Файл қосу

Электр және магнит



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИАСЫНЫҢ                                                    |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы                                            |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                    |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                 |ПОӘК 042-18.38.1.86/02-2014  |
|ПОӘК                     |2014 ж.              |                             |
|«Электр және магнит      |№ _2_ баспа.         |                             |
|өрістеріндегі эарядталған|                     |                             |
|бөлшектердің қозғалысың  |                     |                             |
|теориясы»  пәнінің       |                     |                             |
|студенттерге  арналған   |                     |                             |
|бағдарламасы             |                     |                             |








                     5В060400 - «Физика» мамандығы үшін
    «Электр және магнит өрістеріндегі эарядталған бөлшектердің қозғалысың
                                  теориясы»
                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                            СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН
                             ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ














                                 Семей 2014
                                  Алғы сөз

1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ________ 2014 ж. АбдуахитоваО.Т.  «Физика»  кафедрасының   аға
оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Физика» кафедрасының отырысында
№ 10  хаттама, 25.06.2014ж.

Кафедра меңгерушісі  _______   Маусымбаев С.С.

2.2   Физика-   математикалық   факультетінің   оқу-әдістемелік    кеңесінің
отырысында
№ 6  хаттама, 26.06.2014ж.

Төрайымы ________   Батырова К.А

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында  құпталып  және  баспаға
ұсынылды
№ 1 хаттама,11.09.2014ж.

ОӘК төрайымы  ________  Искакова Г.К

4  БІРІНШІ БАСПАНЫҢ ОРНЫНА №2 баспа





















                                   Мазмұны

   1. Жалпы мағлұмат
   2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағатты жіктеу
   3. Пән бойынша әдістемелік нұсқау
   4. Курстың форматы
   5. Курстың саясаты
   6. Баға қою саясаты
   7. Әдебиеттер
































1 ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТ
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұмат
Абдуахитова О.Т, «Физика» кафедрасының аға оқытушысы
Байланыс туралы ақпарат – тел. 35-26-22,  77-33-58 №1,3 оқу корпустары,
 № № 1110 каб.,308.
Сабақты жүргізу орыны – 3-ші қабат аудиториялары
Осы пән бойынша кредит саны  - 3

1.2  Пән мазмұнына қысқаша сипаттама:
       Қазіргі  заманғы  электр  және   магнит   өрістеріндегі   эарядталған
бөлшектердің қозғалысы – информацияны өңдіру, жеткізу, қабылдау,  түрлендіру
және сақтаумен тығыз  байланысты  ғылым  мен  техниканың  бірнеше  салаларын
қамтитын пән. Электр  және  магнит  өрістеріндегі  эарядталған  бөлшектердің
қозғалысы  –  электротехника  және  электроника,  оның  ішінде  опто-   және
микроэлектроника,   функционалды   микроэлектроника   бөлімдерін    қамтиды.
Электронды аспаптар  көмегімен  шашілетін  негізгі  есептер  –  информацияны
қабылдау, жеткізу, өңдеу  және  сақтаудың  әдістерімен  құрылғыларын  жасау.
Электр  және  магнит  өрістеріндегі   эарядталған   бөлшектердің   қозғалысы
информациялық ғылым  мен  есептеу  және  информациялық  техника,  техникалық
кибернетика салаларының пайда болуына негіз болды.
      Электр және магнит өрістеріндегі  эарядталған  бөлшектердің  қозғалысы
электромагнитті алғаш ұлы ғалымдар  есімдерімен  тікелей  байланысты,  олар:
электромагниттік   индукция   заңын   ашқан   (1831    ж.)    М.    Фарадей,
электромагниттік  өріс  теориясын  құрған  (1865  ж.)  Дж.   Максвелл   және
электромагниттік  толқындардың  таралуын  алғаш  рет  эксперименттік   түрде
дәлелдеген (1887 ж.) Г. Герц. Микросхемалардың  пайда  болуы  электротехника
мен электроника дамуындағы жаңа кезенді бастады.  Электроника  өзінің  дамуы
барысында  қолданатын  толқындар  диапазонына  және  де  басқа  қасиеттеріне
байланысты  бірнеше   бағытқа   бөлінеді:   электроника,   микроэлектроника,
оптоэлектроника, цифрлік электроника  т.с.с.,  соңғы  кезеңдерде:  фотоника,
кванттық  электроника,  биоэлектроника  салалары  пайда  болды  және   жақын
болашақтағы микроэлектрониканың дамуы наноэлектроникамен байланысты.
       1.3   Курстың  мақсаты:   білім   алушыларды   электр   және   магнит
өрістеріндегі зарядталған бөлшектердің  қозғалысы  информациялық  ғылым  мен
есептеу  және  информациялық  техника,  техникалық  кибернетика  салаларының
пайда болуына негіз болып есептелетін қағидаларымен таныстыру.
      Электр және магнит өрістеріндегі  эарядталған  бөлшектердің  қозғалысы
электромагнитті  алғаш  ұлы  ғалымдар  есімдерімен  тікелей  байланыстылығын
айту. Электр және магнит өрістеріндегі  эарядталған  бөлшектердің  қозғалысы
информациялық ғылым  мен  есептеу  және  информациялық  техника,  техникалық
кибернетика салаларының пайда болуына негізекенін түсіндіру.
 1.4  Оқытуда қойылатын мәселелер: студент
      -  математикалық  анализдің,  аналитикалық   геометрияның,   векторлық
анализдің негіздерімен жақсы таныс болуы қажет;
      -  сонымен  қатар  пәннің  іргесін  қалайтын  заңдармен  және  негізгі
ұғымдарды, оның негізгі басты тәсілдерін меңгере отырып,  бұл  пәннің  басты
себебі мен оны шешу жолдарын жақсы түсінуі керек;
       1.5  Білім алушы  пәнді оқу нәтижесінде:
білуі керек:
      -  негізгі  құбылыстар  жайлы  білімді,  олардың  өту  ерекшеліктерін,
негізгі ұғымдарды, физикалық шамаларды, олардың  математикалық  жазылуларын;
заңдылықтарды, олардың жүру ерекшеліктерін;
игеруі керек:
      - негізгі құбылыстарды, олардың өту ерекшеліктерін, негізгі үғымдарды,
шамаларды, олардың математикалық жазылуларын, өлшем бірліктерін;
      - физика заңдарын нақты  физикалық  есептерге  қолдануды,  құралдармен
жұмыс істеуді;
есте ұстауы керек:
      - пәннің негізгі қағидаларын, шамаларын, заңдарын, есепті шығару
әдістерін;
      - математикалық аппаратты,  қазіргі  заман  өндірісінде  және  ғылымда
алатын орыны мен атқаратын ролі;
орындауы керек:
      -  нақты  физикалық  жүйелердің  параметрлерінің  сандық  есептеулерін
жүргізу;
түсінуі керек:
      -  негізгі  физикалық  заңдарды,  олардың  табиғатта  байқалуын   және
техникада қолданылуын, олардың математикалық сипаттамасы;
білуі керек:
 - модельдер мен гипотезалардың  қолданылу  шектері  туралы,  маңызды  даму
тарихи этаптары туралы.
      1.6  Курстың пререквизиті:
физиканың  жалпы  курсы,  математикалық  анализ,   аналитикалық   геометрия,
дифференциалды  геометрия,  векторлық   анализ,   дифференциалды   теңдеулер
теориясы.
      1.7  Курстың постреквизиті:
      электродинамика, кванттық механика, термодинамика  және  статистикалық
физика.


 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРІНЕ САҒТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ
                                                                   2-кесте.

|Тақырыптың атаулары және мазмұны         |Сағат саны                   |
|                                         |ЛК |ПС |ОБСӨ|СӨЖ  |Әдебиеттер |
|                                         |   |   |Ж   |     |           |
|1                                        |2  |3  |4   |5   |6          |
|Дәріс № 1 Кіріспе. Күштің зарядталған    |2  |1  |1.5 |4.5  |7.1.1]     |
|бөлшекке әсері. Қозғалыс теңдеуі.        |   |   |    |     |тарау  1.  |
|                                         |   |   |    |     |§1.4.      |
|                                         |   |   |    |     |10-13 бет. |
|                                         |   |   |    |     |[7.1.1]    |
|                                         |   |   |    |     |тарау  1.  |
|                                         |   |   |    |     |§1.4.      |
|                                         |   |   |    |     |10-13 бет. |
|Дәріс № 2 Мөлдір ортадағы жарық          |2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1] ,  |
|сәулелерінің таралуы және электр өрісінде|   |   |    |    |13-17 бет  |
|зарядталған бөлшектердің қозңалысының    |   |   |    |    |[7.1.1] ,  |
|ұқсастығы.                               |   |   |    |    |15-21 бет  |
|Дәріс № 3 Электронды-оптикалық жүйені    |2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1]    |
|анықтау. Аксиально-симметриялық өріс үшін|   |   |    |    |23-32 бет  |
|электронды оптиканың негізгі теңдеуі.    |   |   |    |    |[7.1.1]  23|
|                                         |   |   |    |    |бет        |
|Дәріс № 4  Аксиально-симметриялық өрісте |2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1]-   |
|фокуске жинақтау. Гельмгольц-Лагранж     |   |   |    |    |64-70 бет  |
|теғдеуі.Жұқа линза.                      |   |   |    |    |[7.1.1] –  |
|                                         |   |   |    |    |37-43 бет; |
|Дәріс № 5 Электрондық оптикадағы жақын   |2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1]-   |
|әдістер туралы.                          |   |   |    |    |43-55 бет. |
|                                         |   |   |    |    |[7.1.1]-   |
|                                         |   |   |    |    |70-75 бет  |
|Дәріс № 6 Элекростатикалық өрістері бар  |2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1]-   |
|бірнеше электрондық құралдар.            |   |   |    |    |76-83 бет. |
|                                         |   |   |    |    |[8.1.1]-   |
|                                         |   |   |    |    |85-94 бет  |
|Дәріс № 7  Біртекті магнит өрісіндегі    |2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1]-   |
|қозғалыс.                                |   |   |    |    |85-94 бет  |
|                                         |   |   |    |    |[7.1.1]-   |
|                                         |   |   |    |    |97-107 бет |
|Дәріс № 8 Аксиальді-симметриялық магнит  |2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1]-   |
|өрісі.Қысқа катушканың көмегімен фокуске |   |   |    |    |109-118бет |
|жинақтау.                                |   |   |    |    |119-121 бет|
|Дәріс № 9  Электронды микроскоп.         |2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1]-   |
|                                         |   |   |    |    |123-125 бет|
|                                         |   |   |    |    |[7.1.1]-   |
|                                         |   |   |    |    |126-140 бет|
|Дәріс № 10  Эйлер бұрыштары, Эйлер       |2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1]-   |
|теңдеуі. Асимметриялық ұршық. Қатты      |   |   |    |    |140-152 бет|
|денелердің үйкелісі. Инерциалды емес     |   |   |    |    |[7.1.1]-   |
|санақ жүйесіндегі қозғалыс.              |   |   |    |    |155-163 бет|
|Дәріс №  11  Каноникалық теңдеу.         |2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1]-   |
|Гамильтон теңдеуі. Раусс функциясы.      |   |   |    |    |165-167 бет|
|Пуассон жақшалары.                       |   |   |    |    |[7.1.1]-   |
|                                         |   |   |    |    |168-172 бет|
|Дәріс № 12.  Әсер-координаттар функциясы.|2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1]-   |
|Мопертюи принципі. Каноникалық           |   |   |    |    |173-178 бет|
|түрлендірулер.                           |   |   |    |    |[7.1.1]-   |
|                                         |   |   |    |    |179-182 бет|
|Дәріс № 13  Лиувилль теоремасы.          |2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1]-   |
|Гамильтон, Гамильтон-Якоби теңдеуі.      |   |   |    |    |173-178 бет|
|Айнымалы координаттардың бөліну тәсілі.  |   |   |    |    |[7.1.1]-   |
|Адиабаталық инварианттар.                |   |   |    |    |179-182 бет|
|Дәріс № 14   Каноникалық айнымалылар.    |2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1]-   |
|Адиабатты инварианттың сақталу дәлдігі.  |   |   |    |    |196-197 бет|
|                                         |   |   |    |    |[7.1.1]-   |
|                                         |   |   |    |    |193 бет    |
|Дәріс №  15 Шартты периодты қозғалыс.    |2  |1  |1.5 |4.5 |[7.1.1]-   |
|Материалдық нүктелер жүйесінің Лагранж   |   |   |    |    |196-197 бет|
|функциясы.                               |   |   |    |    |[7.1.1]-   |
|                                         |   |   |    |    |193 бет    |
|1-МОДУЛЬ Электр өрісіндегі қозғалыс                                     |
|Дәріс № 1 Кіріспе. Күштің зарядталған бөлшекке әсері. Қозғалыс теңдеуі. |
|Дәріс № 2 Мөлдір ортадағы жарық сәулелерінің таралуы және электр        |
|өрісінде зарядталған бөлшектердің қозңалысының ұқсастығы.               |
|Дәріс № 3 Электронды-оптикалық жүйені анықтау. Аксиально-симметриялық   |
|өріс үшін электронды оптиканың негізгі теңдеуі.                         |
|Дәріс № 4  Аксиально-симметриялық өрісте фокуске жинақтау.              |
|Гельмгольц-Лагранж теғдеуі.Жұқа линза.                                  |
|Дәріс № 5 Электрондық оптикадағы жақын әдістер туралы.                  |
|Дәріс № 6 Элекростатикалық өрістері бар бірнеше электрондық құралдар.   |
|2-МОДУЛЬ Магнит өрісіндегі қозғалыс.                                    |
|Дәріс № 7  Біртекті магнит өрісіндегі қозғалыс.                         |
|Дәріс № 8 Аксиальді-симметриялық магнит өрісі.Қысқа катушканың көмегімен|
|фокуске жинақтау.                                                       |
|Дәріс № 9  Электронды микроскоп.                                        |
|                                                                        |
|Дәріс № 10 Баяу өзгеретін магнит өрісіндегі қозғалыс.Адиабаттық         |
|өзгеріссіз (инвариантар).                                               |
| Дәріс № 11 Жердің радиациялық белдеуі.                                 |
|ДӘРІС№ 12 Көлденең электр және магнит өрістерінде фокуске жинақтау.     |
|Нақты фокустау.Сильная фокусировка.                                     |
|3-МОДУЛЬ Біріккен (комбинированных)  өрістердегі қозғалыс.              |
|Дәріс №  13 Біртекті электр және біртекті магнит өрістерінің зарядталған|
|бөлшектердің қозғалысына әсері.                                         |
|Дәріс № 14 Біріккен өрістердегі зарядталған бөлшектердің қозғалыстарын  |
|сипаттайтын  жалпы заңдылықтар.                                         |
|Дәріс № 15  Изатоптарды бөлудегі электромагниттік әдіс.                 |
|ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚТАР                                                    |
|Прак №1 Күштің зарядталған бөлшекке әсері. Қозғалыс теңдеуі             |
|Прак №2 Мөлдір ортадағы жарық сәулелерінің таралуы және электр өрісінде |
|зарядталған бөлшектердің қозңалысының ұқсастығы                         |
|Прак №3 Аксиально-симметриялық өріс үшін электронды оптиканың негізгі   |
|теңдеуі                                                                 |
|Прак №4 Аксиально-симметриялық өрісте фокуске жинақтау.                 |
|Гельмгольц-Лагранж теғдеуі.Жұқа линза.                                  |
|Прак №5  Электрондық оптикадағы жақын әдістер                           |
|Прак №6 Элекростатикалық өрістері бар бірнеше электрондық құралдар.     |
|Прак №7 Біртекті магнит өрісіндегі қозғалыс                             |
|Прак №8 . Аксиальді-симметриялық магнит өрісі.Қысқа катушканың көмегімен|
|фокуске жинақтау                                                        |
|Прак №9. Электронды микроскоп.                                          |
|Прак №10 Баяу өзгеретін магнит өрісіндегі қозғалыс.Адиабаталық          |
|өзгеріссіз (инварианттар.                                               |
|Прак №11 Жердің радиациялық белдеуі.                                    |
|Прак №12 Көлденең электр және магнит өрістерінде фокуске жинақтау. Нақты|
|фокустау.Сильная фокусировка                                            |
|Прак №13 Біртекті электр және біртекті магнит өрістерінің зарядталған   |
|бөлшектердің қозғалысына әсері.                                         |
|Прак №14  Өткен лекциялар бойынша семинар                               |
|Прак № 15  Өткен лекциялар бойынша семинар                              |


 3 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
 «Электр және магнит өрістеріндегі эарядталған бөлшектердің қозғалысы»
пәнін оқытуға қатыстылар:
      - оқулықтар және ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс жасау;
      - рлекция материалдарымен жұмыс жасау және лекцияға дайындалу;
      - семинар сабақтарына дайындалу.
   3.1 Әдебиетпен жұмыс жасауға нұсқау:
   3.1.1 Әдебиеттен қажетті материалдың тарауын тауып, білім алушы  оны
оқып және оқыған әрбір абзацна ат қояды. Егер білім алушы  абзацқа ат қоя
білсе, онда оның сол абзацты түсінгенін көрсетеді.
   3.1.2 Осы абзацтағы материалды конспекті жасап, келесі  білім алушы
тексттің абзацна көшеді.
   3.1.3 Егер білім алушы   тексттің әр абзацна ат беруге қиналса, онда
материалдың мөлшерін үлкейтуге болады. Сонда білім алушы   материалды
конспекті жасап, оған ат беруі мүмкін. Сөйтіп параграфтың барлық текстін
өтуі керек.
   3.1.4 Осылайша материалды оқып және конспекті жасап, текстке қатысты
сұрақтарға жауап беруі қажет.
   3.1.5 Егер текстке қатысты сұрақтар жоқ болса, онда өзінің оқыған
материалдары бойынша сұрақтарды өзі құрастыруы керек.
   3.1.6 Соңында білім алушының параграф бойынша оқыған материалдарын
мазмұндап бергені тиімді.
   3.2. Дәріске дайындық.
   Қолдарыңыздағы жұмыс бағдарламасында пәннің мазмұны ашылып  көрсетілген,
негізгі  әдебиетте  көрсетілген,  дәріс  сұрақтары   берілген,   практикалық
сабақтар үшін және өзбетімен жұмыс тапсырмалары көрсетілген.
   3.2.1 Сабақ кестесі Сізге семестр басталмай тұрып белгілі болады.
   3.2.2 Дәріс кезінде белсенді түрде жұмыс  істеуге  дайындық  жасау  үшін
көрсетілген  әдебиет  бойынша  дәріс  материалын  өзбетіңмен  оқуын   қажет,
тақырып бойынша қосымша әдебиеттерді  қарастыру  қажет,  өз  ойыңыз  бойынша
тақырып бойынша түсуге қиындық тудырған сұрақтар тізімін жасау керек.
   3.2.3  Тақырып  бойынша  дәрісті  тыңдау   барысында   өз   конспектінді
толықтыруға мүмкіндігіңіз бар, өз сұрақтарыңызға жауап алуыңызға болады.  Өз
конспектіңізді түсіндіре білуіңіз керек.
    3.3. Практикалық сабаққа дайындық.
   3.3.1  Практикалық  сабаққа  дайындалу  үшін  Сізге  бақылау   сұрақтары
белгілі, осы сұрақтардың жауабын білу қажет.
   3.3.2 Практикалық сабақтар кезінде, ОКӨЖ – та,  консультацияларда  Сізге
өзбетімен жұмыс тапсырмаларын орындауға мүмкіндік береді.
   3.3.3 Практикалық  сабақ  кезінде  тест  бойынша  жауап  алу  жүргізілуі
мүмкін, әр сұрақ 1 баллға бағаланады.
   3.3.4 Барлық алынған баллдар  аралық  және  межелік  аттестация  кезінде
қосылады.
   Студентке қойылатын талаптар:
   Сабаққа қатысу: Лекцияға қатысу міндетті. Егер сіз қандай да бір
себеппен сабаққа қатыса алмасаңыз да, Сіз мерзімінде тақырып және тарау
бойынша өздік жұмыстарды тапсыруыңыз керек, босатылған семинар сабақтарының
тақырыптары бойынша Сіз бақылау жұмысын жазуыңыз немесе тақырып бойынша
жауап беруіңіз керек.
   Тәртібіңіз:   сабақ  уақытында  пәнде  жүйелі   түрде   бұзған   студент
аудиторяидан шығарылады  немесе  барлық  курсқа  «қанағаттанарлықсыз»  деген
баға қойылады.
   Бақылау тапсырмасы: Оларды орындау міндетті және  мерзімінде  тапсырылуы
қажет.   Кешіктіріліп   орындалған   жұмыстар   автоматты    түрде    бағасы
төмендетіледі.
   Аралық аттестация:  Аралық  аттестацияның  қорытындысы  сабаққа  қатысу,
мерзімінде орындалған өздік жұмыстарды, сабақ үстінде жазбаша немесе  ауызша
түрде жауап беруі ескеріліп қойылады.
   Біреуден көшіріп алу және плагиат (дайын  тапсырмаларды  қолдану  немесе
көшіріп алу және басқа  студенттердің  көмегін  пайдалану)  үшін  Оқытушының
студентті аудиториядан  шығарып  жіберуіне  немесе  қанағаттанарлықсыз  баға
қоюына құқығы бар
   Ұялы телефондар: Сабақ жүргізілуі уақытында өшірілуі керек.
   Емтихан: Қорытынды аттестация  емтихан арқылы өткізіледі.

4   КУРС ФОРМАТЫ

      Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 3  рет  жүргізіледі,  ОБСӨЖ  уақытын
қоса  есептегенде.  Курс  форматы  -  аралас.  Дәріс  сабақтарында  күрделі,
мәселелі сұрақтарды қарастырады.  Мысалы, дәрістер құрылымы мынадай –  сабақ
мәнін  талқылау  немесе  блиц-сұрақ  (10(15  минут),  дәріс  (35(40  минут),
материалдарды  бекіту.   Сабақты   мұндай   құрылымда   жүргізу   студенттен
жүйелілікті, ұсынылған  әдебиеттермен  өздігінен  жұмыс  жасай  білуді  және
дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді.
    5   КУРС САЯСАТЫ
      1. Дәріс, практикалық сабақтарға қатысу әрбір  студент  үшін  міндетті
жағдай.
      2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол  сізді  курсты  толық
меңгеруден  босатпайды.  Егер  студент   сабақтарды   себепті   жағдайлармен
босатса, онда ол факультет деканатынан анықтама-рұқсат алуға міндетті.
      3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық  жұмыстарға  және  емтихандарға
белсенді түрде қатысып отыруларыңыз.
      4. Аудиториялық сабақ уақытында  Сіздердің  ұялы  телефондарыңыз  өшіп
тұруы керек.
      6. Біреуден көшіріп алу  және  плагиат  (дайын  тапсырмаларды  қолдану
немесе  көшіріп  алу  және  басқа  студенттердің  көмегін  пайдалану)   үшін
Оқытушының    студентті    аудиториядан     шығарып     жіберуіне     немесе
қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар.
      7. Межелік  аттестация  қорытындысы,  студенттің  сабаққа  қатысуымен,
өзіндік  жұмысты  орындауымен,  сабақта  ауызша  және   жазбаша   жауаптарға
байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады.
      6. Қорытынды аттестация (емтихан).
       6   БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ
    2 кесте  – «Электр және магнит өрістеріндегі  эарядталған  бөлшектердің
қозғалысының теориясы» пәні бойынша баллдарды болу


    |Апталар   |Бақылау түрлері                  |Барлық     |Ескерту           |
|          |                                 |балдар     |                  |
|          |1-7 аптадағы барлық аудиториялық |30         |                  |
|          |сабақтарға қатысу                |           |                  |
|4 апта    |Практикалық  сабақ               |60         |                  |
|6  апта   |Практикалық  сабақ               |40         |                  |
|          |БӨЖ                              |90         |                  |
|7 апта    |Межелік бақылау 1                |80         |                  |
|          |1-7 аптадағы оқу үлгерімінің балл|300        |                  |
|          |бойынша нәтижелері               |           |                  |
|8-15 аптадағы барлық аудиториялық          |30         |                  |
|сабақтарға қатысу                          |           |                  |
|11 апта   |Практикалық  сабақ               |60         |                  |
|14  апта  |Практикалық  сабақ               |40         |                  |
|          |СӨЖ                              |        90 |                  |
|15 апта   |Межелік бақылау 1                |80         |                  |
|          |8-15 аптадағы оқу үлгерімінің    |300        |                  |
|          |балл бойынша нәтижелері          |           |                  |
|          |Емтихан балы                     |400        |                  |
|          |Академиялық аралықтағы қорытынды |1000       |                  |
|          |балл                             |           |                  |


7 ӘДЕБИЕТТЕР
7.1 Негізгі
7.1.1 Л.А.Арцимович.,С.Ю.Лукьянов  Движение заряженных частиц в
электрических и магнитных полях. М.,Наука 1972
7.1.2 Маусымбаев С.С., Павлов И.В.,Абдрахманова Р.Р. Движение заряженных
частиц в электрических и магнитных полях. 2006.
7.1.3 Амиров Ж.Х. Электротехника және электроника. – Алматы, 2003, 2005
7.1.4 Демтредер В. Лазерная спектроскопия. – М., Наука. -1985.
7.1.5 Лачин В.И., Савелов Н.С. Электроника. – Растов-на –Дону: Феникс,
2002, 572 с.
7.1.6 Ткаченко Ф.А. Техническая электроника. –Мн.: Дизайн ПРО, 2002, 368 с.
7.2 Қосымша
 7.2.1  Пасынков В.В., Чиркин Л.К. Полупроводниковые приборы. Санкт-
Петербург.: Лань, 2002, 480 с.
 7.2.2 Магер Е.В., Тауасров С.Б., Алмасбеков Н.Е. Статистические методы
радиофизики и электроники. –Алматы: Қазақ университеті, 2002, 117 с.


Пәндер