Файл қосу
Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік нұсқаулықтар
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-38.70/02-2014 | |ПОӘК | | | |Студентке арналған пәннің |№ 1 басылым | | |бағдарламасы |26.06.2014 ж. | | |«Бейіндік оқыту жүйесінде | | | |пәнаралық байланысты жүзеге | | | |асыру» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Бейіндік оқыту жүйесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру» 5В011000 – «Физика» мамандығы үшін СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы: «26» 06 2014ж. Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында «26» 06 2014ж., №10 хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «26» 06 2014ж., №6 хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2014ж., № хаттама ОӘК төрағасы_____________________ Г.К.Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1. |Жалпы ережелер |4 | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |6 | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік нұсқаулықтар |7 | |4. |Курс форматы |8 | |5. |Курс саясаты |8 | |6. |Баға қоюдың саясаты |8 | |7. |Әдебиет тізімі |9 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Сыдықова Ж.Қ., педагогика ғылымдарының кандидаты‚ доцент м.а. Физика кафедрасы Байланыс ақпараты – жұмыс телефоны – 77-33-58, оқу ғимараты №3, кабинет №304 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 303, 307,306 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Мұғалімнің пәндік және танымдық іскерлігін дамытудағы пәнаралық байланыстың ролі, физиканың басқа ғылымдармен байланысы қарастырылады. Пәнаралық байланыстардың классификациясы келтіріледі. Жалпы физика- математикалық ұғымдарды қалыптастыру, пәнаралық байланыс тұрғысынан физикадағы сақталу заңдарының қолданылу мәселелері талқыланады. Физиканың биологиямен, химиямен, астрономиямен және дене шынықтыру пәндерімен байланысы меңгеріледі. Физиканың музыкамен, суретшілер, мүсіншілер, ақындар жұмысындағы физикалық заңдылықтар жайындағы білімдерді қолдана білу мәселерін қарастыру ұсынылады. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: - физиканың басқа ғылымдармен байланысын, физика заңдарының басқа да аумақтарда қолданылуын қарастыру; - физиканың басқа ғылымдармен байланысы бар мәселелерінен тұратын оқу материалын таңдай алу әдістемесін көрсету; 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: - пәндік және танымдық іскерлігін дамытудағы пәнаралық байланыстың ролін көрсету; - физиканың басқа ғылымдармен байланысы бар процестерді, құбылыстарды түсіндіру мысалдарын қарастыру. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Білуі: • басқа ғылым аумақтарындағы құбылыстарды түсіндіру үшін қолданылатын физиканың негізгі заңдарын; • пәнаралық байланыстың классификациясын. Қолдануы: • басқа ғылымдар аумағындағы нақты мәселереді шешу кезінде физиканың заңдарын қолдануды; • жұмыс барысында ғылыми, оқу-әдістемелік және анықтамалық әдебиеттерді қолдана алуы. Игеруі: • физиканың басқа ғылымдармен байланысында білімді, дағдыны қолдануды, оларды практикалық іскерлік барысында қолдану дағдысын; • физиканың негізгі заңдары жайындағы білімдерді, олардың әртүрлі жағдайдаларда пайда болуын. Меңгеруі: • физикалық құбылыстардың мәнін, олардың математикалық өрнегін және физикалық процестерді моделдей білуді. Түсінуі: • негізгі физикалық процестердің, құбылыстардың, олардың табиғатта пайда болуын, техникада қолданылуын, оларды пәнаралық байланыстарды ескеріп түсіндіруді; Игеруі: • оқушылардың оқу, шығармашылық, конструктивті жұмыстарын ұйымдастыру дағдысын. Ие болуы: • физиканың басқа ғылымдармен байланысын ескеріп оқу іскерлігін жоспарлау дағдысына; • физиканы оқыту процесінде компьютерлік бағдарламаларды қолдану дағдысына. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 жалпы физика 1.6.2 теориялық физика 1.6.3 математика 1.6.4 информатика 1.6.1 «педагогика» 1.6.2 «психология» 1.6.3 «философия» 1.6.4 «физиканы оқыту теориясы» 1.6.5 «физиканы оқыту әдістемесі» 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 «педагогикалық практика». 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырыптар атауы |сағат |әдебиет | |р/с| | | | | | |ДС |МС |ЗС |ОБӨЖ |БӨЖ | | |1. |Физиканың басқа ғылымдармен |1 |1 |1 | |2 |[1,2,3,4] | | |байланысы | | | | | | | |2. |Мұғалімнің пәндік және танымдық |1 |1 |1 |1 |2 |[5,6,7,8] | | |іскерлігінің дамуындағы | | | | | | | | |пәнаралық байланысты ролі | | | | | | | |3. |Пәнаралық байланыстың |1 |1 |1 |1 |5 |[9,10] | | |классификациясы | | | | | | | |4. |Жалпы физика-математикалық |1 |1 |1 |1 |5 |[11,12,13]| | |ұғымдарды қалыптастыру | | | | | | | |5. |Орта мектепте физиканы оқыту |1 |1 |1 |3 |6 |[14,15] | | |процесінде физика және химияның | | | | | | | | |өзара байланысы | | | | | | | |6. |Физика және биологияның |1 |1 |1 |1 |6 |[14,15] | | |пәнаралық байланысы | | | | | | | |7. |Музыкалық білім берудегі физика |1 |1 |1 |4,5 |2 |[16,17] | | |мәселелері | | | | | | | |8. |Физика және экология мәселелері |1 |1 |1 |2 |2 |[18,19] | |9. |Физика және астрономияның |1 |1 |1 |1 |2 |[20,21] | | |пәнаралық байланысы | | | | | | | |10.|Спорттағы физика заңдылықтары |1 |1 |1 |1 |6 |[22,23,24]| |11.|Суретшілер жұмысындағы физика |1 |1 |1 |1 |6 |[23,24] | |12.|Көркем әдебиеттегі физикалық |1 |1 |1 |1 |6 |[25,26] | | |құбылыстардың бейнесі | | | | | | | |13.|Зат массасының сақталу заңы және|1 |1 |1 |2 |5,5 |[27] | | |физикадағы пәнаралық байланысы | | | | | |Б.76-82 | |14.|Энергияның сақталу заңы және |1 |1 |1 |1 |6 |[27]Б.83-9| | |физикадағы пәнаралық байланыс | | | | | |3 | |15.|Электр зарядының сақталу заңы |1 |1 |1 |2 |6 |[27]Б.94-1| | |және физикадағы пәнаралық | | | | | |01 | | |байланысы | | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Бейіндік оқыту жүйесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру» курсын оқыту өзара байланысты бес форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, зертханалық сабақ, ОБӨЖ-оқытушының білім алушымен өздік жұмысы, және БӨЖ – білім алушының өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, карточкалар, сабақ жоспарларын, күнтізбелік жоспар жасау; зертханалық сабақта студенттер берілген тақырып бойынша демострациялар мен зертханалық жұмыстарды орындаулары керек. ОБӨЖ және БӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста білім алушылар әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық және зертханалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Бейіндік оқыту жүйесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру» – 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ, 100 минуттық зертханалық сабақ және 50 минуттық ОБӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, зертханалық сабаққа, ОБӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физикалық ұғымдар мен шамалардың, құбылыстар мент процестердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, физика есептерін шығарып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа және зертханалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген «Бейіндік оқыту жүйесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру» пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балдардың барлығы |Қосымша | |1-7 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 | | | |және даярлық | | | |Практикалық сабақ (есеп, қорғау) | |4 | |15 | | |6 | |10 | | |Зертханалық сабақ | |4 | |15 | | |6 | |10 | | |Білім алушының өздік жұмысы | |6 | |90 | | | |Аралық бақылау |80 | | |1 апта мен 7 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 | | | |және даярлық | | | |Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) | |11 | |15 | | |13 | |10 | | |Зертханалық сабақ | |11 | |15 | | |14 | |10 | | |Білім алушының өздік жұмысы | |14 | |90 | | | |Аралық бақылау |75 | | |8 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | 7.ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 7.1 Орлов В.А.Элективные курсы по физике и их роль в организации профильного и предпрофильного обучения//Физика в школе.-2003.- №7.-С.17. 7.2 Королев М.Ю., Королева Л.В., Одинцова Н.И., Пурышева Н.С., Смирнова И.М. О подготовке учителя к преподаванию в условиях профильного обучения// Наука и школа. – 2006. – № 6. – С. 26-29. 7.3 Петров, A.B. Интеграция содержания образования / A.B. Петров, А.И. Гурьев, О.П. Петрова // Материалы научно-практической конференции Роль межпредметных связей в системе развивающего обучения». Горно-Алтайск, 2001.- С. 115-117. 7.4 Усова A.B. Проблемы теории и практики обучения в современной школе / A.B. Усова // Избранное. Челябинск: Изд-во ЧГПУ, 2000. - 221 с. 7.5 Усова A.B. Межпредметные связи в преподавании основ наук в школе: метод. рекомендации / A.B.Усова. Челябинск: Изд-во ЧГПУ «Факел», 1996. - 15 с. 7.6 Шелехова Н.О. Дидактические условия подготовки будущих учителей к реализации межпредметных связей в профильной школе [Текст]/Н.О.Шелехова// Вестник Красноярского государственного университета. - 2006.- № 3/1. - С.73- 76 7.7 Елагина, B.C. Организация подготовки учителей естественнонаучных дисциплин к деятельности по реализации МПС в школе: монография /B.C. Елагина. Челябинск: Изд-во ЧГПУ, 2002. - 149 с. 7.8 Бабина, С.Н. Интеграция технологического и физического образования учащихся школ (научно-методические основы и педагогический опыт реализации): монография / С.Н.Бабина. М.: Изд-во «Прометей» МПГУ, 2002.-320 7.9 Усова A.B. Проблемы теории и практики обучения в современной школе / A.B.Усова // Избранное. Челябинск: Изд-во ЧГПУ, 2000. - 221 с. 7.10 Усова, A.B. Межпредметные связи в преподавании основ наук в школе: метод. рекомендации / A.B.Усова. Челябинск: Изд-во ЧГПУ «Факел», 1996. - 15 с. 7.11 Петров В.А. Производная на службе у техники //Математика в школе. 2006.№8.С.20-24 7.12 Ионин Ю. Интеграл в геометрии и физике//Квант. 1972.№10. С.17-21 7.13 Абдрахманова Р.Р., Сергеева О.А., Соколовой З.А. Применение методов математического анализа при решении физических задач/методич.пособие. Семей, 2012. 62с. 7.14 Макареня A.A. От химического образования к междисциплинарному подходу / A.A.Макареня, C.B.Кривых// Химия в школе. 2000. - №7. -С.2-7. 7.15 Елагина, B.C. Дидактические основы подготовки учителей к реализации межпредметных связей в школе: монография / B.C. Елагина. Челябинск: Изд-во ЧГПУ, 2000.- 158 с. 7.16 Шелехова, Н.О. Физика и музыка: программа межпредметиого элективного курса для профильной школы с ориентацией на гуманитарный профиль [Текст] / Н.О. Шелехова, Г.Д. Орехова. - Красноярск: РИО ГОУ ВПО КГПУ им. В.П. Астафьева, 2005. - 58 с. 7.17 Физика в театре: элективный межпредметный курс для профильной школы с ориентацией на гуманитарный профиль / сост. Н.О. Шелехова.Красноярск: РИО ГОУ ВПО КГПУ им. В.П. Астафьева, 2005. 52 с. 7.18Коробейникова, JI.A. Мониторинг окружающего воздуха на межпредметной основе / JI.A.Коробейникова // Химия в школе. 2000.№1.С.45- 46. 7.19 Маусымбаев С.С., Абдрахманова Р.Р., Дюсюпова Н.А. Экологическое образование при обучении физике. Методич.пособие. ГУ им.Шакарима г.Семей. 2014. 64с. 7.20 Румянцев А.Ю. Формирование системы астрономических знаний в курсе физике средней школы: монография / А.Ю.Румянцев. Магнитогорск: МаГу, 1999.- 235 с. 7.21 Лаврентьев, Г.В. Инновационные обучающие технологии в профессиональной подготовке специалистов /Г.В. Лаврентьев. Барнаул: Изд-во АлтГТУ,2002.- 156с. 7.22 Шелехова Н.О. Физика в театре: элективный межпредметный курс для профильной школы с ориентацией на гуманитарный профиль [Текст] / Н.О.Шелехова. Красноярск: РИО ГОУ ВПО КГПУ им. В.П. Астафьева,2005.- 52 с. 7.23 Шелехова, Н.О. Физические методы исследования, используемые в реставрации и архитектуре: учебно-методические рекомендации по межпредметному элективному курсу для профильной школы с ориентацией на гуманитарный профиль [Текст] / Н.О. Шелехова, Г.Д. Орехова. Краснояр. гос. пед. ун-т им. В.П. Астафьева, Красноярск, 2006. – 59с. 7.24 Шелехова Н.О. Взаимосвязь физики с предметами эстетического цикла в профильном обучении [Текст] /Н.О.Шелехова// Совершенствование процесса обучения физике в условиях модернизации образования: материалы научно- практической конференции. Красноярск, 31 марта 2006 г.; Краснояр. гос. пед.ун-т им. В.П. Астафьева. - Красноярск, 2006. - С. 39-41 7.25 Тихомирова С.А. Конференция «Оптика и изобразительное искусство»//Физика в школе. 2000.- № 1.- С. 37-42. 7.26 Шелехова Н.О. Живопись глазами физика: программа предпрофильной подготовки для учащихся 9 классов с ориентацией на гуманитарный профиль [Текст] / Н.О. Шелехова. - Красноярск: РИО ГОУ ВПО КГПУ им. В.П. Астафьева, 2005. - 36 с. 7.27 Ильченко В.Р. Перекрестки физики, химии и биологии.-М.1996.174с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz