Файл қосу
Процедуралық бағдарламалау
|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласы ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042.14.2.07.1.20.01/02-2013 | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |03.09.2013ж | | |Оқытушыға арналған |№1 басылым | | |«Информатика» пәні бойынша оқу | | | |жұмыс бағдарламасы | | | | | | | «ИНФОРМАТИКА» ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 5B010900 - «Математика», 5B011000 - «Физика» мамандықтарына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 АЛҒЫ СӨЗ 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:_________ Семей қаласы Шәкәрім атындағы Мемлекеттік университеті, Информатика кафедрасының аға оқытушысы Каженова Ж.С. «___»__________ 2013ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № 1 «11» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А. 2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды Хаттама №1 «12» қыркүйек 2013 ж. Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова Қ.А. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №1 «18» қыркүйек 2013 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы _____________ Г.К.Искакова БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ МАЗМҰНЫ |Жалпы жағдайлар | | |Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар | | |Курс саясаты мен форматы | | |Бағаларды қоюдағы саясат | | |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың | | |бөлінуі | | |СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары | | |Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік графигі | | ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні – Каженова Ж.С., аға оқытушы Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасы Байланыс жүйелері – тел.36-01-50, №3 оқу корпусы, 102-кабинет Пәннің өтілу орны – 205 аудитория Пән атауы – Информатика Кредит саны -3 1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте). 1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық 1 және 7 аптадағы аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Тапсырманы орындау |15 |ЗЖ | |3 |Ауызша сұрау |15 |СОӨЖ | |3 |Тапсырманы орындау |20 |ЗЖ | |4 |Ауызша сұрау |30 |СӨЖ | |4 |Тапсырманы орындау |20 |ЗЖ | |5 |Тапсырманы орындау |20 |ЗЖ | |6 |Ауызша сұрау |15 |СОӨЖ | |6 |Тапсырманы орындау |15 |ЗЖ | |7 |Тапсырманы орындау |15 |ЗЖ | |7 |Ауызша сұрау |45 |СӨЖ | |7 |Аралық бақылау 1 |60 |АБ | |1 және 7 апта бойынша барлық балдар жиынтығы |300 | | | |Барлық 8 және 15 аптадағы аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |8 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |9 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |9 |Ауызша сұрау |20 |СОӨЖ | |10 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |10 |Ауызша сұрау |30 |СӨЖ | |11 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |12 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |12 |Ауызша сұрау |20 |СОӨЖ | |13 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |14 |Ауызша сұрау |45 |СӨЖ | |14 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |15 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |15 |Аралық бақылау 2 |75 |АБ | | 8 және 15 аптадағы қорытынды балл жиынтығы |300 | | |Емтихан балы |400 | | |Академиялық аралықтағы балдар қорытындысы |1000 | | Мерей А. студенттің рейтингісін есептеу мысалы: Бірінші рейтинг: [pic] Екінші рейтингті есептеу барысында [pic] нәтижесіне студенттің екінші аралықтағы барлық ұпайларын қосу керек. Сонымен қатар Мерей А. студентке зертханалық жұмыс тапсырмалары, машықтану сабағының тапсырмалары және СОӨЖ үшін 9 балл қосылған, себебі ол оны бірінші аралықта орындамағандықтан. Сонда Мерей А. екінші рейтингісі былайша анықталады: [pic]. Егер студент денсаулығының нашарлауына немесе басқа да себепті жағдайлар бойынша межелік бақылауды тапсыра алмаса және ол құжат бойынша дәлелденсе, онда ол межелік бақылауды жеке тапсыруына болады. Студент, пән бойынша қорытынды бақылауға жіберіледі, егер оның рейтингілік ұпайы 50%. Тең немесе одан артық болса. Кесте 3 - Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы |Әріп |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға | |жүйесі |эквиваленті | | | |бойынша | | | | |баға | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу Кесте 3 - Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу |Тақырып атауы |Дәріс |Зертханал|ОСӨЖ |СӨЖ |Барлық| | |сабақта|ық | | |саны | | |ры |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кіріспе. Информатиканың негізгі түсініктері|1 | | | |1 | |Информатика ғылым және техниканың | | | | | | |бірлестігі. | | | | | | |Қазіргі информатика құрылымы. | | | | | | |Ғылым жүйесіндегі информатиканың орны. | | | | | | |Ақпарат, оның түрлері мен қасиеттері. | | | | | | |Ақпараттың бейнеленуінің әртүрлі | | | | | | |деңгейлері. | | | | | | |Мәліметтерді тасушылар. Мәліметтермен | | | | | | |операциялар. | | | | | | |Дискретті математиканың негізі |1 | | | |1 | |Функция, қатынас және жиын. Логика негізі, | | | | | | |логикалық ойларды айту, логикалық | | | | | | |байланыстар, ақиқаттылық кестелері | | | | | | |Дискретті математиканың негізі |1 | | | |1 | |Графтар және ағаштар: ағаштар, | | | | | | |бағытталмаған графтар | | | | | | |ЭЕМ-нің архитектурасының негізгі |1 | | | |1 | |түсініктері | | | | | | |Компьютер архитектурасының тарихы және оған| | | | | | |шолу. | | | | | | |Компьютердің логикалық элементтері: | | | | | | |логикалық вентилдер, триггерлер, | | | | | | |санауыштар, регистрлер. | | | | | | |Мәліметтің комьютер жадында бейнеленуі: | | | | | | |биттер, байттар, сөздер; сандық мәліметтің | | | | | | |бейнеленуі және сандық жүйелер; таңбалы | | | | | | |бейнелеу және қосымша кодпен бейнелеу; | | | | | | |биттермен негізгі операциялар; сандық емес | | | | | | |мәліметтердің бейнеленуі. | | | | | | |ЭЕМ-нің архитектурасының негізгі |1 | | | |1 | |түсініктері | | | | | | |Машинаны ұйымдастыру: Фон-Нейман принципі, | | | | | | |басқару құрылғылары, команда жүйелері мен | | | | | | |типтері. | | | | | | |Енгізу-шығару және тоқтау. | | | | | | |Компьютер жадысының ұйымдастырылуы. | | | | | | |Жады иеархиясы. Негізгі жадтың | | | | | | |ұйымдастырылуы және операциялар. | | | | | | |Виртуалды жады. | | | | | | |Енгізу-шығару құрылғылары. | | | | | | |Қазіргі ақпараттарды қамтамасыз етуге шолу.| | | | | | | Есептеудің алгоритмдік шешімі, алгоритмдік|1 | | | |1 | |күрделілікті талдау | | | | | | |Есепті шешудің стратегиялары. | | | | | | |Шешімді іздеу және оның алгоритмдері. | | | | | | |Алгоритм концепциялары мен қасиеттері. | | | | | | |Алгоритмдерді өңдеу стртегиялары. | | | | | | |Есептеудің алгоритмдік шешімі, алгоритмдік |1 | | | |1 | |күрделілікті талдау | | | | | | |Мәліметтер құрылымы: Қарапайым типтер, | | | | | | |массивтер, жолдар. | | | | | | |Блок-схема алгоритмнің графикалық өңделуі. | | | | | | |Блок-схемалардың әртүлі түрлері. | | | | | | |Алгоритмдерді өңдеу. | | | | | | |Microsoft Office пакеттерімен жұмыс. | |4 | | |4 | |Мәтіндік процессор. Архитектурасы және | | | | | | |негізгі мүмкіндіктері. ТП MS Word | | | | | | |ерекшеліктері мен мүмкіндіктері. Word | | | | | | |мәтіндік процессорымен танысу. Жаңа құжат | | | | | | |құру. Мәтін теру. Өңдеу. Форматтау және | | | | | | |сақтау. | | | | | | |Microsoft Office пакеттерімен жұмыс. | |4 | | |4 | |Кестелік процессор. Негізгі түсінік. | | | | | | |Функционалдық мүмкіндіктері. MS Excel. | | | | | | |Функциямен жұмыс. Берілгендерді өңдеу және | | | | | | |талдау. Диаграммамен жұмыс. | | | | | | |Microsoft Office пакеттерімен жұмыс. | |2 | | |2 | |MS Access. Мәліметтер қорын құру | |4 | | |4 | |СОӨЖ №1 | | |4 | |4 | |СОӨЖ №2 | | |5 | |5 | |СӨЖ №1 | | | |15 |15 | |СӨЖ №2 | | | |15 |15 | |1-рейтинг қорытындысы |7 |14 |9 |30 |60 | |Есептеудің алгоритмдік шешімі, алгоритмдік |1 | | | |1 | |күрделілікті талдау | | | | | | |Негізгі есептегіш алгоритмдер: ақырғы | | | | | | |автоматтар; Тьюринг машиналары | | | | | | |Оңай және қиын шешілетін есептер | | | | | | |алгоритмнің таңдалуы: күрделіліктің | | | | | | |стандартты кластары уақыт | | | | | | |жәнежадыкөлемібойынша шығындар | | | | | | |Бағдарламалау тілдерімен танысу |1 | | | |1 | |Бағдарламалау тілдеріне шолу: бағдарламалау| | | | | | |тілдерінің тарихы. | | | | | | |Бағдарламалаудың негізгі құрылғылары: | | | | | | |жоғары деңгейлі бағдарламалу тілінің | | | | | | |семантикасы мен синтаксисінің негіздері; | | | | | | |айнымалылар, өрнектер және меншіктеу; | | | | | | |қарапайым енгізу-шығару; тармақталу және | | | | | | |интерактивті операторлар | | | | | | |Бағдарламалау тілдерімен танысу |1 | | | |1 | |Бағдарламалаудың парадигмдері. | | | | | | |Процедуралық бағдарламалау. | | | | | | |Модульдік және құрылымыдық бағдарламалау | | | | | | |концепциялары. Объектіге –бағытталған | | | | | | |бағдарламалау | | | | | | |Операциялық жүйелер мен желілердің |1 | | | |1 | |негіздері | | | | | | |Қазіргі қолданбалы программамен қамтамасыз | | | | | | |етуге шолу. | | | | | | |Операциялық жүйелердің негізгі | | | | | | |концепциялары. | | | | | | |Операциялық жүйелердің даму тарихы. | | | | | | |Типтік операциялық жүйелердің жұмыс істеуі.| | | | | | |Операциялық жүйелер мен желілердің |1 | | | |1 | |негіздері | | | | | | |Операциялық жүйелердің декомпозициялау | | | | | | |әдістері: монолитті, көп деңгейлі, модульді| | | | | | |микроядролық модельдер. | | | | | | |Процесстерді басқару. | | | | | | |Жоспарлау және диспетчеризациялау. | | | | | | |Файлдық жүйелер. | | | | | | |Утилиттер. | | | | | | |Драйверлер. | | | | | | |Желілер мен телекоммуникациялар. | | | | | | |Желілік қауіпсіздік. | | | | | | |Web –клиент –сервер архитектурасының мысалы| | | | | | |Графика және интернет |1 | | | |1 | |Графикалық программамен қамтамасыз етудің | | | | | | |иерархиясы. | | | | | | |Қарапайым түсті моделдер: RGB, HSB, CMYK. | | | | | | |Графикалық жүйелер. | | | | | | |Растрлық және векторлық графика жүйелері. | | | | | | |Бейне ақпараттарды шығару құрылғысы. | | | | | | |Графикалық редакторлар | | | | | | |Графика және интернет |1 | | | |1 | |Графиктік коммуникациялар, интернеттің | | | | | | |шығуы мен тарихы. | | | | | | |Интернеттің теориялық негіздері. Интернет | | | | | | |қызметтері | | | | | | |Графика және интернет |1 | | | |1 | |Ақпаратты қауіпсіздіктер және оларды | | | | | | |құрушылар. | | | | | | |Ақпарат қауіпсіздігіне қауіп төндіргішітер | | | | | | |және олардың классфикациясы. Архиваторлар. | | | | | | |Антивирустік бағдарламалар | | | | | | |Microsoft Office пакеттерімен жұмыс. MS | |2 | | |2 | |Power Point. Негізгі түсінік. Функционалдық| | | | | | |мүмкіндіктері. Жұмыс технологиясы. Терезе | | | | | | |құрылымы, презентацияны құру әдістері. | | | | | | |Шаблондар мен конструкторды қолдану. | |2 | | |2 | |Слайдтарды өңдеу. Презентацияны | | | | | | |демонстрациялау | | | | | | |Логикалық амалдар. Буль алгебрасы | |2 | | |2 | |Компьютер архитектурасы. Ақпаратты сақтау. | |2 | | |2 | |Санау жүйесі | | | | | | |Алгоритмдер. Алгоритмдерді өңдеу негіздері.| |2 | | |2 | |Блок-схема (блок-схема элементтері, блок | | | | | | |типтері).(2 сағат) | | | | | | |Операциялық жүйелердің негізгі | |2 | | |2 | |элементтері(командалар, утилиттер) | | | | | | |Интернет. Негізгі түсініктер (сайт, | |2 | | |2 | |IP-адрес, порт, сокет, сервер, клиент). | | | | | | |Графикалық қосымшалармен жұмыс | |2 | | |2 | |СОӨЖ №3 | | |6 | |6 | |СОӨЖ №4 | | |7,5 | |7,5 | |СӨЖ №3 | | | |18 |18 | |СӨЖ №4 | | | |19,5 |19,5 | |2-ші рейтинг қорытындысы |8 |16 |13,5 |37,5 |75 | | |15 |30 |22,5 |67,5 |135 | 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны Кесте 4 – СОӨЖ және СӨЖ жоспарлары Студенттердің оқытушымен өздік жұмысы (тапсырмаларды орындау және тапсыру) |№ |Тақырып |Тапсырманың |Ұсынылатын |Балл |Жұмысты |Бақылау | | | |мақсаты мен |әдебиеттер. | |тапсыру |формасы | | | |мазмұны |Негізгі/ | |мерзімі | | | | | |қосымша | | | | |1 |ЭЕМ даму |Библиографиялық |[1,2,3]/[1,2]|15 |3 апта |Реферат | | |этаптары. |сөздік құру. | | | |және | | |Ақпаратты өлшеу|Барлық ақпараттық | | | |ауызша | | |бірліктері |өлшеу бірліктерін | | | |қорғау | | |Информатиканың |қарастыру | | | | | | |алгоритмдік |Есептер бойынша | | | | | | |негізі |блок-схемалар құру| | | | | |2 |Norton |Негізгі командалар|[4,5,7,8]/[1,|15 |6 апта |Реферат | | |Commander |және пернетақта |2,3] | | |және | | |қабықшасы. |комбинациялары | | | |ауызша | | |Файлдарды |Архиваторлар | | | |қорғау | | |архивтен |көмегімен | | | | | | |шығару. Өзі |файлдарды архивтеу| | | | | | |ашылатын |және шығару | | | | | | |архивтер жасау.| | | | | | |5 |MS Access |Мәліметтер |[1,2,7,8,9]/[|20 |9 апта |Электрон-д| | |мәліметтер |сызбасын |1,2,3] | | |ық нұсқа | | |қорымен жұмыс |пайдаланып, | | | | | | | |байланыс түрлерін | | | | | | | |қарастыру | | | | | |6 |Компьютерлік |Топология типтерін|[1,2,7,8,9]/[|20 |14 апта |Презентаци| | |желілер |қарастыру |1,2,3] | | |я | | |топологиясы | | | | | | Студенттің өзіндік жұмысы дәpicтiк материалдарды талқылау, тәжірибелік және практикалық сабақтарға дайындалу, Практикалық және тәжірбиелік жұмыстарды қорғау, тест бақылауына дайындалу мен қатар, косымша материалдарды оқуды және курстық жұмысты орындауды қамтиды. Ақпараттар көзі ретінде студент оқулықтарды, оқу құралдарын, компьютерлер мен компьютерлік технологиялар туралы мерзімдік басылымдарды, анықтамалық әдебиеттерді және институт пен кафедра сайттарындағы оқу материалдарын және Интернет қорын пайдаланады. СӨЖді орындау және тапсыру графигі СӨЖ үй тапсырмасы ретінде дәптерге не А4 форматтағы қағазға орындалып, оқытушыға тапсырылады. СӨЖ электронды нұсқасын оқытушыға электронды түрде өткізіледі. Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін: – орындалған жұмыстың презентациясы; – өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы; – оқытушының ауызша сұрауы; – жазбаша түрде; Ескерту: Жақсы бағада аттестация алу үшін СОӨЖ, СӨЖ тапсырмалары аттестация уақытына дейін оқытушыға 1 апта бұрын тапсырылуы қажет. СӨЖ тапсыру және орындау графигі |№ |Тақырып |Тапсырманың |Ұсынылатын |Балл |Жұмыст|Бақылау | | | |мақсаты мен |әдебиеттер. | |ың |формасы | | | |мазмұны |Негізгі/қосым-ш| |көрсет| | | | | |а | |ілу | | | | | | | |мерзім| | | | | | | |і | | |1 |Қолданбалы |ҚПЖ сипаттамасы |[1-9]/[1-4] |30 |4 апта|Реферат | | |программалар |және олардың | | | |және ауызша| | |пакеті |айырмашылықтары | | | |қорғау | |2 |Арнайы |Есептер бойынша |[1-9]/[1-4] |45 |7апта |Реферат | | |қолданбалы |блок-схемалар құру| | | |және ауызша| | |программалық | | | | |қорғау | | |жабдық өнімдері| | | | | | |3 |Компьютерлік |Негізгі командалар|[1-9]/[1-4] |30 |10 |Реферат | | |графиканың |және пернетақта | | |апта |және ауызша| | |түрлері: |комбинациялары | | | |қорғау | | |фрактальды, | | | | | | | |векторлық және | | | | | | | |растрлық | | | | | | | |графика | | | | | | |4 |Модельдерді |Архиваторлар |[1-9]/[1-4] |45 |14 |Реферат | | |тұрғызудың |көмегімен | | |апта |және ауызша| | |негізгі |файлдарды архивтеу| | | |қорғау | | |этаптары |және шығару | | | | | 7.ӘДЕБИЕТтер тізімі Негізгі әдебиеттер | |Информатика: Базовый курс Учебник/ под ред. Н.В. Макаровой. – СПб, | | |Питер, 2001 г. | | |Информатика: Практикум по технологии работы на компьютере. 3-е изд./ | | |под ред. Н.В. Макаровой. – М.: Финансы и статистика, 2002 | | |Балапанов Е.К., Бөрібаев Б.Б., Дәулеткулов А. 30 сабақ информатикадан.| | |Алматы: Жағамбек, 1999 | | |Информатика. для вузов. Под ред. Симоновича С.В. СПб, Питер, 2000 г. | | |Информатика:Учеб. Пособие для стед. Пед. Вузов/ А.В.Могилев, Н.И. Пак,| | |Е.К. Хеннер; - М.: Изд.центр «Академия»,2000г. | | |Шафрин Ю.А. Современные информационные технологии. Москва, «АСТ», 1998| | |г. | | |Острейковский В.А. Информатика. Учебное пособие М, Высшая школа, 1999 | | |г. | | |Ляхович В. Ф. Основы информатики. Изд. Феникс, Ростов-на-Дону, 1996 г.| | |Семакин И., Залогова Л., Русаков С., Шестакова Л. Информатика. Базовый| | |курс. Учебник. М., 1998 г. | | |Ефимова О., Морозова В., Угринович Н. Курс компьютерной технологии с | | |основами информатики. Учебное пособие. М., 1999 | | |IBM PC для пользователя В. Э. Фигурнов., изд. М, 1998 г. | | |Камардинов О. Информатика:жоғары және орта оқу орындарына арналған | | |оқу құралы.-Алматы:Қарасай, 2006. | | |Қосымша әдебиеттер | | |Основы работы с компьютером. руководство пользователя. корпорация | | |Microsoft, 2004 | | |Основы работы с Microsoft Office и Internet. руководство пользователя.| | |корпорация Microsoft, 2004 | | |Практикум по курсу «Информатика» В. Т. Безручко. М. 2002, «Финансы и | | |статистика» | | |Лабораторный практикум по информатике. Под ред. Острейковского В. А., | | |М., ВШ, 2003 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz