Файл қосу
Когнитивтік лингвистика
6М020500 «Филология» мамандығына арналған «Когнитивтік лингвистика» ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушы: қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының ф.ғ.к. доцент Сәмекбаева Эльмира Мақсұтқызы ____________ «___» _______20___ жыл 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысы Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Жұмағұлова Ә.М. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросы Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. Төрайымы _________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде қабылданды және шығаруға ұсыныс жасалды. Хаттама №___ «___» ___________20 ___жыл. ОӘК төрайымы _________________Искакова Г.К. 4 «____» __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Когнитивтік лингвистика» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы «5 В 050117» «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Когнитивтік лингвистика» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.275-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты; - «5В0117» «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Когнитивтік лингвистика» пәні – адам санасы мен оның технологиялық ойлауы. Бұл пәнаралық ғылым адам санасының белгілі бір жақтарын, ең алдымен оның жүйелі түрде ойлауымен және дүниені тану үдерістерімен байланысын зерттеуге арналған. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты: Когнитивтік лингвистиканың басты мақсаты – адамның әлемді түсінуі, қабылдау үдерісі, білімді жинақтау қалай жүзеге асатынын саралау. «Когнитивтік лингвистика» –жүйелі ғылыми-теориялық білім беруді мақсат ете отырып, оның болашақта зерттелуге тиіс мәселелеріне байланысты магистранттарды ғылыми ізденіске баулып, олардың шығармашылық ой-пікірін жетілдіріп отыруды өзінің міндеті деп санайды. Курстың теориялық бөлімінде когнитивтік лингвистиканың ғылым ретінде танылуы, оның ғылымдар арасында алатын орны, басқа ғылым салаларымен байланысы, оның зерттеу әдістері жайлы мәліметтер беру. Тәжірибе сабақтары теориялық материалдарды меңгеруді қамтамасыз етеді. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: Когнитивтік лингвистика саласының міндеті – адамзат әлемінің, қоршаған орта құбылыстарының, уақыт пен заман таңбасының адам дүние танымындағы бейнесі, сөз қуаты арқылы қалай танылғандығын саралап, сараптау. Когнитивтік лингвистика пәнiнiң мiндетi магистранттарға мына мәселелер жайында теориялық және тәжiрибелiк тұрғыда бiлiм беру: когнитивтік лингвистиканың негізгі ұғымдары жайлы мәлімет беру, оның қалыптасуы, дамуы жайлы әлі толық зерттелмегендігін айту. Магистрант курс аяқталған кезде когнитивті лингвистикадан талдау жұмыстарын білуі тиіс. - Когнитивтік тіл білімі аспектісі тұрғысында бұрын зерттелген еңбектер мен тақырыпқа қатысы бар мәселелерге шолу жасап, оларды ой елегінен өткізу; - Когнитивті тіл білімі бағытының қызметін, яғни тілге дейінгі санада қалыптасқан дүние туралы ақпараттардың жинақталуын талдау; - Когнитивтік лингвистиканың қазіргі қазақ тіл білімінде алатын орны, оның басқа ғылым саласымен байланысын зерделеу; - Дүниенің санада бейнелену көрінісін анықтау; - Концептілік талдау жасау үлгілерін анықтау. - Когнитивтік лингвистикаға қатысты ұғымдарды, терминдерді меңгерту; - Көркем мәтінді концептуалды талдау, мәтіндегі тірек мағына, тірек сөздердің құрамын анықтау, базалық концептіні табу, концептуалдық кеңістікті білдіретін сипаттарды саралау; - Тіл мен ойдың, тіл мен сананың, тіл мен танымның тұтастығы арқылы тілдік қатынасты жете меңгерту. 3.4 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде магистрант мыналарды білуі керек: - Когнитивтік лингвистиканың саласының өзекті мәселелерін біліп шығады; - Курстың теориялық бөлімінде когнитивтік лингвистиканың ғылым ретінде танылуы, оның ғылымдар арасында алатын орны, басқа ғылым салаларымен байланысы, оның зерттеу әдістері жайлы алған білімдерін практикада қолдана біледі; Тәжірибелік сабақтарда концептуалдық талдаудың негізгі әдістерін меңгереді; - Концептілердің мәдени парадигмаларын және олардың концептідегі менталдық өрістерін сипаттауды меңгереді ; 3.5 Курстың пререквизиттері: 3.5. 1 Тіл біліміне кіріспе 3.5. 2 Қазақ тілінің норматив курсы 3.5. 3 Қазіргі қазақ тілінің лексикасы 3.5. 4 Қазақ тілінің сөзжасам жүйесі 3.5. 5 Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі 3.6. 2Қазақ тілін оқыту әдістемесі 3.6. 3Этнолингвистика 3.6.4 Әлеуметтік лингвистика 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | | |№1 модуль Когнитивтік лингвистика-жеке ғылым саласы . | | |1. Когнитивтік лингвистиканың зерттеу нысаны, мақсаты мен | | |міндеттері. | | |2. Когнитивтік лингвистиканың зерттелу тарихы. | | |Тіл біліміндегі жаңа ғылыми бағыттардың қайнар көзі, шығу | | |арнасы. | | |3. Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі. | | |А. Байтұрсыновтың таным негіздері. | | |М.Жұмабаевтың тіл, ой, сана арқылы адамзаттың даму үдерісін | | |сипаттауы. | | | | | |4. Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі. | | | | | |Когнитивтік лингвистиканың қалыптасуы мен дамуы. | | |5. Когнитивтік лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы. | | | | | |Тілдің универсалды табиғаты. | | |6. Когнитивтік лингвистика және терминология. | | | | | |Когнитивтік лингвистиканың терминологиялық жүйесі. | | |7. Когнитивизм және когнитология. | | | | | |Когнитивизмнің ғылымилығы , оның тіл біліміндегі орны. | | |8. Когнитологияның жеке тармақтары. | | | | | |Когнитивтік психологияның, | | |әлеуметтанудың | | |зерттеу нысаны. | | |9. Тіл мен таным бірлестігі. | | | | | |Тіл – ойлау мен таным құралы. | | |Ой мен сана әрекеттері. | | |10. Тіл мен сана. | | | | | |Тіл мен сананың өзара байланысы. | | |Сананы қалыптастыратын факторлар. | | |11. Тілдік таным және ғаламды зерделеу. | | | | | |«Ғалам бейнесі», «ғаламның тілдік бейнесі», «ғалам моделі» | | |ұғымдары туралы түсінік. | | |12. Когнитивтік лингвистика және тіл білімінің салалары. | | | |1 | |Когнитивтік лингвистиканың тіл білімінің салаларымен байланысы. | | |13. Тіл біліміндегі концепт теориясының негіздері мен зерттелу |1 | |тарихы. | | |«Концепт» ұғымына қатысты ғалымдардың пікірлері. | | |14. Когнитивтік ұғымдардың ерекшелігі. | | | | | |Когнитивтік лингвистиканың терминологиялық жүйесі. | | |15. Концептуалдық талдаудың өзіндік ерекшелігі. |1 | | | | |Концептуалдық талдау мақсаты. | | | | | |Тәжірибелік сабақтар | | |1-тақырып. | | |Когнитивтік лингвистиканың зерттеу нысаны, мақсаты мен |1 | |міндеттері. | | |Когнитивтік лингвистиканың зерттеу нысаны, мақсаты мен | | |міндеттері.Когнитивтік лингвистика жеке ғылым саласы. | | |2-тақырып. | 1 | |Когнитивтік лингвистиканың зерттелу тарихы. | | |Тіл біліміндегі жаңа ғылыми бағыттардың қайнар көзі. | | |3-тақырып. |1 | |Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі. | | |А. Байтұрсыновтың таным негіздеріне қатысты ой тұжырымдары. | | | | | |4-тақырып. |1 | |Когнитивтік лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы. | | | | | |Тілдің универсалды табиғаты және когнитивтік лингвистика. | | |Психолингвистика және когнитивтік лингвистика. | | |5-тақырып. |1 | |Когнитивтік лингвистика және терминология. | | | | | |Когнитивтік лингвистиканың терминологиялық жүйесі мен | | |терминнің концептуалды құрылымы. | | |6 -тақырып. |1 | |Когнитивизм және когнитология. | | |Когнитивизм ғылыми бағытының алғашқы нышандары. | | |Когнитивизмнің ғылыми негіздері, оның қазіргі тіл біліміндегі | | |орны. | | |7-тақырып. |1 | |Когнитологияның жеке тармақтары. | | |Когнитивтік психологияның зерттеу нысаны. Когнитивтік | | |әлеуметтанудың тілдік табиғаты.Когнитивтік антропологияның | | |қарастыратын | | |8. Тіл мен таным бірлестігі. |1 | | | | |Тіл – ойлау мен таным құралы. | | |Ой мен сана әрекеттері, олардың тіл арқылы көрінісі. | | |9. Тіл мен сана. |1 | | | | |Тіл мен сананың өзара байланысы. | | |Сананы қалыптастыратын факторлар. Тіл және ойлау. | | |10- тақырып. |1 | |Тілдік таным және ғаламды зерделеу. | | | | | |«Ғалам бейнесі», «ғаламның тілдік бейнесі», «ғалам моделі» | | |ұғымдары туралы түсінік. | | |11-тақырып. |1 | |Когнитивтік лингвистика және тіл білімінің салалары. | | | | | |Когнитивтік лингвистиканың тіл білімінің салаларымен байланысы. | | |12-тақырып. | | |Тіл біліміндегі концепт теориясының негіздері мен зерттелу | | |тарихы. | | | | | |Тіл білімінде концепт мәселесінің зерттелуі. | | |13- тақырып. |1 | |Когнитивтік ұғымдардың ерекшелігі. | | | | | |Танымдық тіл білімінің құралдары. | | |Когнитивтік лингвистиканың терминологиялық жүйесі. | | |14- тақырып. |1 | |Тілдік тұлғаның когнитивтік дәрежесі. | | | | | |Тілдік тұлға мәселесінің зерттелуі жайлы түсінік. Тілдік тұлға | | |және оның құрылымдары. | | |15- тақырып . | | |Концептуалдық талдаудың рөлі. | | |Концептуалдық талдау жүргізудің өзіндік ерекшелігі. | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 С.Аманжоловтың «Сөйлесу мен ойлау» туралы пікірлері экстралингвистика нысаны ретінде. 5.2 Тіл біліміндегі антропоөзектік бағыт. 5.3 Когнитивтік лингвистика: зерттеу нысаны мен мақсаты. 5.4 Когнитивтік лингвистиканың қалыптасуы мен дамуына үлес қосқан ғалымдардың еңбектеріне шолу жасау. 5.5 Тілтану мәселелері пәнаралық байланыс негізінде. 5.6 Тілдің универсалды табиғаты және когнитивтік лингвистика. 5.7 Когнитивтік лингвистиканың тірек терминдері: сана, зерде, ой, білім, концептуалдық жүйе, когниция, дүниенің тілдік бейнесі. 5.8 Көркем шығарма тілінің танымдық сипаты. 5.9 Тіл және таным. 5.10 Мақал-мәтелдердің танымдық ерекшелігі. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте |Тақырып |Көрнекі |Өз бетімен Өз|Бақылау | | |құралдар, |бетімен |Бақылаутүр| | |ОТҚ, |дайындалу |і | | |плакаттар, |сұрақтары | | | |стендтер | | | |Дәрістік сабақтар |Тәжірибелік сабақтар | | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |1. №1 модуль |№1 модуль Когнитивтік |Дәріс |Ғылыми |Конспектжа| |Когнитивтік |лингвистика-жеке ғылым |тезисі, |еңбектерге |сау | |лингвистика-жеке ғылым |саласы . |сызба нұсқа,|шолу жасау | | |саласы . |Когнитивтік |слайдтар | | | |Когнитивтік |лингвистиканың зерттеу | | | | |лингвистиканың зерттеу |нысаны, мақсаты мен | | | | |нысаны, мақсаты мен |міндеттері. | | | | |міндеттері. | | | | | |2. Когнитивтік |Когнитивтік |Дәріс |Тіл |Конспектжа| |лингвистиканың |лингвистиканың |тезисі, |біліміндегі |сау | |зерттелу тарихы. |зерттелу тарихы. |кесте слайд |антропоөзек | | |Тіл біліміндегі жаңа |Тіл біліміндегі жаңа |түрінде |тік бағыт | | |ғылыми бағыттардың |ғылыми бағыттардың | |талдау жасау.| | |қайнар көзі, шығу |қайнар көзі, шығу | | | | |арнасы. |арнасы. | | | | |3. Когнитивті |Когнитивті |Дәріс |Қазақ |Реферат | |лингвистиканың қазақ |лингвистиканың қазақ |тезисі, |ғалымдары |жазу. | |тіл біліміндегі |тіл біліміндегі |плакаттар. |ның танымға | | |көрінісі. |көрінісі. | |қатысты ой | | |А. Байтұрсыновтың таным|А. Байтұрсыновтың таным| |тұжырым | | |негіздері. |негіздері. | |дарына талдау| | |М.Жұмабаевтың тіл, ой, |М.Жұмабаевтың тіл, ой, | | | | |сана арқылы адамзаттың |сана арқылы адамзаттың | |жүргізу. | | |даму үдерісін |даму үдерісін | | | | |сипаттауы. |сипаттауы. | | | | | | | | | | |4. Когнитивті |Когнитивті |Дәріс |Тілдің |Конспект | |лингвистиканың қазақ |лингвистиканың қазақ |тезисі, |универсалды |жасау | |тіл біліміндегі |тіл біліміндегі |кесте слайд |табиғаты және| | |көрінісі. |көрінісі. |түрінде |когнитивтік | | |Когнитивтік |Когнитивтік | |лингвистика | | |лингвистиканың |лингвистиканың | |мәселелерінеқ| | |қалыптасуы мен дамуы. |қалыптасуы мен дамуы. | |атысты ой | | | | | |қорыту. | | |5. Когнитивтік |Когнитивтік |Дәріс |Когнитивтік |Конспект | |лингвистиканың басқа |лингвистиканың басқа |тезисі, |лингвистика- |жасау | |ғылымдармен байланысы. |ғылымдармен байланысы. |слайд |ның басқа | | | | | |ғылымдармен | | |Тілдің универсалды |Тілдің универсалды | |байланысын | | |табиғаты. |табиғаты. | |дәлелдеу. | | |6. Когнитивтік |Когнитивтік |Дәріс | Когнитивизм |Конспект | |лингвистика және |лингвистика және |тезисі, |ғылыми |жасау. | |терминология. |терминология. |кесте слайд |бағытының | | | | |түрінде, |алғашқы | | |Когнитивтік |Когнитивтік |плакаттар |нышандары- | | |лингвистиканың |лингвистиканың | |на сараптама | | |терминологиялық жүйесі.|терминологиялық жүйесі.| |жасау. | | |7. Когнитивизм және |Когнитивизм және |Дәріс |Когнитоло-гия|Термин- | |когнитология. |когнитология. |тезисі, |ның жеке |дермен | | | |кесте слайд |тармақтары- |жұмыс | |Когнитивизмнің |Когнитивизмнің |түрінде |на талдау |жүргізу. | |ғылымилығы , оның тіл |ғылымилығы , оның тіл | |жұмыстарын | | |біліміндегі орны. |біліміндегі орны. | |жүргізу. | | |8.Когнитологияның жеке |Когнитологияның жеке |Дәріс |Ғылыми |Концепті-л| |тармақтары. |тармақтары. |тезисі, |әдебиеттерге |ік талдау | | | |кесте слайд |конспект |жасау. | |Когнитивтік |Когнитивтік |түрінде |жасау. | | |психологияның, |психологияның, |плакаттар | | | |әлеуметтанудың |әлеуметтанудың | | | | |зерттеу нысаны. |зерттеу нысаны. | | | | |9. Тіл мен таным |Тіл мен таным |Дәріс |Ғылыми |Концепті-л| |бірлестігі. |бірлестігі. |тезисі, |әдебиеттерге |ік талдау | | | |кесте слайд |конспект |жасау. | |Тіл – ойлау мен таным |Тіл – ойлау мен таным |түрінде |жасау. | | |құралы. |құралы. |плакаттар | | | |Ой мен сана әрекеттері.|Ой мен сана әрекеттері.| | | | |10. Тіл мен сана. |Тіл мен сана. |Дәріс |Ғылыми |Конспект | | | |тезисі, |әдебиеттерге |жасау. | |Тіл мен сананың өзара |Тіл мен сананың өзара |кесте слайд |конспект | | |байланысы. |байланысы. |түрінде |жасау. | | |Сананы қалыптастыратын |Сананы қалыптастыратын |плакаттар | | | |факторлар. |факторлар. | | | | |11. Тілдік таным және |Тілдік таным және |Дәріс |Ғылыми |Конспект | |ғаламды зерделеу. |ғаламды зерделеу. |тезисі, |әдебиеттерге |жасау. | | | |кесте слайд |конспект | | |«Ғалам бейнесі», |«Ғалам бейнесі», |түрінде |жасау. | | |«ғаламның тілдік |«ғаламның тілдік |Плакаттар | | | |бейнесі», «ғалам |бейнесі», «ғалам | | | | |моделі» ұғымдары туралы|моделі» ұғымдары туралы| | | | |түсінік. |түсінік. | | | | |12. Когнитивтік |Когнитивтік лингвистика|Дәріс тезисі|Конспект |Ауызша | |лингвистика және тіл |және тіл білімінің |кесте слайд |жасау. | | |білімінің салалары. |салалары. |түрінде | | | | | | | | | |Когнитивтік |Когнитивтік | | | | |лингвистиканың тіл |лингвистиканың тіл | | | | |білімінің салаларымен |білімінің салаларымен | | | | |байланысы. |байланысы. | | | | |13. Тіл біліміндегі |Тіл біліміндегі концепт|Дәріс |Ғылыми |Ауызша | |концепт теориясының |теориясының негіздері |тезисі, |әдебиеттерге | | |негіздері мен зерттелу |мен зерттелу тарихы. |кесте слайд |конспект | | |тарихы. | |түрінде |жасау. | | | |«Концепт» ұғымына |Плакаттар | | | |«Концепт» ұғымына |қатысты ғалымдардың | | | | |қатысты ғалымдардың |пікірлері. | | | | |пікірлері. | | | | | |14. Когнитивтік |Когнитивтік ұғымдардың|Дәріс тезисі|Қазақ тіл |Көркем | |ұғымдардың ерекшелігі. |ерекшелігі. |таблица |біліміндегі |шығармалар| | | |слайд |лингвистика |дан | |Когнитивтік |Когнитивтік |түрінде |лық |мысалдар | |лингвистиканың |лингвистиканың | |терминдерге |теру | |терминологиялық жүйесі.|терминологиялық жүйесі.| |сипаттама | | | | | |беру. | | |15.Концептуалдық |Концептуалдық талдаудың|Дәріс тезисі|Концептуал |Жазбаша | |талдаудың өзіндік |өзіндік ерекшелігі. |таблица |дық талдау | | |ерекшелігі. | |слайд |жасау. | | | | |түрінде | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |1. Байтұрсынов А. |6 |13 |50% | |Тіл тағылымы,-А,1992. | | | | |2. Жұбанов А.Қазақ тілі |6 |13 |50% | |жөніндегі зерттеулер,-А,1966.| | | | |3.Жұмабаев М. Педагогика. |2 |13 |20% | |Алматы, «Ана тілі», 1992. | | | | |4. Ақбердиева Б. Когнитивтік |3 |13 |30% | |лингвистика,-А,2009. | | | | |5.Оразалиева Э. Когнитивтік |2 |13 |30% | |лингвистика:қалыптасуы мен | | | | |дамуы,-А,2007. | | | | |6. Маслова. В.А. Когнитивная|4 |13 |40% | |лингвистика. учебное | | | | |пособие.–Минск., 2004г. | | | | |7. Кеңесбаев І., Мұсабаев Г. |6 |13 |50% | |Қазіргі қазақ тілі. Лексика, | | | | |фонетика. А.,1975. | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер 1. Байтұрсынов А. Тіл тағылымы,-А,1992. 8.2 Жұбанов А.Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер,-А,1966. 8.3 Маслова. В.А. Когнитивная лингвистика. –Минск., 2004г. 8.4 Ақбердиева Б. Когнитивтік лингвистика,-А,2009. 8.5 Сауранбаев. Н. Қазақ тіл білімі проблемалары. А., 1982. Қосымша әдебиеттер 8.1.6 Тілеубердиев Б. Қазақ ономастикасының лингвоконцептологиялық негіздері. А.,2007. 8.1.7 Сыбанбаева А. Концептуалды метафора. А., 2000. 8.1.8 Сулейменова, Э. Казахский и русский языки: основы контрастивной лингвистики. А.,1996.-207 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz