихи  оқиғаларды  түп-нұсқа  деректерінен,  құжаттар   жинақтары
арқылы өз беттерімен одан әрі терең оқып зерттеу.
      Ресей тарихы  пәнінен  алған  теориялық  және  тәжірибелік  білімдерін
болашақ  ұстаздық  қызметтері   кезінде   педагогикалық   және   ағартушылық
жұмсыстарда қолдану.
1.4 Пәннің негізгі міндеттері:
     Аталынған курсты оқу барысында Ресей тарихы пәнінен   алған  білімдерді
болашақ  ұстаз  ретінде  педагогикалық,   ағартушылық,   ғылыми   жұмыстарда
қолдану,  тарихи  оқиғаларды  түп-нұсқа  деректерінен,  құжаттар   жинақтары
арқылы өз беттерімен одан әрі терең оқып зерттеу.
      Ресей тарихы  пәнінен  алған  теориялық  және  тәжірибелік  білімдерін
болашақ  ұстаздық  қызметтері   кезінде   педагогикалық   және   ағартушылық
жұмсыстарда қолдану.
1.5  Курсты оқып-үйрену барысында студенттер:
 - Ресей тарихы пәнін оқу барысында негізгі назарды  әлемдік  тарихтың  бір
   құрамдас бөлігі осы ел  тарихына  терең  үңілу  арқылы  терең  талдаулар
   жасауға баулиды.
 - Пән мазмұнын студенттерге жан-жақты таныстыра отыра, тереңдете оқыту.
 - Студенттердің тарихи деректермен, құжаттармен жұмыстар жасауына басшылық
   беру, ұйымдастыру, қадағалау.
 - Монографиялық еңбектерге, әрбір жеке тарихи оқиғаларға пікірлер  беруге,
   баяндамалар, рефераттар әзірлеуге үйрету, баулу т.б.
 - Студенттердің  аталынған  пәннен  алған  білімдерін  болашақта  ұстаздық
   қызметтері барысында дүниежүзілік тарихты оқу кездерінде дұрыс пайдалана
   білуге бағыттар беру, жұмыстары барысында қолдануға үйрету.

Студент пәнді меңгеру нәтижесінде:

Нені білуі керек:

 • Тарихи деректер жұмыс жасау;
 • Болып жатқан тарихи оқиғаларды терең түсініп қорытындылар жасауға үйрету;


 • Аталынған курсты оқу барысында  алған  теориялық  білімдерін  тәжірибемен
   ұштастыру;
 • Зерттеулер әдістемесін меңгеру;
 • Өздік жеке жұмыстарды орындау;
қатынастары, рулық қоғамның шығуы  мен  дамуы,  алғашқы  тұрмыстық  қоғамның
шығуы  мен  ыдырау  процесіне  қатысты   жалпы   заңдылықтарының   теориялық
негіздемелерін білуі.


          1.6  Курс пререквизиті
Тарихты зерттеген кезде  түрлі  ғалымдардың  мәліметтерін  пайдалану  қажет.
Тарих ғылымының маңызды бөлімдерінің  бірі  –  археология.  Түрлі  өңірлерде
жүргізілген  қазба  жұмыстары  алғашқы  адамдардың  еңбек-құралдары,  жерлеу
ғұрпы, суару каналдары,  қалалары,  сарайлары,  қамалдары  жайында  көптеген
мәліметтер береді. Археология тарихи білімнің шегін  едәуір  ұлғайтып,  жазу
шыққанға дейінгі алыс дәуірлер  тарихын  зерттеуге  мүмкіндік  жасайды.  Тіл
тарихы деректері де әрбір халықтың тағдырлары жөніндегі  мәліметтердің  көзі
болып табылады.
       Белгілі  бір  дәуірдегі  адамдардың  өмір  сүруі  жағдайларын   толық
елестету үшін географиялық ортаны білу әркез қажет.
      Адамның дене құрылысы бейнесінің дамуы жөнінде антропология  ғылымының
алар  орны  ерекше.   Демек   курсты   оқу   барысында   әрбір   ғылымдардың
мәліметтеріне назар аудару үнемі  есте  болу  керек  және  олардың  байланыс
сабақтасты тарихшылар үшін қай кезеңде де маңызды болмақ.

    1.7  Курс постреквизиті:
       Бүгінгі  тарих  ғылымы  үздіксіз   даму   үстінде.   әрбір   заманның
оқиғаларына тиісті баға беру  барысында  оқиғалар  тізбегін  шынайы  баяндау
басты міндеттердің бірі. Курсты  оқу  барысында  орта  ғасырлар,  жаңа  және
қазіргі заман тарихының негізгі оқиғалары  оларды  оқыту  әдістемесін  үнемі
назарда ұстауымыз қажет.

2.
                                                                     Кесте 1
|№  |Тақырыптың аталуы      |Сағаттар                |Әдебиет                   |
|       |                                      |ЛК          |ЛБ            |
|1      |2                                     |3           |4             |
|       |1 аптадан 7 аптаға дейін аудиториялық |30          |              |
|       |дәрістердің барлық түріне қатысу      |            |              |
|2      |                                      |            |              |


|Бағаның әріпті   |Баға                           |Балл          |Пайыз (%) |
|эквиваленті      |                               |              |          |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100    |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90.94     |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89     |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84     |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79     |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74     |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69     |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64     |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59     |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54     |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49      |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |          |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |          |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |          |
|                 |шығарылған                     |              |          |
|P                |Өтті (қарытынды тестке ған)    |NA            |0         |

7. Әдебиет
      Оқулықтар және оқу құралдары
      1.История России с древнейших времен до к. XVII в. //  Под  ред.  А.Н.
      Сахарова.- М., 1997.
      2.История России. /Уч. Пособие. Т. I, II. Горинов М.М.,  Горский  А.А.
      (под ред. С.В. Леонова – М., 1998
      3.История России с древнейших времен до конца XVIII в. /Под ред.  Б.А.
      Рыбакова – М., 1983
      4.Н.И. Павленко, В.В. Кобрин и др. История России с древнейших  времен
      до 1861 г. –М., 1989
      5. Отечественная история  /Под ред. Ш.М. Мунчаева – М., 1999
      6.Хрестоматия по истории России. В 4-х тт. Т. 1. С  древнейших  времен
      до XVIII в.  – М., 1994
      7 Хрестоматия по истории СССР. – М., 1983.
      8.Головатенко А. История России: спорные проблемы – М., 1994
      9.Горский А.А. О месте средневековой Руси в истории. //ПИШ 2002, №3
      10.Платонов О.А. Русская цивилизация – М., 1997

      Негізгі әдебиеттер:

      11.Семенникова П.И. Россия в мировом сообществе цивилизаций – М., 1994
      12.История Отечества: люди, идеи, решения. Очерки истории России IX  в
      – начала XX в. – М., 1991.
      13.Кучкин  В.А.  Формирование   государственной   территории   Северо-
      восточной Руси в X- XIV вв. – М., 1984.
      14.Греков Б.Д. Золотая Орда и ее падение. М., 1950.
      15. Шаскольский И.Г.  Борьба  Руси  против  крестоносной  агрессии  на
      берегах Балтики в XII-XIII вв. М., 1978.
      16.Пашуто В.Т. Героическая борьба русского  народа  за  независимость.
      XIII в. М., 1965.
      17. Пашуто В.Т. Александр Невский.
      18..Ян. Золотая Орда.
      19. Плано Карпини.
      20.Сахаров А.М. Образование и развитие Российского государства в  XIV-
      XVII вв. М., 1969.
      21.Черепнин Л.В. Образование Русского централизованного государства  в
      XIV-XV  вв.  Очерки  социально-экономической  и  политической  истории
      России.  М., 1960.
      22.Черепнин Л.В. Земские соборы Русского государства  в  XVI-XVII  вв.
      М., 1978.
      23.Каргалов В. Свержение монголо-татрского ига. М., 1973.
      24.Каргалов В. Куликовская битва. М., 1980.
      25.Кирпичников А. Куликовская битва. М., 1980.
      26.Лощиц Ю. Дмитрий Донской. М., 1980.
      27.Джером Гарсей. Записки о России. М.,1991.
      28.Альгинц  Д.  Начало  самодержавия  в  России.   Государство   Ивана
      Грозного. 1988.
      29.Зимин А.А. Реформы Ивана Грозного. Очерки социально-экономической и
      политической истории России.  М., 1960.
      30. Зимин А.А. Опричнина Ивана Грозного. М., 1964.
      31. Зимин А.А. Россия на пороге нового времени. М., 1972.
      32.Скрынников Р.Г. Царство террора. Спб., 1992.
      33.Скрынников Р.Г. Начало опричнины. М., 1966.
      34.Скрынников Р.Г. Опричный террор. М., 1969.
      35.Кобрин В.Б. Иван Грозный. М., 1989.
      36.Сергеев  В.  Пред  грозные  царские  очи.   (Об   Иване   Грозном).
      //Литературная Россия . 1990, №4
      37.Скрынников   Р.   Опричная   трагедия.   (Новые   факты   и   новые
      интерпретации). //Наука и жизнь. 1976, №3, с. 112-115.
      38.Скрынников Р.Г. Россия после опричнины. М., 1975.
      39.Тихомиров М.Н. Российское государство в XV- XVII вв.
      40.Анисимов  Е.В.,  Эйдельман  Н.Я.  В  борьбе  за  власть:   Страницы
      политической истории России  XVIII в. М., 1988.

      41.Агисимов Е.В. Податная реформа Петра I. М., 1982.

      42.Бескровный Л.Г. Русская армия и флот в  XVIII в. Очерки. М., 1958.

      43.Брикнер А.Г. История Екатерины II. М., 1991.

      44.Молчанов Н.Н. Дипломатия Петра Первого. М., 1984.

      45.Павленко Н.И. Птенцы гнезда Петрова. М., 1988.

      46.Павленко Н.И. Полудержавный властелин. М., 1989.

      47.Павленко Н.И. Петр Великий.

      48.Гордин Я.В. Мятеж реформаторов. Л., 1989.

      49. Декабристы: биографический справочник. М., 1988.

      50.Де Кюстин А. Николаевская Россия. М., 1990.

      51. Мироненко С.В. Страницы тайной истории самодержавия:  Политическая
      история Россия первой половины XIX столетия. М., 1989.

      52.Чибиряев С.А.  Великий  русский  реформатор:  Жизнь,  деятельность,
      политические взгляды М.М. Сперанского. М., 1989.

      53.Великие реформы. 1856-1874. /Под ред. Л.Г. Захаровой, Б.Эклофа, Дж.
      Бушнелла. М., 1992.

      54.Зайончковский П.А. Отмена крепостного права в России. М., 1968.

      55. Захарова Л.г.  Самодержавие и отмена крепостного права  в  России.
      1865-1861. М., 1984.

      56. П.А. Зайончковский. Отмена крепостного права . М., 1960.

      57.Он же. Советская историография реформы 1861 г. //ВИ, 1961, №2

      58.Захарова Л.Г. Самодержавие и отмена крепостного права в России. М.,
      1984.

      59.Она же. Самодержавие, бюрократия и реформы. //ВИ. 1989.№10,  с.  3-
      24.

      60.Великие реформы в России.  1856-1874 гг. /Под ред. Захаровой  Л.Г.,
   Экклофа Б.

      61. Джанишев Т. Эпоха Великих реформ. (Великие  реформы  в  1856-1874)
      (муз. Достоевского).

      62.Ключевский В.О. Отмена крепостного права в России. Собр. Соч.  в  9
      т. Т.5.1989. С. 339.

      63.Герасименко Г.А. Крах земского самоуправления в  России.  //История
      СССР, 1989.,№1

      64.Дружинин Н.М. Ликвидация феодальной системы  в  русской  помещичьей
      деревне. 1862-1882. Изб. Избр. Тр. Т. 2. М., 1987.

      65.Под скипетром Романовых. Исторические очерки. (муз.Дост.)

      66.Захарова Л.Г. Россия на переломе. Самодержавие и  реформы.  История
      отечества: люди, идеи, решения, Очерки истории России XIX  –  нач.  XX
      вв. (муз. Достоев.)
      67.Великие реформы. 1856-1874. /Под ред. Л.Г. Захаровой, Б.Эклофа, Дж.
      Бушнелла. М., 1992.

      68. Корнилов А. Александр III император Всероссийский.
      69.Энциклопедический словарь Брокгауза и Эфрона. Александр III.
      70.Чернуха В.Г. Александр III.//ВИ 1992, №11,12.с. 46-64
      71.Витте С.Ю. Избранные воспоминания. 1991.
      72. Сироткин В. Граф Витте – цивилизованный  индустриализатор  страны.
      //Свободная мысль. – 1982.№8.С.73.
      73.Ананьич Б.В., Ганелин Р. С.Ю.Витте. //ВИ.1990, №8, с. 32.
      74. Дому Романовых 380 лет.Неизвестные страницы //Родина, 1993, №1, с.
      182.
      75. Нарочницкий. Александр III. (муз. Дост.)
      76.Обнинский В.П. Последний самодержец. Очерки  жизни  и  царствования
      императора российского Николая II.(Под ред.С.С. Волка). М., 1982.
      77.Касвинов. 23 ступени вниз. М., 1985.
      78.Искандеров. Российская монархия, реформы,  революция.  //ВИ,  1993,
      №5,7.
      79. Россия на рубеже веков: исторические портреты. М., 1991.
      80.Греков Б..И., Шацилло. Эволюция политической структуры России в  к.
      XIX- нач. XX в. История России, 1988, №5.



Пәндер