Файл қосу
Тікентерілілер типінің сипаттамасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК |УМКД 042-18.22.1.99/01 -2013 | |ПОӘК |Басылым № __ | | |оқытушыға арналған |от «___»______ | | |«Зоология» | | | |пәнінің бағдарламасы | | | 5В060700-«Биолгия» мамандығына арналған «Зоология» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ А.Нұрсафина «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология кафедрасымен» кафедрасының аға оқытушы, биология магистрі 2. талқыланды «Мал шаруашылығының технологиясы және аңшылықтану» кафедрасының отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ С.Тугамбаева 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Төрағасы __________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ «__»_____20___ж ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова «__»_____20___ж №__ басылым орнына енгізілген Мазмұны 1 Колдану саласы. 2 Ереже белгілейтін сілтемелер 3 Жалпы ереже 4 Пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің қартасы 8 Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Пәннің оқытушыға арналған бағдарламасы, «Зоология» пәні бойынша оқу- әдістемелік кешеннің құрамына еніп, 5В060700 «Биология» мамандығының студенттеріне арналған. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Оқытушыға арналған пәннің нағыз бағдарламасы «Зоология» пәнінің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің элективті пәндер каталогы - «Зоология» пәнінің оқу бағдарламасы - СТУ 042-СГУ-4-2013 «ПОӘК жасау және әзірлеудің жалпы негізіг талаптары» туралы университет стандарты - ДП 042-1.01- 2013 Документациялық процедура «ПОӘК құрылымы мен мазмұны» 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 3.1 Пәннің қысқаша сипаттамасы: Жануарлардың негізгі типтерінің және кластарының өкілдерімен таныстыру, олардың морфологиясын, физиологиясын, экологиясын, этологиясын, көбеюін, дамуын, маңызын, филогениясын оқып білу. Халықаралық ғылыми терминдерді меңгерту. Лабораториялық құралдармен жұмыс істеуді үйретіп, тірі организмдерді бақылап, объектілермен өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Жануарлардың алуан түрлілігін, құрылыстарының ерекшеліктерін, тіршілік әрекетін, ортаға бейімдеушілігін, таралу зандылықтарын зерттеу. 3.3 Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: 1) Жануарлардың көптүрлілігін, олардың шығу тегін, органдар жүйесінің құрылысын, систематикасын, таралуын, тіршілік ортасымен байланысын және адам үшін маңызын көрсету. 2)Типті, оның кластарын, қазіргі жүйеге сәйкес төменгі сатыларынан жоғарыларына дейін зерттеу. 3) әрбір топтардың ерекшеліктері туралы түсінік беру, олардың пайда болуы мен туыстық ара –қатынастарын, құрылысы мен органдар жүйесінің эвлюциясын және олардың функционалдық байланыстарын бақылау. 3.3 Зерделеу нәтижесі Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: - білу жануарлардың көптүрлілігін және олардың қалыптасуын негізгі зандылықтарын әртүрлі топтарын биологиялық прогресі немесе регресінің себептерін; - игеру мүшелер мен мүшелер жүйелерінің құрылысын, омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың негізгі өкілдерінің систематикасы мен эволюциясын; - меңгеру жануарлардың экологиялық жүйелердегі орны мен маңызын шаруашылықтық және кәсіптік маңызын білу тиіс; - істей білу ғылыми мәселелерді білуге, зертханалық және далалық жағдайларды зерттеу жұмыстарын іске асыруға тәжірибелік дағды алуды; - иемдену алған білімін ғылыми және тәжірибелік мәселелерді шешуге , түрлердің биологиялық ерекшеліктерін түсінуге, өсімдіктер мен жануарлар әлемінің эволюциясындағы әртүрлі топтарының маңыздылығын анықтауға колдану. 3.5 Курстың пререквизиті: «Экология», «Цитология» 3.6 Курстың постреквизиті: «Физиология», «Генетика», «Жануарлар биохимиясы» 3.7 оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | | |1 | |Кіріспе. Зоология тарихы. Жануарлар әлемінің жүйесі. | | |Жер бетінде тіршіліктің пайда болуы. тірі ағзалардың | | |патшалықтарға бөлінуі. Тірі ағзаларға деген қазіргі | | |көзқарас. биология ғылымдарының арасындағы зоологияның | | |орны. Зоология ғылымына жануарлар әлемі, оның шығу | | |тегі, эволюциясы, қазіргі жағдай, биосферадағы және | | |адам өміріндегі ролі ретіндегі көзқарас | | |Бірклеткалылар патшалық тармағы. патшалық тармақтың |1 | |типтерге бөлінуі.Қарапайымдылар құрылысының негізгі | | |ерекшеліктері. Sarcomastigophora типіне | | |сипаттама.Талшықтылар тип асты. Паразитизмніңшығу тегі | | |Қарапайымдылардын паразитті тіршілік ететін түрлері. |1 | |Споралылар типі. Трансмиссивті аурулар Микроспоралылар,| | |асцетоспоридилар, лабиринтулар типтері. | | |Инфузориялар типінің ерекшеліктері, сипаттамасы. Ядролы|1 | |апптарттын және жыныс процесінің ерекшеліктері ( | | |конъюгация, аутогамия). Кластарға және отряд үстіне | | |бөлінуі, қарапайымдылардың тіршілігі, протозоа | | |филогениясы. Басқа жануарлармен қарым қатынасы. | | |Көпклеткалылар патшалық тармағы (Metazoa). |1 | |Бірклеткалылар және көпклеткалылар ағзасын салыстыру. | | |Көпклеткалы жануарлардың колоналлы жануарлардан | | |айырмашылығы. Метазоа тенденциясының дамуы. | | |Эуметазоа. Сәулелілер. Ішекқуыстылар және |1 | |гребневиктердіңұқасатығы мен айырмашылығы.Бұлшықет және| | |жүйке ұлпасының пайда болуы (метагенез). | | |Ішекқуыстылардың таксономиялық бөлшектенуі. Филогения, | | |тәжірибелік маңызы. | | |Билатеральдылар бөлімі. Қуыссыздар, алғашқы ауыздылар |1 | |бөлім асты. Үшқабаттықтың қалыптасуы. паренхима. | | |Тері-бұлшықет қабының құрылысы. Жалпақ құрттар типі, | | |Кірпікшелі құрттар, Трематодтар,цестодалар. | | |Гермафродиттер және гермофродитизм. Жалпақ құрттардың | | |филогениясы мен тәжірибелік маңызы. Паразитизм | | |симбиотикалық қарым-қатынастың формасы. | | |Буылтық құрттардың жалпы сипаттамасы мен таралуы. |1 | |Трохофоралылар тип үсті. екінші қуыстылардың алғашқы | | |қуыстылардан айырмашылығы. Тип жүйесі, кластары: | | |Көпжақтаулылар, сүліктер, эхиуридалар, сипункулидалар. | | |Филогениясы және тәжірибелік маңызы. | | |Былқылдақденелілер типі. Денесінің бөлшектенуі. |1 | |Денесінің екінші қуысының түзілуі. Мантия. | | |Буынаяқтылар типі, жалпы сипаттамасы. ауыз |1 | |аппараттарының құрылысы (мандибула және хелицералылар).| | |Филогениясы мен систематикалық бөлшектенуі. Шаян | | |тәрізділер және өрмекші тәрізділер класы. | | |Желбезектыныстылар бөлім асты, жалпы сипаттамасы, су |1 | |жануарлары ретінде тіршілік ерекшелігі. Көбеюі, көбею | | |ерекшеліктері. шаянтаәрізділердің дернәсілдерінің | | |ерекшеліктері | | |Онихофоралылар типі. Буынаяқтылар типінің жалпы |1 | |сипаттамасы мен систематикасы. Насекомдар метаморфозы. | | |Екінші ауыздылар. Қармалауыштар типі. |1 | |Тікентерілілер типінің сипаттамасы. |1 | |Гемихордалылар сипаттамасы, олардың құрылыс |1 | |ерекшеліктері. | | | | | |Зертханалық сабақтар | |Оптикалық құралдардың түрлерімен танысу. Қол лупасын, |2 | |штативті лупаларды, микроскопты қолдану ережесі. | | |Сакодалар мен талшықтылар кластарының құрылысы. Тірі |2 | |амеба мен эвгленаны бақылау. Жануартекті мен өсімдік | | |текті талшықтардың құрылысы. | | |Споралылардың морфологиялық сипаттамасы, тіршілік |2 | |циклы. | | |Кірпікшелі кебісшенің құрылыс ерекшелігіне тоқтала |2 | |отырып, инфузория типін қарастыру | | |Губкалардың морфологиялық сипаттамасы. Сикон және |2 | |бадяга губкаларының құрылыс ерекшелігі | | |Ішекқуыстылар типінің өкілдеріне негізгі кластары |2 | |бойынша тоқталып, құрылыс ерекшеліктерімен танысу. | | |Гидра мен маржан полиптері | | |Жалпақ құрттар типі. Ақ планарияға (сұлама) тоқтала |2 | |отырып, кірпікшелі құрттарды қарастыру. Бауыр сорғыш | | |пен сиыр цепенінің құрылысы. | | |Жұмыр құрттардың құрылысы мен тіршілік ерекшеліктері . |3 | |Аскариданың ішкі сыртқы құрылысы. | | |Буылтық құрттар типінің құрылысы мен тіршілік |2 | |ерекшелігі. Медицина сүлігінің ішкі құрылысы | | |Буынаяқтылар типі, ішкі сыртқы құрылысы. Өзен шаянының |2 | |құрылыс ерекшелігі. | | |Буынақденелер класының ішкі- сыртқы құрылысы, ауыз |3 | |аппаратының ерекшелігі. | | |Бунақденелердің көбеюі мен дамуы. |2 | |Айқұлақ пен жүзім ұлуын мысалға ала отырып, |2 | |былқылдақденелілердің ішкі және сыртқы құрылыс | | |ерекшеліктеріне тоқталу. | | |Тікентерілер типінің кластық түрлері бойынша ішкі және |2 | |сыртқы құрылыс ерекшеліктеріне тоқталу. | | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҮМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ. 5.1 Зоология саласына еңбек сіңірген Қазақстандық ғалымдар 5.2 Безгек ауыруы, таралуы және онымен күрес 5.3 Трематодтардың патогенді маңызы 5.4 Ч. Дарвиннің өмірбаяны мен еңбектері 5.5 К. Линнейдің бинарлы номенклатурасы 5.6 Маржан рифтерінің таралуы мен құрылысы 5.7 Қарапайымдылардың шығу тегі 5.8 Цестодтардың патогенді маңызы 5.9 Бала острицасымен Трихинелланың дамуы 5.10 Жалпақ құртардың филогениясы және паразитизмнің шығуы 5.11 Аскариданың құрылысы мен тіршілік циклы 5.12 Банкрофт жіпшесі оңтүстік галл және қызылша нематодтары 5.13 Жауын құрттардың практикалық маңызы 5.14 Аннелида типінің филогениясы 5.15 Бунакденелердің ұрпағына қамқорлығы және олардың қоғамдық түрлері 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 3 кесте - Пәнің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен |Бақыл| | |құралдар,ТОҚ,плака|дайындалуға |ау | | |ттар |арналған |түрле| | | |сұрақтар |рі | |Дәрістер |Зертхалық сабақтар| | | | |1 |2 |3 |4 |5 | | |Оптикалық |Плакаттар, |Кіріспе. |Ауызш| |Кіріспе. Зоология|құралдардың |препараттар, |Зоология |а | |тарихы. Жануарлар|түрлерімен танысу.|медиатехника |тарихы. | | |әлемінің жүйесі. |Қол лупасын, | |Жануарлар | | |Жер бетінде |штативті | |әлемінің | | |тіршіліктің пайда|лупаларды, | |жүйесі. | | |болуы. тірі |микроскопты | |Бірклеткалылар | | |ағзалардың |қолдану ережесі. | |патшалық | | |патшалықтарға | | |тармағы. | | |бөлінуі. Тірі | | |Саркомастигофор| | |ағзаларға деген | | |алар, | | |қазіргі көзқарас.| | |споралылар | | |биология | | |типі. | | |ғылымдарының | | | | | |арасындағы | | | | | |зоологияның орны.| | | | | |Зоология ғылымына| | | | | |жануарлар әлемі, | | | | | |оның шығу тегі, | | | | | |эволюциясы, | | | | | |қазіргі жағдай, | | | | | |биосферадағы және| | | | | |адам өміріндегі | | | | | |ролі ретіндегі | | | | | |көзқарас | | | | | |Бірклеткалылар |Сакодалар мен |Микроскоп, |Книдоспоралылар|Ауызш| |патшалық тармағы.|талшықтылар |Плакаттар, |мен |а | |патшалық |кластарының |препараттар, |Микроспоралылар| | |тармақтың |құрылысы. Тірі |медиатехника |. Инфузориялар | | |типтерге |амеба мен | |типінің | | |бөлінуі.Қарапайым|эвгленаны бақылау.| |ерекшеліктері, | | |дылар құрылысының|Жануартекті мен | |сипаттамасы. | | |негізгі |өсімдік текті | | | | |ерекшеліктері. |талшықтылардың | | | | |Sarcomastigophora|құрылысы. | | | | |типіне | | | | | |сипаттама.Талшықт| | | | | |ылар тип асты. | | | | | |Паразитизмніңшығу| | | | | |тегі | | | | | |Қарапайымдылардын|Споралылардың |Плакаттар, |Көпклеткалылар |Ауызш| |паразитті |морфологиялық |препараттар, |патшалық |а | |тіршілік ететін |сипаттамасы, |медиатехника |тармағы. Тақта | | |түрлері. |тіршілік циклы. | |тәрізді | | |Споралылар типі. | | |жануарлар типі.| | |Трансмиссивті | | |Губкалар, | | |аурулар | | |Ішекқуыстылар | | |Микроспоралылар, | | |мен | | |асцетоспоридилар,| | |Ескекаяқтылар. | | |лабиринтулар | | | | | |типтері. | | | | | |Инфузориялар |Кірпікшелі |Плакаттар, |Билатералдылар |Ауызш| |типінің |кебісшенің құрылыс|препараттар, |бөлімі. Жалпақ |а | |ерекшеліктері, |ерекшелігіне |медиатехника |құрттар, | | |сипаттамасы. |тоқтала отырып | |алғашқы | | |Ядролы апптарттын|инфузория типін | |қуыстылар | | |және жыныс |қарастыру | |Жұмыр құрттар | | |процесінің | | |типі. | | |ерекшеліктері ( | | |Немертиндер мен| | |конъюгация, | | |Скребендер | | |аутогамия). | | | | | |Кластарға және | | | | | |отряд үстіне | | | | | |бөлінуі, | | | | | |қарапайымдылардың| | | | | |тіршілігі, | | | | | |протозоа | | | | | |филогениясы. | | | | | |Басқа | | | | | |жануарлармен | | | | | |қарым қатынасы. | | | | | |Көпклеткалылар |Губкалардың |Плакаттар, |Буылтық |Ауызш| |патшалық тармағы |морфологиялық |препараттар, |құрттардың |а | |(Metazoa). |сипаттамасы. Сикон|медиатехника |жалпы | | |Бірклеткалылар |және бадяга | |сипаттамасы мен| | |және |губкаларының | |таралуы | | |көпклеткалылар |құрылыс ерекшелігі| | | | |ағзасын | | | | | |салыстыру. | | | | | |Көпклеткалы | | | | | |жануарлардың | | | | | |колоналлы | | | | | |жануарлардан | | | | | |айырмашылығы. | | | | | |Метазоа | | | | | |тенденциясының | | | | | |дамуы. | | | | | |Эуметазоа. |Ішекқуыстылар |Плакаттар, |Буынаяқтылар |Ауызш| |Сәулелілер. |типінің өкілдеріне|препараттар, |типінің жалпы |а | |Ішекқуыстылар |негізгі кластары |медиатехника |сипаттамасы мен| | |және |бойынша тоқталып, | |систематикасы. | | |гребневиктердіңұқ|құрылыс | |Онихофоралар. | | |асатығы мен |ерекшеліктерімен | |Былқылдақденелі| | |айырмашылығы.Бұлш|танысу. Гидра мен | |лер типі. | | |ықет және жүйке |маржан полиптері | | | | |ұлпасының пайда | | | | | |болуы | | | | | |(метагенез). | | | | | |Ішекқуыстылардың | | | | | |таксономиялық | | | | | |бөлшектенуі. | | | | | |Филогения, | | | | | |тәжірибелік | | | | | |маңызы. | | | | | |Билатеральдылар |Жалпақ құрттар |Плакаттар, |Қармалауыштар, |Тест | |бөлімі. |типі. Ақ |препараттар, |тікентерілер | | |Қуыссыздар, |планарияға |медиатехника |мен | | |алғашқы ауыздылар|(сұлама) тоқтала | |гемихордалар | | |бөлім асты. |отырып, кірпікшелі| |типтерінің | | |Үшқабаттықтың |құрттарды | |құрылыс | | |қалыптасуы. |қарастыру. Бауыр | |ерекшеліктері | | |паренхима. |сорғыш пен сиыр | | | | |Тері-бұлшықет |цепенінің | | | | |қабының құрылысы.|құрылысы. | | | | |Жалпақ құрттар | | | | | |типі, Кірпікшелі | | | | | |құрттар, | | | | | |Трематодтар,цесто| | | | | |далар. | | | | | |Гермафродиттер | | | | | |және | | | | | |гермофродитизм. | | | | | |Жалпақ құрттардың| | | | | |филогениясы мен | | | | | |тәжірибелік | | | | | |маңызы. | | | | | |Паразитизм | | | | | |симбиотикалық | | | | | |қарым-қатынастың | | | | | |формасы. | | | | | |Буылтық |Жұмыр құрттардың |Плакаттар, |Алғашқы |Ауызш| |құрттардың жалпы |құрылысы мен |препараттар, |қуыстылардың |а | |сипаттамасы мен |тіршілік |медиатехника |пайда болуы. | | |таралуы. |ерекшеліктері. | |Жұмыр құрттар | | |Трохофоралылар |Аскариданың ішкі | |типі. | | |тип үсті. екінші |сыртқы құрылысы. | | | | |қуыстылардың | | | | | |алғашқы | | | | | |қуыстылардан | | | | | |айырмашылығы. Тип| | | | | |жүйесі, кластары:| | | | | |Көпжақтаулылар, | | | | | |сүліктер, | | | | | |эхиуридалар, | | | | | |сипункулидалар. | | | | | |Филогениясы және | | | | | |тәжірибелік | | | | | |маңызы. | | | | | |Былқылдақденеліле|Буылтық құрттар |Плакаттар, |Буылтық |Ауызш| |р типі. Денесінің|типінің құрылысы |препараттар, |құрттардың |а | |бөлшектенуі. |ман тіршілік |медиатехника |жалпы | | |Денесінің екінші |ерекшелігі. | |сипаттамасы мен| | |қуысының түзілуі.|Медицина сүлігінің| |таралуы. | | |Мантия. |ішкі құрылысы | |Трохофора | | | | | |ерекшелігі. | | |Буынаяқтылар |Буынаяқтылар типі,|Плакаттар, |Былқылдақденелі|Ауызш| |типі, жалпы |ішкі сыртқы |препараттар, |лер типі. |а | |сипаттамасы. ауыз|құрылысы. Өзен |медиатехника |Екінші дене | | |аппараттарының |шаянының құрылыс | |қуысының пайда | | |құрылысы |ерекшелігі. | |болуы. Мантия. | | |(мандибула және | | | | | |хелицералылар). | | | | | |Филогениясы мен | | | | | |систематикалық | | | | | |бөлшектенуі. Шаян| | | | | |тәрізділер және | | | | | |өрмекші | | | | | |тәрізділер класы.| | | | | |Желбезектыныстыла|Бунақденелер |Плакаттар, |(жалғасы) |Бақыл| |р бөлім асты, |класының |препараттар, |Мононплакофорал|ау | |жалпы |ішкі-сыртқы |медиатехника |ылр, | | |сипаттамасы, су |құрылысы, ауыз | |Бауыраяқтылар, | | |жануарлары |аппаратының | |Басаяқтылар | | |ретінде тіршілік |ерекшелігі. | |класы. | | |ерекшелігі. | | | | | |Көбеюі, көбею | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | |шаянтаәрізділерді| | | | | |ң дернәсілдерінің| | | | | |ерекшеліктері | | | | | |Онихофоралылар |Бунақденелердің |Плакаттар |(жалғасы) | | |типі. |көбеюі мен дамуы. |препараттар, |Трилобиттер, | | |Буынаяқтылар | |медиатехника |Хелицералылар. | | |типінің жалпы | | |Былқылдақденелі| | |сипаттамасы мен | | |лер типі. | | |систематикасы. | | | | | |Насекомдар | | | | | |метаморфозы. | | | | | |Екінші ауыздылар.|Айқұлақ пен жүзім |Плакаттар |(жалғасы) |Ауызш| |Қармалауыштар |ұлуын мысалға ала |препараттар, |Желбезектынысты|а | |типі. |отырып, |медиатехника |лар тип | | | |былқылдақденелілер| |тармағы. | | | |дің ішкі және | |Трахейялылар | | | |сыртқы құрылыс | |типтармағы, | | | |ерекшеліктеріне | |олардың құрылыс| | | |тоқталу. | |және тіршілік | | | | | |ерекшеліктері. | | |Тікентерілілер |Тікентерілер |Плакаттар |Онихофоралылар |Ауызш| |типінің |типінің кластық |препараттар, |типі. |а | |сипаттамасы. |түрлері бойынша |медиатехника |Буынаяқтылар | | | |ішкі және сыртқы | |типінің жалпы | | | |құрылыс | |сипаттамасы мен| | | |ерекшеліктеріне | |систематикасы. | | | |тоқталу. | |Насекомдар | | | | | |метаморфозы. | | |Гемихордалылар |Гемихордалылар |Плакаттар |Екінші |Тест | |сипаттамасы, |сипаттамасы, |препараттар, |ауыздылар. | | |олардың құрылыс |олардың құрылыс |медиатехника |Қармалауыштар | | |ерекшеліктері. |ерекшеліктері. | |типі. | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІНІҢ КАРТАСЫ 4 Кесте - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы |Оқулықтардың, |Экземпляр саны |Студент саны |Қамтамасыздану| |оқу-әдістемелік | | |% | |құралдарының атаулары | | | | |Түсіпова К.С.Омыртқасыздар|20 |16 |100 | |зоологиясы. Алматы,1999ж. | | | | |336 б. | | | | |Наумов С.П. Омыртқалылар |10 |16 |50 | |зоологиясы. Алматы, | | | | |1990.288. | | | | |Догель В.А.Зоология |8 |16 |50 | |беспоэвоночных. -М., 2001.| | | | |Захваткин А,А. |6 |16 |90 | |Сравнительная эмбриология | | | | |низших беспозвоночных. | | | | |М., 1993. | | | | |Дәуітбаева К.А. |2 |16 |10 | |Омыртқасыздар зоологиясы. | | | | |–Алматы Қазақ | | | | |университеті, 1997. 2 | | | | |-бөлім. | | | | |. Иванов А.В. |5 |16 |15 | |Происхождение | | | | |многоклеточных животных,- | | | | |М.: Наука, | | | | |1998. | | | | |История биологии. -М, |4 |16 |20 | |2002. т.1, С. 536. | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1.1 Түсіпова К.С.Омыртқасыздар зоологиясы. Алматы,1999ж. 336 б. 8.1.2 Наумов С.П. Омыртқалылар зоологиясы. Алматы, 1990.288. 8.1.3 Догель В.А.Зоология беспоэвоночных. -М., 2001. 8.1.4 Захваткин А,А. Сравнительная эмбриология низших беспозвоночных. М., 1993. 8.1.5 Захваткин А,А. Сравнительная эмбриология низших беспозвоночных. М., 1993. 8.1.6 Дәуітбаева К.А. Омыртқасыздар зоологиясы. –Алматы Қазақ университеті, 1997. 2 -бөлім. 8.2 Қосымша әдебиеттер; 8.2.1 Иванов А.В. Происхождение многоклеточных животных,- М.: Наука, 1998. 8.2.2 История биологии. -М, 2002. т.1, С. 536.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz