Файл қосу

Шет тілін оқыту үрдісі




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК                              |
|УНИВЕРСИТЕТІ                                                              |
|2 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК               |                            |
| ПОӘК                    |______2013 жылғы   |ПОӘК 042-18.1.01/01-2013    |
|«Шетел тілдерін оқыту    |№ 1 басылым        |                            |
|психологиясы» пәнінің    |                   |                            |
|студенттерге арналған    |                   |                            |






        5В010300 «Педагогика және психология»   мамандығына  арналған
                                   2 курс
                 «Шетел тілдерін оқыту психологиясы» пәнінің



                   СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                    СЕМЕЙ
                                    2013

                                   Кіріспе

1ӘЗІРЛЕГЕН
____________ «___» _________2013 ж.
Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің   “
Педагогикалық психология” кафедрасының оқытушысы Оспанова Қ.Ш.

      “______”      __________ 2013 ж


2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1 «03» 09. 2013 ж.

Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К.

2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № 1 «05» 09. 2013 ж.

Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама №___  «___» ___________2013ж.

ОӘК төрағасы________________


4  «____» __________ 2013ж. шыққан ПОӘК-нің
№ 1 БАСЫЛЫМЫ
















                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
4 Курс форматы
5 Курс саясаты
6 Бағалау саясаты
7 Әдебиеттер

































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет
Оспанова Құралай Шәріпқазықызы, оқытушы
«Педагогикалық психология» кафедрасы
Ақпараттық  қатынас - телефон: 8775 756 42 92, №2 оқу ғимараты
Сабақ өтетін орын – сабақ кестесіне сәйкес
2013-2014 оқу жылы
Пән бойынша кредит саны - 3


   |Курс|Семестр                         |Кредит                       |Лекция       |
|    |                                |Дәріс   |Тәжіриб|ОСӨЖ  |СӨЖ   |             |
|    |                                |        |елік   |      |      |             |
|1   |Шет тілін оқытудағы             |1       |       |      |      |1,3,5,7,     |
|    |психологиялық негіздер.         |        |       |      |      |             |
|2   |Оқу пәні ретінде шет тілінің    |1       |1      |№1-3с |      |3,5,7,8      |
|    |ерекшеліктері.                  |        |       |      |      |             |
|3   |Психологиялық және              |1       |1      |№2-3с |№1-8с |8,7,5,3      |
|    |лингводидактикалық аспект.      |        |       |      |      |             |
|4   |Шет тілін оқытудағы жеке әрекет |2       |1      |      |      |3,5,7,8,14   |
|    |сәйкестігі.                     |        |       |      |      |             |
|5   |Шет тілін оқыту үрдісі.         |1       |       |      |№2-8с |3,5,7,26     |
|6   |Шет тілін оқытуда ақыл ой       |2       |1      |      |      |3,5,7,8      |
|    |еңбегін қалыптастыру.           |        |       |      |      |             |
|7   |Оқушы мен оқытушы арасындағы    |2       |1      |      |      |3,5,7,8      |
|    |қарым қатынас.                  |        |       |      |      |             |
|8   |Жаңа  психо-педагогикалық       |2       |1      |№3-3с |      |3,5,7,8,18   |
|    |әдістер.                        |        |       |      |      |             |
|9   |Оқудың әртүрлі кезеңіндегі шет  |2       |1      |      |№3-8с |3,5,7,8,18   |
|    |тілін психологиялық меңгеруі.   |        |       |      |      |             |
|10  |Оқуды қалыптастыру үрдісінде    |1       |1      |      |      |3,5,7,8,18   |
|    |оқытушының әсері.               |        |       |      |      |             |
|11  |Сөйлеудің психологиялық және    |1       |       |      |      |3,5,7,8      |
|    |нейрофизиологиялыық             |        |       |      |      |             |
|    |механизмдері.                   |        |       |      |      |             |
|12  |Оқытудың әртүрлі сатысында шет  |1       |1      |№4-3с |№4-8с |7,14,15      |
|    |тілін меңгеру психологиясы.     |        |       |      |      |             |
|13  |Мектепте оқыту барысында шет    |1       |1      |      |      |5,7,8,15     |
|    |тілдерін үйрену, дағды қалыптасу|        |       |      |      |             |
|    |ерекшеліктері.                  |        |       |      |      |             |
|    |Барлығы                         |30      |15     |22,5  |67,5  |             |





      3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ


    Студент  аталған   курс  бойынша  мынадай  теориялық  және  практикалық
мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде  бөлініп  берілген  әр
сабақ түрлері сағатқа  шағылған,  пәннің  қысқаша  мазмүны,  мақсаттары  мен
міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу  пәнін  меңгерудің  барлық  талаптарына  сай
келеді.  Негізгі  және  қосымша  әдебиеттер   тізімі   бар.   Оқушылар   мен
студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған  жүмыс
бағдарламасында  оқылуға  тиісті  тақырыптар  мен  жұмыс  түрлерінің  тізімі
әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр  дәріс  сабағы  бойынша  қысқаша
мәлімет берілген. Тәжірибелік  сабақтардың  тақырыптары  және  әр  тақырыпта
қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты  көрсетілген.  СӨЖ  және  ӨСӨЖ
тапсырмаларын өткізудің  мерзімі,  тақырыптары  және  әдебиеттері  жазылған.
Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар.

    4 КУРС ФОРМАТЫ
    Семинарға дайындық кезінде  студент  мұғалімнің  дәрісін  назарға  ұстай
отырып,  біршама  ізденіс  жұмыстарын  жасау  қажет.  Ғылыми  мақалалар  мен
монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы  керекті
деректер  конспектіленіп  алынады.   Семинар   студенттің   ізденіс   жұмысы
болғандықтан,  бір  емес  бірнеше  дереккөздерді  пайдалануға  тиісті.  Курс
бойынша  білуге  тиісті  терминдер  мен  шартты  ұғымдарды  оқытушы  қамтып,
түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша  және
ауызша жұмыс түрінде орындалады.  СӨЖ-ді  конспект  түрінде  дәптерге  жазып
өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің  теориялық   білімі,  белсенділігі,
ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады.



    5 КУРС САЯСАТЫ
    Курсты оқу барысында алынған ұпай  жинақталып,  жалпы  саны  шығарылады.
Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы,  СӨЖ,
ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу  жұмыстарын  орындағаны  жөніндегі   ұпай
жиынтығы, кезеңдік, қорытынды  бақылау  нәтижелері  т.б.  түгел  ескеріледі.
Курсты  оқу  барысында  алынған  барлық   ұпайлар   жинақталып,   бір-біріне
қосылады.  Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырама  мен
рейтинг  бақылауынан  алынған  баға  және  емтихан  бағаларының  қорытындысы
бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды  көрсетілген  уақытында
өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу  емтиханға  7  күн  қалғанда
аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға  кіргізілмейді.
Жұмысты  кеш  тапсырсаңыз:  қосымша  тапсырма  беру  арқылы  жұмыс   көлемін
ұлғайтылады;   Тапсырмалар   оқытушы   тағайындаған   уақытта   қабылданады.
Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса,  бұрынғы  орындалған  жұмыстарыңыз
есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет  және  осы
мәселеге  қатысты  университет  саясаты  есепке  алынады.  Әрбір   тақырыпты
қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест  арқылы
тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық  сабақтарды
босатпау,   кешікпеу   міндетті.   Себепсіз   сабақтан   қалсаңыз:   қосымша
шығармашылылық  жұмыс  беріледі  (реферат,  көркем  мәтінге  талдау   т.б.);
Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу  үрдісіне
белсенді түрде қатысу қажет.




      БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
«Жалпы психология» пәні бойынша ұпай бөлінісі
                                                                     Кесте 2
|Апта  |Бақылау түрі                       |Ұпай жиыны    |Ескерту        |
|1     |2                                  |3             |4              |
|      |1-7 апта бойы дәріске қатысу       |30            |               |
|2     |Тәжірибелік                        |20            |               |
|      |Тәжірибелік                        |20            |               |
|3     |                                   |              |               |
|      |СӨЖ                                |40            |               |
|      |ОСӨЖ                               |15            |               |
|4     |Тәжірибелік                        |20            |               |
|5     |Тәжірибелік                        |20            |               |
|      |Тәжірибелік                        |25            |               |
|6     |                                   |              |               |
|      |СӨЖ                                |35            |               |
|      |ОСӨЖ                               |15            |               |
|7     |Межелік бақылау 1                  |60            |               |
|1-7 апта бойынша барлық ұпай саны         |300           |               |
|      |8-15 апта бойы дәріске қатысу      |30            |               |
|8     |Тәжірибелік                        |15            |               |
|      |Тәжірибелік                        |15            |               |
|9     |                                   |              |               |
|      |СӨЖ                                |25            |               |
|  10  |Тәжірибелік                        |15            |               |
|      |ОСӨЖ                               |10            |               |
|      |Тәжірибелік                        |15            |               |
|11    |                                   |              |               |
|      |СӨЖ                                |25            |               |
|      |Тәжірибелік                        |15            |               |
|12    |                                   |              |               |
|      |ОСӨЖ                               |10            |               |
|13    |Тәжірибелік                        |15            |               |
|      |СӨЖ                                |25            |               |
|14    |Тәжірибелік                        |15            |               |
|      |ОСӨЖ                               |10            |               |
|15    |Межелік бақылау 2                  |60            |               |
|8-15 апта бойынша барлық ұпай саны        |300           |               |
|Емтихан ұпайы                             |400           |               |
|Академиялық мерзімге жиынтық ұпай         |1000          |               |




7 ӘДЕБИЕТТЕР


Ұсынылатын әдебиеттер тізімі.
                         Негізгі әдебиеттер тізімі.
   1. Алхазишвили А.А. Основы овладения устной иностранной речью. М.,1988.
   2. Андриевская В.В. Возрастные особенности деятельности старшеклассников
      на уроках иностранного языка. ИЯШ.
   3. Беляев Б.В. Очерки по психологии обучения иностранным языкам. М.,
      1965.
   4. Белянин В.П. Психолингвистика. Учебник., М., 2003.
   5. Выготский Л.С. Орудие и знак в развитии ребенка.// Выготский
      Л.С.Собр.сочин.М.,1998
   6. Горолев И.Н., Седов К.Ф. Основы психолингвистики. М.,1998.
   7. Ейгер Г.В., Рапопорт И.А. Языки речь Харьков 1991.
   8. Жинкин Н.И. Язык и речь. Творчество. М.,1998.
   9. Залевская А.А., Медведева И.Л. Психолингвистические проблемы учебного
      двуязычия. Т.,2002.
  10. Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранным
      языке. М.,1985.
  11. Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку. М.,1989.
  12. Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. М.,1991.
  13. Калач П. Хейкинен А. Атрибуция в рамках дискурсивного подхода:
      объяснение успехов и неудач в изучении английского языка как
      иностранного. // Язык коммуникация и социальная среда. Воронеж.,2002,
      №2.
  14. Карлинский А.Е. Основы теории взаимодействия языков. А., 1990.
  15. Колкер Я.М., Устинова Е.С. Речевые способности: как их формировать?
      ИЯШ. 2000.№4.
  16. Клычникова З.И.   Психологические  особенности обучения чтению  на
      иностранном языке.М.,1983.
  17. П.Кузнецова   Т.Д.    Роль   установки   в    формировании
      правильного   и ошибочного речевого действия в условиях билингвизма и
      филингвизма: автореферат дис. к. психол.н. Тбилиси.1982.
  18. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. М.,1977.
  19. Медведева И.Л. Психолингвистические аспекты функционирования
      иноязычного слова. Т., 1999.
  20. Мягкова Е.Ю. Структурные споры при обучении пониманию и переводу
      иностранного текста. // Психолингвистические исследования:  слово и
      текст-Т., 1995.
                         Қосымша әдебиеттер тізімі.
  21. Привалова И.В. Понимание иноязычного текста. С.,2001.
  22. Румянцева И.М. Психология речи и лингвопедагогическая психология.
  23. М, 2004
  24. Домолов А.Г. Психология личности.М.,1990.
  25. Успанов К.С. Теория и ппрактика формирования профессионально значимых
      качеств у будущих учителей.- А., 1998.
  26. Познавательные процессы и способности в обучении. М.,1990.
  27. Жашкуревич. Л.Г. Формирование универсальных умений билингва. М.,2002.
  28. Шерьязданова Х.Т. Психология человеческого общения. А.,2002.
  29. Логинова Л.И. Как помочь ребенку заговорить по - английский. М.2002.
  30. : //www. schools.kz
  31. http://www.euro book.ru;
  32. www.nlp.ru
  33.





Пәндер