Файл қосу

Кепілдеме хат





























                             «Кәсіби қазақ тілі»
                      ПӘНІНІҢ ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

            5В010200-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
                            мамандығына арналған

                СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ






























                                    Семей


                                    2014




Құрастырғандар:  ____________________ 02.09.2014г.
Сулейменова Р.Ш. қазақ тілінің  теориясы  мен  әдістемесі  кафедрасының  аға
оқытушысы
Рахымбердиева А.В.– педагогика кафедрасының аға оқытушысы,  пед.ғыл.магистрі


2. Талқыланды
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды.
Хаттама № 1 «03» қыркүйек 2014 ж.


Кафедра меңгерушісі __________  Джанбубекова М.З.


2.2. Педагогика факультетінің Оқу-әдістемелік
 бюросы отырысында қарастырылды.
Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2014 ж.


Төрайымы __________ Ахметова Т. Ш.

3. бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі отырысында
баспаға жіберуге ұсынылды және  мақұлданды.
Хаттама № 1 «11» қыркүйек 2014 ж.


ОӘК төрайымы _______________  Искакова Г.К.

4. EНГІЗІЛДІ 05.09.2013 №1 басылымның орнына








































                                   МАЗМҰНЫ


|1. Жалпы ережелер                                        |       |
|2. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу|       |
|3. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау          |       |
|4. Курс форматы                                          |       |
|5. Курс саясаты                                          |       |
|6. Студенттерді бағалау саясаты                          |       |
|7. Әдебиеттер                                            |       |






























      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
Оқытушының аты-жөні –  Рахымбердиева Айнур Валерьевна, аға оқытушы
Кафедра – Педагогика
Байланыс жүйелері – тел., №2 оқу корпусы, 310-кабинет
Пәннің өтілу орны – 206 аудитория
Пән атауы – Кәсіби қазақ тілі
Кредит саны – 1
1.2 Оқу жоспарынан ақпарат
|Курс |Семестр                             |Кре   |Дәріс     |Практи|БАОӨЖ  |
|     |                                    |дит   |          |ка    |       |
|     |                                    |      |          |лық   |       |
|     |                                    |      |          |жұмыс |       |
|1    |Бастауыш сынып мұғалімінің  кәсіби  |      |2         |      |       |
|     |қызметі мен коммуникациясы. Кәсіби  |      |          |1     |       |
|     |қызметтің негіздеріне кіріспе.      |      |          |      |       |
|2    |Педагогика (білім) саласындағы      |      |2         |      |       |
|     |мамандардың кәсіби сөздері.         |      |          |      |       |
|3    |Мамандық бойынша мәтінмен жұмыс     |      |2         |      |       |
|     |                                    |      |          |1     |       |
|4    |Ғылыми, ресми-іскерлік,             |      |1         |      |       |
|     |публицистикалық стильдердегі        |      |          |      |       |
|     |мәтіндер                            |      |          |      |       |
|5    |Қарым-қатынас стильдері – ресми,    |      |1         |1     |       |
|     |жартылай ресми, бейресми.           |      |          |      |       |
|6    |«Мұғалім мамандығы» тақырыбы        |      |1         |      |       |
|     |шеңберінде терминологиялық минимум. |      |          |      |       |
|7    |Қызметтік құжаттардың типтері.      |      |2         |1     |       |
|     |Қаулы. Шешім. Бұйрық. Жарғы.        |      |          |      |       |
|     |Нұсқаулық. Акт. Анықтама. Өтініш.   |      |          |      |       |
|8    |Ресми хаттар – іскерлік және        |      |2         |1     |       |
|     |коммерциялық. Құжаттардың тілі мен  |      |          |      |       |
|     |стилі – құжаттағы тіл формулалары,  |      |          |      |       |
|     |сөз этикеті.                        |      |          |      |       |
|9    |Шарт, келісім, меморандум, мәміле.  |      |1         |1     |       |
|     |Презентация.                        |      |          |      |       |
|     |Резюме.Жарнама. Кепілдеме хат.      |      |          |      |       |
|10   |Маманның сөз сөйлеу ерекшеліктері.  |      |1         |1,5   |       |
|     |Маманның сөз сөйлеу мәдениеті.      |      |          |      |       |
|     |Белгілі кәсіби топтағы адамның      |      |          |      |       |
|     |дресс-коды.                         |      |          |      |       |
|     |Барлығы ( сағат)                    |      |15        |7,5   |       |

3 ПӘНДІ ОҚЫП ҮЙРЕНУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
    Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға  қатынасу,
оқытушының барлық тапсырмаларын  орындау,  тәжірибелік  сабақтарына,  БАОӨЖ,
БАӨЖ өз уақытында  дайындалу  қажет.  Тәжірибелік  сабақ  барысында  екпінді
қатынасқаны жөн.
    Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде  тексеріледі.  Сабақты  босатқан
жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз  босатылған  үш  сабаққа
ұпай есептелмейді.
    Тәжірибелік  сабақтарына,  БАОӨЖ,  БАӨЖ  дайындалу   барысында   сәйкес
материалдарды білу қажет.
    Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі.
    Қорытынды   емтихан   барлық   теориялық   сұрақтар   мен   практикалық
тапсырмаларды қамтиды.


4 КУРС ФОРМАТЫ
    Аудиториялық сабақтар келесi түрлерден:  практикалық  (Пр)  сабақтардан,
БАОӨЖ жартысынан тұрады.
    Тақырыптардың жартысы сабақтарда, қалғаны өздiгiнен орындалады.
    Практикалық сабақтарға  қатысу  мiндеттi.  Егер  студент  қандай-да  бiр
себептермен сабаққа келмесе, тыңдамаған материалдар үшiн жауап бередi.
    Сабақ кезiнде тәртiп бұзылса студент аудиториядан шығарылады немесе оған
курс бойынша “қанағаттандырарлықсыз” деген баға қойылады.
    Аралық  аттестация  қортындылары  студенттiң  сабаққа  қатысуын,   өздiк
жұмыстарын өз  уақытында  орындауын,  сабақ  үстiнде  жауап  беруiн,  аралық
бақылау нәтижелерiн ескере отырып қойылады.
    Олар мiндеттi түрде айтылған уақытында тапсырылуы тиiс. Өз уақытынан кеш
тапсырылған бақылау жұмыстарына автоматты түрде төмен баға қойылады.
    Студенттердiң бiр-бiрiнен көшiргенi  немесе  плагиат  (дайын  тапсырманы
көшiру)   үшiн   аудиториядан   шығарылады   немесе   оған   курс    бойынша
“қанағаттандырарлықсыз” деген баға қойылады.


5 КУРС САЯСАТЫ
Жекелеген курстар бойынша келесі бағалаулар қарастырылған:
Сабаққа қатысу 1сағ- 1 ұпай;
Практикалық сабақ (сұрақтарға жауап, тақырыпты мазмұндау және қорғау)- 15-
20  ұпай;
БАОӨЖ (тапсырманы орындау және қорғау)-10  ұпай;
БАӨЖ(тапсырманы орындау және қорғау)- 25  ұпай;
Күнделікті бақылау – бұл дәрістің, практикалық жұмыс нәтижесінде
студенттердің білімін жүйелік тексеру.
      Студенттің білімін төмендегідей бақылау түрімен тексереді:
      - ауызша сұрақ
      - жазбаша сұрақ;
      - аралас сұрақ;
      - практикалық сабақтарда тақырыпты ауызша мазмұндау және қорғау;
      - конспектілер және рефераттар дайындау;
      - тестік тапсырмалар.
      Студенттердің  білімін  аралық  рейтингті  бақылау  бекітілген   кесте
бойынша 8-ші (Р1) және 15-ші(Р2) апталар ішінде жүргізіледі.
      Пән  бойынша  аралық  аттастацияны  жүргізгенде  бірінші  және  екінші
рейтинг нәтижесі бойынша орташа   ұпайы  және  қорытынды  бақылауда  алынған
ұпайы ескеріледі.

6 СТУДЕНТТЕРДІ БАҒАЛАУ САЯСАТЫ

                 Бақылау түрлері бойынша баллдардың бөлінуі

| Бақылау түрі                                        |%         |Балл     |
|Барлығы                                              |100       |300      |
|Аудиториялық сабақтарға дайындық пен қатысуы         |10        |30       |
|Практикалық сабақтарда бақылау – ауызша, жазбаша,    |26-33     |80-100   |
|аралас және т.б.                                     |          |         |
|Білім алушылардың өздік жұмыстары  (БАӨЖ) –          |27-47     |80-140   |
|Рубеждік бақылау                                     |17-30     |50-90    |


 «Кәсіби қазақ тілі» пәні бойынша баллдардың бөлінуі
|Апта  |Бақылау түрі                                   |Ұпай   |Ескерту |
|      |                                               |лар    |        |
|1     |2                                              |3      |4       |
|      |1-7 апта бойынша барлық аудиториялық сабақ     |30     |        |
|      |түріне қатысу                                  |       |        |
|1     |                                               |       |        |
|2     |Практикалық сабақ                              |30     |        |
|3     |                                               |       |        |
|4     |Практикалық сабақ, БАӨЖ                        |30/50  |        |
|5     |                                               |       |        |
|6     |Практикалық сабақ, БАӨЖ                        |30/50  |        |
|7     |1 межелік бақылау                              |80     |        |
|Итого баллов по результатам обучения с 1 по 7 неделю  |300    |        |
|      |8 -15 апта бойынша оқытудың ұпай нәтижесі      |       |        |
|8     |                                               |       |        |
|9     |Практикалық сабақ                              |30     |        |
|10    |                                               |       |        |
|11    |Практикалық сабақ, БАӨЖ                        |30/50  |        |
|12    |                                               |       |        |
|13    |Практикалық сабақ, БАӨЖ                        |30/50  |        |
|14    |                                               |       |        |
|15    |2 межелік бақылау                              |80     |        |
|Емтиханның қорытынды ұпайы                            |400    |        |
|Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай              |1000   |        |

                                7. Әдебиеттер
8.1 Негізгі әдебиеттер:
8.1.1. Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. Семей 2001.
8.1.2 Т.Т Аяпова. Қазақ тілі. Негізгі оқулық
8.1.3 Т.Т.Аяпова Қазақ тілі. Үй кітабы
8.1.4. Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. А. 2002.
8.1.5. Қазақ тілі сөздігі. А. 1999 ҰТА
8.1.6. Ә. Болғамбаев. Қазақ тілінің синонимдік сөздігі. А.1976.
8.1.7. Б.Шалабай, В.Салагаев. Іс қағаздары. А. 2001.
8.1.8. Базарғалиева Б., Иманбаева М., Ибрагимов Қ. Қазақ тілі. Алматы,
2005.
8.1.9. Г.Қ Рысбаева.  Қазақ тілі грамматикалық анықтағыш   А-2000
8.1.10. З.Күзекова .  Практикалық курс.    Қазақ тілі –Алматы: 2002
8.1.11. Ш.Бектұров.  Серғалиев М.  Қазақ тілі  А-1994
8.1.12. Жас  техниктің   энциклопедиялық    сөздігі.   Москва.1980.
8.1.13. Р. Сыздық  Қазақ тілінің анықтағышы  Астана, Елорда 2000.
8.2.Қосымша әдебиеттер:
8.2.1. Жас толқын электронды оқулығы
8.2.2. Руханият электронды оқулығы
8.2.3. Зерде электронды оқулығы
8.2.4. Елтаным электронды оқулығы
8.2.5. Мәнерлеп оқу электронды оқулығы
8.2.6 Ахмет Байтұрсынов электронды оқулығы
8.2.7. Ыбырай Алтынсарин электронды оқулығы
8.2.8. Қазақ тілі электронды оқулығы.
Пәндер