Файл қосу

Маркетинг және менеджмент



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                    |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты               |ПОӘК       |                          |
|                                    |           |                          |
|                                    |           |ПОӘК                      |
|                                    |           |042-18-2.1.032/02-2014    |
|ПОӘК                                |Басылым №1 |                          |
|«Маркетинг және менеджмент          |11.09.2014ж|                          |
|негіздері» пәнінің студенттер үшін  |           |                          |
|бағдарламасы                        |           |                          |












                     СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ

   5В090100 «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті пайдалану»
                            мамандығына арналған
             «Маркетинг және менеджмент негіздері» пәні бойынша
                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
































                                 Семей 2014
Алғы сөз

 1. Құрастырушы __________       «__29__ »_08__ 2014ж., Абеуханова Еркежан
 Бахытбековна,  аға оқытушы,   «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы


 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
 2.1. «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының отырысында.


   «__29__ »__08____ 2014ж. №_1___Хаттама




 Кафедра меңгерушісі  ___________        Г. Орынбекова


2.2. Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар  факультетінің Оқу-
әдістемелік Бюросының отырысында.


    «__09__ »____09____ 2014ж. № _1_ Хаттама


 ОӘБ төрағасы____________________  С. Тойкин




 3. БЕКІТІЛДІ
 Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
 және ұсынылған.


    «__11___ »__09_ 2014ж. № _1_ Хаттама




 ОӘК төрағасы   _________________Г.Искакова












      .






























      Мазмұны


   1. Жалпы ереже
   2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу
   3.  Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар
   4. Курс форматы
   5. Курс саясаты
   6. Бағалау саясаты
   7. Ұсынылатын әдебиеттер тізімі



















































1.Жалпы ереже
1.1. Пән және оқытушы туралы жалпы мәліметтер
Абеуханова Е.Б. – аға оқытушы
«Менеджмент және маркетинг» кафедрасы
Байланыс телефоны: 530229, 8-ғимарат, 305- кабинет
Сабақ жүргізу орыны-   дәрісхана
Пән бойынша несие саны- 3

      1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты.
      «Маркетинг және менеджмент негіздері»  -  кәсіпорынның  тиімді  қызмет
етуі, көп жағдайда басқару шараларына байланысты,  ол  үшін  жоғары  білікті
мамандарды менеджерлерді даярлау қажет. Олар нақты жағдайды бағалап,  аңғара
біледі, әрі дер  кезінде  басқару  шешімдерін  қабыладап,  оның  іс  жүзінде
жүзеге  асырылуын қамтамасыз  етеді,  әр  ұжымға  қазіргі  талап  деңгейінде
басшылық етуді жүзеге асыра алады бұл басқарушылық қызмет  түрлерінің  бірі,
осыған  сәйкес  тауар  мен  қызмет   көрсетулердің   бәсекеге   жарамдылығын
қамсыздандыру,  жеке  сату  мен  насихаттау,  жарнама  техникасын,  өткізуді
ынталандыру шараларын, баға белгілеу жүйесін, өткізім амалдарын және  тиімді
әдістерін пайдалану, бөлу арналарын бақылау  мен  ұйымдастыру,  осы  өнімнің
нарығын  зерттеу,  жаңа  өнімді  шығару  процесін  қарастырады.   Сондай-ақ,
нарықтағы тұтынушы әрекетінің ерекшеліктерін, фирма  мен  оның  клиентерінің
әрекетін, макро және микро ортаның факторларының әсер етуін оқытады.
      1.3. «Маркетинг және менеджмент  негіздері» курсының негізгі  мақсаты:
студенттерді әр ұжымға қазіргі талап деңгейінде  басшылық  етуді  және   бұл
басқарушылық  қызмет  түрлері,  маркетингтің  негізгі  тұжырымдамалары   мен
қағидаларымен таныстыру,  нарық  жағдайында  кәсіпорынды,  фирманы  басқару,
шаруашылық  және  өндірістік-өткізу  қызметіне  қажет  теориялық  білімдерді
меңгеру.
      1.4. Пәнді оқытудың негізгі тапсырмасы:   келесі  мәселелерді  зерттеу
болып  табылады:  студенттер  маркетингінің   және   менеджменттің   негізгі
тұжырымдамалары мен принциптері, тауар және  тауар  саясатының  стратегиясы,
маркетингтік ортаның құрамалары және  негізгі  факторлары,  нарықты  кешенді
зерттеу және тұтынушылардың сатыпалушылық  іс  әрекеті,  тауар  жылжуы  және
таратылуының негіздерін меңгеруі қажет.
      1.5.  Оқыту  нәтижесі:  маркетингтің  және   менеджменттің   теориялық
негіздері мен тұжырымдамаларын, нарықтарды зерттеу, болжау және  сегменттеу,
маркетингілік ортаны, тауар және тауар саясатын, бөлу және  тауар  қозғалысы
арналарын,  маркетингілік  қызметті  ұйымдастыру,  жоспарлау  және   бақылау
сұрақтарын,    менеджменттің    мәні     және   мазмұны    туралы    негізгі
түсініктерді,  жүйелік  қағидаларын,   қалыптастыру   процестерін,   негізгі
атқаратын  қызметтерін,  басқару  шешімдерінің  мәнін,  басқару   шешімдерін
әзірлеу технологиясын, шешім қабылдау және жүзеге  асыру  мәселелерін  білуі
қажет.
      Негізгі теориялары мен стратегияларын оқып үйренуі;
      Маркетингтің    және   менеджменттің     теориялық    негіздері    мен
тұжырымдамаларын, нарықтарды зерттеу, болжау және сегменттеу,  маркетингілік
ортаны, тауар және тауар саясатын,  бөлу  және  тауар  қозғалысы  арналарын,
маркетингілік қызметті ұйымдастыру, жоспарлау және бақылау  сұрақтарын  білу
қажет.




      1.6 Курстың  басты деректемелері: Экономикалық теория.
      1.7 Курстың деректемелері: Логистика




2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу

|р/с |Тақырып аттары        |Сағаттар                    |Әдебиеттер       |
|                                                                          |
|1                                                                         |
|9                |Менеджмент туралы түсінік, оның|2             |1         |
|                 |мазмұны, менеджмент            |              |          |
|                 |туралы             ғылымды     |              |          |
|                 |қалыптастыру және дамыту,      |              |          |
|                 |Менеджменттегі жүйелі ыкпал    |              |          |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100    |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90.94     |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89     |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84     |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79     |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74     |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69     |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64     |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59     |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54     |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49      |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |          |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |          |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |          |
|                 |шығарылған                     |              |          |
|P                |Өтті (қарытынды тестке ған)    |NA            |0         |

 Бақылау түрлері және апта бойынша баллдарды бөлу
«Маркетинг және менеджмент негіздері» пәні бойынша баллдарды бөлу
|Апта |Бақылау түрлері   |Барлық балл  |Ескерту                           |
|1    |2                 |3            |4                                 |
|1    |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|2    |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |10           |Дәріс тақырыбына жауап беру       |
|     |СӨЖ№1             |40           |Қазақстанда маркетингтің          |
|     |                  |             |қалыптасуы және даму              |
|     |                  |             |ерекшеліктері- Эссе (2апта)       |
|3    |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |20           |Дәріс тақырыбына жауап беру       |
|4    |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |30           |Дәріс тақырыбына жауап беру       |
|     |СӨЖ№2             |40           |Маркетинг кешенін әзірле, әрбір   |
|     |                  |             |құрамдас бөлігіне жеке-жеке       |
|     |                  |             |сипаттама бер - баяндама (4апта)  |
|5    |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |20           |Дәріс тақырыбына жауап беру       |
|6    |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |20           |Дәріс тақырыбына жауап беру       |
|     |СӨЖ№3             |40           |Нарықты сегменттеу және мақсатты  |
|     |                  |             |нарықтық сегментті таңдап  алу-   |
|     |                  |             |Эссе (6апта)                      |
|7    |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |             |Қорытынды сабақ, рубеждік         |
|     |                  |             |бақылауға дайындық                |
|     |Рубежді бақылау   |50           |Кесте бойынша                     |
|8    |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |14           |Дәріс тақырыбына жауап беру       |
|9    |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |14           |Дәріс тақырыбына жауап беру       |
|10   |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |14           |Дәріс тақырыбына жауап беру       |
|11   |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |14           |Дәріс тақырыбына жауап беру       |
|     |СӨЖ№4             |40           |Басқару тәсілдері, жетекшілік     |
|     |                  |             |(лидерлік)- Эссе (11апта)         |
|12   |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |14           |Дәріс тақырыбына жауап беру       |
|     |СӨЖ№5             |40           |Ұжымдағы келіспеушілік жағдайды   |
|     |                  |             |реттеу  - баяндама (12апта)       |
|13   |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |14           |Дәріс тақырыбына жауап беру       |
|     |СӨЖ№6             |40           |Баскару еңбегінің  мәдениеті  мен |
|     |                  |             |этикасы - баяндама (13апта)       |
|14   |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |16           |Дәріс тақырыбына жауап беру       |
|15   |Дәріс сабағына    |4            |                                  |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |             |Қорытынды сабақ                   |
|     |Рубежді бақылау   |50           |Кесте бойынша                     |
|     |Емтихан           |400          |Кесте бойынша                     |
|     |Барлығы:          |1000         |                                  |
|     |Дәріс сабағына    |60           |Сабаққа қатысу                    |
|     |қатысуы           |             |                                  |
|     |Практикалық сабақ |200          |Дәріс тақырыбына жауап беру       |
|     |СӨЖ               |240          |Эссе, баяндама, жағдайлық         |
|     |                  |             |тапсырмалар                       |
|     |Рубежді бақылау   |100          |Тест                              |
|     |Емтихан           |400          |Тест                              |


      Әрбір дәріс сабағына қатысқаны үшін 4 баллдан қойылады. Жалпы  дәріске
қатысқаны үшін 15 аптаға 60  балл  берілген.  Практикалық  сабақтарға  жауап
бергендері үшін 10-30  балл  аралығында  қойылды.  Студенттің  өздік  жұмысы
(СӨЖ) мұнда оқытушы студенттерге  кейс  тапсырмалар,  жағдайлық  тапсырмалар
береді. Оған эссе, түрінде жауап береді. СӨЖ 5-30балл  аралығында  беріледі.
7 аптада және 15 аптада   Рубежді   бақылау  жүргізіледі.  Ол  тест  түрінде
өтеді, оған  50  баллдан  беріледі.  Емтиханға  400  балл  берілген.   Жалпы
студент бір семестр бойынша 1000 балл жинау керек.
      Берілген тапсырмаларға студент уақытында, дұрыс жауап беру қажет.



7. Ұсынылатын әдебиеттер тізімі
7.1.Негізгі әдебиеттер
7.1.1. Хожаназаров. Маркетинг негіздері. Алматы., Экономика. 2006.
7.1.2. С.Н.Нысанбаев, Г.А. Садыханова. Маркетинг негіздері. Алматы., 2002.
7.1.3.Н.М. Мамыров. Маркетинг. Алматы., Экономика, 2008.
7.1.4.Филип Котлер. Маркетинг негіздері. С-П.» Коруна», 2000.

7.1.5. Тойкин С.Х. Маркетинг  негіздері:  Оқулық  /  С.  Х.  Тойкин,  Ә.  Т.
Жайнақова, Қ. Б. Тәмпішева. - Астана : Фолиант, 2007. - 252 б.

 7.1.6. Г.К.Есімжанова Маркетинг негіздері. Алматы., 2011.

 7.1.7. С.Қ. Тойкин. Маркетинг курсы  бойынша  ойын,  тесттер,  тапсырмалар.
Семей,  2002.54б.

7.1.8. Сатыбалдыұлы С. С. Маркетинг және менеджмент негіздері : оқулық /  С.
С.  Сатыбалдыұлы,  Б.  А.  Байтанаева.  -  2-басылым.  -  Астана:  "Фолиант"
баспасы, 2011. - 319 б.
7.1.9. Тойкин С.Х. Маркетинг негіздері1:  Оқулық  /  С.  Х.  Тойкин,  Ә.  Т.
Жайнақова, Қ. Б. Тәмпішева. - Астана: Фолиант, 2008.
7.1.10. Тоқбаева Ж. Ж. Маркетинг негіздері: оқу құралы / Ж. Ж. Тоқбаева,  Ж.
Тасқынбай. - Астана: "Фолиант" баспасы, 2012. - 190 б
7.1.11. Рахимбаев А.О,Сабатаева Б.О, Менеджмент, Алматы. 2006
7.1.12. А.К. Бельгебаев, А.Б Рахимбаев, Менеджмент, Алматы. 2006
7.1.13.Бердалиев К. Менджмент, Алматы. 2005
7.1.14.Рахметов Б.А. Персоналды басқару, Алматы. 2005
7.1.15. Ахметов Қ.Ғ.  Менеджменттің негіздері (Оқу құралы), Ақтөбе Орал .
2005



  7.2 Қосымша әдебиеттер

7.2.1.Қ.Р.  Заңы  «Тауарлық  белгілер,   қызмет   көрсету   белгілері   және
тауарлардың шығу жерінің атаулары жөнінде», 2003, 26.07.
7.2.2.Қ.Р. Заңы « Стандартизациялау және сертификациялау жөнінде» , 2003.
7.2.3.Қ.Р. Заңы « Жеке кәсіпкерлікті қорғау және қолдау жөнінде» , 2005.
7.2.4.Қ.Р.  Заңы  «Бәсекенің  дамуы  және   монополиялық   қызметті   шектеу
жөнінде»,2003.
7.2.5.С. Есімжанова С.Р. Маркетинг практикумы. Оқу құралы. –  Алматы:  «ЭКО»
Баспа үйі, 2007. – 136 бет
7.2.6.Мамыров Н.К. Менеджмент и рынок: казахстанская модель. -  Алматы,
2008
7.2.7.Бердалиев К.Е. Основы управления экономикой Казахстана. - Алматы,
2005
7.2.8.Уткин Э.А.,Кочеткова А.И. Практикум по курсу менеджмента. -  М.,2008

Пәндер