Файл қосу
Балықтардың биологиясы және систематикасы
| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті | |Оқу әдістемелік кешенінің|ПОӘК |УМКД | |құжаты 3 деңгейлі | |042-14.4.04.1.20.3| | | |1 /02 -2013 | |ПОӘК |Басылым №_____ | | |«Ихтиология» пәніннің |от «____ »______ | | |студентке арналған жұмыс | | | |оқу бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ «Ихтиология» 5В080300 – «Аңшылықтану және аң шаруашылығы" мамандығына арналған ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 2 3 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ Туманбаев В.М. «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының доцент м.а. 2. талқыланды «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ С.Тугамбаева 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Төрағасы __________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ «__»_____20___ж ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова «__»_____20___ж №__ басылым орнына енгізілген Мазмұны |1 |Қолдану саласы | |2 |Пәннің жұмыс бағдарламасы | |3 |Пәннің әдістемелік ұсыныстары | |4 |Курс форматы | |5 |Курс саясаты | |6 |Баға қоюдың саясаты | |7 |Әдебиеттер | Жалпы қағидалар 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер - Тұманбаев В.М., доцент м.а. - «Мал шаруашылығы және аңшылықтану,морфология негіздерімен» кафедрасы -Байланыс ақпараты – телефоны 53-19-70, № 7 оқу ғимараты -Сабақ өтетін бөлмелер - № 103 -Пәннің аты – «Жабайы аңдардың мінез-құлқы» -Несие саны –3 1.2.Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. «Ихтиология» курсы ихтиофаунанын шығу тегін мазмұндайды, анатомиясын, физиологиясын, балық систематикасын. Курс мазмұнындағы талаптар, балықтардың әртүрлілігімен көрсетілетін сыртқы ортаға деген бейімделу зейінділігі, қоректенуі және жемдіктік базасы. Ең бірінші талап балық систематикасы жайлы білімі, түр биологиясы, әртүрлі тұқымдас, су бассейінінде тіршілік ететін түр, сонымен бірге Қазақстан және Шығыс Қазақстан облыстарындағы ихтиофаунамен танысу. 1.3. Пәннің мақсаты: Пәннің мақсаты, болашақ маман иелеріне теориялық білім беру және жалпы және жеке ихтиология саласына практикалық дағды, анатомиясы, физиологиясы, қоректенуі, жеке дамуы, судың экологиясына деген талаптар, систематикасына, әртүрлі ихтиофауна биологиясына. Студенттерді балық түрін ажырата білуге уйрету, олардың жынысын, жасын, су сараптамасын жасау, өздігінен су бассейінінің жемдіктік базасымен танысу. 1.4. Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері – ихтиофаунаның шығу тарихымен студенттерді таныстыру, биологиясымен, әр түрлі балық түрлерінің бейімделу ерекшелігімен, дуниежүзілік мұхиттың ихтиофауна түрлілігімен, балық түрін ажыратуды үйрету және ихтиофаунаның тіршілік ортасындағы шарттарына өздігімен баға беру . 1.5. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: - білу қажет: балықтың пайда болуын және тарихын; анатомия ерекшеліктерін және физиологиясын; бейімделу ерекшеліктерін және сыртқы орта жағдайына талаптар, ихтиофауна систематикасы және түрге жатқызуды қалай анықтау, жасы, жынысы, және адам қорегінде балық маңызы. - игеру қажет: балықтардың түрлерін анықтай отырып білу, балықтардың түрлеріне байланысты тіршілік ету ортасына судың жарамдылығын анықтау дағдылары. - иемдену: теориялық және тәжірибелік курс мазмұнын; - білу керек: балық түрлерін ажырата білу және олардың зоологиялық систематикалық орны; - ұғу: жануарлар әлемінде ихтиофауна мәні, халық шаруашылығында және адам қорегінде, сонымен қатар кей балықтардың экономика қажеттігі үшін су бассейініндегі пайдалану ерекшелігіндегі рөлі; 1.6. Курстың пререквизиті: Берілген курсты оқу үшін қажетті пән атауы: «Ихтиология» пәніне қатысу үшін мектеп кезінен студент білу қажет «зоологияны», «жалпы биологияны», «химияны», «аналитичкалық химияны», «физиологияны», «анатомияны», «гистологияны». 1.7.Курс постреквизиті: Берілген курсты оқу үшін қажетті пән атауы: «Ведение охотничьего хозяйства на современном этапе», «Агробизнес», «аңшылықтану». 2 1кесте Жұмыс оқу жоспарының үзіндісі: 1 |Курс |Семестр |Несие |Дәріс |сарама|ОБСӨЖ |СӨЖ |Жиыны |бақылау түрі | | | | |(сағ.) |ндық |(сағ.)|(сағ.)|(сағ.)| | | | | | |(сағ.)| | | | | |3 |5 |3 |15 |30 |22,5 |67,5 |135 |емтихан | 1 2 2. Пәннің жұмыс бағдарламасы (МОДУЛЯ) 2 кесте |№ п/п|Тақырып атауы |Мазмұны |Сабақ түрі |Әдебиеттер | | | | |дәріс |тж |ОБӨЖ|СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |Модуль 1. Жануарлар систематикасында балықтың орны | |Блок 1. Ихтиология балықтар туралы ғылым. | |1 |Кіріспе |Ихтиология |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | | |балықтар туралы | | | | |4,5 | | | |ғылым. Ихтиология | | | | | | | | |дамуы. Әлем | | | | | | | | |ихтиологиясының | | | | | | | | |жүргізушілері. | | | | | | | | |Балықтардың | | | | | | | | |биологиялық | | | | | | | | |топтары. | | | | | | | | |Дүниежүзілік мұзит| | | | | | | | |экологиясында | | | | | | | | |балықтардың рөлі. | | | | | | |2 |Ихтиофаунаның |Қазіргі кездегі |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |шығуы. |балықтардың шығуы | | | | |4,5 | | | |туралы теориялар. | | | | | | | | |Жануарлар | | | | | | | | |систематикасында | | | | | | | | |балықтың негізгі | | | | | | | | |топтарының | | | | | | | | |жағдайы. | | | | | | |3 |Балықтардың |Судың тығыздығы |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |тіршілік |және балық | | | | |4,5 | | |ортасындағы |қозғалысы. Суға | | | | | | | |абиотикалық |ерітілген газ. | | | | | | | |факторлар. |Судағы тұз құрамы.| | | | | | | | |жарық, дауыс, тоқ | | | | | | | | |өткізгіштік және | | | | | | | | |судың иісі. | | | | | | |Блок 2. Түзілуі және балықтардың кейбір физиологиялық ерекшеліктері. | | |Түзілуі және |Түзілуі және балық|1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |балықтардың |организмінің | | | | |4,5 | | |кейбір |функциясы. Дене | | | | | | | |физиологиялық |пішіні және | | | | | | | |ерекшеліктері. |қозғалуы. Тері | | | | | | | | |жане сыртқы | | | | | | | | |қабығы. Балық | | | | | | | | |организмінің | | | | | | | | |негізгі системасы | | | | | | | | |және олардың | | | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | | | |Асқорыту | | | | | | | | |физиологиясы, | | | | | | | | |ерекшелігі, | | | | | | | | |көбеюі, тыныс алу,| | | | | | | | |қаны, тепе-теңдік.| | | | | | |5 |Балықтарлың |Балықтардың |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |өмірлік даму |өмірлік даму | | | | |4,5 | | |циклы. |циклы. Көбеюі және| | | | | | | | |дамуы. | | | | | | | | |Балықтардың | | | | | | | | |эмбриональді және | | | | | | | | |ертедегі | | | | | | | | |постэмбриональді | | | | | | | | |дамуы. | | | | | | | | |Балықтардың | | | | | | | | |қоректенуі және | | | | | | | | |тығыздығы. Жас | | | | | | | | |ерекшелігіне | | | | | | | | |байланысты | | | | | | | | |балықтардың | | | | | | | | |қоректенуі. | | | | | | | | |Балықтардың | | | | | | | | |мерзімдік | | | | | | | | |қоректену | | | | | | | | |ерекшелігі. Жыныс | | | | | | | | |ерекшелігіне | | | | | | | | |байланысты | | | | | | | | |қоректенуі. | | | | | | | | |Ұзындығы және | | | | | | | | |өспелі ұзындығы. | | | | | | | | |Балықтың жасын | | | | | | | | |анықтау. | | | | | | |Модуль 1. Балықтардың биологиясы және систематикасы | |Блок 1. Балықтардың биологиясы және систематикасы | |6 |Көші қон |Балықтар өмірінде |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |амалдарымен |көші қон маңызы. | | | | |4,5 | | |танысу. |Көші қон | | | | | | | | |амалдарымен | | | | | | | | |танысу.Миграция | | | | | | | | |себебі мен маңызы.| | | | | | | | |Миграцияның | | | | | | | | |биологиялық | | | | | | | | |маңызы. Сулы | | | | | | | | |биоценозда | | | | | | | | |балықтардың орны. | | | | | | | | |Балықтардың басқа | | | | | | | | |жануарлармен. | | | | | | |7 |Балықтардың |Балықтардың |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |биологиясы және|биологиясы және | | | | |4,5 | | |түрдің |түрдің | | | | | | | |әртүрлілігі . |әртүрлілігі. | | | | | | | | |Надкласс | | | | | | | | |бесчелюстные. | | | | | | | | |Класс круглоротые.| | | | | | | | |Подкласс миноги. | | | | | | | | |Надкласс | | | | | | | | |челюстноротые. | | | | | | | | |Класс хрящевые | | | | | | | | |рыбы. Подкласс | | | | | | | | |пластиножаберные. | | | | | | | | |Надотряд акулы и | | | | | | | | |скаты. | | | | | | |Блок 2. Сүйекті балықтар классы | |8 |Сүйекті |Подкласс |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |балықтар класы |лопастеперые рыбы.| | | | |4,5 | | | |Надотряд | | | | | | | | |кистеперые рыбы. | | | | | | | | |Отряд | | | | | | | | |целакантообразные.| | | | | | | | |Надотряд | | | | | | | | |двоякодышащие. | | | | | | | | |Подкласс лучеперые| | | | | | | | |рыбы. Надотряд | | | | | | | | |ганоидные. Отряд | | | | | | | | |осетрообразные. | | | | | | |9 |Биология |Биология семейства|1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |семейства |осетровые. | | | | |4,5 | | |осетровые |Биологиясы және | | | | | | | | |мекен ортасы. | | | | | | | | |Осетровых | | | | | | | | |тұқымдасының | | | | | | | | |негізгі | | | | | | | | |өкілдерінің | | | | | | | | |биологиясы. | | | | | | | | |Жынысын анықтаушы.| | | | | | | | |Веслоногие | | | | | | | | |тұқымдасының | | | | | | | | |биологиясы. | | | | | | |Модуль 1. Сүйекті балықтар тобы | |Блок 1. Отряд сельдеобразные | |10 |Отряд |Семейство |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |сельдеобразные |сельдевые. Род | | | | |4,5 | | | |океаническая | | | | | | | | |сельдь. Род | | | | | | | | |шпроты, или | | | | | | | | |кильки. Род | | | | | | | | |тюльки, или | | | | | | | | |каспийские кильки.| | | | | | | | |Род | | | | | | | | |каспийско-черномор| | | | | | | | |ские сельди. | | | | | | | | |Семейство | | | | | | | | |анчоусовые. | | | | | | | | |Негізгі өкілдері | | | | | | | | |және олардың | | | | | | | | |биологиясы. | | | | | | |11 |Отряд |Биологиясы мен |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |лососеобразные |мекен ортасы. Род | | | | |4,5 | | | |тихоокеанский | | | | | | | | |лосось. Кета. | | | | | | | | |Гарбуша. Кижуч. | | | | | | | | |Род благородные | | | | | | | | |лососи. Семга, | | | | | | | | |кумжа, форель, | | | | | | | | |радужная форель, | | | | | | | | |стальноголовый | | | | | | | | |лосось. Род | | | | | | | | |белорыбицы. Нәлім.| | | | | | | | |Род сиги. Ряпушка,| | | | | | | | |омуль, пелядь, | | | | | | | | |чир, обыкновенный | | | | | | | | |сиг. | | | | | | |Блок 2. Семейство хариусовые. | |12 |Семейство |Семейство |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,4| | |хариусовые. |корюшковые. Мойва.| | | | |,5 | | | |Шортан тұқымдасы. | | | | | | | | |Кәдімгі шортанның | | | | | | | | |мекен ету ортасы | | | | | | | | |мен биологиясы. | | | | | | |13 |Отряд |Биология и |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,4| | |карпообразные. |местообитание | | | | |,5 | | | |карпообразных. | | | | | | | | |Требования к | | | | | | | | |условиям внешней | | | | | | | | |среды. Род плотвы.| | | | | | | | |Тарань, вобла. Род| | | | | | | | |черный амур. Род | | | | | | | | |белый амур. Род | | | | | | | | |верховка. Род | | | | | | | | |шемая. Род лещи. | | | | | | | | |Род рыбцы. Род | | | | | | | | |лини. Род пескари.| | | | | | | | |Род караси. Род | | | | | | | | |толстолоб. | | | | | | |14 |Отряд |Отряд |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,4| | |сомообразные. |сомообразные. | | | | |,5 | | | |Биология и | | | | | | | | |распространение. | | | | | | | | |Требования к | | | | | | | | |условиям | | | | | | | | |местообитания. | | | | | | | | |Семейство сомовые.| | | | | | | | |Обыкновенный сом. | | | | | | | | |Семейство кошачьи | | | | | | | | |сомы. Канальный | | | | | | | | |сом. Треска. | | | | | | | | |Налим. Отряд | | | | | | | | |кефалеобразные. | | | | | | | | |Семейство | | | | | | | | |кефалевые. Отряд | | | | | | | | |окуневые. | | | | | | | | |Семейство | | | | | | | | |окуневые. Судак, | | | | | | | | |окунь, ерш. | | | | | | |15 |Казақстан |Қазақстан |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,4| | |ихтиофаунасы. |ихтиофаунасының | | | | |,5 | | | |түрлілігі және | | | | | | | | |олардың | | | | | | | | |биологиясы. | | | | | | | | |Қазақстанның | | | | | | | | |негізгі су | | | | | | | | |бассейні. | | | | | | | | |Балқаштық окунь. | | | | | | | | |ШҚО-дағы су | | | | | | | | |бассейінінің | | | | | | | | |ихтиофаунасы. | | | | | | | | | |15 |30 |22,5|67,5 | | | |Тәжірибелік сабақтар |Әдебиет | | | | |Модуль 1 Балықтардың физиологиясы және түзілуі. | | | | |Блок 1 Балықтардың физиологиясы және түзілуі | | | | | |Балытардың сүйегімен танысу. Суретін салу. |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |Жергілікті балықтын скелетін дайындау. | | | | | | | |Терісі және сыртқы қабатымен танысу. Суретін |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |салу. Жергілікті балықтардың сыртқы қабатының | | | | | | | |коллекциясы. | | | | | | | |Балықтардың бұлшықетімен танысу. Суретін салу.|1 |1,2,3,4,5 | | | | | |Дене пішінімен танысып, суретін салу. |1 |1,2,3,4,5 | | | | |Блок 2 Балықтардың физиологиялық ерекшелігі. | | | | | |Балықтың ішкі ағзаларын ашу. Ас қорыту |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |системасының анатомиясымен танысу. Суретін | | | | | | | |салу. | | | | | | | |Балықтың ішкі ағзаларын ашу. Қан айналым |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |системасының анатомиясымен танысу. Суретін | | | | | | | |салу. | | | | | | | |Балықтың ішкі ағзаларын ашу. Жыныстық |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |системасының анатомиясымен танысу. Суретін | | | | | | | |салу. | | | | | | | |Балықтың ішкі ағзаларын ашу. Тыныс алу |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |системасының анатомиясымен танысу. Суретін | | | | | | | |салу. | | | | | | |Модуль 2. Балықтың көбеюі | | | | |Блок 1 Балықтардың көбеюінің физиологиялық ерекшелігі | | | | | |Балықтардың көбеюінің биологиясымен танысу. |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |Балықтардың дамуы және өсуімен танысу. |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |Балықтардың қоректенуі. Балықтар үшін жемтік. |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |Балықтардың жемдіктік белсенділігі. | | | | | | | |Балықтардың дамуы мен өсудегі өзгергіштігімен |1 |2,3,4,5 | | | | | |танысу. | | | | | | | |Балықтардың миграциясы және оларды зерттеудің |1 |2,3,4,5 | | | | | |әдістері. | | | | | | |Блок 2 Балықтарды анықтаудағы жұмыс ережелері | | | | | |Балықтарды анықтаудағы жұмыс ережелерімен |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |танысу. | | | | | | | |Балықтардың түрін, жасын, жынысын тәжірибелік |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |анықтау. | | | | | | | |Балықтардың өмірлік циклымен танысу. |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |Модуль 3. Балық түрлерінің жергілікті | | | | | | | |өкілдердің биологиясы. | | | | | | | |Блок 1. Жергілікті өкілдердің ихтиофаунасымен| | | | | | | |танысу. | | | | | | |17 |Осетровых тұқымдасының өкілдерімен танысу, |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |сүйрікті мысалға ала отырып. | | | | | | | |Сельдевые тұқымдасының өкілдерімн танысу, |1 |1,2,3,4,5 | | | | |18 |сельди мысалға ала отырып. | | | | | | |19 |Изучить представителей рода плотвы, на |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |примере плотвы. | | | | | | |20 |Шортан тұқымдасы өкілдерімен танысу, кәдімгі |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |шортанды мысалға ала отырып. | | | | | | |21 |Изучить представителей рода лещи, на примере|1 |1,2,3,4,5 | | | | | |леща. | | | | | | |22 |Изучить представителей отряда карпообразные |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |осетровых, на примере карпа. | | | | | | |23 |Изучить представителей рода лини, на примере|1 |1,2,3,4,5 | | | | | |лини. | | | | | | |24 |Изучить представителей род карася, на |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |примере карася обыкновенного. | | | | | | |25 |Сазан туыс өкілдерімен танысу, сазанды |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |мысалға ала отырып. | | | | | | |26 |Изучить представителей рода буффало, на |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |примере буффало. | | | | | | |27 |Изучить представителей рода сомовые, на |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |примере сома. | | | | | | |28 |Изучить представителей семейства осетровых, |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |на примере стерляди. | | | | | | |29 |Изучить представителей семейства осетровых, |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |на примере стерляди. | | | | | | |30 |Изучить представителей семейства окуневых и |1 |1,2,3,4,5 | | | | | |отряда камбалаобразных, на примере окуня | | | | | | | |речного и камбалы. | | | | | | | |Итого часов: |30 |- | | | 3. Пәннің әдістемелік ұсыныстары Зертханалық жұмысқа дайындық кезінде пәннің оқу әдістемелік кешенімен танысу қажет, дәріс курсы, учебное пособие по дисциплине. Сабақтың мақсатына мән беру, сабаққа дайындалатын негізгі сұрақтар, сабақтың мазмұнына. Зертханалық сабақтар мынандай түрде өтеді Үй тапсырмасын сұрау – алдыңғы тақырыптың негізгі сұрақтары Жаңа тақырып — жаңа тақырыптың негізгі сұрақтары Студенттердің өздік жұмысы анатомиялық препараттармен жұмыс түрінде Мағұматтарды бекіту – бақылау жұмысы сұрақтарына жауап Аралық бақылау жұма сайын өткізіледі. 4. Курс форматы Қатысуы: Қатаң түрде қатысуы. Егер белгілі бір себептермен сіз сабақтарға қатыса алмаған жағдайда, меңгере алмаған тақырыптарға өзіңіз жауаптысыз. Тәртіп: Кешікпеу, сабақ кезінде ұялы телефоныңызды өшіру. Тәртіп бұзған жағдайда аудиториядан шығарыласыз. Көшіру және плагиат: Көшіру және плагиат болған жағдайда аудиториядан босатыласыз немесе «қанағатсыз» деген бағамен жауапқа тартыласыз. Аралық аттестация: дәріске және тәжірибелік сабаққа қатысуыңыз есепке ала отырылып аралық аттестация қорытындысы қойылады, аудиторлық жұмысқа дайындық және орындауы, кестеге сәйкес ОСӨЖ және СӨЖ жұмыстарын орындауы, өткізуі. Емтихан: барлығының қорытындысы бойынша баға қойылады. Емтихан кезінде өздеріңіздің дәрістеріңізді және кітаптарды қолдануға болмайды. 5. Курс саясаты Мінсіз студент үшін : Барлық сабақ түріне қатысуы 1 аптадан бастап 7 аптаға дейін – 30 балл, 8 аптадан 15 аптаға дейін – 30 балл. Семестр қорытындысы – 60балл. Зертханалық-тәжірибелік жұмыстар: зертханалық-тәжірибелік сабақтарға қатысу, барлық тапсырманың орындалуы, теориялық тақырыптар кезінде теориялық сұрақтар талқылау (шағын тест, шағын сұрақ), тақырыпты қорытындылау; 1 аптадан 6 аптаға дейін - 16 балл, 8 аптадан 14 аптаға дейн – 15 балл, 7 аптадан 15 аптаға дейін аралық бақылау - 60 балл. 1 аттестация аяғында студент 300 балл жинау қажет, 2 аттестация кезінде – 300 балл. Барлығы 600 балл жинау қажет. Емтихан 400 балл жинау қажет. Семинарлық сабақ көлемінде ОСӨЖ тақырыптары; семинарлық сұрақтарға толық дұрыс жауап үшін 1 аптадан 6 аптаға дейн – 7 балл, 8 аптадан 14 аптаға дейін – 42 балл, 2 аттестацияда – 35 балл. Семестр үшін – 77 балл. СӨЖ (үй жұмысы): схама жағдайы, кесте, тақырып бойынша жұмыстың орындалуы, барлық тапсырманың орындалғаны үшін. Семестр кезінде барлық СӨЖ үшін 142 балл. Студент қорытынды емтиханға пән бойынша кіргізіледі, егер семестр аяғында рейтингісі 50 % тең немесе жоғары болса. 6. Баға қоюдың саясаты Бағаны апта бойынша және бақылау бойынша қою Кесте 3 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баға | | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық сабақ түріне қатысу 1 аптадан 7 |30 | | |1 |Апталық бақылау 16 балл ОСӨЖ 7 балл СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |2 |Апталық бақылау 16 балл ОСӨЖ 7 балл СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |3 |Апталық бақылау 16 балл ОСӨЖ 7 балл СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |4 |Апталық бақылау 16 балл ОСӨЖ 7 балл СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |5 |Апталық бақылау 16 балл ОСӨЖ 7 балл СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |6 |Апталық бақылау 16 балл ОСӨЖ 7 балл СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |7 |Аралық бақылау 1 |60 | | |Оқу нәтижесі бойынша қорытынды балл 1 аптадан 7 аптаға|300 | | |дейін | | | | |Сабаққа қатысуы 8 аптадан 15 аптаға дейін |30 | | |8 |Апталық бақылау 15 балл. ОСӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 |30 | | | |балл. | | | |9 |Апталық бақылау 15 балл. ОСӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 |30 | | | |балл. | | | |10 |Апталық бақылау 15 балл. ОСӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 |30 | | | |балл. | | | |11 |Апталық бақылау 15 балл. ОСӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 |30 | | | |балл. | | | |12 |Апталық бақылау 15 балл. ОСӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 |30 | | | |балл. | | | |13 |Апталық бақылау 15 балл. ОСӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 |30 | | | |балл. | | | |14 |Апталық бақылау 15 балл. ОСӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 |30 | | | |балл. | | | |15 |Аралық бақылау 2 |60 | | |Оқу нәтижесі бойынша қорытынды балл 8 аптадан 15 |300 | | |аптаға дейін | | | |Емтиханның қорытынды баллы |400 | | |Академиялық аралықтағы қорытынды балл |1000 | | Студенттің білімі осы пән бойынша мына формаға сәйкес бағаланады: - апталық бақылау (ТК), апта сайын өткізіледі - аралық бақылау (АБ) - қорытынды бақылау түрі (ИФК) – 1 рет академиялық кезең соңында өткізіледі (емтихан). в соответствии с ГОСО РК специальности. Студенттің білімі осы пән бойынша мына формаға сәйкес бағаланады: - апталық бақылау, апта сайын өткізіледі - аралық бақылау (АБ) - қорытынды бақылау түрінде (ИФК) – 1 рет академиялық кезең соңында өткізіледі (емтихан). в соответствии с ГОСО РК специальности. 7. Әдебиеттер 7.1.Негізгі: 7.1.1 Анисимова И.М., Лавровский В.В. Ихтиология: учебник для вузов М.,1991 7.1.2 Аминева В.А., Яржомбек А.А. Физиология рыб. М.,1984 7.1.3 Ильмаст Н.В. Введение в ихтиологию. Петрозаводск, 2005. 7.1.4. Правдин И.Ф. Руководство по изучению рыб. М., 1966 7.1.5 Карташев Н.Н. и др. Практикум по зоологии позвоночных. М.,2004 7.1.6 Никольский Г.В. Частная ихтиология. М., 1971 7.2.Қосымша: 7.2.1 Аминева В.А., Яржомбек А.А. Физиология рыб. М.,1984 7.2.2 Атлас пресноводных рыб России / Под ред. Ю.С.Решетникова. М.,2002 7.2.3 Жизнь животных. Т.4. Рыбы. М., 1983 7.2.4 Методическое пособие по изучению питания и пищевых отношений рыб в естественных условиях. М., 1974 7.2.5 Никольский Г.В. Экология рыб. М., 1974 7.2.6 Суворов Е.К. Основы ихтиологии. М., 1962 7.2.7. Рыбы Казахстана. Т.4 Алма-Ата. Наука. 1989. 312 с. 7.2.8. Прокопов К.П. и др. Ихтиофауна Восточного Казахстана. Усть- Каменогорск. Медиа-Альянс. 2006.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz