Файл қосу
Пәннің преквизиты
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК | ПОӘК | | | |042-18-16.1.69/01-2013 | |«Этнопсихология» пәнінің |Баспа № 1 18.09.13 | | |оқу-әдістемелік кешені | | | |оқытушыға арналған | | | «Этнопсихология» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В011900-«Шет тілі: екі шетел тілі» мамандықтарына ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Г.Абдуллина “___13___” _____09_____ 2013 ж. 2. ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №___1___ «_13_»___09_____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2. ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №___1___ «_17_»___09_____ 2013 жыл ОӘБ төрағасы___________________ Ш.Кенесбаева 3. БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ «_18_»___09_____ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________________ Г.Искакова 4. баспа № 1 18.09.13 Мазмұны 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (молдулі) 5. Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1. Қолдану аймағы. «Этнопсихология» пәнінен жасалған оқу-әдістемелік комплекс психолог мамандығындағы студенттерге арналған. Пәнді оқуыту барысында студенттер қажеттті іскерліктер мен дағыдаларды қалыптастыра отырып пәннің мазмұның, өзектілігі мен қажеттілігін саясатын танып біледі. Пәнді терең зерттеуде оқу-әдістемелік бірлестік негізгі басшылық етеді. 2. Нормативтік сілтемелер. «Этнопсихология» пәнінен оқу-әдістемелік бірлестік 5В011900-«Шет тілі: екі шетел тілі» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.04.019-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. 5В011900-«Шет тілі: екі шетел тілі» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген; - 5В011900-«Шет тілі: екі шетел тілі» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2013 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі,оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай,сонымен қатар әлеуметтік- гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Этнопсихология курсы бүгінгі күннің талабына сай психолгия мамандығы студенттері үшін негізгі базалық пән болып есептеледі. Бұл курста этнопсихологияның жалпы мәселелері, әсіресе ұлт проблемасы және тұлғаның ұлтжандылық сезімі мен қасиеті, сапалары жөніндегі ғылыми-қолданбалы ақпарат осы заманғы этнопсихологиялық теориялар негізінде беріледі. 3.2 Пәннің мақсаты Студенттердің қазіргі өмірдегі этнопсихологиялық білімдерін, осылардың таңдалынған мамандық шеңберінде кәсіби қалыптасу процеснідегі рөлі мен оның мәнін анықтау, зерттеуге қызығушылығын тудыру.Сонымен қатар, бұл курсты оқу студенттерде гуманистік көзқарас, психологиялық-педагогикалық творчествалық ойлау, коммуникативті хабардарлықты дамыту арқылы тұлғалық потенциалын өздігінше жетілдіруге басымдылығын қалыптастыруды мақысат етіп қойды 3.3 Пәннің міндеттері. ➢ Басқа ғылымдар жүйесінде этнопсихологияның рөлі мен мәнін көрсету, оның объектісін , пәнін, негізгі түсініктері мен әдіснамалық позициясын анықтау; ➢ Өте қажетті және терең зерттелмеген білім саласының тарихи даму жолын талдау, ➢ Қазіргі этнопсихологияның негізгі тұжырымдамаларын зерттеу зерттеу негізінде студенттердің білімін жүйелеу; ➢ Бірдейлікті зерттеу негізінде этнопсихологиялық мәселелерді теориялық және эмпирикалық зерттеу ➢ Этносаралық қабылдау, этносаралық шиеленіс және этносаралық келісімді зерттеу негізінде психологияның этнопсихологиялық мәселесін жаңғырту. 3.4 Пәнді оқып меңгеру нәтижесінде әрбір студенттің негізгі міндеттері: ➢ Қазіргі заманғы этнопсихологияның теориялық-әдіснамалық аппаратын білу; ➢ Қазіргі заманғы этносаралық қатынастардың даму ерекшеліктерін білу; ➢ Тұлғалық деңгейде және толық этностық бірлікте халықтардың ұлттық психологиясы мен психологиялық мінезінде көрінетін психологиялық ерекшеліктерін салыстырмалы зерттей білу; ➢ Этносаралық қатынастардың кемелденуі мен этносаралық өзара әрекеттің күшейуіне практикалық ұсыныстарды құру дағдысын игеру; ➢ Этносаралық қатынастардың болашақтағы дамуын болжай алу және мониторинг дағдыларын игеру. 3.5 Пәннің преквизиты: ➢ Философия ➢ әлеуметтану ➢ мәдениеттану ➢ конфликтология ➢ жалпы және әлеуметтік психология, ➢ Психология тарихы ➢ Қазақстан тарихы . 3.6 Пәннің постреквизиты: ➢ Қазақ этнос психологиясы ➢ Этнопедагогика ➢ Қазіргі психологияның әлеуметтік-этностық мәселелері 3.7. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит | |с | | | |Дәріс сабақтары | |1 |Қазіргі заманғы этнопсихологияның негізгі теориялық |1 | | |әдіснамалық аспектілері | | |2 |Қазіргі заманғы этнопсихологияның негізгі принциптері мен|2 | | |категориялары | | |3 |Тұлға этнопсихологиялық мәселе ретінде |1 | |4 |Ұлттық психология этнопсихологиялық феномен ретінде |2 | |5 |Этнопсихология дамуының тарихи кезеңдер |1 | |6 |Ресейде және қазақстандағы этнопсихологиялық идеялардың |1 | | |қалыптасуларымен дамуы | | |7 |Этносаралық қарым-қатынас психологиясы |2 | |8 |Этностық сәйкестілік және оның трансформациялық мәселесі.|1 | |9 |Қарым-қатынастың этнопсихологиялық аспектілері |1 | |10 |Қазіргі замандағы этнопсихология құрылымындағы этностық | | | |таптаурындар | | |11 |Этникалық конфликтілер. пайда болу себептері және |1 | | |реттеу тәсілдері | | |12 |Қазіргі заманғы этнопсихологияның қолданбалы аспектілері |1 | 5 СӨЖ тақырыптарының тізімі: 1. Этнос және этнопсихология туралы түсінік, этностық құрылым - жазбаша 2. Ұлттық психологияның қалыптасып дамуы – реферат 3. Ұлттық психологияның құрылымдық ерекшеліктері – конспект 4. Ұлттық қарым-қатынастың қалыптасу негіздері – 10 сұрақ-жауап 5. Ұлттық психология этнопсихологияның феномені ретінде – жазбаша 6. Л.Гумелевтің этнопсихология ғылымының қалыптасып дамуындағы үлесі -коспект 7. Ұлттық сананы қалыптастырудың жолдары – реферат 8. Этникалық ұқсастық пен өзіндік сананың, мәдениеттің қалыптасуы – жазбаша 9. Қазақстандағы этнопсихологиялық ойлардың дамуы – 10 сұрақ-жауап 10. Ж.Баласағұнидің ұлттық тағылымдары – конспект 11. Ауыз әдебиет үлгілерінің ұлттық психология қалыптасуындағы маңызы – жазбаша 12. Ұлтаралық конфликтілер және оларды болдырмау жолдары – эссе 13. Ежелгі түркі жазбаларындағы үлттық тәлім – тәрбие, сана жайлы ойлар – жазбаша 14. Қазіргі зерттеуші-психологтардың ұлттық сана жайлы ойлары - копспект 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте - 3 |Тақырыптар | |Көрнекіліктер|Өздік оқуға |Бақылау | | | |, ТСО, |арналған |формасы | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | |лабораториялы| | | | | |қ стенд | | | |Дәрістер |Практикалық |Лаб | | | | | |сабақтар | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Қазіргі заманғы |Этнопсихология | |Сызба, кесте,|Алатын орны, |Жазбаша | |этнопсихологияны|және оның ғылым | |плакаттар |басқа | | |ң негізгі |жүйесіндегі орны | | |ғылымдармен | | |теориялық | | | |байланысы. | | |әдіснамалық | | | | | | |аспектілері | | | | | | |Қазіргі заманғы |Қазіргі заманғы | |Сызба, кесте,| |Жазбаша | |этнопсихологияны|этнопсихологияның| |плакаттар |Қазіргі Заң | | |ң негізгі |негізгі | | |психологиясы | | |принциптері мен |принциптері | | | | | |категориялары |. | | | | | |Тұлға |Тұлға | |Сызба, кесте,|әңгімелесудің|коллоквиум | |этнопсихологиялы|этноспихологиялық| |плакаттар |психологиялық| | |қ мәселе ретінде|мәселе ретінде | | |негізі. | | |Этнопсихология |Ұлттық психология| |Сызба, кесте,|Құқықтық |Ауызша | |дамуының тарихи |этнопсихологиялық| |плакаттар |нормаларды | | |кезеңдері |феномен ретінде | | |тиімді | | | | | | |қалыптастыруд| | | | | | |а қолданатын | | | | | | |психологиялық| | | | | | |шаралар. | | |Этносаралық |Этнопсихологияның| |Сызба, кесте,|Қылмыстық |Пікірталас | |қарым-қатынас |тарихи даму | |плакаттар |тәртіптін | | |психологиясы |кезеңдері | | |психологиялық| | | | | | |мүмкіншілікте| | | | | | |рі. | | |Ресейде және |Ресейде және | |Сызба, кесте,|Әлеуметтік |Жазбаша | |қазақстандағы |Қазақстандағы | |плакаттар |әрекетке | | |этнопсихологиялы|этнопсихологиялық| | |қарсы | | |қ идеялардың |идеялардың | | |мотивтер. | | |қалыптасуларымен|қалыптасулары мен| | | | | |дамуы |дамуы. | | | | | |Этностық |Этносаралық | |Сызба, кесте,|Қылмыстық |Эссе | |сәйкестілік және|қарым-қатынас | |плакаттар |топтардың | | |оның |психологиясы | | |ынтымақтастық| | |трансформациялық| | | |механизмі. | | |мәселесі | | | | | | |Этникалық |Қазіргі заманғы | |Сызба, кесте,|Тергеушінің |Реферат | |конфликтілер. |этнопсихологияның| |плакаттар |танымдық | | |пайда болу |қолданбалы | | |сипаты. | | |себептері және |аспектілері. | | |Психофизиолог| | |реттеу тәсілдері| | | |иялық сапасы.| | 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4 |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз ету | | |құралдар атауы | |саны |пайызы | | | | | | | |1 |Столяренко Л.Д. Основы |3 |9 |95 | | |психологии.- Ростов-на-Дону. | | | | | |1996 | | | | |2 |Популярная психология. |10 |9 |100 | | |Хрестоматия.-М., 1990 | | | | |3 |Рубинштейн С.Л. Основы общей |1 |9 |25 | | |психологии. СПб., 1999 | | | | |4 |Рубинштейн С.Л. Основы общей |30 |9 |100 | | |психологии. СПб., 2004 | | | | 8. Әдебиеттер 8.1. Негізгі әдебиеттер 1. Аймаганбетова О:Х. Основные теоретические проблемы этнопсихологии// Мат.ІІІ межд. Симпозиума «Восток-Запад: диалог культур» - Алматы: КазНУ, 2011. ЧІІІ.-С101-108; 2. Аймаганбетва О.Х. Основы этнопсихологии. – А.: Литера, 2009. 3. Аймаганбетва О.Х. Этнопсихологические исследование этнических конфликтов // Вестник КазНУ им. Аль-Фараби. Серия психология и социология, 2002, № 1(8) 4. Андреева Г.М. Социальная психология. – М.: Аспект Пресс, 2009. 5. Боронев А.О., Павленко В.Н. Этническая психология – СПб.: Изд СПб. Ун- та, 2007: 6. Бромлей ЮВ, Очерки истории этноса. – М.: Наук. 2008. 7. Гумилев Л.Н. Этногенез и биосфера Земли. – М7: Ди ДИк, 2007. 8. Гумилев Л.Н. Психологиическое несходство этносов. // Психология национальной нетерпимости . – Мн.: Харвест, 2008: 9. Джакупов С.М. Этнопсихологические исследование этнических предупреждений // Мат. 2 науч.-теорет. К-ции «Развитие пс.пед мысли республиках. Центр. Азии» - Алматы: Каз НУ , 2002: 10. Джандильдин Н.Д Природа нац. Психологии – Алма –Ата: Казахстан, 2008. 11. Жарикбаев К.Б. Современные состояние и основные проблемы этнопсихологии в Казахстане //Этнопедагогика жане этнопсихология. Алматы: КазГу, 2010. 12. Крысько В.Г.Этнопсихология и межнациональные отношения. – М.: Экзамен,2002. 13. Кукушкин В.С., Столяренко Л.Д. Этнопедагогика и этнопсихология. – Ростов на Дону: Феникс, 2009. 14. Платонов Ю.П.Этическая психология. СПб. : Речь, 2001; 15. Платонов Ю.П.Основы этической психологии. СПб. : Речь, 2003 16. Стефаненко Т.Г. Этнопсихология. – М.: Аспект-Пресс, 2004; 17. Тажибаев Т.Т. Педагогическая мысль в Казахстане во второй половине 19- века. – Алматы, 2008. 18. Этнопсихологический словарь. – М.: Моск. Пс-соц. Ин-т, 2009 19. Этнопсихологический словарь/ Под ред. Крысько В.Г. – М.: Моск.психол. –соц.ин-т.2008. 20. Шпет Г.Г. Введение в этническую психологию. Изд.Дом «П.Э.Т». СПб. 2006. 8.2. Қосымша әдебиеттер. 1. Бердяев Н.А. Судьба России. Самосознание. – Ростов на Дону: Феникс, 2007-670; 2. Табылдиев Ә.Т. Қазақ этнопедагогикасы: оқу құралы.-А: «Білім», 2004. 3. Қани М. Қазақтың көне тарихы. –А. 2003. 4. Жарықбаев Қ., Наурызбаев Ж., Қазақтың ұлттық тәлім-тәрбие атауларының түсіндірмелі сөздігі. –А: «Ғылым».2003. 5. Волков Г.Н. Этнопедагогика. –Чебоксары. 2004. 6. Тынышбаев М. Материалы к истории киргиз-кайсакского народа.Ташкент. Восточное отд. Киргиз.гос. изд.-ва.2005. 7. Хасанов Б.Х. Казахско-русское двуязычие. –А. «Наука». 2007. 8. Кон А.К. Этнический словарь. –М: «Педагогика».2003. 9. Сарсенбаев Н. Обычаи, традиции и общественная жизнь. –А: «Казахстан» 2004.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz