Файл қосу

Тәжірибелік сабақта техникасын оқыту әдісі



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК 042-18-36.1.       |
|                        |                        |27/02-2014              |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Студенттерге арналған   |№ 2 басылым             |                        |
|пәннің   бағдарламасы   |16.09.2014 г.           |                        |
|«Спорттық ойындар оқыту |                        |                        |
|әдістемесімен»          |                        |                        |









                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                   «Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен»
            5В010800 – «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы үшін

                 СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                    Семей
                                    2014


1.ӘЗЕРЛЕГЕН

Құрастырушы__________«   »__________ 2014ж., Мүрсәлімов Р.М. – «Дене
шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен теория»
кафедрасының аға оқытушысы



2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен
теория» кафедрасы отырысында
 «    » _____2014ж.   №     хаттама

Кафедра менгерушісі_______ Прохоров Б.Н.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«   » ________ 2014ж.   №1  хаттама

Төрайымы____________ Абдишева З.В.

3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақулданған және ұсынылған
«    »________ 2014ж.  №1 хаттама

ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К.

4.18.09.2013 ж. №1 басылым орнына, 16.09.2014 ж. №2 басылым















Мазмұны


|1.    |Жалпы ережелер                                               |
|2.    |Пәннің мазмұны және сабақтүрлері бойынша сағаттарды бөлу     |
|3.    |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар              |
|4.    |Курс форматы                                                 |
|5.    |Курс саясаты                                                 |
|6.    |Баға  қоюдың саясаты                                         |
|7.    |Әдебиет тізімі                                               |


ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Мүрсәлімов Рафаэль Мұхаметғалиұлы,   аға оқытушы
«Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен теория»
кафедрасы
Байланыс ақпараты – тел:63-33-39, оқу ғимараты №3, кабинет №239
Сабақ өткізу орны – дәрісхана - бекітілген сабақ кестесі бойынша
Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3

1.2  Пән мазмұнына қысқаша сипаттама:
        «Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен»  мектептегі спорт ойындарының
курсының  негізгі  әдістемелік  принциптері  типтік   есептерінің   шешілуін
қарастырады. Спорт ойындағы оқыту процесі волейбол, баскетбол, гандбол  және
футбол   бойынша   жаттықтырушы-мұғалімдерді   дайындауға   қажетті   ғылыми
білімдердің  жүйесін  меңгерудің  бір  құралы  болып  табылады.  Курсты  өту
кезеңінде     балалармен,     жасөспірімдермен,     бозбалалармен,     үлкен
спортсмендермен     жаттықтырушы-педагогикалық     жұмыстың      қабілеттері
қалыптасады.


 1.3 Пәннің оқыту мақсаты: Курс спорт ойындарды оқыту әдісі  мен  құралдарын
 таңдай білу арқылы бекітілген  негізгі оқу элементтеріне  сай  болу  керек.
 Сонымен  қатар  өздік  жұмысқа  дағдыландыруды   қалыптастырады,  ол   жеке
 тұлғаның дамуындағы маңызды элементтің бірі.


1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері:
- студенттерді ҚР орта білім беру жүйесіндегі  оқулықтар мен  бағдарламардың
мазмұнымен таныстыру;
- студенттерге мектеп бағдарламасында баскетбол және волейболды оқыту
әдістерін үйрету

-студенттерді мектептегі педагогикалық іс-тәжірибеден өтуге даярлау


1.5 Оқыту нәтижелері:
      Пәнді оқу нәтижесінде студент келесі  білім  және  іскерлікті  меңгеру
қажет:
1. Оқу процесінде жалпы әдістемелік талаптарды  білу  .  Өткен  сабақтарды
   талдай білу.
2. Орта мектептегі оқыту әдістерінің бағдарламасын білу.
3. Ойын тактикасы мен техникасын оқытуда пәнаралық білімдерін қолдана білу
   2  Пән мазмұны және пән сағаттарын бөлу
                                                                     Кесте 1
|№   |Тақырып атауы         |Сағаттар                              |Әдебиеттер  |
|п/п |                      |                                      |            |
|       |                                     |ЛК   |ЛБ                     |
|1-7    |Аудиториялық сабаққа қатысу және     |30   |Оқытушы сабақта жоқ    |
|       |дайындалу.                           |     |студентті ғана         |
|       |                                     |     |белгілейді.            |
|Тәжірибелік сабақтардың орындалуы (есеп, қорғау)                          |
|1-2     |  Тәжірибелік сабақ 1-2. Баскетбол  |12   |Тәжірибелік сабақта    |
|        |және волейболда орын ауыстыру       |     |                       |
|        |техникасын оқыту әдістері. Оқу      |     |                       |
|        |тәжірибесі.                         |     |                       |
|3-5     |  Тәжірибелік сабақ  3-5. Шабуыл    |10   |Тәжірибелік сабақта    |
|        |техникасын оқыту әдісі: /допты ұру, |     |                       |
|        |допты лақтыру, шабуыл добы, қарсы с |     |                       |
|        |қарсы соққылар/  Оқу тәжірибесі.    |     |                       |
|6-7     | Тәжірибелік сабақ 6-7. Қорғаныс    |15   |Тәжірибелік сабақта    |
|        |техникасын оқыту әдісі:/Орын        |     |                       |
|        |ауысу,допты қабылдау,  тосқауылдау/ |     |                       |
|        |Оқу тәжірибесі.                     |     |                       |
|Студентің өздік жұмысы                                                    |
|5      |1. Баскетбол және волейбол           |35   |Сабақ кестесіне сәйкес|
|       |ойындарының пайда болу және даму     |     |                      |
|       |тарихы.                              |     |                      |
|6      |2. Баскетбол және волейбол           |30   |Сабақ кестесіне сәйкес|
|       |ойындарының теориялық негіздері      |     |                      |
|7      |3. Баскетбол, волейбол ойындарының   |30   |Сабақ кестесіне сәйкес|
|       |ережелері                            |     |                      |
|Оқытушымен  студенттің өздік жұмысы                                       |
|2-3    |Баскетбол және волейбол ойындарындағы|5*2  |Сабақ кестесіне сәйкес|
|       |принциптер, құралдар мен оқыту       |     |                      |
|       |әдістері.                            |     |                      |
|4-5    |Ойындағы шабуыл тәсілдерін үйрету.   |5*2  |Сабақ кестесіне сәйкес|
|6-7    |Допты иелену техникасы               |5*2  |Сабақ кестесіне сәйкес|
|7      |Баскетбол және волейболда қорғаныс   |5*2  |Сабақ кестесіне сәйкес|
|       |техникасын оқыту әдістері            |     |                      |
|       |Межелік бақылау  1 -  1-7 апталар    |60 б |                      |
|Қорытынды баллдар оқу нәтижесі бойынша       |300  |                      |
|1 аптадан  7  аптаға дейін                   |     |                      |
|8-15   |Аудиториялық сабаққа қатысу және     |30   |      Оқытушы сабақта |
|       |дайындалу.                           |     |жоқ студентті ғана    |
|       |                                     |     |белгілейді.           |
|Тәжірибелік сабақтарды орындау (есеп, қорғау)                             |
|8      |Тәжірибелік сабақ   8.      Қорғаныс |13   |         Тәжірибелік  |
|       |техникасын оқыту әдісі: /Орын        |     |сабақта               |
|       |ауысу,допты қабылдау,  тосқауылдау/. |     |                      |
|       |Оқу тәжірибесі.                      |     |                      |
|9-12   | Тәжірибелік сабақ  9-12  Шабуыл     |13   |Тәжірибелік сабақта   |
|       |тактикасын оқыту әдісі:  /баскетбол, |     |                      |
|       |волейбол, гандбол, футбол/. Оқу      |     |                      |
|       |тәжірибесі                           |     |                      |
|13-14  |Тәжірибелік сабақ  13-14 Қорғаныс    |7    |Тәжірибелік сабақта   |
|       |тактикасын оқыту әдісі:  /баскетбол, |     |                      |
|       |волейбол, гандбол, футбол/. Оқу      |     |                      |
|       |тәжірибесі                           |     |                      |
|15     |Тәжірибелік сабақ  15  Бағдарламада  |6    |Тәжірибелік сабақта   |
|       |мектептегі баскетбол және волейбол   |     |                      |
|       |курсының құрылуы.                    |     |                      |
|       |Баскетбол және волейбол  бойынша     |     |                      |
|       |мектеп бағдарламасын  сараптау.      |     |                      |
|Студенттің өздік жұмысы                                                   |
|12     |Гандбол, футбол ойындарының ережелері|45   |Сабақ кестесіне сәйкес|
|14     |2. Спорттық ойын сабақтарына қажетті |30   |Сабақ кестесіне сәйкес|
|       |құралдар                             |     |                      |
|Оқытушымен  студенттің өздік жұмысы                                       |
|9-10   |Шабуыл тактикасын оқыту әдісі:       |5*3  |Сабақ кестесіне сәйкес|
|       |/гандбол, футбол/.                   |     |                      |
|11     |Гандбол және футбол кезінде шабуыл   |5*3  |Сабақ кестесіне сәйкес|
|       |тактикасын және техникасын  оқыту    |     |                      |
|       |әдістемесі                           |     |                      |
|12     |Гандбол және футбол кезінде шабуыл   |5*3  |Сабақ кестесіне сәйкес|
|       |тактикасын және техникасын  оқыту    |     |                      |
|       |әдістемесі                           |     |                      |
|13     |Гандбол және футбол кезінде шабуыл   |5*3  |Сабақ кестесіне сәйкес|
|       |тактикасын және техникасын  оқыту    |     |                      |
|       |әдістемесі                           |     |                      |
|14     |Гандбол және футбол Гандбол және     |     |                      |
|       |футбол кезінде төрешілікті  оқыту    |     |                      |
|       |әдістемесі                           |     |                      |
|15     |Межелік бақылау  2 -  8-15 апталар   |60 б.|Сабақ кестесіне сәйкес|
|Қорытынды баллдар оқу нәтижесі бойынша       |300  |                      |
|8 аптадан  15  аптаға дейін                  |     |                      |
|Емтихан бойынша қорытынды балл               |400  |                      |
|Академиялық кезең бойынша қорытынды балл     |1000 |                      |


      Студенттердің білім бағалау шкаласы:


    |Әріптік жүйе     |Балдардың      |Проценттік мазмұны   |Дәстүрлі жүйе       |
|бойынша баға     |сандық         |                     |бойынша баға        |
|                 |эквиваленті    |                     |                    |
|А                |4,0            |95-100               |Өтежақсы            |
|А-               |3,67           |90-94                |-«-                 |
|В+               |3,33           |85-89                |Жақсы               |
|В                |3.00           |80-84                |-«-                 |
|                 |               |75-79                |                    |
|В-               |2,67           |                     |-«-                 |
|С+               |2,33           |70-74                |Қанағаттанарлық     |
|С                |2,00           |65-69                |-«-                 |
|С-               |1,67           |60-64                |-«-                 |
|Д+               |1,33           |55-59                |-«-                 |
|Д                |1,00           |50-54                |-«-                 |
|Ғ                |0,00           |0-49                 |Қанағаттанарлықсыз  |



7. ӘДЕБИЕТТЕР
7.1 Негізгі әдебиет
7.1.1 Ю.Д.Железняк, Ю.М.Портнов, В.П.Савин -  Спортивные игры: техника,
тактика, методика обучения, 2-е изд.., М.., Академия, 2004г.

7.1.2 Настольная книга учителя физической культуры : справ.., мет..,
пособие сост. Б.И.Мишин. – М…ФиС, 1998г.

7.1.3 Железняк Ю.Д., Слунский Л.Н. «Волейбол в школе» -  М.,  «Просвещение»,
1989г.
7.1.4Дулин А.Л.  Баскетбол  в  школе  :  уч.  пособие  для  студентов  ф-тов
физической культуры. Ижевск 1996г.


7.2  Қосымша әдебиет

 7.2.1Физическое воспитание учащихся 5-7кл. ; 8-9 кл.,10-11кл.  пособие  для
учителя под. Ред. В.И.Ляха, Г.Б. Мейксона. –М.., Просвещение, 1998г.
7.2.2 Д.И.Нестеровский – Баскетбол теория и методика обучения, М.,-2004г.

7.2.3 Нестеровский Д.И., Поляков В.А. Обучение основам техники нападения
игры в баскетбол: Учебно-методическое пособие для учителей и студентов
факультета физической культуры. Пенза-1997г.

7.2.4 Учебник для вузов физ. культуры/под общ. ред. Ю.М. Портнова. М., -
1997г.

7.2.5 М.П.Бреев – Урок физической культуры в школе (технология),
Новосибирск - 2005г.

     6. Кузин В.В., Полиевский С.А. Баскетбол. Начальный этап обучения, М.,-
        1999г.

     7. «Волейбол» / Под ред. А.В. Беляева, М.В. Савина – М.,2000г.

             8.2.8 Железняк Ю.Д. «Юный волейболист» - М., 1988г.







Пәндер