Файл қосу
Мал шаруашылығын механикаландыру және электрлендіру
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18.22.1.58/02 -2013 | |Студентке арналған |Басылым №____ | | |«Мал шаруашылығын |«___»_____20_____ | | |механикаландыру және | | | |электрлендіру» пәнінің оқу | | | |жұмыс бағдарламасы | | | «Мал шаруашылығын механикаландыру және электрлендіру» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В080200 «Мал шаруашылығының өнімдерін өндіру технологиясы» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ –2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының доценті Қорабаев Жұмабай Зейнелович «_____»_______2013 жыл 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама «_____ »_________2013 жыл, № Кафедра меңгерушісі ______________ Тугамбаева С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама «____»__________ 2013 жыл, № ОӘБ төрайымы _________________ А.В.Тлеубаева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама «______»____________2013 жыл, № ОӘК төрайымы_____________Г.Искакова 4. АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН. МАЗМҰНЫ 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 3. Курстың форматы мен саясаты 4. Баға қою саясаты 5. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар 6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары 1. ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1.Оқытушының аты –жөні: Қорабаев Жумабай Зейнелович, доцент 2.Кафедра: Мал шарушылығы және аңшылықтан морфология негіздерімен 3.Хабарласу телефоны: 53-19-70 (институт, жұмыс), 4.Жұмыс өткізілетін орны: № 5 корпус, аудитория № 101 5.Пәннің аты: «Мал шаруашылығын механикаландыру және электрлендіру» 6.Кредит саны: 3(үш) 1.2Пәннің қысқаша мазмұны «Мал шаруашылығын механикаландыру және электрлендіру» пәнінің мазмұны:Мал шаруашылығын интенсивтендіру проблемаларын шешуде өндірістік процестерді комплекті механикаландырудың, электрлендірудің және автоматтандырудың мәні барған сайын арта түсуде.Мал фермасы – ауыл шаруашылығы кәсіпорын бөлімшесі. Мал комплексі – ауыл шаруашылығы өндірінсінің кәсіпорны, ол комплексті механикаландыру,электрлендіру, автоматтандыру, технологиялық процестерді тасқынды ұйымдастыру негізінде өнеркәсіптік технологияны, еңбекті ғылыми ұйымдастыру, өндірісті жоғары деңгейде шоғырландыруды және мамандыруды қолдану негізінде жоғары сапалы мал өнімдерін біркелкі әр жыл бойы өндіруге арналған Мал шаруашылығын интенсивтендіру бағытыныдағы маңызды шаралардың ішінен мыналарды атап көрсетуге болады: жоғары өнімді жаңа машиналар мен жабдықтар жасау; жекелеген процестерді механикаландырудан тасқынды технологиялық линиялар негізінде атқаратын бүкіл жұмысты комплексті механикаландыруға және автоматтандыруға көшіру,технологиялық процестерде тікелей электр энергиясын кеңінен қолдану; малды күтіп-бағу және жемдеу әдістерін жетілдіру; жемшөптің, жемшөп рациондарының т.б. жаңа типтерін енгізу. 1.3 Курстың мақсаты: «Мал шаруашылығын механикаландыру және электрлендіру» пәнін оқытудың мақсаты: студенттерді мал фермалары мен кешендерде өндрістік процестерді кешенді механикаландыру және автоматтандыру үшін пайдаланатын машиналармен механизімдердің жұмыс істеу тәртібі бойынша толық мағұлматпен білім алу 1.4 Пәнді оқытудың міндеті: Пәнді оқытудың негізгі міндеті – мал фермалары мен кешендерінде пайдаланылатын машиналар мен механизімдердің толық құрлысын меңгеру қажет. 1.5 Пәнді оқу барысында студент: - Мал шаруашылығында қандай өндірістік процестерді механикаландыруды білуі; - Осы пән бойынша алған білімге ие болуы; - Мал шаруашылығында атқарылатын жұмыстарды дұрыстап игеруі; - Мал шаруашылығында пайдаланылатын машиналардын құрамын жетік түсінуі; - Барлық оқу және өндірістік тәжірибеде толық болуы; 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 «Мал шаруашылығы негіздері» 1.6.2 «Генетика» 1.6.3 «Физика» 1.7 Курстың постреквизиттері 1.7.1 Ауыл шаруашылық малдарын өсіру 1.7.2 Ауыл шаруашылық малдарын азықтандыру 1.7.3 Ауыл шаруашылық асыл тұқымдандыру 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырып атауы |Сағат саны | | | |Д |ЗТС |СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 – модуль Мал фермалары мен комплекстерінде өндірістік процестерді | |комплексті механикаландыру және автоматтандыру | |1 – блок Фермалар мен комплекстерді сумен қамтамасыз ету | | | |1 |Кіріспе. Мал |1 |2 |1 |6 |Белехов И.П., | | |фермалары мен | | | | |Лесников В.А. Мал | | |комплекстерінде | | | | |фермалары мен | | |өндірістік | | | | |комплекстерін | | |процестерді | | | | |механикаландыру және| | |комплексті | | | | |автоматтандыру | | |механикаландыру және | | | | |Алматы, «Қайнар», | | |автоматтандыру | | | | |1985 | |2 |Сиыр саууды |1 |2 |2 |4 |Белехов И.П., | | |механикаландыратын | | | | |Лесников В.А. Мал | | |және | | | | |фермалары мен | | |автоматтандыратын | | | | |комплекстерін | | |қондырғылар мен | | | | |механикаландыру және| | |аппараттар | | | | |автоматтандыру | | | | | | | |Алматы, «Қайнар», | | | | | | | |1985 | |3 |Фермалар мен |1 |2 |1 |4 |Белехов И.П., | | |комплекстерде сумен | | | | |Лесников В.А. Мал | | |қамтамасыз ететін | | | | |фермалары мен | | |және мал суаруды | | | | |комплекстерін | | |механикаландыратын | | | | |механикаландыру және| | |және | | | | |автоматтандыру | | |автоматтандыратын | | | | |Алматы, «Қайнар», | | |машиналар мен | | | | |1985 | | |жабдықтар | | | | | | |4 |Cүтті алғашқы |1 |2 |2 |5 | Белехов И.П., | | |өңдейтін, сақтайтын | | | | |Лесников В.А. Мал | | |және тасымалдайтын | | | | |фермалары мен | | |машиналар мен | | | | |комплекстерін | | |жабдықтар. | | | | |механикаландыру және| | | | | | | |автоматтандыру | | | | | | | |Алматы, «Қайнар», | | | | | | | |1985 | |5 |Фермалар мен |1 |2 |1 |4 |Белехов И.П., | | |комплекстерді сумен | | | | |Лесников В.А. Мал | | |қамтамасыз ету | | | | |фермалары мен | | | | | | | |комплекстерін | | | | | | | |механикаландыру және| | | | | | | |автоматтандыру | | | | | | | |Алматы, «Қайнар», | | | | | | | |1985 | |2- модуль Мал суаруды механикаландыратын және автоматтандыратын машиналар мен | |жабдықтар | |2- блок Жемшөпті малға беруді әзірлеу | |6 |Мал суаруды |1 |2 |2 |5 |Белехов И.П., | | |механикаландыратын | | | | |Лесников В.А. Мал | | |және | | | | |фермалары мен | | |автоматтандыратын | | | | |комплекстерін | | |машиналар мен | | | | |механикаландыру және| | |жабдықтар | | | | |автоматтандыру | | | | | | | |Алматы, «Қайнар», | | | | | | | |1985 | |7 |Жемшөпті малға беруді|1 |2 |2 |5 |Белехов И.П., | | |әзірлеу | | | | |Лесников В.А. Мал | | | | | | | |фермалары мен | | | | | | | |комплекстерін | | | | | | | |механикаландыру және| | | | | | | |автоматтандыру | | | | | | | |Алматы, «Қайнар», | | | | | | | |1985 | |8 |Малға беретін |1 |2 |1 |5 | Белехов И.П., | | |жемшөпті | | | | |Лесников В.А. Мал | | |механикаландыратын | | | | |фермалары мен | | |машиналар мен | | | | |комплекстерін | | |жабдықтар | | | | |механикаландыру және| | | | | | | |автоматтандыру | | | | | | | |Алматы, «Қайнар», | | | | | | | |1985 | |9 |Малға азық таратуды |1 |2 |2 |4 |Белехов И.П., | | |механикаландыратын | | | | |Лесников В.А. Мал | | |машиналар мен | | | | |фермалары мен | | |жабдықтар. | | | | |комплекстерін | | | | | | | |механикаландыру және| | | | | | | |автоматтандыру | | | | | | | |Алматы, «Қайнар», | | | | | | | |1985 | |10 |Қи жинайтын және |1 |2 |2 |4 |Белехов И.П., | | |шығаратын машиналар | | | | |Лесников В.А. Мал | | |мен жабдықтар | | | | |фермалары мен | | | | | | | |комплекстерін | | | | | | | |механикаландыру және| | | | | | | |автоматтандыру | | | | | | | |Алматы, «Қайнар», | | | | | | | |1985 | | 3– модуль Механикаландырылған қи қоймасы және қи тиеуіштері мен | |тасымал құралдары | |3- блок Мал шаруашылығындағы электр жетегі | |11 |Механикаландырылған |1 |2 |1 |5 |Белехов И.П., | | |қи қоймасы және қи | | | | |Лесников В.А. Мал | | |тиеуіштері мен | | | | |фермалары мен | | |тасымал құралдары | | | | |комплекстерін | | | | | | | |механикаландыру және| | | | | | | |автоматтандыру | | | | | | | |Алматы, «Қайнар», | | | | | | | |1985 | |12 |Қолайлы микроклимат |1 |2 |1 |4 |Белехов И.П., | | |жасап, оны сақтап | | | | |Лесников В.А. Мал | | |тұруға арналған | | | | |фермалары мен | | |машиналар мен | | | | |комплекстерін | | |жабдықтар | | | | |механикаландыру және| | | | | | | |автоматтандыру | | | | | | | |Алматы, «Қайнар», | | | | | | | |1985 | |13 |Малды жылытудың және |1 |2 |1 |4 |Белехов И.П., | | |оларға сәулемен әсер | | | | |Лесников В.А. Мал | | |етуге арналған | | | | |фермалары мен | | |жабдықтар | | | | |комплекстерін | | | | | | | |механикаландыру және| | | | | | | |автоматтандыру | | | | | | | |Алматы, «Қайнар», | | | | | | | |1985 | |14 |Мал |1 |2 |1 |4 |Белехов И.П., | | |дәрігерлік-санитарлық| | | | |Лесников В.А. Мал | | |шараларды | | | | |фермалары мен | | |механикаландыруға | | | | |комплекстерін | | |арналған машиналар | | | | |механикаландыру және| | |мен жабдықтар | | | | |автоматтандыру | | | | | | | |Алматы, «Қайнар», | | | | | | | |1985 | |15 |Мал шаруашылығындағы |1 |2 |2 |4 |Белехов И.П., | | |электр жетегі | | | | |Лесников В.А. Мал | | | | | | | |фермалары мен | | | | | | | |комплекстерін | | | | | | | |механикаландыру және| | | | | | | |автоматтандыру | | | | | | | |Алматы, «Қайнар», | | | | | | | |1985 | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий 1. Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. 2. Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. 3. Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пән аралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия – ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестрдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4. КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «Ғ» бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Емтихан тест түрінде өтеді. оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. 5 КУРС САЯСАТЫ Біз бірігіп жұмыс жасау барысында төмендегідей ережелерді ұстануымыз қажет: - оқытушы мен студен бір біріне түсіністікпен қарауы тиіс - оқу процесіне белсенді қатысу керек - барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек - сабақтан себепсіз қалмау - сабақтан қалған уақыт электронды журналға тіркелісімен баға автоматты түрде төмендейді - білімді бағалау балдық - рейтингілік жүйемен бағаланады 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Мал шаруашылығын механикаландыру және электрлендіру» пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балдар | | |1 |2 |3 |4 | |1 |Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға |30 | | | |дейін | | | |2 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл |24 | | |3 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл |24 | | |4 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл СӨЖ 30 |54 | | | |балл | | | |5 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл |24 | | |6 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл. СӨЖ 30 |54 | | | |балл. | | | |7 |Рубеждік бақылау 1 |90 | | |1 аптадан 7 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл |300 | | | |Барлық сабаққа қатысу 8 аптадан 15 аптаға |30 | | | |дейін | | | |8 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл |17 | | |9 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл |17 | | |10 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 30 |47 | | | |балл | | | |11 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл |17 | | |12 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. |17 | | |13 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 30 |47 | | | |балл | | | |14 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 6 балл |18 | | |15 |Рубеждік бақылау 2 |90 | | |8 аптадан 15 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл|300 | | |Емтихан үшін жиынтық балл |400 | | |Академиялық кезеңдегі жиынтық балл |1000 | | 7. НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Карташов Л.П., Козлов В.Т.,Аверкиев А.А. Механизация и электрификация животноводства, М., «Колос», 1979 7.1.2 Белянчиков Н.Н., Смирнов А.И. Механизация животноводства, М. «Колос», 1977 7.1.3 Белехов И.П., Лесников В.А. Мал фермалары мен комплекстерін механикаландыру және автоматтандыру Алматы, «Қайнар», 1985 7.2. Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Карташов Л.П., Куранов Ю.Ф. Машинное доения коров. М. «Высшая школа», 1975
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz