Файл қосу
Ашытқылар биотехнологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласыныңШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-9.1.41/02-2013| |ПОӘК | | | |«Ашытқылар биотехнологиясы» |18.09.2013 ж. | | |Магистранттарға арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М070100 «Биотехнология» мамандығының студенттеріне арналған «Ашытқылар биотехнологиясы» пәнінен МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы «Стандарттау және биотехнологиясы» кафедрасының т.ғ.к. доцент м.а. Мирашева Г.О.__________20.08.2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2. 1Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Стандарттау және биотехнологиясы» кафедрасының отырысында «__29__» ____08___ 2013 ж., № _1__ хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж.Х.Кәкімова 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде «__12__» _____09__ 2013 ж., № __1_ хаттама Төрайымы_____________С.С. Толеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «___18_» ___09____2013 ж., № _1_ хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы, бірінші проректор ___________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды |5 | | |үлестіру | | |3 |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар |5 | |4 |Курстың форматы |6 | |5 |Курстың саясаты |6 | |6 |Бағаларды қою саясаты |7 | |7 |Әдебиеттер |8 | 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар МИРАШЕВА ГУЛЬМИРА ОРАЗБЕКОВНА, т.ғ.к. доцент м.а «Стандарттау және биотехнологиясы» кафедрасы Байланыс ақпараттары тел.35-46-02, оқу корпусы № 9, кабинет № 315 Сабақты өткізу орны- № 301, 302, 307 аудиториялары Берілген пән бойынша кредиттер саны 3 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Кесте 1 –Пәннің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |Тақырып атауы |Сағат саны |Әдебиет | | | |тер | | |Дәріс|ТС |МӨЖ |МОӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кіріспе. Сүтқышқылды бактериялар |1 |1 | |1 |7.1.1 | |ашытқысы | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Пропионқышқылды бактерияларды қолданудың|1 |1 |1 |1 | | |қазіргі заманғы жағдайы және | | | | | | |перспективтілігі | | | | | | |Нан пісіру дрожжилары |2 |1 |1 |1 | | |Проионқышқылды бактериялардың |1 |1 |1 |1 | | |физиолого-биохимиялық қасиеттері | | | | | | |Проионқышқылды бактериялармен жүзеге |1 |1 |1 |1 | | |асатын ашу. | | | | | | |Проионқышқылды бактерияларды тағам |1 |1 |1 |1 | | |өндірісінде қолдану | | | | | | |Бактериалды концентраттарды өндіру |1 |1 |1 |1 | | |технологиясының ерекшеліктері. | | | | | | |Белсендендіру әдісінің пропионқышқылды | | | | | | |бактериялардың биохимиялық | | | | | | |белсенділігіне әсерін зерттеу. | | | | | | |Сүтті Р-галактозидазамен өңдеудің сүтте | |1 |1 |1 | | |пропионқышқылды бактериялардың таза |1 | | | | | |культурасының дамуына әсерін зерттеу | | | | | | |Р-галактозидаза концентрациясының |1 |1 |1 |1 | | |пропионқышқылды бактериялардың | | | | | | |биохимиялық белсенділігіне әсерін | | | | | | |зерттеу. | | | | | | |Сүтте пропоинқышқылды бактериялардың |1 |1 |1 |1 | | |өсуіне ферментті препараттардың әсерін | | | | | | |зерттеу | | | | | | |Қайта отырғызу кезінде белсендендірілген|1 |1 |1 |1 | | |пропионқышқылды бактериялардың | | | | | | |культураларын зерттеу | | | | | | |Зертханалық ашытқыны әзірлеудің сұлбасын|1 |1 |1 |1 | | |құрастыру | | | | | | |Пропионқышқылды бактериялардың құрғақ |1 |1 |1 |1 | | |ашытқысын өндірудің технологиялық | | | | | | |сұлбасы | | | | | | 3 ПӘНДІ МЕҢГЕРУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР «Ашыткылар биотехнологиясы» ең алғашқы арнайы пән. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, дағдылар студенттерге олардың барлық еңбектік қызметтерінде керек болады. Бұл пән бойынша материалды сапалы игеру үшін студентке келесі құралдар керек: пән бойынша силлабуспен танысу қажет, әсіресе аса көңілді ұсынылатын әдебиетке бөлу керек және мүмкіндігінше ол әрқашанда қол астында жату керек. Осы пән бойынша негізгі материал нормативтік құжаттарда (заңдарда, регламентерде, стандарттарда) беріледі, бұл құжаттар жиі ауысып, немесе оларға көптеген өзгерістер енгізіліп тұрады. Сондықтан кез-келген нормативтік құжаттың ескі нұсқасына тоқталмай, жаңа нұсқасын меңгеру қажет. Дәрістік материал өзекті материал болып табылады, сондықтан дәріске міндетті түрде қатысып тұру керек. Сабаққа дайындалғанда қол астында силлабус пен ұсынылатын әдебиет тұруы керек, мұнда қарандашпен түсініксіз сұрақтардың астарын сызып, оқытушыға дайындайды. 4 КУРС ФОРМАТЫ Семестр бойы студенттерге бағдарламаның сәйкес бөлімдері бойынша 15 дәріс, оқу жоспарына сай 15 тәжірибелік сабақ жүргізіледі. Курстың бір бөлігі семестр бойы студенттердің өзіндік жұмыстарына келеді. Курс бойынша өзіндік жұмысты келесі тәртіпте жүргізіп тұруы қажет. Курстың әрбір тақырыбы бойынша ұсынылатын әдебиетті оқып, теориясына көп тоқталмай, оқылатын сұрақтардың мәніне ғана тоқталып, түсініксіз жерлерін белгілеу керек. Содан кейін материалды мұқиятты түрде игеру қажет, яғни теориялық ережелерді, керекті негізгі мәліметтерді арнайы дәптерге жазып тұрады. Курсты оқу барысында студент СӨЖО мен СӨЖ реферат немесе үй тапсырмасы түрінде орындайды, оның басты мақсаты өткен тақырыпты толық меңгеру үшін. 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ Осы курсты меңгеруде студент жүйелі түрде өзі дайындалу керек, қажет болған жағдайда оқытушыдан көмек сұраса болады. Порталға жиі кіру керек. Оқытушының жұмыс бағдарламасындағы методикалық ұсыныстарын тәжірибелік сабақта мұқият оқыңыздар. Тек қана дәріс материалдарымен шектеліп калмай, басқа да әдебиеттерді, электронды ресурстарды қолданыңыздар. Алдымен бірінші модульды меңгеріп, тапсырмасын орындаңыз, кейін келесі модульге көшіңіз. Әрбір бақылау тапсырмасын уақытында орындап, тексеруге беру керек, аралық тесттерді уақытында өту керек. Бақылау мерзімдері – 1-7 апталардағы тапсырмалар мен тесттерге 7 –ші аптаның соңы қалғандары 15 аптада. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Әрбір студент қорытынды бағасы жақсы болуы үшін әр пәннен бір мөлшерде ұпай сандарын жинау керек.Ұпайдың максимальды саны: 1-7 апталардағы бірінші рейтинг қорытындысында -300 ұпай, 8-15 апталардағы екінші рейтинг қорытындысына- 300 ұпай, Дисциплина бойынша семестрдағы максимальды ұпай саны -600. Студенттердің білімін бағалау күнделікті, аралық және қорытынды бақылау түрінде жүргізіледі. Бағалар Шәкәрім атындағы МУ-да жүретін «Студенттердің білімін рейтингтік бағалау жөніндегі ережеге» сәйкес қойылады. Қорытынды баға студенттің әр сабақтағы жұмысын, рефераттарды қорғау, басқа өзіндік жұмыстарды орындау және емтихан нәтижелерінен құралады. Курс бойынша қойылатын баға күнделікті, аралық және қорытынды бақылауда алынған балдардың сомасы болып табылады. Емтихан ауызша немесе тест түрінде жүргізіледі. «Ашыткылар биотехнологиясы» пәні бойынша балдарды бөлу кестесі 2 Кесте |Апта |Бақылау түрі |Жалпы балл |Ескертулер | |1 |2 |3 |4 | |1 |1 – 7 аптаға дейн барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |2 |ТС |20 | | |3 |ТС |20 | | | |МОӨЖ |35 | | |4 |ТС |20 | | | |МОӨЖ |20 | | |5 |ТС |20 | | | |МОӨЖ |25 | | |6 |ТС |20 | | |7 |ТС |20 | | | |Рубежды бақылау 1 |70 | | |1 – 7 аптаға дейн оқу нәтижесі бойынша|300 | | |баллдардын барлық жиыны | | | |8 – 15 аптаға дейн барлық аудиториялық|30 | | |сабаққа қатысу | | | |8 |ТС |20 | | |9 |ТС |20 | | | |МОӨЖ |20 | | |10 |ТС |20 | | | |МОӨЖ |20 | | |11 |ТС |20 | | | |МОӨЖ |20 | | |12 |ТС |20 | | |13 |МОӨЖ |20 | | | |МӨЖ |20 | | |14 |ТС |20 | | |15 |МӨЖ |20 | | | |Рубежды бақылау 2 |60 | | |8 – 15 аптаға дейн оқу нәтижесі |300 | | |бойынша балдардын барлық жиыны | | | |Емтихан балл жиыны |400 | | |Барлық балл жиыны |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі 7.1.1 Аиба Ш, Хемфри А., Миллис Н. Биохимическая технология и аппаратура. М., «Пищевая промышленность», 2001. 288 с. 7.1.2 Андреев А. А., Брызгалов Л. И. Производство кормовых дрожжей. Изд. 2- е. М., «Лесная промышленность», 1998. 296 с. 7.1.3 Басс-Шадхан X. Ф. Зимозан. Рига, «Зииатне», 1999, 313 с. 7.1.4 А. М Безбородое. Биосинтез биологически активных веществ микроорганизмами. Л., «Медицина», 1969, 245 с. 7.1.5 Бекер В. Ф., Бекер М. Е. Лизин микробного синтеза. Рига. «Зииатне», 1980. 124 с. 7.1.6 Бекер М. Е. Обезвоживание микробной биомассы. Рига, «Зинатие», 1967. 361 с. Биосинтез аминокислот микроорганизмами. М., «Наука», 1968. 295 с. Авт.: Е. Л.Рубан, Н. М. Вербина, С. А. Бутенко, Р. К. Озолинь, Д. Г. Заринь, Бирюзова В. И. Мембранные структуры микроорганизмов. М., «Наука», 1973. 136 с 7.1.7 Квасников Е. И., Нестеренко О. А. Молочнокислые бактерии и пути их использования. М., «Наука», 1999. 389 с. 7.2 Қосымша 7.2.1 Вилли К, Rene В. Биология. М., «Мир», 1974. 821 с. 7.2.2 Грачева И. М. Технология ферментных препаратов. М., «Пищевая промышленность», 1975. 392 с. 7.2.3 Дювинью П., Танг М. Биосфера и место в ней человека. М., «Прогресс», 1968. 268 с. 7.2.4 Забродский А. Г. Производство кормовых дрожжей иа мелассно-спиртовых заводах. М., «Пищевая промышленность», 1972. 365 с. 7.2.5 Заварзин Г. А. Литотрофные микроорганизмы. М., «Наука», 1972. 322 с. 7.2.6 Залашко М. В. Биосинтез липидов дрожжами. Минск, «Наука и техника», 1971. 215 с. 7.2.7 Иерусалимский Н. Д. Основы физиологии микробов. М., изд. АН СССР, 1963. 242 с. 7.2.8 Плевако Е. А. Технология дрожжей. М., «Пищевая промышленность», 1970. 298 с. 7.2.9 Прескот С, Дэн С. Техническая микробиология. М., ИЛ, 1952, 724 с. .
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz