Файл қосу
Іздеу құтқару жұмыстарын басқару
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК-042-14.4.05.1.20.54/02-2012 | |ПОӘК «Құтқару қызметін |№3 басылым | | |ұйымдастыру және басқару» | | | |пәнінің студенттерге | | | |арналған оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | Пәннің оқу-әдістемелік кешені «Құтқару қызметін ұйымдастыру және басқару» пәнінен 5В073100 «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығы бойынша СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғы сөз Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының аға оқытушысы Бакирова Л.С. _________________ «28» 08. 2012 жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отрысында Хаттама № 1 «03» 09. 2012 жыл. Кафедра меңгерушісі _________ профессор К.Н. Апсаликов 2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында Хаттама № 1 «03» 09. 2012 жыл. АФ ОӘБ төрағасы _________ профессор м.а. К.Р. Сатиева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № 1 «13» 09. 2012 жыл. Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы, оқу жұмысы бойынша проректор _________ профессор Б.А. Рскелдиев 4 №2 басылым 30.09.2009 ж. орнына енгізілді. Кешен Қазақстан республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандарты МЖБС негізінде жаңартылған 0.04.019.-2011. Бакалавриат. Мазмұны 1. Жалпы ережелер ....................................................................... ................ 4 2. Пәнді меңгеру жөніндегі әдістемелік ұсыныстар .................................. 5 3. Сабақтарды ұйымдастыру және пәнді оқыту саясаты .......................... 6 4. Студенттердің үлгерімін бағалау саясаты .............................................. 6 5. Пәннің мазмұны мен сабақ түріне байланысты сағаттардың бөлінуі . 9 6. СОӨЖ мазмұны ....................................................................... ............... 10 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы ................................ 12 8. Әдебиеттер ....................................................................... ....................... 13 1. Жалпы ережелер 1.1 Пәнді оқытушы туралы жалпы деректер Бакирова Ляйля Сапарбаевна, аға оқытушы «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасы Жұмыс телефоны 53-19-70, оқу ғимараты № 6г, кабинет 12 Сабақ өткізілетін аудитория № 6г оқу ғимараты, 9 аудитория Пән бойынша кредит саны - 2 Кесте1- Оқу жоспарынан көшірме | | | | | |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | |А |өте жақсы |4.00 |95-100 | |А- | |3.67 |90-94 | |В+ |жақсы |3.33 |85-89 | | | | | | |В | |3.00 |80-84 | |В- | |2.67 |75-79 | |С+ |қанағаттарлық |2.33 |70-74 | | | | | | | | | | | | | | | | |С | |2.00 |65-69 | |С- | |1.67 |60-64 | |Д+ | |1.33 |55-59 | |Д | |1.00 |50-54 | |Ғ |қанағаттанарсыз |0.00 |0-49 | Барлық тапсырмалар уақытында өткізілуі қажет. Кешігіп тапсырылған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланады (10 пайызға). Сабаққа кешіккені үшін 0.5 балл төмендетіледі. Қалған сабақтар, сесепті босатқан сабақтар график бойынша өтеледі. Осы талаптарды орындау емтиханға рұқсатты қамтамасыз етеді. 5. Пәннің мазмұны мен сабақ түріне байланысты сағаттардың бөлінуі Кесте 2 – Пәннің мазмұны. Сабақ түрі бойынша сағаттарды |Тақырыптың аталуы |Сағат саны | | |Дәріс |Тәж. |Зерт. |ОСӨЖ |СӨЖ | | | |сабақ |сабақ | | | |Төтенше жағдайды жоюды ескерту | 2 |2 | |4 |4 | |жөніндегі мемлекеттік жүйесі. | | | | | | |Іздеу құтқару жұмыстарын | 2 | 2 | |4 |4 | |ұйымдастыру. Іздеу құтқару | | | | | | |жұмыстарын басқару. | | | | | | |Төтенше жағдайды жоюды ұйымдастыру| 2 | 2 | |4 |4 | |және оларды жүргізу тәртібі, | | | | | | |құтқару және басқа да кезек | | | | | | |күттірмейтін жұмыстарды жүргізу. | | | | | | |Зақымданған аймақтағы құралдар мен| 2 | 2 | |4 |4 | |күштерді басқаруды ұйымдастыру. | | | | | | |Төтенше жағдай кезіндегі іздеу | 2 | 2 | |4 |4 | |құтқару жұмыстарын ұйымдастыру. | | | | | | |Өрт қызметтерін, медиктердің, | 2 | 2 | |4 |4 | |инженерлердің, химик мамандардың | | | | | | |қатысуымен кешенді барлауды | | | | | | |ұйымдастыру. | | | | | | |Бейбіт және соғыс уақытындағы | 1 | 2 | |4 |4 | |төтенше жағдайлардағы эвакуация | | | | | | |шараларын жүргізуді ұйымдастыру. | | | | | | |Іздеу құтқару жұмыстарын жүргізу | 2 | 1 | |2 |2 | |кезіндегі қауіпсіздік шаралары. | | | | | | |Төтенше жағдайлардың психологиялық| | | | | | |аспектілері. | | | | | | | Барлығы | 15 | 15 | |30 |30 | Кесте 3 Тәжірибелік сабақтардың тақырыптарының аталуы, олардың мазмұны, сағат көлемі | |Сағат | |Тәжірбие сабақтарының тақырыптары |саны | |Төтенше оқиға кезіндегі жағдайды болжау, аймақтағы құтқару | 2 | |жұмыстарының мүмкін болатын мөлшерін болжау, жүргізу әдістемесі. | | |Жұмысты басқаруға байланысты халықты құлақтандыруды ұйымдастыру | | |Халықты эвакуациялау және басқа жерге көшіру. Көшіру, | 2 | |эвакуациялауға шешім қабылдау критериін анықтау. ТЖ ошағында | | |адамдардың болу уақытының шегін анықтау . | | |ТЖ зардабын жою жоспарын жасау. Құтқару және басқа шұғыл жұмыстарды| 2 | |жүргізу реті. | | |Құтқару жұмыстарын жүргізу үшін құрал жабдық, адам күштерін қолдану| 2 | |реті. Мемлекеттік құрамындағы күштер мен құрал-жабдық түрлері | | |Зақым ошағында барлау және басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру реті.| 2 | |Құтқару жұмысын жүргізу кезіндегі инженерлік барлау бөлімінің | | |негізгі міндеттері барлау жұмысын жүргізуді ұйымдастыру жолдары | | |Құтқару жұмыстары кезінде адамдарды іздестіру, оларға алғашқы | 2 | |медициналық көмек көрсету реті. Техниканы және алдамдарды | | |залалсыздандыру ( санитарлық өңдеу) әдістері | | |Құтқару жұмыстарын жүргізуші күштер мен басқару органдарының | 2 | |қажетті техникалық қамтамасыздандару дәрежесін анықтау | | |Шұғыл авариялық – құтқару жұмыстарын жүргізу. Құтқару техникасын | 1 | |қолдана білу, апат ошағының жерін залалсыздандыру | | |Барлығы |15 | 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны Кредиттік жүйемен оқыту кезінде студенттің өздік жұмысын ұйымдастыру сапасын жоғарлату, оның ішінде әртүрлі үй тапсырмаларын орындау талаптары жоғары орын алады. Оқытушының көмегімен студенттің өздік жұмысы – кредиттік жүйемен оқыту кезіндегі оқу жұмысының бір түрі болып табылады. Ол аудиториялық сабақ диалог режим түрінде, сонымен қатар, аудиториядан тыс уақытта кеңес түрінде өткізіледі. Студенттің ОСӨЖ және СӨЖ 4 кестеде көрсетілген. Кесте 4 – ОСӨЖ және СӨЖ жоспары |ОСӨЖ |СӨЖ | |аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |2 |3 |4 | |Жер сілкінісі кезіндегі |Су тасқыны кезіндегі |Табиғи және техногенді | |құтқару жұмыстарын |құтқару жұмыстарын |сипаттағы ТЖ алдын алу,| |жүргізу ерекшелігі. |жүргізу ерекшелігі. |жою концепциясы және | | | |осы облыстағы | | | |мемлекеттік басқару | | | |жүйесін жетілдіру | |Сел,қар көшкіні |Химиялық улану кезіндегі|Табиғи апаттың, ірі | |кезіндегі құтқару |құтқару жұмыстарын |өндірістік апаттардың | |жұмыстарын жүргізу |жүргізу ерекшеліктері. |салдарын жоюды | |ерекшеліктері. | |ұйымдастыру және | | | |жүргізу тәртібі | |Көлікте болған авария |Өндірістік апаттар |Халықты АҚ бойынша және| |және апаттар кезіндегі |кезіндегі құтқару |ТЖ кезіндегі | |құтқару жұмыстарын |жұмыстарын жүргізу |іс-қимылдарға үйретуді | |жүргізу ерекшелігі. |ерекшеліктері. |және дайындауды | | | |ұйымдастыру | |Өрттер кезіндегі құтқару|Зақым ошғында барлау |Халықты АҚ бойынша және| |жұмыстарын жүргізу |және басқа шұғыл жұмысты|ТЖ кезіндегі | |ерекшеліктері. |ұйымдастыру |іс-қимылдарға үйретуді | | |ерекшеліктері. |және дайындауды | | | |ұйымдастыру | |Басқару құрылымының, |Төтенше жағдайдың |Құтқару, кезек | |құтқарушылардың, |адамдар психологиясына |күттірмейтін апаттық | |халықтың психикалық |әсері |қалпына келтіру | |жағдайын басқарудың | |жұмысының мақсаты, | |әдістері. | |құрамы мен жүргізу | | | |ерекшелігі | |Апат ошағының жерін |Шұғыл авариялық-құтқару |Халықты және аумақты | |залалсыздандыру. |жұмыстарды жүргізу, |табиғи және техногенді | | |құтқару техника сын |сипаттағы ТЖ-дан | | |қолдану. |қорғаудың қазіргі | | | |кездегі жағдайы, | | | |мемлекеттің АҚ жүйесі | | | |нің дайындығы | |Халықты эвакуациялау |Бейбіт және соғыс |ТЖ болған нысанды, | |және басқа жерге көшіру.|уақытындағы төтенше |ауданды кешенді барлау | | |жағдайда құтқару | | | |жұмыстарын жүргізуді | | | |ұйымдастыру | | |Табиғи апаттардың |Эвакуациялық шараларды |Бейбіт және соғыс | |салдарын жоюды |хабарлау, жүргізу |кезіндегі төтенше | |ұйымдастыру және жүргізу| |жағдайда АҚ шарасын | |тәртібі. Халықты оқыту | |жоспарлау | |және кадрларды дайындау | | | |15 |15 |30 | 7 «Құтқару қызметін ұйымдастыру және басқару» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы Кесте 4 «Құтқару қызметін ұйымдастыру және басқару» бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы |апта |1 |2 |3 |4 |5 | Дәріс222222221622222221430ТС122626262626262619428282828282828196390ОСӨЖ -------------------СӨЖ0020020020060020020020060120Сағат саны 142848284828482827030503050305030270540Р1, Р2- бірінші және екінші аралық рейтингтер 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 негізгі әдебиеттер 8.1.1 Михно Е.П «Ликвидации последствий аварий и стихийных бедствий» 1979ж 8.1.2. Справочник спасателя: Общие сведения о ЧС. Права и обязанности спасателей. 1995 8.1.3 Справочник спасателя: Спасательные работы при ликвидации последствий новаднений, затоплений и цунами. 1995ж 8.1.4 Справочник спасателя: Спасательные работы при ликвидации последствий новаднений, затоплений и цунами. 1995ж 8.1.5. Справочник спасателя: спасательные работы при ликвидации последствий землетрясений, взрывов, бурь, тайфунов.1995ж 8.1.6. Справочник спасателя: спасательные работы при ликвидации последствий радиоактивных загрязнении 1995ж 8.1.7. Справочник спасателя: спасательные работы при ликвидации последствий хим-го загрязнения 1995 ж 8.1.8. ҚР « Апаттық құтқару қызметі және құтқарушылардың мәртебесі» заңы 8.1.9. «Құтқарушы» оқу құралы. Алматы 2009ж 8. 2 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1. Құтқарушы. Оқу құралы. Абдрахманов С.К. - Алматы, АҚ және ТЖ Республикалық курстары, 2009 - 247 б. 8.2.2. Цивилев М.П., Никрофанов А.А. Инженерно- спасательные работы.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz