Файл қосу
Мәтін мен дискурс
5 В 020500 - « Филология: қазақ тілі » мамандығына арналған « Мәтін лингвистикасының өзекті мәселелері» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған __________ «___» ______2013жыл Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының меңгерушісі, филология ғылымдарының кандидаты Ә.М. Жұмағұлова 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды Хаттама №___ «___» ___________2013жыл Кафедра меңгерушісі_______________Жұмағұлова Ә.М. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл Төрайымы_________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді Хаттама №___ «___» ___________2013жыл 1 БАСЫЛЫМ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 3 Курс саясаты мен форматы 4 Бағалау саясаты 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны 7 Пән бойынша оқу үдерісінің календарлық кестесі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы мен пән туралы жалпы мәлімет Жұмағұлова Ә.М. ф.ғ.к., кафедра меңгерушісі Кафедра «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі» Кафедраның мекен-жайы: оқу ғимараты № 8, 223 кабинет Ақпараттық қатынас: телефон: Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі, жұма: 8.00-17.00 Сабақ өтетін орын: 223, 219 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит |ДС (сағ) |ТС (сағ) |ОСӨЖ | | | | | | |(сағ) | |А | 4,00| 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | |А- | 3,67| 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ | 3,33| 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | |В | | 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | | |3,00 | | | | | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық| 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | 2,00| 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | |С- | 1,67| 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | |Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | |Д | 1,00| 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | |Ғ | 0,00| 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | « Мәтін лингвистикасының өзекті мәселелері» пәні бойынша 15 аптаға бөлінген дәріс, практикалық, ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларының ұпай саны берілген. Әр аптада қойылған ұпайлар бойынша 7-15 апталарда межелік бақылау тапсырмаларының қорытындысы қойылады. 7-15 апталарда ең жоғарғы көрсеткіші – 270 ұпайдан жинау шарт. 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу |Тақырыптардың |Сағат саны | |атауы | | | | ДС |ТС | ЛБ | ОСӨЖ | СӨЖ | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |1 Мәтіннің тіл |2 |1 |- |5 |5 | |біліміндегі ролі | | | | | | |2 Мәтін және |2 |1 |- |5 |5 | |дискурс.Дискурс | | | | | | |және оның | | | | | | |дефиницалары | | | | | | |3 Дискурс пен |2 |1 |- |5 |5 | |мәтін бірлігінің | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | |4 Мәтін талдаудың |4 |2 |- |5 |5 | |әдістері мен | | | | | | |аспектісі. | | | | | | |Көркем мәтінді | | | | | | |лингвистикалық | | | | | | |талдау әдістері | | | | | | |5Мәтіндегі |4 |2 |- |5 |5 | |көркемдеуіш | | | | | | |құралдар қызметі | | | | | | |6 Мәтін мен дискурс|2 |1 |- |5 |5 | |талдаудың | | | | | | |лингвистикалық | | | | | | |бағыттары | | | | | | |7Мәтіндердің |4 |2 |- |3 |3 | |функциональды-стиль| | | | | | |дік типологиясы. | | | | | | |Мәтін мен дискурс | | | | | | |талдаудың стильдік | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | |8 Мәтін |2 |1 |- |3 |3 | |құрылымы.Көлемі. | | | | | | |Басталуы. Аяқталуы | | | | | | |туралы мәселелер | | | | | | |9 Мәтіндегі күрделі|4 |2 |- |3 |3 | |синтаксистік | | | | | | |тұтастық. Абзац | | | | | | |мәселелері | | | | | | |10 Мәтіндегі мағына|2 |1 | |3 |3 | |бірліктері. | | | | | | |11 Мәтіндік таңба |2 |1 | |3 |3 | |Барлығы: |30 |15 |- |45 |45 | 6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ 3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары | ОСӨЖ | СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | | 1 | 2 | 3 | | | |М.Әуезов | |1. Өлең мәтіндерін |Жеке ақынның өлеңіне |шығармаларының мәтіні | |талдау |талдау талдау |туралы | | |жүргізу | | |2. Көркем әдебиет тілін|Қазіргі қазақ әдеби |Р.Сыздықова | |талдау түрлері |тіліндегі лексикалық |еңбектеріндегі сөз сазы| | |қабаттар. |туралы | | | | | | 3. Мәтіннің абсолют |Мәтіннің абсолют басы |Көркем мәтіндегі | |басы |Мәтіннің абсолют соңы |метафоралық қолданыстар| |Мәтіннің абсолют соңы |Көркем шығармадан | | | |мысал | | | 4. Сөйлемнің басталу | Сөйлемнің басталу |Көркем мәтіндегі | |ерекшеліктері |ерекшеліктері |мақал-мәтелдер. | | |Көркем шығармадан | | | |мысал | | | 5. Көркем мәтіндегі |Көркем мәтіндегі троп |Көркем мәтіндегі | |троп түрлері |түрлері.түрлері. Көркем|фразеологизмдер | | | | | | |шығармадан мысал | | | | | | | | | | |6 Қайталама құбылысы |Қайталама құбылысына |Көркем мәтіндегі | | |мысал келтіру |мағынасы күңгірт | | | |сөздер. | | | | | | 7.Теңеулердің жасалу |Теңеулердің жасалу |Көркем мәтіндегі | |ұлттық фреймдер |ұлттық фреймдер. |мәдени лексика | | |Мысал | | | |келтіру | | | 8. Ауызекі сөйлеу |Ауызша сөйлеудің жазба | | |түрлері. |мәтіннен айырмашылығы |Көркем мәтіндегі табу | | | |мен эвфемизмдер | |9. Мәтіндегі сентенция.|Мәтіндегі сентенция |Көркем мәтіндегі | | |құбылысына мысал. |қайталамалар | | | | | |10.Семантикалық | |Көркем мәтіндегі киелі| |жүйедегі жеке авторлық | |сөздер мағынасы | |сөзжасам. | | | | | | | |11. Мәтін ішіндегі | |Көркем мәтіндегі діни | |фондық лексикалар | |лексика | |табиғаты | | | | | | | |12. Лингвостильдік, | |Көркем мәтіндегі | |прагматикалық талдау. | |бейвербалды амалдар | | | | | |13.Драмалық шығармалар | |Көркем мәтіндегі | |құрылымы | |прагматика мен | | | |суггестия | 7 « Мәтін лингвистикасының өзекті мәселелері» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ 4-Кесте « Мәтін лингвистикасының өзекті мәселелері» пәні бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі Апталар1234567 АБ89101112131415 АБДәрісДәрісПракт.212121212121212124222222222520ОСӨЖ101010101010101010101010101010 СӨЖ101010101010101010101010101010Аралық бақылау6060Барлы ғы270270
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz