Файл қосу
Өсімдіктер физиологиясы пәні
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК |УМКД 042-18-22.1.114/01 -2013| |ПОӘК |Басылым №1 | | |Оқытушыға арналған |18. 09. 2013ж | | |«Өсімдіктер | | | |физиологиясы» | | | |пәнінің бағдарламасы | | | 5В050801-«Агрономия» мамандығына арналған «ӨСІМДІКТЕР ФИЗИОЛОГИЯСЫ» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей, 2013 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ Исмагулова А.Б «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының аға оқытушы, биология магистрі 2. талқыланды «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ С.Тугамбаева 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Төрағасы __________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ «__»_____20___ж ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова алғаШ рет еҢгізілген Мазмұны 1 Колдану саласы. 2 Ереже белгілейтін сілтемелер 3 Жалпы ереже 4 Пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің қартасы 8 Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Өсімдіктер физиологиясы» пәнінің оқу-әдістемелік кешені 5В050801- «Агрономия» мамандығы бойынша студенттеріне арналған. Ол студенттерді пәннің мазмұнымен, саясатымен, өзектілігімен, қажеттілегімен таныстырады.Оқу-әдістемелік кешені пәнді оқытуда негізгі құрал болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы әзірленген «Өсімдіктер физиологиясы» ПОӘК мына құжаттар талабына, ұсыныстарына сай, пәннің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді. Оқытушыға арналған пәннің нағыз бағдарламасы «Өсімдіктер физиологиясы» пәнінің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің элективті пәндер каталогы КЭД 18.09. 2008ж - Қазақстан Республикасының № 131-08, 20.03.2008 жылғы мамандықтарға арналған жаңа классификаторы негізінде 01.09.2009 жылы іске енгізілген. «Өсімдіктер физиологиясы» пәнінің оқу бағдарламасы СТУ 042-СГУ-4-2013 «ПОӘК жасау және әзірлеудің жалпы негізіг талаптары» туралы университет стандарты ДП 042-1.01- 2013 Документациялық процедура «ПОӘК құрылымы мен мазмұны» 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 3.1.Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. 5В050801-«Агрономия»мамандығының студенті түлегі «Өсімдіктер физиологиясы» (өсімдіктердің әр түрлі қызметтерінің физиологиялық еркшеліктерін) пәнін зерделеу нәтижесінде кәсіптік білімділікке қойылатын мына талаптарға дайын болуға міндетті. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Өсімдіктердің тіршілік әрекеттеріндегі физиологиялық процесстердің заңдылықтарын студенттерге баяндау, оны оларға меңгерту. 3.3 Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: Оқу үрдісінде студент фотосинтездің жарық және қараңғы сатысының мәні мен механизмдерінің, тыныс алу құбылысындағы оттегінің тотығу процессінің, және т.б өсімдік құбылыстарының негізін білуі тиіс. Ол үшін тиісті физиологиялық ғылыми зерттеулердің әдістерін жеткілікті деңгейде меңгеруі қажет. 3.4. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: - білу тіршілік әрекеттірінің жалпы заңдлылықтарымен физиологиялық процесстердің өзара және қоршаған орта жағдайларымен тығыз байланыстылығы туралы жетілуін зерттеу; - игеру өсімдіктер физиологиясының қазіргі жетістіктеріне сай өсімдіктердің құрылысы, дамуы және өсу ерекшеліктерін игере отырып, өсімдік морфологиясы эволюциясының негізгі баѓыттарын жете білуді үйрену; - меңгеру зертханалық сабақтарда студенттер препараттармен жұмыс жасау әдістерін меңгеру; - иемдену өсімдіктерді анатомиялық және морфологиялық зерттеудің қарапайым әдістеріді меңгеруге, дамуын онто-филогенездік дамуына байланысты зерттеу; 3.5. Курстың пререквизиті: 3.5.1.Ботаника 3.5.2. Жалпы биология 3.5.3.Экология 3.6. Курстың постреквизиті: 3.6.1.Өсімдіктер географиясы 3.6.2.Экология 3.6.3.Геоботаника 3.7 оқу жоспарынан көшірме 1кесте |Курс |Сем |Не | | |естр |сие | | | |Д |ЗС |СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер| |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |Модуль 1. Өсімдіктер физиологиясы | |Блок 1 Жасушаның құрылысы | |1 |Кіріспе.Өсімдіктер физиологиясы пәні. |1 |1 |1,5 |4,5 |8.1.2 | | |Даму тарихы. | | | | | | |2 |Жасушаның жеке бөліктерінің құрылысы |1 |1 | 1,5 |4,5 |8.1.2 | | |және атқаратын қызметі. | | | | | | |3 |Жасушаның жеке бөліктерінің құрылысы |1 |1 | 1,5 |4,5 |8.1.2 | | |және атқаратын қызметі. | | | | | | |Блок 2 Фотосинтез процесі | |4 |Өсімдіктін су алмасуы физиологиясы. |1 |2 |1,5 |4,5 |8.1.3 | |5.6. |Фотосинтез |2 |3 | 1,5 |4,5 |8.1.6. | |7.8. |Өсімдіктердің тыныс алу физиологиясы. |2 |2 |1,5 |4,5 |8.1.6 | |9. |Өсімдіктердің тамыр арқылы минералды |1 |1 | 1,5 |4,5 |8.1.7 | | |заттармен қоректенуі | | | | | | | Модуль 2. Өсімдіктердің дамуы, көбеюі | | Блок 1 Синтезделуі | |10 |Өсімдіктердегі органикалық заттардың |1 | |1,5 |4,5 |8.1.5 | | |синтезделуі, тасымалдануы. | | | | | | |11 |Өсімдіктердің өсуі. |1 | | 1,5 |4,5 |8.1.6 | |12-13 |Өсімдіктердің дамуы және көбею |1 |1 |1,5 |4,5 |8.1.3 | | |физиологиясы. | | | | | | | Блок 2 Өсімдіктердің төзімділігі | |14 |Өсімдіктердің қолайсыз жағдайларға |2 |3 |1,5 |4,5 |8.1.7 | | |төзімділігі. | | | | | | |15 |Өсімдіктер физиологиясындағы |1 |1 | 1,5 |4,5 |8.1.6 | | |биокибернетика жүйелері | | | | | | | | Жиыны |15 |15 |22.5 |67.5 |135 | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары. 5.1 Гиалоплазмадағы процесстер. 5.2 Өсімдік жасушасынан заттардың бөлінуі (секреция). 5.3 Әртүрлі экологиялық топтағы өсімдіктердің су алмасудағы ерекшеліктері. 5.4 Суармалы егіншіліктің физиологиялық негіздері. 5.5 Фотосинтездің тұтас өсімдік деңгейінде реттелуі. 5.6 Фотосинтез және түсім. 5.7 Тыныс алудың реттелуі. 5.8 Тыныс алуға ішкі және сыртқы жағдайлардың әсері. 5.9 Өсімдіктің минералдық қоректенуіне сыртқы орта жағдайларының әсері. 5.10Минералдық тыңайтқыштар және оларды қолдану. 5.11 Өсімдік жасушаларын жасанды қоректік ортада өсіру. 5.12 Жеке өсімдік дамуының молекулалық негіздері. 5.13 Галофиттердің сипаттамасы. 5.14 Індеттенген өсімдіктердегі физиологиялық өзгерістер. 5.15 Өсімдіктегі ырықты иммунитет факторлары. 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА |Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен |Бақыл| | |құралдар|дайындалуға |ау | | |,ТОҚ,пла|арналған |түрі | | |каттар |сұрақтар | | |Дәріс |Зертханалық | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. Өсімдіктер |Өсімдіктер |Плакатта|Неліктен |ТК | |физиологиясы пәні. Даму |физиологиясының |р |өсімдік | | |тарихы. |әдістері | |жасушасын | | | | | |осмостық жүйе | | | | | |деуге болады. | | |Жасушаның жеке |Жасушаның мембраналық |Плакатта|Плазмолиз және|ТК | |бөліктерінің құрылысы және|құрылымы және |р |деплазмолиз | | |атқаратын қызметі. |өткізгіштігі | | | | |Жасушаның жеке |Жапырақтың су |Плакатта|Цитоплазма мен|ТК | |бөліктерінің құрылысы және|потенциялын Шардаков |р |ядро | | |атқаратын қызметі. |әдісімен анықтау | |арасындағы | | | | | |байланыстылық | | |Өсімдіктін су алмасуы |Гутация құбылысына |Плакатта|Су тапшылығы. |ТК | |физиологиясы. |сыртқы жағдайлардың |р | | | | |әсері | | | | |Фотосинтез |Лептесіктердің |Плакатта|Фотосинтез |ТК | | |ашық-жабық деңгейін |р |және өнім | | | |Молиштің іркілу | | | | | |әдісімен анықтау | | | | |Фотосинтез |Жасыл жапырақ |Плакатта|Фотсинтез |ТК | | |пигменттерінің |р |қарқындылығы | | | |ерітіндісін алу | | | | |Өсімдіктердің тыныс алу |Пигменттерді Краус |Плакатта|Оксидазалар |ТК | |физиологиясы. |әдісімен бөлу |р | | | |Өсімдіктердің тыныс алу |Өнген тұқымдардың |Плакатта|Тыныс алу |ТК | |физиологиясы. |оттегін сіңіруін |р |коэффициенті | | | |байқау | | | | |Өсімдіктердің тамыр арқылы|Тұқым бөрткенде |Плакатта|Азоттың маңызы|ТК | |минералды заттармен |сіңіретін су мөлшерін |р | | | |қоректенуі |анықтау | | | | |Өсімдіктердегі органикалық|Тұқымның өнгіштігін |Плакатта|Фитогормон-цит|ТК | |заттардың синтезделуі, |анықтау |р |окинин. | | |тасымалдануы. | | | | | |Өсімдіктердің өсуі. |Тұқымның өнгіштігін |Плакатта|Өсімдік |ТК | | |анықтау |р |жасушаларын | | | | | |жасанды ортада| | | | | |өсіру | | |Өсімдіктердің дамуы және |Өсімдіктің өсуіне |Плакатта|Өсімдік |ТК | |көбею физиологиясы. |температураның әсері |р |дамуының | | | | | |гормондық | | | | | |негізі | | |Өсімдіктердің қолайсыз |Фототропизм құбылысын |Плакатта|Өсімдіктердің |ТК | |жағдайларға төзімділігі. |байқау |р |газдануға | | | | | |төзімділігі | | |Өсімдіктердің қолайсыз |Өсімдіктердің аязға |Плакатта|Өсімдіктердің |ТК | |жағдайларға төзімділігі |төзімділігін |р |жұқпалы | | | |өскіндерді пайдаланып | |аураларға | | | |анықтау | |төзімділігі | | |Өсімдіктер |Өсімдіктердің тұзға |Плакатта|Өсімдіктердегі|ТК | |физиологиясындағы |төзімділігін |р |аса | | |биокибернетика жүйелері |хлорофилдік түссіздену| |сезімталдық | | | |деңгейінен анықтау | | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІНІҢ КАРТАСЫ 4 Кесте - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы | |Экземпляр саны |Студент саны |Қамтамасыздану| | | | |% | | Қалекенов Ж. Өсімдіктер |3 |11 |10 | |физиологиясы Алматы, 2000ж | | | | | | | | | |Ағелеуов . Ботаника. Алматы. |7 |11 |50 | |200. | | | | | | | | | |Әметов.Ә.Ә. Ботаника. Алматы. |8 |11 |50 | |2000 | | | | | |6 |11 |45 | |Абдрахманов О. Төменгі сатыдағы| | | | |өсімдіктер систематикасы. | | | | |Алматы. 1972. | | | | |Буш Н.А. Систематика высших |2 |11 |20 | |растений. М., 1972. | | | | |Иллюстративный определитель |5 |11 |35 | |растений Казахстене. В 2-х Т., | | | | |1969; 1972. | | | | |Нестерова С.Г. Практический |4 |11 |30 | |курс систематики высших | | | | |растений. Алматы, 2001 | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Қалекенов Ж. Өсімдіктер физиологиясы Алматы, 2000ж 8.1.2 Ағелеуов . Ботаника. Алматы. 2000ж. 8.1.3 Әметов.Ә.Ә. Ботаника. Алматы. 2000ж. 8.1.4 Комарницкий Н.А., Кудряшов Л.В., Уранов А.А. Систематика растений. М., 1975 8.1.5 Курсенов Л.И. и др.. Ботаника в 2-х Т., М., 1951. 8.1.6 Абдрахманов О. Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы. Алматы. 1972. 8.1.7 Голубаева Н.В. Альгология., 1999. 8.1.8 Шостаковский С.А. Систематика высших растений. М., 1971 8.1.9 Буш Н.А. Систематика высших растений. М., 1972. Қосымша әдебиеттер: 8.2.1 Горышина Т.К. Экология растений. М., 1979. 8.2.2 Культисов И.М., Павлов В.Н. История ситематики и методы (источники өфилогении покрытосеменных растений. Учебно-методическое пособие. МГУ., 1972. 8.2.3 Флора Казахстана. В 9-ти томах, 1956-1966. 8.2.4 Иллюстративный определитель растений Казахстене. В 2-х Т., 1969; 1972. 8.2.5 Гордеева Т.Н. и др. Практический курс систематики растений. М., 1996. 8.2.6 Нестерова С.Г. Практический курс систематики высших растений. Алматы, 2001. 8.2.7 Красная книга Казахской ССР. часть 2. Растения. Алма-Ата, 1991.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz