Файл қосу

Лексикалық талдау




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                          |
|Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                    |
|3 деңгейдегі СМК құжаты         |ПОӘК            |ПОӘК                        |
|                                |                |042.18.39.1.120/01-2013     |
|                                |                |                            |
|                                |                |                            |
|                                |                |                            |
|ПОӘК                            |10.09.2013ж     |                            |
|Студентке арналған              |№1 басылым      |                            |
|«Программалау технологиялары»   |                |                            |
|пәні бойынша жұмыс бағдарламасы |                |                            |
|                                |                |                            |
















                        «Программалау технологиялары»
                       ПӘНІНІҢ ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
                5В011100 - «Информатика» мамандығына арналған
                  СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ









































                                    Семей
                                    2013

                                  АЛҒЫ СӨЗ

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған: Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  Мемлекеттік  университеті,
Информатика  және  ақпараттық  технологиялар  кафедрасының   аға   оқытушысы
Рысжанова А.С.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының отырысында
талқыланды
      Хаттама № 1 «11» қыркүйек 2013 ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А.

2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында
талқыланды


      Хаттама  №1 «12» қыркүйек 2013 ж.

      Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова Қ.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №1 «18» қыркүйек 2013 ж.


Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы _____________ Г.К.Искакова


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ












                                   МАЗМҰНЫ

|Жалпы жағдайлар                                          |       |
|Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар                |       |
|Курс саясаты мен форматы                                 |       |
|Бағаларды қоюдағы саясат                                 |       |
|Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың       |       |
|бөлінуі                                                  |       |
|СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары                                 |       |
|Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік графигі            |       |



































































ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР
      1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
        Оқытушының аты-жөні – Рысжанова А.С., аға оқытушы
        Кафедра – Информатика және ақпараттық технологиялар
        Байланыс жүйелері – тел.77-30-29, №3 оқу корпусы, 206-кабинет
        Пәннің өтілу орны – 206 аудитория
        Пән атауы – Программалау технологиялары
        Кредит саны -3
      1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте).
1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат
|Курс   |Семестр                                       |Кредит   |Дәріс     |
|1      |2                                             |3        |4         |
|       |Барлық 1 және 7 аптадағы аудиториялық         |30       |          |
|       |сабақтарға қатысу                             |         |          |
|2      |Тапсырманы орындау                            |15       |ЗЖ        |
|3      |Ауызша сұрау                                  |15       |СОӨЖ      |
|3      |Тапсырманы орындау                            |20       |ЗЖ        |
|4      |Ауызша сұрау                                  |30       |СӨЖ       |
|4      |Тапсырманы орындау                            |20       |ЗЖ        |
|5      |Тапсырманы орындау                            |20       |ЗЖ        |
|6      |Ауызша сұрау                                  |15       |СОӨЖ      |
|6      |Тапсырманы орындау                            |15       |ЗЖ        |
|7      |Тапсырманы орындау                            |15       |ЗЖ        |
|7      |Ауызша сұрау                                  |45       |СӨЖ       |
|7      |Аралық бақылау 1                              |60       |АБ        |
|1 және 7 апта бойынша барлық балдар жиынтығы          |300      |          |
|       |Барлық 8 және 15 аптадағы аудиториялық        |30       |          |
|       |сабақтарға қатысу                             |         |          |
|8      |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|9      |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|9      |Ауызша сұрау                                  |20       |СОӨЖ      |
|10     |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|10     |Ауызша сұрау                                  |30       |СӨЖ       |
|11     |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|12     |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|12     |Ауызша сұрау                                  |20       |СОӨЖ      |
|13     |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|13     |Ауызша сұрау                                  |45       |СӨЖ       |
|14     |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|15     |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|15     |Аралық бақылау 2                              |75       |АБ        |
| 8 және 15 аптадағы қорытынды балл жиынтығы           |300      |          |
|Емтихан балы                                          |400      |          |
|Академиялық аралықтағы балдар қорытындысы             |1000     |          |

    Мерей А. студенттің рейтингісін есептеу мысалы:
    Бірінші рейтинг:
    [pic]
    Екінші рейтингті есептеу барысында [pic] нәтижесіне  студенттің  екінші
аралықтағы барлық ұпайларын қосу керек. Сонымен  қатар  Мерей  А.  студентке
зертханалық жұмыс тапсырмалары, машықтану сабағының тапсырмалары  және  СОӨЖ
үшін 9 балл қосылған, себебі  ол  оны  бірінші  аралықта  орындамағандықтан.
Сонда Мерей А. екінші рейтингісі былайша анықталады:
    [pic].
    Егер  студент  денсаулығының  нашарлауына  немесе  басқа   да   себепті
жағдайлар бойынша  межелік бақылауды тапсыра алмаса және  ол  құжат  бойынша
дәлелденсе, онда ол межелік бақылауды жеке тапсыруына болады.
    Студент,  пән  бойынша  қорытынды  бақылауға  жіберіледі,   егер   оның
рейтингілік ұпайы 50%. Тең немесе одан артық болса.

3- кесте. Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен
шкаласы

|Әріп      |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға    |
|жүйесі    |эквиваленті       |                  |                          |
|бойынша   |                  |                  |                          |
|баға      |                  |                  |                          |
|А         |4,0               |95 – 100          |Өте жақсы                 |
|А–        |3,67              |90 – 94           |                          |
|В+        |3,33              |85 – 89           |                          |
|          |                  |                  |Жақсы                     |
|В         |3,0               |80 – 84           |                          |
|В–        |2,67              |75 – 79           |                          |
|С+        |2,33              |70 – 74           |                          |
|          |                  |                  |                          |
|          |                  |                  |Қанағаттанарлық           |
|С         |2,0               |65 – 69           |                          |
|С–        |1,67              |60 – 64           |                          |
|D+        |1.33              |55 – 59           |                          |
|D         |1,0               |50 – 54           |                          |
|F         |0                 |0 – 49            |қанағаттанарлықсыз        |
|I         |NA                |-                 |аяқталмаған               |
|P         |-                 |өтті              |Пәнді өтті                |

          5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
4-кесте. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
|Тақырып атауы                                        |Дәр|Зертха|ОСӨЖ |СӨЖ  |Барлы|
|                                                     |іс |налық |     |     |қ    |
|                                                     |саб|сабақт|     |     |саны |
|                                                     |ақт|ар    |     |     |     |
|                                                     |ары|      |     |     |     |
|Трансляторлар  жайлы жалпы мағлұматтар.              |2  |3     |4    |5    |6    |
|Пәннің мақсаты мен есебі. Негізгі ұғымдар және       |   |      |     |     |     |
|анықтамалар. Программалау және трансляторлар тілінің |   |      |     |     |     |
|жалпы ерекшеліктері. Транслятордың жалпыланған       |   |      |     |     |     |
|құылымы. Транслятордың блоктарының нұсқалары. Пәннің |   |      |     |     |     |
|мақсаты мен мазмұны.                                 |   |      |     |     |     |
|Формальдi грамматика мен тiлдер теориясынын          |2  |      |     |     |3    |
|негiздерi. Тiлдердi анықтау қасиеттерi. Формальды    |   |      |     |     |     |
|грамматикалар ережелерге шектеулерi бар грамматика.  |   |      |     |     |     |
|Тiлдiң синтаксисiнiң жазылуынын әдiстерi.            |   |      |     |     |     |
|Программалаудың демонстрациялық (жариялау) тілі.     |2  |      |     |     |3    |
|Демонстрациялық тілдің тууына себеп болған           |   |      |     |     |     |
|бастамалар. Семантикасы мен синтаксисі.              |   |      |     |     |     |
|Программаларға мысалдар. Вирт DPL-дің диаграммаларын |   |      |     |     |     |
|қолдану арқылы сипатталатын қолданушы синтаксисі.    |   |      |     |     |     |
|Лексикалық анализді ұйымдастыру. Лексикалық анализдің|1  |      |     |     |3    |
|фазасының қажеттілігі. Транслитератор. Лексикалық    |   |      |     |     |     |
|анализдің әдістері мен грамматикасы.                 |   |      |     |     |     |
|«Трансляторлар жайлы жалпы мағлұмат»                 |   |4     |     |     |4    |
|«Формальды грамматика және тілдер теориясының        |   |4     |     |     |4    |
|негіздері»                                           |   |      |     |     |     |
|«Программалаудың жариялау тілі»                      |   |2     |     |     |2    |
|«Лексикалық анализді ұйымдастыру»                    |   |4     |     |     |4    |
|СОӨЖ №1. Мәліметтер және типтер                      |   |      |2    |     |2    |
|СОӨЖ №2. Трансляция әдістері                         |   |      |2    |     |2    |
|СОӨЖ №3. Лексикалық талдау                           |   |      |2    |     |2    |
|СОӨЖ №4. Синтаксистік талдау                         |   |      |3    |     |3    |
|СӨЖ №1.                                              |   |      |     |7    |7    |
|СӨЖ №2.                                              |   |      |     |7    |7    |
|СӨЖ №3.                                              |   |      |     |7    |7    |
|СӨЖ №4.                                              |   |      |     |9    |9    |
|1-рейтинг қорытындысы                                |7  |14    |9    |30   |60   |
|Прогламалаудың демонстрациалық тілінің лексикалық    |2  |      |     |     |2    |
|амалдары. DPL. Транслитераторы. DPL-дің тура емес    |   |      |     |     |     |
|лексикалық анамуаторы. Тура лексикалық анамуаторы.   |   |      |     |     |     |
|Синтаксисті талдауды ұйымдастырудың жалпы            |2  |      |     |     |2    |
|принциптері. Синтаксисті талдауды тағайындау.        |   |      |     |     |     |
|Синтаксистік талдаудың әдістерінің классификациясы.  |   |      |     |     |     |
|Автоматтарды пайдалану. Жадысы бар автоматтарды      |2  |      |     |     |2    |
|қолдану қажеттігі. Жадысы бір автоматтар мен         |   |      |     |     |     |
|грамматикалар арасындағы байланыс. Жадысы бір        |   |      |     |     |     |
|автоматпен S-грамматика арасындағы байланыс. Жадысы  |   |      |     |     |     |
|бар автоматы q-грамматикасы бойынша құрастыру.       |   |      |     |     |     |
|Солдан оңға қарай талдау үшін динамикалық автоматты  |2  |      |     |     |2    |
|қолдану. Магазиндік жадысы бар автоматпен формальлді |   |      |     |     |     |
|грамматика арасындағы семантикалық ажырау.           |   |      |     |     |     |
|Динамикалық ақырлы автоматтар моделі. Динамикалық    |   |      |     |     |     |
|ақырлы автоматтарды сипаттауға  арналған графиктік   |   |      |     |     |     |
|мета тіл.                                            |   |      |     |     |     |
|Вирт диаграммасын динамикалық ақырлы автоматтарды    |   |      |     |     |     |
|ұсыну және қолдану.                                  |   |      |     |     |     |
|«Программалаудың жариялау тілінің лексикалық         |   |4     |     |     |4    |
|анализаттары»                                        |   |      |     |     |     |
|Синтаксистік талтауды ұйымдастырудың жалпы           |   |4     |     |     |4    |
|принциптері»                                         |   |      |     |     |     |
|Солдан-оңға астыға қарай талдауда туылмалы           |   |4     |     |     |4    |
|динамикалық автоматтарды қолдану»                    |   |      |     |     |     |
|«Использовании единамический порождаемых автоматов   |   |4     |     |     |4    |
|для нисходящего разбора слева-направо»               |   |      |     |     |     |
|СОӨЖ №5. Бағдарлама аралық ұсынуы.                   |   |      |3    |     |3    |
|СОӨЖ №6. ПТ контекстік шарттары.                     |   |      |3    |     |3    |
|СОӨЖ №7. Құрастырушы кестелерінің ұйымдастыру.       |   |      |3,5  |     |3,5  |
|СОӨЖ №8. Код генерациясы.                            |   |      |4    |     |4    |
|СӨЖ №5.                                              |   |      |     |7    |7    |
|СӨЖ №6.                                              |   |      |     |7    |7    |
|СӨЖ №7.                                              |   |      |     |7    |7    |
|СӨЖ №8.                                              |   |      |     |9    |9    |
|2-ші рейтинг қорытындысы                             |8  |16    |13,5 |30   |75   |
|Барлығы:                                             |15 |30    |22,5 |60   |135  |

                          6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
Студенттердің оқытушымен өздік жұмысы (тапсырмаларды  орындау және тапсыру)
|№    |Тақырып      |Тапсырманың мақсаты мен мазмұны      |Бал|Жұмысты|Бақылау    |
|     |             |                                     |л  |тапсыру|формасы    |
|     |             |                                     |   |мерзімі|           |
|     |СОӨЖ №1.     |Динамическалық және статистикалық ПТ.|   |3 апта |           |
|     |Мәліметтер   |Атты және структуралық типтер        |   |       |           |
|     |және типтер  |эквивалентті.                        |   |       |           |
|     |             |Дәстүрлі ПТ-дің негізгі мәліметтер   |   |       |           |
|     |             |типтері.                             |   |       |           |
|     |             |Дәстүрлі ПТ-дің операторлық базис.   |   |       |Электрон-ды|
|     |             |Модуль ұғымы. Суреттеу және әрекет   |   |       |түрде,     |
|     |             |облыстары.                           |   |       |ауызша     |
|     |             |Жабу аттар және көрсетілімділік.     |10 |       |қорғау     |
|     |             |Типтер параметтірлеумен байланысты   |   |       |           |
|     |             |проблемаллар.                        |   |       |           |
|     |             |Ерекше жағдай туралы ұғым.           |   |       |           |
|     |             |Машиналық-тәуелді ерекшеліктердің    |   |       |           |
|     |             |есептеу және басқару ұсыныс          |   |       |           |
|     |             |                                     |   |       |           |
|     |СОӨЖ №2.     |Бағдарламалық қамтамасыз етуде       |5  |       |           |
|     |Трансляция   |құрастырушы орыны                    |   |       |           |
|     |әдістері     |Компилятор структурасы.              |   |       |           |
|     |СОӨЖ №3.     |Жүйелі жиындар және жүйелі айтылулар.|15 |6 апта |           |
|     |Лексикалық   |Лексикалық талдауыштарды             |   |       |           |
|     |талдау       |бағдарламалау.                       |   |       |           |
|     |             |                                     |   |       |Электрон-ды|
|     |             |Алдын-ала болжаулы кестелік басқару. |   |       |түрде      |
|     |СОӨЖ №4.     |Үстідең-астыға талдау алгоритмі,     |   |       |           |
|     |Синтаксистік |LL(1)-грамматикалары, рекурсивный    |   |       |           |
|     |талдау       |түсу, синтаксистік қателерден кейін  |   |       |           |
|     |             |бұрынғы қалпына келу.                |   |       |           |
|     |СОӨЖ №5.     |Код генератордың ішінде ақпаратты    |15 |8 апта |           |
|     |Бағдарлама   |үйымдастыру.                         |   |       |Электрон-ды|
|     |аралық       |Аралық денгейдегі ұсынуы.            |   |       |түрде      |
|     |ұсынуы.      |                                     |   |       |           |
|     |             |                                     |   |       |           |
|     |СОӨЖ №6. ПТ  |Көрсетілім обылыстардың және блокты  |   |       |           |
|     |контекстік   |құрылымды сипатау                    |   |       |           |
|     |шарттары.    |Мәліметтерді басқару және типтерді   |   |       |           |
|     |             |бақылау.                             |   |       |           |
|     |СОӨЖ №7.     |Орналастырып қою функциялары.        |15 |10 апта|           |
|     |Құрастырушы  |Блоктық құрылымды орындау.           |   |       |           |
|     |кестелерінің |                                     |   |       |           |
|     |ұйымдастыру. |                                     |   |       |Электрон-ды|
|     |             |                                     |   |       |түрде      |
|     |СОӨЖ №8. Код |Машина моделі.                       |   |       |           |
|     |генерациясы. |Айнымалылардың трансляциясы.         |   |       |           |
|     |             |Логикалық айтылулардың трансляция    |   |       |           |
|     |             |ерекшеліктері                        |   |       |           |

      СӨЖ тапсырмаларын орындау және өткізу графигі
             Студенттің  өзіндік  жұмысы  дәpicтiк  материалдарды  талқылау,
тәжірибелік   және  практикалық  сабақтарға  дайындалу,  Практикалық    және
тәжірбиелік жұмыстарды қорғау, тест бақылауына дайындалу мен қатар,  косымша
материалдарды оқуды және   курстық  жұмысты  орындауды  қамтиды.  Ақпараттар
көзі  ретінде  студент  оқулықтарды,  оқу   құралдарын,   компьютерлер   мен
компьютерлік  технологиялар  туралы  мерзімдік   басылымдарды,   анықтамалық
әдебиеттерді және институт пен кафедра сайттарындағы оқу материалдарын  және
Интернет қорын пайдаланады.
|№    |Іс- тәжірибелік сабақ атаулары         |Балл |Тапсырманы   |Бақылау түрі   |
|     |                                       |     |орындау      |               |
|     |                                       |     |уақыты       |               |
|     |СӨЖ №1. Бақылау сұрақтаржәне           |10   |4 апта       |Ауызша қоғау   |
|     |тапсырмалар                            |     |             |және электронды|
|     |1. Өзгешеліктерді табыныз:             |     |             |нұсқасы        |
|     |интерпретатордың компилятордан         |     |             |               |
|     |(құрастырушы);                         |     |             |               |
|     |компилятордың ассемблерден;            |     |             |               |
|     |код түрлендірушідің транслятордан;     |     |             |               |
|     |эмулятордың интерпретаторден;          |     |             |               |
|     |синтаксистің семантикадан.             |     |             |               |
|     |СӨЖ №2. ПОӘК тапсырма көрсетілген      |15   |             |               |
|     |СӨЖ №3.                                |20   |7 апта       |Ауызша қоғау   |
|     |№3   Зертханалық   жұмысынның          |     |             |Реферат        |
|     |берілген   вариант   бойынша   сол     |     |             |               |
|     |жұмысқа программа мысалын келтіріп     |     |             |               |
|     |аяқтау.                                |     |             |               |
|     |СӨЖ №4. ПОӘК тапсырма көрсетілген      |25   |             |               |
|     |СӨЖ №5.                                |15   |10 апта      |Ауызша қоғау   |
|     |Зертханалық   жұмыс   орындау   үшін   |     |             |Реферат        |
|     |алынған   вариант   бойынша            |     |             |               |
|     |лексикалық талдаушты өнденіз.          |     |             |               |
|     |СӨЖ №6. ПОӘК тапсырма көрсетілген      |15   |             |               |
|     |СӨЖ №7. ПОӘК тапсырма көрсетілген      |20   |4 апта       |Ауызша қоғау   |
|     |                                       |     |             |Реферат        |
|     |СӨЖ №8.                                |25   |             |               |
|     |Грамматика   және   дүкен (кезек)      |     |             |               |
|     |жадылы  автоматтардың   семантикалық   |     |             |               |
|     |үзілісі   неде түрады?                 |     |             |               |
|     |Туылмалы ақырды автоматтардың          |     |             |               |
|     |динамикалық моделін анықтаныз.         |     |             |               |
|     |ДТА-автоматамен және Вирт              |     |             |               |
|     |диаграммасының арасындағы байланыс.    |     |             |               |

                     СӨЖді орындау және тапсыру графигі
      СӨЖ үй тапсырмасы ретінде дәптерге не А4 форматтағы қағазға орындалып,
оқытушыға  тапсырылады.   СӨЖ   программасы   оқытушыға   электронды   түрде
өткізіледі.
  Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін:
– орындалған жұмыстың презентациясы;
– өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы;
– оқытушының ауызша сұрауы;
– жазбаша түрде;
    Ескерту:  Жақсы бағада  аттестация  алу  үшін  СОӨЖ,  СӨЖ  тапсырмалары
аттестация уақытына дейін оқытушыға 1 апта бұрын тапсырылуы қажет.


      4. Әдебиеттер.
      Негізгі әдебиеттер
          1. Аммерааль Леен. STL для программистов на C++. Пер. с  англ.  -
             М.: ДМК, 1999 – 240 с., ил.
   2. Шишмарев   А.И.,   Заморин    А.П.    Англо-русско-немецко-французский
      толковый   словарь по вычислительной технике. М.:Издательство "Русский
      язык", 1978.
   3.  Ахо    А.,    Ульман   Дж.    Теория     синтаксического     анализа,
      перевода   и  компиляции.   -   М.:   Мир, 1978.
   4. Бек Л. Введение в системное программирование. - М.:Мир, 1988.
   5. Браун П. Макропроцессоры и  мобильность  программного  обеспечения.  -
      М.:Мир, 1977.
   6. Буч   Г.   Объектно-ориентированный   анализ   и   проектирование    с
         примерами     приложений     на   C++,   2-еизд./Пер.   сангл.    -
      М.:"Издательство Бином", СПб.:"Невскийдиалект", 1998 г. -560 с.
   1. ВайнгартенФ. Трансляция языков программирования. - М.:Мир, 1977.
   2. Вирт Н. Алгоритмы+структуры данных = программы. - М.:Мир, 1985.
   3. Вирт Н. Алгоритмы и структуры данных. - М.:Мир, 1989.
   4. ГрисД. Наука программирования. М.:Мир, 1984.
   5. ДейкстраЭ. Дисциплина программирования. М.:Мир, 1978.
   6. Методы проектирования программных систем./Пер. сангл. - М.:Мир,  1985.
      - 328 с.
  14. Кауфман  В.  Ш.   Языки  программирования.   Концепции   и   принципы.
      -   М.:   Радио  и  связь, 1993. - 432 с.
   7. Кнут Д.  Искусство  для программирования для ЭВМ.  Т2:   Получисленные
      алгоритмы.   -  М.:Мир, 1977.
  15.  Кнут   Д.    Искусство    для   программирования   для     ЭВМ.   Т3:
      Сортировка   и  поиск.   -   М.: Мир, 1978.
  16. Кэмпбел-Келли М. Введение в  макросы. - М.: Советское радио, 1978.
  17. Легалов  А.И.,    Сиротинина    Н.Ю.    Организация    таблиц    имен:
      методические   указания   по лабораторной   работе    для    студентов
      специальностей   220100,    220400,    220600.    КГТУ,    Красноярск,
      1996.
  18. Легалов А.И.  Процедурно-параметрическая  парадигма  программирования.
      Возможна  ли   альтернатива    объектно-ориентированному   стилю?    -
      Красноярск:  2000.  Деп.   рук.   №622-В00 Деп. В ВИНИТИ 13.03.2000. -
      43 с.
  19. Льюис Ф., Розенкранц Д., Стринз Р. Теоретические основы проектирования
      компиляторов. - М.:Мир, 1979.
  20. Майерс Г. Архитектура современных ЭВМ:В 2-х книгах.  Кн.  1.   М.:Мир,
      1985. - 364 с.
  21. Маккиман У. Генератор Компиляторов. - М.: Статистика, 1980.
  22. Рейоурд-Смит   В.Дж.   Теория   формальных   языков.   Вводный   курс.
        -   М.:   Радио   и   связь, 1988.
  23. СибуяМ., Ямамото Т. Алгоритмы обработки данных. - М.: Мир, 1986.
  24. Страус труп   Б.   Язык   программирования    C++,    3-е    изд./Пер.
      с   англ.   -   СПб.;   М.: "Невский Диалект" - "Издательство  БИНОМ",
      1999 г. - 991 с.
  25. Фостер Дж. Автоматическийсинтаксическийанализ. - М.:Мир, 1975.
  26. Языки  программирования   Ада,   Си,   Паскаль. Сравнение  и   оценка.
      / Под  ред.   Фьюэра А.Р., Джехани Н. - М.: Радио исвязь, 1989.
  27. Хантер Р. Проектирование  и  конструирование  компиляторов  /  Пер.  с
      англ.: - М.: Финансы и статистика, 1984. - 232 с.


      Қосымша әдебиеттер:
   1.  Информатика.  Базовый  курс.  Учебник  для  ВУЗов  под  ред.  С.   В.
      Симоновича.- Спб: Питер, 2002-638 с.
   2.  Коцюбинский  А.О.,  Грошев  С.В.   Практическая   информатика.-   М,:
      ТЕХНОЛОДЖИ - 3000, 2002-432с.
   3. Нортон П. Программно-аппаратная организация компьютеров IBM-PC.  Киев,
      1997
   4. Фигурнов В.Э. IBM-PC для пользователей. М.: Финансы и статистика, 1997
   5. Левин И.Н. ПК для пользователей. Киев: Диалектика, 2000
   6. В.А. Острейковский. Информатика. Высшая школа, 1999
   7. А.П.Алексеев. Информатика 2002 М.,2002

Пәндер