Файл қосу
Сахна тілі
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі Семей мемлекеттік педагогикалық институты Қазақ филологиясы факультеті Қазақ әдебиеті кафедрасы Оқу-әдістемелік кешені (силлабус) Сахна тілі Мамандығы: «Қазақ тілі мен әдебиеті» Мамандық шифрі – 050117 Қ-413 Семей -2012 жыл Құрастырушы: аға оқытушы, п.ғ.к. Акманова Ғ.Р. ОӘҚ түйіні: Оқу- әдістемелік кешенінен Шәкәрімтану пәні бойынша оқу бағдарламасы және пәннің ОӘҚ тізбесі мен мазмұны кіреді. Осы тараулар курс бойынша дәрістердің тақырыптық жоспарын, семинар тақырыптарын, студенттердің оқытушының басшылығымен орындайтын жұмысы үшін тапсырмаларды қамтиды. Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығының ІҮ курс студенттеріне арналған. 1. Құрастырған: Акманова Ғ.Р. Семей мемлекеттік педагогикалық институтының Қазақ әдебиеті кафедрасының п.ғ.к., аға оқытушысы 2. Талқыланды: Семей мемлекеттік педагогикалық институтының Қазақ әдебиеті кафедрасының мәжілісінде бекітілді. «____» __________ 2012 ж., __________ хаттама № __ Кафедра меңгерушісі, ф.ғ.к.: ______ Ақтанова А.С. 2.2 Қазақ филологиясы факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде бекітілді: «____» __________ 2012 ж., __________ хаттама № __ Төрайым __________________Мұқанова К.Қ. 2.3 Қазақ филологиясы факультеті кеңесінің мәжілісінде бекітілді. «____» __________ 2011 ж., __________ хаттама № __ Қазақ филологиясы факультетінің деканы, ф.ғ.к.: Жақсыбаева Ф.З. Пәннің оқу бағдарламасы - (Syllabus) 1.1 Оқытушы туралы деректер Акманова Ғ.Р. Кездесетін кеңсе: №226 ауд. Қ-413-топ Екейбай Қашаған көшесі, СМПИ № 3 ғимараты Қеңес беру уақыты: |Дүйсенбі |Сейсенбі |Сәрсенбі |Бейсенбі |Жұма | |9.30-10.50 |11.00-12.20 | | | | 1.2 Атауы: Сахна тілі Кредиттер саны: 2 Өту орны № 3 ғимарат Оқу жоспарынан үзінді |Курс |Семестр | |Ағымдағы |20 | |Аралық |35 | |Үйдегі |10 | |Қорытынды |35 | |Барлығы |100 | рейтингтік бағасы |№ | Көрсеткіштері |Студенттің балл | | | |бойынша рейтнгі | |1 |Сабақта оқу жұмысына қатысқан жоқ |0 | |2 |Сабақта оқу жұмысына ауық-ауық қатысты |1 | |3 |Сабақта оқу жұмысының мазмұны мен |2 | | |ұйымдастырылуы талаптандыруды, түзетуді | | | |және ретке келтіруді қажет етеді. | | |4 |Оқу жұмысына белсене қатысты: студенттің |3 | | |жауаптары әдістемелік және теория | | | |тұрғысынан негізделген, нақты жағдайларда | | | |білімін шығармашылықпен пайдалана біледі. | | Рейтинг-шкаласы 1.8 Студенттердің оқу үрдісінің рейтінгісінің кестесі. |Бағананың әріптік |Ұпайдың сандық |Пайыздық |Дәстүрлік жүйеде | |баламасы |баламасы |көрсеткіштері |бағалау | |А |4,0 |95-100 |өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 | | |В+ |3,33 |85-89 |жақсы | |В |3,0 |80-84 | | |В- |2,67 |75-79 | | |С+ |2,33 |70-74 |қанағаттанарлық | |С |2,0 |5-69 | | |С- |1,67 |60-64 | | |Д+ |1,33 |55-59 | | |Д |1,0 |50-54 | | |Ғ |0 |0-49 |қанағаттанғысыз | 1.9 Курстың саясаты мен реті студенттерге пәнді оқу барысында қойылатын әкімшілік талаптарын көрсетеді \балл бойынша\. • Кешігу • Сабақты босату • Аудиториядағы жүріс-тұрысы • Жұмыстарын кеш өткізгені • Емтиханда болмауы және т.б. 2. Оқу- әдістемелік кешеннің тізбесі мен мазмұны 2.1 Студенттің сабақтарға катысуының рейтингтік базасы(Рп) |№ |Көрсеткіштері | Студен ттердің рейтингі, | | | |балл бойынша | | 1 |Сабақты босату |0 | |2 |Сабақтың әр сағатына |1 | | |қатысу | | 2.2 Курстың тақырыптық жоспары Барлығы: (кредиттер): 67,5 сағат «Сахна тілі » пәнінің тақырыптық жоспары |№ |Тақырыптар |Дәріс |Тәжі- |СО БӨЖ | | | | |рибе | | | |Тіл дамуындағы үрдістер |2 |1 |1 | | |Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары |2 |1 |1 | | |Тыныс алу жүйесінің жұмысы |2 |1 |1 | | |Дем мен дауыстың өзара байланысы |2 |1 |1 | | |Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті |2 |1 |1 | | |Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы |2 |1 |1 | | |Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік |2 |1 |1 | | |аппараттың жағдайы | | | | | |Поэзия оқудың нақыштары |2 |1 |1 | | |Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер |2 |1 |1 | | |ықпалы | | | | | |Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық |2 |1 |1 | | |туындылардың әсері | | | | | |Актер тілін дамытудағы монологтың ролі |2 |1 |1 | | |Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі |2 |1 |1 | | |Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы |2 |1 |1 | | |Дауыстың актер шығармашылығындағы орны |2 |1 |1 | | |Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу жолдары |2 |1 |1 | | |Барлығы: |30 |15 |15 | Дәріс сабақтарының тақырыптары: 1. Тілдің қоғамдағы алатын орны және тілдің қатынастық сапасы 2. Сөйлеу техникасының меңгерту және жетілдіру 3. Тыныстаудың жолдары тыныс алу жүйелерінің жаттығу жұмысы 4. Дауыстың сапасы және дыбыс мүшелері. Тыныс алу мүшелерінің құрылысы 5. Дикция. Дикциямен жұмыс жасау кезіндегі негізгі міндеттер 6. Дауысты фонемаларға тән басты ерекшеліктер 7. Дауыссыз дыбыстардың артикуляциялық орындары. Құрама дауыссыз дыбыстар 8. Өлең оқу ерекшеліктері. Сахна тілін меңгертуге жыраулар поэзиясының ықпалы 9. Ақ өлеңнің ерекшеліктері 10. Әдебие мәтіндермен жұмыс жасаудың ерекшеліктері. Драма жанры 11. Көркем шығармадағы монологтың ролі 12. Сахна тілі. Мақсаттары мен міндеттері. Әдеби тіл мен жазба тілдің айырмашылығы 13. Сөз өнерін дамытудағы театрдың ролі. Актер шығармашылығы 14. Сахналық дауыстың ерекшелігі. Резонатор- артикуляциялық қызметті жақсарту 15. Әдеби мәтіндермен жұмыс жасау-шығармашылық жұмыс Тәжірибе сабақтарының тақырыптары: 1. Тілдің қоғамдағы алатын орны және тілдің қатынастық сапасы 2. Сөйлеу техникасының меңгерту және жетілдіру 3. Тыныстаудың жолдары тыныс алу жүйелерінің жаттығу жұмысы 4. Дауыстың сапасы және дыбыс мүшелері. Тыныс алу мүшелерінің құрылысы 5. Дикция. Дикциямен жұмыс жасау кезіндегі негізгі міндеттер 6. Дауысты фонемаларға тән басты ерекшеліктер 7. Дауыссыз дыбыстардың артикуляциялық орындары. Құрама дауыссыз дыбыстар 8. Өлең оқу ерекшеліктері. Сахна тілін меңгертуге жыраулар поэзиясының ықпалы 9. Ақ өлеңнің ерекшеліктері 10. Әдебие мәтіндермен жұмыс жасаудың ерекшеліктері. Драма жанры 11. Көркем шығармадағы монологтың ролі 12. Сахна тілі. Мақсаттары мен міндеттері. Әдеби тіл мен жазба тілдің айырмашылығы 13. Сөз өнерін дамытудағы театрдың ролі. Актер шығармашылығы 14. Сахналық дауыстың ерекшелігі. Резонатор- артикуляциялық қызметті жақсарту 15. Әдеби мәтіндермен жұмыс жасау-шығармашылық жұмыс Пайдаланылатын негізгі әдебиеттер тізімі. 1. «Мәнерлеп оқу» С.Желдербаева 2. «Сахна тілі» Д.Тұранқулова 3. «Тіл біліміне кіріспе» Т.Ақанов 4. «Сөз өнері» З. Қабдолов 5. «Өлең сөздің теориясы» З.Ахметов 6. «Қазақ психологиясының тарихы» Қ.Б.Жарықбаев 7. «Актер шеберлігі және көркемсөз» Д.Тұранқұлова 8. «Қазақтар қалай сөйлескен» Ж. Қойлыш 9. «Әдебиет сабақтарында мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру» Тілешева С. 10. «Мәнерлеп оқу» Қожахметова Х. 2.5 Студенттердің өз бетімен оқытушының басшылығымен орындайтын жұмысы шеңберіндегі тапсырмалар жоспары. |№ |Тақырыптар |Жұмыс түрі |Тапсыру |Баға | | | | |мерзімі | | | |Тіл- сөз өнерінің өзегі |Эссе шығарма|І апта |4 | | |Сөйлеу техникасының меңгертуге арналған |Талдау жасап|ІІ апта |4 | | |жаттығулар |көрсету | | | | |Тыныс алу жүйелерінің жаттығу жұмыстары |Талдау жасап|ІІІапта |5 | | | |көрсету | | | | |Дауысты баптау жаттығулары |Талдау жасап|ІҮ апта |4 | | | |көрсету | | | | |Сөйлеу аппаратының қалыптасуы Дикциямен |Мәтін |Ү апта |4 | | |жұмыс кезіндегі негізгі міндеттер |әзірлеу | | | | |Дауысты фонемаларға тән басты ерекшеліктер |конспект |ҮІ апта |4 | | |Дауыссыз дыбыстардың айтылуныа қарай |конспект |ҮІІ апта |4 | | |топталуы. Дауыссыз әріптердін қолдану емлесі| | | | | |Өлең оқу ерекшеліктері. Жыраулар поэзиясынан|жатқа оқу |ҮІІІ апта |5 | | |үзінді оқу | | | | | |Ақ өлеңмен жазылған драмтургиялық |жатқа оқу |ІХ апта |4 | | |шығармалардан үзінді оқу | | | | | |Әдеби мәтіндермен жұмыс жасау. Драма жанры. |конспект |Х апта |5 | | |Ұнаған көркем шығармадан кейіпкер монологын |Жатқа |ХІ апта |4 | | |орындау | | | | | |Драмадан көрініс |Топтық |ХІІ апта |5 | | | |орындау | | | | |Сөз өнері- актер шығармашылығындағы негізгі |Ой толғау |ХІІІ апта |4 | | |элемент. Сөйлеу мәдениеті |жазу | | | | |Сахналық дауыс ерекшелігі. | Сахналық |ХІҮ апта |5 | | | |көрініс | | | | |Өзіндік шығармашылық жұмыс орындау |Өздік жұмыс |ХҮ апта |4 | СӨЖ тапсырмалары |№ |СӨЖ тапсырмаларының мазмұны |Тапсырма |Тапсыру |Баға | | | |түрі |мерзімі | | |1 |Тіл дамуындағы үрдістер |конспект |І апта |5 | |2 |Сөйлеу техникасының меңгертудің жолдары |конспект |ІІ апта |4 | |3 |Тыныс алу жүйесінің жұмысы |конспект |ІІІ апта |5 | |4 |Дем мен дауыстың өзара байланысы |талдау |ІҮ апта |5 | |5 |Дикция- дұрыс сөйлеудің басты кілті |конспект |Ү апта |4 | |6 |Дауысты дыбыстардың айтылуы мен жазылуы |реферат |ҮІ апта |4 | |7 |Дауыссыз дыбыстардың айтылуындағы тілдік |конспект |ҮІІ апта |4 | | |аппараттың жағдайы | | | | |8 |Поэзия оқудың нақыштары |талдау |ҮІІІ апта |5 | |9 |Ақ өлеңнің сахна тілін меңгертуге тигізер |конспект |ІХ апта |4 | | |ықпалы | | | | |10 |Сөйлеу техникасын шыңдауға драматургиялық |конспект |Х апта |4 | | |туындылардың әсері | | | | |11 |Актер тілін дамытудағы монологтың ролі |талдау |ХІ апта |4 | |12 |Сахна тілі- тіл мәдениетінің қайнар көзі |реферат |ХІІ апта |5 | |13 |Қазақ театрының сөз өнеріндегі маңызы |конспект |ХІІІ апта |4 | |14 |Дауыстың актер шығармашылығындағы орны |талдау |ХІҮ апта |5 | |15 |Әдеби шығармалармен жұмыс жүргізу жолдары |конспект |ХҮ аптау |4 | Курс бойынша емтихан сұрақтары: 1. Тілдің қоғамдағы алатын орны және тілдің қатынастық сапасы 2. Сөйлеу техникасының меңгерту және жетілдіру 3. Тыныстаудың жолдары тыныс алу жүйелерінің жаттығу жұмысы 4. Дауыстың сапасы және дыбыс мүшелері. 5. Тыныс алу мүшелерінің құрылысы 6. Дикциямен жұмыс жасау кезіндегі негізгі міндеттер 7. Дауысты фонемаларға тән басты ерекшеліктер 8. Дауыссыз дыбыстардың артикуляциялық орындары. 9. Құрама дауыссыз дыбыстар 10. Өлең оқу ерекшеліктері. 11. Сахна тілін меңгертуге жыраулар поэзиясының ықпалы 12. Ақ өлеңнің ерекшеліктері 13. Әдебие мәтіндермен жұмыс жасаудың ерекшеліктері. 14. Драма жанры 15. Көркем шығармадағы монологтың ролі 16. Сахна тілінің мақсаттары мен міндеттері. 17. Әдеби тіл мен жазба тілдің айырмашылығы 18. Сөз өнерін дамытудағы театрдың ролі. 19. Актер шығармашылығы 20. Сахналық дауыстың ерекшелігі. 21. Резонатор- артикуляциялық қызметті жақсарту 22. Әдеби мәтіндермен жұмыс жасау 23. Өзіндік шығармашылық жұмыс орындау
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz