Файл қосу
Классикалық механикада
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-38.81/02-2014 | |ПОӘК | | | |Студентке арналған пәннің |№ 1 басылым | | |бағдарламасы |05.09.2013 ж. | | |«Классикалық механика» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Классикалық механика» 5В011000 – «Физика» мамандығы үшін СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:__________ Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында « 08 » 01 2014ж., № 5 хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 2014ж., № хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2014ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Сыдықова Ж.Қ., педагогика ғылымдарының кандидаты‚ доцент м.а. Физика кафедрасы Байланыс ақпараты – оқу ғимараты №3, кабинет №304 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 303, 307,306 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Классикалық механика» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «Физика» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: - әртүрлі ғылыми бағытта пайда болатын теориялық және көпқырлы практикалық маңызды есептерді шеше алатын мамандарды дайындау; - инерциялық санақ жүйесіндегі еркін жүйенің классикалық (Ньютондық) механикасының фундаментальды қағидаларын бүгінгі күнгі көзқарасқа сай беру; - классикалық механиканың іргелі негізгі қағидаларын, негізгі ұғымдарын және Ньютон заңдарын ажырату, аналитикалық механиканың теңдеулерін қолданудың қажеттігін көрсету; - кеңістік-уақыт қасиеттерімен меңгеруді байланыстырып, қозғалыс мөлшерінің сақталу (импульс), кинетикалық моменттің, энергияның сақталу заңындарына көңіл аудару; - пәннің материалын меңгеру кезінде теориялық қағидаларға толық сәйкес келетін және толықрақ түсіндіріп беретін физикалық мысалдарды қолдану. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: тұжырымдау; -классикалық механиканың принциптік негіздерін және физикалық акуалдарын беру; -қозғалыс теңдеулерін және сақталу заңдарын анықтау әдістерін көрсету; -механиканың сақталу заңдарының кеңістік және уақыт симметриясының қасиеттермен байланысын анықтау әдістерін көрсету; -еріксіз механикалық жүйелерді және инерциалды емес санақ жүйелеріндегі механикалық құбылыс заңдылықтарының талдау әдістерін беру. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • классикалық механиканың принциптік негіздерін және физикалық акуалдарын беруді игерулері тиіс; • қозғалыс теңдеулерін және сақталу заңдарын анықтау әдістерін көрсетуді меңгерулері тиіс; • механиканың сақталу заңдарының кеңістік және уақыт симметриясының қасиеттермен байланысын анықтау әдістерін көрсетуді иегрлері тиіс; • еріксіз механикалық жүйелерді және инерциалды емес санақ жүйелеріндегі механикалық құбылыс заңдылықтарының талдау әдістерін беруді меңгерулері тиіс. 1.6Курстың пререквизиттері: 1.6.1 «механика» 1.6.2 «электр және магнетизм» 1.6.3 «математикалық анализ» 1.6.4 «аналитикалық геометрия және сызықты алгебра» 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 «салыстырмалылықтың арнайы теориясы» 1.7.2 «электродинамика» 1.7.3 «кванттық механика» 1.7.4 «статистикалық физика» 1.7.5 «ядро теориясы» 1.7.6 «заттардың электрондық теориясы» 1.7.7 «астрономия» 1.7.8 «техника» 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1. |Классикалық механика пәні мен|1 |1 |1 |3 |[1]Б.5-17 | | |әдістері. Классикалық | | | | |[2]Б.11-16, 80| | |механика моделдері. Кеңістік| | | | | | | |және уақыт. Санақ жүйелері. | | | | | | | |Бөлшектің кинематикалық | | | | | | | |сипаттамалары: қозғалыс заңы,| | | | | | | |жылдамдық, үдеу. Галилей | | | | | | | |түрлендіруі. | | | | | | |2. |Классикалық механикада |1 |1 |1 |3 |[1] Б.18-27 | | |дененің әсерлесуі. Күш | | | | |[2] Б.31-46, | | |жұмысы. Күштік өріс. | | | | |117-120 | |3. |Классикалық механиканың |1 |1 |1 |3 |[1] Б.28-32 | | |қозғалыс теңдеуі. Қозғалыс | | | | |[2] Б.81-92 | | |интегралдары. | | | | | | |4. |Байланыстар және олардың |1 |1 |1 |3 |[1] Б.95-109 | | |классификациясы. Байланыс | | | | |[2] | | |реакциясы ескерілген Лагранж | | | | |Б.165-174,176-| | |теңдеуі (Лагранждың бірінші | | | | |184 | | |текті теңдеуі). | | | | | | |5. |Жалпыланған координаттар мен |1 |2 |1 |3 |[1] Б.33-47 | | |жылдамдықтар. Лагранж теңдеуі| | | | |[2] Б.186-199 | | |(II текті). Лагранж | | | | | | | |функциясы. | | | | | | |6. |Гамильтон теңдеуі. |1 |2 |1 |3 |[1] Б.48-56 | | |Гамильтон-Якоби теңдеуі. | | | | |[2] Б.202-211 | | |Гамильтон функциясы. | | | | | | |7. |Кеңістік және уақыт |1 | |1 |3 |[1] Б.62-76 | | |симметриясының қасиеттері, | | | | |[2] Б.17-21 | | |сақталу заңдары. Нетер | | | | | | | |теоремасы. | | | | | | |8. |Тұйық емес механикалық |1 |2 |1 |3 |[1] Б.77-80 | | |жүйенің энергиясы, импульсі, | | | | |[2] Б.135-141 | | |импульс моменті. Инерции | | | | | | | |центрі. Кенига теоремасы. | | | | | | |9. |Бірөлшемді қозғалыс, оның |1 |1 |1 |3 |[1] Б.119-122 | | |сапалық зерттелуі. Екі дене | | | | |[2], 228-237 | | |есебі. Күштік центріндегі | | | | |Б.212-220 | | |бөлшектердің шашырауы, | | | | | | | |шашыраудың қимасы. Резерфорд | | | | | | | |формуласы. | | | | | | |10. |Центрлік-симметриялық |1 |1 |1 |3 |[1] Б.115-129 | | |өрістегі бөлшек. Кулондық | | | | |[2] Б.238-242 | | |өрістегі бөлшектің қозғалысы | | | | | | | |(Кеплер есебі). | | | | | | |11. |Бірөлшемді гармоникалық |1 |1 |1 |3 |[1] Б.145-162 | | |осцилятор. Бірнеше еркін | | | | |[2] Б.221-227 | | |дәрежелі жүйенің әлсіз еркін | | | | | | | |тербелістері. | | | | | | |12. |Инерциалдық емес санақ |1 |1 |1 |3 |[1] Б.163-180 | | |жүйесі. ИЕСЖ-дегі (НИСО) | | | | |[2] Б.100-109 | | |қозғалыс. ИЕСЖ (НИСО) қатысты| | | | | | | |бөлшек қозғалысы. | | | | | | |13. |Қатты дене кинематикасы. |1 |1 |1 |3 |[1] Б.183-201 | | |Эйлердің динамикалық теңдеуі.| | | | |[2] Б.44-54 | |14. |Тұтас орта механикасының |1 | |1 |3 | [3] Б.27-44 | | |негізгі ұғымдары. | | | | | | | |Үзіліссіздік теңдеуі. Кернеу | | | | | | | |тензоры. | | | | | | |15. |Идеал сұйық қозғалысы. Эйлер |1 | |1 |3 |[3] Б.62-69 | | |теңдеуі. Бернулли интегралы. | | | | | | | |Навье-Стокс теңдеуі. | | | | | | | |БАРЛЫҒЫ: |15 |15 |15 |45 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Классикалық механика курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынан алынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; теориялық материалдың практика жүзінде бекіту мақсатында есептерді шығару, карточкалармен жұмыстарды орындаулары керек. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабаққа дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Класиикалық механика» – 2 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ- ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тақырып есептерін шығарып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген «Класиикалық механика» пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балдардың барлығы |Қосымша | |1-8 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық сабақ (есеп, қорғау) | |1-2 |Материалдық нүкте қоғалысының | |Практикалық | | |сипаттамаларын есептеу. Бөлшек | |сабақта | | |қозғалысының кинематикалық | | | | |сипаттамаларын есептеу әдістерін| | | | |қарастыру: қозғалыс заңы, | | | | |жылдамдық, үдеу. Есептерді | | | | |шығару: 11-5,8; 7.5.4–7.5.7. | | | |3 |Материалдық нүкте қозғалысының |35 |Практикалық | | |теңдеуін шешу. | |сабақта | | |Материалдық нүкте қозғалысының | | | | |теңдеуін шешу және құру | | | | |мысалдарын қарастыру. Есептерді | | | | |шығару: 26-8,11,13.3.8; 13.3.9; | | | | |13.2.3; 15.2.1; 15.2.2; 16.1.8. | | | |4-5 |Материалды нүктенің салыстырмалы|40 |Практикалық | | |қозғалысының сипаттамаларын | |сабақта | | |есептеу. | | | | |Материалды нүктенің салыстырмалы| | | | |қозғалысының сипаттамаларының | | | | |есептеулерін және есептерді шешу| | | | |ерекшеліктерін түсіндіру. | | | | |Есептерді шығару: 13-13,15,17. | | | |6 |ИЕСЖ-дегі бөлшектің қозғалысы. | |Практикалық | | |ИЕСЖ-де инерция күштерін есептеу| |сабақта | | |мысалдарын және қозғалыстың | | | | |кинематикалық сипаттамаларын | | | | |қарастыру. Есептерді шығару: | | | | |12.2.1; 12.3.1; 12.4.1. | | | |7 |Есептерді шығаруда жалпыланған |30 |Практикалық | | |координаттарды қолдану. | |сабақта | | |Жалпыланған координаттарды | | | | |енгізу мен қолданудың | | | | |тиімділігін нақты мысалдармен | | | | |көрсету. Есептерді шығару: | | | | |20.6.13; 20.2.2; 20.5.3; 18.1.1.| | | |Студенттің өздік жұмысы | |3 |Нүкте кинематикасы-[8] |25 |Сабақ кестесіне | | |№10-1,6,11,14,19,11-5,8; | |сәйкес | | |12-1,14, 25 | | | |5 |Жылжымайтын осьтен айналу – [7] |25 |Сабақ кестесіне | | |№ 13-1,4,9, 12,13,15. | |сәйкес | |7 |Материалды нүкте динамикасы -[8]|25 |Сабақ кестесіне | | |№ 26-1,3,6,8,11,15,27 | |сәйкес | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |3 |Лагранж теңдеулерін құру |10 |Сабақ кестесіне | | |тәсілдері | |сәйкес | |5 |Жалпыланған координаттар |10 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |7 |Кеңістік және уақыт |10 |Сабақ кестесіне | | |симметриясының қасиеттері, | |сәйкес | | |сақталу заңдары. | | | | |Аралық бақылау |60 | | |1 апта мен 8 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) | |8 |Есептерді шығаруда жалпыланған | |Практикалық | | |координаттарды қолдану. | |сабақта | | |Жалпыланған координаттарды | | | | |енгізу мен қолданудың | | | | |тиімділігін нақты мысалдармен | | | | |көрсету. Есептерді шығару: | | | | |20.6.13; 20.2.2; 20.5.3; 18.1.1.| | | |9-10 |Гамильтонның каноникалық |20 |Практикалық | | |теңдеулер жүйесін қолдану. | |сабақта | | |Гамильтонның каноникалық | | | | |теңдеулер жүйесін қолданып | | | | |есептер шығарудың әдістермен | | | | |таныстыру. Есептер шығару: | | | | |16.1.17; 16.1.32; 17.1.11. | | | |11 |Электромагниттік өрістегі |20 |Практикалық | | |зарядталған бөлшектің қозғалысы.| |сабақта | | |Классикалық механикадағы | | | | |қатынастар мен заңдарды қолданып| | | | |электромагниттік өрістегі | | | | |зарядталған бөлшектің қозғалыс | | | | |сипаттамасын есептеу әдістерін | | | | |қарастыру. | | | |12 |Кулондық өрістегі бөлшектредің | |Практикалық | | |қозғалысы. | |сабақта | | |Орталық күштік өрістегі дене | | | | |қозғалысының сипаттамаларын | | | | |есептеу мысалдарын қарастыру. | | | |13 |Бір дәрежелі жүйе тербелісі. |20 |Практикалық | | |Классикалық механикадағы | |сабақта | | |әдістерді қолданып жүйе | | | | |қозғалысының сипаттамаларын | | | | |есептеу мысалдарымен танысу. | | | |14 |Қатты дене кинематикасы. | |Практикалық | | |Қатты дене қозғалысының | |сабақта | | |кинематикалық сипаттамасының | | | | |ерекшеліктерін қарастыру. | | | |15 |Идеал сұйық қозғалысының |20 |Практикалық | | |заңдары. | |сабақта | | |Идеал сұйықтың қозғалысын | | | | |сипаттау үшін классикалық | | | | |механика заңдарын қолдану | | | | |мысалдарын талдау. | | | |Студенттің өздік жұмысы | |9 |Динамиканың жалпы теоремалары |25 |Сабақ кестесіне | | |-[8], № 28-2,6,12, 29-2,7, | |сәйкес | | |30-5,9 | | | |11 |Нүкте мен қатты дененің күрделі |25 |Сабақ кестесіне | | |қозғалысы – [7] № 11.4.1; | |сәйкес | | |12.1.1; 12.2.1; 12.3.1; 12.4.1. | | | |13 |Аналитикалық механика – [7] № |25 |Сабақ кестесіне | | |18.1.1; 18.1.8; 18.2.1; 20.1.6; | |сәйкес | | |20.2.2; 20.2.15; 20.3.5; 20.3.6;| | | | |20.5.3; 20.5.5;20.5.7; 20.5.10; | | | | |20.6.7; 20.6.13; 20.6.17. | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |9 |Реакция күштері |10 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |11 |Күштік центріндегі бөлшектердің |10 |Сабақ кестесіне | | |шашырауы, шашыраудың қимасы. | |сәйкес | |13 |Резерфорд формуласы |10 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |15 |Тұтас орта механикасының негізгі|10 |Сабақ кестесіне | | |ұғымдары. | |сәйкес | | |Аралық бақылау |75 | | |9 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | ӘДЕБИЕТ 7.1Негізгі әдебиет 7.1.1.Истеков К.К. Курс теоретической физики. Изд.:Prints. 2005 7.1.2.Мултановский В.В., Василевский А.С. Курс теоретической физики. Механика.М.: 1991 7.1.3.П.Жермен Механика сплошных сред. Мир, М., 1965 7.1.4.Ландау Л.Д., Лифшиц Е.М. Теоретическая физика. Механика.-М.: Наука., 1993 7.1.5.Истеков К.К.Лекции по избранным главам теоретической физики- Алматы, 2004 7.1.6.Гантмахер Ф.Р. Лекции по аналитической механике. М.: физматлит, 2002 7.1.7.Пятницкий Е.С., Трукан Н.Н., Ханукаев Ю.Н. Сборник задач по аналитической механике, М.: 2002 7.1.8.Гольдстейн Г. Классическая механика: М., Наука,1975 7.1.9.Бать М.И., Джанелидзе Г.Ю., Кельзон А.С. Теоретическая механика в примерах и задачах: М., 1966 7.1.10.Сборник коротких задач по теоретической механике / под ред.О.Э.Кепе/: М., Высшая школа,1989 7.1.11.Мещерский И.В. Сборник задач по теоретической механике: М., Наука, 1986 7.2 Қосымша әдебиет: 7.2.1Жирнов Н.И. Классическая механика: М., Просвещение 1980 7.2.2.Ольховский И.И. Курс теоретической механики для физиков: М., Изд-во Моск.унив., 1978 7.2.3.Компанец А.С. Курс теоретической физики: М., Просвещение, 1972 т.1 7.2.4.Мандельштам Л.И. Лекции по теории колебаний: М., Наука, 1972 7.2.5. Добронравов В.В., Никитин Н.Н. Курс теоретической механики: М., 1983 7.2.6. Акимов В.А., Скляр О.Н., Федута А.А., Чигарев А.В. Сборник задач по теоретической механике с решениями: Статика. Кинематика. в 2-х частях, Минск, 2001
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz