Файл қосу

Таңдау бойынша аспап пәннің бағдарламасы



                            Ф ДП 042-1.01-2013-01
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ                                            |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                    |
|СМЖ құжаты 3 деңгей      |ПОӘК                    |                         |
|                         |                        |ПОӘК                     |
|                         |                        |042-X.1.ХХ/01-20__       |
|ПОӘК                     |                        |                         |
|Оқытушыға арналған       |№__ редакциясы          |                         |
|«Таңдау бойынша аспап»   |______                  |                         |
|пәннің бағдарламасы      |                        |                         |















                                   ПӘННІҢ

                           ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                           «ТАҢДАУ БОЙЫНША АСПАП»



                    5В010200 «Музыкалық білім» мамандығы
                        3 курс студентеріне арналған


                             ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН
                              ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ























                                    Семей


                                     2013


1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН


Құрастырушы ________ «___»________  2013  г.    Рахметова  Т.Р.,  «Музыкалық
білім» кафедрасының аға оқытушысы


2 ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Музыкалық білім» кафедра отырысында

Хаттама № ___  «___»_____ 2013 жыл
 «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі,
п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік бюросының
отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл. Хаттама №
Төрайымы: ______________ Ахметова Т.Ш.

3 БЕКІТІЛГЕН

Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында келісілген және бекітілген
«___»____ 2013 жыл.
Хаттама №
ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К.


4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН







































                                   Мазмұны



      |1   |Қолдану саласы                                                 |    |
|2   |Нормативті сілтемелер                                          |    |
|3   |Жалпы ережелер                                                 |    |
|4   |Пәннің оқу мазмұны(модульдер)                                  |    |
|5   |Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары              |    |
|6   |Пәннің оқу-әдістемелік картасы                                 |    |
|7   |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы           |    |
|8   |Әдебиеттер                                                     |    |






















































1 Қолдану саласы:
ЭОӘК «Музыкалық аспап»  пәнінен  5В010200  «Бастауыш  оқыту  әдістемесі  мен
педагогикасы» мамандығы бойынша  қашықтықтан  оқытуға  арналған.   Музыкалық
білім жалпы тарихи процеспен, ғылым мен  мәдениеттің  оқиғалы  уақыттарымен,
өнердің  басқа  түрлерінің  дамуымен  өзара  байланысты.   Болашақ   педагог
музыканттың кәсіби шығармашылығының қалыптасуы.

2. Нормативті сілтемелер:
       1.  ҚР  жоғарғы  білім  беру  стандарт  негізінде   «Бастауыш   оқыту
          әдістемесі мен педагогкасы» мамандығы.
Қазақстан Республикасы Жоғарғы білім беру тұжырымдамасы. /Егемен Қазақстан,
18.08, 2005.
Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2030» Ел президентінің Қазақстан халқына
арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б.
«Мәдениет туралы» Қазақстан Республикасының Заңы./Егемен Қазақстан. 26
ақпан, 2005 ж.
       2. Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. – Егемен Қазақстан. –
          2007. – 15 тамыз. – Б.5-8.
       3.   2004-2006   жылдарға   арналған   «Мәдени   мұра»    мемлекеттік
          бағдарламасы: ҚР президентінің 2004 жылғы 13 қаңтардағы Жарлығымен
          бекітілген № 1277. Астана, 2004. – 132б.
       4.  Қазақстан  Республикасында  білім  беруді   дамытудың   2005-2010
          жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. –  Орталық  Қазақстан,
          28 қазан, 2004. – Б. 4-7.
       5. Қазақстан Республикасында тарихи сана қалыптасуының тұжырымдамасы.
          – Алматы: Қазақстан, 1995. – 32б.
       6. 050102 – Бастауыш оқытудың педагогикасы мен  әдістемесі  мамандығы
          бойынша  «Педагогика  тарихы»  пәнінің  типтік  оқу  бағдарламасы.
          Жоғары кәсіби білім беру. – Алматы, 2006. – Б.35-55.
       7. 050102 – Бастауыш оқытудың педагогикасы мен  әдістемесі  мамандығы
          бойынша  «Жалпы   педагогика   негіздері»   пәнінің   типтік   оқу
          бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. – Алматы, 2006. – Б.3-13.
       8. 050103 – Педагогика және психология мамандығы бойынша  «Педагогика
          тарихы» пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру.
          – Алматы, 2006. – Б.26-40.
       9. 050103 – Педагогика және психология мамандығы бойынша «Педагогика»
          пәнінің типтік оқу  бағдарламасы.  Жоғары  кәсіби  білім  беру.  –
          Алматы, 2006. – Б.10-25.
      10.  Музыканы  оқыту  әдістемесі.  Жалпы   білім   беретін   1-2-сынып
          мұғалімдеріне арналған. ҚР Білім, мәдениет  және  денсулық  сақтау
          министрлігі ұсынған. Ш.Құлманова, М. Оразалиева, Б.Сүлейменова.  –
          Алматы: Атамұра, 1998. – 80 бет.
      11.  Музыканы  оқыту   әдістемесі.   Жалпы   білім   беретін   3-сынып
          мұғалімдеріне арналған. ҚР  Денсулық  сақтау,  Білім,  және  спорт
          министрлігі ұсынған. Ш.Құлманова, М. Оразалиева, Б.Сүлейменова.  –
          Алматы: Атамұра, 1999. – 64 бет.
      12.  Музыканы  оқыту   әдістемесі.   Жалпы   білім   беретін   4-сынып
          мұғалімдеріне арналған. ҚР Білім және ғылым  министрлігі  ұсынған.
          Ш.Құлманова, М. Оразалиева, Б.Сүлейменова. – Алматы: Атамұра, 2000
          – 80 бет.

3. Жалпы ережелер
 «Музыкалық аспап»  пәні   қашықтықтан  оқыту  үлгісінде  ЭОӘК,  пайдаланған
әдебиеттер,   әдістемелік   нұсқаулар,   күнделікті   кеңесті    институттың
порталында алуға болады.
3.4 Оқытудың нәтижесі:
      Сонымен  бірге  тұлғаны  білім  арқылы  дамуы,   тұлғаның   танымдылық
қабілеттерін және  танымдық  жүйені:  ойлауды,  ынтаны,  қабылдау  қабілетін
арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы  дамытуға,  сондай  –  ақ
тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі  бекіту,  қарым
–   қатынас,    ойын,    танымдық    және    шығармашылық    қажеттіліктерін
қанағаттандыруға, белсенді сөздік  қорын  молайту,  студенттерге  мектептегі
музыка мұғалімнің  күнделікті  тәжірбиелік  жұмысында  кездесетін  және  өте
қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан,  музыка-теория  сыннан  білім  беру,
осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс  пайдалана  білуге
үйрету.


















|ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  6_                  |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |

3.5 Курсттың пререквизиттері:
Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі

3.6 Курсттың постреквизиттері:
оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы

3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме:

|Курс                                                          |семестр     |
|1                                                             |2           |
|Тәжірибиелік сабақтар                                                       |
|7 семестр                                                                   |
|Музыкалық – теориялық білімнің негіздерін игеру.              |4           |
|Тональдіктер. Музыкалық терминдер.                            |3           |
|Музыкалық аспаптар                                            |4           |
|Фортепиано аспабының шығу тарихы. Құрылысы                    |4           |
|Орындаушының отырысы, клавиатурамен танысу                    |4           |
|Музыкалық дыбыс қасиеттері және онымен жұмыс                  |3           |
|Аппликатура. Этюд. Гамма. Арпеджио. Аккорд                    |4           |
|Штрихтар                                                      |4           |


      5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ

5.1 Музыкалық – теориялық білімнің негіздерін игеру.
5.2 Тональдіктер. Музыкалық терминдер
5.3 Музыкалық аспаптар
5.4 Фортепиано аспабының шығу тарихын, құрылысын білу
5.5 Педальді қолдана алу
5.6 Музыкалық дыбыс қасиеттері және онымен жұмыс
5.7 Лад, гамма, тональдік деген ұғымдармен танысу
5.8 Этюд, гаммалар арқылы техниканы арттыру
5.9 Шығармаларда кездесетін динамикалық белгілерді қарастыру, динамикалық
белгілердің терминдерін білу

























      6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы


      |Тақырыбы                           |Көрнекілік  |Өз бетімен     |Бақылау    |
|                                   |құралдар    |дайындалу      |түрі       |
|                                   |            |сұрақтар       |           |
|Дәріс   |Тәжірибиелік    |Зертх.   |            |               |           |
|        |сабақтар        |сабақ    |            |               |           |
|        |                |тар      |            |               |           |
|1       |2               |3        |4           |5              |6          |
|1       |Музыкалық –     |         |Аспапта     |Полифониялық   |ауызша     |
|        |теориялық       |         |көрсету     |шығармамен     |           |
|        |білімнің        |         |            |жұмыс          |           |
|        |негіздерін      |         |            |жүргізудің     |           |
|        |игеру.          |         |            |нәтижелі       |           |
|        |                |         |            |әдістері мен   |           |
|        |                |         |            |тәсілдерін     |           |
|        |                |         |            |іздестіру      |           |
|2       |Тональдіктер.   |         |Аспапта     |Музыкалық      |ауызша     |
|        |Музыкалық       |         |көрсету     |шығармаларды   |           |
|        |терминдер.      |         |            |байыбына жетіп |           |
|        |                |         |            |талдау         |           |
|3       |Музыкалық       |         |Аспапта     |Жеке жоспардың |жазбаша    |
|        |аспаптар        |         |көрсету     |репертуары     |           |
|        |                |         |            |бойынша нақтылы|           |
|        |                |         |            |тапсырмаларды  |           |
|        |                |         |            |орындау        |           |
|4       |Фортепиано      |         |Аспапта     |Дыбыс шығарудың|ауызша     |
|        |аспабының шығу  |         |көрсету     |негізгі        |           |
|        |тарихы. Құрылысы|         |            |тәсілдерін     |           |
|        |                |         |            |бекіту         |           |
|5       |Орындаушының    |         |Аспапта     |клавиатурамен  |Ауызша     |
|        |отырысы,        |         |көрсету     |танысу         |           |
|        |клавиатурамен   |         |            |               |           |
|        |танысу          |         |            |               |           |
|6       |Музыкалық дыбыс |         |Аспапта     |Музыкалық      |ауызша     |
|        |қасиеттері және |         |көрсету     |дыбыспен жұмыс |           |
|        |онымен жұмыс    |         |            |істей алу      |           |
|7       |Аппликатура.    |         |Аспапта     |Техниканы      |ауызша     |
|        |Этюд. Гамма.    |         |көрсету     |дамыту         |           |
|        |Арпеджио. Аккорд|         |            |               |           |
|8       |Штрихтар        |         |Аспапта     |Кездесетін     |ауызша     |
|        |                |         |көрсету     |штрихтарды     |           |
|        |                |         |            |орындай алу    |           |










               7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ
                                   КАРТАСЫ


      |Оқулықтардың және оқу - әдістемелік құралдардың|Дана  |Студент  |Қамтама-у    |
|аттары                                         |саны  |саны     |пайызы       |
|1                                              |2     |3        |4            |
|Момынов, П.   Музыканы тыңдай және түсіне      |2     |         |             |
|білу.-Алматы,1969                              |      |         |             |
|Музыкальное воспитание в школе. Вып. 15.- М.,  |3     |         |             |
|1982                                           |      |         |             |
|Музыкальное воспитание в школе. Вып. 12.- М.,  |3     |         |             |
|1977                                           |      |         |             |
|Музыкальное воспитание в школе. Вып. 13.- М.,  |2     |         |             |
|1977                                           |      |         |             |
|Балабеков Е. Қазақтың музыкалық                |2     |         |             |
|фольклоры.-А.,2007                             |      |         |             |
|Сарыбаев, Б.   Қазақтың музыкалық              |2     |         |             |
|аспаптары=Казахские музыкальные инструменты    |      |         |             |
|:Альбом .-Алматы,1978                          |      |         |             |
|Султанова Н.К. Музыкалық білім берудің тарихы  |1     |         |             |
|мен теориясы:Оқу-құралы.-Семей,2010.-140 б.    |      |         |             |
|Вахромеев В.А. Элементарная теория             |10    |         |             |
|музыки.-М.,2002                                |      |         |             |











[pic]
Пәндер