Файл қосу

Етістіктің лексика - грамматикалық категориялары











   5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті», 5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті»
  (жеделдетілген), 5В 012100  «Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ
    тілі мен әдебиеті»   мамандықтарына  арналған  «Қазіргі қазақ тілінің
                         сөзжасамы мен морфологиясы»

                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ


                 ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ















                                                             СЕМЕЙ
                                    2013
1 ӘЗІРЛЕНДІ

Құрастырған __________  «___» ______2013жыл
Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының  филология ғылымдарының
кандидаты, доцент  Э.М. Самекбаева

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі  кафедрасының  отырысы

Хаттама     №___  «___» ___________20___ жыл.

Кафедра меңгерушісі _______________ Жұмағұлова Ә.М.

2.2  Филология  факультетінің оқу- әдістемелік бюросы

Хаттама     №___  «___» ___________20___ жыл.

Төрайымы _________________Мұқанова Қ.Қ.

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде  қабылданды және шығаруға ұсыныс
жасалды.

Хаттама     №___  «___» ___________20 ___жыл.

ОӘК төрайымы  _________________Искакова Г.К.

4  «____» __________  20___ж.  шыққан ПОӘК-нің

№1 БАСЫЛЫМЫ















                                   Мазмұны


1  Қолданыс  аясы
2  Нормативтік сілтемелер
3  Жалпы ережелер
4  Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5  Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары
6  Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7  Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8  Әдебиеттер

































I ҚОЛДАНЫС АЯСЫ
     «Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы» пәнінің оқу-
әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс
бағдарламасы 5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті», 5В011700 «Қазақ тілі мен
әдебиеті» (жеделдетілген), 5В 012100  «Қазақ тілінде оқытпайтын
мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті»   мамандығы  студенттеріне арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

      Осы  «Қазіргі  қазақ  тілінің  сөзжасамы  мен  морфологиясы»   пәнінің
оқытушыға арналған жұмыс  бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін
ұйымдастырудың тәртібін  төмендегі  нормативтік  құжаттар  негізінде  жүзеге
асырады:
- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген  және
қолданысқа  енгізілген  ҚР  МЖМБС  3.08.275-2006  Мемлекеттік   білім   беру
стандарты;
      5В011700  «Қазақ  тілі  мен  әдебиеті»,  5В  012100   «Қазақ   тілінде
оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі  мен  әдебиеті»    мамандығының   типтік
оқу жоспары;
- СТУ  042-ГУ-4-2013   «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге  және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
- ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны  мен  құрылымы»
құжаттық іс-жосығы.
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР.
3.1  Пәннің қысқаша мазмұны:
          «Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы»  пәні  сөзжасам
мен морфология туралы түсінік  бере  келіп,  сөзжасам  жүйесін,  сөзжасамдық
бірліктерді, сөзжасам заңдылықтарын, сөзжасамның амал-тәсілдерін,  сөздердің
жасалу  жолдарын,  сөзжасам   арқылы  жасалған  туынды   сөздерді,   олардың
түрлерін,  сөзжасамдық  үлгілерді,  сөзжасамдық  мағынаны,  әр  сөз  табының
сөзжасамын,  қазақ  тілінің  морфологиялық  жүйесін,  сөздің   морфологиялық
құрылымын,  сөз  таптарын,  морфологиялық  категорияларды  т.б.  сөзжасамға,
морфологияға қатысты мәселелерді зерттейді.

3.2  Пәнді оқыту мақсаты:
       Студенттерге  теориялық  білім  беріп,   сол   теориялық   түсінікті
пайдаланып,   тілдік  элементтердің  құрылымдық  ерекшеліктеріне   талдаулар
жасау арқылы еркін пайымдай алатындай дәрежеде білім беру.
    «Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы» – ғылыми-теориялық
білім беруді мақсат ете отырып, оның болашақта зерттелуге тиіс мәселелеріне
байланысты студенттерді ғылыми ізденіске баулуды өзінің міндеті деп
санайды. Бұл пәнді толық меңгеру үшін студент пәннің арнайы оқулығына және
сөзжасам мен морфология салалары бойынша арнайы зерттеулердің нәтижесінде
жазылған ғылыми еңбектерді талдап, түсініп, саналы түрде оқулары керек.
Студент пәннің зерттеу нысанын, қарастыратын мәселесін,  сөзжасамдық
бірліктерді, сөзжасам мен морфологияның басқа салалармен байланысын,
ерекшелігін білу керек. Сөзжасам үрдісіне қатысатын сөзжасам негізі,
сөзжасамдық бірліктер, сөзжасамдық заңдылықтар мен тәсілдер туралы,
морфологияның теориялық мәселелеріне жан-жақты түсінік берілу керек.


3.3  Пәнді оқыту міндеттері:
– «Қазіргі қазақ тілінің  сөзжасамы  мен  морфологиясы»  пәні  сөзжасам  мен
морфология туралы түсінік беру;
–  Сөзжасам  жүйесін,  сөзжасамдық  бірліктерді,   сөзжасам   заңдылықтарын,
сөзжасамның  амал-тәсілдерінен  туған  қағидаларды  ғылыми  негізге  сүйеніп
қорыту;
– Сөздердің жасалу жолдарын, сөзжасам  арқылы жасалған туынды сөздерді,
олардың түрлерін, сөзжасамдық үлгілерді, сөзжасамдық мағынаны, әр сөз
табының сөзжасамының  өзара байланыстарын көрсету;
      –  «Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясын» басқа да
        лингвистикалық пәндермен  өзара байланысын жан-жақты қарастыру;
      –   Қазақ  тілінің  морфологиялық   жүйесін,   сөздің   морфологиялық
        құрылымын,   сөз  таптарын,   морфологиялық   категорияларды   т.б.
        сөзжасамға, морфологияға қатысты мәселелерді саралап көрсету;

3.4  Оқыту нәтижелері:

   Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек:
- «Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясын пәнінің өзекті
мәселелерін біліп шығады;
- Алған білімдерін практикада қолдана біледі;
- Тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгереді;
- Теориялық талдау жасай алады;
- «Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясын»  туралы  және   оларға
тән категорияларды     игеріп, түсінеді;
-  Өзіндік пікір айта алады;
-  Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай біледі.





3.5 Курстың пререквизиттері:
3.5.1 Тіл біліміне кіріспе
3.5.2 Нормативті қазақ тілі
3.5.3 Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
3.5.4 Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы

3.6   Курстың постреквизиті:
3.6.1 Қазақ тілінің стилистикасы
3.6.2 Қазіргі қазақ тілінің стилистикасы
3.6.3 Когнитивтік лингвистика
3.6.4 Мәтін лингвистикасы

3.7  Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
                                                                     1 Кесте

|Курс                                                            |Семестр   |
|1                                                               |2         |
|Дәріс сабақтары                                                 |          |
|№1 модуль.  Сөзжасам пәні, оның зерттеу нысандары. Сөзжасамның  |          |
|тілдің басқа салаларымен байланысы.                             |          |
|                                                                |          |
|1-тақырып                                                       |          |
|Сөзжасам - тіл білімінің жеке саласы.                           |          |
|2-тақырып                                                       |1         |
|Сөзжасамдық тәсілдер                                            |          |
|3-тақырып                                                       |1         |
|                                                                |          |
|Сөзжасамның негізгі теориялық ұғымдары.                         |          |
|4-тақырып                                                       |          |
|Сөзжасамдық тізбек, сөзжасамдық тарам,  сөзжасамдық саты.       |          |
|№2  модуль. Грамматика және оның салалары. Негізгі грамматикалық|1         |
|ұғымдар. Сөздің морфологиялық құрылымы.                         |          |
|                                                                |          |
|                                                                |          |
|5-тақырып                                                       |          |
|                                                                |          |
|Грамматиканың зерттеу нысаны, салалары, зерттеу мақсатына қарай |          |
|грамматиканың түрлері.                                          |          |
|6-тақырып                                                       |1         |
|Негізгі  грамматикалық  ұғымдар.                                |          |
|   №3  модуль. Сөздің морфологиялық құрамы мен жасалу жолдары.  |1         |
|                                                                |          |
|7-тақырып                                                       |          |
|                                                                |          |
|Сөздің морфологиялық құрамы. Қосымшалардың түрлері, пайда болу, |          |
|даму жолдары. Жұрнақтардың құрамы, түрлері.                     |          |
|8-тақырып                                                       |          |
|                                                                |          |
|Жалғаулар, оларға тән белгілер. Көптік категориясы мен көптік   |          |
|жалғау. Тәуелдік категориясы және тәуелдік жалғау.              |          |
|9-тақырып                                                       |1         |
|Септік жалғауы, тарихы, зерттелуі.  Жіктік жалғау, зерттелуі,   |          |
|тарихы, оның мағынасы, жалғаулары, синтаксистік қызметі.        |          |
|10-тақырып                                                      |1         |
|                                                                |          |
|Сөз формалары және олардың жасалу тәсілдері мен түрлері.        |          |
|11-тақырып                                                      |1         |
|Күрделі сөздер–лексика-грамматикалық единицалар.                |          |
|№4 модуль.  Сөз таптары және олардың морфологиялық құрылымы.    |          |
|                                                                |          |
|                                                                |          |
|                                                                |          |
|                                                                |          |
|12-тақырып                                                      |          |
|Сөз таптары, оларды таптастырудың ұстанымдары.                  |          |
|13-тақырып                                                      |1         |
|                                                                |          |
|Зат есімнің лексика-семантикалық сипаты.                        |          |
|14-тақырып                                                      |1         |
|                                                                |          |
|Зат есімнің лексика-грамматикалық сипаты.                       |          |
|15-тақырып                                                      |1         |
|Зат  есімдердің сөзжасамы.                                      |          |
| 16-тақырып                                                     |1         |
|Сын есімнің  лексика-грамматикалық құрылымы                     |          |
|                                                                |          |
|                                                                |1         |
|17-тақырып                                                      |          |
|Сын есімнің  лексика-грамматикалық құрылымы                     |          |
|18-тақырып                                                      |1         |
|Сан есімнің лексика-семантикалық өзгешеліктері                  |          |
| 19-тақырып                                                     |1         |
|Есімдіктер туралы жалпы сипаттама                               |          |
|20-тақырып                                                      |1         |
|Етістіктің лексика-граммматикалық құрылымы.                     |          |
|21-тақырып                                                      |1         |
|Етістіктің лексика-грамматикалық  категориялары                 |          |
|22-тақырып                                                      |1         |
|Етістіктің лексика-грамматикалық категориялары                  |          |
|23-тақырып                                                      |1         |
|Етістіктің лексика-грамматикалық категориялары                  |          |
|24-тақырып                                                      |1         |
|Етістіктің лексика-грамматикалық категориялары                  |          |
|25-тақырып                                                      |1         |
|Етістіктің лексика-грамматикалық категориялары                  |          |
|26-тақырып                                                      |1         |
|Үстеулердің морфологиялық белгілері, жасалу түрлері.            |          |
|27-тақырып                                                      |1         |
|Еліктеу сөздер                                                  |          |
|28-тақырып                                                      |1         |
|Одағайдың лексика-грамматикалық сипаты                          |          |
|29-тақырып                                                      |1         |
|Көмекші сөздер.  Шылаулар                                       |          |
|30-тақырып                                                      |1         |
|Модаль сөздер                                                   |          |
|Барлығы                                                         |30        |
|                                                                |          |
|                                                                |          |
|Тәжірибелік сабақтар                                            |          |
|1-тақырып.                                                      |          |
|Сөзжасам-тіл білімінің жеке саласы. Сөзжасамдық тәсілдер.       |          |
|2-тақырып.                                                      |         1|
|Сөзжасамның негізгі теориялық ұғымдары.                         |          |
|Туынды сөздер.Сөзжасамдық ұя, тұлға, мағына, сөзжасамдық тип,   |          |
|үлгі,  тізбек,  тарам,саты ұғымдары.                            |          |
|3-тақырып.                                                      |1         |
|Грамматиканың зерттеу нысаны, салалары, зерттеу мақсатына қарай |          |
|грамматиканың түрлері.                                          |          |
|4-тақырып.                                                      |1         |
|Сөздің морфологиялық құрамы.                                    |          |
|5-тақырып.                                                      |          |
|Жалғаулар, оларға тән белгілер. Көптік категориясы мен көптік   |          |
|жалғау. Септік жалғауы, тарихы, зерттелуі.                      |          |
|6-тақырып.                                                      |1         |
|Сөз формалары және олардың жасалу тәсілдері мен түрлері.        |          |
|7-тақырып.                                                      |1         |
|Сөз таптары, оларды таптастырудың ұстанымдары.  Зат есімнің     |          |
|морфологиялық сипаты,  құрылымы. Зат есімнің синтаксистік       |          |
|қызметі.                                                        |          |
|8-тақырып.                                                      |1         |
|Сын есімнің  лексика-грамматикалық сипаттары, семантикалық      |          |
|топтары, морфемалық құрамдары.  Сын есімнің шырай категориясы.  |          |
|9-тақырып.                                                      |          |
|Сан есімнің лексика-грамматикалық сипаттары. Есімдіктер және    |          |
|оның түрлері.                                                   |          |
|10-тақырып.                                                     |1         |
|Етістік туралы түсінік. Негізгі, туынды түбір етістіктер. Дара, |          |
|күрделі етістіктер, құрамды етістік,  аналитикалық формалы      |          |
|етістік. Негізгі және көмекші етістіктер. Аналитикалық          |          |
|форманттар құрылымы.                                            |          |
| 11-тақырып.                                                    |1         |
|Етіс және оның түрлері. Тұйық етістік тұлғаларының етістіктің   |          |
|грамматикалық категориялары ішіндегі алатын орны.               |          |
|   12-тақырып.                                                  |1         |
|Етістіктің лексика-грамматикалық категориялары.  Есімше,        |          |
|көсемше.                                                        |          |
| 13-тақырып                                                     |          |
|Етістіктің лексика-грамматикалық категориялары. Рай категориясы.|          |
|Шақ категориясы.                                                |          |
|14-тақырып.                                                     |1         |
|Үстеулердің морфологиялық белгілері, түрлері, жасалу жолдары,   |          |
|мағыналары. Еліктеуіш сөздердің семантикалық сипаты.            |          |
|15. Көмекші сөздер.  Шылаулар және олардың мағыналық түрлері.   |1         |
|Одағайдың лексика-грамматикалық сипаты.                         |          |
|                                                                |15        |
|Барлығы                                                         |          |


5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
5.1 Сөзжасамдық ұя, тұлға, мағына, сөзжасамдық тип,  үлгі,  тізбек,
тарам,саты ұғымдары.
5.2 Негізгі  грамматикалық  ұғымдар.
5.3 Қосымшалардың түрлері, пайда болу, даму жолдары.
5.4 Тәуелдік категориясы және тәуелдік жалғау.
5.5 Жіктік жалғау, зерттелуі, тарихы, оның мағынасы, жалғаулары,
синтаксистік қызметі.
5.6 Сөз формалары және олардың жасалу тәсілдері мен түрлері.
5.7 Күрделі сөздер–лексика-грамматикалық единицалар.
5.8  Адамзат,  ғаламзат  есімдері.Жалпы  мен  жалқы   есімдер.Көптік   мәнді
білдіретін зат есімдер. Көмекші есімдер.
5.9 Зат есімнің сөзжасамы.
5.10 Сын есімнің  сөзжасамы
5.11 Қимылдың өту сипаты.
5.12 Салттылық және сабақтылық категориясы.
5.13 Етістіктің болымды-болымсыз категориясы.
5.14. Жақ категориясы.
5.15. Модаль сөздер.

6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     3-Кесте
|Тақырып                                      |Көрнекі   |Өз бетімен       |Бақылау   |
|                                             |құралдар, |дайындалу        |түрі      |
|                                             |ОТҚ,      |сұрақтары        |          |
|                                             |плакаттар,|                 |          |
|                                             |стендтер  |                 |          |
|Дәріс сабағы             |Тәжірибелік сабақ  |          |                 |          |
|1                        |2                  |4         |5                |6         |
|1. Сөзжасам - тіл        |1.Сөзжасам-тіл     |Дәріс     |Сөзжасамдық      |Жазбаша,  |
|білімінің жеке саласы.   |білімінің жеке     |тезисі,   |талдау жасау.    |ауызша    |
|                         |саласы.            |сызба     |                 |          |
|                         |Сөзжасамдық        |нұсқа     |                 |          |
|                         |тәсілдер.          |слайдтар  |                 |          |
|2. Сөзжасамдық тәсілдер  |2. Сөзжасамның     |Дәріс     |Сөзжасамның      |Жазбаша,  |
|                         |негізгі теориялық  |тезисі,   |негізгі теориялық|ауызша    |
|                         |ұғымдары.          |кесте     |ұғымдарына       |          |
|                         |Туынды             |слайд     |сипаттама беру.  |          |
|                         |сөздер.Сөзжасам    |түрінде   |                 |          |
|                         |дық ұя, тұлға,     |          |                 |          |
|                         |мағына, сөзжасамдық|          |                 |          |
|                         |тип,  үлгі,        |          |                 |          |
|                         |тізбек,  тарам,саты|          |                 |          |
|                         |ұғымдары.          |          |                 |          |
|3. Сөзжасамның негізгі   |3. Грамматиканың   |Дәріс     |Грамматиканың    |          |
|теориялық ұғымдары.      |зерттеу нысаны,    |тезисі,   |түрлерін мысалмен|Жазбаша   |
|                         |салалары, зерттеу  |слайд     |дәлелдеу.        |          |
|                         |мақсатына қарай    |          |                 |          |
|                         |грамматиканың      |          |                 |          |
|                         |түрлері.           |          |                 |          |
|4. Сөзжасамдық тізбек,   |4. Сөздің          |Дәріс     |Сөздің           |Ауызша    |
|сөзжасамдық тарам,       |морфологиялық      |тезисі    |морфологиялық    |Жазбаша   |
|сөзжасамдық саты.        |құрамы.            |кесте     |құрамына         |          |
|                         |                   |слайд     |сипаттама беру   |          |
|                         |                   |түрінде   |                 |          |
|5. Грамматиканың зерттеу |5.Жалғаулар, оларға|Дәріс     |Жалғаулар, оларға|Жазбаша   |
|нысаны, салалары, зерттеу|тән белгілер.      |тезисі    |тән белгілер     |Ауызша    |
|мақсатына қарай          |Көптік категориясы |таблица   |түрлеріне        |          |
|грамматиканың түрлері.   |мен көптік жалғау. |слайд     |талдау жасау.    |          |
|                         |Септік жалғауы,    |түрінде   |                 |          |
|                         |тарихы, зерттелуі. |          |                 |          |
|6. Негізгі  грамматикалық|6. Сөз формалары   |Дәріс     |Талдау жұмыстары |          |
|ұғымдар.                 |және олардың жасалу|тезисі,   |                 |Жазбаша   |
|                         |тәсілдері мен      |сызбалар  |                 |          |
|                         |түрлері.           |слайд     |                 |          |
|                         |                   |түрінде   |                 |          |
|7. Сөздің морфологиялық  |7. Сөз таптары,    |Дәріс     |Талдау жұмыстары |Жазбаша   |
|құрамы. Қосымшалардың    |оларды             |тезисі,   |                 |          |
|түрлері, пайда болу, даму|таптастырудың      |мысал     |                 |          |
|жолдары. Жұрнақтардың    |ұстанымдары.  Зат  |талдау    |                 |          |
|құрамы, түрлері.         |есімнің            |          |                 |          |
|                         |морфологиялық      |          |                 |          |
|                         |сипаты,  құрылымы. |          |                 |          |
|                         |Зат есімнің        |          |                 |          |
|                         |синтаксистік       |          |                 |          |
|                         |қызметі.           |          |                 |          |
|8.Жалғаулар, оларға тән  |8. Сын есімнің     |Дәріс     |Талдау жұмыстары |Жазбаша   |
|белгілер. Көптік         |лексика-грамматикал|тезисі,   |                 |Ауызша    |
|категориясы мен көптік   |ық сипаттары,      |кесте-слай|                 |          |
|жалғау. Тәуелдік         |семантикалық       |д         |                 |          |
|категориясы және тәуелдік|топтары, морфемалық|          |                 |          |
|жалғау.                  |құрамдары.  Сын    |          |                 |          |
|                         |есімнің шырай      |          |                 |          |
|                         |категориясы.       |          |                 |          |
|9.Септік жалғауы, тарихы,|9.Сан есімнің      |Дәріс     |Талдау жұмыстары |Жазбаша   |
|зерттелуі.  Жіктік       |лексика-грамматикал|тезисі,   |                 |Ауызша    |
|жалғау, зерттелуі,       |ық сипаттары.      |сызбалар  |                 |          |
|тарихы, оның мағынасы,   |Есімдіктер және    |слайд     |                 |          |
|жалғаулары, синтаксистік |оның түрлері.      |түрінде   |                 |          |
|қызметі.                 |                   |          |                 |          |
|10. Сөз формалары және   |10. Етістік туралы |Дәріс     |Талдау жұмыстары |Жазбаша   |
|олардың жасалу тәсілдері |түсінік. Негізгі,  |тезисі    |                 |Ауызша    |
|мен түрлері.             |туынды түбір       |сызбалар  |                 |          |
|                         |етістіктер. Дара,  |слайд     |                 |          |
|                         |күрделі етістіктер,|түрінде   |                 |          |
|                         |құрамды етістік,   |          |                 |          |
|                         |аналитикалық       |          |                 |          |
|                         |формалы етістік.   |          |                 |          |
|                         |Негізгі және       |          |                 |          |
|                         |көмекші етістіктер.|          |                 |          |
|                         |Аналитикалық       |          |                 |          |
|                         |форманттар         |          |                 |          |
|                         |құрылымы.          |          |                 |          |
|11.Күрделі               | 11.Етіс және оның |Дәріс     |Талдау жұмыстары |Жазбаша   |
|сөздер–лексика-грамматика|түрлері. Тұйық     |тезисі    |                 |Конспект  |
|лық единицалар.          |етістік            |Слайд     |                 |          |
|                         |тұлғаларының       |          |                 |          |
|                         |етістіктің         |          |                 |          |
|                         |грамматикалық      |          |                 |          |
|                         |категориялары      |          |                 |          |
|                         |ішіндегі алатын    |          |                 |          |
|                         |орны.              |          |                 |          |
|12.Сөз таптары, оларды   |   12. Етістіктің  |Дәріс     |Мысалдар теру    |Конспект  |
|таптастырудың            |лексика-грамматикал|тезисі    |Талдау жұмыстары |          |
|ұстанымдары.             |ық категориялары.  |сызбалар  |                 |          |
|                         |Есімше, көсемше.   |слайд     |                 |          |
|                         |                   |түрінде   |                 |          |
|13.Зат есімнің           | 13. Етістіктің    |Дәріс     |Мысалдар теру    |Жазбаша   |
|лексика-семантикалық     |лексика-грамматикал|тезисі    |Талдау жұмыстары |Конспект  |
|сипаты.                  |ық категориялары.  |сызбалар  |                 |          |
|                         |Рай категориясы.   |слайд     |                 |          |
|                         |Шақ категориясы.   |түрінде   |                 |          |
|14. Зат есімнің          |14. Үстеулердің    |Дәріс     |Мысалдар теру    |Жазбаша   |
|лексика-грамматикалық    |морфологиялық      |тезисі,   |                 |Реферат   |
|сипаты.                  |белгілері, түрлері,|кестені   |                 |          |
|                         |жасалу жолдары,    |слайд     |                 |          |
|                         |мағыналары.        |негізінде |                 |          |
|                         |Еліктеуіш сөздердің|          |                 |          |
|                         |семантикалық       |          |                 |          |
|                         |сипаты.            |          |                 |          |
| 15.Зат  есімдердің      |15. Көмекші сөздер.|Дәріс     |Мысалдар теру    |Жазбаша   |
|сөзжасамы.               |Шылаулар және      |тезисі,   |Талдау жұмыстары |Конспект  |
|                         |олардың мағыналық  |тұлғаларды|                 |          |
|                         |түрлері. Одағайдың |слайд     |                 |          |
|                         |лексика-грамматикал|түрінде   |                 |          |
|                         |ық сипаты.         |көрсету   |                 |          |
| 16.Сын есімнің          |                   |Дәріс     |Талдау жұмыстары |Жазбаша   |
|лексика-грамматикалық    |                   |тезисі,   |                 |          |
|құрылымы                 |                   |тұлғаларды|                 |          |
|                         |                   |слайд     |                 |          |
|                         |                   |түрінде   |                 |          |
|                         |                   |көрсету   |                 |          |
|17. Сын есімнің          |                   |Дәріс     |Мысалдар теру    |Жазбаша   |
|лексика-грамматикалық    |                   |тезисі,   |                 |          |
|құрылымы                 |                   |мәтінмен  |                 |          |
|                         |                   |жұмыс     |                 |          |
|18.Сан есімнің           |                   |Дәріс     |Талдау жұмыстары |Жазбаша   |
|лексика-семантикалық     |                   |тезисі,   |                 |Конспект  |
|өзгешеліктері            |                   |сызба     |                 |          |
|                         |                   |кестелер  |                 |          |
|19. Есімдіктер туралы    |                   |Дәріс     |Мысалдар теру    |Жазбаша   |
|жалпы сипаттама          |                   |тезисі,   |                 |Реферат   |
|                         |                   |мәтінмен  |                 |          |
|                         |                   |жұмыс     |                 |          |
|20. Етістіктің           |                   |Дәріс     |Талдау жұмыстары |Жазбаша   |
|лексика-граммматикалық   |                   |тезисі,   |                 |Конспект  |
|құрылымы.                |                   |сызба     |                 |          |
|                         |                   |кестелер  |                 |          |
|                         |                   |слайд     |                 |          |
|                         |                   |түрінде   |                 |          |
|21. Етістіктің           |                   |Дәріс     |Мысалдар теру    |Жазбаша   |
|лексика-грамматикалық    |                   |тезисі,   |Талдау жұмыстары |Конспект  |
|категориялары            |                   |ноутбукпен|                 |          |
|                         |                   |жұмыс     |                 |          |
|22.Етістіктің            |                   |Дәріс     |Мысалдар теру    |Жазбаша   |
|лексика-грамматикалық    |                   |тезисі,   |Талдау жұмыстары |          |
|категориялары            |                   |сызба     |                 |          |
|                         |                   |кестелер  |                 |          |
|23. Етістіктің           |                   |Дәріс     |Талдау жұмыстары |Жазбаша   |
|лексика-грамматикалық    |                   |тезисі,   |                 |Конспект  |
|категориялары            |                   |мәтінмен  |                 |          |
|                         |                   |жұмыс     |                 |          |
|24.Етістіктің            |                   |Дәріс     |Мысалдар теру    |Жазбаша   |
|лексика-грамматикалық    |                   |тезисі,   |                 |Конспект  |
|категориялары            |                   |сызба     |                 |          |
|                         |                   |кестелер  |                 |          |
| 25.Етістіктің           |                   |Дәріс     |Мысалдар теру    |Жазбаша   |
|лексика-грамматикалық    |                   |тезисі,   |Талдау жұмыстары |Конспект  |
|категориялары            |                   |мәтінмен  |                 |          |
|                         |                   |жұмыс     |                 |          |
|26.Үстеулердің           |                   |Дәріс     |Талдау жұмыстары |Жазбаша   |
|морфологиялық белгілері, |                   |тезисі,   |                 |Конспект  |
|жасалу түрлері.          |                   |сызба     |                 |          |
|                         |                   |кестелер  |                 |          |
|27.Еліктеу сөздер        |                   |Дәріс     |Ғылыми           |Жазбаша   |
|                         |                   |тезисі,   |әдебиеттермен    |Конспект  |
|                         |                   |мәтінмен  |жұмыс.           |          |
|                         |                   |жұмыс     |                 |          |
|28.Одағайдың             |                   |Дәріс     |Ғылыми           |Жазбаша   |
|лексика-грамматикалық    |                   |тезисі,   |әдебиеттермен    |Конспект  |
|сипаты                   |                   |сызба     |жұмыс.           |          |
|                         |                   |кестелер  |                 |          |
|29.Көмекші сөздер.       |                   |Дәріс     |Ғылыми           |Жазбаша   |
|Шылаулар.                |                   |тезисі,   |әдебиеттермен    |Конспект  |
|                         |                   |сызба     |жұмыс.           |          |
|                         |                   |кестелер  |                 |          |
|30. Модаль сөздер        |                   |          |Ғылыми           |Жазбаша   |
|                         |                   |          |әдебиеттермен    |Конспект  |
|                         |                   |          |жұмыс.           |          |

7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
                                                                     4-Кесте
|Оқулықтардың, оқу          |Саны       |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|құралдарының атауы         |           |саны           |пайызы           |
|1                          |2          |3              |4                |
|1. Ысқақов А. Қазіргі қазақ|3          |5              |50%              |
|тілі. Алматы: Ана тілі,    |           |               |                 |
|1991. – 384 б.             |           |               |                 |
|2. Оралбай Н. Қазіргі қазақ|2          |5              |40%              |
|тілінің морфологиясы.      |           |               |                 |
|Алматы: Інжу-Маржан, 2007. |           |               |                 |
|- 390 б.                   |           |               |                 |
|3. Байтұрсынов А. Тіл      |3          |5              |50%              |
|тағылымы. Алматы:Ана тілі, |           |               |                 |
|1992. – 448 б.             |           |               |                 |
|4 Аханов К. Тіл білімінің  |3          |5              |50%              |
|негіздері. Алматы, 2000. – |           |               |                 |
|664 б.                     |           |               |                 |
|5. Қазіргі қазақ тілінің   |3          |5              |90%              |
|грамматикасы І-бөлім. 2003 |           |               |                 |
|.                          |           |               |                 |
|6.Жұбанов Қ. Қазақ тілі    |3          |5              |50%              |
|жөніндегі зерттеулер.      |           |               |                 |
|Алматы, 2010. – 608 б.     |           |               |                 |
|7.Қазіргі қазақ тілінің    |3          |5              |50%              |
|сөзжасам жүйесі. Алматы,   |           |               |                 |
|1989ж.                     |           |               |                 |
|8. Сарбалаев Ж. Сөзжасам   |2          |5              |50%              |
|мәселелері.Алматы, 2002ж.  |           |               |                 |
|9.Қазіргі қазақ тілінің    |2          |5              |50%              |
|грамматикасы І-б. , 1967ж. |           |               |                 |
|10.Сарбалаев Ж. Сөзжасам   |2          |5              |50%              |
|мәселелері.Алматы, 2002ж.  |           |               |                 |


   8. ӘДЕБИЕТТЕР
   Негізгі әдебиеттер:
8.1.1 Қазіргі қазақ тілінің сөзжасам жүйесі. Алматы, 1989ж.
8.1.2  Қалиев Ғ. Қазақ тілінің сөзжасам мәселелері. Алматы, 20002ж.
8.1.3 Оразахынова Н.А. және басқалар. Қазақ тілі. Алматы, 2004ж.
8.1.4  Оралбай Н. Қазақ тілінің сөзжасамы. Алматы, 2002ж.
8.1.5  Салқынбай А. Қазақ тілінің сөзжасамы. Алмаы, 2003ж.
8.1.6 Сарбалаев Ж. Сөзжасам мәселелері. Алматы, 2002ж.
8.1.7 Қазақ грамматикасы. Астана, 2002. 289-305 б.
8.1.8 Ысқақов А. Қазіргі қазақ тілі.Морфология-А.,1991
8.1.9 Аханов К. Грамматика теориясының негіздері.-Алматы.,1980
8.1.10 Қазіргі қазақ тілінің грамматикасы І-бөлім. :, 1967ж.
8.1.11 С.Исаев. Қазіргі қазақ тіліндегі негізгі грамматикалық  ұғымдар.  А.,
1992 ж.
8.1.12 Н. Оралбаева, А. Қалыбаева .Қазірге қазақ тілінің морфемалар  жүйесі.
   А., 1986 ж.
8.1.13Оралбай Нұржамал  Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы . А.,2007 ж.
Қосымша әдебиеттер:
8.2.1  Искакова А. Наречие в казахском языке. Алма-Ата, 1960.
8.2.2  Төлеуов Ә. Сөз таптары. Алматы, 1982, 108-112 б.
  8.2.3   Қалыбаева А. Қазақ тіліндегі етіс категориясы. Алматы, 1957.
  8.2.4   Оралбаева Н. Қазақ тіліндегі етістіктің категориялары. Алматы,
  1980.
  8.2.5  Қасабек Қ. Бір буынды негізгі түбір салт етістіктер. Алматы, 1999.
  8.2.6  Оразов М. Қазақ тіліндегі қалып етістіктері. Алматы, 1980. 176 б.
  8.2.7  Ерғалиев Т. Қазақ тіліндегі есімше категориясы. Алматы, 1958.
  8.2.8  Қордабаев Т. Қазіргі қазақ тіліндегі болымдылық, болымсыздық
  категориясы. Алматы, 1953.
  8.2.9  Жұмағұлова О. Көсемшенің қызметтері туралы. Жинақ. А., 1998.
  8.2.10  Жұбанов Қ.Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер» А.,1966 ж



Пәндер