Файл қосу
Пән атауы - Бейінді бағытталған информатика курсыі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |Құжат СЖМ 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК 042-Х. 1.ХХ/01- 20 | |Пәннің оқу-әдістемелік |Редакция № | | |кешені | | | |Пәннің студентке арналған| | | |бағдарламасы | | | «5В011100» – «Информатика» мамандығы үшін «Бейінді бағытталған информатика курсы» ПӘНІНІҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Құрастырған: 28.08.2013 ж Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының аға оқытушысы _______ Абишова А.А. Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының отырысында талқыланды. Хаттама № 1 05.09.2013 ж. Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының меңгерушісі _______ Абишова А.А. Физика-математика факультетінің Оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде бекітілді. Хаттама №1 11.09.2013 ж. Физика-математика факультеті Оқу-әдістемелік бюросының төрайымы ____________ Батырова К.А. Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданды. Хаттама №1 18.09.2013 ж. ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. Қолдану саласы «Бейінді бағытталған информатика курсы» пәнінің электрондық оқу- әдістемелік кешені қашықтықтан оқыту технологиялалары (ҚОТ) бойынша оқитын «5В011100» – «Информатика» мамандығының студенттеріне арналған. ПЭОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. Пәнді ҚОТ бойынша оқу кезінде ПЭОӘК негізгі құрал болып табылады. Нормативтік сілтемелер Осы «Бейінді бағытталған информатика курсы» пәнінің электрондық оқу- әдістемелік кешені (ПЭОӘК) берілген пән бойынша оқу үдерісін ҚОТ пайдалана ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: «5В011100» – «Информатика» мамандығының таңдау пәні болып бекітілген. Семей қаласының Шәкәрім атындағы МУ «Пәннің электрондық оқу- әдістемелік кешені туралы ережесі». Жалпы ережелер • Оқытушының тегі, аты, жөні – Абишова А.А., аға оқытушы • Кафедра – Информатика және АТ; • Хабарласу ақпараты – тел: 36-01-60, Оқу ғимараты №3, кабинет №102; e-mail: aaasemey@mail.ru • Контактілі сабақтардың өткізілу орны – аудитория № 102г; • Пән атауы – «Бейінді бағытталған информатика курсыі»; • Кредит саны – 3; Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс |Семестр |Кредиттер |Аудиториялық жұмыс | | | | | | |12 жылдық |12 жылдық жалпы |12 жылдық жалпы |ҚР 12 жылдық жалпы | |жалпы орта |орта білім беруге |орта білім |орта білім беру | |білім берудің |көшудің |берудің басты |тұжы-рымдамасы // | |басты мақсаты |негіздемесі. 12 |мақсаты, жалпы |Мектеп. -2006., ҚР | | |жылдық жалпы орта |білім беру |2015 жылға дейінгі | | |білім берудің басты|тұжырымдамасын |білім беруді дамыту | | |мақсаты мен |іске асыру |тұжырымдама-сы // | | |күтілетін |жағдай-лары |2004, Босова Л.Л. | | |нәтижелері. 12 |қарасты-рылады |Изучаем | | |жылдық мектептің | |информацион-ные | | |психологиялық-педа-| |технологии в VII | | |гогикалық | |классе: | | |астарлары. Жалпы | |информацион-ное | | |білім беру | |моделирование. | | |тұжырымдамасын іске| |Уч.пособие, Босова | | |асыру жағдайлары 12| |Л.Л. Информатика и | | |жылдық оқу | |ИКТ:Программа и | | |мерзіміне ауысу | |поурочное | | |қажеттіліктерін | |планирова-ние для | | |айқындайтын | |5–7 классов | | |фактор-лар. | |Босова Л.Л. Контроль| | |Профильді курс-тар | |учебных достижений | | |мектептегі жоғары | |учащихся на уроках | | |сатыдағы | |информатики и ИКТ в | | |информатик-аны | |V–VII классах, Гейн | | |оқытудың | |А.Г. Методика | | |диффе-ренциациясы | |препо-давания | | |ретінде. | |современного курса | | |Модельдеуге | |информатики / А.Г. | | |нысан-далған, | |Гейн // Информатика.| | |информатика-ның | |– 2003 | | |профильді курсы. 12| | | | |жылдық мектеп | | | | |мұғалімінің кәсіби | | | | |тұлғасы | | | |12 жылдық |12 жылдық білім |12 жылдық |Горячев А.В., Горина| |мектепте |беруге ауысу |мектеп-те |К.И., Суворова Н.И. | |информатика |жағда-йында |информатика пәнін|Информатика в играх | |пәнін оқыту |оқушыларды |оқыту |и задачах: Уч. | |ерекшеліктері |тәрбиелеу жүйесінің|ерек-шеліктері, |комплект (1–4). – | | |даму перспективасы.|мектеп |М.: Баллас, 2002, | | |Жаңа құрылым |оқушыларына |Михеева Е.В. | | |мекте-бінің |ин-форматика |Практикум по | | |мұғалімі.12 жыл-дық|сабағын оқыту |инфор-мации: уч, | | |оқыту моделі. 12 |жолдары |пособие /Е.В. | | |жылдық білім беруде|қарастырылады. |Михеева. – М.: | | |оқушыларда | |Академия, 2007.-192 | | |информа-тика | |с. | | |сабағында | |Уваров В.М. | | |қалып-тастырылатын | |Практи-кум по | | |құзы-реттіліктер.12| |основам инф. и выч. | | |жылдық білім беру | |техники: учеб. | | |жүйесіндегі | |пособие / В.М. | | |бастауыш мектеп | |Уваров, Л.А. | | |оқу-шыларына | |Силакова, Н.Е. | | |информа-тика | |Красникова. – М.: | | |сабағын оқыту | |Ака-демия 2005, | | |жолдары. 12 жылдық | |Өтеғали Е «12 | | |білім жүйесіндегі | |жылдық экспери-мент | | |бас-тауыш сыныпта | |сыныптарда | | |ин-форматика | |инф-орматика пәнін | | |сабағын оқытудың | |оқыту ерекшеліктері,| | |маңызы | |Буран-баев Л.С | | | | |«Жалпы білім беру | | | | |мекемелерінің | | | | |қызметі негізінде 12| | | | |жылдық білім беру | | | | |жүйесіне көшу», «12 | | | | |жылдыққа көшу | | | | |жағда-йында | | | | |информатика пәнін | | | | |оқытудың үлгісі» | | | | |Огородников И.П. | | | | |«Сабақтың | | | | |тиімділігін көтеру» | | | | |- М, Білім, 1990 | СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 3 кесте |№ |СӨЖ тақырыбы |СӨЖ мазмұны |Өткізу |балл | |р/б | | |мерзімі | | | | | |(апта) | | |1 |Информатика пәнін оқытуда |Пәнді оқытуда АКТ-ны |2 апта |15 | | |жаңа педагогикалық, |қолдану | | | | |ақпарат-тық-коммуникативті|мүмкіндіктерін | | | | |к техно-логиялардың |қарастыру | | | | |мүмкіндіктерін қолдану | | | | |2 | 12 жылдық білім берудің | 12 жылдық білім |3 апта |15 | | |құрылымдық – мазмұндық |беру-дің құрылымдық –| | | | |ерекшеліктері |маз-мұндық | | | | | |ерекшеліктерін | | | | | |сипаттау | | | |3 |12 жылдық білім беру жүйес|12 жылдық білім беру |4 апта |15 | | |ін-дегі информатика | жүйесіндегі | | | | |пәнінің рөлі |информа-тика пәнінің | | | | | |орны | | | |4 | 12 жылдық білім беруге | 12 жылдық білім беру|5 апта |15 | | |көшу жағдайында |де информатика пәні | | | | |педагогикалық |мұғалімдерінің | | | | |технологиялар арқылы |таным-дық іс-әрекет | | | | |информатика пәні |белсен-ділігін | | | | |мұғалімдерінің танымдық |арттыру жолдары | | | | |іс-әрекет белсенділігін | | | | | |арттыру | | | | |5 |12 жылдық білім беруге |12 жылдық білім |6 апта |15 | | |көшуде сандық білім беру |беруде сандық білім | | | | |ресурстарын |беру ресурстарын | | | | |қалыптас-тырудың маңызы |қалып-тастыру | | | |6 |12 жылдық білім беру барыс|12 жылдық білім беруд|8 апта |15 | | |ында информатика пәнін |е информатика пәнін | | | | |оқыту арқылы оқушылардың |оқытуда оқушылардың | | | | |іздену әрекеттерін |іздену әрекеттерін | | | | |жетілдіру |жетілдіру жолдары | | | |7 |12 жылдық білім беруге |12 жылдық білім беруг|9 апта |15 | | |көшу - педагогтардың |е көшу - | | | | |кәсіби құзырлығын арттыру |педагогтардың кәсіби | | | | | |құзырлығын арттыру | | | | | |мәселелері | | | |8 |12 жылдық білім беруде |12 жылдық білім |10 апта |15 | | |ақпараттық технологияларды|беруде ақпараттық | | | | |пайдалану арқылы |техноло-гияларды | | | | |оқушылардың құзіреттілігін|пайдалану арқылы | | | | |қалыптастыру. |оқушылардың | | | | | |құзіреттілігін | | | | | |қалып-тастыру. | | | |9 | 12 жылдық білім беру жүйе| 12 жылдық білім беру|12 апта |15 | | |сінде жаңа түйінді | жүйесінде жаңа | | | | |құзыреттілік-терді |түйінді | | | | |пайдалану |құзыреттіліктерді | | | | | |пайдалану | | | |10 |Негізгі орта мектепте |Негізгі орта мектепте|14 апта |15 | | |информатиканы бейінді |информатиканы бейінді| | | | |оқытудың мазмұны мен |оқытудың мазмұны мен | | | | |ұйымдастырылуы |ұйымдастырылуы | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz