Файл қосу

Экономикалық индивидуалды ерекшелігі




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                             |
|3деңгейлі СМЖ құжаты     |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-14.05.01.20.85/01-201|
|                         |                         |2                        |
|Оқытушыға арналған пәннің|                         |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |№ 2 басылым 26.02.2010   |                         |
|«Қазіргі кездегі         |орнына____№3басылым      |                         |
|психология               |                         |                         |
|дағы индивидуалды        |                         |                         |
|ерекшеліктері»           |                         |                         |











                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                «Қазіргі кездегі психологиядағы индивидуалды
                               ерекшеліктері»


                «6M0503» – «Психология» мамандығына арналған



             ОҚЫТУШЫҒА  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ














                                 Семей  2012











                                   Алғысөз

1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
“ Психология” кафедрасының доценті Ш.С.Сатиева _____________
                                                                   “     28”
08  2012ж
2 ҚАРАЛДЫ
2.1  Шәкәрім  атындағы  Семей   мемлекеттік   университетінің   “Психология”
кафедрасының отырысында
Хаттама №  1 «28»   09   2012 жыл

Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева

2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №1 «05» 09 2012жыл

Төрайымы  ___________ Г. Григорьева

3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №   1    «13»  09  2012 жыл

ОӘК төрағасы, бірінші проректор ___________ Б. Рскелдиев






















Мазмұны:

    1.   Қолданыс аймағы
    1. Нормативтік сілтемелер
    2. Жалпы ережелер
    3. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
    4. Магистранттың өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
    5. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    6. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
    7. Әдебиеттер










   1. Қолдану аймағы


      “Қазіргі  кездегі  психологиядағы  индивидуалды  ерекшеліктері”   пәні
бойынша оқу-әдістемелік  кешені  университеттің  психология  мамандықтарының
студенттеріне арналған. Ол студенттерді  курстың  мазмұнымен,  оның  аталған
мамандықты   игерудегі   маңыздылығы   және    көкейтестілігімен,    курстың
саясатымен,  оқыту  процесінде  меңгеретін  білім,  дағды,   іскерліктерімен
таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді  оқып-зерттеугде  негізгі  басшылық
болып табылады.

   2. Нормативтік нұсқама

      Осы  “Қазіргі  кездегі  психологиядағы   индивидуалды   ерекшеліктері”
пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі  құжаттардағы  барлық  талаптар  мен
ұсыныстарға сай  пән  бойынша  оқу  процесінің  ұйымдастыру  ретін  белгілеп
құрастырылған:
    «6M0503»- «Психология» мамандығы бойынша мемлекеттік жалпыға бірдей  оқу
 стандарты ҚР МЖОс 5.04.033-2011 Қазақстан  Республикасы  білім  және  ғылым
 министірлігі 2011 жылғы 17 маусым  №261 бекітілген және енгізілген.



      Пәнді оқып-зерттеу бойынша әдістемелік нұсқаулар
      Құрметті магистранттар!
    Бұл курс психологиялық факультет  магистранттарына  арналған.     Білім
беру реформасын жүзеге  асыру  бағытында  көзделген  басты  шаралардын  бірі
оқытушылардың психология ғылымы саласындығы дайындығын үнемі  жақсарта  түсу
мәселесі. Қазақстан жағдайында төл тілімізде бұл салада  атқарылған  шаралар
аз емес. Білім беру бағдарламалары тиісті деңгейлер мен олардың  сатыларының
білім беру мазмұны айқындалған
     Қазіргі кездегі психологиядағы индивидуалды ерекшеліктері курсының  әр
түрлі әдістемелік аспектілерін зерттеу ісі  елімізде  жаңадан  қолға  алынып
келеді. Жоғары мектептердің өзіндік ерекшеліктеріне  орай  жазылған  осындай
еңбектер   аз.   Магистранттарға   ұсынылып   отырған   осынау   құрал   оқу
бағдарламасының жекелеген такырыптарға қатысты келелі  мәселелерін  тәжірибе
жүзінде, нақты экспериментті зерттеулер  арқылы  түсіндіруді  мақсат  еткен.
Пәннің сапалық және  көлемдік  параметрлері  өте  ауқымды  болғандықтан  оны
толық  оқып-зерттеу   үшін   аудиториялық   сабақпен   шектелуге   болмайды,
сондықтан, сіздерге  көптеген  тақырыптарды  өзбетімен  оқып-зерттеуге  тура
келеді.
       Аудиториялық  сабақтарға  дәрістер   практикалық   сабақтар   кіреді.
Семинарлық  сабақтар  сіздерге  ғылыми  әдебиеттермен   жұмыс   істеу   және
аудитория  алдында  сөйлеу  сияқты  практикалық   дағдылады   қалыптастыруға
көмектеседі. Практикалық  сабақтарға  өз  уақытында   және  жоспарға  сәйкес
толық көлемде дайындалу талап етіледі. Тақырып бойынша дайындалу тек  арнайы
оқулықтарды  пайдаланумен  шектелмеуі  тиіс.  Конспект  жұмыстарды   семинар
сабағына арнайы басталған жұмыс дәптерінде жазба түрде ұсынылуы қажет.
       Сонымен  қатар,  жұмыс  бағдарламасында  өзбетімен  жұмыстың   келесі
түрлері  ұсынылады:  МӨЖО  (студенттің   оқытушы   басшылығымен   жүргізетін
өзбетімен жұмысы ), және МӨЖ (кейбір  тақырыптарды  тереңірек  оқып-зерттеуі
мақсатындағы студенттің өзбетімен жұмысы). Берілген жұмыс түріне  байланысты
тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері 4,5 кестелерде көрсетілген.
       Жұмыстар   магистранттардың  өзіндік  ойлауы  мен  шығармашылығы   да
кеңінен қарастырылған. Жалпы психология пәніне байланысты барлық  тақырыптар
қамтылып,  сол  тақырыптарға  орай  қосымша  әдебиеттер  тізімі  қарастырылу
ұсынылады.
 Бұл бағдарламаны құрастырғанда осы мәселелерді мүмкіндігіше  пәнге  қатысты
толық қамтуды көздедік.







 Курс саясаты
Сабаққа қатынасу.
1.Магистранттың дәріс, практикалық сабақтарға қатысу міндетті.
2.Белгілі себептермен сабаққа қатынаса алмаған жағдай, Сізді пән  міндетінен
босатпайды.
3.Кешігуге немесе  дәріс,  практикалық  сабақ  кезінде  басқа  магистрантпен
сөйлесуге болмайды.
Тәртіп.
1.Тәртіп магистранттың оқу үлгеріміне тәуелді емес, демек, барлығына  ортақ.

2.Сабақ үстінде  тәртіп  бұзушылар  аудиториядан  шығарылады  немесе  курсты
қорытындылауда “қанағаттанарлықсыз” бағасы қойылады.
3.Сабақ үрдісінде Сіздің қалталы телефоныңыз өшірілуге тиіс.
4. Оқытушы  мен  курстастарыңызға  ашық  жарқын  болуға  және  шыдамдылықпен
қарауды ұмытпаңыз.
МӨЖ бойынша тапсырмалар.
1.МӨЖ бойынша  тапсырмалар  өз  уақытында  міндетті  түрде  орындалуы  тиіс.
2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады.
Емтихан.
1.Емтихан  –  білімді  қорытынды  рубеждік   тексеру   болғандықтан   барлық
студенттерге міндетті.
2.Емтихан тестілеу немесе билеттік жүйеде орындалады.
3.Тестік тапсырма әрбір модуль бойынша 360 тестіні, ал әрбір емтихан  билеті
3 сұрақты құрайды.


         Ұпайлық, пайыздық және әріптік эквивалентінде бағалау

                            шкаласы
  Кесте 1
|Әріптік жүйе     |Ұпайлардың сандық|Пайыздық мазмұны |Дәстүрлі жүйе       |
|бойынша бағалау  |эквиваленті      |                 |бойынша бағалау     |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |



3.1.Пәннің қысқаша мазмұны

      “Қазіргі   кездегі   психологиядағы    индивидуалды    ерекшеліктері”-
психология ғылымының аса маңызды және күрделі бір саласы. Соңғы жылдары  бұл
ғылыми пәнді зерттеу мәселелеріне жете көңіл аударылмай соңғы 40-50  жылдары
өзге ғылымдардың  көлеңкесінде  қалып  қойды.  Сондықтан,  “Қазіргі  кездегі
психологиядағы индивидуалды ерекшеліктері”  курсы  бүгінгі  күннің  талабына
сай психолгия  мамандығы  студенттері  үшін  арнайы,  терең   білімді  қажет
ететін пән болып есептеледі.  Бұл  курста  “Қазіргі  кездегі  психологиядағы
индивидуалды ерекшеліктері” Ресейлік,  шетелдік,  отандық  ғылыми-қолданбалы
ақпарат осы заманғы психологиялық  теориялар  негізінде  беріледі.  Зерттеу-
психологиялық синтездің қажеттілігі мен мәні ашылып анықталады.


3.2. Пәннің мақсаты

Болашақ   мамандардың   “Қазіргі   кездегі    психологиядағы    индивидуалды
ерекшеліктері” саласын оқып-зерттеуге бағытталған кәсіптік білім  негіздерін
қалыптастыру.

3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
             ✓ Қазіргі кездегі  психологиядағы  индивидуалды  ерекшеліктері
               жеке  дара  өзіндік  сала   ретінде   талдау,   категориялық
               құрылымын ашу;
             ✓ Тұлғаның танымдық процестерін  зерттеу  бойынша  тестер  мен
               әдістемелерді  тәжірибеде  игерудің  дағды  және  іскерлікті
               дамыту;
             ✓  Рефлексивті  мүмкіншілікті   дамытудың   арқасында   кәсіби
               маңызды сапаларды меңгеру;
             ✓   Тұлғалық   әдістемелер   мен   тестермен    жұмыс    істеу
               іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру;
             ✓    Психологиялық    зерттеулерді    жүргізу    бағдарламасын
               құрастыру,  зерттеу  барысында  алынған  мәліметтерді  өңдеу
               іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру;
             ✓  Психологиялық   қортындыны   құрастыру   іскерліктері   мен
               дағдыларын дамыту

3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
    ✓ Психологиялық зерттеулердің әдіснамалық негізін үйрену;
    ✓  Психология   индивидуалды   ерекшелігінің   саласын   оқып-зерттеудің
      әдістерін қолдана алуы;
    ✓ Психология  индивидуалды  ерекшелігі  методологиялық,  теориялық  және
      әдістемелік негіздерін;
    ✓  Психологиялық  зерттеулерде  қолданылатын  әдістемелерді   тәжірибеде
      игеру;
    ✓ Психологиялық қорытынды жасау ептілігі,  сәйкес  ғылыми  әдебиеттермен
      жұмыс жасау және іздестіру дағдыларын меңгеру.


3.5.Курстың пререквизиті:
1. Жалпы психология;
2.Эксперименталды психология;
3.Психологиядағы математикалық әдістер
4.Психодиагностика

3.6.Курстың постреквизиті:

   1. Жас ерекшелік психологиясы;
   2. Қолданбалы психология;
   3. Практикалық психология бойынша мамандану курстары;
   4. Дифференциалды психология.
Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

     Кесте2

|Курс  |Семестр  |Кредит |ЛК    |МПС    |МӨЖО    |МӨЖ      |Барлығы  |
|      |         |Саны   |(сағ.)|(сағ)  |(сағ)   |(сағ)    |         |
|      |         |       |      |       |        |         |         |
|1     |1        |3      |15    |30     |90      |180      |225      |

4 Оқытушыларға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы
 Кесте 3
|№  |Тақырыптар          |Мазмұны                    |Сағаттар саны             |Әдебиет|
|                                                   |                  |
|Аудиториялық               |Аудиториядан тыс       |                  |
|2                          |3                      |4                 |
|Қазіргі кездегі            | Терминологиялық       |Схема «Қазіргі    |
|психологиядағы индивидуалды|сөздікпен жұмыс        |кездегі           |
|ерекшеліктері ғылым ретінде|                       |психологиядағы    |
|                           |                       |индивидуалды      |
|                           |                       |ерекшелігіне      |
|                           |                       |байланысты        |
|                           |                       |пікірлердің даму  |
|                           |                       |тарихы»           |
|Қазіргі кездегі            |Индивидуалдылықты      |Индивидуалды      |
|психологиядағы индивидуалды|зерттеудегі объективті |зерттеудегі жүйелі|
|ерекшеліктерінің зерттеу   |және субъективті       |бағытын           |
|әдістері                   |әдістер.               |статистикалық     |
|                           |Индивидуалдылықты      |әдістердің сипаты |
|                           |зерттеудегі            |                  |
|                           |статистикалық әдістер  |                  |
|                           |және тестілер.         |                  |
|Жеке тұлғаның              |Терминологиялық        |Шығармашылық      |
|индивидуалды-психологиялық |сөздікпен жұмыс        |тапсырма          |
|ерекшелігі                 |                       |                  |
|Адамның индивидуалды       |Адам                   |Бағдарлама        |
|эвалюциясының психологиялық|индивидуалдылығымен    |әзірлеу.          |
|мүмкіншілігі               |қоса әлеммен онаша     |                  |
|                           |қалу. Психологиялық    |                  |
|                           |талдау, ашық өз        |                  |
|                           |пікірлерін айтуға      |                  |
|                           |мүмкіншілік беру.      |                  |
|Жеке тұлға және оның       |Жеке тұлға және оның   |Шығарма, баяндама |
|психологиядағы индивидуалды|психологиядағы         |т.б. формада      |
|ерекшеліктерінің көрінуі   |индивидуалды           |                  |
|                           |ерекшеліктерінің       |                  |
|                           |көрінуі                |                  |
|Тұқым қуалаушылық және     |Жеке тұлға пенделік,   |Баяндама, шығарма |
|қазіргі кездегі қоршаған   |даралық, тұлғалық және |шылық             |
|ортадағы факторларының     |әлеуметтік             |                  |
|арақатынасы                |ерекшеліктердің жүйесі |                  |
|                           |ретінде.               |                  |
|Қазіргі кездегі            |Әрекет- қылық пен дене | Көпшілік         |
|психологиядағы индивидуалды|құрылымының өзара      |ерекшелік         |
|ерекшеліктің дене құрылымы |байланысының көп       |терінің көрінуі   |
|және әрекет- қылығы.       |түрлілігі. Ондағы      |мен белгілеріне   |
|                           |физиологиялық және     |мысал             |
|                           |сенсорлық факторлар.   |дар келтіру       |
|                           |Темпераменттің негізгі |                  |
|                           |қасиеттері және        |                  |
|                           |конституциялық типтері.|                  |
|                           |Ғылыми журналдармен    |                  |
|                           |жұмыс                  |                  |
|Индивидуалды оқыту және    |Индивидуалды дара      |  Өз үлгісін      |
|дара ерекшелігінің         |айырмашылықтары мен    |ұсынып,           |
|айырмашылығы               |тәжірибелері. Оқыту    |презентациялау    |
|                           |жүйесіндегі мектеп оқу |                  |
|                           |орындарын зерттеу.     |                  |
|                           |Мектепте оқыту мен     |                  |
|                           |ақыл- ой қабілеті.     |                  |
|Адамның индивидуалды       |Мінез- тұлғаның дара   | Реферат, сызба   |
|мінездік ерекшеліктері     |қасиет ерекшелігі      |                  |
|                           |ретінде. Мінез         |                  |
|                           |қалыптастыратын        |                  |
|                           |қасиеттер (жетекші,    |                  |
|                           |типтік және дара).     |                  |
|Адамның интеллектісінің    |Ақыл-ой жетіспеушілігі |Экономикалық      |
|индивидуалды ерекшелігі.   |дәрежесінің деңгейі мен|үдерістер сызбасы |
|                           |оның негізгі           |                  |
|                           |критерилері.           |                  |
|                           |Этиологиясы мен        |                  |
|                           |клиникалық             |                  |
|                           |көптүрлілігі.          |                  |
|                           |Психологиялық          |                  |
|                           |сипаттамалар. Оқыту    |                  |
|                           |және реабилитация      |                  |
|                           |мәселелері.            |                  |
| Индивидуалды              |Ғылыми зерттеушілердің |Бағдарлама        |
|қабілеттерінің ерекшелігі. |еңбектеріне теориялық  |әзірлеу.          |
|                           |талдау жасау           |                  |
|Индивидуалды креактивтілік | Дарындылық мәселесі.  |Шығармашылық      |
|немесе шығармашылық        |Дарындылыұты           |тапсырма          |
|дарындылығының ерекшелігі. |сипаттайтын            |                  |
|                           |психологиялық          |                  |
|                           |теориялар. Дарындылықты|                  |
|                           |зерттеу әдістері.      |                  |
|                           |Дарынды балаларды      |                  |
|                           |анықтаудың әдістері    |                  |
|                           |және олармен жұмыс.    |                  |
|Қазіргі кездегі            |Қазіргі кездегі        |Зазыкин В.Г. Психо|
|психологиядағы жеке        |психологиядағы жеке    |логия в           |
|тұлғаның индивидуалды      |тұлғаның индивидуалды  |рекламе.-СПб.:Пите|
|мотивациялық аймағының     |мотивациялық аймағының |р.2007.           |
|ерекшеліктері              |ерекшеліктері.         |                  |
|                           |Мотивациялық аймағын   |                  |
|                           |зерттеу                |                  |
|Психологиялық индивидуалды |Жаңа терминологиялық   |Маркетингтік      |
|ерекшеліктің гендерлік     |сөздіктер тізбесін     |зерттеулер жүргізу|
|аспектілері.               |әзірлеу                |                  |
|Қазіргі кездегі            |Ғылыми оқу құралымен   | Сауалнамалар     |
|психологиядағы индивидуалды|жұмыс                  |жүргізу           |
|ерекшеліктерін басқа       |                       |                  |
|кездегі индивидуалдылықтың |                       |                  |
|айырмашылығы.              |                       |                  |
|                           |                       |                  |



























   5. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы:

       Кесте 5 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы


|             |Тақырыптар      |Көрнекілік  |Өздік оқуға арналған    |Бақылау     |
|             |                |тер, ТСО,   |сұрақ                   |формасы     |
|             |                |плакаттар,  |тар                     |            |
|             |                |лаборатория |                        |            |
|             |                |лық стенд   |                        |            |
|Дәрістер     |Практикалық     |            |                        |            |
|             |(семинар)       |            |                        |            |
|             |сабақтар        |            |                        |            |
|1            |2               |3           |4                       |5           |
|Қазіргі      |Ғылыми білім    |Плакаттар,  |Статистикалық талдау    |Интерпрета  |
|кездегі      |жүйесіндегі     |карточкалар,|әдістерін анықтау, оны  |ия әзірлеу  |
|психологиядағ|индивидуалды    |суреттер    |жүргізу және            |            |
|ы            |психологияның   |тізбегі     |мәліметтердің           |            |
|индивидуалды |рөлі және орны. |            |интерпретациясын        |            |
|ерекшеліктері|Индивидуалды    |            |әзірлеу.                |            |
|ғылым ретінде|психологияның   |            |                        |            |
|             |пәні, міндеттері|            |                        |            |
|             |және даму       |            |                        |            |
|             |кезеңдері.      |            |                        |            |
|Қазіргі      |Қазіргі кездегі |Теориялық   | Қазіргі кездегі        |Қазіргі     |
|кездегі      |психологиядағы  |негіздемелер|психологиядағы          |кездегі     |
|психологиядағ|индивидуалды    |            |индивидуалды            |психологияда|
|ы            |ерекшеліктерінің|            |ерекшеліктерінің зерттеу|ғы          |
|индивидуалды |зерттеу әдістері|            |әдістері                |индивидуалды|
|ерекшеліктері|                |            |                        |ерекшеліктер|
|нің зерттеу  |                |            |                        |            |
|әдістері     |                |            |                        |            |
|Жеке тұлғаның|Жеке тұлғаның   | Жеке тұлға |Жеке тұлғаның ситуативті|Бағдарлама  |
|индивидуалды-|ситуативті және |ның ситуа   |және жеке тұлғалық      |әзірлеу     |
|психоло      |жеке тұлғалық   |тивті және  |үрейленуін  әдістемесі  |            |
|гиялық       |үрейленуін      |жеке тұлға  |бойынша құндылықтық     |            |
|ерекшелігі   |зерттеу         |лық үрейле  |бағдарларды зерттеу     |            |
|             |                |нуін  зерт  |                        |            |
|             |                |теуге арнал |                        |            |
|             |                |ған суреттер|                        |            |
|Адамның      |Адамның         |Жеке тұлға  |Жеке тұлғаның ситуативті|Алынған     |
|индивидуалды |индивидуалды    |ның ситуа   |және жеке тұлғалық      |нәтижелерді |
|эвалюциясының|эвалюциясының   |тивті және  |мәліметтерді әзірлеу.   |өңдеу       |
|психологиялық|психологиялық   |жеке тұлға  |                        |            |
|мүмкіншілігі |мүмкіншілігі    |лық         |                        |            |
|             |                |мәліметтері |                        |            |
|Жеке тұлға   |Жеке тұлғаның   |Негізгі  ба |Жеке тұлғаның           |Психологиялы|
|және оның    |индивидуалды    |ғыттарының  |индивидуалды            |қ  талдау   |
|психологиядағ|ерекшелігіндегі |тізбегі, кар|ерекшелігіндегі қиялын  |            |
|ы            |қиялын          |точкалар    |қарастыру               |            |
|индивидуалды |қарастыру.      |            |                        |            |
|ерекшеліктері|                |            |                        |            |
|нің көрінуі  |                |            |                        |            |
|Тұқым        |Жеке тұлға      |Жеке тұлға  |Зерттеудің тесті,       |Мотивация   |
|қуалаушылық  |пенделік,       |пенделік,   |мақсаты, міндеттері,    |психологиялы|
|және қазіргі |даралық,        |даралық,    |қолдану мүмкіншіліктері,|қ категория |
|кездегі      |тұлғалық және   |тұлғалық    |жүргізу процедурасымен  |ретінде     |
|қоршаған     |әлеуметтік      |және        |танысу                  |тізбегін    |
|ортадағы     |ерекшеліктердің |әлеуметтік  |                        |әзірлеу     |
|факторларының|жүйесі ретінде. |ерекшеліктер|                        |            |
|арақатынасы  |                |дің жүйелік |                        |            |
|             |                |бағыттарына |                        |            |
|             |                |арналған    |                        |            |
|             |                |мысалдар    |                        |            |
|Қазіргі      |Қазіргі кездегі |Жас ерекше  |Жеке тұлғаның ситуативті|Алынған     |
|кездегі      |психологиядағы  |лік         |және жеке тұлғалық      |мәліметтерді|
|психологиядағ|индивидуалды    |сипатта     |мәліметтерді әзірлеу    |талдау      |
|ы            |ерекшеліктің    |маларына    |                        |            |
|индивидуалды |дене құрылымы   |мысалдар    |                        |            |
|ерекшеліктің |және әрекет-    |            |                        |            |
|дене құрылымы|қылығы.         |            |                        |            |
|және әрекет- |                |            |                        |            |
|қылығы.      |                |            |                        |            |
|Индивидуалды |Индивидуалды    |арналған    |Жеке тұлғаның ситуативті|Проблемасын |
|оқыту және   |дара            |схемалар    |және жеке тұлғалық      |өңдеу       |
|дара         |айырмашылықтары |            |мәліметтерді әзірлеу    |            |
|ерекшелігінің|мен             |            |                        |            |
|айырмашылығы |тәжірибелері.   |            |                        |            |
|             |Оқыту           |            |                        |            |
|             |жүйесіндегі     |            |                        |            |
|             |мектеп оқу      |            |                        |            |
|             |орындарын       |            |                        |            |
|             |зерттеу.        |            |                        |            |
|             |Мектепте оқыту  |            |                        |            |
|             |мен ақыл- ой    |            |                        |            |
|             |қабілеті.       |            |                        |            |
|Адамның      |Мінез- тұлғаның |Мінезге     |Джекобс және Бушке бойын|Эксперимент |
|индивидуалды |дара қасиет     |арналған    |ша қысқа мерзімді есті  |жүргізу     |
|мінездік     |ерекшелігі      |мысалдар    |зерт                    |            |
|ерекшеліктері|ретінде. Мінез  |            |теу мазмұнымен танысу   |            |
|             |қалыптастыратын |            |                        |            |
|             |қасиеттер       |            |                        |            |
|             |(жетекші, типтік|            |                        |            |
|             |және дара).     |            |                        |            |
|Индивидуалды |Жеке тұлғаның   |Қабылдау    |Пиктограмма             |Эксперимент |
|қабілеттеріні|ерекшелігі      |ерекшелігіне|                        |жүргізу     |
|ң ерекшелігі.|ретінде         |арналған    |                        |            |
|             |қабілетті       |мысалдар    |                        |            |
|             |қарастыру.      |            |                        |            |
|             |Қабілет         |            |                        |            |
|             |түрлерінің      |            |                        |            |
|             |индивидуалды    |            |                        |            |
|             |ерекшелігін     |            |                        |            |
|             |талдау.         |            |                        |            |
| Индивидуалды|Дарындылық      |Дау-жанжал  |Салыстырмалық           |Салыстырмалы|
|креактивтілік|мәселесі.       |ды жағдайда |дау-жанжалды жағдайда   |қ           |
|немесе       |Дарындылыұты    |арналған    |заңымен танысу          |дау-жанжалды|
|шығармашылық |сипаттайтын     |мысалдар    |                        |жағдайда    |
|дарындылығыны|психологиялық   |            |                        |заңын өңдеу |
|ң ерекшелігі.|теориялар.      |            |                        |            |
|             |Дарындылықты    |            |                        |            |
|             |зерттеу         |            |                        |            |
|             |әдістері.       |            |                        |            |
|             |Дарынды         |            |                        |            |
|             |балаларды       |            |                        |            |
|             |анықтаудың      |            |                        |            |
|             |әдістері және   |            |                        |            |
|             |олармен жұмыс.  |            |                        |            |
|Қазіргі      |Қазіргі кездегі |Жеке тұлға  |Өз таңдауы бойынша      |Эксперимент |
|кездегі      |психологиядағы  |ның ерік    |мотива                  |жүргізу     |
|психологиядағ|жеке тұлғаның   |күш-жігерін |циялық аймағы анықтайтын|            |
|ы жеке       |индивидуалды    |сипаттайтын |әдістемемен танысу      |            |
|тұлғаның     |мотивациялық    |мысалдар    |                        |            |
|индивидуалды |аймағының       |            |                        |            |
|мотивациялық |ерекшеліктері.  |            |                        |            |
|аймағының    |Мотивациялық    |            |                        |            |
|ерекшеліктері|аймағын зерттеу |            |                        |            |
|Қазіргі      |Қазіргі кездегі |Арнайы      |   Әдістемелерден үзінді|Әдістемелерд|
|кездегі      |психологиядағы  |мотивацияны |                        |ен үзінді   |
|психологиядағ|жеке тұлғаның   |зерттейтін  |                        |            |
|ы жеке       |индивидуалды    |суретте     |                        |            |
|тұлғаның     |мотивациялық    |Мелері мен  |                        |            |
|индивидуалды |аймағының       |әдістері    |                        |            |
|мотивациялық |ерекшеліктері.  |            |                        |            |
|аймағының    |Мотивациялық    |            |                        |            |
|ерекшеліктері|аймағын зерттеу |            |                        |            |
|Психологиялық|Гендерлік       |Фрустрацияны|Ақыл-ой әдістемесімен   |Розенцвейг  |
|индивидуалды |сәйкестілік.    |ң эмоцио    |танысу                  |әдістемесін |
|ерекшеліктің |Биологиялық және|налды сти   |                        |өңдеу       |
|гендерлік    |мәдени          |мулдық мате |                        |            |
|аспектілері. |факторлар.      |риалдары    |                        |            |
|             |Әдістемелік     |            |                        |            |
|             |мәселелері.     |            |                        |            |
|             |Гендерлік рөлдер|            |                        |            |
|             |мәні. Жыныстық  |            |                        |            |
|             |айырмашылықтар  |            |                        |            |
|             |(қабілет,       |            |                        |            |
|             |құндылық,       |            |                        |            |
|             |мотивация,      |            |                        |            |
|             |жетістікке жету |            |                        |            |
|             |және т.б.).     |            |                        |            |
|Қазіргі      |Қазіргі кездегі |Темперамент |Өз таңдауы бойынша      |Эксперимент |
|кездегі      |психологиядағы  |типін анық  |отбасы қарым-қатынасының|жүргізу     |
|психологияд  |индивидуалды    |тауға арнал |қасие                   |            |
|ағы индиви   |ерекшеліктерін  |ған матер   |тін анықтайтын          |            |
|дуалды       |басқа кезеңдегі |иалдар      |әдістемемен танысу      |            |
|ерекшеліктері|психологиялық   |            |                        |            |
|н басқа      |индивидуалдықты |            |                        |            |
|кездегі      |салыстыру,      |            |                        |            |
|индивидуалдыл|анализдеп       |            |                        |            |
|ықтың айыр   |талдау.         |            |                        |            |
|машылығы.    |Дифференциалдылы|            |                        |            |
|             |ғын анықтау.    |            |                        |            |
|             |                |            |                        |            |






      Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:


      Кесте 6 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы


      |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны     |Магистранттар  |Қамтамасыз  |
|     |құралдар атауы             |         |саны           |ету пайызы  |
|     |                           |         |               |            |
|1    |Дружинин В.Н.              |7        |1              |100         |
|     |Эксперименталь             |         |               |            |
|     |ная психология: Учебник для|         |               |            |
|     |вузов:-СПб: Питер, 2007    |         |               |            |
|2    |Крылов А.А., Маничева С.А. |7        |1              |100         |
|     |Практикум по общей         |         |               |            |
|     |экперимен                  |         |               |            |
|     |тальной и прикладной       |         |               |            |
|     |психологии. Питер 2008     |         |               |            |
|3    |Курс общей, возрастной и   |7        |1              |100         |
|     |педагогической психологии  |         |               |            |
|     |Вып.3/Подред.М.В.Гамезо.   |         |               |            |
|4    |Практикум по общей психоло |7        |1              |100         |
|     |гии Н.С.Глуханюк,          |         |               |            |
|     |.В.Дьяченко, С.Л.Семенова  |         |               |            |
|     |М., 2006                   |         |               |            |
|5    |Эксперименталды психология |10       |1              |100         |
|     |Сатиева Ш.С.               |         |               |            |



 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
Кесте 7
№Апталар1234567891011121314151Бақылау түріРКХСХБТ1РБККХРСХБК2РБ2Бақылау түріРКХСХБХ1РБТРСХК БКСХ2РБ3Ұпайлар555555555555555
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Т-тест.



8. Негізгі әдебиеттер:
81.1.Дружинин В.Н.Экспериментальная психология: Учебник для вузов:-СПб: Питер, 2008 11-24 бет
8.1.2.Эксперименталды психология: емтихан билеттеріне жауап. Зароченцев К.Д., Худяков А.И.. Питер 2007 жыл, 6-30 бет.
8.2.3.Крылов А.А., Маничева С.А. Практикум по общей экпериментальной и прикладной психологии. Питер 2007. 6-15б.
8.1.4.Немов Р.С.Пихология книга 3. М. 2005 528б.
8.1.5.Практикум по общей психологии Н.С.Глуханюк, е.В.Дьяченко, С.Л.Семенова М., 2006

8.2. Қосымша әдебиеттер:
8.2.1.Алдамұратов Ә., Мұқанов М. Психология пәнінен лабораториялық-практикалық сабақтар. Бірінші бөлім, Алматы, 2007, екінші бөлім. - Алматы, 2009.
8.2.2.Жалпы психология В.В. Богославский т.б. редакциясымен, "Мектеп", Ал-маты,2008
8.2.3.Жарыкбаев Қ, Психология, Пед. институт студенттері мен пед. училище окушылары үшін /Қазак, педбас/, Алматы 2005.
8.2.4.Жарықбаев К,., Совет адамдарының ерік-жігерін төрбиелеу. Кдзақстан:, Ал-маты,2006
8.2.5.Жарықбаев Қ., Абдрахманов Ә., Психологая терминдерінің орысша-казакша сөздігі. Мектеп., Алматы, 2006
Пәндер