Файл қосу

Сандық модельдеу



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ.                     |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                   |
|3 деңгейдегі АӘК құжаты  |ОӘК                      |                         |
|ПОӘК                     |                         |ПОӘК                     |
|Оқытушыға арналған       |Баспа                    |042–18-11.1.20.62/02-2013|
|«Сандық модельдеу        |№1 от 28.08.2013 г       |                         |
|технологиясы» пәнін      |                         |                         |
|оқыту программасы        |                         |                         |








                       «Сандық модельдеу технологиясы»


                                  5В070400-
       «Есептеу техникасы және программалық қамсыздандыру» мамандығына
                                  арналған


             СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ






























                                    Семей
                                    2013

                                   КІРІСПЕ
   1. ӨНДЕЛГЕН
      Құрастырушы Құрышбаева Д.Т.,  «Автоматика және электротехника»
кафедрасының аға оқытушысы
                                                    “_____” ________ 2013 ж.

   2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
   2.1 «Автоматика және электротехника» кафедрасының мәжілісінде
талқыланған.

      Хаттама  №  _____.  «___» __________ 2013 жыл


      Кафедра меңгерушісі_________Золотов А.Д.


   2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялы факультетінің оқу әдістемелік
кеңесінің мәжілісінде талқыланған
      Хаттама  №  _____.  «___» __________ 2013 жыл


      Төрағасы ______________Бекбаева Р.С.


   3. БЕКІТІЛГЕН
      Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданып,
баспаға ұсынылған
      Хаттама  №  _____.  «___» __________ 2013 жыл


      ОӘК председателі __________       Искакова Г.К.







































                                   Мазмұны


      |1      |Қолдану аймақтары                                                |     |
|2      |Нормативті сілтемелер                                            |     |
|3      |Жалпы жағдайлар                                                  |     |
|4      |Оқытушыға арналған пәннің жұмыстық оқу программасының  мазмұны   |     |
|5      |Студенттің өздік жұмыстарына арналған тақырыптардың тізімі       |     |
|6      |Пәнін оқу-әдiстемелiк  картасы                                   |     |
|7      |Оқу-әдiстемелiк әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы             |     |
|8      |Әдебиеттер                                                       |     |
|9      |                                                                 |     |




























































      1 ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР


   1. Оқытушы және пән туралы жалпы мағлумат
         Курушбаева Динара Талгатовна, аға оқытушы
         Кафедра «Автоматика және электротехника»
         Контакттік ақпарат:
         Телефон 35 29 43 ;
         № 1 оқу ғимараты;
         Кабинет № 701
         Сабақтарды өткізу орны – дәрісхана № ___
         Пәннің кредиттер саны – 3.


    1.2  Құрастырылған  «Сандық  модельдеу  технологиясы»   пәнінің    оқу-
әдістемелік  кешені,  төмендегі  документтердің   талаптары   мен   берілген
ұсынысына сәйкес оқу процесінің ұйымдастыру режимін орындайды:
    - № 671 Мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты - МЖБС ҚР 3.08.077
– 2013, «5В070400» - «Есептеу  техникасы  және  программалық  қамсыздандыру»
мамандығының. Қазақстан  Республикасының  ғылым  және  білім  министрлігінің
бұйрығымен іс-әрекетке енгізіліп, 7 тамыз 2004 жылы бекітілген.
    - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2013 Университеттің стандарты  бойынша  «Пәндердің
оқу-әдістемелік кешенін хаттау және құрастырудың жалпы талабы»;
    - ДП 042-08.10.10.12-2013 Документелінген  процедура:  «Пәндердің  оқу-
әдістемелік кешенінің құрамы және мазмұны»
      1.3 Осы курстың  мақсаттары:
    –  Студенттерге   экономикадағы   қолданбалы   есептерді   математикалық
      модельдерді  түрлендіру  арқылы  компьютердің   көмегімен   шешімдерді
      табудың негізгі түсініктері мен идеяларын беру.
    – 1.4 Пәнді оқытудың нәтижесінде студент келесіні білуі керек:
    – Модельдердің типтерін білу;
    – Модельдеу технологиясын үйрену;
    – Теориялық модельдерді шешу технологиясын білу.


      1.5 Курстың пререквизиттері:
 –  Алгоритмизация және программалаудың негіздері;
 – Информатика;
 – Программалау технологиясы
 – Сұрыптау және іздеу әдістері
      1.6 Курстың постреквизиттері:
 – Дипломдық жобалау


 1. ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ ОҚУ ПРОГРАММАСЫНЫҢ  МАЗМҰНЫ
    кесте 1
|№  |Тақырып атауы              |сағаттар                      |Әдебиет    |
|п/п|                           |                              |           |
|   |                           |Д   |ЗЖ  |ТЖ   |СОӨЖ   |СӨЖ   |           |
|1  |2                          |3   |4   |5    |6      |7     |8          |
|1  | Алгебра және математикалық|1   |    |     |       |      |7.1.1,     |
|   |анализдің есептерін шешу   |    |    |     |       |      |с 56-67    |
|   |әдістері                   |    |    |     |       |      |           |
|2  |Есептің сандық шешімінің   |1   |    |     |       |      |7.1.2,     |
|   |нәтижесінің қателігі       |    |    |     |       |      |с.129-145  |
|3  |Функцияларды интерполирлеу |1   |    |     |       |      |7.12.      |
|   |                           |    |    |     |       |      |с.211-236  |
|4  | Интегралдың жақындатылған |1   |    |     |       |      |МУ к ПР    |
|   |шешімі                     |    |    |     |       |      |           |
|5  |Сызықтық алгебралық        |1   |    |     |       |      |7.1.3,     |
|   |жүйелердің сандық шешімдері|    |    |     |       |      |с 204-237  |
|6  |Сызықтық емес теңдеулерді  |2   |    |     |       |      |7.1.3,     |
|   |шешу                       |    |    |     |       |      |с 254-260  |
|7  |Коши есебінің шешуінің     |1   |    |     |       |      |7.1.3,     |
|   |сандық әдістері            |    |    |     |       |      |с.261-273  |
|8  |Шеткі есептердің сандық    |1   |    |     |       |      |МУ к ПР    |
|   |шешімдері                  |    |    |     |       |      |           |
|9  |Лакс теоремасы             |1   |    |     |       |      |7.1.3,     |
|   |                           |    |    |     |       |      |с.274-281  |
|16 |Кіші квадраттар әдісімен   |    |    |3    |       |      |ПОӘК       |
|   |қолданып эмпирикалық       |    |    |     |       |      |           |
|   |формулаларды шешу          |    |    |     |       |      |           |
|17 |Сызықтық емес теңдеулердің |    |    |3    |       |      |ПОӘК       |
|   |теріс интерполирлеу        |    |    |     |       |      |           |
|   |әдісімен түбірлерін табу   |    |    |     |       |      |           |
|18 |Жүйелерді сандық зерттеу   |    |    |3    |       |      |ПОӘК       |
|19 |Сызықтық емес теңдеулерді  |    |    |2    |       |      |ПОӘК       |
|   |итерациялық әдістермен шешу|    |    |     |       |      |           |
|20 |Шексіз шектері бар         |    |    |4    |       |      |ПОӘК       |
|   |интегралдарды есептеу      |    |    |     |       |      |           |
|25 |Рунге-Кутта әдісімен       |    |4   |     |5      |5     |7.1.3,     |
|   |теңдеулерді шешу           |    |    |     |       |      |с 713-718  |
|26 |Торлар әдісімен теңдеулерді|    |4   |     |5      |5     |7.1.3,     |
|   |шешу                       |    |    |     |       |      |с 721-729  |
|27 |Шекті айырылымдар әдісімен |    |4   |     |10     |10    |7.1.3,     |
|   |теңдеулерді шешу           |    |    |     |       |      |с 801-806  |
|28 |Коши есебін шешу сұлбаларын|    |3   |     |10     |10    |7.1.3,     |
|   |құру                       |    |    |     |       |      |с 807-816  |




      3 ПӘНДІ ОҚЫП БІЛУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
«Сандық  модельдеу  технологиясы»  курстын   бағдарламада   көрсететінгендей
кезекпен оқып білу қажет. Математиқалық қортындының жүрісін түсініп  негізгі
анықтамаларын  шешу  керек.  Математиқалық  операциялар   өтілуімен   бірге,
теориалық  материалды  оқып  білу  кезінде  міндетті   түрде   оның    өлшем
бірлігіне    көніл    аудару      керек.      Ескерту,  кез-келген  өлшемнің
бірлігі, ереже бойынша,  оның  физиқалық  мағынасын  бейнелейді.  Тақырыптың
теориялық материалын оқып білгеннен кейін, есептің шешілу әдісімен  айналысу
керек. Қурстық материалды жақсы меңгеру  үшін,  әр  бір  тақырыпқа  конспект
құру ұсынылады.
    Аудиториялық   сабақтарды   елеуіні    толтыратын,    «Web-программалау
технологиясы» курсының оқып  білуінде,  студенттің  өзіндік  жұмысы  маңызды
және  қажетті бөлімі  болып  табылады.  Өздік  жұмысқа  бірқатар  сурақтарды
өзбетімен   зерттеу   және   теориялық   бөлімдердің   оқылуы    шығарылады.
Рефераттардың зертханалық жұмыстардың қорғалуы және өздік жұмыстың  бақылауы
ауызша түрде жүргізіледі.
    Әр түрлі жұмыстарды орындау кезінде  (теориалық  сурақтарды  талқылауда,
есеп  шешкенде,  реферат  жазғанда)   тәртіптік   бағдарламада   көрсетілген
тізімдегі       әдебиеттермен       шектелмеу       керек.       Интернетпен
ақпараттардықарастырған  кезде,  қарастырып  отырған  тақырыбына  сәйкесінше
келетін ақпаратты кездестеру әбден мүмкін. Мұндай ақпаратты  міңдетті  түрде
сақтап, талдап шығу қажет. Олардың ішінде жорамдылары болуы мүмкін.
     Рефератқа титулдық бет,  мазмұгы,  кіріспе,  негізгі  бөлім,  қортынды,
қолданылған көздердің тізімі кіреді. Реферат  жазуын  қажет  етпейтін  өздік
тапқыланатын  тақырыптар,  қолданылған  көздердің   көрсетілуімен   конспект
түрінде жеке дәптерге орындалады.
    Рефераттарды дайындау  университеттің  стандартына  сәйкес  келу  керек.
Жазба құжаттарды дайындаудың жалпы талаптары СТУ 042-РГКП-СГУ-6-2013.
    Рубеждік бақылауға дайындық, оқылған  тақырыптардың  талдауынан  тұрады.
Рубеждік бақылау айтылған  формалардың  біреуімен  ғана  жүргізіледі.  Олар:
жазбаша сураныс, текст.


      4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ ПЕН САЯСАТЫ
    Аудиториялық  оқулар  өздеріне  келесі  түрлерді  енгізеді:  дәріс  (Д),
практиқалық жұмыстар (ПЖ), зертханалық жұмыс (ЗЖ) және ОСӨЖ бөлімі.
    Тақырыптардың бір бөлігі студенттермен сабақта, ал бір бөлімі өз бетімен
орындалады.
    Сабаққа міңдетті түрде қатысу керек. Егер студент қандай-да бір себеппен
сабаққа келе алмаса, онда ол барлық өтпеген материалдарға жауапты.
    Сабақ уақытында жиі тәртіп бұзушы сабақтан шығырылып немесе  бүкіл  курс
бойы «қанағаттанғысыз» бағасымен жазаланады.
    Бақылау  тапсырмалары  міндетті  түрде  орындалуы  керек  және  айтылған
уақытында өткізілуі тиіс. Кешігіп  өткізілген  жұмыстардың  автоматты  түрде
бағалары төмендейді.
    Рубеждік аттестация қортындылары сабаққа  қатысуымен,  студенттік  өздік
жұмысының орындалуымен, дәл уақытында, жазбаша немесе ауызша  түрде  сабақта
жауап беру және рубеждік бақылаудың нәтижесімен қойылады.
    Кез-келген көшіру немесе плагиат (басқа студенттердің тамсырмаларын және
шешімін   көшіру   алу   және   қолдану)   аудиториядан   шығарылып   немесе
«қанағаттанғысыз» бағасымен жазаланады.
     Оқу процесіне бөгет жасайтын  мобилды  телефондарды,  пейджелерді  және
т.б.  техникаларды   сабақ   үстінде   өшіру   керек.   Тәртіпті   бұзушылар
аудиториядан шығарылып немесе «қанағаттанғысыз» бағасымен жазаланады.




   5. БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ


    Курстың   жеке   компонентері   бойынша   төмендегі   бағалар   (балдар)
қарастырылады:
    Сабаққа 1 сағ. қатысу – 1 балл;
    Практиқалық сабақтарда жұмыс істеу (зертханалық  жұмыстарды  жасау  және
қорғау,   сұрақтарға жауап және консультация)– 50 балл;
    ОСӨЖ (тапсырманы орындау және қорғау) – 30 балл;
    СӨЖ (тапсырманы орындау және қорғау) – 20 балл;
    Рубеждік бақылау– 50 балл.



                                                  Кесте  3. Бағалар шкаласы:
|Баға            |Әріптік.эквивалент  |Пайыздарда %      |Ұпайларда         |
|Үздік           |А                   |95-100            |4,00              |
|                |А-                  |90-94             |3,67              |
|Жақсы           |В+                  |85-89             |3,33              |
|                |В                   |80-84             |3,00              |
|                |В-                  |75-79             |2,67              |
|Қанағат.        |С+                  |70-74             |2,33              |
|                |С                   |65-69             |2,00              |
|                |С-                  |60-64             |1,67              |
|                |Д+                  |55-59             |1,33              |
|                |Д                   |50-54             |1,00              |
|Қанағ-сыз.      |F                   |0-49              |0,00              |




            6 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ ОҚУДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ


                                                                     Кесте 2
|Апта   |Бақылау түрі                                 |Барлығы|ескерту      |
|       |                                             |ұпай   |             |
|1      |2                                            |3      |4            |
|1      |Барлық аудиториялық сабаққа қатысу 1-7 апта  |30     |             |
|2      |Тәжірибелік сабақтарға қатысу және есеп беру |90     |15 - 1 ТЖ    |
|3      |СӨЖ тапсыру                                  |60     |10- СӨЖ      |
|4      |СОӨЖ                                         |35     |5 – СОӨЖ     |
|5      |Межелік бақылау 1                            |85     |             |
|Барлығы баллдар 1-7 аптаға дейін                     |300    |             |
|6      |Барлық аудиториялық сабаққа қатысу 8-15 апта |30     |             |
|7      |Тәжірибелік сабақтарға қатысу және есеп беру |90     |15-  1 ТЖ    |
|8      |СӨЖ тапсыру                                  |60     |10-   СӨЖ    |
|9      |СОӨЖ                                         |35     |5 - СОӨЖ     |
|10     |Межелік бақылау 2                            |85     |             |
|Барлығы баллдар 8-15 аптаға дейін                    |300    |             |
|Емтихан баллы                                        |400    |             |
|Академиялық мезгілдегі барлық ұпайлар                |1000   |             |




      7 ӘДЕБИЕТ


      7.1 Негізгі әдебиет
      7.1.1 Айзеке С., Dynamic HTML.  Секреты  создания  интерактивных  Web-
страниц / СПб: БХВ-Петербург, 2001
7.1.2 Коржинский Н. Настольная  книга  Web-мастера:  эффективное  применение
HTML, CSS и JavaScript - 2-е изд., испр. и доп. - М: КноРУс, 2000
7.1.3 Котеров Д., Костарев А. РНР5 / СПб: БХВ-Петербург, 2005
7.1.4 Храмцов П.Б., Брик С.А., Русак А.М. Основы Web-технологий Курс  лекций
/ Издательство: ИНТУИТ.РУ, 2003
7.1.5 Фролов А.В., Фролов Г.В. Сервер Web  своими  руками  /М:  Диалог-МИФИ,
2003
7.1.6 Шафран Э. Создание Web-страниц; Самоучитель. - СПб.: Питер, 1999


7.2 Қосымша әдебиет
7.2.1 Ален Вайк,  Джейсон  Джиллиам.  JavaScript.  Полное  руководство.  /М:
Вильямс, 2004
7.2.2 Байков В. Интернет: поиск  информации,  продвижение  сайтов,  ВНV-СПб,
2000.
7.2.3 Вивек Шарма, Раджив  Шарма  Разработка  Web-серверов  для  электронной
коммерции. Комплексный подход. /М: Вильямс, 2001
7.2.4 Дарнелл Р., JavaScript справочник, Питер, 2000.
7.2.5 Джекобсон  Р.,  Office  2000  Автоматизация  и  Интернет  возможности,
Русская редакция, 2000.
7.2.6 Джерри Брандебау. JavaScript: сборник рецептов/ СПб: Питер, 2001
7.2.7 Кузнецов М., Симдянов И., Голышев  С.  РНР5.  Практика  создания  Web-
сайтов. / СПб: БХВ-Петербург, 2005
7.2.8 Ларсон М.А. Создание Web-страниц с помощью Microsoft  Office.  Москва:
Бином, 2004






















Пәндер