Файл қосу
Интернет журналистиканың жанрлары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейдегі СМЖ құжат |УМКД | | | | | | | | |УМКД 042-18-15.1.36/01-2013 | |«Интернет журналистика» | 2013 | | |пәнінің оқытушыға |жылғы | | |арналған жұмыс |№1 басылым | | |бағдарламасы | | | 5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Интернет журналистика» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Әзірлеген: ____________ Каримова Бибігүл Жұмашқызы, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы, «___» _______ 2013 жыл 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік кеңесінде талқыланып, бекітілді. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл. ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К. 4 №1 БАСЫЛЫМ МАЗМҰНЫ 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль бойынша) 5 СӨЖ-ның тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Интернет-журналистика» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В050400 «Журналистика» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Интернет-журналистика» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В050400 «Журналистика» мамандығының 3.08.308-2006 бекітілген ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - Оқу әдістемелік кешен Қазақ ұлттық Университетінің типтік бағдарламасына (Алматы, 2007), Қазақстан Республикасы МЖМБС 3.08.308-2006 сәйкес дайындалған. - СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: а) Басты мәселе. Интернет журналистиканы зерттеуші ғалымдардың еңбектері арқылы журналистиканың теориялық негізін меңгеру; ә) Білім, машық, дағды және компетенция тізбегі. - Ақпарат құралдары жұмысындағы өзіндік белгілерін теориялық негізде игере отырып тәжірибемен ұштастыру; - Керекті жерінде шетел ақпарат көздерінің іс-тәжірибесіндегі жетістіктерін дәлелді талдауға пайдалану; - Қоғамдағы өзекті мәселелерді шетел теоретиктерінің пікірлері негізінде бүгінгі журналистердің қызметіндегі кемшіліктерін орынды сынға алып талдай білу. 3.2 Осы курстың мақсаты: Интернет туралы түсінік, бүкіләлемдік интернет торы, интернетпен жұмыс істеу, Интернеттің қажеттілігі, электронды газет-журналдардың маңыздылығы, жаңалықтар топтамасымен жұмыс туралы түсінік беру. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: «Интернеттегі журналистика» пәні журналистика бойынша өтілетін курстың бір бөлігі ретінде ақпараттық технологиялардың пайда болуы, қалыптасуы және даму сатыларын, жаңалықтар индустриясы технологиясымен таныстыра отырып әр елдегі ақпараттық технологиялардың қолданысынан, кәсіптік шеберлігінен, әдіс-тәсілдерінен жан-жақты мағлұмат беру. Осы пәнді жүргізу барысында студенттер телевидение, радио, Интернет, спутниктік байланыс, соңғы ақпараттық технологиялар туралы жалпы хабардар болады. Шетелдің ақпараттық тәжірибелері озық үлгілерімен танысып, қазіргі заманғы бұқаралық ақпарат құралдары туралы нақты мәліметтер ала отырып, олардың технологиялық механизмін түсіну қажет. Сондай-ақ БАҚ-ғы интернеттің маңызы туралы кеңірек мәлімет алуларына мүмкіндік жасау. Баспасөз, теледидар мен радиожүйелердің электронды газет пен журналдың типологиясы, ақпарат агенттіктерінің маңызы сынды мәселелер бұл пәнде қарастырылуы көзделген. 3.4 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Интернет журналистиканың өзекті мәелелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Журналистиканың негізгі әдістерін меңгеру керек; - Теориялық талдау жасай алу; - Қазақ журналистикасының тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 3.5 Курстың пререквизиттері: Журналистикаға кіріспе Қазақ журналистикасының тарихы Публицистің шығармашылық негіздері 3.6 Курстың постреквизиті: Қоғаммен байланыстың қазіргі технологиялары Медиадизайн 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 Кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | | 1 - Модуль Ақпараттық қоғам және |1 | |Интернет-журналистика | | |1 Кіріспе. Интернет - әлеуметтік коммуникация түрлерінің| | |кеңістігі. Ақпараттық қоғам және Интернет-журналистика | | |2 Интернет-БАҚ медиажүйенің бір бөлігі |1 | |3 Интернет БАҚ-тың социологиясы |1 | |2 - Модуль Интернеттің тарихы |1 | |1 Интернет журналистиканың тарихы | | |2 Отандық интернет журналистиканың дамуы, қалыптасуы |1 | |3 Интернеттегі бұқаралық ақпараттың заңмен реттелуі |1 | |4 Интернет журналистика және этика мәселелері |1 | |3 - Модуль Жаңа медиа орта |1 | |1 Дәстүрлі БАҚ және жаңа медиа орта | | |2 Интернет журналистикадағы гипер мәтін түсінігі |1 | |3 Интернет БАҚ. Конвергентті редакцияның жұмысын |1 | |ұйымдастыру | | |4 Мультимедиялық журналистің (Веб журналист) қызметі |1 | |4 - Модуль Интернет және Азаматтық журналистика |1 | |1 Интернет журналистиканың жанрлары | | |2 Онлайн-журналистиканың тілдік ерекшеліктері |1 | |3 Интернет БАҚ менеджменті |1 | |4 Азаматтық журналистика |1 | |Тәжірибелік (семинар) сабақтар | | 1 - Модуль Ақпараттық қоғам және |1 | |Интернет-журналистика | | |1 Кіріспе. Интернет - әлеуметтік коммуникация түрлерінің| | |кеңістігі. Ақпараттық қоғам және Интернет-журналистика | | |2 Интернет-БАҚ медиажүйенің бір бөлігі |1 | |3 Интернет БАҚ-тың социологиясы |1 | |2 - Модуль Интернеттің тарихы |1 | |1 Интернет журналистиканың тарихы | | |2 Отандық интернет журналистиканың дамуы, қалыптасуы |1 | |3 Интернеттегі бұқаралық ақпараттың заңмен реттелуі |1 | |4 Интернет журналистика және этика мәселелері |1 | |3 - Модуль Жаңа медиа орта |1 | |1 Дәстүрлі БАҚ және жаңа медиа орта | | |2 Интернет журналистикадағы гипер мәтін түсінігі |1 | |3 Интернет БАҚ. Конвергентті редакцияның жұмысын |1 | |ұйымдастыру | | |4 Мультимедиялық журналистің (Веб журналист) қызметі |1 | |4 - Модуль Интернет және Азаматтық журналистика |1 | |1 Интернет журналистиканың жанрлары | | |2 Онлайн-журналистиканың тілдік ерекшеліктері |1 | |3 Интернет БАҚ менеджменті |1 | |4 Азаматтық журналистика |1 | |Зертханалық сабақтар | |1 - Модуль Ақпараттық қоғам және Интернет-журналистика |1 | |1 Интернет құрылысы | | |2 Дүниежүзілік интернет торы |1 | |3 Ақпарат іздестіру машиналары |1 | |2 - Модуль Интернеттің тарихы |1 | |1 Internet-тің қызмет баптары | | |2 ВЕБ-ХОСТИНГ |1 | |3 Электронды почта адресін құру және электронды |1 | |почталарды қолдану | | |4 Web – бетте ақпараттарды іздеу |1 | |3 - Модуль Жаңа медиа орта |1 | |1 Блогтар | | |2 Массалық ақпараттан коммуникациялық ақпаратқа дейін |1 | |3 Сет каталогтары |1 | |4 Файлдармен жұмыс жүргізу |1 | |4 - Модуль Интернет және Азаматтық журналистика |1 | |1 Почта қызметтері. Ақпарат алу | | |2 Интернеттегі қазақ газеттері |1 | |3 Онлайн формуласы |1 | |4 Каспионет-Қазақстанның байланыс жүйесі | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 2000 ж. 22 шілдеде Үлкен сегіздік елдері көшбасшылары қабылдаған Жаһандық ақпарат қоғам туралы Окинава хартиясы құжатын оқу. (Калмыков А., Коханова Л. Интернет журналистика. Москва: ЮНИТИ-ДАНА, 2005.) 5.2 Бұқаралық ақпарат құралдары туралы Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шiлдедегi N 451 Заңын оқу. http://kz.government.kz/ сайты. 5.3 Ақпараттандыру туралы Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы N 217 Заңын оқу. http://kz.government.kz/ сайты. 5.4 Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы Қазақстан Республикасының 1996 жылғы 10 маусымдағы N 6-I Заңын оқу. http://kz.government.kz/ сайты. 5.5 Пауль Треанордың «Интернет как гиперлиберализм» еңбегін оқу (Калмыков А., Коханова Л. Интернет журналистика. Москва: ЮНИТИ-ДАНА, 2005.). 5.6 Маршалл Маклюэннің «Средство само есть содержание» еңбегін оқу (Калмыков А., Коханова Л. Интернет журналистика. Москва: ЮНИТИ-ДАНА, 2005.). 5.7 Джон Перри Барлоудың «Продажа вина без бутылок: экономика сознания в глобальной сети» еңбегін оқу (Калмыков А., Коханова Л. Интернет журналистика. Москва: ЮНИТИ-ДАНА, 2005.). 5.8 Елена Вартанованың «Медиаиндустрия және конвергенция» еңбегін оқу. (Интернет СМИ: теория и практика. Москва, Аспект-Пресс, 2010, 348 с.). 5.9 Ирина Фомичеваның «Интернет–БАҚ меди жүйенің бір бөлігі» еңбегін оқу. (Интернет СМИ: теория и практика. Москва, Аспект-Пресс, 2010, 348 с.). 5.10 И.Фомичеваның «Интернет-БАҚ социологиясы» еңбегін оқу. (Интернет СМИ: теория и практика. Москва, Аспект-Пресс, 2010, 348 с.). 5.11 Александр Рихтердің «Интернеттегі бұқаралық ақпаратты құқықтық реттеу» еңбегін оқу. (Интернет СМИ: теория и практика. Москва, Аспект- Пресс, 2010, 348 с.). 5.12 Блогстан 2010 кітабына енген қазақ блогшыларының үздік блог жазбаларын оқу (Блогстан-2010. Алматы, Арыс, 2010, 80 б.) 5.13 Әділ Нұрмақовтың «Қазақстандық интернетте жаңа интерактивті жобалардың дамуы, Қазақстандағы Интернет контенті» еңбегін оқу (Зерттеу. Қазақстандағы Интернет. Алматы, 2010, 400 б.). 5.14 Валентина Фомичеваның «Интернет саласындағы заңнама дамуы» еңбегін оқу (Зерттеу. Қазақстандағы Интернет. Алматы, 2010, 400 б.). 5.15 Әлия Сембайдың «Интернеттің қазақстандық сегментіндегі қазақтілді бағыттың дамуы» еңбегін оқу (Зерттеу. Қазақстандағы Интернет. Алматы, 2010, 400 б.). 5.16 Интернет - әлеуметтік коммуникация түрлерінің кеңістігі. Ақпараттық қоғам және Интернет-журналистика. 5.17 Электронды почта адресін құру және электронды почталарды қолдану. 5.18 Интернет-БАҚ медиажүйенің бір бөлігі 5.19 Браузер. Оны орнату. 5.20 Microsoft Internet Explorer программасы. 5.21 Блогтар. 5.22 Интернеттегі модем. 5.23 Массалық ақпараттан коммуникациялық ақпаратқа дейін. 5.24 E-MAIL қызметі. 5.25 Сет каталогтары. 5.26 Веб-басылым. Құқықтық аспектілері. 5.27 Файлдармен жұмыс жүргізу. 5.28 Интернет БАҚ-тың социологиясы. 5.29 Интернеттегі бұқаралық ақпараттың заңмен реттелуі. 5.30 Мультимедиялық журналистің (Веб журналист) қызметі. СТУДЕНТТІҢ ОҚЫТУШЫМЕН БІРГЕ ЖҮРГІЗЕТІН ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 1. Интернет-журналистика. 2. Чат. Онымен жұмыс істеу. 3. Почта қызметтері. Ақпарат алу. 4. Баспасөз желіге енеді. 5. Интернеттегі қазақ газеттері. 6. Жаңалықтар топтамасы. 7. Онлайн формуласы. 8. Жаһандану және ақпараттық майдан. 9. Каспионет-Қазақстанның байланыс жүйесі. 10. Халықаралық байланыс жүйелері. 11. Почтаны оқу. 12. Интернеттің пайда болу тарихы. 13. Электрондық почтадағы адрестеу жүйесі. 14. Интернеттің дамуы. 15. Дүниежүзілік интернет торы. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте |Дәріс |Семинар |Зертхана |Көрнекі |Өз |Бақылау | |сабақтар |сабақтардың |лық сабақтар|құралдар, |бетімен |түрі | |дың |тақырыбы |дың тақырыбы|плакаттарл|дайындалу| | |тақырыбы | | |аборатория|сұрақтары| | | | | |лық | | | | | | |стендтер | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 Кіріспе. |1 Кіріспе. |1 Интернет |Дәріс |Компьютер|Ауызша | |Интернет - |Интернет - |құрылысы |тезисі,оқу|мен жұмыс| | |әлеуметтік |әлеуметтік | |лықтар | | | |коммуникация |коммуникация | | | | | |түрлерінің |түрлерінің | | | | | |кеңістігі. |кеңістігі. | | | | | |Ақпараттық |Ақпараттық қоғам | | | | | |қоғам және |және | | | | | |Интернет-журн|Интернет-журналист| | | | | |алистика |ика | | | | | |2 |2 Интернет-БАҚ |2 |Дәріс |Компьютер|Жазбаша, | |Интернет-БАҚ |медиажүйенің бір |Дүниежүзілік|тезисі,оқу|мен жұмыс|ауызша | |медиажүйенің |бөлігі |интернет |лықтар | | | |бір бөлігі | |торы | | | | |3 Интернет |3 Интернет |3 Ақпарат |Дәріс |Компьютер|Ауызша | |БАҚ-тың |БАҚ-тың |іздестіру |тезисі,оқу|мен жұмыс| | |социологиясы |социологиясы |машиналары |лықтар | | | |4 Интернет |4 Интернет |4 |Дәріс |Компьютер|Жазбаша, | |журналистикан|журналистиканың |Internet-тің|тезисі,оқу|мен жұмыс|ауызша | |ың тарихы |тарихы |қызмет |лықтар | | | | | |баптары | | | | |5 Отандық |5 Отандық |5 |Дәріс |Компьютер|Жазбаша, | |интернет |интернет |ВЕБ-ХОСТИНГ |тезисі,оқу|мен жұмыс|ауызша | |журналистикан|журналистиканың | |лықтар | | | |ың дамуы, |дамуы, қалыптасуы | | | | | |қалыптасуы | | | | | | |6 |6 Интернеттегі |6 |Дәріс |Компьютер|Ауызша | |Интернеттегі |бұқаралық |Электронды |тезисі,оқу|мен жұмыс| | |бұқаралық |ақпараттың заңмен |почта |лықтар | | | |ақпараттың |реттелуі |адресін құру| | | | |заңмен | |және | | | | |реттелуі | |электронды | | | | | | |почталарды | | | | | | |қолдану | | | | |7 Интернет |7 Интернет |7 Web – |Дәріс |Компьютер|Жазбаша | |журналистика |журналистика және |бетте |тезисі,оқу|мен жұмыс| | |және этика |этика мәселелері |ақпараттарды|лықтар | | | |мәселелері | |іздеу | | | | |8 Дәстүрлі |8 Дәстүрлі БАҚ |8 Блогтар |Дәріс |Компьютер|Ауызша | |БАҚ және жаңа|және жаңа медиа | |тезисі, |мен жұмыс| | |медиа орта |орта | |бақылау | | | | | | |тапсырмала| | | | | | |ры | | | |9 Интернет |9 Интернет |9 Массалық |Дәріс |Компьютер|Жазбаша, | |журналистикад|журналистикадағы |ақпараттан |тезисі,оқу|мен жұмыс|ауызша | |ағы гипер |гипер мәтін |коммуникация|лықтар | | | |мәтін |түсінігі |лық | | | | |түсінігі | |ақпаратқа | | | | | | |дейін | | | | |10 Интернет |10 Интернет БАҚ. |10 Сет |Дәріс |Компьютер|Ауызша | |БАҚ. |Конвергентті |каталогтары |тезисі,оқу|мен жұмыс| | |Конвергентті |редакцияның | |лықтар | | | |редакцияның |жұмысын | | | | | |жұмысын |ұйымдастыру | | | | | |ұйымдастыру | | | | | | |11 |11 Мультимедиялық|11 |Дәріс |Компьютер|Жазбаша, | |Мультимедиялы|журналистің (Веб |Файлдармен |тезисі,оқу|мен жұмыс|ауызша | |қ |журналист) қызметі|жұмыс |лықтар | | | |журналистің | |жүргізу | | | | |(Веб | | | | | | |журналист) | | | | | | |қызметі | | | | | | |12 Интернет |12 Интернет |12 Почта |Дәріс |Компьютер|Ауызша | |журналистикан|журналистиканың |қызметтері. |тезисі,оқу|мен жұмыс| | |ың жанрлары |жанрлары |Ақпарат алу |лықтар | | | |13 |13 |13 |Дәріс |Компьютер|Ауызша | |Онлайн-журнал|Онлайн-журналистик|Интернеттегі|тезисі,оқу|мен жұмыс| | |истиканың |аның тілдік |қазақ |лықтар | | | |тілдік |ерекшеліктері |газеттері | | | | |ерекшеліктері| | | | | | |14 Интернет |14 Интернет БАҚ |14 Онлайн |Дәріс |Компьютер|Ауызша | |БАҚ |менеджменті |формуласы |тезисі,оқу|мен жұмыс| | |менеджменті | | |лықтар | | | |15 Азаматтық|15 Азаматтық |15 |Дәріс |Тест |Жазбаша | |журналистика |журналистика |Каспионет-Қа|тезисі, |сұрақтары| | | | |зақстанның |бақылау |мен жұмыс| | | | |байланыс |тапсырмала| | | | | |жүйесі |ры | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |1. Балапанов Е.Бөрібаев|2 |7 |15,3% | |Б., Мадьярова Г. Жаңа | | | | |ақпараттық | | | | |технологиялар. | | | | |2. Донер Д. Публикации |3 |7 |23% | |в Интернете. | | | | |3. Желтые страницы |2 |7 |15,3% | |Интернет. | | | | |Международные, | | | | |российские и | | | | |казахстанские ресурсы. | | | | |4. Кихтан В.В. |2 |7 |15,3% | |Информационные | | | | |технологии в | | | | |журналистике. | | | | |5. Паркер Р.Как сделать|2 |7 |15,3% | |красиво на бумаге. | | | | |6. Арестова О.Н., |1 |7 |7,69% | |Бабанин | | | | |Л.Н.,Войскунский | | | | |А.Е.Мотивация | | | | |пользователей Интернета| | | | |/Вестик МГУ. | | | | |7. Джадоян А., Коханова|4 |7 |30,7% | |Л., Калмыков А. СМИ и | | | | |современные | | | | |медиа-технологии. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1. Балапанов Е.,Бөрібаев Б., Мадьярова Г. Жаңа ақпараттық технологиялар. - А., 2007. 8.1.2. Донер Д. Публикации в Интернете. – А., 2009. 8.1.3. Желтые страницы Интернет. Международные, российские и казахстанские ресурсы. 8.1.4. Кихтан В.В. Информационные технологии в журналистике.– Ростов на Дону:Феникс, 2009. 8.1.5. Паркер Р.Как сделать красиво на бумаге.– Пер.с англ.-СПб.: Символ- Плюс,2008. 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1. Арестова О.Н., Бабанин Л.Н.,Войскунский А.Е.Мотивация пользователей Интернета /Вестик МГУ, 2008. 8.2.2. Әуә толқынында-Қазақ радиосы. Жинақ. Алматы, Нұрлы әлем, 2007 8.2.3. Брайант ДЖ., Томпсон С. Основы воздействия СМИ. Пер.с англ. М.: Вильямс, 2007. 8.2.4. Гейтс Б. Бизнес со скоростью мыслы.-М,:Аспект Пресс,2009. 8.2.5. Джадоян А., Коханова Л., Калмыков А. СМИ и современные медиа- технологии. М.: Асмо-пресс, 2009. 8.2.6. Засурский И., Засурский Я. Вартанова Е.И. и др.Средства массовой информации постсоветской Росии. М.: Аспект-пресс,2009.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz