Файл қосу

Мәтін мен дискурс










       5 В 020500 - « Филология: қазақ тілі »   мамандығына  арналған
            «  Мәтін лингвистикасының өзекті мәселелері» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ


              СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                                           СЕМЕЙ
                                    2013

                                   Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған __________  «___» ______2013жыл
Семей қаласының Шәкәрім атындағы  мемлекеттік  университетінің қазақ
тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының  меңгерушісі, филология
ғылымдарының кандидаты Ә.М. Жұмағұлова

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  тілінің теориясы мен әдістемесі  кафедрасының  отырысында
қаралып, талқыланды
Хаттама     №___  «___» ___________2013жыл

Кафедра меңгерушісі_______________Жұмағұлова Ә.М.

2.2  Филология  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді
Хаттама     №___  «___» ___________2013  жыл

Төрайымы_________________Мұқанова Қ.Қ.

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді
Хаттама     №___  «___» ___________2013жыл


1 БАСЫЛЫМ














                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үдерісінің календарлық кестесі


































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы мен пән  туралы жалпы мәлімет
Жұмағұлова Ә.М. ф.ғ.к., кафедра меңгерушісі
Кафедра  «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі»
Кафедраның мекен-жайы:  оқу ғимараты № 8, 223 кабинет
Ақпараттық  қатынас:  телефон:
Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі, жұма: 8.00-17.00

Сабақ өтетін орын: 223, 219 аудитория
Кредит саны: 3

 1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс     |Семестр  |Кредит    |ДС (сағ)        |ТС (сағ)  |ОСӨЖ          |
|         |         |          |                |          |(сағ)         |
|А        |     4,00|  95-100  | Үздік          |  22-7    |91-93,5       |
|А-       |     3,67|   90-94  | Өте жақсы      |20-21     |86-90         |
|В+       |     3,33|   85-89  |Жақсы           |  18-19   |  81-85       |
|В        |         |    80-84 | Жақсы          |    16-17 |   76-80      |
|         |3,00     |          |                |          |              |
|В-       |         |     75-79|  Жақсы         |    14-15 |    71-75     |
|         |2,67     |          |                |          |              |
|С+       |         |     70-74| Қанағаттанарлық|     13   |    66-70     |
|         |2,33     |          |                |          |              |
|С        |     2,00|     65-69|Қанағаттанарлық |      12  |    61-65     |
|С-       |     1,67|    60-64 |Қанағаттанарлық |      11  |     56-60    |
|Д+       |    1,33 | 55-59    |    өту ұпайы   |   10     |    51-55     |
|Д        |     1,00| 50-54    |     өту ұпайы  |     9    |      48-50   |
|Ғ        |     0,00|  0-49    |      өту ұпайы |      8   |       47     |

      « Мәтін лингвистикасының өзекті мәселелері»  пәні  бойынша  15  аптаға
бөлінген  дәріс, практикалық, ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларының ұпай саны  берілген.
Әр  аптада  қойылған  ұпайлар  бойынша   7-15  апталарда   межелік   бақылау
тапсырмаларының   қорытындысы   қойылады.   7-15   апталарда    ең   жоғарғы
көрсеткіші – 270 ұпайдан жинау  шарт.

5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ
2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу

|Тақырыптардың      |Сағат саны                                            |
|атауы              |                                                      |
|                   |     ДС   |ТС        |   ЛБ     |  ОСӨЖ     |  СӨЖ     |
|       1           |      2   |      3   |     4    |     5     |   6      |
|1 Мәтіннің тіл     |2         |1         |-         |5          |5         |
|біліміндегі ролі   |          |          |          |           |          |
|2 Мәтін және       |2         |1         |-         |5          |5         |
|дискурс.Дискурс    |          |          |          |           |          |
|және оның          |          |          |          |           |          |
|дефиницалары       |          |          |          |           |          |
|3 Дискурс  пен     |2         |1         |-         |5          |5         |
|мәтін бірлігінің   |          |          |          |           |          |
|ерекшеліктері      |          |          |          |           |          |
|4 Мәтін талдаудың  |4         |2         |-         |5          |5         |
|әдістері мен       |          |          |          |           |          |
|аспектісі.         |          |          |          |           |          |
|Көркем мәтінді     |          |          |          |           |          |
|лингвистикалық     |          |          |          |           |          |
|талдау әдістері    |          |          |          |           |          |
|5Мәтіндегі         |4         |2         |-         |5          |5         |
|көркемдеуіш        |          |          |          |           |          |
|құралдар қызметі   |          |          |          |           |          |
|6 Мәтін мен дискурс|2         |1         |-         |5          |5         |
|талдаудың          |          |          |          |           |          |
|лингвистикалық     |          |          |          |           |          |
|бағыттары          |          |          |          |           |          |
|7Мәтіндердің       |4         |2         |-         |3          |3         |
|функциональды-стиль|          |          |          |           |          |
|дік типологиясы.   |          |          |          |           |          |
|Мәтін мен дискурс  |          |          |          |           |          |
|талдаудың стильдік |          |          |          |           |          |
|ерекшеліктері      |          |          |          |           |          |
|8 Мәтін            |2         |1         |-         |3          |3         |
|құрылымы.Көлемі.   |          |          |          |           |          |
|Басталуы. Аяқталуы |          |          |          |           |          |
|туралы мәселелер   |          |          |          |           |          |
|9 Мәтіндегі күрделі|4         |2         |-         |3          |3         |
|синтаксистік       |          |          |          |           |          |
|тұтастық. Абзац    |          |          |          |           |          |
|мәселелері         |          |          |          |           |          |
|10 Мәтіндегі мағына|2         |1         |          |3          |3         |
|бірліктері.        |          |          |          |           |          |
|11 Мәтіндік таңба  |2         |1         |          |3          |3         |
|Барлығы:           |30        |15        |-         |45         |45        |


6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ

3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары

|         ОСӨЖ                                   |          СӨЖ          |
|Аудиториялық           |Аудиториядан тыс       |                       |
|            1          |             2         |            3          |
|                       |                       |М.Әуезов               |
|1. Өлең мәтіндерін     |Жеке ақынның өлеңіне   |шығармаларының мәтіні  |
|талдау                 |талдау     талдау      |туралы                 |
|                       |жүргізу                |                       |
|2. Көркем әдебиет тілін|Қазіргі қазақ әдеби    |Р.Сыздықова            |
|талдау түрлері         |тіліндегі лексикалық   |еңбектеріндегі сөз сазы|
|                       |қабаттар.              |туралы                 |
|                       |                       |                       |
| 3. Мәтіннің абсолют   |Мәтіннің абсолют басы  |Көркем мәтіндегі       |
|басы                   |Мәтіннің абсолют соңы  |метафоралық қолданыстар|
|Мәтіннің абсолют соңы  |Көркем шығармадан      |                       |
|                       |мысал                  |                       |
| 4. Сөйлемнің басталу  | Сөйлемнің басталу     |Көркем мәтіндегі       |
|ерекшеліктері          |ерекшеліктері          |мақал-мәтелдер.        |
|                       |Көркем шығармадан      |                       |
|                       |мысал                  |                       |
| 5. Көркем мәтіндегі   |Көркем мәтіндегі троп  |Көркем мәтіндегі       |
|троп түрлері           |түрлері.түрлері. Көркем|фразеологизмдер        |
|                       |                       |                       |
|                       |шығармадан мысал       |                       |
|                       |                       |                       |
|                       |                       |                       |
|6 Қайталама құбылысы   |Қайталама құбылысына   |Көркем мәтіндегі       |
|                       |мысал   келтіру        |мағынасы күңгірт       |
|                       |                       |сөздер.                |
|                       |                       |                       |
| 7.Теңеулердің жасалу  |Теңеулердің жасалу     |Көркем мәтіндегі       |
|ұлттық фреймдер        |ұлттық   фреймдер.     |мәдени лексика         |
|                       |Мысал                  |                       |
|                       |келтіру                |                       |
| 8. Ауызекі сөйлеу     |Ауызша сөйлеудің жазба |                       |
|түрлері.               |мәтіннен айырмашылығы  |Көркем мәтіндегі  табу |
|                       |                       |мен эвфемизмдер        |
|9. Мәтіндегі сентенция.|Мәтіндегі сентенция    |Көркем мәтіндегі       |
|                       |құбылысына мысал.      |қайталамалар           |
|                       |                       |                       |
|10.Семантикалық        |                       |Көркем мәтіндегі  киелі|
|жүйедегі жеке авторлық |                       |сөздер мағынасы        |
|сөзжасам.              |                       |                       |
|                       |                       |                       |
|11. Мәтін ішіндегі     |                       |Көркем мәтіндегі діни  |
|фондық лексикалар      |                       |лексика                |
|табиғаты               |                       |                       |
|                       |                       |                       |
|12. Лингвостильдік,    |                       |Көркем мәтіндегі       |
|прагматикалық талдау.  |                       |бейвербалды амалдар    |
|                       |                       |                       |
|13.Драмалық шығармалар |                       |Көркем мәтіндегі       |
|құрылымы               |                       |прагматика мен         |
|                       |                       |суггестия              |



7 « Мәтін лингвистикасының  өзекті мәселелері» ПӘНІ  БОЙЫНША  ОҚУ  ҮРДІСІНІҢ
КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ

4-Кесте «  Мәтін   лингвистикасының  өзекті  мәселелері»  пәні  бойынша  оқу
үрдісінің календарлық кестесі

Апталар1234567
АБ89101112131415
АБДәрісДәрісПракт.212121212121212124222222222520ОСӨЖ101010101010101010101010101010 СӨЖ101010101010101010101010101010Аралық бақылау6060Барлы
ғы270270
Пәндер