Файл қосу
Деректану теориясы мен тарихнамасы
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-18. 1. | | | |03/02-2013. | | ПОӘК | | | |«Деректану теориясы мен |№1 Басылым | | |тарихнамасы» пәнінің оқу |18.09.2013 | | |әдістемелік кешені | | | |Студенттер үшін | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Деректану теориясы мен тарихнамасы» 050203- «тарих» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕР ҮШІН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1. ӘЗІРЛЕГЕН: 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В0114«тарих» мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасының негізінде жасалған. Құрастырушы: Каримов М.К. т.ғ.д, профессор. « » 20 жыл 2.ТАЛҚЫЛАҒАН: 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің « Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды Хаттама №_1__ « 03_»_09_ 2013 жыл 2.2. Гуманитарлық – заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №_1__ «__»___ 20 жыл Факультеттің ОӘБ төрайымы: Кеңесбаева Ш.С. 3.БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №_1___ «_18_»__09__2013 жыл ОӘК төрайымы : Искакова Г.К. 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе №4 «_13» _09. 2012_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны 1 Жалпы ереже 2 Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқау 3 Пәннің саясаты және форматы 4 Бағалау саясаты 5 Пәннің мазмұны және сабақ түрлеріне сәйкес сағаттарды бөлу 6 СӨЖ және СОӨЖ – ның мазмұны 8 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі 1 Жалпы ереже • Оқытушының аты-жөні- Каримов М.К.. «Қазақстан тарихы» кафедрасы профессор • Кафедра – «тарих»; • Дәрістерді өткізу орны – 1211а аудитория; № 1 оқу ғимараты; • Пән атауы – «Деректану теориясы мен тарихнамасы»; • Кредиттер саны – 3; 1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме Оқу жұмыс жоспарынан көшірме кесте-1 |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қорытынды тест) |NA |0 | Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері кесте-3 |Жұмыс түрі |баллдар | |Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 | |Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 | |Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 | |СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 | |Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 | |Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 | |Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 | |Емтихан |60 | |Барлығы |100 | 5 Пәннің мазмұны және сабақ түрі бойынша сағаттарды бөлу Пәннің мазмұны. Сабақ түрі бойынша сағаттарды бөлу кесте-4 |№ |Тақырып |Қысқаша мазмұны |Сағат саны | | | | |Дәріс |Семи |ОСӨЖ |СӨЖ | | | | | |Нар | | | |1 |Деректану |Бұл тақырыпта студент тарихнама мен |2 |1 |1,5 |1,5 | | |теориясы мен |деректанудың ғылым ретіндегі қызметі | | | | | | |тарихнамасы |тарихи деректердің пайда болу | | | | | | | |заңдылықтарын және оларда тарихи | | | | | | | |процестердің обьективті бейнелеу | | | | | | | |дәрежесі туралы мәлімет алады. Тарихи| | | | | | | |ақпараттарды іріктеу және талдау | | | | | | | |тәсілдеріне баса көңіл аударуға | | | | | | | |байланысты қазіргі уақыт талабына сай| | | | | | | |маман тарихшы дайындаудың | | | | | | | |маңыздылығын меңгереді | | | | | |2 |Тарихи |Бұл тақырыпта студент тарихи |2 |1 |1,5 |1,5 | | |деректерді |деректердің саны, көлемі жағынан аса | | | | | | |және сыныптау|көп, түрі жағынан әр алуандығы | | | | | | |проблемасы |туралы, оның барлығын қамту мүмкін | | | | | | | |емеcтігін түсінеді. Сондықтан тарихи | | | | | | | |деректер ді меңгеруде дұрыс жол табу,| | | | | | | |тарихи зерттеулерде оларды тиімді | | | | | | | |және пайдалы етіп қолдана білу | | | | | | | |қажеттілігі оларды сыныптау | | | | | | | |проблемасы екендігін түсіне алады. | | | | | |3 |Деректану дың|Бұл тақырыпта студент деректанудың |2 |1 |1,5 |1,5 | | |және |ғылым ретінде қалыптасу тарихын | | | | | | |тарихнаманың |зерттеу XVIII- XIX ғ.ғ. Еуропаның | | | | | | |қалыптасуы |барлық өркениетті елдерінде болып | | | | | | |және дамуы |өткен түбегейлі қоғамдық өзгерістер | | | | | | | |салдарынан ұлттық сананың оянуының, | | | | | | | |сол елдерде тарих ғылымының, оның | | | | | | | |ішінде деректанудың қалыптасуына алып| | | | | | | |келгендігін біледі. | | | | | |4 |Тарихи |Бұл тақырыпта студент тарихи |2 |1 |1,5 |1,5 | | |деректерді |деректанудың өзекті мәселесі | | | | | | |және |деректегі сақталынған ақпарларды ала | | | | | | |таринаманы |білу жолдарын іздестіру және сол | | | | | | |талдау әдісі |ақпарларды тарихи зерттеулерде ғылыми| | | | | | | |пайдалана білу тәсілдерін жасауды | | | | | | | |үйренеді. | | | | | |5 |Қазақ |Бұл тақырыпта студент қазақ | | | | | | |зиялыларының |ғалымдарының деректану ғылымына | | | | | | |деректану |қосқан үлесі жөнінде мәлімет ала | | | | | | |шылық және |алады. Сондай-ақ, олардың | | | | | | |тарихнамаға |көзқарастарына талдау жасайды. | | | | | | |көзқарастары | | | | | | |6 |Қазақ |Бұл тақырыпта студент кеңестік | | | | | | |ғалымдары ның|заманда қазақ халқының зиялы | | | | | | |Кеңес өкіметі|қауымының тарих жөнінде және тарихи | | | | | | |жылдарын |көзқарас қалыптастырудағы орнын | | | | | | |дағы |айшықтайды. | | | | | | |деректану | | | | | | | |шылық және | | | | | | | |тарихнамалық | | | | | | | |қызметі | | | | | | |7 |Деректің |Бұл тақырыпта студент деректі |2 |1 |1,5 |1,5 | | |пайда болуын |сынаудың мәтінді оқудан, оның дәл | | | | | | |және |мазмұнын, өмір сүру формасын | | | | | | |тарихнаманы |айқындаудан, түпнұсқалығын, уақытын, | | | | | | |сынау |авторын, жасалынған жерін, пайда | | | | | | | |болуының нақты тарихи жағдайын, | | | | | | | |деректі жасаудағы мақсаты мен | | | | | | | |міндеттерін анықтай алуға үйренеді. | | | | | |8 |Ежелгі жазба |Бұл тақырыпта студент деректану |2 |1 |1,5 |1,5 | | |тарихи |саласында жазбаша деректердің алатын | | | | | | |деректер және|орнын және ғылым үшін оның | | | | | | |тарихнама |маңыздылығын сонымен қатар жазбаша | | | | | | | |деректердің әр елдің тарихында сан | | | | | | | |түрлі себептерге байланысты хабарлар | | | | | | | |алады. | | | | | |9 |Жылнама | Бұл тақырыпта студент ортағасыр |2 |1 |1,5 |1,5 | | |лар және |тарихының аса маңызды жазба | | | | | | |жылнама |деректерінің бір тобын құрайтын | | | | | | |тану |жылнамалар жайлы, әр халықтың даму | | | | | | | |ерекшеліктеріне қарай олардың тарихи | | | | | | | |дерек көздерінің өзіндік | | | | | | | |ерекшеліктерін анықтай алуға | | | | | | | |үйренеді. | | | | | |10 |Орта ғасырлық|Бұл тақырыпта студент жылнамалар тек |2 |1 |1,5 |1,5 | | |жазба |славян халықтарының ғана емес, | | | | | | |ескерткіштер |сонымен қатар белгілі бір дәрежеде | | | | | | | |көшпенділердің тарихының дерек | | | | | | | |көздері міндетін атқара алатындығы | | | | | | | |туралы мәлімет ала алады. | | | | | |11 |Заң актілері |Бұл тақырыпта студент заң актілерін |2 |1 |1,5 |1,5 | | |— тарихи |зерттейтін сала дипломатиканың дерек | | | | | | |дерек көзі. |көздерін табу зерттеу және әдіс | | | | | | | |тәсілдерін талдаудағы орнын және заң | | | | | | | |актілерінің мемелекет тарихында | | | | | | | |таптырмас тарихи жазба дерек ретінде | | | | | | | |маңызын анықтауға үйренеді. | | | | | |12 |Іс-қағаздық |Бұл тақырыпта студент жаңа заман |2 |1 |1,5 |1,5 | | |құжаттар |тарихының даму тарихында, қоғамның | | | | | | | |түбегейлі өзгерістерге ұшырауы | | | | | | | |нәтижесінде пайда болған іс- қағаздық| | | | | | | |құжаттардың маңызды орнын, | | | | | | | |өзектілігін оқып үйренуге, талдауға, | | | | | | | |зерттеуге дағдыланады. | | | | | |13 |Мерзімді |Бұл тақырыпта студент қоғамда болып |2 |1 |1,5 |1,5 | | |басылымдар |жатқан әр алуан уақиғалар туралы дер | | | | | | | |кезінде оқырмандарына мәлімет жеткізу| | | | | | | |міндетіін атқаратын мерзімді басылым,| | | | | | | |уақыт өте келе баға жетпес құнды | | | | | | | |деректер көзіне айналатындығына көзін| | | | | | | |жеткізу. Оны зерттеудің, талдаудың, | | | | | | | |әдіс- тәсілдердің жолдарын үйрету. | | | | | |14 |Жеке адамдық |Бұл тақырыпта студент жеке адамның |2 |1 |1,5 |1,5 | | |құжаттар |өзі өмір сүрген заманы туралы мәлімет| | | | | | |тарихи дерек |беретін мемуарлық жазба деректердің | | | | | | |ретінде |алатын орны туралы мәлімет ала | | | | | | | |аалады. | | | | | |15 |Статистика | Бұл тақырыпта студент мемлекетт, |2 |1 |1,5 |1,5 | | |лык деректер |қоғамның өміріндегі статистикалық | | | | | | |және |мәліметтерді талдаудың, зерттеудің | | | | | | |тарихнама. |әдіс тәсілдерін меңгереді. | | | | | 6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны СОӨЖ және СӨЖ жоспары кесте -5 |№ |Тақырыптардың атауы | СОӨЖ | СӨЖ | |рет. | | | | |1. |Тарихи деректерді талдау |Ежелгі жазба тарихи |Орта ғасырлық жазба | | |методикасы. |деректер |ескерткіштер. | |2. |Іс- қағаздық құжаттардың |Деректанудың қазіргі |Тарихнама мен деректану| | |деректік маңызы. |даму мәселелері. |арасындағы қатынас | | | | |негіздері. | |3. |Деректің шынайылығын |Тарихи деректанудың |Дерек түрлері. | | |анықтаудың әдіс – |өзекті мәселелері. | | | |тәсілдері | | | |4. |Жылнамалар жайлы |Көшпенділердің |Заң актілерін | | |мәліметтер |тарихының дерек |зерттейтін сала | | | |көздері. |дипломатика. | |5. |Мәліметті жеткізу міндетін|Мұрағат деректері: |Мемуарлық жазба | | |атқаратын мерзімді басылым|мәні және маңызы. |деректердің алатын | | |- дерек көзі ретінде | |орны. | 7. «Деректану теориясы мен тарихнамасы» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі «Қазақстан тарихының деректануы» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы кесте - 6 №Апта1234567891011121314151Бақылау ТүріБХКТ1ХКб/ж ХКТ2КРККб/ж2Балл Көрсеткіштері555555555555555 Р-реферат Х-хабарлама К-конспект б/ж-бақылау жұмысы Б-библиография Т1-термин Т2-тест құрастыру
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz